Check
En een feestje voor het bereiken van post 300!
En een feestje voor het bereiken van post 300!

[ Voor 40% gewijzigd door Harm op 04-02-2004 22:12 . Reden: BTW ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
[ Voor 40% gewijzigd door Harm op 04-02-2004 22:12 . Reden: BTW ]
Nederland is bij de 36 bedrijven en instellingen die meewerken aan het project niet vertegendwoordigd.
[ Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 05-02-2004 11:38 ]
IntelRecon komt hiervandaan:PcDealer schreef op 05 februari 2004 @ 11:38:
nieuws: Intel wil einde maken aan gamesite Intelrecon.com
Gezien een eerdere discussie over marketingtechnisch hoofdlettergebruik in teksten, graag jullie aandacht voor de alt tekst van het Intelrecon-logo.
De link naar de "brieven" werkt inmiddels niet meer: de site is "offline".
linkThe site owners maintain the name is derived from Intelligence Reconnaisance, a military term in common usage and appropriate to the theme of the site. IntelRecon has vowed to fight Intel as long as possible on this issue, and Intel has sent increasingly threatening letters since first notifying the site.
Okz. Ik was in de war met een eerdere discussie over merknamen enz. Bij nader inzien blijkt het toch een andere discussie te zijn dan deze. Discussie overReemF schreef op 05 februari 2004 @ 11:40:
[...]
IntelRecon komt hiervandaan:
[...]
link
Aangezien de beide beginletters hoofdletters zijn (I en R), worden die ook zo aangehouden in de naam IntelRecon.
Gigabit?Verder vinden we op het moederbord een tweetal Serial ATA-aansluitingen die gebruikt kunnen worden voor RAID 0 of 1, een achttal USB 2.0-aansluitingen, een gigabit ethernet-aansluiting en zes-kanaalsgeluid.
Michel? Het was toch Michael?PC Magazine's hoofdredacteur Michael J. Miller had een tijd geleden een gesprek met Michel Dell, oprichter en topman van Dell.
The devil is in the details.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Ik snap niet wat je bedoelt, maar ik zou (als ik het al voluit schreef) Megabyte schrijven.Harm schreef op 05 februari 2004 @ 18:14:
Ik heb het wel aangepast, omdat je het in de afkorting ook zo schrijf. Maar ik weet niet of dat goed is, je schrijft tenslotte ook niet MegaByte als je het over een MB hebt, toch?
[DPC] help conquer cancer @ WCG
[DPC] help conquer cancer @ WCG
[ Voor 76% gewijzigd door Harm op 06-02-2004 15:06 . Reden: BTW ]
Het is óf "overgestapt naar [iets]" óf "afgestapt van [iets]" óf "overgestapt van [iets] naar [iets²]" en bij deze mogelijkheden valt de eerste sowieso af, want dat wordt er niet bedoelt. Zelf zou ik het zo oplossen:Hieruit is af te leiden dat er een flink aantal ADSL-gebruikers zijn overgestapt van kabelinternet aangezien het aantal ADSL-verbindingen het afgelopen jaar is verdubbeld.
Op deze manier is de bedoeling van de zin (overstappen ipv afstappen) hetzelfdeHieruit is af te leiden dat er een flink aantal kabelgebruikers zijn overgestapt naar ADSL-internet aangezien het aantal ADSL-verbindingen het afgelopen jaar is verdubbeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 06-02-2004 15:55 ]
Iemand was mij voor, maar het is dus aangepastDecember schreef op 06 februari 2004 @ 15:53:
[...]
Op deze manier is de bedoeling van de zin (overstappen ipv afstappen) hetzelfde
Aah dat is snel. Eigenlijk een beetje té snel, want ik zat te twijfelen tussen kabelgebruikers en kabel-gebruikers, maar dat mogen jullie zelf weten
Samenstellingen worden zoveel mogelijk aanelkaar geschreven, dus als je het niet weet: aanelkaar schrijven. Als het dan een klinkerbotsing oplevert, dan zet je er maar weer een streepje tussen. Dat is in het kort de regelDecember schreef op 06 februari 2004 @ 15:56:
[...]
Aah dat is snel. Eigenlijk een beetje té snel, want ik zat te twijfelen tussen kabelgebruikers en kabel-gebruikers, maar dat mogen jullie zelf weten
Ik had 'ADSL' in 'ADSL-gebruikers' gewoon even snel vervangen door 'kabel', dus daarom zat dat streepje er nog tussen. Maar verder een handige tip, zal er in de toekomst aan denken.Harm schreef op 06 februari 2004 @ 15:58:
[...]
Samenstellingen worden zoveel mogelijk aanelkaar geschreven, dus als je het niet weet: aanelkaar schrijven. Als het dan een klinkerbotsing oplevert, dan zet je er maar weer een streepje tussen. Dat is in het kort de regel. Anders weet een spellingcontrole het trouwens wel
.
18327
Je wilt niet weten hoe ontzettend irritant dat koppeltekentje wel niet kan zijnHarm schreef op 06 februari 2004 @ 15:58:
[...]
Samenstellingen worden zoveel mogelijk aanelkaar geschreven, dus als je het niet weet: aanelkaar schrijven. Als het dan een klinkerbotsing oplevert, dan zet je er maar weer een streepje tussen. Dat is in het kort de regel. Anders weet een spellingcontrole het trouwens wel
.
I know, maar dat is wel een gemakkelijk regeltje om het te onthouden18327 schreef op 06 februari 2004 @ 16:23:
[...]
Je wilt niet weten hoe ontzettend irritant dat koppeltekentje wel niet kan zijnDie klinkerbotsing is niet de enige regel (want waar is anders dat trema voor?), helaas.
VeiligheidsmaatregelenVeiligsheidsmaatregelen aan de kant van de provider
Moet hier niet nog er tussen geplaatst worden?De provider pleit in plaats daarvan voor om de mentaliteit van de consument
Is het niet beter om hier hun verantwoordelijkheid van te maken?Bedrijven nemen veel vaker de verantwoordelijkheid en nemen dan ook meer maatregelen.
ik denk nog twee nulletjes er achter toch?dat het totale verlies van Roxio op ongeveer $25,2 dollar neerkwam,
[ Voor 11% gewijzigd door KompjoeFriek op 07-02-2004 00:01 ]
Fixed, maar ik ga niet mee in je laatste punt. Daarmee suggereer je nl. dat het ook echt hun verantwoordelijkheid is, terwijl dat juist een beetje het onderwerp van "discussie" is.Surehand schreef op 06 februari 2004 @ 21:21:
Consument schuift verantwoordelijkheid voor virussen af
[...]
Veiligheidsmaatregelen
[...]
Moet hier niet nog er tussen geplaatst worden?
[...]
Is het niet beter om hier hun verantwoordelijkheid van te maken?
Professioneel Hyves-weigeraar
18327
Langzamer als moet uiteraard langzamer dan zijn.Als het er op aankomt tot het spelen van spellen onder Windows XP 64-Bit Edition dan is het echter doffe ellende want deze zijn 4% tot 51% langzamer als onder Windows XP
18327
De komma kan beter vervangen worden door een dubbele punt of een puntkomma. Ik kan er geen precieze verklaring voor vinden, maar ik vind het gewoon mooier staan. En verder moet sterkte veranderd worden naar sterke.Zoals vaker het geval is komt er geen duidelijke winnaar uit de test, elke monitor heeft zijn eigen sterkte en zwakke punten.
[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 08-02-2004 16:18 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Er mag wel een komma na "zo" denk ik en volgens mij moet het woordje "laten" er nog tussen aan het eindeHet is zo, dat een groot percentage van de klanten van Versatel en Tiscali via het netwerk van KPN internet, wat ertoe geleid heeft dat KPN heeft besloten de concurrentie hier premies voor te laten betalen
[ Voor 8% gewijzigd door Morax op 08-02-2004 16:04 . Reden: url naar nieuws toegevoegd ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
18327
Ik vind jou bij deze ontzettend lui.Harm schreef op 07 februari 2004 @ 19:12:
Komma laat ik gewoon staan, maar die 't' heb ik verwijderd.
Zou je trouwens in plaats van linkje er gewoon de URL of de titel van het nieuwsbericht neer willen zetten? Het gaat ons om het nieuwsID en dat is zo net niet gemakkelijk zichtbaar; moet je weer een muis pakken enzo.
18327 schreef op 08 februari 2004 @ 16:16:
[...]
Ik vind jou bij deze ontzettend lui.Maar volstaat alleen het nieuwsid plaatsen (dat is toch het laatste getal van de URL?) ook?
http://www.tweakers.net/nieuws/nieuwsID
Citaat uit artikel
Aangeven wat verkeerd is en hoe het anders kan.
[ Voor 22% gewijzigd door Mac_Cain13 op 08-02-2004 21:02 ]
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
zakelijk --> zakelijkeRealPlayer 10 Beta en de zakelijk RealOne producten
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
[ Voor 23% gewijzigd door Aikon op 09-02-2004 13:16 ]
Ik weet niet waar de quote en de vertaling vandaan komen, maar "fier" klinkt wel erg Vlaams... niet echt gebruikelijk Nederlands"Wij zijn fier dat belangrijke partners met ons op CeBIT meedoen", legt de voorzitter van de Shuttle Computer Handels GmbH uit.
VeranderdAikon schreef op 09 februari 2004 @ 13:04:
nieuws: UTMA stelt nieuw type geheugenkaart voor
Verder vind ik dat diepte en hoogte zijn omgewisseld, maar ja dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
VerNederlandiseerdPowerFlower schreef op 09 februari 2004 @ 14:59:
nieuws: Shuttle breidt CeBIT-activiteiten uit:
[...]
Ik weet niet waar de quote en de vertaling vandaan komen, maar "fier" klinkt wel erg Vlaams... niet echt gebruikelijk Nederlands
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
18327
Wordt moet word zijn.Toch wordt je vroeg of laat geconfronteerd met de (in)compleetheid van de accessoireset
heeftVerder heef Canon nog een drietal ultra compacte camera's geïntroduceerd
gezamenlijkDisney en Microsoft focussen gezamelijk op
naarmaar zoals het er nu naa uitziet zal dat
En daar wil ik even aan toevoegen dat de demo wél deze week komt en dus niet 18 maart. 18 maart geldt voor het volledige spel, dus de link naar atari.de in het nieuwsbericht is nogal krom
wat doet "Sun" erachterDe eerste UltraSparc IV-machines zullen echter niet beschikbaar zijn voor maart en de eerste Opteron-systemen zullen tot april moeten wachten Sun.
"Over" moet "Op" zijn..Over de werking en het nut van dit apparaat zal binnenkort verder ingegaan worden.
dateerd --> dateertDe vorige versie 2.0.39 dateerd van 9 januari 2001.
Wederom: "Over" => "Op"10-02-04 Vandaag zal de interne switch [...] Over de werking en het nut van dit laatste apparaat zullen we binnenkort verder ingaan. De werkzaamheden [...] deze .plan.
Zou jij ook je meldingen van spelfouten op deze manier willen brengen? Zoals je het nu doet staat er niet eens een meukID in je post en dus kost het ons weer extra tijd enzo om die op te zoeken. Verder waarderen we het natuurlijk dat je het meldtSurehand schreef op 11 februari 2004 @ 10:17:
Software updates / Linux Kernel 2.0.40
[...]
dateerd --> dateert
Anoniem: 37691
nog nooit gehoord van een veiligheidsissuesHet veiligsheidslek wordt "ongewoon ernstig" genoemd - op de Microsoft-site krijgt het de stempel 'critical' mee en eEye spreekt over een van de ergste veiligheidsissues ooit bij een Microsoft-product.
18327
Dichten mag wel met een T.Deze opmerking is ironisch, gezien de hoeveelheid patches die er uit zijn gebracht om lekken in de browser te dichtten
Nou ben ik niet helemaal 100% zeker hiervan, maar volgens mij moet zijn veranderd worden in is, omdat het over een aantal gaat. Maar pin me er niet op vast.waarmee een aantal securitybugs in Internet Explorer zijn opgelost
[ Voor 39% gewijzigd door 18327 op 11-02-2004 16:11 ]
Dit ziet er een beetje krom uit; moet dit niet iets zijn als:dat Apple een gevolg gaat geven aan de klachten omtrent de
is lijkt me hier overbodigaangezien de kostprijs voor het herstellen van de batterij bijna zo hoog is als de kostprijs van de populaire mp3-speler zelf is
Klopt helemaal. 'Aantal' is enkelvoud en dus moet er 'is' staan en niet 'zijn'18327 schreef op 11 februari 2004 @ 16:09:
Nou ben ik niet helemaal 100% zeker hiervan, maar volgens mij moet zijn veranderd worden in is, omdat het over een aantal gaat. Maar pin me er niet op vast.
Nope, ben ik niet met je eens. Het is misschien niet volledig juist Nederlands, maar het is ook zeker niet fout IMHO.Surehand schreef op 11 februari 2004 @ 16:15:
[...]
Dit ziet er een beetje krom uit; moet dit niet iets zijn als:
'dat Apple iets gaat doen aan de klachten omtrent de'
[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 11-02-2004 16:18 . Reden: BTW ]
opsporingsdienstopsporingdienst van de Belastingddienst.
[ Voor 39% gewijzigd door Kheldar op 11-02-2004 16:55 ]
bijgevelerd --> bijgeleverdOok is een gebruiksaanwijzing bijgevelerd die
behandelten uitgebreid de werking van de brandsoftware behandeld.
gezamenlijkverschillende branders op hun gezamelijke functionaliteit
zijn --> isDe leessnelheid van de branders zijn te testen
Het zullen wel schijfjes zijnde schrijfjes nog accepteerde.
Het zijn meestal niet de chips die herrie maken, maar de koeling er voor.Goed nieuws voor stilteliefhebbers is dat nVidia de geluidsproductie van de nv40 ook als een prioriteit ziet.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Anoniem: 18023
Wanneer we van het branden van de dvd's op achtvoudige snelheid een grafiek tevoorschijn toveren zien we duidelijk dat alle vier drives last hebben van trillingen, iets wat te zien is aan het inzakken van de snelheidslijn op bepaalde punten
terwijl wij van Pioneer een engineerssample mochten ontvangen (iets wat niet geheel vreemd te noemen is, gezien het feit dat de brander nog niet uit was ten tijde van het produceren van deze review).
ezien het lagere CPU-gebruik dan de overige drives, iets wat vooral ter uiting komt bij het beschrijven van een dvd op hogere snelheden.
'Wat' is dus alleen van toepassing bij vragen en/of onbekende zinnen, zoals in deze zin, waar het inderdaad 'wat' moet zijn en geen 'dat'.De brander van MSI levert een dramatische brandsnelheid af als het aankomt op het beschrijven van achtvoudige media, iets wat we alleen aan een slechtere compatibiliteit met de Ritek-schijfjes kunnen wijten.
Om de rest van de pagina's door te nemen, heb ik geen tijd voor, er moet nog een krant gelezen wordenGeen enkele brander is in deze test als uitermate slecht naar voren gekomen, al dienen we nog af te wachten wat een definitieve versie van de Pioneer-brander ons kan bieden.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 18023 op 11-02-2004 19:42 ]
http://www.tweakers.net/meuktracker/5539Jupiler schreef op 11 februari 2004 @ 20:47:
Fixed @ Hedskes, ik kijk da'lijk even naar die review.
[ Voor 18% gewijzigd door 4AMD op 11-02-2004 20:55 ]
18327
klopt simpelweg niet. Wat wordt gebruikt als verwezen wordt naar een onbepaald iets, dat wordt gebruikt als verwezen wordt naar een bepaald iets. Op dit moment ben ik echter te moe om te bepalen of de door jou genoemde 'wats' verwijzen naar een bepaald of een onbepaald iets.'Wat' is dus alleen van toepassing bij vragen en/of onbekende zinnen, zoals in deze zin, waar het inderdaad 'wat' moet zijn en geen 'dat'.
Hier niet hoorhedskes schreef op 11 februari 2004 @ 20:54:
[...]
meuktracker: Bandwidth Monitor Pro 1.29
In de titel en bij gerelateerde producten staat nog steeds "Bandwith" ipv. "Bandwidth".
Anoniem: 18023
Zoiets zei ik ook. Alle 'wats' verwijzen naar bepaalde zaken en moeten dus 'dats' zijn.18327 schreef op 11 februari 2004 @ 22:08:
MREn: volgens mij is de uitdrukking iets wat. Zeker ben ik hier niet van, maar wat jij zegt:
[...]
klopt simpelweg niet. Wat wordt gebruikt als verwezen wordt naar een onbepaald iets, dat wordt gebruikt als verwezen wordt naar een bepaald iets. Op dit moment ben ik echter te moe om te bepalen of de door jou genoemde 'wats' verwijzen naar een bepaald of een onbepaald iets.
18327
In dat geval beroep ik me erop dat ik afgelopen nacht veel te kort geslapen heb en dat ik dus niet helemaal meer helder kan nadenken.Anoniem: 18023 schreef op 11 februari 2004 @ 22:16:
[...]
Zoiets zei ik ook. Alle 'wats' verwijzen naar bepaalde zaken en moeten dus 'dats' zijn.
Is terwijl hij ondertussen het bedrijf de transitie naar AMD64 liet maken niet beter Nederlands?Ruiz heeft AMD gereorganiseerd tijdens lastige jaren met veel verliezen, ondertussen het bedrijf de transitie naar AMD64 laten maken.
perspectievenals van gunstige perpectieven voor het bedrijf.
Volgens mij mag er een e achtermet het verschepen van hun nieuw besturingssysteem
verouderdnamelijk niet het idee dat hij met een veroudert, in het geval van Garnet, OS heeft te maken.
* HahnJupiler schreef op 12 februari 2004 @ 08:36:
Nope, geen e erna (het systeem, een nieuw systeem). Tweede suggestie wel veranderd, en bedankt.
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 12-02-2004 09:43 ]
Het zal wel sterke groei zijnDe sterkte groei is voornamelijk
bedrijfslevende trage groei van WiFi in het bedrijfleven
Als je vergelijkt, doe het dan goedDecember schreef op 12 februari 2004 @ 09:42:
Zie ook Google: zoeken bij google naar "hun nieuw" (± 2.000 resultaten) vs zoeken bij google naar "hun nieuwe" (± 42.000 resultaten)
in: meuktracker: Kazaa Lite Resurrection 0.0.6Begin december 2003 werd de ontwikkeling van Kazaa Lite stilgelegd op versoek van
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
spreektX-bit labs spreek in een artikel de verwachting uit
Dit is één woordBovendien nemen de latencies af naar mate de kloksnelheid stijgt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq