☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik heb netjes mijn spul zsm opgestuurd, en hij gaf aan zijn spul klaar te hebben liggen voor verzending. Na een week maar eens gemaild waar het bleef, waar hij met een reactie komt dat hij in prive sferen nogal wat problemen had, waar ik normaal geen problemen mee heb, dus gereageerd dat hij het maar moest verzenden zodra hij hiertoe weer de gelegenheid had. Na enige tijd niets vernomen te hebben, en geen reply te krijgen op mijn mails maar eens zijn activiteit hier op GoT bekeken, hij post, en zoals te lezen in zijn post speelt dagelijks R.O.S.E online, dus mijns inziens heeft hij me lopen belazeren
Probeer contact op te nemen met hem via ICQ.Kippenijzer schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:30:
Geruild met ispierings![]()
![]()
Ik heb netjes mijn spul zsm opgestuurd, en hij gaf aan zijn spul klaar te hebben liggen voor verzending. Na een week maar eens gemaild waar het bleef, waar hij met een reactie komt dat hij in prive sferen nogal wat problemen had, waar ik normaal geen problemen mee heb, dus gereageerd dat hij het maar moest verzenden zodra hij hiertoe weer de gelegenheid had. Na enige tijd niets vernomen te hebben, en geen reply te krijgen op mijn mails maar eens zijn activiteit hier op GoT bekeken, hij post, en zoals te lezen in zijn post speelt dagelijks R.O.S.E online, dus mijns inziens heeft hij me lopen belazeren
En dat is volledig wederzijds, NIC werkt toppielameeuw schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:18:
Zo, maar eens een kickje
een snelle ruil met Chemist![]()
perfect gegaan allemaal
En verder geef ik Eldee ook een
(al moet je moeite doen om je spullen kwijt te raken bij hem
[ Voor 19% gewijzigd door Chemist op 08-03-2005 15:40 ]
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Dat zou inderdaad fijn zijn als dat wel zou lukken, maar dat blijkt ook nogal lastig te zijnDanielB schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:01:
[...]
Probeer contact op te nemen met hem via ICQ.
Ik heb veel over die gast gelezen, zowel op het ia forum van laupro en hier @ GoT, maar dat die gast weer zijn reputatie waar maakt vind ik een beetje zonde..Kippenijzer schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:30:
![]()
En langs gaan? want ik neem aan dat je z`n adres heb?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
User heeft contact met mij opgenomen betreffende defecte stukje hardware binnen de ruil. Ik mag iets anders uitzoeken en ik stuur hem het usb stokje terug...
rectificatie-post
[ Voor 75% gewijzigd door DanielB op 19-03-2005 23:47 ]
De USb stik moet het gewoon doen, die vertinde draadjes had hij moeten vermeden bij de ruil.DanielB schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:48:
Meneer Aard:
Ik had mijn SunBeam Rheobus Fancontroller + Viper2 met hem geruild voor twee ccfls, 128mb PC100 SDRAM en een 64mb usb-stick... De USB-stick wil alles behalve beschreven worden, formatteren lukt ook niet. De CCFLs moet ik aansluiten met twee vertinde draadjes (wel invertor erbij), maar hoe... De 128mb PC100 deed het wel...
Ik snap dat er een gevaar zit aan ruilen, maar ik vind dit gewoon minder...
Probeer telefoon/mail/msn ofzo
[www.ganzz.nl]
ik heb een soortgelijke ervaring gehad met hem, heb hem zelfs mobiel aan de lijn gehad en beloofde de zooi op te sturen maar helemaal niets. uiteindelijk maar langs gegaan toen ik een keer enigzins in de buurt was en gelukkig bleek er iemand thuis te zijn (bel wel een aantal keer goed hard aan, anders wordt er niet gereageerd) als je zijn gegevens wil hebben dus dan maar een mailtje naar fenrir @ [standaardmailadres voor T.net abbo's]Meneer aard schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:45:
[...]
Ik heb veel over die gast gelezen, zowel op het ia forum van laupro en hier @ GoT, maar dat die gast weer zijn reputatie waar maakt vind ik een beetje zonde..
En langs gaan? want ik neem aan dat je z`n adres heb?
Van klussen krijg je grijze haren
Ik ben bekend hier hoorGanzz schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 10:57:
[...]
De USb stik moet het gewoon doen, die vertinde draadjes had hij moeten vermeden bij de ruil.
Probeer telefoon/mail/msn ofzo
Dus:
TweakMaster
(We hebben nu al 2x geruild geloof ik
Nu heb ik weer die andere nicks niet opgeslagen, ik zal nog eens zoeken

Vraagje wanneer heb je met hem geruild want ik heb begin januari met hem geruild en nu reageerd hij nergens meer op en hij heeft mijn spul wel maar ik het zijne niet terwijl ik wel eerder met hem geruiled heb en toen ging alles wel goed.Kippenijzer schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:30:
![]()
Even ook een edit, het was niet de bedoeling om hem een defect usb stok te sturen (hier werkte ie overigens perfect).DanielB schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:48:
Meneer Aard: wordt afgehandeld.
User heeft contact met mij opgenomen betreffende defecte stukje hardware binnen de ruil. Ik mag iets anders uitzoeken en ik stuur hem het usb stokje terug...
rectificatie-post
Maar we komen er wel uit, dit was een klein mis verstand in de communicatie.
[ Voor 63% gewijzigd door Meneer aard op 20-03-2005 10:02 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
"weet je wat jongen steek je troep in je reet mix het rond. poep het uit vreet het op en stik erin"
En dan als ik reageer op de bovenstaande opmerking:
"ja goed he"
"vond hem supor"
"laters en hoop dat je spul in de fik vliegt daar"
Sorry, maar als hij zich zo blijft gedragen zie ik voor hem bij niemand een gouden ruiltoekomst.
Anoniem: 58485
* maart/april ergens? Lism kreeg een 19" hub + P166 systeem ik kreeg een dimm + NIC. koste erg veel moeite om duidelijk af te spreken wanneer en hoe hij kwam afhalen... op hij was net te laat of kwam op dagen dat ik er niet was.... maar leverde wel goede waren en kwam beloften na.
je plankje doet z'n dienst nog steeds
Alles perfect gegaan en mooi verstuurd in een bubbeltjesenvelop.
Anoniem: 140414
Alleen van mijn kant fout gegaan 2 dagen later op de post gedaan.
Was zelf weg gegaan en had mn vrouwtje gevraagd om op de bus te doen.
en thuisgekomen lag het pakketje er nog vergeten schat.
ken gebeuren
thnx voor de ruil.
Retep was er zelf ook tevreden over wat ie tegen mij zei.
en danielB
Dan moet je wel het verhaal wel helemaal vertellen.
hij is 2 keer uit geschoten.
Eerst zocht ie een videokaartje was ik met hem in gesprek sluit ie af.
Oke als msn het niet meer doet begrijp ik het.
Nog geen uur later was ie online.
En ik vraag netjes waarom zei je niet effe wat terug is toch wel zo netjes.
Danielb antwoord daarop:Je moet niet zeuren.
daarmee beeindig ik het gesprek.
De daarop volgende keer,
zie ik bij zn post hij heeft een 10/100/1000 nodig van intel/3com.
En ik had intresse in zn boxen ik vraag wat wil je ervoor.
DanielB:wat bied je zegt ie
LIL Q: dat vroeg ik jouw al.
zo gaat het gesprek heen en weer.
LIL Q:ik heb 10/100/1000
DanielB:heb ik niet meer nodig,kan je niet lezen ofzo
Terwijl ik hem echt duidelijk nog er tussen zag staan.
en toen zei die zelf oh verkeerde post gedaan (ergens in die zin)
en toen kwam zijn uitschieter en toen schoot ik ook uit.
zo een actie vraagt bij mij om reactie.
Van mijn kant mijn excuses voor de woorden,Ik hoop van de andere kant
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 140414 op 15-05-2005 20:00 ]
Niet om het één of het ander, maar jouw verhaal bevat ook maar de helft, gezien jij niet laat zien hoe jij daadwerkelijk de zinnen geformuleerd hebt. Dat is wel van belang in dit gesprek.Anoniem: 140414 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:50:
[..]
en danielB
Dan moet je wel het verhaal wel helemaal vertellen.
[...]
Correcte chronologische volgorde is boxen, Intel 3com NIC. Jij wilde niks bieden, omdat ik geen vraagprijs had en daar bleef jij over door gaan. Je kan toch wel ongeveer iets bieden? Ik weet niet hoeveel die set nog waard is en dan moet het allemaal maar aan mij zijn om dat voor jou uit te zoeken, omdat jij te bang bent om te veel te bieden? Sorry, maar bij mij doen de kopers / andere ruilers vaak wel een beetje moeite voor iets, maar dan hebben we ook een goeie deal en ruil.[...]
zie ik bij zn post hij heeft een 10/100/1000 nodig van intel/3com.
En ik had intresse in zn boxen ik vraag wat wil je ervoor.
DanielB: wat bied je zegt ie
LIL Q: dat vroeg ik jouw al.
[...]
LIL Q is pas later begonnen over zijn NIC, en heeft dit pas gezegd nadat ik 'm heb aangegeven geen deals meer met hem te sluiten en heeft dit op een manier gebracht van "Nu wil je niet meer ruilen en nu heb ik juist wat jij wil". Tenminste, dat is hoe ik erover denk.
Sorry, maar ik had toch wel een volwassenere reactie verwacht dan "Steek het in je reet, mix het rond, poep het uit" van iemand van 18+. Dan vind je wel dat jij het recht heb om me een 15-jarige kleuter te noemen... Net nog ff de log doorgelezen, ik ben voor de rest op de beschaafde uitschieter na gewoon beleefd qua taalgebruik en verwensingen (geen dus) gebleven. Het boeit mij niet of mijn computershit in de fik vliegt (krijg ik misschien nog wel een sociaal leven[...]
en toen kwam zijn uitschieter en toen schoot ik ook uit.
zo een actie vraagt bij mij om reactie.
[...]
Ik zeg niet dat er geen waarheid in zijn verhaal zit, maar ik blijf erbij dat hij de waarheid wel echt naar zijn eigen hand heeft gezet. En als hij probeert hier alsnog zijn gelijk te krijgen... Daar is dit topic niet voor, ik hoef ook mijn gelijk niet, maar ik ga ook geen negatieve dingen in de doofpot stoppen.
Ik wil hier verder eigenlijk ook niet meer op in gaan, ik ben veel te bang dat ik een keer nog iets fouts zeg hier en dan weer een OW aan mijn broek heb hangen. Ik verzoek LIL Q wel geen correspondentie meer te publiceren.
[ Voor 6% gewijzigd door DanielB op 14-05-2005 21:48 ]
Anoniem: 58485
Het ging eigenlijk eerst om ruilen, maar toen maar met liquide middelen (geld dus) afgehandeld. Zelfs 10€ boven het eerste bod dat gegeven werd, verder goeie communicatie... Ik wil best nog eens met hem ruilen of iets aan hem verkopen.
Is ook niet de bedoeling, maar er moeten wel daadwerkelijke waarheden verteld worden uiteraard.Anoniem: 58485 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:45:
wel intersant zo'n ervaring topic maar gaat dit niet uitlopen op flames dan of bashing omdat een ruil niet goed gelopen was?
ff aparte post, omdat ik de negatieve toon in mijn vorige post te overheersend vindt en daardoor meer het gevoel krijg dat dit compliment daardoor over het hoofd wordt gezien.
[ Voor 56% gewijzigd door DanielB op 14-05-2005 21:47 ]
de nic staat als laatste in het gesprek en zo gaf ik het ook aan.
Niet aan het begin,Het was een aanduiding wat ik in huis had om te ruilen.
Maar we zien wel wie hier de wijze is ik bood mijn excuses netjes aan van mijn actie.
En geen enkele woordt terug en als ik hierop terug wil reageren dat doe ik dat,niemand
die hier zegt dat het niet mag en ik ga niet flamen
2de keer dat ik mijn excuses aan bied,aanvaard je dat niet en zeg je weer niks daar over terug
(wat ik ook al eerder had aangegeven dat je daar niet netjes in bent)
dan heb ik mijn zegje gezegd
En ik te veel te bieden nee als ik iets aan bied en iemand wat vraag je er voor dan geef ik een prijs indicatie.
of ik zeg wat heb je te ruil,bij jouw ging je meteen naar de centen toe
zoek ik het uit wat het kost dus nee ik ben niet te lui om te bieden jij misschien zoals je zegt ik weet niet wat het kost en geen zin om uit te zoeken.
Dus luiheid is er bij mij niet misschien een beetje aan de andere kant omdat je zelf schrijft.
geen zin om uit te zoeken.
En ik deed moeite want ik ben een paar keer naar jouw toe gekomen van videokaart heb ik voor je.
Want elke keer kwam ik op jouw af dus de moeite is er wel.
ik heb 3 uitschieters van jouw naar mn kop gehad dan mag ik ook uit schieten en ik deed de drievoud van jouw in 1 keer.
misschien niet goed daarvoor bood ik ook mijn excuses aan.
ps dit is een ruiltopic met geld als tegemoetkoming wat ik ook graag wil doen als ik weinig te bieden heb
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 140414 op 15-05-2005 00:31 ]
Prima ruil , nix te klagen heel erg snel
LiL Q
De ruil opzetten was zo gedaan, Het opsturen duurde even iets langer. Na een paar dagen
gemsnd met de vraag waar het bleef , gaf een goeie reden, en de volgende dag lag het pakketje al op de mat. Prima kerel, en 2e ruil is onderhandeling
En das wederzijds!!
(Wist niet dat dit topic bestond)
Die zijn er wel meer met Meneer aard...Meneer aard schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:22:
[...]
Maar we komen er wel uit, dit was een klein mis verstand in de communicatie.
Na bijna twee maanden proberen met Meneer aard een vrij grote ruil op te zetten heb ik de hoop opgegeven. Toegegeven, wegens beiden niet eigen auto hebben en een 35kg wegende 20" monitor waren complicaties te verwachten, maar dit liep gewoon de spuigaten te buiten.
Waslijstje:
- wekelijks is hij exact wat geruild zou gaan worden vergeten (zogezegd wegens geen ICQ logs...)
- harde afspraak op 28-4 dat hij naar mij zou komen niet nagekomen
- sindsdien niet bereid harde afspraak te maken (ook niet dat ik daarheen zou gaan)
- redenen dat harde afspraak niet gemaakt kon worden veranderden dagelijks
- aantal onderdelen die geruild gingen worden blijkt hij niet eens zelf in bezit te hebben
- toezeggingen dat die onderdelen opgehaald gingen worden opdat wel geruild kon worden niet nagekomen
- etc. etc. etc.
En dat met bijna dagelijks ICQ contact...

Nouja maat is vol, ik ga mijn spullen elders ruilen
Oslik blyat! Oslik!
had mijn P4 plank naar hem opgestuurd in ruil voor een dual slot 1.
Ondanks de vertraging door TPG post in Cuijk heeft hij het bord ontvangen en ik snel daarna de mijne.
Moet het ding nog testen, maar het ziet er iig goed uit
Ruil met meneer aard voorlopig
Laat niets meer van zich horen na al een aantal keren gezegd te hebben een keer langs te willen komen. Nu heb ik ook niet altijd tijd, maar hij lijkt geen afspraken te willen maken en laat ook weinig horen, beetje jammer eerlijk gezegd. Heeft me ooit ook een stapel moederbord beloofd, stond wel niets tegenover, maar heb daar nooit meer wat van gezien, iedere keer smoesjes dat hij ze niet had (
Ruil met Ricardo (weet zijn nick niet...)
top man (battlefield 2 here i come)
bedankt voor de flight stick man
zijn videokaart
tegen een mobo en joystick van mijn kant
Deal was snel gemaakt, en binnen paar dagen was er al geruild, dus
mr.phylos krijgt van mij
ghe ghe ghe top man en bedankt voor de spul
was wel iets fout gegaan in plaats van p4 2,4 478 te geven gaf hij een 3.0 775.
nu 2.4 vandaag gehad en zijn 3.0 terug naar limburg.
top top top top top
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 140414 op 08-06-2005 17:32 ]
Mijn nick was Ricardo87Timmyboy_ schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:20:
Ruil met p-de-geus![]()
Netjes verpakt en netjes aangekomen, snel en goed dus.
Ruil met Ricardo (weet zijn nick niet...)![]()
Ook zeer goed, netjes verpakt en snel...
Overigens ben ik ook geheel tevreden over Timmyboy_!
Anoniem: 47826
Maar dat was meer als genoeg voor een dagtochtje Heerlen-Amsterdam en terug.
Gastvrij onvangst en zelf de bon bij de spullen die ik meenam.
Alleen tja, als echte levensgenieter zit je met een perfecte ruil met je hoofd in de wolken dus PTT mocht nog zijn best gaan doen.
En dat werkt ook
dus een advies, ga ff met Lil Q babbelen want hij heeft plenty te ruil
Anoniem: 68880
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 68880 op 30-06-2005 07:41 ]
top top top alleen mijn fout geen i/o shield mee te sturen maar komt eraan.
en ruil gedaan met kamikazeeeeeeeeeeeeeeee
ook gedaan top gozer bedankt voor koeler.
EN ZWARE THUMBS UP VOOR RETEP
amd bordje op gestuurd naar mij maar kreeg hem niet aan de praat.
mog ik wat anders van hem kiezen.
dus ruils gaan goed
Ik ga het lijstje aanvullen:dion_b schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:54:
[...]
Waslijstje:
- wekelijks is hij exact wat geruild zou gaan worden vergeten (zogezegd wegens geen ICQ logs...)
- harde afspraak op 28-4 dat hij naar mij zou komen niet nagekomen
- sindsdien niet bereid harde afspraak te maken (ook niet dat ik daarheen zou gaan)
- redenen dat harde afspraak niet gemaakt kon worden veranderden dagelijks
- aantal onderdelen die geruild gingen worden blijkt hij niet eens zelf in bezit te hebben
- toezeggingen dat die onderdelen opgehaald gingen worden opdat wel geruild kon worden niet nagekomen
- etc. etc. etc.
En dat met bijna dagelijks ICQ contact...
Nouja maat is vol, ik ga mijn spullen elders ruilen
- De hardware die hij ruilt werkt half of niet:
-- Heb een dual CCFL met hem geruild, maar één van de twee buisjes werkt, bovendien zat er geen plugje aan de kabeltjes dus om ze te testen moest ik zelf wat kloten met een Y-kabeltje. Ik had deze niet direct getest in de veronderstelling dat ze het gewoon deden...
-- De USB-stick deed het ook niet en ik zou iets anders mogen kiezen... Ik heb allang gekozen, maar het nog steeds niet ontvangen.
-- Het enige wat het wel deed was de 128mb PC100. Betekent dat toch 2/3 (gedeeltelijk) defect was
- Hij belooft goud, maar geeft je geeneens koper... Ik krijg nog steeds een Sempron 2600+ tegen inkoopsprijs van 'm... Blij dat ik het geld nog niet heb overgemaakt...
Ik hoop in de toekomst niet dit lijstje te hoeven uitbreiden... Het is jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb hier geen zin meer in. Je mag die Sempron 2600+ afbestellen, ik hoef 'm nu ook niet meer.
hem wat geheugen en voeding gestuurd en zelf een doos met edo simmetjes, Athlon 700 en mobootje gekregen. Ging allemaal snel en goed mailcontact.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Afgesproken en beide volgende dag binnen, alleen ergens is waarschijnlijk iets fout gegaan met de pomp die ik hem gestuurd had maar zat nog garantie op dus gelijk rmatje ingeschoten voor hem, kortom erg tevreden.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Heb zelf gedult maar zijn ruil nog niet voldaan van December 2004. Raakt zo langzamerhand ook wel weer op. Ben geen filantropische instelling die Xeon 4 cpu's loopt uit te delen.
Is zijn afspraak wel na gekomen, hij had op dat moment niets interessants en het zou tzt komen maar dan moet hij wel beschikbaar blijven via ICQ/mail. Hem storen tijdens zijn dagelijkse Rose lukt me niet ivm. snelheid huidige pc.
Bijgelegt en uitgepraat
[ Voor 13% gewijzigd door Hardware Junk op 14-06-2005 03:05 ]
2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid
Ik blij met mijn 2 VRM's
Hij blij met mijn Deskpro SFF
Alles prima verlopen, enig schoonheidsfoutje dat hij z'n ICQ logs niet (goed) bewaart waardoor ik 3x mijn adres moest doorgeven

Oslik blyat! Oslik!
Nog niets ontvangen hoor!Anoniem: 140414 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:45:
ruil gedaan met mischa 08
top top top alleen mijn fout geen i/o shield mee te sturen maar komt eraan.
Update 20-06 : Ondanks verzoek per mail helemaal niets meer gehoord.
Update 30-06 : LIL Q laat niets meer horen. Zo ga je niet met elkaar om fijne vriend!
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 68880 op 30-06-2005 07:40 ]
Na wat onderhandelen zijn hdd en dvd/cdrw geruild tegen 2 edo dimmetjes en een netwerkkaartje.
spul was snel binnen en goed verpakt.
ging dus allemaal echt helemaal prima
Was eerst vergeten te betalen. Toen ik daar achter kwam snel betaald en hij heeft het zwikkie opgestuurd. Ik ben R erg blij mee.
Ruil gedaan met P_de_geus ,oftewel patrick.
Wat mij betreft
Stapte precies (maar dan ook ECHT precies) op het afgesproken tijdstip uit z'n trein. Even geluld en snel mijn harde schijf tegen zijn USB tablet geruild. Ruil ging verder prima en tablet zat met alles er op en aan (zelfs garantiebon
Kortom : zeer tevreden
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Toppertje
En ik denk er zelf precies zo overRicardo87 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:35:
Heb geruild met Terw_Dan, gister zouden we beide ons ruilwaar op de post doen. En vandaag was het dan ook binnen zoals afgesproken!
Toppertje![]()
![]()
BTW nog bedankt voor de koffie
Same voor MisterH75MisterH75 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:59:
Geruild met kamikaze![]()
![]()
![]()
BTW nog bedankt voor de koffie
Spul werkt allemaal prima
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
dankzij hem heb ik weer een leuke mp3 speler en is het fietsen richting werk niet meer zo saai.
Geruild met Timmert. Ging wat traag qua communicatie maar na ongeveer 5 weken is er uiteindelijk geruild. Spullen werken perfect, goeie ruil gemaakt.
Weer geruild met evienna, beviel me weer prima
geruild met lameeuw en ook dat ging prima
Goede deals, snelle afhandeling, goed verpakt.
Zeer tevreden.
Allen
[ Voor 7% gewijzigd door walterg op 09-03-2006 16:47 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
De deal ging perfect. Hij is bij mij thuis geweest en we hebben een moederbord tegen een schijf geruild. De schijf zat goed verpakt en werkt perfect!
Top deal!
rating :
walterg schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:46:
Met Crash, Wouzziej en k8skaaay geruild.
Goede deals, snelle afhandeling, goed verpakt.
Zeer tevreden.
Allen![]()
Jassy schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:03:
Geruild met Wouzieejj, en dat ging perfect!Ging erg snel, en was goed en netjes verpakt.
geld hetzelfde voor alle drie.Khaine666 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:40:
Geruild met Wouzziej (en ik heb het id dat ik niet uniek ben).
De deal ging perfect. Hij is bij mij thuis geweest en we hebben een moederbord tegen een schijf geruild. De schijf zat goed verpakt en werkt perfect!
Top deal!
rating :![]()
allemaal perfect afgehandeld
zonder beschadigingen e.d binnengekomen en allemaal werkend
[ Voor 15% gewijzigd door Wouzziej op 13-03-2006 18:21 ]
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
Van de week nogmaals via het ruiltopic met Terw_Dan in contact gekomen. Blijft een goeie gozer waar goed mee te onderhandelen is en zich aan de afspraken houdRicardo87 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:35:
Heb geruild met Terw_Dan, gister zouden we beide ons ruilwaar op de post doen. En vandaag was het dan ook binnen zoals afgesproken!
Toppertje![]()
![]()
Anoniem: 112352
Beoordeling:
Argumentatie: Snelle levering, maadag op de bus, dinsdag thuis. Goed contact gehad met de gebruiker en snel tot een prijs overeengekomen.
Zoals hierboven al aangegeven, snelle goede ruil. Betaling was snel binnen (zelf naar mijn Postbank
pakket was snel binnen, netjes verpakt en werkt goed
geruild met dion,
hele berg mooi nieuw spul erbij. Fijn afgehandeld.
[ Voor 8% gewijzigd door polthemol op 31-03-2006 23:10 . Reden: darn smileys vergeten :P ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Echter ik wil hem mijn excuses aanbieden dat het van mijn kant wat langer heeft geduurt, er kwam steeds wat tussen, en dat hoort niet

Ik nl. kan bij een bedrijf mijn Samsung Syncmaster 730BF in ruilen, met bijbetaling van 80 Euro, 2 Eizo CRT Flexscan F931 21" monitoren. ze zijn beiden 3 jaar oud, en verder in goede staat.
specs :
Samsung 17" 730BF
http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/economy/730bf.asp
Eizo F931
http://www.eizo.com/support/discontinued/crt/f931.asp
Is dit een goede deal voor inruil?
Toen het binnenkwam was ik zelfs (met mijn toen bekaterde kop) helemaal vergeten waar ik die spullen te danken hadlameeuw schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:58:
Geruild met Dion_b ging van ZIJN kant zeer schnell, maar ik was weer eens errug traag van begrip zal ik maar zeggenvoor hem een
![]()
![]()
voor mezelf geef ik een
wegens druk druk druk en ff me kop op andere dingen....

Verder idd zeer goede ruil met polthemol, tot en met koffie toe
Oslik blyat! Oslik!
Over jotheman hoef je dus geen zorgen te maken, alleen is hij wel een beetje vergeet achtig
De deal is in ieder geval prima verlopen
Blij Met Wilco
Top ruil dus
I see dead pixels...
En ook hier een ruil met MrPhylos ging snel en goed moet ik zeggen case had wat vertraging maar achteraf bleek de tpg de T&T site niet te updatenRicardo87 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:58:
Geruild met MrPhylos. Zeer grote aanrader, spul werkt zoals behoren![]()
![]()
.
Echter ik wil hem mijn excuses aanbieden dat het van mijn kant wat langer heeft geduurt, er kwam steeds wat tussen, en dat hoort niet.
Een week geleden een PCI uitbreidingskaartje met USB 2.0 poorten erop gekocht van hem voor 10 euro
Kaartje werkt prima!
Anoniem: 23544
Met Danny wederom weer wat geruild, verliep zoals gewend weer goed
met Evienna tot twee keer toe geruild, na de eerste ruil deed een voeding het niet bij em. heb gelijk een vervangende mee geruild, wat mijnerzijds te lang is blijven liggen. helemaal top!
Quintus: prima en snel! Errug goed verpakt
Ik heb nog meer geruild volgens mij, maar ben de namen ff kwijt
Ruiltjes die nog lopen of op later tijdstip afgehandeld gaan worden:
Janko (nickname ff bijster): deal is rond, ga de spullen bij mijn volgende wereldreis naar limburg afleveren. Veel geruild, ben er wel happy mee tot nu toe.
Giox : communiceert prima,kijken of we er uit komen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23544 op 14-04-2006 13:41 ]
en pda geruild met danjel voor een g3. Informatie van mijn kant was helaas niet helemaal uptodate (in tussentijd paar delen uit de set kwijtgeraakt
G3 is aangekomen in goede staat. Helaas was er 1 zipdrive overleden, alhoewel het pakket wel fatsoendelijk was ingepakt (in mijn ogen dus gewoon een ongelukje dat iedereen kan overkomen). Samengevat: degelijke ruil
[ Voor 82% gewijzigd door polthemol op 16-04-2006 16:56 ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Heeft mij een bleutooth stick toegestuurd op 26-04-2006 en ik hem op dezelfde dag een geheugenmodule.
Heb de stick één dag later ontvangen, goed verpakt en de stick werkt perfect. Wolkje12 antwoordt snel op mail. Kortom: de transactie is soepel verlopen
Mijn usb jetdirect geruild tegen zijn p4 proc.
Erg snel in zijn reacties en sturen van het pakketje.
Kortom snelle, makkelijke superruil!
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Anoniem: 174140
Reageerde snel op de mail en nette foto's van de geheugenmodule gemaakt. Geheugen was ook goed verpakt en werkt supper.
En zo denk ik er ook overarjants schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:07:
Ricardo87
Mijn usb jetdirect geruild tegen zijn p4 proc.
Erg snel in zijn reacties en sturen van het pakketje.
Kortom snelle, makkelijke superruil!
Hij had een P4 processor in de aanbieding, maar aangezien ik niets te ruilen had hebben we besloten de deal met euro's te doen. Geld overgemaakt, maar nooit een processor gezien. Hij zou er meerdere opgestuurd hebben, na het vertellen van diverse smoezen, maar geen enkele heeft mijn brievenbus bereikt.
Op een gegeven moment vond hij het welletjes, want hij zou er al 3 opgestuurd hebben en het zou mijn schuld zijn dat ze kwijt zijn geraakt. Hierop heeft hij naar eigen zeggen nog een laatste opgestuurd, waarbij ik vroeg om een Track&Trace nummer, maar ook dit heb ik nooit ontvangen.
Frank, als je dit leest, zorg alsjeblieft dat die processor óf mn geld als de sodemieter deze kant op komt, want er zijn vast nog wel tweakers hier die een ruil met je gedaan hebben en je adres nog ergens in een mailbox hebben staan..
Ik hoop dat één van jullie me hierbij kan helpen. Thanks!
Deal gemaakt met Asmoohtje
Reageert zeer snel op mails, en niet te beroerd wat verdere afstanden af te leggen eventueel. Goede gozer om zaken mee te doen !
Reageert snel op email en komt afspraken goed na.
[ Voor 3% gewijzigd door ADH_ED op 26-05-2006 15:59 ]
En ik met ADH_ED. Helaas was niet al zijn geheugen compatible met mijn chipset. Maar dat was voor mij verder geen probleem, ik heb het geheugen terug gestuurd.ADH_ED schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:59:
Deal gemaakt met ricardo87![]()
![]()
![]()
Reageert snel op email en komt afspraken goed na.
Zeker een aanrader voor een volgende keer
Ruil zou gaan om 2x 512MB PC133, een switch en een 19" hub van mij tegen 4x 256MB buffered PC133 van hem.
Mijn spullen na drie dagen door hem ontvangen. Zijn spullen zou een "vriend van hem in Belgie" opsturen.
Een week later... niets.
Nog een week later... niets.
Nog een week en ik stuur een mail om te vragen waar mijn DIMMs bleven. Antwoord: "zijn vriend" zou ze verkeerd geaddresseerd hebben, ze retour afzender terug ontvangen hebben. Maar hij zou ze weer gestuurd hebben...
Twee weken later nog niets...
Wederom gemailed dus met de vraag waar alles bleef. Het zou verstuurd zijn (geen track & trace

Ik mailen om aan te geven dat ik dat nogal slapjes vond en ofwel de beloofde spullen wilde, danwel mijn spullen terug. Kreeg ik dit:
En sindsdien reageert deze vriendelijke jongen niet meer op emailsHet spul is 2 keer op weg gegaan naar jou, en niet terug gekomen op het postkantoor, hier kan ik dus niks aan doen.
En het spul terug sturen zal erg moeilijk gaan, gezien er alleen nog een 10mbit hub zonder voeding ligt, de rest is verruild.

* dion_b gaat eens een aangetekende brief sturen
Oslik blyat! Oslik!
lange tijd geleden dat ik hier online ben geweest hele tijd geen internet gehad.Anoniem: 68880 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:35:
[...]
Nog niets ontvangen hoor!
Update 20-06 : Ondanks verzoek per mail helemaal niets meer gehoord.
Update 30-06 : LIL Q laat niets meer horen. Zo ga je niet met elkaar om fijne vriend!
had geen werk dus kon die extra`s niet betalen.
novux ik had hem opgestuurd eerlijk waar,dat hij niet aangekomen is kan ik weinig aandoen
maar zal het wel graag met u op wil lossen.
zou u mij kunnen mail of op msn xboxer (at) mail.com
Anoniem: 41762
P4 2,8HT en 512MB ddr van mij tegen 2x1024MB DDR reg/ecc van hem. Ietswat vertraging van mij kant maar verders ging de ruil perfect
Hij had interesse in mijn Dell 2200 server en wilde mij daarvoor wel een s478 board + 512mb ddr geheugen opsturen. Die servert woog megazwaar en kostte me 11 euro(!) om op te sturen. Na lang aandringen stuurde hij dan eindelijk ook zijn spulletjes op.
Was al paar maanden terug, maar nu zin om aan de slag te gaan. Wat blijkt: zowel board als geheugen werken niet. Niet los, maar ook niet in combinatie met elkaar. Zal dat toeval zijn?
Heb hem gemaild en hoop dat ie zijn rommel terugneemt en mij iets anders (werkends) in deplaats stuurt of mij een betaling doet ofzo. Ik hou jullie op de hoogte.
Geruild met paddix:
Paddix reageert vlot op mailtjes, en maakt leuke deals. Spullen zijn allemaal dik in orde, en we zijn elkaar wat tegemoet gereden. Goede gozer om mee te dealen!
Ook een goed ervaring met gequote persoon gehad....Anoniem: 54991 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:21:
Ik heb je een icq msg gestuurd dion_b, maybe heb je er wat aan
Van Ilja een 100Mbit NIC en een Firewire kaartje (met interne aansluiting voor een firewire aansluiting van een kast!!!!) geruild tegen verzendkosten.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
toffe ruil gedaan hij een xbox rijker en ik een dvd brander.
top man en nog bedankt.
Ruil gedaan met dubbel fristie
aardige gozer,nette spullen ik hoop dat je er veel plezier van hebt man.
Super ruil, xbox wordt nog steeds trouw hier gebruikt.
Prima kerel, langsgeweest om het te komen ophalen, alles netjes uitgelegd hoe het werkte , toppie