GoT Site:
Binnenkort kan de verhuizing en update van de GoT site plaats gaan vinden.. Maar daar heb ik wel jullie hulp bij nodig!
Ik zoek nog:
• Iemand die ASP/HTML goed beheerst en mij hierin kan ondersteunen
• Iemand die XML beheerst (zelf heb ik hier geen ervaring mee) en die hiermee wellicht iets leuks kan doen
• Iemand die tijd en zin heeft een nieuw design te maken
• Iedereen (o.a. degene die over de Toto en de GoT Cup gaan) die een gedeelte van de site beheren of (willen) gaan beheren of een nieuw gedeelte (denk aan FAQ, informatie etc.) willen gaan maken (HTML kennis niet per se noodzakelijk, wel handig)
• Personen die op een andere manier denken van dienst te kunnen zijn
Binnenkort wil ik een brainstorm sessie gaan houden op IRC.. Ik hoop vooral dat bovenstaande personen daarbij aanwezig willen zijn. Alle andere GoT'ers zijn ook meer dan welkom tips en ideeen te geven!
Het is de bedoeling dat de site naast de GoT cup, een overzicht van de GoT federatie leden en de Toto ook veel informatie gaat bevatten. Links, Faqs, etc. Degene die hieraan mee willen helpen (als ik alles alleen moet doen kost me dat gewoon veel te veel tijd) mogen zich ook melden (graag zelfs!)
Graag even contact opnemen via MSN of mail, via dit forum is zo onoverzichtelijk..
devv05athotmail.com
einde bericht.