Hoe kan ik m'n playslist zien in de DB ? Er zit een m3u (of iets) playlist in een aparte map , maar ik kan ze niet open (ik zie ze niet)
bij mijn IHP120 moet je dan als je een liedje aan het spelen bent op stop drukken, en daarna de AB indrukken en dan krijg je je lijst me ALLE *.m3u playlists
Hoi
Anoniem: 117823
Komt de H320 eigenlijk met software om playlists te maken en zo ? Of werkt ie met iTunes/winamp of zo , of kan je enkel playlist op het machientje zelf maken ?
Entarus,
Entarus,
Alle Hxx0 spelers hebben m3u ondersteuning, ofwel ze kunnen overweg met winamp playlists. In de posts boven de jouwe (!) kan je zien hoe je ze benadert...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
H300'ers kunnen HIER verder. H1x0-gasten kunnen dit topic nog even mishandelen, tot ik klaar ben met dat nieuwe topic 
Dank overigens aan de mods voor het openhouden van dit gedrocht, het is gewaardeerd
Nieuw H1 topic zal morgen rond deze tijd wel klaargestoomd zijn, dus houdt moed.
Dank overigens aan de mods voor het openhouden van dit gedrocht, het is gewaardeerd
Nieuw H1 topic zal morgen rond deze tijd wel klaargestoomd zijn, dus houdt moed.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Neup, is een firmware-foutje. De H3-serie kan het wel, dus wellicht komt er nog verandering in.Zomer schreef op 06 juli 2004 @ 02:00:
Ik heb nog een vraag, op mp3spelers.nl staat dat de ihp-120 van de radio kan opnemen, klopt dit?
Btw, dat nieuwe topic komt wat later op de dag... ik val in elkaar van slaap

Ik leef 's nachtsZomer schreef op 06 juli 2004 @ 22:20:
Ik ben heel nieuwsschierig, waar blijft je openings post voor de H1x0?
Maar dan slaap je ookthe_Omniscient schreef op 06 juli 2004 @ 22:37:Vandaag overdag niet al teveel tijd voor gehad
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Ja... en dat ga ik nu ook maar eens doen, na deel 4 te hebben klaargezet.
Mods, deze kan dicht lijkt me. Bedankt voor jullie engelengeduld...(only one to go now
Dit topic is gesloten.