[Ervaringen] Ruiltopic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Geruild met LIL Q
Echt een top ruiler, was nooit beroerd om moeite te doen voor zijn ruil :) en heel erg betrouwbaar 8) Bedankt voor de supermooie pearlwhite Gamecube ;)

Vaak ook te bereik op msn zodat ik altijd op hoogte was van de ruil :9

Ik ga er zeker meer zaken mee doen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Dubbel Fristie op 19-09-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140414

ruil gedaan met dutch xazer

mijn dvd-fikker em externe hdd behuizing tegen zijn 2300 sempron
mijn spul was volgende dag binnen bij hem

en ik moest leuk een week wachten door tpg maar eind goed al goed dutch xazer is reliable :-)

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

Anoniem: 140414 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:31:
ruil gedaan met dutch xazer

mijn dvd-fikker em externe hdd behuizing tegen zijn 2300 sempron
mijn spul was volgende dag binnen bij hem

en ik moest leuk een week wachten door tpg maar eind goed al goed dutch xazer is reliable :-)

spul van hem was snel binnen en werkte perfect!

alleen jammer van de tpg , kwam vast door de verbouwing en verhuizing hier in ons dorp

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-03 16:26

Kirpeknots

Wazzup!

Ff een paar kilo spul geruild met Door: Dutch-XaZeR.

Hij mijn Proliant 800 en sparepart Proliant 1600. Ook een paar oude AGP kaartjes, Celly/PII/PIII CPU's en een MSI dual slot 1 mobo er bij.

Van hem een reepje DDR geheugen, een TFT schermpje voor mijn servert _O_ en een heftig passief koelblok gekregen.

Was een prima ruil. Hij heeft me het schermpje laten zien en heeft ook geholpen om die zware proliants zijn huis in te sjouwen. En mijn vrouw is erg blij met de ruimte die ik weer vrij gemaakt heb. ;)

Kortom. Erg tevreden en blij.

[ Voor 3% gewijzigd door Kirpeknots op 27-09-2006 14:25 ]

Anoniem: 138244

Kirpeknots schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:24:
Ff een paar kilo spul geruild met Door: Dutch-XaZeR.

Hij mijn Proliant 800 en sparepart Proliant 1600. Ook een paar oude AGP kaartjes, Celly/PII/PIII CPU's en een MSI dual slot 1 mobo er bij.

Van hem een reepje DDR geheugen, een TFT schermpje voor mijn servert _O_ en een heftig passief koelblok gekregen.

Was een prima ruil. Hij heeft me het schermpje laten zien en heeft ook geholpen om die zware proliants zijn huis in te sjouwen. En mijn vrouw is erg blij met de ruimte die ik weer vrij gemaakt heb. ;)

Kortom. Erg tevreden en blij.
ik ook erg blij met de ruil hij heeft me later via de mail nog even vertelt hoe ik de proliants het beste kan installeren , helemaal toppie dus

• madmenno
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:20
recent een zooitje harde waren geruild met dion_b, van mijn kant een compaq miniATX kast een MSI flexATX bordje, bijbehorende compaq voeding, breedband modem/router en USB 2.0 hubje, owja en ook nog een terratec 5.1 geluidskaartje, van dion_b zijn kant een Asus dual socket 370 plank met I/O shield, en stock koelers voor mijn 1000EB'tjes, complete Sun Ultra 1 compleet met toetsenbord en muis, incomplete Sun SparcStation 10, solaris 7 installatiepakket en nog wat losse rammetjes en uitbreidingskaartjes voor de Sun bakken. Volgens mij was dat alles. Afgesproken op station Nijmegen voor de ruil. Goede uitleg bij de onderdelen gekregen, aangezien ik nog nooit met Sun sytemen heb gewerkt.
Alle waren zijn dik in orde. Zou zonder na te denken weer zaken doen met dion_b.
Aanrader :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Geruilt met Hardware Junk, 200 GB sata schijf en een cambridge speaker set tegen een Dual Pentium 3 systeem. Ging goed erg aardige gozer lang zitten kleppen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

¿Öngyilkos Vasarnap - ellAse

Gisteren geruild met leipie , ging perfect. Met de trein naar em toe geweest, nog wat gekletst en weer terug :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 23:59
ShadowBumble schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:59:
Geruilt met Hardware Junk, 200 GB sata schijf en een cambridge speaker set tegen een Dual Pentium 3 systeem. Ging goed erg aardige gozer lang zitten kleppen.
Dat viel best mee. De meeste blijven langer hangen! ;)

Prima ruildeal met ShadowBumble. Achteraf de schijf niet nodig gehad, doch erg blij dat hij een paar ruimte vreters mee nam (oud modsel Chieftec als meeneembeveiliging voor de dual + een 19" kast).

Met Blobbymr. ook een leuke en goede ruildeal gemaakt. Aardig te spreken over! Ondanks een vergissing houd hij zich prima aan zijn woord. Ruildeal mbv TPG. Ging erg snel (ondanks pakketje één die plots een omweg maakte van 160km vanwege een fout van de TPG, hadden postcode gehutsemuts). Toch weer fijn dat T&T bestaat!

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ruil gedaan met shadowbumble 4de die een xbox via mij heeft.

afgesproken om 9 uur smorgens stipt op tijd(volgens mij nog zelfs te vroeg)
blijkt het ook nog dat we samen in de zelfde straat hebben geleefd rond de zelfde tijd
zo zie je maar weer hoe klein de wereld is.

alleen mn koffie vond ie niet lekker ;-)

geintje bumble maar dat terzijde alles top

:) :) :) :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 140414 op 07-10-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 140414 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:58:
ruil gedaan met shadowbumble 4de die een xbox via mij heeft.

afgesproken om 9 uur smorgens stipt op tijd(volgens mij nog zelfs te vroeg)
blijkt het ook nog dat we samen in de zelfde straat hebben geleefd rond de zelfde tijd
zo zie je maar weer hoe klein de wereld is.

alleen mn koffie vond ie niet lekker ;-)

geintje bumble maar dat terzijde alles top

:) :) :) :*)
Aardige gozer wat ik zei was niet goedemorgen maar jouw ken ik :+ maar heb daarna thuis nog een bakkie koffie gedaan die overigens ook niet te zuiepn was :P Zal wel aan mij liggen.

In ieder geval top ruil, zo en nu ga ik me vermaken doordat ik eindelijk me anime via divx kan streamen op me xbox :D

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 07-10-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ja weer eens een dikke ruil gedaan met mr.phylos

topper de pop hele grote doos en alles werkt naar toebehoren.

thnx man :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:29

polthemol

Moderator General Chat
mooie ruil gemaakt met Evienna. Socket370 mobo en een nice pathcpanel (volgens mij is het multifunctioneel trouwens, je kunt het ook als slapwapen gebruiken).

Alleen werd het te snel geleverd. Ik zou nu moeten leren, maar tjah, evienna is de schuldige ;P

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

¿Öngyilkos Vasarnap - ellAse

zojuist geruild met Emielvenlo.

Icemat en Wlan kaartje tegen een Duron met cooler :) En als linuxfreak kreeg ik er ook nog een ubuntu cdtje bij ;)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb al eens 'n Telefoon voor 'n USB-stick geruild, en 'n Casefan voor 'n geluidskaartje, wat allemaal goed ging. Helaas heb ik nu een mindere ervaring..

Gisteren een mailtje gehad dat iemand wel mijn Zen Micro Wired Remote (+ €20,- oid) wilde ruilen tegen een 15" LCD schermpje, zonder dode pixels, maar zonder voet. Prima. Aangezien we niet echt dicht bij elkaar woonden, moest de boel verstuurd worden. Helaas had de persoon het druk met z'n werk, geen auto, en geen zin om alles op te sturen, omdat het "zo'n gedoe" was.. Erg jammer, we hebben een tijd heen- en weer gemaild, en ik verheugde me al 'n beetje op een monitortje voor MSN/Foobar2000/uTorrent/etc. ...

Zeer jammer dat mensen niet voordat je zo'n 20 mails met ze uitwisseld, bedenken dat het misschien toch niet zo goed is om te ruilen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-04 07:56
De laatste weken een paar ruils gedaan:

Met k8skaaay, duron + koeler tegen wlan kaartje + icemat. Afgesproken op zijn stageadres, dat lag op mijn route dus kon mooi tussendoor.
Mooie ruil!

Met polthemol, sparc monitor/tapestreamer/tapes tegen logitech dinovo + wlan pcmciakaartje.
Hij is nog even gebleven een kop koffie drinken, gezellige gast even gekletst over alles wat met pc's te maken heeft. Hem uiteindelijk met een monitor van tig kilo naar de trein gebracht.

Met hardware_junk, Nvidia NVS 280 pci + geld tegen Nvidia quadro FX 500.
Zoals ik gewend ben van hem ging alle perfect per post.

Met neanderthaler, 2 ddr modules 256mb 333mhz tegen mobo + duron + koeler.
Per post, hij weet goed wat inpakken is en heeft een berg wc papier kado gedaan ;) Verder goede ruil, had hem wel even laten scrikken omdat ik in het begin dacht dat ie het niet deed.

edit:
Ik lees net pas de topic start over hoe je mensen moet beoordelen:
hardware_junk :) :)
neanderthaler :) :)
polthemol :) :)
k8skaaay :) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Emielio op 11-11-2006 16:43 ]

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:29

polthemol

Moderator General Chat
leuke ruil gedaan met emiel (hier boven me).

Lekkere bak koffie en een lading leuk speelgoed rijker (en dat scherm was dus echt pokkezwaar :P )

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• evienna
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
ik heb over de jaren met vele mensen hier wat geruild
heb eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met de geruilde artikelen :)

dus iedereen die met mij geruild heb :) :) :)

@pothemol tjah ftppanelen zijn nu eenmaal niet erg klein en licht
heb er nog 19 liggen om mensen wat manieren bij te leren :P

17 seconds of compasion,17 seconds of peace,17 seconds to remember love is the energy behind wich all is created (smashing pumpkins -17)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chmistry
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-04 23:26
Net met boefje79

-IDE HD 120 GB 7200 rpm (100% in orde)
-PCI IDE-controller kaartje (Highpoint 100% in orde, vervangen door SATA-controller)

geruild tegen harde euros, waar hij weer een geluidskaartje tegen kan ruilen :)

ervaring:

:) :)

Stipt en op tijd, heeft zelfs omdat dat niet nodig was de portokosten terug gestort.

Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ennnnnn KICK :P

geruild met Brazza :) :) woont ook in stad dus lekker snel kunnen handelen.
en ook met Crash :) :) geruild, ditmaal via de TNT post, ook lekker snel gegaan :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Anoniem: 58485

Geruild met MrPhylos , ging om een HP netwerk-kaart van mij met een case met allerlei dingetjes voor een 9250 PCI met TV-out. Hoewel de ruil zelf prima verliep (TPG), heb ik m'n twijfels nog over de werking van de kaart.

Ook met Hefaistos is een goede ruil gedaan. Wat Compaq Armada onderdelen (compleet 2 laptops eigenlijk :P) tegen een Compaq Deskpro (dezelfde die in m'n specs staat) met inhoud, aangezien de mijnes een beetje stuk was. Goede ruil, goede communicatie :)

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:57

Khaine

Python liefhebber

Aaaaah ... daar was dit topic :D

Alsnog voor afgelopen zondag:
Geruild met iChat. Zijn via moederbord tegen mijn socketA + proc. + optical drive. Vlot en snel, ook met communicatie. De spullen nog niet getest, maar gezien de staat neem ik aan dat alles op en top werkt.

Waardering :D :D

[edit] Wellicht overbodig te zeggen maar toch: Spul werkt allemaal top. 100% tevreden!

[ Voor 13% gewijzigd door Khaine op 08-10-2007 16:12 ]

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zéér negatieve ervaring met Petrov0078.

Had een iBook met zijn HP 6120 geruild. Mijn iBook bleek helaas een G3 te zijn ipv de beloofde G4. Afgesproken dat ik hem hiervoor zou compenseren door hem een grotere harddisk en meer ram voor de iBook te geven.
Plots bedenkt meneer zich en wil de hele ruil terugdraaien. Ik ga hiermee niet zondermeer akkoord, waarna gedreigd wordt met 'politiek minder correcte stappen', vergezeld van een emailtje met daarin mijn thuisadres.

Totale afrader wat mij betreft
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229671

Bullshit,

je vergeet even te vertellen dat er 2 ruilen hebben plaatsgevonden waarvan er 1 volledig naar wens is afgehandeld.....
de 2e heb ik je normaal over bennaderd, ruil was tot stand gekomen (ook volledig volgens afspraak) alleen bleek later dat het een G3 betrof......
na het cancellen van de tweede ruil weigerde je.....

Heb toen alleen even duidelijk gemaakt dat indien het niet op een normale geregeld kon worden dat ik hem dan zelf wel even zou komen ophalen.

ELK verhaal heeft 2 kanten meneer, en mij nu in een kwaad daglicht proberen te stellen is wel heel erg flauw van je.

Je hebt gewoon niet de afgesproken goederen geleverd dan is een terugdraai vanzelfsprekend lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Als er een ruil tot stand komt dan gebeurt dat tussen 2 personen. Dus, als je zo'n ruil wil ontbinden moet je er beide mee akkoord gaan. Ik heb je compensatie aangeboden, daar ging je mee akkoord.
Dat je je later bedenkt en de ruil terug wil draaien is eigenlijk jouw probleem.

Maargoed, het slaat natuurlijk nergens op om mensen persoonlijk te bedreigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timmert schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:25:
Als er een ruil tot stand komt dan gebeurt dat tussen 2 personen. Dus, als je zo'n ruil wil ontbinden moet je er beide mee akkoord gaan. Ik heb je compensatie aangeboden, daar ging je mee akkoord.
Dat je je later bedenkt en de ruil terug wil draaien is eigenlijk jouw probleem.

Maargoed, het slaat natuurlijk nergens op om mensen persoonlijk te bedreigen.
lees het maar na, is nooit sprake geweest van bedreiging
hhhhhhmmm beetje jammer dat je het zo opvat......

vertel btw ook even over die andere laptop die je van me hebt die wel ok is gegaan met een ruil :)
(wel zo eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb absoluut geen zin om die discussie hier uit te voeren. Geintresseerden kunnen de mailconversatie bij mij opvragen en daar hun conclusies uit trekken.

En ja, die andere ruil is prima gegaan, maar dat verandert niets aan dit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-04 20:12

mux

99% efficient!

Oh, helemaal niet opgevallen dat dit topic er was. Goh, in mn ruiltopiccarrière heb ik wel een hoop geruild. Een paar mensen die positief uitblinken waren
Danny Terwindt (Terw_Dan),
Jaap Putman (reageert nog wel eens op ads),
Retep19 (niet heel speciaal wat ik ruilde, maar gewoon een aardig persoon),
Jeroen Martens (ondanks een schijnbaar defect aan wat ik leverde toch nog heel, heel, heel netjes afgehandeld met veel dank aan de ontvangende partij),
JW Ruizendaal (erg genereus),
Stefan Oosterhout,
evienna (hé, bijna vergeten man! Ik heb nog eens die sonic tower met je geruild! ik gebruik hem nog steeds met plezier),
Hexley (in spanje :o)
[DutcH-XaZeR, eigenlijk alleen mee gekletst, weinig deal]
[dion_b lijkt me ook een geweldige knul, maar niet veel meer dan mee gekletst]

En op zich nog wel meer mensen, als ik je ben vergeten en je alsnog genoemd wilt worden mail je maar :)

Echt negatieve ervaringen heb ik niet gehad. Ik heb wel regelmatig gehad dat een mailconversatie zonder duidelijke reden zomaar stopte - soms met echt leuke of handige deals. Dat is dan wel weer jammer. Ik heb bijvoorbeeld niets meer teruggehoord van ene 'Arif'. Maar goed, je kunt niet van iedereen verwachten dat ze netjes een mailtje sturen met 'sorry, ik ben toch niet geinteresseerd, alsnog succes met de verkoop' oid.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OK, Timmert en Petrov0078, graag niet zaken hier on-forum uitvechten die voortkomen uit afspraken en het al dan niet naleven daarvan off-forum. Dat jullie geen van beide tevreden zijn over hoe het gelopen is, is duidelijk.

Om er in ieder geval iets algemeen nuttigs uit te halen:
• controleer dondersgoed wat je exact aanbiedt, en als je twijfelt die twijfel duidelijk in je post vermelden. Dat scheelt achteraf teleurstellingen.
• als iets niet gaat zoals je zou willen is het begrijpelijk dat je minder blij bent, maar blijf kalm en hoe boos je ook bent, zorg dat je in je communicatie niets doet wat verkeerd uitgelegd zou kunnen worden als bedreiging. Daar heeft niemand wat aan, jijzelf waarschijnlijk allerminst :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Tsja, bij tweakers is het meestal zo dat je gewoon gelijkgestemden tegenkomt - andere computernerds die over het algemeen prima verstand van zaken hebben. Ik vind het al heel netjes dat Timmert hier in verstaanbaar Nederlands reageert en vrij rustig blijft. Het is werkelijk onvergelijkbaar met marktplaats waar ik al tweemaal gewoon ronduit werd afgezet waar ik bij stond door ruilturken (en dus met zwart-op-wit bewijs moest komen om het maar tot een goed einde te brengen). Ik ben gewoon gestopt met marktplaats omdat het zulk vreselijk onprofessioneel volk aantrekt.

Je krijgt over het algemeen terug wat je iemand geeft - figuurlijk gesproken dus. Als je aggressief reageert zal de andere persoon niet bepaald blij worden. Je hebt op tweakers echter nog steeds een grote kans dat de andere persoon zich boven de ruzie stelt en alsnog probeert zo netjes mogelijk te reageren.

Daarentegen, als je rustig blijft en vriendelijk kun je zelfs bij misverstanden die zouden kunnen wijzen op slecht verkopersgedrag nog steeds uiteindelijk een heel plezant gesprek hebben met de medetweaker en aan het eind van de dag weer een nieuwe goede vriend hebben gemaakt - althans, zo is dat mij maar al te vaak overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd, was in de toekomst misschien nogmaals van plan met iemand iets te ruilen, dan kun je bij evt problemen het maar beter zo netjes mogelijk afhandelen, anders verziek je het voor jezelf.

Maargoed, 2e ruil wordt teruggedraaid einde probleem en discussie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wat mij betreft wel, alleen de manier waarop het is gelopen bevalt me nogsteeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timmert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:43:
Wat mij betreft wel, alleen de manier waarop het is gelopen bevalt me nogsteeds niet.
nee mij ook niet, maar moet je luisteren tim, we kunnen er lang en breed over doorgaan, op dat vlak worden we het toch niet eens :)

dus ik ben blij met eerder ontvangen AMD doosje en jij waarschijnlijk met de N600C, dus laten we het daar bij houden....

IBook krijg je uiteraard onbeschadigd en op een normale manier terug......
(lijkt me vanzelfsprekend...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Dat lijkt me idd logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb tot nu toe nog niets van je vernomen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oi, genoeg slowchat hiero :o

Enige wat jullie zo duidelijk maken voor anderen is dat jullie beide communicatief niet de makkelijkste zijn...

/ontopic:
Gisteravond een 512MB DIMM tegen een oude P3 barebone geruild met AtleX. Erg gezellig, we hebben alles nog uitgebreid zitten testen en nog wat nerderig gekletst enzo.

Dikke :) :) wat mij betreft.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren me laptop opgehaald bij Timmert, wat een naar mannetje is het toch ook met zn opmerkingen......

ik geef hem iig :( :( :(

hopen dat hij bij een volgende ruil wel gezonde redenatie gebruikt, wat een arrogantje zeg...
Modbreak:Nav privecorrespondentie met jou kan ik alleen maar constateren dat ik dondersgoed begrijp waarom Timmert bepaalde opmerkingen op bepaalde manier opvat. Ja, je had gelijk, maar de manieren waarop jij insinueert die desnoods te halen kunnen echt niet.

[ Voor 37% gewijzigd door dion_b op 18-10-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 229671 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:41:
gisteren me laptop opgehaald bij Timmert, wat een naar mannetje is het toch ook met zn opmerkingen......

ik geef hem iig :( :( :(

hopen dat hij bij een volgende ruil wel gezonde redenatie gebruikt, wat een arrogantje zeg...
Sorry hoor maar dit is wel erg kinderachtig nog even een trap achterna geven, het lijkt mij dan ook verstandig dat timmert hierop gewoon niet reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Inhoudelijk zal ik er maar niet op in gaan nee. Ik wil alleen even kwijt dat ik een fors aantal succesvolle deals heb gesloten via het ruiltopic, verspreid over 5 jaar. Zelden is er ontevredenheid geweest, en als dat wel zo was is dat naar behoren opgelost.

Verdere conclusies mogen jullie trekken.
Modbreak:Doen we ook. Jij biedt dingen aan die niet overeenkomen met beloofde specs, dringt erg snel op een bepaalde 'compensatie' aan als dat aan het licht komt en als tenslotte de ander (wat zijn goed recht is) de ruil terug wil draaien doe je onnodig moeilijk.

[ Voor 31% gewijzigd door dion_b op 18-10-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Petrov0078 en Timmert, het is nu afgelopen :o

Puur persoonlijk zou ik met geen van beide van jullie willen ruilen aangezien ik bij Timmert niet zeker zou zijn van wat ik kreeg en in geval van teleurstelling de ruil niet normaal terug te draaien is, en bij Petrov0078 mogelijk bij onenigheid over het een of het ander fysiek geweld aan te pas zou kunnen komen.

Enige wat ik er nog aan kwijt wil is dat jullie beide volstrekt onnodig de boel hier geescaleerd hebben. Als Timmiert gewoon normaal een ruil die niet als beloofd bleek teruggedraaid had was er niets aan de hand geweest en als Petrov0078 niet was gaan insinueren dat "fysieke actie" een mogelijkheid was, dan was dit gewoon normaal gelopen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

Timmert schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:32:
Inhoudelijk zal ik er maar niet op in gaan nee. Ik wil alleen even kwijt dat ik een fors aantal succesvolle deals heb gesloten via het ruiltopic, verspreid over 5 jaar. Zelden is er ontevredenheid geweest, en als dat wel zo was is dat naar behoren opgelost.

Verdere conclusies mogen jullie trekken.
Niets dan goede ervaringen met Timmert. Zowel via GoT als Fok.

14.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neanderthaler schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

14.gif
begint het nu een vriendjes spelletje te worden?
dacht dat de discussie over was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 229671 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:26:
[...]

begint het nu een vriendjes spelletje te worden?
dacht dat de discussie over was :)
Wat je hiermee impliceerd is dus dat er eigenlijk niks meer gezegt mag worden over ruilervaringen met timmert vanuit anderen ? Omdat jij het anders ziet als vriendjes politiek ?

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 19-10-2007 15:05 . Reden: iets anders en netter geformuleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bedenk trouwens wel dat de ervaringen die het meest interessant zijn *juist* die ervaringen zijn waar iets niet helemaal goed liep. Dan krijgt namelijk degene die daarvoor verantwoordelijk was de kans om te tonen hoe hij ermee omgaat.

Verder zou ik Timmert en Petrov0078 wederom aanraden een punt erachter te zetten. Zoals je ziet werken verdere posts hierover gewoon averechts.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-04 19:51

AlexanderB

7800 rpm

goede deal met ene 'maarten' (wiens nick ik zo ff niet weet...) snel versturen, pracht van een deal (voor mij dan, ik hoop dat hij ook blij was... iig niets meer van gehoord nadien dus is neem ik aan goedgekomen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

neanderthaler schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

14.gif
:)

Geheel wederzijds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Buitengewoon fijne ervaring met polthemol.

Vanmiddag naar limboland gereden om bij hem z'n Dual P3 bordje op te halen. Eea is uitgebreid gedemonstreerd en de koffie smaakte prima.

Aanrader! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Ook ooit iets geruilt via een ruiltopic, dat ging goed. Met wie, die naam ben ik even kwijt :)

[ Voor 89% gewijzigd door djwaxi op 22-10-2007 13:26 ]

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 18:04

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wacht nog op een envelop waarvan vandaag een week geleden is bevestigd dat het geld is ontvangen. Daarin moet zitten een item die in het ruiltopic stond vermeld. Helaas bleek ik na twee dagen nog niets te hebben ontvangen. User heeft het vergeten op de post te doen, zo schreef hij donderdag via msn. Kan gebeuren. Nam aan dat hij vrijdag of zaterdag wel zo versturen. Vandaag is ook de post geweest en wederom niets. Ik wacht nog even voordat ik de username post.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Laatst online: 22-08-2024
PcDealer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:02:
Ik wacht nog op een envelop waarvan vandaag een week geleden is bevestigd dat het geld is ontvangen. Daarin moet zitten een item die in het ruiltopic stond vermeld. Helaas bleek ik na twee dagen nog niets te hebben ontvangen. User heeft het vergeten op de post te doen, zo schreef hij donderdag via msn. Kan gebeuren. Nam aan dat hij vrijdag of zaterdag wel zo versturen. Vandaag is ook de post geweest en wederom niets. Ik wacht nog even voordat ik de username post.
Klopt dat ben ik.
Was een aantal dagen ziek en ben niet uit bed gekomen.
Dus heb ik het ook niet op de post kunnen doen.
Sorry voor de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geruild met Lism

:) :) voor de ruil an sich, de communicatie en de spullen en hun toestand (exact zoals beloofd)

Wel kleine :( voor de verzending. We hadden afgesproken dat het aangetekend zou gebeuren (ivm niet kwijtraken in de post, wat wel degelijk gebeurt), maar ik ontving het onaangetekend. Beetje jammer van de afspraak dan...

Maar iig, het ging goed en ik ben blij met wat ik heb, dus overall zeker :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dion_b schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:06:
Geruild met Lism

:) :) voor de ruil an sich, de communicatie en de spullen en hun toestand (exact zoals beloofd)

Wel kleine :( voor de verzending. We hadden afgesproken dat het aangetekend zou gebeuren (ivm niet kwijtraken in de post, wat wel degelijk gebeurt), maar ik ontving het onaangetekend. Beetje jammer van de afspraak dan...

Maar iig, het ging goed en ik ben blij met wat ik heb, dus overall zeker :)
Agreed.Insgelijks. :) Prima geruild. Iets met kostenplaatje als je 5 pakketjes versturen moet, moet je toch het e.a overwegen. Ik ging er vanuit dat het ook aan zou komen wat ook gebeurd was. Verder prima spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 18:04

PcDealer

HP ftw \o/

timskiej schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:04:
[...]

Klopt dat ben ik.
Was een aantal dagen ziek en ben niet uit bed gekomen.
Dus heb ik het ook niet op de post kunnen doen.
Sorry voor de vertraging.
Ik heb vanmorgen de PCI 3x Firewire kaart in goede staat en goed verpakt ontvangen. Ik heb het geïnstalleerd en het lijkt goed te werken. Heb alleen nog geen kabel om het om mijn mini-dv cam aan te sluiten.

Jammer dat ik zelf er achteraan moest gaan om een statusupdate te krijgen. Verder raar iemand wel de bus kan halen en aantal keren in de afgelopen anderhalve week online is geweest en niet een pakketje kan verzenden.

Maar eind goed al goed. Ik zou zeker niet afraden zaken met timskiej te doen, maar wel op te letten of alles vlotjes verloopt.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Klopt normaal handel ik alles snel af.
Maar er zijn een aantal dingen tussen gekomen.
Als ik online ben op MSN wil niet zeggen dat ik er ben (was bezig met downloaden enzo)
Maar goed dat het is aangekomen in goede status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-04 07:56
Maandag heb ik met dion_b mijn sempron tegen zijn 19" crt geruild, daarna ben ik doorgereden naar joppie waar ik een tweede sempron tegen een arctic silencer heb geruild.

Met dion_b, prettige ruil, even gebabbeld over hoe crt's nogsteeds rulen over tft's :) :)

Joppie had gereageerd naar aanleiding van een bericht van mij waar ik een aftermarketcooler voor een 6800 zocht. Bij aankomst bleek het een Arctic Silencer Ati te zijn, maar joppie vertelde me dat hij het bij een eigen 6800 had getest en deze toch wel paste en bij niet werken zou ik het altijd terug kunnen ruilen. Het bleek dus dat deze niet paste, ik heb hem de dag erna terug geruild, hetgeen geen probleem was. Bij joppie is mijn beoordeling niet positief en niet negatief, netjes dat ik de dag erna kon terugruilen, maar jammer dat hij in zijn mail niet melding heeft gemaakt van dat het een ati Silencer was.

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad erg prettg met Emielvenlo geruild :) :)

Ook recent geruild met:
• __xeno__ wat oude CPU en mobomeuk, meer dan gevraagd zelfs :) :)
• Dutchphoto stokoude micro-PDA van mij tegen paar moederborden met kuren van hem :) :)
• maartend DIMM en HDD tegen monitor :) :) voor hem, zelf zou ik mezelf hooguit een :/ geven wegens misgelopen afspraak met m'n broertje, waardoor hij een uur in de kou gestaan heeft en uiteindelijk maar de monitor buiten heeft moeten achterlaten :X

En ik heb nog wat met CPUs geruild tegen iemand, kan even niet achterhalen wie |:( - ging iig perfect, we hebben elkaar hilarischerwijs vijf minuten lang elkaar in de auto achtervolgd door de Brainpark in R'dam-Oost :+

Enige mindere ervaring: LIL Q heeft me benaderd voor een ruil, maar was niet in staat om een goede beschrijving te geven van wat hij aanbood dat een kast er "mooi" uitziet is leuk, maar aantal drive bays en maten enzo zijn ook relevant. Toen ik daarover doorvroeg is hij me gaan negeren. Communicatief schat ik hem niet zo sterk in...

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 12-12-2007 19:51 ]

Oslik blyat! Oslik!

dion_b schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:51:
Inderdaad erg prettg met Emielvenlo geruild :) :)

Ook recent geruild met:
• __xeno__ wat oude CPU en mobomeuk, meer dan gevraagd zelfs :) :)
• Dutchphoto stokoude micro-PDA van mij tegen paar moederborden met kuren van hem :) :)
• maartend DIMM en HDD tegen monitor :) :) voor hem, zelf zou ik mezelf hooguit een :/ geven wegens misgelopen afspraak met m'n broertje, waardoor hij een uur in de kou gestaan heeft en uiteindelijk maar de monitor buiten heeft moeten achterlaten :X

En ik heb nog wat met CPUs geruild tegen iemand, kan even niet achterhalen wie |:( - ging iig perfect, we hebben elkaar hilarischerwijs vijf minuten lang elkaar in de auto achtervolgd door de Brainpark in R'dam-Oost :+

Enige mindere ervaring: LIL Q heeft me benaderd voor een ruil, maar was niet in staat om een goede beschrijving te geven van wat hij aanbood dat een kast er "mooi" uitziet is leuk, maar aantal drive bays en maten enzo zijn ook relevant. Toen ik daarover doorvroeg is hij me gaan negeren. Communicatief schat ik hem niet zo sterk in...
Communicatief ben ik gewoon goed jij in vooroordelen ook,zo te merken.
ben al paar dagen niet op mail geweest.
hetgeen dat ze serverupgrade deden.
als ik vandaag in mijn mail kom zal ik daarop reageren.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:05

Theo

moederbord

Vorige week een XP licentie geruild tegen een harde schijf met Admiral Freebee Communicatie is goed en snel. Verzending is ook snel gegaan, alleen duurt het wel bijna een week voor een enveloppe verstuurd vanuit NL in BE aangekomen is., de belgische post is dus niet erg snel :P

Score voor Admiral Freebee :) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Theo op 13-12-2007 09:33 ]

7400 Wp op het dak

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 140414 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:16:
[...]

Communicatief ben ik gewoon goed jij in vooroordelen ook,zo te merken.
ben al paar dagen niet op mail geweest.
hetgeen dat ze serverupgrade deden.
als ik vandaag in mijn mail kom zal ik daarop reageren.
Dan wacht ik je mail af :)

en mbt vooroordelen - tja, kijk eens naar je taalgebruik...

Oslik blyat! Oslik!

dion_b schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:58:
[...]

Dan wacht ik je mail af :)

en mbt vooroordelen - tja, kijk eens naar je taalgebruik...
wat heeft mijn taalgebruik met mijn reactie op mails te maken ????

even foto maken en dan heb je hem in de middag in je mailbox

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140414 op 13-12-2007 11:14 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
Vorige week een harde schijf voor 2 XP Home licenties geruild met theodouma

Alles is vlot verlopen ondanks de trage Belgische post ;) Goede communicatie en veel vertrouwen langs zijn kant

Score voor theodouma: :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 140414 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]

wat heeft mijn taalgebruik met mijn reactie op mails te maken ????

even foto maken en dan heb je hem in de middag in je mailbox
De mailserver zal er vast nog steeds uitliggen ofzo, want ik heb niets ontvangen, en andere mogelijkheden tot contact zijn blijkbaar ook afwezig...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
31-12-2007 een ruil gedaan met gijsisok.

Ik een stokoude laptop, hij een redelijk oude DVD-brander. Eerlijke jongen, mailcontact liep netjes en meeting op een NS-station ging prima (kort maar netjes en goed) dus wat mij betreft:

:) :) voor gijsisok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
26-01-07 geruild met Dutchphoto

Een IBM Workpad C3 met accesoires gekregen in ruil voor een Medion TV Tuner.
Ruil duurde lang om te voltooien maar er was ook van beide kanten gezegd dat dat geen probleem was :) Verder goed contact via e-mail en alles is zoals omschreven.

Score voor Dutchphoto: :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Goed e-mail contact met Admiraal Freebee

Wat er van eigenaar verwisseld is zie je hierboven. Om de portokosten te drukken hebben we beide de paketten in, en vanuit nederland verstuurd. Ik had geen haast en Freebee ook niet.

Dus puntje voor de Admiraal een relaxte Belg zoals alle Belgen erg relaxt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
2 netwerkkaartjes bestelt bij Gerbaud.
Goede communicatie en had ze snel binnen.
Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timskiej schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:55:
2 netwerkkaartjes bestelt bij Gerbaud.
Goede communicatie en had ze snel binnen.
Toppie
Besteld :?

Dit is het ruiltopic hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Sorry geruild :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Heb vorig jaar juni of juli een reep 512mb laptopgeheugen geruild met Dutch-Xazer, die mij een reep 512mb desktopgeheugen zou toesturen wanneer hij deze terugkreeg van RMA. Ik heb gezegd dat het niet op een paar weekjes aan kwam, maar helaas heeft meneer sindsdien helemaal niks meer ondernomen om zijn part of the deal waar te maken.

Ondanks diverse herinneringen heb ik nog steeds geen geheugen van hem ontvangen, of een aanbod om dit op een andere manier op te lossen. Het enige wat hij weet terug te melden is dat het allemaal wel goed komt en zo.

Inmiddels ben ik hier best pissig over, aangezien hij al tijden lang een pc te koop/ruil heeft met een reepje 512mb geheugen: Anoniem: 138244 in "Het grote oude hardware ruiltopic deel 15"

Geen ruil meer met Dutch-Xazer voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door neanderthaler op 09-04-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3431

:) Heb een tv-kaart geruild tegen een wireless xbox controller met timskiej. Relaxte afhandeling, aan beide zijden vertraging dus dat compenseerde elkaar :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Jup alles is goed gedaan ik was de adapter vergeten en elguapo een kabeltjes :)
Dus naderhand nog opgestuurd en alles is goed gelopen.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:32:
[...]

Aardige gozer wat ik zei was niet goedemorgen maar jouw ken ik :+ maar heb daarna thuis nog een bakkie koffie gedaan die overigens ook niet te zuiepn was :P Zal wel aan mij liggen.

In ieder geval top ruil, zo en nu ga ik me vermaken doordat ik eindelijk me anime via divx kan streamen op me xbox :D
Nadat ik op 7 oktober 2006 een xbox met LIL Q hebt geruilt kwam ik erachter dat de laser defect/zeer slecht was, hierop aangesproken en we kwamen tot de deal : Hij zou een nieuwe laser regelen en de een afstandsbediening setje voor het ongemak.

Helaas sinds dien periode is hij nog misschien 4x online geweest op MSN en sindsdien nooit meer wat vernomen. Laatste keer dat ik hem erover aansprak zou alles nog goed komen maar we zijn inmiddels weer een half jaar verder.

Geen Deals meer voor mij met LIL Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Heb momenteel een wat minder prettige ruil met iemand wiens usernaam ik niet weet, maar wiens e-mail pseudoniem 'prettyblueone' en zijn voornaam is Peter. Mijn P4-3ghz s478 tegen zijn P4-3ghz s775.

Ik heb hem toen ik mijn processor opstuurde gezegd dat ik een weekje op vakantie ging en hij dus niet hoefde hasten met opsturen, maar inmiddels is het bijna twee maanden sinds het versturen van mijn CPU en krijg ik ook al even geen antwoord meer op mijn mailtjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Eerder heb ik een koop met hem voltrokken, hij kwam precies volgens afspraak aan en de ruil was prima verlopen. Misschien is hij op motorvakantie [judging from his appearance :+].

Hij heeft later zelfs nog redelijk attent gemaild of ik een... pentium 4 3.06 GHz (533FSB) had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

ssj3gohan schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:15:
Eerder heb ik een koop met hem voltrokken, hij kwam precies volgens afspraak aan en de ruil was prima verlopen. Misschien is hij op motorvakantie [judging from his appearance :+].

Hij heeft later zelfs nog redelijk attent gemaild of ik een... pentium 4 3.06 GHz (533FSB) had.
Weet jij zijn username hier op GoT/Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 231895 in "PC shuttle XPC 2 jaar oud MOBO dood"

Prettyblue1 dus. Overigens heb ik ooit met hem gemailed ivm verkoop van een mobo. Ging niet door, maar contact was prima toen, dus hoop dat dit puur een eenmalige communicatieprobleem is. Ik zie geen forumposts van hem sinds begin april, dus mogelijk idd langere tijd weg oid.

Trouwens, eigen ervaring:

Een kleine Dell SFF P3 PCtje van mij tegen een monster van een P3 servermobo geruild met Lism. Deze keer was ik degene die zich niet helemaal aan de afspraken hield, ik was 2u te vroeg bij hem op de stoep (veerboten...). Toch kwam hij na belletje gelijk aangelopen en hebben we geruild. Dikke :) :) dus :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, insgelijks :) Serverboard met een 2x S370 CPU geruild voor een compacte optilex, die overigens als HT-machine gaat doen ipv een server :P

Afspraken waren prima, materiaal was gewoonweg in orde. Dikke 10+ dus. Als hij niet zo vroeg aangekomen was had ik 'm ook in wat betere omstandigheden kunnen ontvangen :P

blijkbaar heb je de terugreis dus gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

dion_b schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:00:
Anoniem: 231895 in "PC shuttle XPC 2 jaar oud MOBO dood"

Prettyblue1 dus. Overigens heb ik ooit met hem gemailed ivm verkoop van een mobo. Ging niet door, maar contact was prima toen, dus hoop dat dit puur een eenmalige communicatieprobleem is. Ik zie geen forumposts van hem sinds begin april, dus mogelijk idd langere tijd weg oid.
Dat hoop ik niet, want ik hoor of zie helemaal niks van hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bel hem anders gewoon :z

(kijk naar z'n op GoT publiek zichtbaar emailadres - dat is zijn domein, en met WHOIS is eea te vinden)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb maar 1x iets geruild, dat was een Linksys router van Dion_b tegen een P4 en PII (toch?) CPU van mij. Op een neutrale plaats afgesproken, hij was perfect op tijd.

Had eigenlijk ook niets anders verwacht, maar je weet het niet hé? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

neanderthaler schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:34:
[...]

Dat hoop ik niet, want ik hoor of zie helemaal niks van hem :(
Eindelijk mijn processor ontvangen. Maar een mailtje met uitleg of excuses; ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

tijdje geleden alweer geruilt met de_harde_kern

Mijn 2x 256MB DDR PC 2700 Matched pair tegen zijn P3 complete systeem ?( met iets van bijbetaling voornamelijk de verzendkosten ;)) ging prima me dochter is helemaal happy met de pctje.

Arrdige gozer contact verliep goed, hij informeerde me goed over dat hij weinig tijd had om de boel op te sturen ivm zijn examens.

Ging perfect een + van mij voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-04 10:33

Blonde Tux

Advertentieboer

OOk weer een weekje geleden met de_harde_kern wat geruilt.

Ik mijn 3 stuks DDR2 512 mb tegen een wifi antenne en een pci vga kaartje met 2 mb(deze gaat in een servertje).

Netjes verlopen en goed stevig verpakt verzonden.
Top!

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Vandaag geruild met Zoutvat

Samsung MP3 speler met harde schijfdefect, een USB DVB-T ontvanger en een Firewire kaart voor een Iriver T30 en een D-Link accesspoint.

Dorpsgenoot dus gewoon even bij mij thuis langsgelopen.

Score voor Zoutvat: :) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 17-06-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-04 23:11
ShadowBumble schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:23:
tijdje geleden alweer geruilt met de_harde_kern

Mijn 2x 256MB DDR PC 2700 Matched pair tegen zijn P3 complete systeem ?( met iets van bijbetaling voornamelijk de verzendkosten ;)) ging prima me dochter is helemaal happy met de pctje.

Arrdige gozer contact verliep goed, hij informeerde me goed over dat hij weinig tijd had om de boel op te sturen ivm zijn examens.

Ging perfect een + van mij voor hem.
Insgelijks, bedankt voor het begrip :) en het geheugen werkte prima en is inmiddels alweer vertrokken :P
Blonde Tux schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:50:
OOk weer een weekje geleden met de_harde_kern wat geruilt.

Ik mijn 3 stuks DDR2 512 mb tegen een wifi antenne en een pci vga kaartje met 2 mb(deze gaat in een servertje).

Netjes verlopen en goed stevig verpakt verzonden.
Top!
Geheugen werkt perfect, goed genoeg verpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 11:13
Admiral Freebee schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:57:
Vandaag geruild met Zoutvat

Samsung MP3 speler met harde schijfdefect, een USB DVB-T ontvanger en een Firewire kaart voor een Iriver T30 en een D-Link accesspoint.

Dorpsgenoot dus gewoon even bij mij thuis langsgelopen.

Score voor Zoutvat: :) :)
En zelfde score voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facepalm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:10
Alweer een tijdje geleden, maar ik zet ze even neer. Een maand of 3 / 4 geleden heb ik met Timmert geruild, hij kreeg een grote kantoorprinter met alles erop en eraan van mij tegen een Gigabyte G33M-S2L met een E2180 erop. Omdat ik zelf nog nooit een processor had geplaatst en ik het nog niet aandurfde (Echte tweaker ben ik weer :+ ) vroeg ik of hij hem even wou plaatsen, keurig gedaan. We hadden via de mail een afspraak gemaakt, alleen bleek hij 1 of 2, weet het niet meer precies keer niet te kunnen, hoorde ik mooi op tijd en hadden dus een nieuwe afspraak gemaakt. Hij kwam keurig op tijd opdagen en liet het even zien en ik demonstreerde de printer even, en zo was iedereen tevreden.

Timmert :) :)

Ook met ShadowBumble een Cisco PIX ruilen tegen een Thermaltake Armor Black, alleen woonden we te ver van elkaar om het te kunnen ruilen, en de kast opsturen werdt niks, dus heb ik hem tegen 40 euro geruild. Kreeg het keurig een paar dagen na de mail gestort, en daarna had ik de PIX weggebracht. De volgende dag kreeg ik een mail dat hij was aangekomen, en dat hij er tevreden mee was.

ShadowBumble :) :)

En nu ik na zoeken zijn naam ook weer tegenkwam van een oude ruil, schrijf ik er ook wat over. op oudejaarsdag 2007 een ruil gedaan met Carpento, hij kreeg een DVD Brander en ik kreeg een oude Acer laptop. Hadden op het NS station in Zwolle afgesproken, omdat hij daar langskwam en ik vlakbij woonde. Ging keurig na even zoeken naar het perron, omdat de NS het niet goed aangaf ( :? ) maar toch de goede trein gevonden. Ruil verliep ook goed.

Carpento :) :)

[ Voor 17% gewijzigd door Facepalm op 10-08-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verleden week een ruil in gang gezet met 996.

Hij zocht een draadloze router, en bood een SE K800i ter ruil aan. Aangezien ik een router over had (WRT54G V7) en een telefoon zocht omdat mijn U600 niet langer dan een dag op zn accu meegaat, heb ik contact gezocht.

Hij reageerde uiterst snel en correct, en het duurde niet lang voordat we onze adresgegevens uitwisselden. Hij bood zelfs aan eerder te verzenden dan ik i.v.m. vertrouwen, maar dat deed ik bij hem ook wel. We hebben dus bijna tegelijk verstuurd.

Ik kreeg mijn pakketje keurig verpakt in originele verpakking en alles erbij opgestuurd.

Kan er dus niets anders van maken dat dit een topvent is om zaken mee te doen, nogmaals dank Sander! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

996

Geruild met Exorcist, voor het hele verhaal zie hierboven.

Mijn ruilervaring met hem is dus prima _/-\o_
Aanrader!

[ Voor 72% gewijzigd door 996 op 25-08-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Verhaal met Jeroenz18 en Dutch-Xazer inmiddels naar tevredenheid opgelost Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif

[ Voor 90% gewijzigd door neanderthaler op 01-10-2008 11:22 . Reden: Alles opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Zie hierboven. Alle probleempjes opgelost.

No hard feelings!

[ Voor 88% gewijzigd door neanderthaler op 01-10-2008 11:24 . Reden: Zand erover! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:03
Eergisteren mijn Arctic Freezer 7 Pro geruild met obme_ief's Creative Sound Blaster Live!
Beiden opgestuurd en ontvangen. Goede ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

i'm with ^ stupid ;)

bedankt joep, draait als een zonnetje en 10 graadjes koeler :)

en weer wat geleerd, wist geneens dat dit topic er was nl

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Een berg netwerkkaarten geruild voor een sata kaart met mistermerlijn. Perfecte ruil Mailen ging soepel. Spul goed verpakt en alle onderdeeltjes zaten er bij. Hulde.

Heb ook nog een paar Quadro kaarten gekocht van Que. Veel informatie van hem gekregen. Netjes verpakt en zoals afgesproken naar mij goegestuurd. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 13:58
zoals hierboven alles is tot nu toe perfect gegaan ( moet het pakje nog wel krijgen maar heb er alle vertrouwen in) perfect zo

// edit pakketje binnen.. super verpakt en ben helemaal tevreden over deze deal.

[ Voor 24% gewijzigd door misterm90 op 19-03-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Laatst nog een ruil gedaan met Neanderthaler.

Zijn S775 celly en MATX nforce s775 mobo met DDR2 mem en een HP XP Pro licentie voor een reepje DDR1 mem, een 80Gb schijfje, een DVD brander en een HTPC kast van mij.

Was erg gezellig. Zelfs nog een lekker wijntje gedronken daar. Bleek dat ik in het stenen tijdperk al een keertje bij hem ben geweest toen ik een Compaq Prolinea 486 aan hem heb geleverd. Dat was in 2000 of zo.

Prima ruil en aardige vent. Aanrader.

[ Voor 4% gewijzigd door Kirpeknots op 05-04-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Mijn Philips pronto en Asus DVD speler geruild voor een Scanner met Gijsisok.

Mailen ging prima. Hij heeft het snel verzonden. Super netjes verpakt. Boekjes en alles er bij. Ik ben er super blij mee. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facepalm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:10
Mijn scanner geruild met Kirpeknots tegen een Philips Pronto en een Asus DVD speler. Ruil ging perfect, netjes op tijd verstuurd, en ook stevig verpakt. Ook ik zeg aanrader! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Een La Fonera router geruild tegen een Antec Earthwatts 380W en een Sony Ericsson K750i van Ikke_T op 12/06/09. Alles was goed verpakt en het contact met hem verliep uitstekend.

Score dus: :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133283

En ik heb dus uiteraard geruild met Admiral Freebee. Alles snel verzonden (ondanks de examens) en goed verpakt ontvangen. Vlot contact en vriendelijke tweaker.

Zeker een aanrader dus :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste