Het Logitech X- en Z-Serie Topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Robin Vreuls schreef op 26 maart 2004 @ 00:41:
[...]
http://www.logitech.com/i...contact/NL/EN,regionid=73 >> +31 (0)10-243 88 98 Technical Help

[...]

Bel eens met bovenstaand telefoonnummer. Logitech heeft de reputatie om zijn klanten goed op weg te helpen.
[
Ja bedankt voor het nummer :) Maar ik heb een tijdje terug gebeld en hun advies was terug naar de winkel dan krijg ik een nieuwe set maar zonder bon kan ik niet ver :{

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
  • Laatst online: 28-02-2006
Zou het de moeite zijn om van een logitech z-540 setje naar een z-2200 over te stappen? Ik zou een wat krachtiger setje willen hebben daarmee. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan zeggen of ik met een gewone VGA cable mijn pod van de Z-680 kan verlengen ?

Ik had dit ergens gelezen van wel (in boekje staat van niet) en had dit zelf ook eens getest deze namiddag maar zonder success.

Heeft iemand hier reeds meer success mee gehad ? Zoja, wat een vga cable is het (iets speciaals enz) of opwat moet ik letten ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 19:22:
Iemand die mij kan zeggen of ik met een gewone VGA cable mijn pod van de Z-680 kan verlengen ?

Ik had dit ergens gelezen van wel (in boekje staat van niet) en had dit zelf ook eens getest deze namiddag maar zonder success.

Heeft iemand hier reeds meer success mee gehad ? Zoja, wat een vga cable is het (iets speciaals enz) of opwat moet ik letten ?

Alvast bedankt
Ben ook wel geinteresseerd in een antwoord hierop! Had Logitech hierover gebeld, ze wisten het ook niet :(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Shunt

Boe

Alvast bedankt
getest zeer veel verlies in geluid en ik ontving radio over mijn speaker set ;).
af rader tenzij je een zeer goed afgeschermde kabel hebt. dan zie ik geen problemen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het raar vinden moest er enorm veel verlies komen op een HK cable (moet sowieso om 15 pins te hebben) van 1.8 meter ofzo.

Ben akkoord als het om 5 of 10 meter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 23:20:
ik zou het raar vinden moest er enorm veel verlies komen op een HK cable (moet sowieso om 15 pins te hebben) van 1.8 meter ofzo.

Ben akkoord als het om 5 of 10 meter gaat.
laat ik het zo zeggen. toen ik de kabel er op zette (niet langer als 1 meter ) begon er meteen radio over mijn speakers te spelen (van zacht naar hard en zo heen en weer) en ook klonk alles veel doffer. heb toen echt alles geprobeerd maar kwam aan de conclusie dat het door de kabel kwam. heb het nog niet getest met een betere kabel. maar als hier iemand een hoogwaardige kabel heeft liggen probeer het dan eens ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Zo hey, vandaag me Z680 binnen gehad. Jezus die dingen blazen :9
Lekker zuiver geluid ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 30 maart 2004 @ 23:23:
[...]

laat ik het zo zeggen. toen ik de kabel er op zette (niet langer als 1 meter ) begon er meteen radio over mijn speakers te spelen (van zacht naar hard en zo heen en weer) en ook klonk alles veel doffer. heb toen echt alles geprobeerd maar kwam aan de conclusie dat het door de kabel kwam. heb het nog niet getest met een betere kabel. maar als hier iemand een hoogwaardige kabel heeft liggen probeer het dan eens ;)
ik heb ook niet meteen een hoogwaardige kabel liggen. Dus maybe iemand anders ?

Want was vandaag gaan zien voor cable en zou me 30 € kosten. Dit vind ik vrij veel als het dan niet werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Heb t zelf ook geprobeert maar bij mij wou me pod nie eens aangaan met een verleng kabel ertussen. dus betwijfel of t eigenlijk ook goed werkt :S

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een z-680. de versie is v1.1.2 is dit een oude met het ruis probleem. ik heb ook al gelezen dat je een nieuwe versie kunt krijgen. wie weet wat de nieuwste versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 31 maart 2004 @ 09:02:
Heb t zelf ook geprobeert maar bij mij wou me pod nie eens aangaan met een verleng kabel ertussen. dus betwijfel of t eigenlijk ook goed werkt :S
Bij mij ging hij wel aan maar ik had geen sound :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 10:26:
Ik heb sinds kort een z-680. de versie is v1.1.2 is dit een oude met het ruis probleem. ik heb ook al gelezen dat je een nieuwe versie kunt krijgen. wie weet wat de nieuwste versie is?
ik dacht 1.1.2. U heeft dus reeds de laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Z640, maar hij wilt niet meer aan, wat kan er stuk zijn ? bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

niet liege dat je ut NIET in het boekje staat want er staat toch echt nadrukkelijk de kabel NIET met een vga kabel te verlengen ;)

pagina 6 van NL:
Het snoer naar het controlecentrum is speciaal voor het Z-680-systeem ontwikkeld kan niet verlengd worden.

BELANGRIJK: Gebruik geen verlengsnoer dat voor computermonitoren ontworpen is. Snoeren voor computermonitoren kunnen uw Z-680-systeem beschadigen.

zie je wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:46
Uhm, dat zegt hij ook. Hij zegt:
"ik heb ergens gelezen van wel (dat het dus wel kan) (in het boekje staat dat het niet kan) en had dit zelf ook getest deze namiddag maar zonder success."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien een idee om de subwoofer (Z-640) te openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
GNIFFEL schreef op 04 april 2004 @ 16:47:
Uhm, dat zegt hij ook. Hij zegt:
"ik heb ergens gelezen van wel (dat het dus wel kan) (in het boekje staat dat het niet kan) en had dit zelf ook getest deze namiddag maar zonder success."
ik d8 dat ie zei in het boekje staat ut niet :z

goed lezen blijft moeilijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu is nog steeds men probleem niet opgelost :D mijn controlpod staat nu ongeveer 2 meter van men computer wat ik echt niet zo handig vind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:24:
Ik heb Z640, maar hij wilt niet meer aan, wat kan er stuk zijn ? bedankt.
M'n auto doet het niet meer. Wat is er kapot denken jullie? :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subwoofer is stuk, maar ik krijg hem niet open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Exirion schreef op 05 april 2004 @ 12:16:
[...]

M'n auto doet het niet meer. Wat is er kapot denken jullie? :+
hey exirion vraagje jij had het een paar pages trug over een techniek die in e z680 gebruikt is (iets met een subwoofer in een subwoofer ?) kan je daar iets meer over vertellen of iets geven waar ik mee kan googelen ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Wie weet trouwens waar ik spikes kan kopen online, uitgezonderd Conrad?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 18:05

JeroenT

hoi!

* JeroenT is sinds vandaag ook een Logitech Z-2200 rijker.

Damn , wat is het mid en hoog helder :9

De sub gaat ook echt lekker hard , maar is ook nogal boomerig (Infinity kappa 90 gewend :+ ) Misschien dat ik met wat Visaton schapenwol een iets strakkere bas krijg.

Zowiezo ben ik van plan om het geheel wat te tweaken , wat elco's over de voeding solderen en misschien zelfs een beter low pass filter :P

En qua prijs/kwaliteit verhouding is dit echt een topsetje!

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenT op 05-04-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er dan als je elco's over de voeding soldeert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT

JeroenT

hoi!

Ik weet nog niet of het nodig is , maar je kunt nog iets meer power uit je setje persen door de voeding wat zwaarder uit te voeren..

Ze gebruiken bijvoorbeeld ook hele grote elco's in auto's bij de versterker om de accu een beetje te ontlasten tijdens grote piekstromen..

Een elco kan dan zijn energie afstaan die tijdens pieken nodig zijn.

Als er al voldoende gebufferd wordt is het natuurlijk niet meer zinvol om nog eens 10.000'en uF's toe te gaan voegen :)

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenT op 06-04-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de mensen met een z5300 setje even een vraagje. Wat ik me nou afvraag is als je je koptelefoonstekker in de remote stopt worden dan automatisch de speakers uitgezet? En als je de stekker er weer uithaalt gaan dan de speakers weer aan? Dit is namelijk een functie die ik zeker te weten moet hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Sinds vandaag weer een gelukkige bezitter van een 680 er weer bij! Wat een beest van een subwoofer :D Heb em trouwens bij de Mediamarkt gehaald voor 333.- Schappelijke prijs toch?
Wel vreemd dat er geen optische en coaxiale kabel bij de set is bijgesloten, had ik voor die prijs minimaal wel verwacht....

Vraag: wat voor kabel moet ik kopen om mijn 680 coaxiaal digitaal aan te sluiten? Naam, type? Hij wordt gebruikt i.c.m. een Creative Audigy 1 met een coaxiale uitgang.

Bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door ck2000nl op 07-04-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT

JeroenT

hoi!

FSharky schreef op 07 april 2004 @ 18:12:
Voor de mensen met een z5300 setje even een vraagje. Wat ik me nou afvraag is als je je koptelefoonstekker in de remote stopt worden dan automatisch de speakers uitgezet? En als je de stekker er weer uithaalt gaan dan de speakers weer aan? Dit is namelijk een functie die ik zeker te weten moet hebben. :)
Bij de Z-2200 is dit iig zo , dus ik neem aan dat dit bij de 5300 niet anders zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 19:35:
Wat gebeurt er dan als je elco's over de voeding soldeert ?
Geeft je voeding extra adem bij kortstondige grote vermogensafgiften (beats). Moet je wel voorzichtig mee zijn, want het is niet gegarandeerd dat de versterkereindtrappen het vermogen daadwerkelijk aankunnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 21:15
Mijn Z-680 setje is sinds vandaag DOOD! :(

Wilde set aanzetten via schakelaar op achterkant van de subwoofer, maar het lichtje op de pod ging niet rood branden...

Heel wazig...

Nu heb ik even de zekering eruit gehaald, maar ik kan daar niet aanzien of ie stuk is of niet. Is niet zo'n glas geval... Zwarte/bruine verkleuring kon ik ook niet ontdekken.

Gisteravond deed ie het nog prima en heb hem echt niet voluit gehad ofzo.

Erg spijtig dit en vervelend, heb er veel plezier van gehad. Morgen maar even bon opzoeken en contact op nemen met Norrod. Daar komt de set vandaan.

Je moet toch eerst contact opnemen met de verkoper en mocht je er daar niet uitkomen dan met Logitech?

Misschien mensen die hier ook last van hebben? Of weten wat de oorzaak is/was?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als je een bon hebt kan je em zo ruilen bij norrod (heb namelijk eens gemaild) en logitech zegt hetzelfde (tenzij je geen bon meer hebt zoals ik)

Wat je kan proberen is zilverfolie om je zekering tedoen en hem dan aantezetten.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

GreenFury schreef op 11 april 2004 @ 14:15:
Wat je kan proberen is zilverfolie om je zekering tedoen en hem dan aantezetten.
Ik hoop dat je een goeie brandverzekering hebt. Een nieuwe zekering kopen is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh My Fucking God....wat ben ik blij dat ik een Z680 heb... ik voor de eerste maal m'n Z680 aan pc gehangen (sinds september 2003 hangde ie enkel aan radio of dvd spler)...wat een geluid zeg !!!!!!! Ik w8 nu nog enkel op m'n Audigy 2 NX voor hét perfecte geluid...

Aan alle tweakers: ... koop een Z680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ben er zo super blij mee, eerst vond ik de sub erboven uit komen. Maar sinds ik hem via de coax heb aangesloten, is het een wereld van verschil!
En in combinatie met Audigy2 is het echt zalig. Vooral met het spel far cry is het een genot :D. Super mooi geluid , heerlijk.

Weet iemand waar je een kabel kan halen , zodat ik de controlpod kan verplaatsen.
Ga denk ik deze week is ff naar de stad, kijken of ze zo kabel verkopen!
Zodat de control een meter kan worden opgeschoven. De sub moet namelijk in de hoek blijven staan.
Heeft iemand een tip >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
Zo van, lees de vorige pagina even. Niet mogelijk dus om de kabel te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb dus sinds vandaag m'n Audigy 2 NX

Maar nu heb ik enkele probs..
Voor de mensen die hun Z680 digitaal aansluiten op je geluidskaart... welk effect selecteer je dan op je controlpod? Bij dvd's enzo selecteert ie zelf DD of DTS, maar bij muziek dus niet... wat moet ik kiezen?

En als ik hem analoog aansluit( en op m'n pod het effect "6ch direct selecteer)... en ik die de test via de creative software gaat de center niet. Dus bij muziek gaat m'n center niet... :( . Maar als ik op de testknop van m'n AB druk gaat de center wél !! Weet iemand wat ik allemaal moet selecteren via de software van creative?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
Center wordt in principe nooit mee genomen in muziek. Zit er geen optie op de control pod ervoor? Op de z-640 zit een "matrix" functie die ervoor zorgt dat ook de center speaker wordt benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, op de Z680 ni. Maar is er hier niemand met een Z680 en Audigt 2 die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 21:15
Nou, het probleem is (voorlopig) opgelost.

De zekering bleek gewoon stuk en ja, dan doet ie het niet he...

blijft wazig waarom ie er opeens de brui aan gaf...

zal wel even wat muziek draaien / dvd kijken om te zien hoe dat uitpakt

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 19:48:
Nee, op de Z680 ni. Maar is er hier niemand met een Z680 en Audigt 2 die kan helpen?
Jah ik heb een Audigy 2 en Z680... ik heb em coaxiaal aangesloten. Voor muziek heb ik gewoon Stereo 2X :) gaat lekker hard. Voor film e.d. gaat ie idd automatisch op digitaal... muziek is nie digitaal, en de test van creative werkt bij mij ook niet... je moet er wel voor zorgen dat de Z680 decodeert en de audigy niet...

Staat iets van op de site geloof ik... via 'AudioHQ' naar 'device regeling' tabblad 'decoder' en daar SPDIF passtrough kiezen...

Als je test aan de praat krijgt zeg het me dan ff :P

Ow ennuh, mijn control center wordt binnenkort geruilt... khad Logitech gemailt dat de afstandsbediening niet werkt als ik de coaxiale kabel aangesloten heb op de PC. Degene die antwoorde zei dattie waarschijnlijk stuk was en dus geruilt moest worden... ben benieuwd :)

Laat alles via logitech doen... dus misschien werkt de crative test wel met een nieuwe pod... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa... ik heb em nu dus optisch en analoog aangesloten op de Audigy 2 NX en ik heb voor films enzo geen probs met dat digitaal... werkt perfect...

Maar analoog... soms werkt m'n center, dan weer niet.. (ligt niet aan m'n set) als ik de test doe (via pc) hoor ik niks door m'n center.... leg ik m'n kaart dan weer een paar uurtjes af dan kan het zijn dat het de volgende keer wél werkt, maar kan ook zijn datie weer niet werkt...

Ik heb em dus nu op optical en DPL2 gezet....dan gebruikt ie wél altyd m'n center :)
Maar ik heb in m'n software het "enkel digitaal" niet aangevinkt. Ik denk toch dat die software niet vrij stabiel is...

Voor de rest geven de boxen een lekker geluid (voor m'n kaart hoor ik het verschil niet tussen een onboard AC97 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die beestjes hier ook al een tijdje staat (de Z-680), is inderdaad een plezier, zelfs m'n muis gaat van de bassen lopen. Kristal helder geluid (als er iets doorkomt, anders inderdaad een beetje white noise).

Maar hoe kan je met DVD's nu eens goed testen of alles naar behoren werkt? Het systeem zou automatisch overschakelen naar dolby digital. Wat heb je hier nog verder voor nodig.

Heb al in ander topic's gepost, maar de automatische omschakeling naar dolby digital lukt niet.

Z-680 op audigy Platinum EX met een Video Cinch kabel (had niets anders liggen)vanop de pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27
heb je wel de dolby digital decoding van je audigy uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

das dus via 'AudioHQ' naar 'device regeling' tabblad 'decoder' en daar SPDIF passtrough kiezen...

Ik heb ook nog een vraag. Heeft iemand toevallig een schema van welke kleur naar welke pin moet van de stekker van de pod?
Ik moet hem zometeen afknippen en heb geen doormeetapparatuur...
Kan ik er later misschien een nieuwe stekker op maken...

Ik weet wel dat iemand die ooit heeft doorgemeten.. zou degene dit misschien kunnen posten of mailen.. iig bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Als je wilt dat "Detecting..." op het display van de pod te voorschijn komt moet je gebruik maken of van de optische of coaxiale aansluiting. Zodra er een DD of DTS signaal binnenkomt schakelt hij automatisch over.
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 20:21:
Heb die beestjes hier ook al een tijdje staat (de Z-680), is inderdaad een plezier, zelfs m'n muis gaat van de bassen lopen. Kristal helder geluid (als er iets doorkomt, anders inderdaad een beetje white noise).

Maar hoe kan je met DVD's nu eens goed testen of alles naar behoren werkt? Het systeem zou automatisch overschakelen naar dolby digital. Wat heb je hier nog verder voor nodig.

Heb al in ander topic's gepost, maar de automatische omschakeling naar dolby digital lukt niet.

Z-680 op audigy Platinum EX met een Video Cinch kabel (had niets anders liggen)vanop de pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markclausing schreef op 16 april 2004 @ 11:16:
heb je wel de dolby digital decoding van je audigy uitgezet?
Hoe doe je dat?
ReCreator schreef op 16 april 2004 @ 11:53:
das dus via 'AudioHQ' naar 'device regeling' tabblad 'decoder' en daar SPDIF passtrough kiezen...
Bij mij staat er enkel 'Digitale invoer' 'Audigy Drive' 'Sampling Frequentie' en 'opties '. Dus geen decoder. Of staat die ergens anders?
ck2000nl schreef op 16 april 2004 @ 12:27:
Als je wilt dat "Detecting..." op het display van de pod te voorschijn komt moet je gebruik maken of van de optische of coaxiale aansluiting. Zodra er een DD of DTS signaal binnenkomt schakelt hij automatisch over.
[...]
Ik gebruik voor DVD's powerDVD (blijkbaar zonder extra audio mogelijheden).

Maar de automatische omschakeling heb ik nog nooit gezien.

Alvast allemaal bedankt

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Als je de bekabeling goed voor elkaar hebt, dan moet het volgende instellen in de software:

PowerDVD

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chc1234/powerdvd.jpg
Dus hierbij SPDIF aanvinken, de rest wordt grijs.

Creative Surround Mixer

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chc1234/creative1.jpg
Kiezen voor Digital Output only, d.w.z. dat je de 680 al het decodeerwerk laat doen en dus het "ruwe" DD signaal vanaf de geluidskaart naar de 680 stuurt. Master volume kun je verder op 0 zetten, bij gebruik van de Digital Output heeft volume softwarematig geen enkele invloed.

Creative Surround Mixer - Speakerinstellingen

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chc1234/creative2.jpg
Die 2 vakjes niet aanvinken, want je laat de 680 het decodeerwerk doen

Zo moet het denk ik lukken!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik moest trouwens in het mailtje van logitech alle stekkers van de set opsturen... maar ik neem aan dat de POD stekker genoeg is... :) heb die er nu afliggen... maandag stuur ik em op...

[ Voor 13% gewijzigd door ReCreator op 17-04-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ga straks een goed testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 5300 besteld op de site van Logitech (met creditcard). Nou staat er "Wij wachten op uw betaling", gaat dat automatisch? Of moet ik er nog wat voor doen verders? Normaalgesproken als ik iets via m'n CC koop gaat 't allemaal op de automaat, en ik wil 'm zo snel mogelijk hebben (vandaar dat ik 't even vraag :))

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 12:26:
Ik heb net een 5300 besteld op de site van Logitech (met creditcard). Nou staat er "Wij wachten op uw betaling", gaat dat automatisch? Of moet ik er nog wat voor doen verders? Normaalgesproken als ik iets via m'n CC koop gaat 't allemaal op de automaat, en ik wil 'm zo snel mogelijk hebben (vandaar dat ik 't even vraag :))

Bvd.
Waarom bestel je em bij Logitech???? Hij kost daar 230.- EURO, terwijl ie elder al voor deze prijzen wordt aangeboden: pricewatch: Logitech Z-5300 (5.1) De speakerset is echt niet anders als je em bij Logitech besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
Zal die niet leuk vinden om te horen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
GNIFFEL schreef op 17 april 2004 @ 19:55:
Zal die niet leuk vinden om te horen... :/
Najah, als je toch op GoT zit....dan maak je ook gebruik van de diverse functies van de Pricewatch van Tweakers ;) Ik als arme student wil ook niet teveel betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Weet iemand al of de POD stekker genoeg is om op te sturen, of zal ik de stroomstekker ook maar afknippen?

tnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
ReCreator schreef op 18 april 2004 @ 17:19:
Weet iemand al of de POD stekker genoeg is om op te sturen, of zal ik de stroomstekker ook maar afknippen?

tnx...
?? Stroomstekker zit toch vast aan de sub, althans bij mij. Lijkt me niet zo handig om de stroomstekker eraf te knippen... Tis namelijk geen losse voedingskabel, maar een vastgemonteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi setje, mooi geluid bijna helemaal toppie :) Alleen als er muziek geluisterd wordt, zowel cd als concert op dvd, dan is de subwoofer een beetje.. bonkerig.. of zo.. zelfs op de laagste stand. Iig niet echt wat ik gehoopt had voor bijna 400 euro :{ is daar nog wat aan te doen of gewoon accepteren dat muziek niet fijn klinkt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 23:03:
Mooi setje, mooi geluid bijna helemaal toppie :) Alleen als er muziek geluisterd wordt, zowel cd als concert op dvd, dan is de subwoofer een beetje.. bonkerig.. of zo.. zelfs op de laagste stand. Iig niet echt wat ik gehoopt had voor bijna 400 euro :{ is daar nog wat aan te doen of gewoon accepteren dat muziek niet fijn klinkt hier?
wat voor sound kaart heb je. als dit een goeie is kan je gewoon op de soundcart zelf de bas in stellen (dan kan je hem dus een stuk fijner (naukeuriger af stellen) ipv grote stappen die met de pod gaan. )

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem met een coax kabel op m'n dvd speler aangesloten dus helaas gaat die optie niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 23:35:
Ik heb hem met een coax kabel op m'n dvd speler aangesloten dus helaas gaat die optie niet op :)
dan kan je waarschijnlijk ook nog op je dvd speler (als er een versterker in zit) nog instellingen doen (weet ik niet zeker dus moet je zelf even bekijken)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ck2000nl schreef op 18 april 2004 @ 23:01:
[...]

?? Stroomstekker zit toch vast aan de sub, althans bij mij. Lijkt me niet zo handig om de stroomstekker eraf te knippen... Tis namelijk geen losse voedingskabel, maar een vastgemonteerde.
Klopt, maar ik moest alle stekkers araf knippen en opsturen.. krijg dan een ineuwe set :) deze was iets mis mee blijkbaar...

Misschien nieuwe software enzo..

Rest mocht ik houde.. dus heb nu een Z-680 zonder 15 pins stekker en stroomkabel.. :) knutselen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 14:27
en zat speakers...kan je voor 10.2 gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Godver.. nu is het zover...

Ik heb dus de nieuwe set binnen, maaruh, hetzelfde probleem...

Ik heb een audigy 2.. welke kabel gebruiken jullie daarvoor? ik heb een 75 ohm coax kabel ertussen, met in de audigy een 'minijack -> tulp' stekker...

Zodra deze is aangesloten doet de AB het dus niet meer...

raar hoor... zit ik dan met 2 z680 setjes :P

ennuh heb een asus spdif kaarje liggen, kan ik die ook aansluiten op de audigy 2? vast niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister ook een Z-680 aangeschaft, eerst natuurlijk al deze tipocs gelezen over dez-680 voordat ik hem aanschafte, maar nu zit ik met een probleem, ik heb veel gelezen over ruis enzo ik heb daar op zicht niet zo'n last van, ik hoor het alleen heel zacht als ik me oor ertegen houd maar dit is volgens mij gewoon normaal, maar het probleem is dus dat mijn satellite speakers af en toe krakend geluid maken als ik muziek afspeel :'( ( en nee ligt niet aan de muziek). Kabels zitten goed aangesloten. Maar ja dit is niet zo fijn als je een duur speakersetje koopt natuurlijk, Nou heb ik begrepen dat je hier met Logitech contact moet opnemen? Maar kan iemand mij vertellen wat het e-mailadres is van Logitech? Of een link waar het staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 14:03:
Nou heb ik begrepen dat je hier met Logitech contact moet opnemen?
Zou je denken? Van welk merk waren je speakers ook al weer?
Maar kan iemand mij vertellen wat het e-mailadres is van Logitech? Of een link waar het staat?
http://www.logitech.com/

Binnen een paar muisclicks heb ik supportinfo voor de Benelux gevonden. Is het nou echt zo moeilijk? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bedankt, maar tel nummer heb ik ook al gevonden, maar moet ook ff het e-mail adres van logitech.

dan nog een vraagje, Als ik muziek luister, hoor ik mijn muziek alleen over de 2 voorste speakers ( front-left en front-right) en de sub, maar kan het muziek ook over alle speakers laten gaan? met DVD-films doet ze het wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 19:31

Quarin

Ondertitel... wasda?

Ik ben erg aan het twijfelen, ik ben nu eigenaar van een z640 setje, maar omdat mn zusje graag nieuwe speakers wil en ik het ook neit zo erg vind om nieuwe te kopen wilde ik graag overstappen.
Mijn oog is gevallen op de z2200 of de z5300.
Ik luister best veel muziek maar gebruik mn speakers ook om op te gamen en af en toe een dvdtje te kijken, is het dan slim om toch de 5.1 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
kwil de Z-2200 hebben, vooral die sub, 120 watt rms (constant dus) !!!

kheb nu maar 47 watt rms en hiermee heb ik al 2x politie aan de deur gehad vanwege overlast omdat de spiegel bij de buren benede bijna van de muur afviel

nu heb ik deze speakerset al op de hcc dagen gehoord, en ik vond dat ie erg geil klonk...

maar wie hebben hier nu die speakerset en zijn jullie er over te spreken, en is die sub wel degelijk 120 watt rms ???

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 14:24:
Ja bedankt, maar tel nummer heb ik ook al gevonden, maar moet ook ff het e-mail adres van logitech.

dan nog een vraagje, Als ik muziek luister, hoor ik mijn muziek alleen over de 2 voorste speakers ( front-left en front-right) en de sub, maar kan het muziek ook over alle speakers laten gaan? met DVD-films doet ze het wel allemaal.
jah hem van 6 channel direct af halen en dan naar dolby music zetten via je pod ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
en stel dat ik die logitech Z-2200 koop, ik gebruik nu onboard audio, zou het veel verschil maken als ik zo audigy 2 geluidskaart koop dan ?? kwa geluidskwaliteit ?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik werk dus bij een pc winkel, waar regelmatig vertegenwoordigers van Logitech over de vloer komen!

En die waren verbaasd over mijn verhalen dat de Z-680 zoveel ruis had :? Ze vroegen elke x naar mijn pod versie (1.1.2). Maar daar kon het uiteraard nie aan liggen. Heb t uiteraard optisch aangesloten, via een Audigy 2 ZS platinum. Maar zodra ik in de headphone ingang op de pod, mijn Sennheiser koptelefoon aansluit is de ruis weg! Dus waaraan ligt dat ruis probleem nou?

Bij Logitech konden ze me nie helpen, en de pod omruilen kan wel, maar heb k al 4 x gedaan inc, de sub!

Vreemd verhaal dit!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

sjorremans schreef op 25 april 2004 @ 23:02:
en stel dat ik die logitech Z-2200 koop, ik gebruik nu onboard audio, zou het veel verschil maken als ik zo audigy 2 geluidskaart koop dan ?? kwa geluidskwaliteit ?
als je games gaat doen met bvb eax of andere geluids sandaarden dan zal je dat wel merken. ook kunnen je fps dan met een sprong omhoog gaan omdat alles door de geluidskaart zelf berekend wordt ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
naja kw8 er nog ff mee, net geregeld dat ik um mayb straks al mag bestellen voor men verjaardag ( 20 mei pas ) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
oke heb de z-2200 besteld net bij pc-boulevard, hoop nu dat ie ongeveer woensdag binnen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Shunt schreef op 27 januari 2004 @ 23:36:
[...]

you rule :D
ik kom er ook achter
heb het setje 2e hands dus alles zat al inelkaar en geen handleiding meer dus jah :P. mare mega setje heb al 2x boze buurtjes aan de deur gehad

Z-680 ownage :P
ik heb dat al 2x gehad met men labtec setje, met een sub van 47 watt rms, nu ga ik over op 120 watt rms, dat gaat wat worden ook !!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke geluidskaart is het beste te gebruiken in combi met de z-680?

Ik heb er nu één zitten van C-Media Wave Device 6 kanaals, waar de z-680 dus kan worden aangesloten, deze geluidskaart zat eral in toen ik de pc kocht, weet niet of het onboard is of los, maar hij zat iig bij de vorige Aldi aanbieding Medion 3Ghz, maar is dit wel een goeie kaart voor mijn z-680?? er komt nu wel aardig goed geluid uit, maar ik vroeg me af als ik b.v. de audigy 2 erin doe of het echt een verschil is? zo ja qua wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 21:39:
Welke geluidskaart is het beste te gebruiken in combi met de z-680?

Ik heb er nu één zitten van C-Media Wave Device 6 kanaals, waar de z-680 dus kan worden aangesloten, deze geluidskaart zat eral in toen ik de pc kocht, weet niet of het onboard is of los, maar hij zat iig bij de vorige Aldi aanbieding Medion 3Ghz, maar is dit wel een goeie kaart voor mijn z-680?? er komt nu wel aardig goed geluid uit, maar ik vroeg me af als ik b.v. de audigy 2 erin doe of het echt een verschil is? zo ja qua wat?
dat is onbourd is een redelijk nette geluids kaart. alleen als je gaat gamen dan zal een augi 2 met eax en 3d geluid aan gou 10 tot 15 fps schelen ;) en jah met een augi klinkt het ook een stuk scherper. een hogere berijk meer bits geluid enz enz enz ;).

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik heb die set vandaag om 20:00 uur besteld, pcboulevard zeggen dat ze een snelle levering hebben, dus kan ik er dan vanuit gaan dat ie dan woensdag hier is ??

ze zeggen zelf een streven binnen 10 dagen, maar als het op voorraad is dan moet ut woensdag toch wel hier zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op 26 april 2004 @ 23:50:
ik heb die set vandaag om 20:00 uur besteld, pcboulevard zeggen dat ze een snelle levering hebben, dus kan ik er dan vanuit gaan dat ie dan woensdag hier is ??

ze zeggen zelf een streven binnen 10 dagen, maar als het op voorraad is dan moet ut woensdag toch wel hier zijn ?
Nah dat zou best kunnen jah. De ene keer heb ik een shop op internet en dan is het er gewoon binnen 2 dagen. De andere keer moet ik 1 week wachten. Dus is een beetjuh lastig inteschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik had ze gemaild, ze hebben um dus niet op voorraad en hij is besteld bij de leverancier, en ze verwachten dus eind deze week / begin volgende week, maar door koninginnedag dus begin volgende week :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ok vandaag ook een z680 gekocht, maar je raadt het al; ruis. Dus versie gecheckt 1.1.2 Nou ja ik heb hem aangesloten op mijn onboard nforce2 soundcard. Via de 3 kabeltjes die erbij zaten. Zou het helpen om hem via een optische kabel aan te sluiten?

Voor de rest het geluid! echt debiel gewoon :) En de ruis die merk je vanzelf niet meer als je hem maar hard genoeg zet :P

Waarom heeft de centerspeaker trouwens een andere aansluiting als de sattelietjes?

En ik heb trouwens de controlpod dicht bij een speaker staan, maar dat mag niks uitmaken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik haat het wachten, ik hoop op morgen, want ze hadden hem dinsdag besteld bij de leverancier, en anders zaterdag nog, en anders pas maandag :r

wachten suxt aars !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

StephaN schreef op 28 april 2004 @ 20:51:
Ok vandaag ook een z680 gekocht, maar je raadt het al; ruis. Dus versie gecheckt 1.1.2 Nou ja ik heb hem aangesloten op mijn onboard nforce2 soundcard. Via de 3 kabeltjes die erbij zaten. Zou het helpen om hem via een optische kabel aan te sluiten?

Voor de rest het geluid! echt debiel gewoon :) En de ruis die merk je vanzelf niet meer als je hem maar hard genoeg zet :P

Waarom heeft de centerspeaker trouwens een andere aansluiting als de sattelietjes?

En ik heb trouwens de controlpod dicht bij een speaker staan, maar dat mag niks uitmaken toch?
deze ruis valt volgens mij net binnen de maximale waarde. ik vrees dat logitech hier niet zo 123 een op lossing voor heeft.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welk effect kun je de Control center het best zetten als je games speelt?
Ik heb hem nu gewoon anoloog aangesloten, is het verstandiger als ik hem digitaal/coaxaal aansluit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Ik heb ook een z-680, alweer een jaartje ofzo.
Heb echter nog nooit last gehad van een irritant geluid.

Hoe check je dat je ruis hebt, hoor namelijk niks?

Hoe zie je je versie nummer via de pod?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een half jaar m'n Z680 en die blijft geweun zalig goed!!!
Heb nu sindsdien ook een Audigy 2 NX (USB) gekcoht voor optimaal geluid....
Geluid is nice maar ik heb al vanaf dag 1 problemen met m'n center.... die valt gewoon uit...ik hoor een klikje en dan valt ie uit....
Prob ligt 100% zeker niet aan m'n Z680, maar het moet een sofwarematig prob zijn :( . Als ik die creative testen doe per kannaal komt er ook niets uit m'n center.
Soms ligt m'n center dan weer aan na 2 uur of iets...
Echt vreemd en zwaar irriterend
Ik heb alle nieuwste drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 17:01:
Geluid is nice maar ik heb al vanaf dag 1 problemen met m'n center.... die valt gewoon uit...ik hoor een klikje en dan valt ie uit....
Prob ligt 100% zeker niet aan m'n Z680, maar het moet een sofwarematig prob zijn :( . Als ik die creative testen doe per kannaal komt er ook niets uit m'n center.
Hoe heb je alles aangesloten. SPDIF geeft een beter geluid (naar mijn normen toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, ik weet na al die tijd wel al hoe ik m'n apparatuur moet aansluiten hoor
Hij hangt trouwens direct en optisch aan m'n geluidskaart.
ps... als ik dvd op pc afspeel die ik dat via optical en dan werkt alles perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No flame intended. het zou niet de eerste keer zijn dat er een verkeerd kabeltje aangesloten is.

Heb je al eens met andere speakers getest (USB-tje meenemen naar iemand anders). Kan hardware prob zijn ook. Dan best niet te land wachten, garantie kan leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 19:33:
Op welk effect kun je de Control center het best zetten als je games speelt?
Ik heb hem nu gewoon anoloog aangesloten, is het verstandiger als ik hem digitaal/coaxaal aansluit ?
Bij games (EAX effecten)kiezen voor "Direct, 6 Channels Direct", EAX wordt namelijk niet doorgegeven via coax of optisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik gebruik hem ni (voorlopig) ni voor games...en ik stel hem anders altyd in op 6ch direct van die creative software mixt de stereo muziek toch netjes naar alle kanalen.... maar center doet het gewoon niet !
Zoud dat mss aan een harware prob van m'n kaarje liggen mss? :)
Ik heb onlangs m'n pc nog geformat, dus daar ka nhet waarschijnlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een review van de Z-5300 speaker set in het nederlands op de volgende page :

http://infocentral.latest-info.com/z5300.html

Misschien aardig om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik heb pc boulevard nog maar een x gemaild, ze hadden hem nog niet eens opgestuurd :(....afgelopen maandag besteld dus ik hoop, dat ie ongeveer dinsdag / woensdag binnen is (er van uit gaande dat ze hem maandag versturen)

maar iedereen is dus wel te spreken over de logitech z-2200 (degene die um hebben dan), dus het is het wachten wel waard ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 17:01:
Bij mij doet de center ineens niets meer. Zal morgen contact proberen op te nemen met logitech zelf (in België), hopelijk verstaan ze Nederlands!

Vive la Belgique, et pour les Flamands la même chose!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op 02 mei 2004 @ 01:02:
ik heb pc boulevard nog maar een x gemaild, ze hadden hem nog niet eens opgestuurd :(....afgelopen maandag besteld dus ik hoop, dat ie ongeveer dinsdag / woensdag binnen is (er van uit gaande dat ze hem maandag versturen)

maar iedereen is dus wel te spreken over de logitech z-2200 (degene die um hebben dan), dus het is het wachten wel waard ? :p
Nu weten we wel dat je nog even moet wachten, en dit is dan ook de laatste keer dat je verteld hoe het met je bestelling staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:27
Misschien een hele debiele of domme vraag, maar kan het antwoord zo 123 niet vinden...

Ik heb hier een DMX Xfire en een SBLIVE 5.1 met allebei digitale uitgang. Ik heb een z560. Ik heb nou gewoon mijn speakers analoog direct op de geluidskaar aangesloten.
Hoe kan je de z560 digitaal, optisch of coaxiaal (verschil :? ) aansluiten zodat ik digitaal geluid heb. In de FAQ staat dat dit eigenlijk helemaal niet veel uitmaakt analoog of digitaal en dat het maar een consument praatje is. Toch zou ik het graag uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitaal geluid bij de Z680 gaat wel bij DVD's en/of programma's die dolby en/of DTS code aanbieden die dan wordt gedecodeerd door je setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey there...
_/-\o_
Ik was ff benieuwd. Ik heb alle pagina’s ongeveer 3 keer doorgelezen. Vluchtig. Ik weet niet of ik er goed aan doe om hier te posten ( wijs me anders ff terecht plz ! ) Ik had ook een vraagje over de Logitech Z680. Ik heb de post hier neergezet omdat ik d8 dat achteraan wel het beste was.

Ik heb een probleem met het snoertje. Ik heb dit nu aangesloten op de pod ( coax ) en achter in mijn geluidskaart ( Audigy 2 ZS ) met hetzelfde verloopje als eerder in het onderwerp ( zie Deel 3 ) derde reply van boven, door Elroy. Echter als ik dan op de pod kies voor de input krijg ik Input ; Coax. Effect ; Stereo. Terwijl als ik kies voor Input ; Direct ( 3 aneloge kabels rood, groen en zwart ) Ik bij het effect wel kan kiezen voor Effect ; 6 Channel. Ik zou toch een andere melding moet krijgen als ik de Input via Coax loopt ? Zoiets als Effect ; Digital. |:( Ik heb al meerdere DVD’s gespeelt. Allemaal met DTS en Digital 5.1, echter schiet hij niet auto over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 15:40:
Hey there...
_/-\o_
Ik was ff benieuwd. Ik heb alle pagina’s ongeveer 3 keer doorgelezen. Vluchtig. Ik weet niet of ik er goed aan doe om hier te posten ( wijs me anders ff terecht plz ! ) Ik had ook een vraagje over de Logitech Z680. Ik heb de post hier neergezet omdat ik d8 dat achteraan wel het beste was.

Ik heb een probleem met het snoertje. Ik heb dit nu aangesloten op de pod ( coax ) en achter in mijn geluidskaart ( Audigy 2 ZS ) met hetzelfde verloopje als eerder in het onderwerp ( zie Deel 3 ) derde reply van boven, door Elroy. Echter als ik dan op de pod kies voor de input krijg ik Input ; Coax. Effect ; Stereo. Terwijl als ik kies voor Input ; Direct ( 3 aneloge kabels rood, groen en zwart ) Ik bij het effect wel kan kiezen voor Effect ; 6 Channel. Ik zou toch een andere melding moet krijgen als ik de Input via Coax loopt ? Zoiets als Effect ; Digital. |:( Ik heb al meerdere DVD’s gespeelt. Allemaal met DTS en Digital 5.1, echter schiet hij niet auto over.
je moet dan even in stellen in het programma van je geluidskaart dat hij alles door stuurt via spdf dan stuurt hij raw data naar je pod toe die het dan decodet naar bvb dts of dolby aangezien je augy al die dingen ook hardware matig kan decoden is dat een beetje dubbel maar wel minder zwaar voor je pc.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx. :)

Ik heb eerder gelezen dat dit idd wel kan helpen. Ik ga dit zeker ff doen. Maar de kabel is wel oke toch ? :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.