Done
.
Ik heb hem weer
.
Ik heb hem weer
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
van kan wegvoor het gebruik van de code die van eigendom
verhaaldBrooks schrijft dat de inkomsten die het bedrijf zo misloopt, verhaalt zullen worden op SCO.
Waarschijnlijk is het een Associationgeorganiseerd door de Marketing Associaton in Las Vegas
[insectensexmode]heeft Konica Minolta vandaag de Dimage Z2 geïntroduceerd
Het woordje 'is' mist erVeel informatie over de mogelijke lek nog niet beschikbaar.
The devil is in the details.
Helemaal niets. In de rest van het artikel wordt alleen consequent DiMage met een hoofdletter M geschreven.Jupiler schreef op 12 februari 2004 @ 23:51:
Wat is er overigens fout aan 'Dimage Z2'?
verbaasdzegt Marc Maiffret, analist bij eEye Digital Security, zelfs verbaast te zijn dat
Zonder tEen pagina waar vermeldt werd dat
volgendeDe voglende release notes zijn van toepassing op deze nieuwe versie:
verschijnenDe camera zal in maart in de winkels veschijnen.
schrijfsnelheidDe 8GB CompactFlash kaart heeft een scrijfsnelheid van 40x
+dGedoneere hardware sturen naar ontwikkelingslanden
Heb bij de nieuwlinks gewoon de link erboven overgenomen...
+nHet grootste voordeel van het systeem zouden de gereduceerde telefoonkosten moeten zijn; een telefoontje plegen naar een andere bbned-abonee is volkomen gratis.
Had ik idd gedaan voor ik post(t)e.Jupiler schreef op 14 februari 2004 @ 08:06:
Nou, klik maar eens op die link, dat geeft gewoon al het nieuws van die dag (incl nieuwslinks) weer
Fixed.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
18327
Volgens mij wordt capaciteit hier verkeerd gebruikt: ikzelf zou eerder denken aan een capaciteit van 1 GB.Op dit moment is er al een prototype dat het formaat heeft van een postzegel en 1GB capaciteit heeft
Die verwijst naar normale halfgeleiderlaser, en is daarom enkelvoud. Daarom moet het niet worden zijn, maar wordt.Het geheugen is optisch, wat betekent dat het met een normale halfgeleiderlaser, die ook gebruikt worden in cd- en DVD-spelers, kan worden uitgelezen
Staat inderdaad netter, aangepast18327 schreef op 14 februari 2004 @ 13:44:
* Steve neukt ook nog even een paar mieren
nieuws: NTT kondigt holografisch 1GB geheugen Info-MICA aan&
Volgens mij wordt capaciteit hier verkeerd gebruikt: ikzelf zou eerder denken aan een capaciteit van 1 GB.
Helaasch is 'worden' een infinitief en is er geen onderwerp aan gekoppeld18327 schreef op 14 februari 2004 @ 13:44:
Die verwijst naar normale halfgeleiderlaser, en is daarom enkelvoud. Daarom moet het niet worden zijn, maar wordt.
18327
En daar staat géén kan voordie ook gebruikt worden in cd- en DVD-spelers
Kleine zonnepaneleninstallateur
prijstechnische mag hier zonder evan een Windows-systeem naar een Linux-omgeving prijstechnische gezien interessant maakt.
InspironDe Inpiron XPS-notebooks zijn verkrijgbaar
Wat is een desknote?Die processor wordt echter momenteel niet aangeboden in deze desknote.
[ Voor 18% gewijzigd door Surehand op 14-02-2004 21:05 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 14-02-2004 21:08 . Reden: BTW ]
18327
Nou staat op Taalpuristen.nl een heel mooi verhaal over wanneer je nou één moet schrijven, en wanneer een, en in dit geval moet je een schrijven.Eén van deze middenwegen is het Java Community Process
Volgens mij moet het gewoon de zijn....
doet het zeer goed in deze benches: didde random access time is met 12,6ms beduidend lager dan die van de meeste ...
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
18327
Mijn suggestie: Bovendien heeft AMD beloofd geen Intel-processor te klonen. Andersom kan Intel in principe wel AMD-chips kopiëren, vanwege de cross-license agreement en omdat Intel de ontwerper is van x86 platform.Bovendien heeft AMD beloofd geen Intel-processors te klonen. Andersom kan Intel in principe wel AMD-chips kopiëren, vanwege de cross-license agreement en Intel de ontwerper is van het x86-platform
Is het echt gebruikelijk om dot.com-crisis zo te schrijven? Ik vind het persoonlijk een beetje vaag staan, ik las de punt namelijk ook als dot. Dus krijg je iets als 'Dot dot com'-crisis. Mss dat ikzelf gewoon vaag ben (mijn vriendin kan dat bevestigen[...]
Bram Cohen werkte een paar geleden, vlak voor de dot.com-crisis, voor een aantal start-ups.
[...]
En om een graantje mee te pikken met dit: er staat 'een paar geleden', wat een paar geleden? Minuten, uren, dagen, straten?Mac_Cain13 schreef op 15 februari 2004 @ 19:54:
In het Interview met geestelijke vader BitTorrent staat:
[...]
Is het echt gebruikelijk om dot.com-crisis zo te schrijven? Ik vind het persoonlijk een beetje vaag staan, ik las de punt namelijk ook als dot. Dus krijg je iets als 'Dot dot com'-crisis. Mss dat ikzelf gewoon vaag ben (mijn vriendin kan dat bevestigen), maar .com-crisis of 'dot com'-crisis zouden mijzelf een stuk duidelijker lijken.
Als de nieuwsposters (die een stuk meer verstand van taal hebben als dan ik) vinden dat dot.com-crisis de beste schrijfwijze is zal ik mij daarbij neerleggen, maar ik mijn mening toch even laten horen.
De interpunctie kan hier wat beter. Ik moest deze ene zin drie keer lezen voordat ik zag wat er niet klopte.Nu, drie jaar later, is BitTorrent volgens het bedrijf dat het netwerk tussen Amerikaanse universiteiten onderhoudt verantwoordelijk voor zo'n tien procent van het verkeer, terwijl het gebruik van de andere programma's na de druk van bijvoorbeeld de RIAA sterk is gedaald tot hoogstens enkele procenten.
Vooral het italic gedeelte dient tussen haakjes of komma's te staan. Of er direct na "Nu" er ook in moet of na "later", moet iemand anders met verstand maar bepalen.Nu, drie jaar later is BitTorrent, volgens het bedrijf dat het netwerk tussen Amerikaanse universiteiten onderhoudt, verantwoordelijk voor zo'n tien procent van het verkeer, terwijl het gebruik van de andere programma's na de druk van bijvoorbeeld de RIAA sterk is gedaald tot hoogstens enkele procenten.
"in de VS" kan wat mij betreft makkelijk zonder te omringen met komma's:Platzak, eerst levend op zijn spaargeld en daarna levend op de gratie van creditcardmaatschappijen, waar hij de schuld bij de ene maatschappij afloste met de 0 procent rente-aanbieding van de volgende, werkte hij naar de eerste versie toe. Op dat moment, nu zo'n anderhalf jaar geleden, was het programma nog niet geschikt voor het grote publiek, maar trok hij wel de aandacht van John Gilmore van Sun Microsystems die hem in zijn levensonderhoud besloot te steunen.
Volgens hem zouden ze, in de VS, makkelijk tot stoppen kunnen worden gedwongen.
[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 15-02-2004 22:22 ]
18327
Dat is voor het eerst, dat een basis op iets gebaseerd is. Ofwel je zegt "het gerecht is gebaseerd op", ofwel "De basis van het gerecht is".De basis van het gerecht is gebaseerd op
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
De komma kan hier gewoon wegHet Europees Parlement heeft een aan geheugenfabrikant Rambus verstrekt patent voor bepaalde in SDRAM toegepaste technologie, ingetrokken.
Hier moet het woordje van nog tussenbetrokken bij de ontwikkeling de aanvankelijk open standaard
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=965187[edit]
Nee, het lijkt toch echt een foutje, ook als je naar het oorspronkelijke artikel op www.hardtecs4u.com kijkt:
"(...)der jetzt erfolgte Entzug des Patents EP 0 525 068, (...) durch das Europäische Patentamt (...)"
Het Europees Patentbureau heeft het patent dus vernietigd.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Het staat wat beter als de cursieve tekst vervangen wordt door op rijHiermee is dit de vijfde maand in een rij is met een hogere omzet ten opzichte van vorig jaar
Het meervoud van gadget is gadgetsverschillende digitale gadget's zoals
+eéén fysiek systeem op te delen in meerder virtuele systemen
Hier mag is tussenCentral Point werd in 2002 opgericht door Brian Speelman en Sebastiaan Hooft en leverancier van computer- en kantoorartikelen in Nederland.
gezamenlijkein een eerste reactie dat de gezamelijke activiteiten
Wordt genegeerd.PcDealer schreef op 15 februari 2004 @ 22:18:
*melding*
[ Voor 54% gewijzigd door Harm op 16-02-2004 16:21 . Reden: BTW ]
18327
Het is wél verboden om spam naar particulieren te sturen, maar wél verboden om spam naar bedrijven te sturen? Lijkt me niet helemaal kloppen. Dit is beter: Op dit moment is het in het Verenigd Koninkrijk verboden om spam naar particulieren te sturen, maar bedrijven mogen wel onder ongevraagd e-mails bedolven worden.Op dit moment is het in het Verenigd Koninkrijk wel verboden om spam naar particulieren te sturen, maar bedrijven mogen wel onder ongevraagde e-mails bedolven worden.
Harm schreef op 16 februari 2004 @ 16:15:
@PcDealer: ben ik mee bezig.
[edit]
Ik heb wat zinnen verbouwd, komma's weggehaald, punten verplaatst, hoofdletters geschrapt enzovoort.
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 16-02-2004 17:07 ]
even door te linken naar nieuws: IBM toont 8-way Power5 MCM-chip met 144MB cacheIn totaal zal de supercomputer eenenveertig rekennodes bevatten, die bestaan uit een IBM p690-systeem met 32 Power4+ CPU's. Twee van deze processorunits zijn geintegreerd tot een chip en vier van deze chips vormen samen met het cachegeheugen een multichipmodule (MCM).
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
in nieuws: AnandTech test chipsets op PCI/AGP-lockOpvallend is dat geen enkele moederbord dat AnandTech heeft getest voor het Athlon 64-platform is uitgerust met een werkende PCI/AGP-lock.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
tochshopping.tweakers.net
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nope, de merknaam is shopping.tweakers.net en niet shop.tweakers.net. Meer over de plannen met die naam enzo zal binnenkort bekendgemaakt gaan worden
Ok, Vond het al zo raar dat dit in een 'officiele' statement van een medewerker van T.net fout zou staanHarm schreef op 17 februari 2004 @ 13:06:
[...]
Nope, de merknaam is shopping.tweakers.net en niet shop.tweakers.net. Meer over de plannen met die naam enzo zal binnenkort bekendgemaakt gaan worden.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
18327
Dat staat er onder andere. Daar staat toch niet dat het in aparte topics moet? Althans, dat lees ik er in ieder geval nietDit kun je het snelste laten oplossen door hier een topic te openen.
18327
Dat bedoel ik: er is een apart topic voor, topics openen voor spelfouten is niet nodig.Harm schreef op 17 februari 2004 @ 16:44:
[...]
Dat staat er onder andere. Daar staat toch niet dat het in aparte topics moet? Althans, dat lees ik er in ieder geval niet.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
'k Denk dat er een woordje is blijven staanmede dankzij overeenkomsten met HP en Pepsi waardoor. Hierdoor heeft
abonnementskostenin die zin dat er geen abonnemenskosten waren
Skat! Skat! Skat!
om naast Windows Media Player ook concurrende software aan te bieden
Moet dit niet concurrerende zijn?voornamelijk omdat de concurrende programma's
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
markteen concurrerend product op de makrt te zetten.
Hier kan het woordje heeft wel tussen: die een bandbreedte heeft van ongeveer...die een bandbreedte van ongeveer 4GB/s en een vermogen van zo'n 60W kan doorsluizen
Iets verlichten is in mijn ogen een lager gewicht geven. Bedoeld wordt natuurlijk belichten (omdat later ook staat Niet belichte delen...)De kunststof die uiteindelijk is gevonden, wordt hard als deze wordt verlicht en is bestand tegen hoge temperaturen
Signatures zijn voor boomers.
hogereOm tot een hoger mate van beveiliging
Zonder ddaardoor minder kans om gevoeligde data
als --> albevindt zich naar verluid als in de huidige Prescott-core
heeft bufferflow-protectie in de Athlon 64
Dit zal wel bufferoverflow moeten zijnzal de bufferflow-protectie door Windows ondersteund worden
LaatstgenoemdeLaastgenoemde zal evenals de
uiteindelijkeHet uiteindelijk doel is om binnen
beeldschermenwaar nu nog rear projection-beelschermen
18327
De uitdrukking is naar verluidt.bevindt zich naar verluid als in de huidige Prescott-core
Zo is er overigens nog wel een te vinden in het artikel:Vraag
Wordt verluid(t) in naar verluidt met d of met dt gespeld?
Antwoord
Correct is: naar verluidt.
Samsung en Toshiba zullen naar verluid XDR-reepjes
LaatstgenoemdeRIAA klaagt opnieuw ruim 500 mensen aan
Wanneer een rechter laatsgenoemde in het gelijk stelt, moeten de respectievelijke providers vervolgens de persoonsgegevens van de klanten in kwestie vrijgeven.
Respectievelijk zeg je meestal alleen als er al meerdere dingen (provider in dit geval) zijn genoemd en je naar ze verwijst in de volgorde waarin ze genoemd zijn...moeten de respectievelijke providers vervolgens de persoonsgegevens van de klanten in kwestie vrijgeven.
[ Voor 112% gewijzigd door Hahn op 18-02-2004 12:46 ]
En de tweede betekenis lijkt me wel gepast in deze contextres·pec·tie·ve·lijk (bw.)
1 achtereenvolgens, onderscheidenlijk
[ Voor 69% gewijzigd door Steve op 18-02-2004 12:51 ]
18327
Beetje een vreemde zin. Beter kun je de zin beginnen met "Het is", maar het is nog beter om het eerste woord "mogelijk" te schrappen, omdat een woord twee keer in dezelfde zin niet echt mooi is.Mogelijk dat de overstap naar een royalty-vrij besturingssysteem het mede mogelijk maakt om weer een concurrerend product op de markt te zetten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq