[Ogg/MP3] iRiver H-serie, deel 3

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kogel is door de kerk.... ik heb gisteren een IHP 320 bestelt......na het bekijken van die pics :o . Can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
eindelijk kunnen we de H300 bestellen:p.

ik heb wel een vraag over de on to go optie:
- is het plug and play? (dus je hoeft geen apparte software te installeren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is plug and play ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:50
M'n H120 is vanochtend aangekomen. Nu even opladen en dan genieten. Hij is wel erg klein. Maar goed, dat wisten jullie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040618/dev73_15.gif Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040618/dev73_16.gif

Lijken deze accesoires niet verdacht veel op die van de iPod B) ?
Dit zal apple niet leuk gaan vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb m'n iHP-120 nu 4 dagen en het bevalt me uitstekend...zeker na een netmd te hebben gehad(al die rotdiskjes).
ik heb hem ookal aangesloten op me basgitaarversterker, het werkt, maar het geluid is erg slecht. Kan dit kwaad voor de speler?

Is het trouwens mogelijk om je opstartscherm te veranderen?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Masterfvz schreef op 21 juni 2004 @ 16:01:
ik heb hem ookal aangesloten op me basgitaarversterker, het werkt, maar het geluid is erg slecht. Kan dit kwaad voor de speler?
Zou niet best zijn hé, zou die ook kappot gaan van een paar dopjes van 2.50 ;) ... (Of heb je van de versterker opgenomen en was dat slecht? Of dat slecht is zou ik zo niet weten. Hou er iig wel rekening mee dat-ie onder de 192kbps mp3 sowieso vrij slecht opneemt...)
Is het trouwens mogelijk om je opstartscherm te veranderen?
Neen...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de IHP 320 eigenlijk een gelijkaardig topgeluid produceren als zin voorganger? Of zou de geluidskwaliteit ten koste zijn van die nieuwe features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:08
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 19:19:
Zou de IHP 320 eigenlijk een gelijkaardig topgeluid produceren als zin voorganger? Of zou de geluidskwaliteit ten koste zijn van die nieuwe features?
Dat kunnen we pas beoordelen nadat we beide gehoord hebben eh? Denk niet dat er op dit moment iemand is die beide apparaten in bezit of beide beluisterd heeft.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iRiver kan maar zien dat ze bij de release van hun nieuwe firmwire (gapless, on the fly...) ook gedacht hebben aan hun nieuwe iHP 3xx ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3spelers.nl heeft nieuwe, eigen foto's van de h300's geplaatst, dus ik neem aan dat ze 'm binnen hebben, of althans een proefexemplaar....ik wacht al een half jaar op dat ding, ik begin nu echt m'n geduld te verliezen :/

maar ik kan nog wel een paar nachtjes slapen :D

ik heb trouwens het gevoel dat h340 later komt dan de h320, op de japanse en koreaanse iriver sites staat alleen de h320 nog en een britse site verwachtte de h340 pas eind van deze zomer (weet even niet zo gauw meer welke site dat was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Ik zit nu mijn H120 voor de tweede keer op te laden, maar hij doet er nu al meer dan 3 uur over. Het was toch ongeveer 3 uur ? De eerste keer klopte het wel ongeveer. Is het normaal dat het wat langer duurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mijn H140 ongeveer in 20 seconden opstart vind ik inmiddels geen nadeel meer. Wat ik wel lichtelijk irritant vind is dat mijn snoeren (doppies en afstandbediening) meestal nog later pas uit de knoop zijn |:(

Heeft iemand hier een goede oplossing voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

geen afstandsbediening gebruiken misschien :)

je kan de iriver heel simpel vanuit je jaszak bedienen zonder irritante afstandsbediening....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Idd geen AB gebruiken. Vroeger bij m'n minidisc en mp3-cd speler gebruikte ik altijd de AB, nu bij m'n H120 niet meer. Komt gewoon doordat het snoer van die AB zo lang is, dat is irritant. Als het snoer een stukje korter was geweest zou ik waarschijnlijk die AB ook wel gebruiken. Maar de iHP gebruiken zonder AB is net zo makkelijk :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik heb gewoon een stuk van de snoer van de a/b gewoon opgerold en een elastiekje omheen gedaan. Het opgerolde stuk doe je dan in je zak en je hebt geen last meer van te lange draden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zojuist de h320 besteld.

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een cardreader die als mass storage device wordt herkend om foto's van m'n cfcard te halen (gezien canon camera's niet worden ondersteund).
Wordt elke willekeurige cardreader als mass storage device (en dus compatible) herkend, of is er een lijst beschikbaar met types die dit wel/niet hebben/kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
dimitio schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
Ik heb gewoon een stuk van de snoer van de a/b gewoon opgerold en een elastiekje omheen gedaan. Het opgerolde stuk doe je dan in je zak en je hebt geen last meer van te lange draden. :)
Bedankt voor de tip. Ik was er nl. niet opgekomen.
De AB vind ik btw geweldig: Alles met gemak én met één hand bedienen...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
dus in principe kan ik alles in de H3xx plaatsen?(van tekstbestanden tot software)? of zal de H3xx controleren wat voor bestanden het zijn?

en wordt de H300 snel goedkoper? 500 euro is nog wel veel:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de raad van een aantal mensen opgevolgd en ben idd tot de conclusie gekomen dat de AB eigenlijk alleen maar onhandig is. Gebruik hem nu een daggie zonder AB en het bevalt me veel beter zo ;)

Geen gekloot met draden meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Ik had een vraagje, hoelang kan een H1*0 spelen voordat de batterij terug opgeladen moet worden en na hoeveel tijd verdwijnt het eerste streepje ? Kan het zijn dat het maximum uithoudingsvermogen van een batterij pas na een paar cyclussen wordt bereikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Theebag schreef op 23 juni 2004 @ 16:11:
Ik had een vraagje, hoelang kan een H1*0 spelen voordat de batterij terug opgeladen moet worden en na hoeveel tijd verdwijnt het eerste streepje ? Kan het zijn dat het maximum uithoudingsvermogen van een batterij pas na een paar cyclussen wordt bereikt ?
Ik haal ongeveer 12 uur met m'n H120 gok ik. Het eerste streepje verdwijnt bij mij na zo'n 3 a 4 uur. Elk streepje is ook ongeveer 3 a 4 uur aan speeltijd. Dus als je nog 1 streepje hebt dan kun je nog een paar uur afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Payne schreef op 23 juni 2004 @ 16:38:
[...]

Ik haal ongeveer 12 uur met m'n H120 gok ik. Het eerste streepje verdwijnt bij mij na zo'n 3 a 4 uur. Elk streepje is ook ongeveer 3 a 4 uur aan speeltijd. Dus als je nog 1 streepje hebt dan kun je nog een paar uur afspelen.
mmm, dat haal ik niet eens, het eerste streepje verdwijnt al na een uur. Ik kijk even nog de kat uit de boom. Dit is pas de tweede charge en bij de eerste keer heb een berg mp3's versleept toen hij op de batterij werkte.

[ Voor 25% gewijzigd door Theebag op 23-06-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Als je hem aan je pc hangt dan gaat het idd hard met de batterij, dan is ie met een volle batterij ongeveer in 3 uur leeg.
Het hangt er ook een beetje aan hoe je de speler gebruikt. Als je constant nummers zit te zoeken en af te spelen dan gaat het ook wat harder met de batterij.

Ik kies nu vaak een folder, druk op play en laat hem de hele folder spelen en ga niet tussendoor met de speler klooien of andere nummers luisteren. Op die manier kun je redelijk lang doen met je batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:40:
mp3spelers.nl heeft nieuwe, eigen foto's van de h300's geplaatst, dus ik neem aan dat ze 'm binnen hebben, of althans een proefexemplaar....ik wacht al een half jaar op dat ding, ik begin nu echt m'n geduld te verliezen :/

maar ik kan nog wel een paar nachtjes slapen :D

ik heb trouwens het gevoel dat h340 later komt dan de h320, op de japanse en koreaanse iriver sites staat alleen de h320 nog en een britse site verwachtte de h340 pas eind van deze zomer (weet even niet zo gauw meer welke site dat was)
die foto's zijn van watch impress alleen heeft mp3spelers.nl hun logo erin geplakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto van het menu van de neiuwe iRiver H320:
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.jp/images/supporter/670_52/ss_menu_language-s.jpg

Zou Nederlands er ook tussen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel weer ..ja...mor dat zal weer niks veranderen :o . Kan niet wachten tot die brok in m'n handen ligt....
En ik vindt nergens een duidelijke review van de geluidskwaliteit..wat voor mij het belangerijkste blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:40:
Foto van het menu van de neiuwe iRiver H320:
[afbeelding]

Zou Nederlands er ook tussen staan?
Tuurlijk; maar zoals al zovaak gezegd in dit topic: dat zijn puur de talen van de ID3-tags.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
Om aan de 16 playback time te komen denk ik dat ze van je verwachten dan je de display zo instelt dat hij na een aantal seconden uit gaat... of zou alleen de backlite uit gaan?(lijkt me sterk.)

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.jp/images/supporter/670_52/ss_menu_lcd_b.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Zomer op 24-06-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Payne schreef op 23 juni 2004 @ 18:48:
Als je hem aan je pc hangt dan gaat het idd hard met de batterij, dan is ie met een volle batterij ongeveer in 3 uur leeg.
Het hangt er ook een beetje aan hoe je de speler gebruikt. Als je constant nummers zit te zoeken en af te spelen dan gaat het ook wat harder met de batterij.

Ik kies nu vaak een folder, druk op play en laat hem de hele folder spelen en ga niet tussendoor met de speler klooien of andere nummers luisteren. Op die manier kun je redelijk lang doen met je batterij.
denk dat het ook ligt aan het gegeven of je afstandbediening gebruikt of niet. blacklight kost energie. en omdat je met afstandbediening veel meer gaat skippen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 22:01:
denk dat het ook ligt aan het gegeven of je afstandbediening gebruikt of niet. blacklight kost energie. en omdat je met afstandbediening veel meer gaat skippen ook.
Yup, ik gebruik geen AB en dat kan alleen maar goed zijn voor het stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
Ok , ik ben nu de speler "normaal" aan het gebruiken. Dat wil dus zeggen, spelen en laten spelen. Niet skippen, aan de pc hangen wanneer hij op de batterij werkt,...

Het ziet er naar uit dat ie het een stuk langer uithoud. Begin het steeds een mooier ding worden. Het geluid is ook wel aangenaam om naar te luisteren. Ik gebruik de Rock setting van de EQ.

Als hoofdtelefoon gebruik thuis een Philips HP550. Deze dus : http://www.amazon.com/exe...ce&vi=reviews&me=standard . Twee jaar geleden gekocht en ze doen het nog steeds perfect. Mooie gerafineerde bassen, niet van dat modderig flubber gedoe.

[ Voor 27% gewijzigd door Theebag op 24-06-2004 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Als je zelf de EQ instelt kan je de bass nog harder instellen, als je dat mooi vindt tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de h320 is eindelijk verkrijgbaar bij mp3spelers...heeft iemand ´m al binnen toevallig? hoe bevalt ie qua geluid, omgang, etc.?

de h340 komt volgens mp3spelers.nl begin juli uit, dus ik moet nog even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem denk ik vandaag bestellen.. en hoop dat de USB o/t GO ondersteund wordt voor mij Fuji finepix S602 Zoom!

en anders (en dit post ik ook voor Bjorn) is dit volgens mij een prima oplossing:

http://www.twintek.nl/imagemate2.html

of hebben jullie daar andere suggesties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Mijn h320 wordt vandaag door mmport verstuurd (helaas ben ik morgen niet thuis, dus heb ik hem zaterdag binnen).

Ik hoop dat m'n canon s50 het stiekem toch doet, anders ga ik kijken voor zo'n imagemate usb reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zomer schreef op 23 juni 2004 @ 20:21:
Hoe voeg ik een foto in?
code:
1
[img]http://hoi.jpg[/img]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 10:52:
de h320 is eindelijk verkrijgbaar bij mp3spelers...heeft iemand ´m al binnen toevallig? hoe bevalt ie qua geluid, omgang, etc.?

de h340 komt volgens mp3spelers.nl begin juli uit, dus ik moet nog even geduld hebben
Ik heb een afspraak voor morgen gemaakt bij mp3spelers.nl , en ze hebben er 1tje voor me apart gezet. Ze hebben ze wel binnen gekregen :p (kan eigenlijk niet meer wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:17:
[...]
Ze hebben ze wel binnen gekregen :p (kan eigenlijk niet meer wachten)
de h340 bedoel je of de h320?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorn schreef op 24 juni 2004 @ 13:27:

Ik hoop dat m'n canon s50 het stiekem toch doet, anders ga ik kijken voor zo'n imagemate usb reader.
zelfde met mijn Fuji. .. want jawel: hij is besteld en morgen in huis als het goed is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:56:
[...]

de h340 bedoel je of de h320?
Denk dat ie de h320 bedoeld , de 340 is nog niet leverbaar volgens mp3spelers.nl komt die pas uit in de 1e of 2e week van juli....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies, dat dacht ik ook ;)

en bjorn, kan je even laten weten of die inderdaad met de s50 werkt? ik heb ook een s50 namelijk, ben benieuwd of die 't stiekem toch doet, aangezien die in xp en 2000 geen aparte software nodig heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Het is zover! de h320 ligt hier voor me :D. De post was vroeg vandaag.

Ik laat hem eerst ff opladen, dan test ik of de s50 het doet. Ik hoop het!

Hij ziet er iig er gaaf uit! Kleiner dan ik verwacht had, alleen iets dikker, maar past prima in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's? plz :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
hmm, ik krijg de s50 niet aan de praat :(. De camera gaat wel aan als ik hem aansluit op de h320, maar ik heb niet de mogelijkheid om te browsen. Echter, een gewone el cheapo flash mp3 speler werkt ook niet, dus misschien doe ik wel iets verkeerd.

*edit*

wat pics. Als ik tijd heb maak ik betere, deze zijn niet al te goed...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/HISI6232D1JI/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5HFR4Q3LF4MV/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6IKWPFG87X78/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5X8CXXC4Z8M3/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/87I0CYD0O8P7/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6J1X5GGN8NEW/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/33W39OD4XC14/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/QOHJS4AWB6OT/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/525M8Y5KV8X8/p.jpeg

[ Voor 56% gewijzigd door bjorn op 25-06-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
okee, jij hebt hem :-)
nu kun je ook deze vraag beantwoorden:
zit er on-the-fly playlist op? en otf delete? en gapless? oftewel, alles wat iriver beloofde om in de nieuwe firmware te stoppen voor de IHP-1xx series.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 14:15:
hé, ik zag dit staan in het krantje van de lidl, mij is het merk geheel onbekend;
http://www.anubisline.com/english/articleC.asp?id=83073
Verkeerde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pics werken niet...........
Ik verwacht hem maandag
Normaal zou de HOST moeten werken met alle apparaten die functioneren zonder extra prgm/drivers
Ik hoop ook da ze ofwel bezig zijn met die firmwares ofwel die er al opzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohwja, sh*t sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
wow hij is dus echt verkrijgbaar:p. hoeveel zal de h340 kosten ten opzichte van de h320?

verder zal ik graag willen weten hoe de equalizer is van de h320? kan je btw zelf ook instellen? dat zal machtig zijn:). ik ga waarschijnlijk voor de h340 als die niet veel duurde is dan de h320.

Heeft iemand het bij mp3cdspeler besteld? zo ja dan krijg je toch een gratis koptelefoon bij? is die een beetje bruikbaar?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zie de pricewatch (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier zo'n 7-in-1 cardreader van asus, waar verder geen drivers voor nodig zijn. Kan de H320 ook cardreaders aan met meerdere slots? En herkent hij al die slots dan ook of alleen de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik heb em ook! Al even mee kunnen spelen, maar zal morgen de boel echt gaan testen.. hoop dat het gaat lukken met de foto's.. zo niet dan ga ik een cardreader halen. Ben ook wel benieuwd of die 7-in-1 cardreader werkt.

Totzover ben ik een tevreden man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op 25 juni 2004 @ 16:44:
wow hij is dus echt verkrijgbaar:p. hoeveel zal de h340 kosten ten opzichte van de h320?

verder zal ik graag willen weten hoe de equalizer is van de h320? kan je btw zelf ook instellen? dat zal machtig zijn:). ik ga waarschijnlijk voor de h340 als die niet veel duurde is dan de h320.

Heeft iemand het bij mp3cdspeler besteld? zo ja dan krijg je toch een gratis koptelefoon bij? is die een beetje bruikbaar?

greetz
Yep! volgens mij heeft iedereen zo'n beetje bij mp3spelers.nl besteld maar je krijgt standaard al bij de H320 een Sennheiser MX400, als extra doen ze daar een gratis een Sennheiser PMX 60 bij en dat is echt een super goede ding (op wannahaves.nl is dat ding getest maar dat is een beetje een langdradige slaapverwekkende test)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij http://www.easy-com.nl/ is de H320 ondertussen al voor 405 euro en de H340 voor 475 euro beschikbaar. 70 euro verschil voor 20 GB, niet egt in verhouding lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
Ik ben heel benieuwd naar jullie bevindingen, ik zit namelijk nogal te twijfelen tussen de h120 en de h320 en ben dus zeer benieuwd naar de meerwaarde van de h320. Maak kunnen jullie me nog eens vertellen, hoe zit het nou met het scherm, als je aan de 16 uur wil komen, moet je hem dan zo instellen dat hij na 5 sec. uit gaat?

Btw, erg subjectief is wannahaves.nl niet, zover ik weer heeft deze koptelefoon nogal weinig bas, maar goed het is maar waar je van houd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Ik heb nog niet veel kunnen testen, maar ik baal er wel enorm van dat ik te laat die prijs bij easycom zag. De mx500 die mmport meelevert vind ik niet echt speciaal, dus daarvoor hoef je hem ook niet te bestellen bij een van de 4 mp3 winkels. Ik had veel liever voor die paar euro meer de 40 gig gehad :/

Het apparaat bevalt me erg goed tot nu toe. Het is echter wel m'n eerste hd mp3 speler.
Grootste nadeel momenteel is dat het display helemaal zwart is als het uit is. In tegenstelling tot bv gsm's zie je hier dus niks op de display zonder achtergrondverlichting.

De accu heb ik nu ongeveer 6 uur in gebruik en heb al 15 gig overgezet en redelijk vaak aan/uit gezet. De speler geeft aan nog half vol te zijn, dus met het scherm uit en weinig zoeken naar nummers is die 16 uur denk ik wel haalbaar. Daarnaast heb je ook het batterijpack erbij, wat hem minder mobiel maakt, maar wel voor de nodige juice onderweg kan zorgen. Handig als je toch ff je memstick moet legen.

Heeft iemand al die usb-host functie aan de gang gekregen? Ik kan eraan hangen wat ik wil, hij detecteert niks (het client apparaat detecteert echter wel een host...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorn schreef op 26 juni 2004 @ 00:48:
Ik heb nog niet veel kunnen testen, maar ik baal er wel enorm van dat ik te laat die prijs bij easycom zag. De mx500 die mmport meelevert vind ik niet echt speciaal, dus daarvoor hoef je hem ook niet te bestellen bij een van de 4 mp3 winkels. Ik had veel liever voor die paar euro meer de 40 gig gehad :/
Je hebt toch een soort van termijn (8 dagen geloof ik) dat je en product kan terugbrengen als het je niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Klopt, maar dat kost je weer €25 ofzo aan administratiekosten (+verzendkosten) wat het weer erg onaantrekkelijk maakt.
20 gig is opzich genoeg, maar achteraf gezien is het toch een beetje frustrerend als je ziet wat die ene shop met de prijs kan doen.

Ik ben er verder erg tevreden over! Jammer alleen dat gapless playback er niet in zit, dat mis ik nu toch best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ach dat is inderdaad wel jammer, maar ik zal er niet wakker van liggen, wij hebben em! De speler werkt hier prima, radio, opnemen radio, opnemen met microfoon etc

Het is mij ook niet gelukt om de foto's direct van mijn camera te halen, maar dat verbaast me niet zo. Is al een redelijk oude camera (Fuji S602 Zoom). Maar ik moet een manier vinden om dit wel voor elkaar te krijgen. Ik mag toch hopen dat dit met een cardreader gaat lukken. Ik kan echter nergens iets vinden over cardreaders waarmee dit gelukt is.. als iemand dat wel kan of ervaring heeft post het a.u.b.

Ik denk dat ik zelf naar de winkel ga om deze te testen: http://www.twintek.nl/imagemate2.html

Als dit echter toch niet gaat werken is dat ding verder nutteloos voor mij, maar dan gaat ie weer terug naar de winkel uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Wees blij dat je hem niet bij Easy-Com hebt gekocht.. zie mijn ervaringen met hun service eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 26 juni 2004 @ 12:06:
[...]

Wees blij dat je hem niet bij Easy-Com hebt gekocht.. zie mijn ervaringen met hun service eerder in dit topic.
Ze hebben wel gemiddeld een 8,6 in de shop survey. En als ik naar http://www.tweakers.net/shopsurvey/4431?ParentID=33507 kijk lijkt het mij dat je ze niet veel kan kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 12:39:
[...]

Ze hebben wel gemiddeld een 8,6 in de shop survey. En als ik naar http://www.tweakers.net/shopsurvey/4431?ParentID=33507 kijk lijkt het mij dat je ze niet veel kan kwalijk nemen.
Levering is idd snel, eerlijk en perfect.
Maar ik ben één van de weinigen die daadwerkelijk ervaring heeft met hun "service" :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn, heb je al nieuwe foto's? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

En hoe zit het met het geluid ?!! Ook niet geheel onbelangrijk ;)

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, het geluid blijft voor mij wel het belangerijkste...is het geluid super? Want minder dan "super" kan ik niet accepteren voor deze prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 26 juni 2004 @ 13:20:
[...]

Levering is idd snel, eerlijk en perfect.
Maar ik ben één van de weinigen die daadwerkelijk ervaring heeft met hun "service" :{
Het scheelt wel bijna 50 euro. Als ik de sticker met het serienummer erop laat zitten heb ik toch geen probleem? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:23:
Idd, het geluid blijft voor mij wel het belangerijkste...is het geluid super? Want minder dan "super" kan ik niet accepteren voor deze prijs....
Minder dan [s]super[/i] kan ik niet accepteren van iRiver. Dergelijke prijskaartjes horen nou eenmaal bij iRiver. Ik zou het veel erger vinden als de kwaliteit achteruit is gegaan door de nieuwe/extra features.

Ik vind het ook jammer dat ik nu pas achter die prijs kom: Nu heb ik mijn H120 al weer 1,5 week vervangen door weer een H120, maar voor €405,- was dat zeker een H320 geworden...

* DeeD2k2 Geniet nu van zijn H120 met nieuwe Sony EX71 dopjes terwijl hij kwijlt van de H320 shots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Is er ondertussen al nieuws over de nieuwe firmwares voor de H1xx serie...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
oh my god........nu word ik echt helemaal GEK!!!!
http://service.iriver.co.kr/pds/main.asp?p_name=H120

파일명 : iRiver_LDB_Manager_setup_1.0.exe(3,522KB)
등록일 : 2004-06-16 조회수 : 32974

dus die Lyrics zooi is voor Iriver belangrijker dan fatsoenlijke firmware

:-(

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Heeft iemand al die usb-host functie aan de gang gekregen? Ik kan eraan hangen wat ik wil, hij detecteert niks (het client apparaat detecteert echter wel een host...)
Ik weet niet of iemand eerder het al heeft gezegd maar ik kwam net op het Iriver forum van Noord Europa het volgende tegen:

USB Devices compatible with H300 Series

All devices supporting UMS (USB Mass Storage) with over 32MB memory which uses FAT or FAT32 filesystem (not FAT12) can be used with the H300 series.

Canon
All current cameras uses PTP protocol - will probably not work with H300 Series.

Oftewel, het gaat niet werken de S50 :(

Zie dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 26 juni 2004 @ 19:57:
[...]

Ik weet niet of iemand eerder het al heeft gezegd maar ik kwam net op het Iriver forum van Noord Europa het volgende tegen:

USB Devices compatible with H300 Series

All devices supporting UMS (USB Mass Storage) with over 32MB memory which uses FAT or FAT32 filesystem (not FAT12) can be used with the H300 series.

Canon
All current cameras uses PTP protocol - will probably not work with H300 Series.

Zie dit topic.
Nou lees ik in dat topic van je dat de H300 serie ook alleen maar foto's van 1 MB kan afbeelden. Ik hoop dat het klets is. Zou het stukken onaantrekkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat hij wel icm een cardreader werkt.. heeft iemand dit al geprobeert?

heeft deze speler trouwens ook gapless playback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan wel foto's van meer dan 1MB aan, maar dan toont ier ze enkel niet fullscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 20:21:
Hij kan wel foto's van meer dan 1MB aan, maar dan toont ier ze enkel niet fullscreen...
Volgens mij toont ie ze juist wel full-screen, alleen niet als thumbnail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Possstema schreef op 26 juni 2004 @ 19:57:

Zie dit topic.
Het werkt sowieso niet met Canon's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Oké, de mogelijkheden zijn beter, het kleurenscherm is cool. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het design van de H1xx serie een stuk beter vind dan dat van de H3xx:
edit:
hotlinken werkt schijnbaar niet,
eerst http://akiba.sorobangeeks.com en vervolgens http://akiba.sorobangeeks.com/review_pics/15/1.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door yohan op 27-06-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in de war... hoe zit het nu met de optische interface van de H3xx? Op sommige sites wordt die wel genoemd (http://www.edirectory.co....B+Portable+Audio&cid=1214) maar op andere pagina's weer niet. Ook voor de H140 kom ik af en toe de optical in niet tegen, terwijl ik toch bijna 100% zeker weet dat die er wel een heeft.

Kan iemand die een H320 heeft uitsluitsel geven?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een (x-in-1) cardreader op de H320 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft iemand al een goede review kunnen vindenvan de H3X0? Graag niet in het japans of duits (ook niet met babelfish). Ik ben al een tijdje op zoek, maar heb er nog geen gevonden omdat de spelers redelijk nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
wel jammer dat de h320 de sony camera's niet ondersteunen. tenminsten ik heb het niet zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Een vriend van mij is geinteresseerd in de iRiver iHP120 20GB, maar gaat over paar maanden naar de USA en nu is het probleem: 110v en 60hz in USA.
De adapter voor opladen werkt dus niet, maar er zijn dus van die "reisstopcontacten" (of hoe die dingen ook heten), zou dat werken?

Valt er met de iRiver iHP120 20GB ook via usb op te laden? (want dat zou het probleem van de 110v laten verdwijnen)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
PASware schreef op 27 juni 2004 @ 18:46:
.....

Valt er met de iRiver iHP120 20GB ook via usb op te laden? (want dat zou het probleem van de 110v laten verdwijnen)
nee, dat gaat jammer genoeg niet. de H320, die pas op de markt is, de opvolger van de IHP-120 kan wel via usb opgeladen worden.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
PASware schreef op 27 juni 2004 @ 18:46:
Een vriend van mij is geinteresseerd in de iRiver iHP120 20GB, maar gaat over paar maanden naar de USA en nu is het probleem: 110v en 60hz in USA.
De adapter voor opladen werkt dus niet, maar er zijn dus van die "reisstopcontacten" (of hoe die dingen ook heten), zou dat werken?

De iHP-120 heeft een adapter die automatisch omschakelt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

v. 1.40 is de laatste firmware upgrade die je kan downloaden toch?
die v. 1.50n is toch alleen voor de koreanen onder ons?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Masterfvz schreef op 27 juni 2004 @ 20:16:
v. 1.40 is de laatste firmware upgrade die je kan downloaden toch?
die v. 1.50n is toch alleen voor de koreanen onder ons?
1.50N heb ik er hier ook opstaan, is eigenlijk hetzelfde als 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
ik heb der hier ook 1.5N op staan :-)

en inderdaad, dit staat er op de oplader:
INPUT: 100 - 240 V 50/60HZ 350mA

dus je kunt hem gewoon in de USA gebruiken

[ Voor 63% gewijzigd door roelieboelie op 27-06-2004 21:17 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Nog steeds niemand die de geluidskwaliteit heeft vergeleken met z'n voorganger de ihp-1XX serie ?!! En btw is het ook mogelijk om gewoon WAV-files erop te gooien? Dan maar wat minder albums, maar wel betere kwaliteit :D

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

wav files zijn totaal niet praktisch....dan duurt het 10 seconden ofzo voordat een liedjes is ingelezen
als je top kwaliteit wil, kun je net zo goed converteren naar mp3 (320 of 256kb p/s)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de reeds (gelukkige?) bezitters van de H3xx houden zich verdacht stil. Dit kan twee dingen betekenen: of het was zo'n ongelooflijke miskoop en durven het niet te zeggen :+, of ze zijn zodanig in hun nopjes dat ze in de zevende hemel verkeren en GOT helemaal vergeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog steeds een gelukkige bezitter! geluidskwaliteit vergelijken met IHP1xx serie zit er voor mij niet in, omdat dit mijn eerste mp3 speler is.

Enige wat mij nu bezig houdt is : hoe krijg ik mijn foto's van mijn compact flash kaartje op de HD. Direct via de camera werkt niet, heb het net ook getest met een (vrij oude) Dane Elec CF cardreader.. helaas ook geen resultaat.. dus ga nu kijken of het wel lukt met de SanDisk ImageMate USB 2.0 cardreader.. of gaat het zowiezo niet werken met een Cardreader volgens jullie.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gelukkig bezitter spreekt: ik heb hem nu 2 uurtjes...... wow
Hij is nu aan het opladen...dus ik blijf er nog ff van...
Hopelijk kan ik mijn Sony Cybershot ermee connecten...
Ik heb fotoos van m'n player getrokken hoor...maak ik weet geen uploadsite... en hoe moet ik hier dan die foto's laten verschijnen...

Ps...geluidskwaliteit is weer perfect..voor zover ik gehoord heb..
Hiervoor had/heb ik een iRiver IFP 180T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 14:13:
Ik heb fotoos van m'n player getrokken hoor...maak ik weet geen uploadsite... en hoe moet ik hier dan die foto's laten verschijnen...

Ps...geluidskwaliteit is weer perfect..voor zover ik gehoord heb..
Hiervoor had/heb ik een iRiver IFP 180T
offtopic:
De fotos kan je kwijt op bijv PicServer en kan je "laten verschijnen" door de volgende code: [img=600]url plaatje[/img]. De =600 hoef je enkel toe te voegen als je plaatje breder is dan 600 pixels (zodat de lay-out niet verprutst wordt)

IFP180T vs H320. Hebben we iig een iRiver vergelijking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 14:13:
Hopelijk kan ik mijn Sony Cybershot ermee connecten...
Welke Sony Cybershot? Ik heb zelf een DSC-F717 en de enige reden die mij op dit moment tegenhoudt om alvast een H340 te bestellen is de onduidelijkheid of ik mijn camera can connecten. Vooralsnog heb ik nog geen enkel bericht gelezen dat het iemand is gelukt om uberhaupt iets te connecten.
Maar ja, behalve wat Franse, Duitse en Koreaanse reviews is het allemaal nog net iets te nieuw om veel info te mogen verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:14:
ik ben nog steeds een gelukkige bezitter! geluidskwaliteit vergelijken met IHP1xx serie zit er voor mij niet in, omdat dit mijn eerste mp3 speler is.

Enige wat mij nu bezig houdt is : hoe krijg ik mijn foto's van mijn compact flash kaartje op de HD. Direct via de camera werkt niet, heb het net ook getest met een (vrij oude) Dane Elec CF cardreader.. helaas ook geen resultaat.. dus ga nu kijken of het wel lukt met de SanDisk ImageMate USB 2.0 cardreader.. of gaat het zowiezo niet werken met een Cardreader volgens jullie.. ?
Goed, ik ben nu helemaal blij mensen..want YES de ImageMate USB 2.0 cardreader werkt! jihhaaaah. ik kan nu met een goed gevoel op vakantie volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Ik heb zojuist een mail gehad van mmport waarin zij claimen een PQI 6in1 Cardreader er succesvol op te hebben aangesloten. Elke 'Mass storage device' cardreader zou dus moeten werken.
Ik twijfel nog welke ik ga aanschaffen. Die 6in1 lijkt me wat groot om mee te nemen op reis.

Heeft iemand al duidelijkheid of die kleine sandisk readers werken?

Wat de h320 aangaat, zij bevalt me nog uitstekend. Het geluid is (veel) beter dan de ac97 chip op m'n pc (maar da's niet echt een referentie). Vooral via mijn senheiser 570 is het geluid erg goed.
Opstarten gaat ook erg rap. binnen 6 seconden is hij gebruiksklaar (15 gig aan mp3's (pakweg 960 nummers).

Ook de mogelijkheid om m3u playlists te gebruiken is erg handig. Alleen, tja, geen gapless playback. Ik hoop dat dat in een volgende firmware toch echt wordt verholpen!
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.