Mijn eerste pull met een solid skill !
Jammer dat het set pieces was en de rest slecht.
Helaas.
Jammer dat het set pieces was en de rest slecht.
Helaas.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Voor zo'n speler altijd ;p... ik dacht aan een euro of 20.000?
Ik heb altijd wel plek voor 17 jarige oneerlijke verdedigers, maar ik schat dat deze tocht iets te duur voor mij gaat worden. Dan moet ik eerst 1 van mijn 2 17-jarige uitstekende spelers verkopen en dat schiet niet op natuurlijk.Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 11:41:
Pjotr ten Siethoff (23392241)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 137 000 Euro
Loon: 1 160 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Ja ben wel tevreden :D/ iemand interesse??
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
1
2
3
4
| Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos |
Als hij 17 is nog wel veel meer denk ik (misschien wel 700k of nog meer). Ideale ca verdediger...neudeboules schreef op 18 januari 2004 @ 12:15:
code:
1 2 3 4 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
wat zou ik hier voor moet neerleggen? krijd je deze onder de 300,000??
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 33% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-01-2004 12:32 ]
Denk dat HAM er toch een beetje langs zit deze keer (meestal wel trouwens)Ronald Koeman schreef op 18 januari 2004 @ 12:30:
volgens mijn ham is ie 100k waard als 17-jarige, 60k als 18-jarige, 54k als 19-jarige en 65kals 25-jarige.
@poll
Er is geen enkel verband tussen de kwaliteit van je jeugdspelers en de dag waarop je pullt
Mwah, dat valt toch wel mee? We hebben het over een gemiddelde verkoopprijs voor 300-500 spelers met deze stats, over de afgelopen 5 weken ofzo.dreamtheater schreef op 18 januari 2004 @ 12:32:
[...]
Denk dat HAM er toch een beetje langs zit deze keer (meestal wel trouwens)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
hoe werkt dat exchangen eigenlijk?^^0nMe schreef op 18 januari 2004 @ 13:37:
Jelmer Makkinga (5729879)
22 jaar, goed vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 4 807 000 Euro
Loon: 21 072 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: NIKEN FC
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
De eigenaar hiervan wil misschien een player exchange met me uitvoeren, als zijn speler nu niet wordt verkocht(6.9m). Ten eerste vraag ik me af wat ik hiervoor ongeveer zou moeten bieden in waarde, ik dacht zelf ergens in de 5.x m. Ten tweede heb ik geen idee hoe je een internationale trade moet gaan regelen, dwz of 1 gm msgen genoeg is, of dat je die van(in dit geval) Zweden ook moet gaan msgen.
Overigens ging er in zweden zelfs pas zo'n speler weg voor 5.1m, maar toen kwam ik gvd 1 ton tekortEn ik denk niet dat de eigenaar hier slechts 5.1 voor wil hebben.
Die zwak vs uitmuntend is echt een uitzondering, 9 van de 10 keer slacht je hem gewoon. Ik heb hele slechte ervaringen met 3-4-3 en een klein beetje minder balbezit dan de tegenstander, ook al was mijn verdediging op orde, en was mijn aanval goed, toch werd ik met 5-1 oid van de mat geveegd.Brainpower schreef op 18 januari 2004 @ 13:38:
Ik heb hem nu ook op 343 staan, ik moest een keer tegen iemand met een zwak middenveld, en ik had uitmuntend...speelde ik nog 1-1...
Dus daarom heb ik het een beetje gehad met 352...
Ik twijfel opnieuw of ik nu voor 352 moet gaan of voor 343...
D3-Monk
Verwijderd
Yep, daar heb je gelijk in. Daarom heb je met keepers pullen een veel constantere geldstroom. Veldspelers pullen, is alleen wat spannender. Ik wil ook een 17-jarige uitstekend verdediger pullenVerwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 11:30:
de grote bedragen vang je ondertusse zo laat in het seizoen toch niet meer voor een veldspeler dus dacht laat ik is een keepertje doen voor de verandering. Toch een leuk redelijk keepertje voor op de bank voortaanheb trouwens het idee dat je keepers 9 van de 10x wel matig redelijk of solid trekt
Over middenvelders gesproken. Met trots (ahum) presenteer ik mijn nieuwste stermiddenvelder:^^0nMe schreef op 18 januari 2004 @ 14:00:
[...]
Die zwak vs uitmuntend is echt een uitzondering, 9 van de 10 keer slacht je hem gewoon. Ik heb hele slechte ervaringen met 3-4-3 en een klein beetje minder balbezit dan de tegenstander, ook al was mijn verdediging op orde, en was mijn aanval goed, toch werd ik met 5-1 oid van de mat geveegd.
Daarom ben ik nu ook middenvelders aan het inkopen.
[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-01-2004 14:38 ]
heb je zeker 50k teveel betaald vind ikdreamtheater schreef op 18 januari 2004 @ 14:37:
[...]
Over middenvelders gesproken. Met trots (ahum) presenteer ik mijn nieuwste stermiddenvelder:
---------------------------------------------------------------------------
Tomas Lannerbratt (2597129)
32 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has solid experience and poor leadership abilities.
Nationality: Sverige
Assessed value: 88 000 Euro
Wage: 1 584 Euro/week including 20% Bonus
Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: excellent Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak
-------------------------------------------------------------------
Gisteren mijn solid 29-jarige midfielder verkocht voor 250k. Vandaag bovenstaande jongen/opa gekocht voor 210k (mooie prijs???). Solid experience en excellent playmaking... die jongen is een mooie aanvulling voor mijn team. Hij heeft al eens 4 sterren gehaald, maar dat zal wel in excellent vorm zijn. Hij is natuurlijk een beetje oud en zal nooit coach worden, maar toch
HAM schat hem op 237.500 (met 97 vergelijkbare transfers). Die waarde is allesbehalve heilig, maar ik heb er de laatste week goed op gelet en dit soort jonges wordt nooit onder de 200 k verkocht...
[ Voor 35% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-01-2004 14:47 ]
vorig seizoen heb ik dit gekocht voor circa 150kdreamtheater schreef op 18 januari 2004 @ 14:45:
[...]
HAM schat hem op 237.500 (met 97 vergelijkbare transfers). Die waarde is allesbehalve heilig, maar ik heb er de laatste week goed op gelet en dit soort jonges wordt nooit onder de 200 k verkocht...
Edit:
Nog een vraagje trouwens:
De volgende 2 spelers komen bij mij het meest in aanmerking om team captain te zijn:
- een 22-jarige pleasant speler met poor experience en solid leadership
- een 36 jarige controversial speler met solid experience en inadequate leadership
Wie moet ik als team captain selecteren en maakt dat erg veel uit (meestal selecteer ik de 1e)?
[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 18-01-2004 15:03 ]
Verwijderd
Mooie prijs en prima bijstats (alleen die conditie is zeer slecht voor een middenvelder). Denk dat je er veel geluk mee hebt gehad. Wat haalt hij max? 3/3,5 sterren?loona35 schreef op 18 januari 2004 @ 15:02:
[...]
vorig seizoen heb ik dit gekocht voor circa 150k
30 jr
playmaking: goed
passing: goed
conditie: matig
spelhervatting: matig
/edit
ik zou die met meeste experience kiezen.. die 2e dus
Controversial maakt totaal niet uit. Voor teamcaptain geldt volgens mij dat leiderschap meer meetelt dan ervaring, hoewel een matig exp/matig leader even goed is als poor exp/solid leader(dat wordt tenminste bij mij aangegeven).dreamtheater schreef op 18 januari 2004 @ 15:53:
[...]
[...]
Weegt ervaring zwaarder voor een teamcaptain dan leadership? Verder is de 2e een controversial persoon. Dat lijkt me toch ook niet ideaal...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Aha, bedankt voor de info. In dat geval wordt de 36-jarige opa team captain met zijn solid experience en inadequate leadership.grooviee17 schreef op 18 januari 2004 @ 16:06:
[...]
Controversial maakt totaal niet uit. Voor teamcaptain geldt volgens mij dat leiderschap meer meetelt dan ervaring, hoewel een matig exp/matig leader even goed is als poor exp/solid leader(dat wordt tenminste bij mij aangegeven).
hij haalt max. 3 sterren.. maar ik heb hem nog niet in goede vorm gezien dus..dreamtheater schreef op 18 januari 2004 @ 15:53:
[...]
Mooie prijs en prima bijstats (alleen die conditie is zeer slecht voor een middenvelder). Denk dat je er veel geluk mee hebt gehad. Wat haalt hij max? 3/3,5 sterren?
Weegt ervaring zwaarder voor een teamcaptain dan leadership? Verder is de 2e een controversial persoon. Dat lijkt me toch ook niet ideaal...
[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 18-01-2004 16:21 ]
Loting tweede ronde | |
# | Team vs. Team |
111. | A1 - H2 |
112. | B1 - F2 |
113. | C1 - G2 |
114. | D1 - E2 |
115. | E1 - B2 |
116. | F1 - A2 |
117. | G1 - D2 |
118. | H1 - C2 |
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Voorlopig gaat me dat in de GoT Cup beter af dan in de competitie, daar heb ik na 9 wedstrijden al 17 tegendoelpuntengrooviee17 schreef op 18 januari 2004 @ 16:41:
Daarnaast hebben nog slechts 2 ploegen de nul weten te houden, White Stripes en FC Zwamje zijn de gelukkigen.
Don't waste your time or time will waste you
Ik sta ook met 5 - 0 voor, maar ik speel gewoon een wedstrijddied_laughing schreef op 18 januari 2004 @ 20:23:
net met 5-0 gewonnen
DEADHEAD begon aan de wedstrijd met een interessante 0-0-0 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: - - - .
De thuisploeg won de wedstrijd met een walk-over omdat de bezoekers niet in staat bleken om 9 man op te stellen
Ik vond het wel tamelijk nuttig (om er even serieus op te reageren) omdat ik van mensen begrepen had die later in de week pullden, en naar hum id het wel aardig ging met pullen. Ik weet dat het random is, maar als iemand altijd op bv. dinsdag pullt, en die heeft dit seizoen al drie keer een goede gehad, wie ben ik dan om dat niet een keer te gaan proberenyared schreef op 18 januari 2004 @ 18:23:
lekker nuttige poll
20x zondag tot dusver... wie heeft er nou het geduld om te wachten
Wat wel een nuttige is is wanneer zet je je yp te koop
* yared is te lui
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 21:29 ]
[ Voor 21% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-01-2004 21:52 ]
Volgens mij moesten de wedstrijden voor 22:00 uur geregeld zijn. Als dat niet zo is win jij reglementair, en mag je een andere wedstrijd regelen. Vraag het even aan groovie anders.koentjuh schreef op 18 januari 2004 @ 22:19:
Mijn tegenstadner, SV URK 1 heeft de uitdaging reeds nog niet geaccepteerd, kan ik morgen ene nieuwe tegenstander zoeken zodat ik wel een trainingspotje heb te spelen woensdag, of moet ik tot disndag wachten, met de kans ik dna nik smeer kan regelen
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| Middenveld: matig Rechter Verdediging: redelijk Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: zwak Rechter Aanval: slecht Centrale Aanval: zwak Linker Aanval: slecht |
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 23:42 ]
Verwijderd
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Verwijderd
Nee, scoren is niet nodig, conditie en positiespel zijn het belangrijkst. Daarnaast spelen verdedigen en passen nog een kleine rol, zet je je middenvelder op aanvallen, dan is passen wat belangrijker dan ervoor en verdedigen minder belangrijk. En bij verdedigend natuurlijk andersomLetsnow schreef op 19 januari 2004 @ 10:52:
Is het belangrijk dat middenvelders een goed zijn in scoren? Of is alleen positiespel belangrijk? Ik neem aan dat het belangrijk is dat ze goed zijn in scoren maar met ht weet je nooit daarom vraag ik het maar eens om zeker te zijn.
Dus een middenvelder gaat niet meer scoren als hij formidabel is in scoren?Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 10:59:
[...]
Nee, scoren is niet nodig, conditie en positiespel zijn het belangrijkst. Daarnaast spelen verdedigen en passen nog een kleine rol, zet je je middenvelder op aanvallen, dan is passen wat belangrijker dan ervoor en verdedigen minder belangrijk. En bij verdedigend natuurlijk andersom
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 11:40 ]
het staat in de standaard regels van ht die je op 1 pagina kunt krijgen en doorlezen.Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 11:36:
ALs je spits een hattrick maakt krijg je daar nog extra voor?
Of als je topscorer word of zo
Het staat vast ergens in deze topics maar 15 delen doorspitten?
Mijn team is ook wel iets beter als het gemiddelde vII team.
age gemiddeld 21.6
totale waarde 2.044.000 euro
17 spelers gemiddelde waarde 120.350 euro
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Verwijderd
inderdaad. wel balen want over 15 minuten loopt een speler van me af op de transferlijstRuudboy schreef op 19 januari 2004 @ 12:42:
Ligt het aan mij dat ik er niet in kom?
Connection was refused zegt ie
Verwijderd
me 2 en ik had best een goede deal eigenlijkVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 17:18:
ik baal wel. heb net voor dat site de lucht uitging een speler gekocht Ben benieuwd of ie na het terugzetten naar het oude systeem nog wel in mijn team zit.
HIj ligt er toch echt uit hoor. En dat tot ong. 20.00.koentjuh schreef op 19 januari 2004 @ 17:16:
Hmmmz... hier werkt het gelukkig weerNu hattrick nog!! En het was de laatste tijd zo goed qua server en bereikbaarheid
Gezocht!
Router
Verwijderd
Hij bedoelt dat deze forum ook weer werkt (want die lag er ook uit) en nu maar hopen dat die van Hattrick dat ook snel weer doet.The Dolf schreef op 19 januari 2004 @ 18:12:
[...]
HIj ligt er toch echt uit hoor. En dat tot ong. 20.00.
addictedkoentjuh schreef op 19 januari 2004 @ 19:09:
Nog ene uurtje... en dna hoet ie het hopelijk weer:)
[ Voor 6% gewijzigd door koentjuh op 19-01-2004 19:41 ]
Ja!koentjuh schreef op 19 januari 2004 @ 19:36:
tssss.... zegt hijneej..maar heb gewoon ff zin om naar spelertje te zoeken.. en kan nu toch niet studeren..geen zin in
JAhhhhh
Verwijderd
Verwijderd
Loona ik word best wel gek van dat bewegende plaatje.... Zou je deze speciaal voor mij niet kunnen veranderen?loona35 schreef op 19 januari 2004 @ 20:16:
Aaaaaah gore ****** .. had ik net een leuke speler gekocht, zo rond 12:00 ofzo dus fixe tijd voor die "crash" maar hij werd niet naar mijn team gezet.. nu hebben ze de hele deal afgekapt en de deadline ff opgeschoven naar morgen
ghe gheVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 21:17:
[...]
Loona ik word best wel gek van dat bewegende plaatje.... Zou je deze speciaal voor mij niet kunnen veranderen?![]()
[ Voor 33% gewijzigd door Aristos op 19-01-2004 22:01 ]
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Hmm...dat voorspeld veel goeds, mijn spitsen zitten over 1 volledig seizoen ook op briljantVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 09:44:
woei al 2.5 miljoen geboden op mijn trainee die ikzelf ooit kocht voor 35k. lekkere winst heet dat
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq