[UFO dag] Nieuwe poging: 6 maart

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.625 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee peet...denk je dat je bx weer lekvrij is tegen die tijd???

Uiteraard is de Cool-system crew aanwezig om een uitgebreid verslag uit te brengen....... hehehey.... ;)

Als er nog wat sponsoring van mijn zijde gewenst is....

Haeg en dabit... jullie weten me NU te vinden.....( fijn he zo'n stads verandering >:) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF dit vooleggen: Ik heb geen dingen om in te leggen (zoals prommies), heb pas 1 maand een nieuwe PC. Maar ik ben wèl leergierig, handig en gek genoeg om in de toekomst zulke tweaks aan te brengen.

Daarom wil ik graag komen, om bijvoorbeeld alvast van de besten te "leren" hoe e.a. moet. Ben je met zo'n instelling ook nog welkom ?

Bijdrage voor de "verzekering" is no problemo, vindt dat zelfs een goede sociale gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Ckers dat ii ook ff kom kijken !!
K heb alleen niet echt boeiende OC hardware, alleen me geheugen is wel intressant misschien, HyperX pc3500 met CH-5 chippies.

edit: mag dat trouwens wel dat je alleen komt om te kijken (niet in de weg lopen) en om te leren ?

[ Voor 20% gewijzigd door sapphire op 25-01-2004 12:43 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Syzzer schreef op 25 januari 2004 @ 01:06:
[...]

Al mijn info over het modden van die voeding komt van xtreme. Kijk eens wat rond in de vmodding forums daar, gegarandeerd dat je na even zoeken de goede mod te pakken hebt. De 3.3/5/12 V mods zijn BTW allemala hetzelfde, alleen de waardes van de weerstandjes en potjes verschild.
D'oh heb dat linkje zelf een keer voor iemand gepost op Xtreme 8)7
Moet niet meer zo laat op de avond nog posten, dat werkt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 12:31:
FF dit vooleggen: Ik heb geen dingen om in te leggen (zoals prommies), heb pas 1 maand een nieuwe PC. Maar ik ben wèl leergierig, handig en gek genoeg om in de toekomst zulke tweaks aan te brengen.

Daarom wil ik graag komen, om bijvoorbeeld alvast van de besten te "leren" hoe e.a. moet. Ben je met zo'n instelling ook nog welkom ?

Bijdrage voor de "verzekering" is no problemo, vindt dat zelfs een goede sociale gedachte.
Zie TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Ik heb m'n DFI nu onder m'n prom liggen, maar hij wil niet booten.
(ligt aan prom, ander geheugen of CPU werkt niet.)
Iemand een ideetje hoe ik om die sensor heen kan?
Zou ik die er gewoon vanaf kunnen knippen?

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

_Droopy schreef op 25 januari 2004 @ 18:12:
Ik heb m'n DFI nu onder m'n prom liggen, maar hij wil niet booten.
(ligt aan prom, ander geheugen of CPU werkt niet.)
Iemand een ideetje hoe ik om die sensor heen kan?
Zou ik die er gewoon vanaf kunnen knippen?
Nee ,gewoon het grijze draadje loskoppelen van moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Haeg schreef op 25 januari 2004 @ 00:20:
[...]

Sorry ik ben een koukleum ik sta binnen 8)
/me Roger That!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 21:20

Epsilon

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 02:15:

Uiteraard is de Cool-system crew aanwezig om een uitgebreid verslag uit te brengen....... hehehey.... ;)

Haeg en dabit... jullie weten me NU te vinden.....( fijn he zo'n stads verandering >:) )
offtopic:
Tjek je mailbox @ work

Pasgeleden een DFI terug gestuurd. Klantnummer 103 ;)

enne, sponsering is nooit weg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Epsilon op 25-01-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Om even me eigen vraag te beantwoorden :) :

uit de startpost :)
Wie willen wij er niet bij hebben?

Niemand dus

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haeg schreef op 25 januari 2004 @ 00:20:
Sorry ik ben een koukleum ik sta binnen 8)
Watje :P

Haeg: nog iets. Zouden we mijn hele mobo-bak niet af kunnen koelen naar een mooi laag temperatuurtje? Als die CAJ2464Z nog wat capaciteit over heeft is een capillairtje, een zuigleidingkje en een klein lamellenblokje+fan binnenin de bak zo gelegd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Dat idee van de fans heb ik destijds al aangekaart omdat het een stuk gezooi scheelt :P. Alleen was het toen met een omweg via je waterchiller (het idee was dus dat een radiator aan de binnenkant van de bak geplaatst wordt en het koude water daar doorheen te pompen). Met een fan kan je dan de lucht afkoelen en dat scheelt op zich ook weer een hoop. Nu worden er meerdere componenten gekoelt die ook van belang zijn (voltage regulators en geheugen).

Ik heb er iig zin in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst de cascade aan de gang en kijken of de high stage capaciteit kan missen voor dat grapje. Als-ie dat kan, dan lijkt het me een nuttige feature. Ook heb ik dan waarschijnlijk geen silicagel meer nodig; het water in de mobobak-lucht vriest wel vast aan die verdamper (die allang op temperatuur is voordat de lage trap opkomt).

We krijgen dan wel condensvorming op de plek waar de connectoren zitten. Maargoed, da's wel op te lossen. Wat armaflex erachter ofzo.

Klinkt wel als een leuke overklok-omgeving. Een bak op -20C of lager met mobo+kaarten erin, en twee cascades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 12:14:
Eerst de cascade aan de gang en kijken of de high stage capaciteit kan missen voor dat grapje. Als-ie dat kan, dan lijkt het me een nuttige feature. Ook heb ik dan waarschijnlijk geen silicagel meer nodig; het water in de mobobak-lucht vriest wel vast aan die verdamper (die allang op temperatuur is voordat de lage trap opkomt).

We krijgen dan wel condensvorming op de plek waar de connectoren zitten. Maargoed, da's wel op te lossen. Wat armaflex erachter ofzo.

Klinkt wel als een leuke overklok-omgeving. Een bak op -20C of lager met mobo+kaarten erin, en twee cascades.
Hoe ga je die cascades erop zetten. maak je gaten door de plexiglas kap heen?

Verder denk ik dat de bak ook geisoleerd moet worden (voor zover dat nog niet is gebeurd dan). Niet veel, maar toch genoeg. Maar mocht er een een fan inkomen, laat hem dan niet de koude lucht door de fan heen zuigen. Dat gaat hij niet overleven :).

Dat een fan het niet overleeft is trouwens geen reden om die fan te vergoeden hoor :P. Anders blaas ik lekker een ledje op, en krijg ik wel de volle mep van de pot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog freaks die zich op deze dag uit gaan leven om een zg. gelockte AMD cpu te modden, zodat hij weer gewoon is unlockt?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zal er ook zijn, weliswaar niet met eigen HW-spulletjes, maar wel om te fotograferen :) Dus van iedereen wordt verwacht dat hij er op z'n paasbest uit ziet :+

Even zonder gekheid: Ik hoop dat het een leuke dag gaat worden met mooie resultaten en leuke foto's :*)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Epsilon schreef op 26 januari 2004 @ 12:20:
Hoe ga je die cascades erop zetten. maak je gaten door de plexiglas kap heen?
Voor die van Haeg wel. De mijne mag er 'vast' op.
Plexi modificeren is wel het minst ingrijpend.
Verder denk ik dat de bak ook geisoleerd moet worden (voor zover dat nog niet is gebeurd dan). Niet veel, maar toch genoeg.
Dat zeker. Piepschuim plakken dus :)
Maar mocht er een een fan inkomen, laat hem dan niet de koude lucht door de fan heen zuigen. Dat gaat hij niet overleven :).
Boeien! :)
Dat een fan het niet overleeft is trouwens geen reden om die fan te vergoeden hoor :P. Anders blaas ik lekker een ledje op, en krijg ik wel de volle mep van de pot :P
Die 5 eurocent betaal ik wel uit eigen zak hoor. Moet je wel even huilen als-ie kapot gaat, goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 12:37:
Die 5 eurocent betaal ik wel uit eigen zak hoor. Moet je wel even huilen als-ie kapot gaat, goed? :P
deal :>

net of ik leds meeneem :P
is een OC dag, geen CM dag \o/

edit:
Back on topic maar :+

[ Voor 7% gewijzigd door Epsilon op 26-01-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 25 januari 2004 @ 12:45:
[...]

D'oh heb dat linkje zelf een keer voor iemand gepost op Xtreme 8)7
Moet niet meer zo laat op de avond nog posten, dat werkt niet |:(
Wil je dat linkie naar het modden van voedingen op xtreme voor mij ook ff posten, scheelt me een hoop gedoen met zoeken naar een mod voor m'n zalman APF 400A.

12v is oke (12.21), maar de 5v is 4.22 :( en de 3.3v maar 3.1 :( . Zo kan ik niet oc-en :r .

Thx !
edit:

Laat maar: Ik heb 't al gevonden, maar er staat geen zalman op . . . dus nog steeds geen volt-mod èn geen bevredigende OC :'(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49
Ik roep even wat, ik weet niet of jullie er wat mee kunnen, maar goed:

In mijn sig zie je Itanium 2 workstation staan.... Misschien kunnen we hier wat mee gaan doen? Ik heb er nog nooit naar gekeken met een OC-oog, misschien heeft iemand hier iets van ervaring mee of ideeen mee? Op dit moment wordt ie niet gebruit dus de mogelijkheid om het te proberen is er denk ik wel, ik vraag me alleen af of je er iets aan hebt in benches.

Goed idee of een slecht idee? Kom maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

toeter schreef op 26 januari 2004 @ 13:17:
Ik roep even wat, ik weet niet of jullie er wat mee kunnen, maar goed:

In mijn sig zie je Itanium 2 workstation staan.... Misschien kunnen we hier wat mee gaan doen? Ik heb er nog nooit naar gekeken met een OC-oog, misschien heeft iemand hier iets van ervaring mee of ideeen mee? Op dit moment wordt ie niet gebruit dus de mogelijkheid om het te proberen is er denk ik wel, ik vraag me alleen af of je er iets aan hebt in benches.

Goed idee of een slecht idee? Kom maar op
Op zich een goed idee

maar overclocken zet hardware op het spel. Het kan dus kapot gaan. Bij een athlon is de schade nog te doen. Maar bij een itanium wordt het al andere koek :).

Maar ik vraag me af of de mobo's overclockbaar zijn en of de itanium uberhaupt wel beter presteerd dan een A64 of P4EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:36
Epsilon schreef op 26 januari 2004 @ 17:05:
[...]

Op zich een goed idee

maar overclocken zet hardware op het spel. Het kan dus kapot gaan. Bij een athlon is de schade nog te doen. Maar bij een itanium wordt het al andere koek :).

Maar ik vraag me af of de mobo's overclockbaar zijn en of de itanium uberhaupt wel beter presteerd dan een A64 of P4EE
we zijn dan wel een van de eerste, zo niet de eerste die uberhaupt denken een Itanium over te clocken, laat staan het doen 8)

hebben we dalijk nog een primeur ook :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou... PiFast op een Itanium 2 lijkt me goed voor een heeeeeel redelijke score...

Itanium 2 is inderdaad wel erg 'apart', en dus erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:06

Exigence

dnkroz

Heeel misschien kan ik langskomen (met 2x 256 MB Twinmos met CH-5, een DFI mobo, een een 1800+ die helemaal doodgemarteld mag worden >:) )

Maar ik moet dan wel helemaal uit Friesland komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 14:47

Maku

Derp

WOW shit das bij mij om de hoek jammer dat het nog zo lang duurt ... ik ga zeker komen ik heb hier nog 2x 512 corsair LL platinum met BH5 liggen :P een 9800 pro van HIS die zonder geheugenkoelblokjes en met een simpele zalman 425 @ 770 doet ..
voor de rest een rbx blok en een antec truecontrol maar ik weet niet of je daar wat aan hebt .. !!! de vga wil ik nog wel graag een voltmod maar ik denk dat dat mischien voor die tijd wel geregeld is .. incl tec en revoltec shit etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 12:14:

Ik heb hier wel wat keus aan verdampers staan .
We moeten dit dan wel voor de grote dag er in maken anders komen we tijd te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 02:15:

Hoever wil jij gaan met die sponsoring? Ik bedoel, blijft het bij fannetjes mobo's e.d. of ook VGA kaarten (lees: een XT) en procs?

De reden dat ik het vraag is omdat het meeste er eigenlijk wel is, behalve het high-end spul. De A64's kun je op 1 hand tellen zowat en ik zie het ons nou niet met een 512kB proc een dikke score zetten. Een 1MB proc(jes) zou ideaal zijn natuurlijk.
Maargoed, je loopt wel risico (al is het beperkt)..

Wat jammer zou zijn is als we straks een 2900MHz AMD setup hebben met 512kB cache :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Hallo ?? er waren toch nog geen 512MB BH5 modules ??
ik heb hier 2x corsair xms 205 v1.1 liggen !!! ( cmy 512 - 3200llpt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Maku schreef op 26 januari 2004 @ 21:33:
Hallo ?? er waren toch nog geen 512MB BH5 modules ??
ik heb hier 2x corsair xms 205 v1.1 liggen !!! ( cmy 512 - 3200llpt )
Benchen met 512mb modules is niet zo'n strak plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
JVLK schreef op 26 januari 2004 @ 21:38:
[...]

Licht er helemaal aan hoe ze klokken >:)

Trouwens, met athlon 64 pak je gewoon de beste van de 2modules, dan heb je gewoon met 1 module genoeg ram, en is het maar hopen dat het een hele snelle is. Kans op een goede module is wel veel kleiner, maarja, het meeste BH5 gaat hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

ANdrode schreef op 26 januari 2004 @ 21:59:
[...]

Licht er helemaal aan hoe ze klokken >:)

Trouwens, met athlon 64 pak je gewoon de beste van de 2modules, dan heb je gewoon met 1 module genoeg ram, en is het maar hopen dat het een hele snelle is. Kans op een goede module is wel veel kleiner, maarja, het meeste BH5 gaat hard..
das wel zo .. ps explain

ter info op de chips staat winbond 317 we w942508BH-5 mischien kan je hier uit wat opmaken

[ Voor 11% gewijzigd door Maku op 26-01-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JVLK schreef op 26 januari 2004 @ 21:38:
[...]

Ik denk dat meer dan de helft van de hoge benchmarks met 512MB sticks is gedaan.. De meestel hebben 1GB DC, dus dat zijn 512MB sticks dan. Statistisch gezien heb je met 256 meer kans om hard te gaan, maar ik zie er bar weinig van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:22:
[...]

Hoever wil jij gaan met die sponsoring? Ik bedoel, blijft het bij fannetjes mobo's e.d. of ook VGA kaarten (lees: een XT) en procs?

De reden dat ik het vraag is omdat het meeste er eigenlijk wel is, behalve het high-end spul. De A64's kun je op 1 hand tellen zowat en ik zie het ons nou niet met een 512kB proc een dikke score zetten. Een 1MB proc(jes) zou ideaal zijn natuurlijk.
Maargoed, je loopt wel risico (al is het beperkt)..

Wat jammer zou zijn is als we straks een 2900MHz AMD setup hebben met 512kB cache :X
Jullie kunnen mijn cpu'tje weer lenen, maar ik verwacht dat die niks meer waard is vergeleken met het spul wat dan uit is :/

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:32:
[...]

Ik denk dat meer dan de helft van de hoge benchmarks met 512MB sticks is gedaan.. De meestel hebben 1GB DC, dus dat zijn 512MB sticks dan. Statistisch gezien heb je met 256 meer kans om hard te gaan, maar ik zie er bar weinig van terug.
Over welke benchmarks praten jullie eigenlijk :?

Ben zeer blij dat jullie het allemaal beter weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
MewBie schreef op 26 januari 2004 @ 17:32:
[...]

we zijn dan wel een van de eerste, zo niet de eerste die uberhaupt denken een Itanium over te clocken, laat staan het doen 8)

hebben we dalijk nog een primeur ook :P
daarom, het is altijd leuk. Ik zal me er nog eens in verdiepen (oftewel Itanium aanzetten) en kijken wat er mogelijk is.

En wat de hardware die kapot kan; tja, risico van het vak (maar leuk is anders idd)

[ Voor 28% gewijzigd door Redshark op 26-01-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toeter schreef op 26 januari 2004 @ 23:11:
[...]

daarom, het is altijd leuk. Ik zal me er nog eens in verdiepen (oftewel Itanium aanzetten) en kijken wat er mogelijk is.

En wat de hardware die kapot kan; tja, risico van het vak (maar leuk is anders idd)
FF een vraagje hierover, wordt een itamium overklokken niet wat bewerkelijk qua koeling ? Ik bedenk me dat waarschijnlijk geen WC of prom koelblokken bestaan voor die core ?
edit:
't blijft natuurlijk wèl een uitdaging

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

als ik er uit ben *EDIT* ik ben er uit geen dikke tec :D

[ Voor 73% gewijzigd door Maku op 27-01-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haeg schreef op 26 januari 2004 @ 21:08:
Ik heb hier wel wat keus aan verdampers staan .
We moeten dit dan wel voor de grote dag er in maken anders komen we tijd te kort.
Dat is zeker zo. Al dit soort dingen moeten dus voor de dag klaar en getest zijn.
Eerst maar eens kijken hoe de CAJ2464 zich houd als er ethaan in de 2e trap zit. Het moment dat ik dat kan proberen is niet ver weg meer....
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:17:
FF een vraagje hierover, wordt een itamium overklokken niet wat bewerkelijk qua koeling ? Ik bedenk me dat waarschijnlijk geen WC of prom koelblokken bestaan voor die core ?
Dus? *als* we besluiten dat een Itanium2 interessant is, dan weet ik zeker dat onze verdamperblokken in no-time op die Itanium2 passen. Ook Intel heeft Thermal Design Guides, dus dat kan van tevoren geregeld worden.
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:22:
Serenity, kunnen wij het organiseren van de hardware op jouw bordje schuiven? Ik heb er veel vertrouwen in dat het dan wel goed komt :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JVLK schreef op 26 januari 2004 @ 22:41:
[...]

Over welke benchmarks praten jullie eigenlijk :?

Ben zeer blij dat jullie het allemaal beter weten.
Met "hogere" bedoel ik de zieke 3D's en Pifasts. Heel veel lui hebben 1GB aan ram. Niet dat het per se nodig is ofzo..

@Dabit:

Is goed. Ik neem aan dat je bedoelt welke systemen er samengesteld worden? En met wiens hardware etc..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 00:36:
@Dabit:

Is goed. Ik neem aan dat je bedoelt welke systemen er samengesteld worden? En met wiens hardware etc..
Yup. Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Jouw kijk op dat spul is beter dan die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 14:49
ik wil eventueel wel me ic7 max 3 + super p4 + super mushkin blootstellen onder die cascade ... maar dan tweak ik wel zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Gipsy King schreef op 27 januari 2004 @ 20:34:
ik wil eventueel wel me ic7 max 3 + super p4 + super mushkin blootstellen onder die cascade ... maar dan tweak ik wel zelf ;)
Ik heb respect voor u _/-\o_ en zou met de grootste zorg de haeg cascade voor u willen monteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
zozo klinkt leuk ......

als u dat zou willen _/-\o_ lord haeg _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Gipsy King op 27-01-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
neem dan ook wel me xt mee denk ik >:)

[ Voor 87% gewijzigd door Gipsy King op 27-01-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Gipsy King schreef op 27 januari 2004 @ 21:04:
neem dan ook wel me xt mee denk ik >:)
Daar ga ik een koelblok voor maken .
Maar ik heb zo'n xt besteld voor de maat {en voor de heb natuurlijk}!
Dus als die binnenkomt dan kan ik aan de gang .
Dat word wel een moeilijk blokkie want ik wil ook het geheugen aan weerszijde meekoelen,phase change uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Laatst online: 08-06-2024
Is de kou aan de ene zijde dan niet genoeg om de andere zijde ook koud te houden.

Met de prom op m'n Xabre bleef het mem ook nog redelijk koel, ondanks dat ik alleen maar de core had gekoeld. Vandaar dat 't me zo lijkt dat alleen een verdamper op de onderkant ook de bovenkant wel koud houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

YoupY schreef op 27 januari 2004 @ 21:54:
Is de kou aan de ene zijde dan niet genoeg om de andere zijde ook koud te houden.

Met de prom op m'n Xabre bleef het mem ook nog redelijk koel, ondanks dat ik alleen maar de core had gekoeld. Vandaar dat 't me zo lijkt dat alleen een verdamper op de onderkant ook de bovenkant wel koud houdt
Koelde jij alleen de gpu met de prom en bleef toen ook het mem koud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
helaas gaat die niet op mijn xt passen ,,,, me mem is al voorzien van cooling en er zitten teveel v-mods op om te phase changen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Gipsy King schreef op 27 januari 2004 @ 22:11:
helaas gaat die niet op mijn xt passen ,,,, me mem is al voorzien van cooling en er zitten teveel v-mods op om te phase changen :)
Begrijp ik hieruit dat zo'n voltmod erg in de weg zit voor de koeling die ik wil maken.
Hebbie een macrofotootje van je vid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ja staan in me , 9800xt topic ,

ik zal morgen ngo even ingezoomde fotos maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Haeg schreef op 27 januari 2004 @ 22:01:
[...]

Koelde jij alleen de gpu met de prom en bleef toen ook het mem koud?
de core zelf was alleen gekoeld met een prom maar daardoor bleef het mem ook redelijk koel. Zeker net na het starten m'n m'n sys voelde m'n mem alsof het onder 't vriespunt was, maar na een tijdje draaien begon m'n mem wel wat warmer te worden. Ietsje boven kamertemp.

Dit is echter wel met een el-cheapo ouderwetste vidkaart. Ik neem een dat een 9800XT een stuk meer warmte maakt, maar dan nog vermoed ik dat wanneer je heel de onderkant van de kaart (core en mem) zou koelen dat 't mem aan de bovenkant dan niet echt warm zal worden.

Maar 't lijkt me wel enorm stoer om te zien als je 't voor elkaar zou kunnen krijgen om een verdamper te bouwen die zowel de onderkant als de bovenkant zou koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 27 januari 2004 @ 20:34:
Ja het lijkt me een beetje raar als je komt dat dan jouw sys niet onder de cascade gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

[NUT]

Heppiedepeppie

hmm, ik merk dat mijn vorige post niet is beantwoord... iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 27 januari 2004 @ 22:11:
Alles is passend te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Of je mag komen
[NUT] schreef op 28 januari 2004 @ 01:06:
hmm, ik merk dat mijn vorige post niet is beantwoord... iemand? :)
Of je mag komen staat in de topic start , lees ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
van de zomer heb ik nog leuk projectje voor je heag ;) bespreken we tegen die tijd nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Gipsy King schreef op 28 januari 2004 @ 19:06:
van de zomer heb ik nog leuk projectje voor je heag ;) bespreken we tegen die tijd nog wel :)
Vertel vertel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey HAEG..check jij ook weleens je mailbox :?

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Haeg schreef op 28 januari 2004 @ 18:08:
Of je mag komen
[...]

Of je mag komen staat in de topic start , lees ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 12:03
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:34:
Check je je mailbox ook weleens Haeg
Er zijn ook mensen die overdag werken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

JVLK schreef op 28 januari 2004 @ 19:36:
[...]

Kan je dat eten :? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

arnoman schreef op 28 januari 2004 @ 19:40:
[...]

Er zijn ook mensen die overdag werken hoor ;)
3 Dagen achter elkaar zeker 8)7

Sorry: zit te kutten met 2 accounts tegelijk....Moest toch wat neerzetten in die andere post..LOL

[ Voor 22% gewijzigd door JVLK op 28-01-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
hehehehe ja jvlk ,

kan er geen lijst worden samen gesteld @ first post met alle stuff die we al hebben tot nu toe? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 28 januari 2004 @ 21:02:
hehehehe ja jvlk ,

kan er geen lijst worden samen gesteld @ first post met alle stuff die we al hebben tot nu toe? >:)
Daar zit ik dus net een beetje over te denken..

Het volgende heb ik ff snel getypt..er kan dus vanalles missen nog!

Voorlopige Systemen UFO dag

Intel Northwood:
Northwood 800
IC7 Max3
Mushkin 3500
Radeon XT
CWT 550/ Antec TP 550
Cascade
Prometeia

Intel Itanium2:
Ik ben itanium noob..wie helpt?

AMD 64:
3200+/3400+
nForce 3 150/250
Mushkin 3500
Radeon XT
CWT 550/ Antec TP 550
Cascade
Prometeia

AMD XP:
2500+/2600+/2800+
DFI lanparty / Infinity
Mushkin 3500
Radeon XT
CWT 550/ Antec TP 550
Prometeia

Onderdelen:

Hardware:
Nortwood 800: Bio, NeoGames.nl, RedSyxx, Intronic
Athlon 64 1MB: SynGrow
Athlon XP Barton: Serenity, Syzzer, Wormaap, Spice
Intel planken: Bio, NeoGames.nl, RedSyxx
nForce 2 plank: Syzzer, Serenity, pierre, Spice
nForce 3 plank: YoupY, Smokey, SynGrow
CWT/Antec 550/Dikke voeding: Epsilon, Syzzer, VinnieWeiss
OC Memory: Bio, Epsilon, Syzzer, Spice, Maku
ATi kaarten: Bio, Syzzer, YoupY, Intronic, Smokey
nVidia kaarten: Serenity, RedSyxx
Hardeschijven: Bio, Serenity, VinnieWeiss, MewBie, Intronic
Soldeer station: Serenity

Koeling:
Cascade: Dabit/Haeg
Prometeia: Twynn 2x, _Droopy, YoupY
Chiller: Haeg
Pelts: Serenity, pierre, Epsilon
Pelt voeding: Serenity 24V, pierre. Epsilon
Isolatie: Serenity
Thermalpaste: Serenity
Heatsinks:
Waterblokken: Serenity, NeoGames.nl
Slang: NeoGames.nl
Pompen: NeoGames.nl
Fans:

Wie bied zich aan.. Er mogen meerdere namen achter elk component. Als iemand dus nog een Intel kanon heeft staan..schroom niet :P Als ik wat vergeten ben mag je dat ook ff zeggen.

Als je al gepost heb wat je meeneemt dan hoef je niet te reageren. Ik ga zo het hele topic door en dan zet ik het erbij.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BH5 repen zijn er iig wel genoeg lijkt me ;) Ik heb hier de 2500+ van Smokey (goed voor rond de 2850 MHz onder een prommy), ik weet niet of die handig is, of zijn er al Barton's in overvloed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:28:
BH5 repen zijn er iig wel genoeg lijkt me ;) Ik heb hier de 2500+ van Smokey (goed voor rond de 2850 MHz onder een prommy), ik weet niet of die handig is, of zijn er al Barton's in overvloed? :)
Ik edit af en toe ff de post hierboven..ben halverwege nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
Als ik kom, neem ik m'n P4 2.4C zonder ihs wel mee, ff recordje binnen slepen ;)

M'n ATi kan ik ook meenemen, moet maar ff kijken of er nog behoefte aan is :)

[ Voor 36% gewijzigd door Intronic op 28-01-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 28 januari 2004 @ 21:46:
Als ik kom, neem ik m'n P4 2.4C zonder ihs wel mee, ff recordje binnen slepen ;)

M'n ATi kan ik ook meenemen, moet maar ff kijken of er nog behoefte aan is :)
Added..

Meer hardware tweakers.. en dan vooral de dure zooi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik denk dat je die Itanium idd maar beter 'gewoon' onder een prommy kan gooien. Je hebt hiervoor namelijk maar 1 CPU en 1 moederbord, als 1 van die 2 niet lekker werkt (geen lekkere stepping, geen goede revisie), dan zit je, en als je die cascade ervoor gebruikt, dan raak je veel tijd kwijt. (zoals jij het dus hebt neergezet ;) )

Ook denk ik dat @ het P4 systeem een andere 9800XT handig is (niet die van Bio dus), waar Haeg een blok voor kan maken met geheugen koeling enzo, de geheugen sinks op de kaart van Bio lijken me niet zo super voor zoiets als dit....

En misschien is er rond die tijd nog een lekker EpoX bord om getest te worden (tom?), zulke dingen moet je hebben, voordat ze officieel op elke hoek van de straat te krijgen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Ik kan een 172mm fan meenemen.

Voeding voor peltier geeft toch 24v dus dat komt perfect uit. Mooie extra straaljagert erbij ;).

ow ja

en een HD :)

[ Voor 9% gewijzigd door Epsilon op 28-01-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haeg schreef op 23 januari 2004 @ 15:45:
[...]

Hier hoopten we ook een beetje op ;)

Nou wil ik een ph ch voor de 9800 pro maken maar is het erg belangrijk om een blok te maken dat ook het geheugen meekoelt?
Standaard word deze namelijk niet echt gekoelt.
Deze kwam ik trouwens daarnet tegen..had ik even overheen gekeken denk ik..

iig is het natuurlijk een goed id. Memory zijn immers ook chips. Hoewel het effect op Radeon kaarten minder lijkt te zijn is het toch slim om het wel te doen.. Alles helpt en -100 helemaal :D Daarnaast is het zeer exclusief..

beter laat dan nooit..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:24:
Intel Itanium2:
Ik ben itanium noob..wie helpt?
Mooi als het lukt om zo'n systeem te regelen, maar overclocken wordt lastig met zo'n ding...persoonlijk verwacht ik dat vooral het verhogen van de FSB nut zou hebben (die loopt normaal op 400MHz - niet overdreven hoog dus), maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen op een moederbord dat geen enkele insteloptie biedt. De multiplier is ook niet zomaar in te stellen en ik heb tot nog toe geen tips gevonden in de Intel-documentatie over pinnen die de multiplier bepalen. Tot nog toe heb ik ook nergens op het internet overclockresultaten gezien van die apparaten, niet van de eerste modellen en ook niet van de Itanium 2.

* odysseus heeft ook geen idee waar je bij zo'n systeem kunt beginnen...leuk dat je hem naar 173K kan koelen, maar als hij dan nog steeds op 1,5GHz draait, schiet je er weinig mee op :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 22:04:
Hmm, ik denk dat je die Itanium idd maar beter 'gewoon' onder een prommy kan gooien. Je hebt hiervoor namelijk maar 1 CPU en 1 moederbord, als 1 van die 2 niet lekker werkt (geen lekkere stepping, geen goede revisie), dan zit je, en als je die cascade ervoor gebruikt, dan raak je veel tijd kwijt. (zoals jij het dus hebt neergezet ;) )
Ik denk dat de Itanium vrij warm is.. en met Prom dus niet echt koud is. (100+ Watt?, licht aan grootte van L3)
Verder: pifast is 32 bit, itanium is IA-64 bit.. dat gaat ook problemen geven. Check de FP ff, het topmodel Itanium wint amper van een FX-51.. en dus ook wel van een OC-de Athlon 64 3400+..

Maar, gewoon een score neerzetten is wel leuk natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:54:
[...]

Added..

Meer hardware tweakers.. en dan vooral de dure zooi >:)
Serenity je kan mijn CTW ook wel toevoegen hoor indien nodig >:) (Ik weet niet of je al langs mij was gekomen)
Jij hebt hem zelf ook al in actie gezien.
Fans ed kan ik wel losmaken alleen heb ik niet zulke high rpm fans. Indien nodig kan ik nog wel kijken of ik 5m benzineslang met 10mm binnendiameter kan halen. Kostte hier in omgeving echt super weinig.

Ik denk dat ik zowiezo mijn pc gedeeltelijk in de auto zet, omdat ik achteraf naar een LAN bij mij in het dorp ga. Moet ik alleen daar alles vast schroeven. Soldeerstation en digitale multimeter wil ik indien nodig ook wel meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

(Klaagzang) Het lijkt soms of ik lucht ben:
dfi lanparty rev. B (met xtra bios), athlon 2500 Barton XP mobile! en veel geheugen ter beschikking..

edit: schaam :(

[ Voor 13% gewijzigd door Spice op 29-01-2004 00:49 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 28 januari 2004 @ 23:44:
(Klaagzang) Het lijkt soms of ik lucht ben:
dfi lanparty rev. B (met xtra bios), athlon 2500 Barton XP mobile! en veel geheugen ter beschikking..
Sorry man, je stond alleen bij de NF2 er niet bij..bij de rest wel..
VinnieWeiss schreef op 28 januari 2004 @ 23:22:
[...]

Serenity je kan mijn CTW ook wel toevoegen hoor indien nodig >:) (Ik weet niet of je al langs mij was gekomen)
Jij hebt hem zelf ook al in actie gezien.
Fans ed kan ik wel losmaken alleen heb ik niet zulke high rpm fans. Indien nodig kan ik nog wel kijken of ik 5m benzineslang met 10mm binnendiameter kan halen. Kostte hier in omgeving echt super weinig.

Ik denk dat ik zowiezo mijn pc gedeeltelijk in de auto zet, omdat ik achteraf naar een LAN bij mij in het dorp ga. Moet ik alleen daar alles vast schroeven. Soldeerstation en digitale multimeter wil ik indien nodig ook wel meenemen. :)
Added en tnx..

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

ik zal m'n oude NF7-S nog ff onder handen nemen ruim voor die tijd. Dan kunnen we ook bepalen of die de moeite waard is om in de soep te draaien ;)

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ok gaat al lekker zien we alweer ;) :)

Zet mijn ATI er ook maar tussen Serenity
Zondag komt er een 9800 Pro bij ;) die zoals de mensen die mij kennen wel flink onder handen genomen word :P :P ;)
Prognose van de specs van die kaart zijn zo :

@ XT ( bios flash rulez ;) :P )
Core @ 500+ :D :D ( DD Maze 4-1 )
Mem @ 420 + ;)

Met andere woorden _/-\o_ :Y)

Zeg maar of je er wat aan hebt ;) dan neem ik hem wel of niet mee ;) :P

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
mem gaat zeker 420+lukken smokey , want op die pro zit toevallig het zelfde mem als op mijn xt :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Ohja! ik draai hier ook nog met een Radeon 9800Pro van HIS, die met een simpel (coolriver)WCtje al 475/375 doetzonder arti's ofzo. Ik ben benieuwd wat ie doet met Vmods, zal ik ook in de loop van de komende tijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Ik zie al dat er genoeg hardware aanwezig zal zijn :) Mocht ik tegen die tijd weer leuke oc spullen hebben zal ik die zeker meenemen. Maar dan moet het wel iets zijn wat nog niet in de lijst voorkomt ;) Zal eens wat meer aan de PR moeten gaan doen voor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
ANdrode schreef op 28 januari 2004 @ 23:13:
[...]

Ik denk dat de Itanium vrij warm is.. en met Prom dus niet echt koud is. (100+ Watt?, licht aan grootte van L3)
Verder: pifast is 32 bit, itanium is IA-64 bit.. dat gaat ook problemen geven. Check de FP ff, het topmodel Itanium wint amper van een FX-51.. en dus ook wel van een OC-de Athlon 64 3400+..

Maar, gewoon een score neerzetten is wel leuk natuurlijk >:)
Vanavond gaat het ding weer aan en dan zal ik even vanalles proberen te onderzoeken. Ik moet dus ff het bios bekijken en zal meteen eens proberen om te kijken wat er in pifast gebeurd. Er draait nu een Win XP 64-bit RC op, maar met lang niet alle software gaat dat even fijn, dus dat is nog even afwachten.

Anyway, ik check even zoveel mogelijk aan die bak en dan laat ik wel even weten of het de moeite waard is om hem mee te nemen. De resultaten zal ik igg wel ff posten (of roep er anders even om als ik het vergeet)

Nog een kleine domper: Het wordt waarschijnlijk mijn hoofdbak nu voor een tijd(als pc :*) ) Mijn systeem ligt aan barrels lijkt het wel, niks doet het meer. Nu is het dus wel wat lastig als de bende kapot gaat...

P.S. Het is trouwens geen nieuwe Itanium2, het gaat op de 900 mhz versie met (uit het hoofd even) 1 mb L3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 29 januari 2004 @ 08:14:
Ok gaat al lekker zien we alweer ;) :)

Zet mijn ATI er ook maar tussen Serenity
Zondag komt er een 9800 Pro bij ;) die zoals de mensen die mij kennen wel flink onder handen genomen word :P :P ;)
Prognose van de specs van die kaart zijn zo :

@ XT ( bios flash rulez ;) :P )
Core @ 500+ :D :D ( DD Maze 4-1 )
Mem @ 420 + ;)

Met andere woorden _/-\o_ :Y)

Zeg maar of je er wat aan hebt ;) dan neem ik hem wel of niet mee ;) :P
Neem die pro maar mee ja.. En kijk even in het lijstje waar we nog niet zoveel van hebben. nForce3 bijv..prom..hd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
die pro ligt nog bij mij :p zondag is ie van smokey :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow

Syngrow

Framerate is life

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 11:09:
[...]

Neem die pro maar mee ja.. En kijk even in het lijstje waar we nog niet zoveel van hebben. nForce3 bijv..prom..hd.. ;)
Ik heb een nForce3 bordje. Die gaat ook mee als ik kan komen :)
ook ligt hier een 9800XT maar daar moet ik nog even over denken. De vorige is overleden op UFO... :|

[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SynGroW schreef op 29 januari 2004 @ 13:03:
[...]

Ik heb een nForce3 bordje. Die gaat ook mee als ik kan komen :)
ook ligt hier een 9800XT maar daar moet ik nog even over denken. De vorige is overleden op UFO... :|
Ja..wat is daar ooit mee gebreurd eigenlijk? Ik heb die kaart nog gezien op UFO..vmods niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey had hem toch kapot gevmod? Smokey pruts0r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow

Syngrow

Framerate is life

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 14:07:
[...]

Ja..wat is daar ooit mee gebreurd eigenlijk? Ik heb die kaart nog gezien op UFO..vmods niet goed?
Waarschijnlijk verschoven bij het sealstring erop duwen. Kortsluiting waarschijnlijk
Hij gaf geen beeld meer dus kapot... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SynGroW schreef op 29 januari 2004 @ 19:10:
[...]

Waarschijnlijk verschoven bij het sealstring erop duwen. Kortsluiting waarschijnlijk
Hij gaf geen beeld meer dus kapot... :/
Mja..vmods moeten ook niet met sealstring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 14:29:
Smokey had hem toch kapot gevmod? Smokey pruts0r ;)
Juistem Nostra maar ach 3 maal is scheepsrecht he 8)7 :*)

Zal de lijst even doorlopen en kijken waar ik nog mee kan helpen ;) :P
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:14:
[...]

Mja..vmods moeten ook niet met sealstring..
Nee maar voor het isoleren van de mod zodat ie goed blijft zitten is sealstring ideaal want normaal gaat het de afvalbak in maarja recycling he ;) :P

[ Voor 37% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 29-01-2004 19:44 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey, misschien moet je es wat slikken tegen je overmatig smiley gebruik?

omfg :+

Edit:
16 in 1 post :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:02:
[...]

Deze kwam ik trouwens daarnet tegen..had ik even overheen gekeken denk ik..

iig is het natuurlijk een goed id. Memory zijn immers ook chips. Hoewel het effect op Radeon kaarten minder lijkt te zijn is het toch slim om het wel te doen.. Alles helpt en -100 helemaal :D Daarnaast is het zeer exclusief..

beter laat dan nooit..
Ik zit effe over het probleem condensvorming te denken ik denk dat de kaart met slot en al ,een bonk ijs word :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
dat valt toch wel zo af te sealen met sealstring om de verdamper heen, zodat er geen lucht meer onder kan komen, net als de kop van de prom ook luchtdicht is afgeseald.

Met m'n Xabre had ik hier alleen last van op de verdamper. De kaart zelf bleef helemaal condensvrij. Maar anders zou vaseline nog een uitkomst kunnen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

YoupY schreef op 30 januari 2004 @ 00:07:
dat valt toch wel zo af te sealen met sealstring om de verdamper heen, zodat er geen lucht meer onder kan komen, net als de kop van de prom ook luchtdicht is afgeseald.

Met m'n Xabre had ik hier alleen last van op de verdamper. De kaart zelf bleef helemaal condensvrij. Maar anders zou vaseline nog een uitkomst kunnen bieden
Die verdamper kan ik denk ik wel isoleren {vergeet niet dat een prom verwarming in de kop heeft zitten}.
Waar ik meer mee zit denk ik dat de kaart erg gaat doortrekken tot en met het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haeg schreef op 30 januari 2004 @ 00:12:
[...]

Die verdamper kan ik denk ik wel isoleren {vergeet niet dat een prom verwarming in de kop heeft zitten}.
Waar ik meer mee zit denk ik dat de kaart erg gaat doortrekken tot en met het moederbord.
Ja dat gaat zeker gebeuren.. De kaart zelf zit vol met koper en met al dat koelgeweld staat het ijs op de hele kaart. De truuk is vloeibare tape op de hele kaart en groot deel van het mobo om de hardware tegen de dood te beschermen. Daarna alles nog inpakken en dan zou het moeten lukken.. Misschien dat de bak van DaBit uitkomst biedt, maar die moet dan wel aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier Mushkin PC3500 Lvl2 2x256 (BH-5), is dat intressant voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 00:38:
ik heb hier Mushkin PC3500 Lvl2 2x256 (BH-5), is dat intressant voor jullie?
Zeker weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 00:30:
Ja dat gaat zeker gebeuren.. De kaart zelf zit vol met koper en met al dat koelgeweld staat het ijs op de hele kaart. De truuk is vloeibare tape op de hele kaart en groot deel van het mobo om de hardware tegen de dood te beschermen. Daarna alles nog inpakken en dan zou het moeten lukken.. Misschien dat de bak van DaBit uitkomst biedt, maar die moet dan wel aangepast worden.
Wat moet eraan aangepast worden? De verdampers moeten erin, that's it, toch? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 08:59:
[...]

Wat moet eraan aangepast worden? De verdampers moeten erin, that's it, toch? Of mis ik iets?
Die bak was toch gemaakt voor een waterchiller? Lijkt mij dat hij enigszins aangepast moet worden voor 2 evaps. Het is jouw bak dus jij weet wat er moet gebeuren toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou er niet zo van dat een ander mijn hardvoorgewerkte en duurbetaalde hardware gaat slopen :(
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste