[Ogg/MP3] iRiver H-serie, deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 06 juni 2004 @ 16:49:
[...]

Nee dit is gewoon een een firmware versie die alleen op de koreaanse site te downloaden is. Deze is bijna hetzelfde als 1.40.

Die "echte" updates moeten nog komen met o.a. gapless playback
Achzo... Uhm vindt je het erg als ik je antwoord niet erg helpvol vindt? Wat zijn nou de verschillen met deze tov 1.40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Yohan schreef op 05 juni 2004 @ 14:34:
Overigens wordt dit de PMC-100:
[afbeelding]

Zoek de verschillen met de PMP-100:
[afbeelding]
Het verschil is dat de ene (weet zo niet welke) een besturingssysteem met DRM-prut van Microsoft krijgt. Omdat iRiver ook wel weet dat zoiets waarschijnlijk gaat floppen, brengen ze de speler kennelijk ook uit zonder DRM. Die kan dan natuurlijk geen versleutelde bestanden afspelen, maar wie ligt daar nu wakker van? >:)
Jammer van de oude PMC, die zal nooit uitgebracht worden:
[afbeelding]
Dat is inderdaad jammer, want die ziet er veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 19:18:
Achzo... Uhm vindt je het erg als ik je antwoord niet erg helpvol vindt? Wat zijn nou de verschillen met deze tov 1.40?
Naar mijn weten verschilt het enkel in dat de Koreanen met die v1.50N firmware "net" pas lyric support hebben gekregen (in hun taal), waar wij al over bezaten met v1.40 firmware.

Verder klopt het wel wat hij zegt, gapless en andere features komen (helaas) pas in de volgende firmware versie. Hopelijk komen ze binnenkort ermee, ik denk dat iedereen wel verheugd is en niet meer erop kan / wil wachten :Y).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 19:18:
[...]

Hij zegt het toch al :?
Bijna het zelfde als 1.40. De Koreanen schijnen er in deze versie Lyric-support bij te hebben gekregen, wat wij allang hadden. Verder kun je de Tuner-regio instellen, totaal zinloos omdat je die toch op EUR houdt. Meer verschillen heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar gooi em ff op je eigen en find out for yourself.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 06 juni 2004 @ 20:39:
[...]

Hij zegt het toch al :?
Bijna het zelfde als 1.40. De Koreanen schijnen er in deze versie Lyric-support bij te hebben gekregen, wat wij allang hadden. Verder kun je de Tuner-regio instellen, totaal zinloos omdat je die toch op EUR houdt. Meer verschillen heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar gooi em ff op je eigen en find out for yourself.
Nou dat is dan wel interessant voor me aangezien ik 12 juli weer voor een weekje of wat naar Florida ga en m'n iHP-120 meegaat natuurlijk! Dan is het wel makkelijk om tuner regio te kunnen aanpassen.

Maar als dat inderdaad het enige is? Is er nergens een readme over die firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op 06 juni 2004 @ 19:59:
[...]

Naar mijn weten verschilt het enkel in dat de Koreanen met die v1.50N firmware "net" pas lyric support hebben gekregen (in hun taal), waar wij al over bezaten met v1.40 firmware.

Verder klopt het wel wat hij zegt, gapless en andere features komen (helaas) pas in de volgende firmware versie. Hopelijk komen ze binnenkort ermee, ik denk dat iedereen wel verheugd is en niet meer erop kan / wil wachten :Y).
Heh, wel wat kan ik zeggen: als het er maar einde juni begin juli is, voordat ik met vakantie ga ;-)

Het zijn overigens allemaal nuttige features! Kunnen deleten is erg handig bij live opnames enzo... Gapless play: eindelijk zou ik zeggen!

Hey, ff wat anders: ik gebruik nu die nieuwe moodlogic crap... Toch heb ik een enorme lijst met niet herkende songs: is er een proggie waarmee ik er snel doorheen kan? De niet herkende songs dan..

Ik gebruik nu MP3Tag, maar da's niet echt heel lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik zou zeggen, gebruik 'helium2' eens. Ik gebruik dat al een tijdje, en het heeft heeeeeeeel veel opties.

edit: kgeef ook maar meteen even de link :P. Die kan je hier vinden

[ Voor 36% gewijzigd door lrietveld op 06-06-2004 22:28 ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Zijn er al car adapters beschikbaar voor de H-serie? Ik ga binnenkort ook naar de VS en ik wil daar toch wel een mogelijkheid hebben om mijn spelertje op te laden. Of denken jullie dat ik het met een verloopstekkertje ook wel zal redden?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 07 juni 2004 @ 10:20:
Zijn er al car adapters beschikbaar voor de H-serie? Ik ga binnenkort ook naar de VS en ik wil daar toch wel een mogelijkheid hebben om mijn spelertje op te laden. Of denken jullie dat ik het met een verloopstekkertje ook wel zal redden?
Verloopstekker werkte voor mij prima. D'r zijn natuurlijk ook wel van die standaard car-adaptersetjes beschikbaar, helaas heeft mn eigen auto een volslagen idiote sigarettenaansteker-ingang(dingflofbips-geval), dus kan het zelf niet uit proberen of dat werkt. Lijkt me wel.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 22:23:
[...]

Heh, wel wat kan ik zeggen: als het er maar einde juni begin juli is, voordat ik met vakantie ga ;-)

Het zijn overigens allemaal nuttige features! Kunnen deleten is erg handig bij live opnames enzo... Gapless play: eindelijk zou ik zeggen!

Hey, ff wat anders: ik gebruik nu die nieuwe moodlogic crap... Toch heb ik een enorme lijst met niet herkende songs: is er een proggie waarmee ik er snel doorheen kan? De niet herkende songs dan..

Ik gebruik nu MP3Tag, maar da's niet echt heel lekker...
Persoonlijk zweer ik op dit moment bij het programma ID3 TagIT, erg makkelijk in gebruik met goede, snelle shortcuts om de bestanden snel en efficient te kunnen taggen. Probeer het eens uit zou ik zeggen.

NB: Je hebt er wel Microsoft .NET Framework 1.1 om het te kunnen draaien, maar het is de moeite waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik wil mijn iriver hp120 mede gebruiken om oude elpees op te nemen. Gisteravond heb ik dit geprobeerd en dat lukte ook nog. De bijgeleverde kabel heb ik gebruikt om de optical in op de iriver te verbinden met de koptelefoonaansluiting van mijn versterker.

De geluidskwaliteit is nog redelijk ook. Het lijkt mij echter dat als ik het echt wat professioneler wil aanpakken ik mijn iriver moet verbinden met de REC OUT van de versterker, klopt dit?

Wordt het op te nemen signaal dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
the_Omniscient schreef op 07 juni 2004 @ 10:23:
[...]
Verloopstekker werkte voor mij prima. D'r zijn natuurlijk ook wel van die standaard car-adaptersetjes beschikbaar, helaas heeft mn eigen auto een volslagen idiote sigarettenaansteker-ingang(dingflofbips-geval), dus kan het zelf niet uit proberen of dat werkt. Lijkt me wel.
standaard car-adapters? WAAR kun je deze kopen die met de IHP-120 werkt? heb je zo een winkel bij de hand? lijkt me wel verrekte handig.

ik had trouwens mp3spelers.nl gemaild, en die zeiden dat ze zo eind juli mischien wel car-adapters voor de ihp-120 gingen verkopen, maar ik wel er NU een })

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Bedoel je zoiets? http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=334 Of versta ik iets anders onder een car-adapter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
Beetje nutteloze post , maar toch grappig ...

Ik ben nu aan het overwegen om de H120 te kopen. De voordelen van de H3*0 spreken me niet echt aan , buiten het kleurenscherm . Hij is wat dikker , heeft geen remote met lcd en zal waarschijnlijk meer kosten.

Maar hier komt het grappige : Op dit moment is de H120 de goedkoopste ( buiten de zen Xtra 20 Gb ) Hd speler die te krijgen is bij Mp3cdspeler. Xclef is €10 minder , maar heeft geen remote ( anders + €25 ) .

Ik had echter nog een vraagje : Het hoesje wat er bij geleverd is , is dat een beetje stevig , of eerder waardeloos prul ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Lekker stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op 07 juni 2004 @ 11:15:
[...]
Persoonlijk zweer ik op dit moment bij het programma ID3 TagIT, erg makkelijk in gebruik met goede, snelle shortcuts om de bestanden snel en efficient te kunnen taggen. Probeer het eens uit zou ik zeggen.

NB: Je hebt er wel Microsoft .NET Framework 1.1 om het te kunnen draaien, maar het is de moeite waard :).
Hmm, en in tegenstelling tot de andere suggestie is het gratis....

Ik merk overigens dat veel MP3 uit nieuwsgroepen, als ze al niet getagged zijn, toch redelijk via die freedbb terug te vinden is: erg handig dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj2000 schreef op 06 juni 2004 @ 22:26:
Ik zou zeggen, gebruik 'helium2' eens. Ik gebruik dat al een tijdje, en het heeft heeeeeeeel veel opties.

edit: kgeef ook maar meteen even de link :P. Die kan je hier vinden
Ziet er veelbelovend uit, wel pegels dus. Ik ga deze en die andere (verderop suggestie) eens uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
ThaBuz schreef op 07 juni 2004 @ 22:32:
Bedoel je zoiets? http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=334 Of versta ik iets anders onder een car-adapter? ;)
jajaja, handige harry, moet jij eens even kijken welke spelers die caradpter ondersteund? :+
staat daar het woordje IHP/H bij? }:O

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een defecte iHP-120 terug gestuurd, de HDD word niet meer herkend. Ik ga begin juli op vakantie dus hoophem weer voor die tijd weer terug te hebben, echt afkicken zonder muziek...lekker weer....wat mist er onderweg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
roelieboelie schreef op 08 juni 2004 @ 09:40:
[...]

jajaja, handige harry, moet jij eens even kijken welke spelers die caradpter ondersteund? :+
staat daar het woordje IHP/H bij? }:O
Uhm zal ik dan maar stilletjes erbij zetten dat ik hem hier heb liggen en dat ie perfect werkt in de auto icm een iRiver H-120? ;)

Het is een originele autolader van iRiver en heb ik toendertijd samen met mn iRiver bij mp3cdspeler.nl besteld.

[ Voor 14% gewijzigd door ThaBuz op 08-06-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
iRiver schiet niet echt op met de firmware hé?
Een beetje uitstel, oké, maar de firmware van mei op 9 juni nog niet afhebben, laat staan de versie van juni, het valt me toch tegen van dit topbedrijf..

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Ik was dus aan het twijfelen tussen de H120 en de Xclef , maar nu de prijs weer ietsjes gezakt is ( €265 ) is de keuze snel gemaakt.

Vanavond bestel ik dus een H120 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

Yohan schreef op 09 juni 2004 @ 13:48:
Een beetje uitstel, oké, maar de firmware van mei op 9 juni nog niet afhebben, laat staan de versie van juni, het valt me toch tegen van dit topbedrijf..
Tja, maar hoeveel bedrijven brengen nou firmware upgrades uit waarbij hun huidige producten allerlei nieuwe functionaliteiten erbij krijgen? Denk dat we weinig reden hebben om te klagen (ondanks de vertraging). Mochten ze ineens besluiten om geen nieuwe firmware meer uit te brengen, dan ga ik pas klagen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
ThaBuz schreef op 08 juni 2004 @ 20:13:
[...]

Uhm zal ik dan maar stilletjes erbij zetten dat ik hem hier heb liggen en dat ie perfect werkt in de auto icm een iRiver H-120? ;)

Het is een originele autolader van iRiver en heb ik toendertijd samen met mn iRiver bij mp3cdspeler.nl besteld.
uhm....al die producten die op die car-adapter werken, hebben zo allemaal een spanning ingang van 4.5 Volt en 200/300 mA.

de IHP-120 heeft 5 Volt en 2A...

dus beschadig je zo niet de batterij?

ik zie net trouwens dat ze prijs opeens 1.05 omhoog hebben gehaald...eerst 7.95 en nu 9 euro, lijkt wel of ze mee lezen })

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet weet :)

Ik heb ze toen een mailtje gestuurd met de vraag of er een autolader was voor de HP-120. In het mailtje terug werd ik dus gewezen op de hierboven genoemde lader. Tot nu toe werkt alles nog perfect en als mp3cdspeler.nl aangeeft dat die lader gebruikt kan worden vertrouw ik daar op. Anders zou het wel een slechte zaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 09 juni 2004 @ 13:48:
Als ze voor iedere kleine scheet firmware uitbrengen, vind ik ook maar lastig. Je bent dan toch altijd geneigd om het uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De H-320 en 340 staan al in voorverkoop bij MMPORT.NL.

http://www.mmport.nl/?doc=product&id=249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook bij mp3cdspeler.nl, die hun site hebben vernieuwd...

wat ik wel verwarrend vind, is dat bij mp3cdspeler de h340 als de oudere versie eruit ziet, en de 320 als de ´nieuwe´....persoonlijk hoop ik dat dit ook het geval is..ik vind ´t nieuwe design niet zo mooi als het eerdere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik baal echt van die USB host functie van de 300 serie. Ik bedoel dan dat mijn H140 hem niet heeft. Ik heb net een digicam en ga ermee naar states. daar zou ik erg graag een dergelijke functionaliteit willen hebben... Maar wellicht dat een syncbox uitkomst kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vanaf begin july ook in de states en wil de H320 gaan halen, ook om te gebruiken als image tank voor mijn digitale foto's... ik wil alleen wel weten of mijn digitale camera wel ondersteund wordt voor de usb on the go. is daar ergens een lijst van beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Ik meende dat iedere cam, die (onder WinXP) geen driver nodig heeft, het ondersteunt. Ofwel alles behalve Kodac en Cannon (voor zover mijn pers database up-to-date is...)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws! mijn iHP-20 was defect, nou krijg ik binnen 2 weken een nieuwe iHP-40 opgestuurd. Net op tijd voor de vakantie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik heb een Canon 10D en deze is dus niet compatible met de H320, maar is het ook mogelijk om een usb2 card reader achter de H320 te hangen? (de card reader werkt zonder drivers)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 11:14:
goed nieuws! mijn iHP-20 was defect, nou krijg ik binnen 2 weken een nieuwe iHP-40 opgestuurd. Net op tijd voor de vakantie :Y)
Zonder bijbetaling? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Mooooody schreef op 12 juni 2004 @ 11:27:
Ik heb een Canon 10D en deze is dus niet compatible met de H320, maar is het ook mogelijk om een usb2 card reader achter de H320 te hangen? (de card reader werkt zonder drivers)
Als het goed is wel; mensen hebben het voor elkaar gekregen om met een cardreader - syncbox (soort vergelijkbaar apparaat) - H-1xx data over te heuvelen. Geen punt dus volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 12 juni 2004 @ 11:27:
Ik heb hier ook een cardreader,
het probleem is dat er verschillende soorten kaarten in kunnen, en er dus veel drive letters zijn
Ik weet niet of een syncbox/H-300 OTG een 'slot' kan kiezen,
maar misschien regelt de mass storage device driver dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik zou men iHP¨willen meenemen op reis naar Oost-EU en Z-O-Azië om hem eveneens als fototank te gebruiken. Stel nu dat ik ergens een internet café binnestap en hem in de usb poort inpug, dan zou ik normaal geizen mijn foto's van men digicam naar mijn spleren kunnen overladen?

--> Klopt men redenering of heb ik iets uit het oog verloren?? Zou ik geen CF reader meenemen voor de zekerheid?? ( en misschien best kopietje maken van de cd met de drivers igv geen win XP)

Tweede vraagje: kan ik ergens een adapter vinden om hem in Azië op te laden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Je eerste vraag zou in principe wel kloppen jah, maar dan ga je er wel van uit dat deze computers windows xp hebben (anders moet je drivers meenemen, en deze computers hebben vaak geen windows xp, aangezien mijn ervaringen in azie meer gaan richting de crappy computers met win 98 :P ), en je gaat ervan uit dat dit uberhaupt mogelijk is. Sommige van die internet cafe's bieden alleen de mogelijkheid tot internet, en niet tot andere dingen.

Wat betreft je tweede vraag: is de huidige adapter daar dan niet bruikbaar voor?

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff wat data in het onderzoekje te stoppen naar de laadtijden wanneer de Ihp wordt aangezet:

28,8 GB
4056 bestanden (vnm MP3 - 164/192)
667 folders
DB off = 8 sec
DB on = 21 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 20:37:
Om nog ff wat data in het onderzoekje te stoppen naar de laadtijden wanneer de Ihp wordt aangezet:

28,8 GB
667 folders
DB off = 8 sec
DB on = 21 sec
* yohan jaloers is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 20:37:

28,8 GB
667 folders
DB off = 8 sec
DB on = 21 sec
Hmm, ik heb met mijn H120 dergelijke tijden (met 230 mappen met 2082 bestanden):
zonder DB iets van 12 sec en met iets van 19 sec :-)
Wist niet dat ik me daar gelukkig mee moest prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Al die ophef over de opstarttijden...Het lijkt mij zo dat alle HDD spelers hier last van zullen hebben. Of zie ik dat helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Deddiekoel schreef op 14 juni 2004 @ 09:24:
Al die ophef over de opstarttijden...Het lijkt mij zo dat alle HDD spelers hier last van zullen hebben. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Dat zie je goed en fout. In principe hebben alle harddiskplayers hier natuurlijk last van, ze moeten immers de harddisk of de database scannen en parsen. Maar Apple heeft voor de iPod een workaround bedacht. De iPod gaat in 'standby' ofzo, waardoor de 'opstarttijd' van de iPod erg kort is. De geparste database blijft in het geheugen.

Een bij-effect is natuurlijk dat een iPod die 'uit' is, toch een beetje stroom uit de batterij snoept. Ik heb geen idee hoeveel het is of hoe lang het duurt voordat de batterij leeg is, maar gezien het toch al relatief korte speeltijd van de iPod batterij kan het wel degelijk als nadeel worden gezien.

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden, ik heb altijd wel de gelegenheid om het ding op te laden. Bovendien heeft de batterij van de iHP een behoorlijk lange speeltijd.

Het mooist zou zijn als in de configuratie in te stellen was of je de standby wilt gebruiken of dat ie volledig uit moet. Leuk punt voor de augustus firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die een H300 willen kopen om ook te gebruiken als Image Tank, maar die een Canon of Kodak cam hebben is het wellicht een optie om ipv een hulpstuk cardreader oid de goedkoopste compact flash digicam te kopen die er is op de markt die wel compatible is met de USB on the Go van de H300.. dan stop je je flash kaartje ff in die andere cam.. foto's overgooien naar H300 en klaar :).

Of gaat dat niet werken omdat de bestanden van Canon bijvoorbeeld niet herkend worden op die andere camera..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 12:08:
Voor mensen die een H300 willen kopen om ook te gebruiken als Image Tank, maar die een Canon of Kodak cam hebben is het wellicht een optie om ipv een hulpstuk cardreader oid de goedkoopste compact flash digicam te kopen die er is op de markt die wel compatible is met de USB on the Go van de H300.. dan stop je je flash kaartje ff in die andere cam.. foto's overgooien naar H300 en klaar :).

Of gaat dat niet werken omdat de bestanden van Canon bijvoorbeeld niet herkend worden op die andere camera..?
Volgens mij is een simpele externe usb2.0 cardreader goedkoper en sneller dan een compacte digitale camera(deze hebben meestal usb1). Neemt ook nog eens minder ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Ik heb sinds gisteren een 140 (:D) Wat is dat ding klein! :)
Hij's inderdaad best lastig te gebruiken, komt natuurlijk vooral door zn compactheid en zn groot aantal features. Vind ook dat er te weinig knoppen op zitten, dat maakt het er niet makkelijker op. En die joystick is wat schlemiel..

Gisteravond even mn complete mp3-collectie erop gezet, dat ging aardig rap: 28 GB in 50 minuten :)
Heeft iemand al eens Burstcopy geprobeerd? Dat kopieert ongeveer 10-20% sneller op mijn conventionele schijven.
Met Contig schijn je je schijven ook ahw te kunnen defragmenteren, alleen dan wat op een andere manier.

Ik vind het ook jammer dat ze zo slecht gebruik maken van de ruimte op het scherm. In de bestandenlijst hadden ze best wat kleinere letters kunnen gebruiken en dat mappen-plaatje aan de linkerkant kunnen laten vervallen, want ik vind dat er nu bar weinig ruimte is voor een fatsoenlijk overzicht van de bestanden/mappen. Ik heb niet een snel en duidelijk overzicht en dat vind ik jammer ;(

Ik heb al zitten kloojen met de Scroll speed maareh, is dat nu voor het scrollen met je joystick of dat ie zelf scrollt als een bestandsnaam niet op het scherm past? Heb tot nu toe niet echt veel verschil kunnen merken aan andere instellingen.

Hoe zit het met 't opladen? Ik heb geloof ik eens ergens gelezen dat als je 'm op een speciale manier oplaadt dat de batterij dan steeds beter gaat presteren qua speelduur ?? Weet iemand hier iets van? je moest 'm geloof ik steeds ontladen en dan weer helemaal opladen.. :?

Ik heb er trouwens een zwart leren hoesje bij gehad :) ik denk dus dat ze zich wat van de kritiek hebben aangetrokken :+

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

YoG schreef op 15 juni 2004 @ 14:52:
Hoe zit het met 't opladen? Ik heb geloof ik eens ergens gelezen dat als je 'm op een speciale manier oplaadt dat de batterij dan steeds beter gaat presteren qua speelduur ?? Weet iemand hier iets van? je moest 'm geloof ik steeds ontladen en dan weer helemaal opladen.. :?
1e keer 100% laden en 100% ontladen is aan te raden, daarna maakt het niet uit wanneer je 'm achter de lader gooit...

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-06-2004 15:05 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
YoG schreef op 15 juni 2004 @ 14:52:
Ik heb er trouwens een zwart leren hoesje bij gehad :) ik denk dus dat ze zich wat van de kritiek hebben aangetrokken :+
Ik ook.
Hoezo dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Mooooody schreef op 15 juni 2004 @ 15:04:
[...]

1e keer 100% laden en 100% ontladen is aan te raden, daarna maakt het niet uit wanneer je 'm achter de lader gooit...
Hmm, ik heb 'm tussentijds al eens opgeladen (dus in meerdere gedeeltes).. wat nu, kan ik er nog wat aan doen?
Yohan schreef op 15 juni 2004 @ 17:25:
[...]

Ik ook.
Hoezo dan :?
Je kreeg er vroeger een lichtbruine bij, zo'n vies poepkleurtje

Is het trouwens mogelijk om de kleine pauzes tussen de nummers weg te halen? Wel zo fijn bij 1 grote doorlopende mix..

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
YoG schreef op 15 juni 2004 @ 17:57:
Je kreeg er vroeger een lichtbruine bij, zo'n vies poepkleurtje

Is het trouwens mogelijk om de kleine pauzes tussen de nummers weg te halen? Wel zo fijn bij 1 grote doorlopende mix..
In december de mijne gekregen, gewoon zwart hoor :) (wel de 120 trouwens).

Gapless playback wordt aan gewerkt, zit in de eerstvolgende firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Yohan schreef op 15 juni 2004 @ 18:04:
[...]

In december de mijne gekregen, gewoon zwart hoor :) (wel de 120 trouwens).

Gapless playback wordt aan gewerkt, zit in de eerstvolgende firmware.
Nee, nog niet. De nieuwe firmwares zouden dat gaan oplossen. De eerste is al 16 dagen te laat. Diegene die de pauzes zou wegwerken zou eind deze maand uitkomen. ( Dat is dus eind deze maand + minimum 16 dagen )

Reeds verouderde schema : http://www.iriver.com/community/notice_view.asp?idx=31

"Gapless Playback" zou voor Juni zijn , de firmware van mei is nog niet eens uit.

[ Voor 55% gewijzigd door Theebag op 15-06-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

heb jij 'On-the-fly File Delete' en 'Real Shuffle Mode' dan al ?

volgens mij heb jij het over die japanse (oid) firmware

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of de cradle en de externe batterypack voor de iRiver H320(en 340) snel beschikbaar zullen zijn. Het is ook wel interessant welke usb card reader werkt met usb on the go.. ik heb een Canon toestel en deze is volgens iRiver niet geschikt :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 09:36:
ik zit vanaf begin july ook in de states en wil de H320 gaan halen, ook om te gebruiken als image tank voor mijn digitale foto's... ik wil alleen wel weten of mijn digitale camera wel ondersteund wordt voor de usb on the go. is daar ergens een lijst van beschikbaar?
van de japanse iriver site;
The device where verification of compatibility comes off
Digital camera

Nikon Coolpix 2100, 2200, 3100, 3200, 4300 and 4500, SQ
Olympus μ -25, 30, 400 and 410/X-250/E-1 C-3020z, 4000z, 5050z, 700uz and 730uz
Fuji film Finepix S5000
Optio- 550
Those outside the object of support is several in the digital camera of CANON, Kodak, and Samson, but the reason, is because these devices need the Windows software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:12:
Ik ben benieuwd of de cradle en de externe batterypack voor de iRiver H320(en 340) snel beschikbaar zullen zijn. Het is ook wel interessant welke usb card reader werkt met usb on the go.. ik heb een Canon toestel en deze is volgens iRiver niet geschikt :(
Volgens mij is elke cardreader of digicam geschikt, zolang deze geen aparte windows software nodig hebben. Dit begreep ik uit de pdf over usb-on-the-go can de website van usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
DDX schreef op 15 juni 2004 @ 19:34:
[...]

heb jij 'On-the-fly File Delete' en 'Real Shuffle Mode' dan al ?

volgens mij heb jij het over die japanse (oid) firmware
Dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat er aan Gapless Playback gewerkt werd en dat dat in de eerstvolgende firmware zou zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:42:
[...]

Volgens mij is elke cardreader of digicam geschikt, zolang deze geen aparte windows software nodig hebben. Dit begreep ik uit de pdf over usb-on-the-go can de website van usb
Lees de laatste twee regels uit de post boven je nog maar eens. Staat het nl. ook. (Ofwel: Ja, je hebt gelijk...)

DeeD heeft al weer een week een nieuwe H120 en wordt nu ook bijna ongeduldig door het wachten op de nieuwe firmware (hoewel hij natuurlijk niet mag klagen, omdat-ie üderhaubt op iets kán wachten).

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:21:
[...]
van de japanse iriver site;
The device where verification of compatibility comes off
Digital camera

Nikon Coolpix 2100, 2200, 3100, 3200, 4300 and 4500, SQ
Olympus μ -25, 30, 400 and 410/X-250/E-1 C-3020z, 4000z, 5050z, 700uz and 730uz
Fuji film Finepix S5000
Optio- 550
Those outside the object of support is several in the digital camera of CANON, Kodak, and Samson, but the reason, is because these devices need the Windows software.
okay bedankt. Ik heb zelf de Fuji Finepix S602 Zoom. En die zie ik hier nog niet staan. Ik wil wel zeker weten of dat gaat werken dan..
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 12:30:
[...]

Volgens mij is een simpele externe usb2.0 cardreader goedkoper en sneller dan een compacte digitale camera(deze hebben meestal usb1). Neemt ook nog eens minder ruimte in.
Voor mij niet, want ik ga samen met iemand op vakantie die een canon heeft en dus via mijn camera dan de foto's via USB on the Go op de H300 moet kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn H140 nu een week in gebruik, enkele opmerkingen:

- De AB werkt perfect, maar ik wordt gek van de snoeren. Ze raken altijd in de knoop...
- De knopjes aan de zijkant (play en stop) zijn een beetje aan de kleine kant
- De stopknop op de AB is lastig in te drukken
- Het scherm is groot genoeg, maar (net als bij andere gasten) vind ik dat het lettertype wat kleiner kan. Als je ARTIST - NAME doet, is het stront vervelend als je steeds moet w88 totdat je het nummer ziet.

Maar ik ben uiteraard super tevreden over mijn aankoop. De geluidskwaliteit is dus echt subliem en verder is het een handzaam formaat. De menu's zijn overzichtelijk en zijn makkelijk om doorheen te werken. :*)

Mijn hoesje is trouwens heel donkerbruin. Hij lijkt haast zwart, maar als je goed het licht erop laat vallen zie je dat ie een wat bruine tint heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak op uit die manual dat usb on-the-go op usb1 snelheid werkt. Dat is wel minder, ik dacht zo'n ding te gaan gebruiken voor het overzetten van foto's op vakantie, als mijn flash kaartje vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IHP120 is in de aanbieding zag ik voor 349,- bij mp3spelers.nl heeft iemand hem nog goedkoper gezien (liefst in nederland) anders bestel ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:24:
IHP120 is in de aanbieding zag ik voor 349,- bij mp3spelers.nl heeft iemand hem nog goedkoper gezien (liefst in nederland) anders bestel ik hem
Dit is dus het moment waar ik LANG op heb gewacht.

Als de examens voorbij zijn bestel ik hem ook.

PS. Wacht iig nog heel even, kijken of mmport z'n prijs ook verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~

Op www.buyiriver.co.kr staat een afbeelding van twee verschillende kleuren voor de h300, ''pin spot black'' en ''fractal black'', de eerste is de bekende carbon fibre look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Oeps , vautje

[ Voor 98% gewijzigd door Theebag op 16-06-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/down/img/DSCN1610.jpg

Wordt meegeleverd met de H3XX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld : gebruikt iemand de I-river hdd's wel eens in de auto ? Ik zoek eigenlijk het volgende :

1) Een cradle voor ihp-100 met voeding aansluiting onderin om 'm op de accu te zetten. Op zich heb ik al de voeding maar geen geschikte cradle met een mooi gat erin op de juiste plek.
2) Een mooie FMtransmitter zoals de iTrip welke de voeding van de spoler aftrekt. Ik weet alleen niet of de iTrip op de irivers past. Volgens mij zijn daar nogal wat bans op gekomen in NL en mag niets van FM transmit meer verkocht worden. }) Klopt dat ?

Anyone ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Spam schreef op 17 juni 2004 @ 12:54:
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld : gebruikt iemand de I-river hdd's wel eens in de auto ? Ik zoek eigenlijk het volgende :
Ja
1) Een cradle voor ihp-100 met voeding aansluiting onderin om 'm op de accu te zetten. Op zich heb ik al de voeding maar geen geschikte cradle met een mooi gat erin op de juiste plek.
Die zijn er AFAIK niet kant-en-klaar. Je zal dus zelf wat in elkaar moeten freubelen.
2) Een mooie FMtransmitter zoals de iTrip welke de voeding van de spoler aftrekt. Ik weet alleen niet of de iTrip op de irivers past. Volgens mij zijn daar nogal wat bans op gekomen in NL en mag niets van FM transmit meer verkocht worden. }) Klopt dat ?

Anyone ?
Er zijn wel losse transmitters. Zoek eens wat rond in GT en je zal ze wel vinden. De iTrip gaat iig niet passen.
Spam schreef op 17 juni 2004 @ 11:48:
Beetje oude post maar ik kan niets anders vinden : weet iemand hier of de iTrip ook op een Iriver past ? De aansluiting lijkt identiek aan dat waar je normaal de afstandsbediening op zet.

Anyone ?
Je had het juiste topic dus al gevonden... Ze lijken misschien in het eerste opzicht identiek, maar hou er maar eens een iRiver a/b stikkertje naast. Dan hou ik niet meer dan een overeenkomst over...
offtopic:
dat Anyone ? komt op mij wat opdringerig over. Mag je wat mij betreft weglaten

[ Voor 26% gewijzigd door DeeD2k2 op 17-06-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
1. Over de houder....ik vond wel dit : http://www.dealtime.com/x...r_kit_with_FM_Transmitter . Alleen is ie voor de Dell Jukebox (maten : 105.3 x 69.1 x 21.86 mm) weet ik niet of die de iHP erin past. Ik denk dat ik maar eens wat PDA houders af moet zoeken die toevallig dezelfde power aansluiting als de iriver hebben.

2. Ik heb naar FM transmitters gezocht op GoT en kwam op allerlei websites die in NL niet meer gelden. Ook deze hele mooie : http://www.eynstein.nl/a/3057.html welke een USB stickie is bestaat niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu anderhalf jaar een IFP 180 en die doet het nog steeds perfect , maar nu wil ik toch iets anders.... een IHP. IK ben van plan om van het weekend er 1 te bestellen voor 350 euro !
De IFP heeft nu 2x10mW output en de IHP 2x20mW ....maakt dat een hoordbaar verschil op geluidskwaliteit? Ik gebruik de sony EX71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:05:
Ik heb nu anderhalf jaar een IFP 180 en die doet het nog steeds perfect , maar nu wil ik toch iets anders.... een IHP. IK ben van plan om van het weekend er 1 te bestellen voor 350 euro !
De IFP heeft nu 2x10mW output en de IHP 2x20mW ....maakt dat een hoordbaar verschil op geluidskwaliteit? Ik gebruik de sony EX71
Als je in-earn dopjes zoals de EX71 gebruikt staat je volume toch maar rond de 15, waarom heb je meer nodig? En qua geluidskwaliteit heb je al genoeg voldoende positieve brichten kunnen lezen in deze thread , niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben supertevreden met mijn huidige IFp al en mijn volume staat altyd op 25..... . Maar klinkt de IHP nu beter dan de eerste IFP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb een IHP-120 dus net gekocht, alles aangesloten en alles doet het. Ik heb dus ook gelijk die moodlogic navigator gedownload. Nu laat hij niet alle titles zien onder bijvoorbeeld het artists menu. ik heb alles toch goed getagged.
is dit een bekend probleem?? wat kan ik er aan doen?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op 17 juni 2004 @ 12:54:

Ik heb een dik stuk "mousse" gekocht in de plaatselijk doe-het-zelf zaak en vervolgens uitgesneden op maat voor de iHP. Zo kan je hem horizontaal inplaatsen en dan in het vakje van je middenconsole leggen. Je kan de afstandsbediening die op de koptelefoon zit dan ook nog altijd gebruiken. (Dan kan ie zo toch nog nuttig gebruikt worden :) ) Door het mousse omhulsel worden de trillingen die door de auto veroorzaakt worden, beter gedempd.
Ik heb voor de tape gekozen. Had eerst wat schrik voor kwaliteitsverlies, maar dat valt al bij al goed mee. (en ik ben redelijk kritisch op dat vlak). Wel ga ik binnekort mijn autoradio er eens uithalen en is kijken of hij geen line-in meer vrij heeft. Dan dacht ik ergens een discreet gaatje te maken in mijn middelconsole of handkastje zodat ik ze kan verbinden via een kabel en zonder kwaliteitsverlies. I hoop dat het zal lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 19:23:
Ik ben supertevreden met mijn huidige IFp al en mijn volume staat altyd op 25..... . Maar klinkt de IHP nu beter dan de eerste IFP's?
Of een iHP beter kinkt zou ik echt niet durven zeggen. Ik vermoed echter dat ze ong. gelijk klinken. Ze komen uit de zelfde "periode" en zullen IMO dus sterk vergelijkbare soft- en hardware bevatten. (Correct me if I'm wrong).
Het uitgangsvermagen zat het iig niet beïnvloeden. Die geeft nl. (bot gezegt) enkel aan hoe hard-ie kan. Ofwel, met een iHP verpruts je je oren makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets eenvoudig voor de compatibiliteitsprobs tussen de iHP 3XX en de digicams die niet in de lijst staan.

Een compact usb2 card readertje (link) Het kost maar 20€ en is handig om mee op reis te nemen :) Weegt weinig en neemt weinig plaats in. Ben curieus of dit zal werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ik heb voor de tape gekozen. Had eerst wat schrik voor kwaliteitsverlies, maar dat valt al bij al goed mee. (en ik ben redelijk kritisch op dat vlak). Wel ga ik binnekort mijn autoradio er eens uithalen en is kijken of hij geen line-in meer vrij heeft. Dan dacht ik ergens een discreet gaatje te maken in mijn middelconsole of handkastje zodat ik ze kan verbinden via een kabel en zonder kwaliteitsverlies. I hoop dat het zal lukken
Ik zou wel willen maar ik heb geen cassettedeck. Wel heb ik een CDwisselaar aansluiting maar die werkt niet met alleen een audiobron (ford escort inbouw versie). Daar moet dan een wisselaar aan hangen. Een line in heb ik nog niet gevonden. DAT zou natuurlijk geweldig zijn maar ik heb geen AUX selectie op mijn paneel. Echter zat ik nog te denken aan een FM modulator http://www1.nl.conrad.com...L&p_init_ipc=X&~cookies=1 welke je tussen je antenne en radio kan zetten. Dan kun je op gewenste frequentie je audiobron moduleren zonder kwaliteitsverlies. Niet dat dat zo kritisch is want mijn speakers zijn behoorlijk brak. FM transmitters kan ik in NL in ieder geval nergens meer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik denk dat je in Nederland nog lang kan zoeken want er staat mij iets van bij dat die FM-transmitters illegaal zijn in Nederland.

Ik heb nog ff snel gezocht en in het iPod topic wordt dit ook al eens gezegd. Verwijderd in "Het grote (oude/nieuwe) IPod topic"

Ik heb zelf een schakelkastje in mijn dashboardkastje met daarop aangesloten mijn autoradio en een kabeltje voor mn iRiver. Ik schakel dus tussen mijn radio en mijn iRiver (2x line-in --> radio en iRiver, 1x line-out --> externe vertserkers). Tis niet de beste oplossing maar ik heb op deze manier eigenlijk geen kwaliteitsverlies.

[ Voor 39% gewijzigd door ThaBuz op 18-06-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

wat zou ik nog voor mij ihp-120 kunnen vragen?

hij is nog in perfecte staat ... wil hem verkopen voor de 40gb versie

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

Yohan schreef op 15 juni 2004 @ 23:13:
[...]

Dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat er aan Gapless Playback gewerkt werd en dat dat in de eerstvolgende firmware zou zitten :)
nee dat zit dus in de firmware die na de eerstvolgende komt..
eerst nog een firmware met delete opties
dan firmware met gapless

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Dit denk ik :

Misschien laten ze de firmware van Mei gewoon zitten , en doen ze de functies in die van Juni. Zeg maar de laatste grote nieuwe Firmware voor de Ihp-1*0 serie en dan daarna nog een kleintje voor de laatste bugs. Vervolgens stoppen ze er mee het ding te supporten. Of is Iriver niet zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
HIValicious schreef op 18 juni 2004 @ 12:44:
wat zou ik nog voor mij ihp-120 kunnen vragen?

hij is nog in perfecte staat ... wil hem verkopen voor de 40gb versie
Als hij idd nog in perfecte staat is, niet piept, geen krassen heeft, dan moet je er wel 250,- voor kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Theebag schreef op 18 juni 2004 @ 13:41:
Dit denk ik :

Misschien laten ze de firmware van Mei gewoon zitten , en doen ze de functies in die van Juni. Zeg maar de laatste grote nieuwe Firmware voor de Ihp-1*0 serie en dan daarna nog een kleintje voor de laatste bugs. Vervolgens stoppen ze er mee het ding te supporten. Of is Iriver niet zo ?
Normaal gesproken niet!

Ik had hiervoor bijv. de iMP-350.
Hiervoor zijn nieuwe firmwares uitgebracht op: 3 sept. 2002, 17 sept. 2002, 25 nov. 2002, 14 dec. 2002, 23 apr. 2003, 2 jul. 2003, 20 nov. 2003, 24 feb. 2004 (ogg support).

Volgens mij is dat model niet eens meer verkrijgbaar (allang niet meer), en toch blijven ze de firmware updaten. Dus je kunt er vanuit gaan dat ze het zeker nog jaren blijven supporten.
DDX schreef op 18 juni 2004 @ 13:33:
nee dat zit dus in de firmware die na de eerstvolgende komt..
eerst nog een firmware met delete opties
dan firmware met gapless
Ahh ok. Dat is zo idd.
Al denk ik dat ze met 1 grote update komen.

[ Voor 17% gewijzigd door yohan op 18-06-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag betreffende de aansluiting van een h-120 op een draagbare cd-radio speler zoals op deze site. Is dit uberhaupt mogelijk? Zo ja, welke zou ik dan moeten nemen, en zijn er nog extra kabels voor nodig, of heb ik die al bij m'n h-120 gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Yohan schreef op 18 juni 2004 @ 17:20:
[...]

Normaal gesproken niet!

Ik had hiervoor bijv. de iMP-350.
Hiervoor zijn nieuwe firmwares uitgebracht op: 3 sept. 2002, 17 sept. 2002, 25 nov. 2002, 14 dec. 2002, 23 apr. 2003, 2 jul. 2003, 20 nov. 2003, 24 feb. 2004 (ogg support).

Volgens mij is dat model niet eens meer verkrijgbaar (allang niet meer), en toch blijven ze de firmware updaten. Dus je kunt er vanuit gaan dat ze het zeker nog jaren blijven supporten.

[...]

Ahh ok. Dat is zo idd.
Al denk ik dat ze met 1 grote update komen.
Ok , ik heb nog geen ervaringen met Iriver dus heb ik geen idee hoe ze omgaan met firmware updates . ( Dat forum van hun is ook maar een puinhoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 18:27:
Ik heb een vraag betreffende de aansluiting van een h-120 op een draagbare cd-radio speler zoals op deze site. Is dit uberhaupt mogelijk? Zo ja, welke zou ik dan moeten nemen, en zijn er nog extra kabels voor nodig, of heb ik die al bij m'n h-120 gekregen?
Als de radio een line-in heeft, dan wel ja.
Kabeltje wordt met de iRiver meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 19 juni 2004 @ 12:02:
[...]

Als de radio een line-in heeft, dan wel ja.
Kabeltje wordt met de iRiver meegeleverd.
Het kabeltje van de optische in-out zou dus moeten voldoen? Nu vraag ik mij af of ik deze niet ben kwijt geraakt, een plaatje heb ik niet kunnen vinden. Hoe ziet deze er ook alweer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 13:57:
[...]

Het kabeltje van de optische in-out zou dus moeten voldoen? Nu vraag ik mij af of ik deze niet ben kwijt geraakt, een plaatje heb ik niet kunnen vinden. Hoe ziet deze er ook alweer uit?
Een optisch kabeltje wordt niet meegeleverd. Het is een gewoon stereokabeltje met aan beide kanten een 3,5mm jackplugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
eey mensen, ik heb echt iets vaags....als ik me mijn ihp-120 aanzet, dan heb ik een ligte ruis op de achtergrond. als ik MP3 een het luisteren ben bijvoorbeeld op volume, 1,2,3, dan hoor ik een ligt ruis. ook als ik de speler op STOP stand zet, hoor ik een lichte ruis. ook als ik de pauze in zit, hoor ik ook een ruis.
ik gebruik MX-400 doppen, maar met de bijgeleverde iriver doppen hoor ik ook de ruis. zelfs met al cheapo doppen hoor ik deze ruis nog.

echt vaag...heeft hij voorheen nooit gedaan 8)7

is dit normaal :?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
roelieboelie schreef op 19 juni 2004 @ 19:00:
eey mensen, ik heb echt iets vaags....als ik me mijn ihp-120 aanzet, dan heb ik een ligte ruis op de achtergrond. als ik MP3 een het luisteren ben bijvoorbeeld op volume, 1,2,3, dan hoor ik een ligt ruis. ook als ik de speler op STOP stand zet, hoor ik een lichte ruis. ook als ik de pauze in zit, hoor ik ook een ruis.
ik gebruik MX-400 doppen, maar met de bijgeleverde iriver doppen hoor ik ook de ruis. zelfs met al cheapo doppen hoor ik deze ruis nog.

echt vaag...heeft hij voorheen nooit gedaan 8)7

is dit normaal :?
Weet je zeker dat dit voorheen niet het geval was? Of is het je gewoon niet eerder opgevallen?

De iHP heeft sowieso een klein beetje ruis op de eindtrappen. Deze ruis is altijd aanwezig als het ding aan staat, en is onafhankelijk van de stand van de volumeregelaar. Ik kwalificeer mezelf als een zeer kritisch luisteraar, maar ik heb me nog nooit gestoord aan deze ruis. Ik hoor het echter wel, vooral dan in stille passages als de omgeving ook erg stil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
PhilipsFan schreef op 19 juni 2004 @ 20:17:
[...]

Weet je zeker dat dit voorheen niet het geval was?
dat weet ik dus niet zeker, ik heb het sinds vandaag....mischien is het me nooit opgevallen, maar nu merk ik het gewoon. 8)7 8)7

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier net op het forum van iRiver dat er iemand zegt dat de IHP 3xx geen optical in en out heeft maar wel een analog in en out ! :( Is dit waar?
Ook beweert ie dat de remote va de IHP 1xx op de 3XX werkt.

IK sta op het punt om een 3xx of 1xx te kopen.....

http://www.iriver.com/com...1&category=&p_name=&word=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel dus deze avond ofwel een IHP 120 ofwel een IHP 320 :o ...maar ik blijf twijfelen.....
*320 heeft kleurenscherm, usb host, hoger gadgetgehalte... (maar...geen optical in/out, geen LCD remote, 100 euro duurder..)

*120 heeft LCD remote, optical in/out , 100 euro goedkoper

Ik blijf twijfelen, maar ik neig toch naar de 320 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's en info H320 op watch impress :)

http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040618/dev073.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08 17:01
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 18:32:
*320 heeft kleurenscherm, usb host, hoger gadgetgehalte... (maar...geen optical in/out, geen LCD remote, 100 euro duurder..)
Volgens http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=103 heeft de 320 wel een optical/digitale uitgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Het zou mooi zijn als ze dit, met de nieuwe firmware, ook zo voor de iHP-120 maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040618/dev73_47.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn die HP320 is echt wel tof zeg... maatja die prijs, en ik heb 'net' een MuVo2 maar die vind ik nu al niet meer mooi...
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.