Toon posts:

Bekendmaking snelheidsverhoging Chello

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 476 views sinds 30-01-2008

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 03-12 17:37

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OlafvdSpek schreef op 03 februari 2004 @ 14:46:
[...]

Het hangt ook van de game af. Misschien komt het doordat ik het ooit met Quake 1 en een P60 heb getest. ;->
* nero355 lult ook mee over game pings in Chello Topic waar die zich niet eens moet bevinden omdat ie geen Chello heeft :+

Het hangt niet van de game af maar toch echt puur en alleen de server ;)

Voorbeeld : MoH:AA:Spearhead =>

Lekkere vraag me niet waar vandaan gehaalde 100Mbps Servertje : Ping : 25 ms 8)
Normaal servertje van 128 kbps tot 1024 kbps UpLoad : Ping : rond de 80 ms :)

Zelfde verhaal @ CS (ben op zoek naar HL Key als in "Ik wil het in een Winkel kopen" iemand met ideen/adressen mail me plz :> ben vorige kwijt :'( ) en Raven Shield ;)

Dus het ligt toch echt aan de server :Y) en ik ben dus ADSL gebruiker :P Maar dat maakt niks uit geldt ook voor Kabel/Whatever..........enz......... :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Hasse
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 02-12 12:38
Ik wilde zojuist even op www.Chello.nl kijken of er al nieuws was.

kreeg ik:
Forbidden
You don't have permission to access /upcmnfc/start/1111/11112586.html on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.26 Server at home.nld.chello.nl Port 80

Is dat bij iedereen het geval of alleen vanaf hier?

I love my Health Tech Start-up: ParkinsonSmartwatch.com

• SouLie
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 27-02-2012
Warning: Failed opening '/www/servers/www.chello.nl/htdocs/redirect.php3' for inclusion (include_path='.:/opt/php-cluster-4.2.2/lib/php') in Unknown on line 0

:P

edit:

nog een keer proberen gaf een geweldige 403
en 3x was scheepsrecht :)

[Voor 27% gewijzigd door SouLie op 03-02-2004 15:21]

• Whuzz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-12 15:26

Whuzz

Dodgeball!

JBplap schreef op 03 februari 2004 @ 14:09:Dan speel je niet op de goede servers :p

Omgeving Apeldoorn checllo clasic

BF1942 in normale servers altijd ping 14-20
ja zelfs met 32 man :P
Hier ook Apeldoorn (de Heze). Normaal gemiddelde ping rond de 60. Tussen 20 en pakweg 22.30 uur, meestal 80 of hoger. En laat dat nou net de tijd zijn waarop de meeste matches gespeeld worden :'(

Het verschilt allemaal heel erg per wijk, maar Chello's gemiddelde (speedtest.nl) ligt nou eenmaal rond de 60ms.

Overigens, dat chello.nl soms down is heeft niets te maken met het aanpassen van het een of het ander. Als ze nieuws uploaden gaat de site daar echt niet plat van. Als het down is, dan is er gewoon ergens een storing.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Hasse
ah, chello.nl is weer in de lucht. Maar als ik nu op 'abonementen' klik, krijg ik:
Fatal error: Failed opening required '/www/servers/home.nld.chello.nl/htdocs/ssi/abonnementen/sessions.inc.php' (include_path='.:/opt/php-cluster-4.2.2/lib/php') in /www/servers/home.nld.chello.nl/htdocs/ssi/abonnementen/index.php on line 13

Zouden ze toevallig deze pagina aan het aanpassen zijn met de mogelijk nieuwe snelheden?

• supermel_nl156
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2006

supermel_nl156

Rock and Roll

Hmmm ik denk niet dat dat het geval is de hele site ziet er niet uit ik denk dat er wat anders aan de hand is maar blijven hopen :D

Missing Heaven Like Hell

• Hasse
De site heeft er nog nooit uit gezien. Ik denk ook niet dat ze de abbo info op de site aan het aanpassen zijn. Maar toch, beetje hoop geven in bange dagen he. Daar gaat dit topic toch eigenlijk over.

• KillerHaiku
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 05-08-2004

KillerHaiku

Fat Bastard

hasse_m schreef op 03 februari 2004 @ 14:24:
[...]

prijs/kwaliteit? teduur/teslecht bedoel je? #define 'beter' zou ik zeggen. Een correcte rekening ontvangen en kunnen corresponderen in geval van een foutje hoort wel degelijk bij 'kwaliteit'. Diverse consumenten bonden/tv programma's tonen al jaren aan dat de kwaliteit onder de maat is. Dus is er inderdaad geen noodzaak tot discussie daarover. Dit is overigens ook offtopic.
Beter is in dit geval de aangeboden snelheid t.o.v. de prijs. Op de kwaliteit (of gebrek daaraan) van de klantenservice ga ik hier niet in, daar zijn andere topics voor.

Maar waar maak jij je eigenlijk druk over? Je hebt niet eens een chello verbinding......

• Hasse
KillerHaiku schreef op 03 februari 2004 @ 16:13:
[...]
Maar waar maak jij je eigenlijk druk over? Je hebt niet eens een chello verbinding......
Nou ,zo druk maak ik me niet hoor. Dat doen anderen wel. Ik heb een brede intresse in breedband oplossingen. Het is intressant te volgen wat de ontwikkelingen zijn. Daarbij geef ik ook veel mensen advies. Dat kan ik alleen goed doen als ik van alle kanten informatie heb. Vooralsnog blijft het absoluut onaantrekkelijk om Chello te nemen. Een uiteenzetting waarom Chello absoluut niet intressant is wil men hier niet horen, dat zal ik achterwege laten, het aantal redenen is in iedergeval hoog. Mocht Chello ooit sneller worden, dan is dat natuurlijk positief. Ze krijgen dan weer een plus puntje op mijn lijstje er bij. Uiteraard valt het te betwijfelen hoe lang het daarna weer duurt voordat ze weer achter lopen, en of ze daar dan weer actief op gaan reageren. De toekomst zal het wel uitwijzen denk ik.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom al die Chello mensen zich zo druk maken. 1tje brengt een gerucht in de wereld en de rest begint wishfull thinking allerlei hoopvolle, hoax achtige, uitspraken te doen. Als je dat vervolgens zegt, dan worden ze boos en beginnen sommigen zelfs taalgebruik te vertonen van neandertalers nivo.

Maar het topic gaat daar nu juist precies over. Kan iemand niet even snel ergens op een servertje een poll in elkaar zetten misschien? Lijkt me intressant om te zien hoe de lezers van dit forum denken over een snelheidsverhoging. Voorstel voor de keuze mogelijkheden:
- Er komt voorlopig geen snelheidsverhoging
- Er komt een zeer grote verhoging binnen een paar weken
- Er komt een kleine verhoging binnen een paar weken
- Er komt een sneller/duurder abbo (bv double upload abbo).
- In combinatie met UPC telefonie krijg je meer internet snelheid.
- Het netwerk kan geen verhoging aan, dus een verhoging heeft weinig effect.
- Plaatsen die sneller zouden kunnen krijgen meer snelheid, de rest niet.

Deze lijken me representatief voor alles wat hier in dit topic voorbij is gekomen. Lijkt me leuk om te zien hoe de verhoudingen liggen.

• marteltor
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 29-11 18:00
offtopic:
[quote]DeeJee schreef op 03 februari 2004 @ 14:44:
[...]

Dit gaat helemaal nergens meer over zo. Zal wel een OW worden ben ik bang.
[/quote]BEn ik ook bang voor. Maar wat mij betreft verdient hasse_m een OB (officiele BAN).

[quote]Aub wat beleefder taalgebruik en dan nu weer on-topic.[/quote]Mag ik even lachen?

• Hasse
marteltor schreef op 03 februari 2004 @ 16:44:
offtopic:
[quote]DeeJee schreef op 03 februari 2004 @ 14:44:
[...]
Dit gaat helemaal nergens meer over zo. Zal wel een OW worden ben ik bang.
[/quote]BEn ik ook bang voor. Maar wat mij betreft verdient hasse_m een OB (officiele BAN).

[quote]Aub wat beleefder taalgebruik en dan nu weer on-topic.[/quote]Mag ik even lachen?
Allemaal text in kleine lettertjes, totaal offtopic en weinig zinvol. We proberen hier een discussie on-topic te voeren. Dus een OB of wat dan ook lijkt me totale onzin. Ik heb al enkele constructieve posts gedaan wat jij en enkele andere niet kunnen zeggen. Ik verzoek je dan ook nogmaals om gewoon ontopic te blijven en anders gewoon een modje om raad te vragen.

• Warbringer
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 03-12 10:34
hasse_m schreef op 03 februari 2004 @ 17:00:
[...]

Allemaal text in kleine lettertjes, totaal offtopic en weinig zinvol. We proberen hier een discussie on-topic te voeren. Dus een OB of wat dan ook lijkt me totale onzin. Ik heb al enkele constructieve posts gedaan wat jij en enkele andere niet kunnen zeggen. Ik verzoek je dan ook nogmaals om gewoon ontopic te blijven en anders gewoon een modje om raad te vragen.
Hasse_m, wat je in dit topic doet is me echt een raadsel..
vanaf 1 van de eerste pagina's kraak je UPC/Chello af (waarschijnlijk vanwege persoonlijke ervaringen) en promoot je ADSL alsof het God's gift to broadband is.

Ik persoonlijk zit al 6 jaar bij Chello en heb geen klagen, en ik zal ook niet overstappen naar ADSL. If it ain't broken, don't fix it.

Waar ik wel geinterreseerd in ben zijn de mogelijke snelheidsverhogingen. Chello begint achter te lopen op ADSL qua prijs/snelheid en ze moeten een inhaalslag maken. Ik weet dat deze eraan komt, maar wanneer is me nog onbekend. Daarom volg ik dit topic.

Jij daarintegen hebt een obesessieve hekel aan UPC/Chello en waarschijnlijk zul je er nooit meer een klant worden vanwege je ervaringen dus wat heeft dit voor nut van jou, behalve voor het feit dat je
* de discussie verpest voor de rest van de gebruikers?
* Het bloed onder de nagels vandaan haalt bij andere gebruikers?

En zeg niet dat je constructieve dingen post want wat heeft het feit dat de snelheid omhoog kan gaan te maken met je 3 of 4-tal posts over het feit of de portal van chello plat lag ja of nee?

En zeg niet "dat er een nieuwsbericht op komt met de verhogingen" want neem maar van mij aan dat het toevoegen/aanpassen van een nieuwsbericht zonder problemen gebeurt op de chello portal.

Waarom ik dat weet? Omdat ik de persoon ken die daarvoor verantwoordelijk is.

dus voor de laatste keer, als je niks weet te vertellen over wanneer/hoe/waarom/waar de snelheidsverhogingen plaats vinden of iets anders interresants betreffende de snelheidsverhoging, blijf dan AUB weg!

I want to live forever, so far.. so good.

• Hasse
uh, ieder zijn mening natuurlijk. Maar volgens mij heeft gewoon niemand nieuws te melden over een verhoging. Lijkt me dus zinvoller om eens te kijken hoe het staat met de verwachtingen. Vandaar mijn idee voor een poll! Kan iemand dat opzetten? Ook denk ik dat het best relevant is om af en toe even een goed beeld van de werkelijkheid te geven. In de zin van "Er is totaal niets bekend, zelfs geen kleine officele hint van UPC". Toch belangrijk als mensen de ene hoax naar de andere in het topic smijten denk ik. gewoon ff de beide benen weer op de grond. Bovendien zijn er genoeg mensen die het volledig met me eens zijn, er vallen slechts een paar die-hard chello fans over mijn posts. Waarom? Omdat ik ze wakker schut soms? Maakt niet uit, daar gaat het ook helemaal niet om.

En ja, ik ben zeker geen chello fan uit mijn eigen ervaring met Chello. En ja, dat heb ik wel verkondigd in de eerste posts, dat klopt. Sorry daarvoor. Ik heb het daarna aangepast en dus praat ik al pagina's lang ontopic. Als jullie dat nu ook zouden doen, zou dat ook voor de andere lezers erg fijn zijn.

• RoadKill21
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik ben geen fan van chello, maar ook bij mij komen enige irritaties naar boven bij jouw posts hasse_m, ik vind het niet zo'n goed idee om een poll te maken, aangezien dat nogal veel gegis gaat worden, wacht nou maar gewoon lekker af tot de 4e of wanneer dan ook er een officieel bericht naar buiten komt.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Bergen
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-12 01:00

Bergen

Spellingscontroleur

hasse_m schreef op 03 februari 2004 @ 16:29:
[...]

Nou ,zo druk maak ik me niet hoor. Dat doen anderen wel. Ik heb een brede intresse in breedband oplossingen. Het is intressant te volgen wat de ontwikkelingen zijn. Daarbij geef ik ook veel mensen advies.
Jouw advies is ook erg objectief he... uche :z
Dat kan ik alleen goed doen als ik van alle kanten informatie heb.
Die krijg je ook genoeg maar je doet er niets mee. Als jij roept dat Chello instabiel is roept iemand anders weer dat die daar geen last van heeft, dus blijkbaar is het lang niet overal traag en instabiel. Kijk, met dat soort informatie doe jij NIETS. Jij noteert alleen de negatieve dingen.
Vooralsnog blijft het absoluut onaantrekkelijk om Chello te nemen. Een uiteenzetting waarom Chello absoluut niet intressant is wil men hier niet horen, dat zal ik achterwege laten, het aantal redenen is in iedergeval hoog.
En waarom willen we die niet horen? Omdat ze subjectief zijn en we zijn niet geinteresseerd in subjectieve meningen, want die zeggen niets.
Mocht Chello ooit sneller worden, dan is dat natuurlijk positief. Ze krijgen dan weer een plus puntje op mijn lijstje er bij. Uiteraard valt het te betwijfelen hoe lang het daarna weer duurt voordat ze weer achter lopen, en of ze daar dan weer actief op gaan reageren. De toekomst zal het wel uitwijzen denk ik.
Volgens mij kijk jij er nu al naar uit dat Chello achter loopt, dan kun je weer lekker meeblaten in een topic daarover, terwijl je zelf helemaal geen Chello hebt. |:( Ga wat nuttigs doen met je leven man...
Ik snap eigenlijk ook niet waarom al die Chello mensen zich zo druk maken. 1tje brengt een gerucht in de wereld en de rest begint wishfull thinking allerlei hoopvolle, hoax achtige, uitspraken te doen. Als je dat vervolgens zegt, dan worden ze boos en beginnen sommigen zelfs taalgebruik te vertonen van neandertalers nivo.
Het is geen gerucht, het is allang een feit dat het eraan komt. Je moet eens de tijd nemen om te lezen ipv snel weer een negatieve reply te schrijven.
Maar het topic gaat daar nu juist precies over. Kan iemand niet even snel ergens op een servertje een poll in elkaar zetten misschien? Lijkt me intressant om te zien hoe de lezers van dit forum denken over een snelheidsverhoging. Voorstel voor de keuze mogelijkheden:
- Er komt voorlopig geen snelheidsverhoging
- Er komt een zeer grote verhoging binnen een paar weken
- Er komt een kleine verhoging binnen een paar weken
- Er komt een sneller/duurder abbo (bv double upload abbo).
- In combinatie met UPC telefonie krijg je meer internet snelheid.
- Het netwerk kan geen verhoging aan, dus een verhoging heeft weinig effect.
- Plaatsen die sneller zouden kunnen krijgen meer snelheid, de rest niet.

Deze lijken me representatief voor alles wat hier in dit topic voorbij is gekomen. Lijkt me leuk om te zien hoe de verhoudingen liggen.
Ten eerste: het is abo, niet abbo (abonnement) en ten tweede: waarom maak jij die poll niet even? Vermeld dan meteen even wat je met 'kleine' en 'grote' verhoging noemt. Bedoel je de helft sneller met klein en 2x zo snel met groot? Ofzoiets? Voeg trouwens ook maar een optie "Ik wil dat hasse_m weer Chello neemt" toe. :)

[Voor 2% gewijzigd door Bergen op 03-02-2004 17:45. Reden: bah ik haal altijd subj en obj doorelkaar :/]

• ingie 2004
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-06-2009
uh, ieder zijn mening natuurlijk. Maar volgens mij heeft gewoon niemand nieuws te melden over een verhoging.
nee wat jij zegt is nuttig
Bovendien zijn er genoeg mensen die het volledig met me eens zijn, er vallen slechts een paar die-hard chello fans over mijn posts. Waarom? Omdat ik ze wakker schut soms? Maakt niet uit, daar gaat het ook helemaal niet om.
ik val ook over je posts terwijl ik geen die hard chello fan ben, wat raar
En ja, ik ben zeker geen chello fan uit mijn eigen ervaring met Chello. En ja, dat heb ik wel verkondigd in de eerste posts, dat klopt. Sorry daarvoor. Ik heb het daarna aangepast en dus praat ik al pagina's lang ontopic. Als jullie dat nu ook zouden doen, zou dat ook voor de andere lezers erg fijn zijn.
ik hoop dat je dit ook doet

• Warbringer
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 03-12 10:34
hasse_m schreef op 03 februari 2004 @ 17:32:
Ondanks dat je zegt dat je zelf wel ontopic blijft doe je dat niet. Je blijft irritatie wekken bij meerdere gebruikers. En ondanks dat er van je gevraagd wordt om hier weg te blijven met anti-chello, pro-adsl en verder niet-relevantie posts, blijf je irritatie wekken bij,,, meerdere gebruikers!

Ik heb maar een SeM report over je ingedient.. kijken wat de modjes ervan vinden. Ik leg mezelf verder wel bij hun oordeel neer, maar ik denk niet dat hun oordeel jou bevalt.

I want to live forever, so far.. so good.

• Korakal
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 12:04

Korakal

Up up up!

Zo is 't wel even genoeg. Tot nader order geen discussie meer over deze 'snelheidsverhoging' .

en voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling om een nieuwe thread te openen!
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee