[Ogg/MP3] iRiver H-serie, deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mooooody schreef op 06 april 2004 @ 21:49:
[...]
1. wereldwijde garantie
2. verloopstukje van 5 euro kopen
Ik heb hier ook over nagedacht. Maar in de VS krijg je 1 jaar garantie en dat ene jaar geldt wereldwijd. In de EU krijg je 2 jaar....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb hem gister bestelt voor 379 inclusief verzendkosten bij mp3cdspelers.nl, vandaag binnen, ligt nu aan de oplader.

Vraagje, er staat firmware 1.17E op nu, te zien aan opstartscherm, is er een andere filmware die int algemeen als 'beter' wordt gezien?
Zoja, welke en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

Ik probeer de 1.40EU erop te zetten maar hij doet geen fuck als ik ''firmware update' doe , heb het bestandje gewoon op de speler staan enz. zoals het moet.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Christiano007 schreef op 07 april 2004 @ 15:05:
Ik probeer de 1.40EU erop te zetten maar hij doet geen fuck als ik ''firmware update' doe , heb het bestandje gewoon op de speler staan enz. zoals het moet.
Heb je ehm uitgepakt naar je root van je iHP? Duz niet de zip file. maar het bestand zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001

Christiano007

Ich bin der champion

Jup

edit:

Lamaar zag 't probleem al, was een verkeerde download link die ik aanklikte en kreeg dus een andere firmware...

[ Voor 96% gewijzigd door Christiano007 op 07-04-2004 16:41 . Reden: Stupid ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door bart_vd op 07-04-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

zelfs deze iPod fanaat denkt er nu over om zijn nieuwe iPod in te ruilen en een iRiver te kopen....de accu van de iPod is me veel te snel leeg :(

is het zo dat het heel lang duurt om de iRiver op te starten als je de schijf vol mp3's hebt?
http://www.narfle.com/scribbles/reviews/iRiver120.asp (onderaan)

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 08-04-2004 14:15 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
uhm...zie net dat er nieuwe accesoires zijn voor de IHP :-)
car adapter, YEAH!!!! eindelijk
en een of ander Rivet Powerbroker carrying system
en....de hoesjes van de IHP-120 en IHP-140 zijn nu ook los te koop :-)

gaan ze dit ook in NL verkopen?

hiero de link:
https://secure3.nexternal...05370509&Count2=222510933

---
en..
ze hebben wawt datums online gezet wanneer ze met NIEUWE firmware komen!!! met o.a gapplays playback :-D
check it out :-)
http://www.iriver.com/community/notice_view.asp?idx=31

[ Voor 8% gewijzigd door roelieboelie op 08-04-2004 15:38 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en..
ze hebben wawt datums online gezet wanneer ze met NIEUWE firmware komen!!! met o.a gapplays playback :-D
check it out :-)
http://www.iriver.com/community/notice_view.asp?idx=31
jammer, pas in juni gapless |:( maar in mei alwel on-the-fly file delete, ik neem aan dat dat files deleten is op je speler zonder tussenkomst van pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

cool cool cool

gapless eindelijk !
en die car adapter ook cool
anders maar inkoopactie doen ?

trouwens volg niet helemaal wat dat 'Rivet Powerbroker carrying system' is
wat kan dat meer dan nu met hoesje aan je riem doen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

[Tears of joy]
Gapless :) Eindelijk. En juni is helemaal niet zo ver weg hoor. Ik kan nog wel ff alles met gap luisteren.
Ook die "real-shuffle-mode" en "on the fly playlisting" gaat echt flink pwnen! Ik haat het als ik telkens dezelfde shuffle-reeks hoor. Eindelijk kunnen we ook onze foutiefe of oude opnamen weghalen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Mooooody schreef op 08 april 2004 @ 14:07:
zelfs deze iPod fanaat denkt er nu over om zijn nieuwe iPod in te ruilen en een iRiver te kopen....de accu van de iPod is me veel te snel leeg :(

is het zo dat het heel lang duurt om de iRiver op te starten als je de schijf vol mp3's hebt?
Dat is zwaar overdreven. Volgens die site zou het 1,5 minuut duren voordat ie is opgestart. Ikzelf gebruik geen database en heb ongeveer 17GB aan muziek erop staan. Opstarten duurt zo'n 10 sec schat ik. Met database duurt het ongeveer 20 sec denk ik.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Er wordt in juni ook "On-the-fly Playlist" toegevoegd. Weet iemand wat dit inhoudt?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Payne schreef op 08 april 2004 @ 17:26:
Er wordt in juni ook "On-the-fly Playlist" toegevoegd. Weet iemand wat dit inhoudt?
Bepaalde nummers toevoegen aan een playlist.
Dus on the go playlists opstellen zonder je iHP aan te hoeven sluiten op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Wat ben ik platseling blij dat ik een iHP heb (ipv een Archos oid).
* DeeD2k2 dreams come true!
Alleen jammer dat de mooiste opties pas in juni komen...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

DeeD2k2 schreef op 08 april 2004 @ 20:49:
Wat ben ik platseling blij dat ik een iHP heb (ipv een Archos oid).
* DeX dreams come true!
Alleen jammer dat de mooiste opties pas in juni komen...
Beter laat dan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Dit is toch wel een groot voordeel van iRiver. Ze weten altijd zoveel toe te voegen met firmwares. Het loont bijna om oude modellen te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei die firmware update maakt de iriver in 1 klap de beste mp3 speler, omdat het enige voordeel van de ipod tegenover de iriver was dat die on the fly playlists had, en de karma had gapless afspelen.
En na die firmware update heeft de iriver dat ook, plus de beste geluidskwaliteit (dat vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ik denk ik bestel meteen zo'n carry casev voor me ihp-140, want die bruine die ik ernu bij heb is echt nix :S
Ze kunnen alleen niet verstuuren naar nederland :S weet iemand een adress in nederland waar deze te krijgen zijn?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It's about time, nu kan ook ik een keer aan een DAP!
ff sparen!!!

GAPLESS.. moest dat nou zo lang duren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 10:48:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It's about time, nu kan ook ik een keer aan een DAP!
ff sparen!!!

GAPLESS.. moest dat nou zo lang duren???
Voor zover ik weet zijn er weinig Gapless spelers. Omni had ons laten weted dat de Creative Jukebox een van de weinige is. (toch)

Ik hoop alleen dat dit soort zaken niet mijn batterijgebruik gaat impacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen de RIO karma was in staat gapless audio files af te spelen,
Maar die zit er niet uit IMO in mist opname mogelijkheden die ik graag zou willen.

Het enige wat ik nog jammer vind is de ingebouwde batterij in de H-serie.
Het is nog al een duur speeltje en ook wel een speeltje dat de potentie heeft je een flink aantal jaar te vermaken! Mits de batterij een flink aantal jaar mee gaat. Dat vraag ik me af!

Tijd zal het ons leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

Mooooody schreef op 08 april 2004 @ 14:07:

Heb je de accessoire lijst nog niet bekeken dan ??

Een schitterende battery-pack van Belkin voor om en nabij de 80 euro. En dan mag je volgens mij ook nog zelf de batterijen verzorgen. woopy !

Ik vind het briljant !

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Hubert schreef op 08 april 2004 @ 23:32:
ik denk ik bestel meteen zo'n carry casev voor me ihp-140, want die bruine die ik ernu bij heb is echt nix :S
Ze kunnen alleen niet verstuuren naar nederland :S weet iemand een adress in nederland waar deze te krijgen zijn?
deze vraag had ik ook al gesteld....hoop echt dat ze die zooi hier in Nederland ook gaan verkopen :-) dan koop ik meteen zo'n caradapter

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

turnpike schreef op 09 april 2004 @ 12:13:
[...]

Heb je de accessoire lijst nog niet bekeken dan ??

Een schitterende battery-pack van Belkin voor om en nabij de 80 euro. En dan mag je volgens mij ook nog zelf de batterijen verzorgen. woopy !

Ik vind het briljant !
waar zie je die battery pack dan>

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iPod ingeruild en iRiver gekocht....

eerste indruk: lelijk ding vergeleken met iPod....maar daarvoor heb ik 'm niet gekocht....
de accuduur moet een stuk beter zijn :)

wat ook opvalt is dat hij behoorlijk ruist....bij de iPod viel totaal geen ruis op, bij de iRiver helaas wel....of ligt dit aan de instellingen?

[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 09-04-2004 16:06 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Mooooody schreef op 09 april 2004 @ 15:49:
....wat ook opvalt is dat hij behoorlijk ruist....bij de iPod viel totaal geen ruis op, bij de iRiver helaas wel....of ligt dit aan de instellingen?
ruis? welke ruis? tijdens muziek luisteren? of wat? ik heb namelijk helemaal gaan last van ruis enzow

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even mp3spelers.nl gemaild met de vraag wanneer de ihp 300 serie uitkomt en ze antwoordden dat deze in mei wordt verwacht....nog eventjes geduld dus, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

roelieboelie schreef op 09 april 2004 @ 13:24:
[...]

deze vraag had ik ook al gesteld....hoop echt dat ze die zooi hier in Nederland ook gaan verkopen :-) dan koop ik meteen zo'n caradapter
ga er denk ik binnenkort maar eentje bestellen (via vriend die in us woont)
eerst alleen ff kijken of er een line-in te regelen is voor de autoradio
anders heb ik er nog weinig aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste indruk: lelijk ding vergeleken met iPod....maar daarvoor heb ik 'm niet gekocht....

wat ook opvalt is dat hij behoorlijk ruist....bij de iPod viel totaal geen ruis op, bij de iRiver helaas wel....of ligt dit aan de instellingen?
zo lelijk is ie ook weer niet hoor! (mijnmening) en over die ruis....totaal geenlast van! en nog nooit gehad ook zelfs niet bij lage kwali nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ruis is in vergelijking met de iPod wel duidelijk aanwezig, maar misschien ben ik te verwend :)

vraagje: hoe update ik de DB?
hij zou "update DB" bij een rechtsklik op de iRiver moeten aangeven, maar ik zie nix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mooooody schreef op 09 april 2004 @ 21:12:
Ruis is in vergelijking met de iPod wel duidelijk aanwezig, maar misschien ben ik te verwend :)
Ik heb zelf ook nog nooit ruis waargenomen. Je oren zullen wel te goed zijn. ;)
vraagje: hoe update ik de DB?
hij zou "update DB" bij een rechtsklik op de iRiver moeten aangeven, maar ik zie nix :(
Heb je de Cd wel geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de FM radio op stereo wil zetten dan heb ik ruis of schakelt hij automatisch over naar mono. M'n frequentie staat perfect ingesteld. Kan dit door een zwakke ontvanger zijn ofzo? Zijn er nog mensen die dat probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Koen Roumen schreef op 09 april 2004 @ 21:36:
[...]

Ik heb zelf ook nog nooit ruis waargenomen. Je oren zullen wel te goed zijn. ;)
eerder mijn dopjes die "te goed" zijn :)
Heb je de Cd wel geinstalleerd?
nu wel en nu doet-ie het....

zonder DB heeft het een vrij onduidelijke menustructuur, met DB komt het vrijwel gelijk met die van de iPod :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 00:26:
Als ik de FM radio op stereo wil zetten dan heb ik ruis of schakelt hij automatisch over naar mono. M'n frequentie staat perfect ingesteld. Kan dit door een zwakke ontvanger zijn ofzo? Zijn er nog mensen die dat probleem hebben?
ontvangst is net ff wat minder dan een goede radio
beetje zwakke zenders ga je dus constant mono/stereo schakelen

wat helpt is de remote eruit halen, en direct koptelefoon in ihp stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08 17:01

Heb zelf ook een jaar een iPod gehad. Nu sinds een half jaar een iRiver. Deze is op alle fronten beter voor wat betreft: geluidskwaliteit, mogelijkheden (optical out!!) , batterijduur, etc. Ruis? Ach dan zal je wel een slechte opname hebben beluisterd. De iRiver zelf geeft geen ruis, jouw muziek misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah idd beetje vaag, ik heb nog nooit ruis gehoord. Misschien moet je eens zelf netjes cd rippen met cdex of eac hoge kwaliteit. Kan me niet voorstellen dat je dan ruis hoort. Of er zit iets niet goed met de kabeltjes ofzo :S Ik heb een goed getraind oor, maar ik hoor echt geen ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 20:37:
Jah idd beetje vaag, ik heb nog nooit ruis gehoord. Misschien moet je eens zelf netjes cd rippen met cdex of eac hoge kwaliteit. Kan me niet voorstellen dat je dan ruis hoort. Of er zit iets niet goed met de kabeltjes ofzo :S Ik heb een goed getraind oor, maar ik hoor echt geen ruis
Ook ik heb met mijn H120 nog nooit last van ruis gehad (tenzij het in de nummers zelf zat uiteraard). Het scheen dat sommige lui met zo'n LCD afstandsbediening (zoals ik) wel eens ruis hebben gehad, probeer het dus iig eens zonder AB. Al heb ik zelfs, terwijl ik hevig heb geprobeerd wel iets te vinden, met AB nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ik plug de oordopjes direct in de iRiver....wanneer de iRiver wordt ingeschakeld begint het licht te ruizen (eerst links, dan rechts er bij), zonder muziek te spelen.

het zal zijn omdat mijn dopjes erg gevoelig zijn, denk ik dan...

Ik heb 3 jaar iPods gehad, dus het is gewoon ff wennen :)
Qua vormgeving en gebruiksgemak is de iPod superieur. Ik kon dat ding na 2 minuten al blind bedienen, de iRiver heeft de knopjes op iets onpraktischere plekken.
Qua mogelijkheden is de iRiver superieur. FM tuner, langer accuduur, plug&play...erg handig allemaal :)

De geluidskwaliteit zal er om spannen. De iPod heeft een wat schoner geluid. Ik had geen EQ nodig, maar met de iRiver moet ik de treble wat verhogen. Verder niet echt storend...

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 11-04-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Mooooody schreef op 11 april 2004 @ 11:45:

De geluidskwaliteit zal er om spannen. De iPod heeft een wat schoner geluid. Ik had geen EQ nodig, maar met de iRiver moet ik de treble wat verhogen. Verder niet echt storend...
iPod schoner geluid? Ik vond de iPod altijd metaalachtig, iel klinken, een leeg geluid. Misschien worden de hoge tonen te veel benadrukt in de iPod, terwijl de bas het juist weer laat afweten. Iets wat mij onmiddelijk opviel toen ik overstapte van de iRiver imp350 cd mp3 speler naar de iPod. Was destijd 1,5 jaar terug een behoorlijke tegenvaller. Die cd-speler klonk toen namelijk al een stuk beter.

En als je het op de iPod wat harder zette dan kreeg het oversturen de overhand. De equaliser overstuurt bovendien ook nogal. De iRiver heeft een voller, ronder geluid. Geluid met meer body en komt meer in de buurt van hifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

boekhour schreef op 11 april 2004 @ 14:20:
[...]

iPod schoner geluid? Ik vond de iPod altijd metaalachtig, iel klinken, een leeg geluid. Misschien worden de hoogte tonen vel te veel benadrukt in de iPod, terwijl de bas het juist weer laat afweten. Iets wat mij onmiddelijk opviel toen ik overstapte van de iRiver imp350 cd mp3 speler naar de iPod. Was destijd 1,5 jaar terug een behoorlijke tegenvaller. Die cd-speler klonk toen namelijk al een stuk beter.

En als je het op de iPod wat harder zette dan kreeg het oversturen de overhand. De equaliser overstuurt bovendien ook nogal. De iRiver heeft een voller, ronder geluid. Geluid met meer body en komt meer in de buurt van hifi.
nogmaals: geluid kun je alleen beoordelen als je goede dopjes gebruikt...
de audiofielen-wereld vind het geluid van de iPod het beste, dus zal dat wel zo zijn :)
of het geluid voor jou beter is, ligt aan jezelf natuurlijk....heel persoonlijk allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 13:15
cat_the_crup schreef op 02 april 2004 @ 12:42:
Een vraag en een tip:

- vraag: Lyric support, waar haalt men lyrics vandaan, of moet dit in de mp3 gebakken zitten?
- ok, nog een vraag: waarmee kan ik m'n tags het beste op orde brengen

Tip: op de CeBIT ben ik op slinkse(wel eerlijke!!) wijze aan een SyncBOX gekomen, deze is in Europa niet of nauwelijks te krijgen, http://www.macally.com/new/new_syncbox.html
het is niet een bijster snel apparaatje, maar ideaal om ism met een cardreader te gebruiken om zonder tussenkomst van PC je foto's te uppen naar je Iriver!!!
er zijn inmiddels al wat snellere en fancier versies van te krijgen, maar niet hier.
Zolang USB OTG nog niet standaard ingebakken is in veel apparaten is dit ideaal...

RoCoJo, mocht je info willen over de syncbox, heb een berg hardcopy + mailadressen van de makers van dit ideale-foto-freak-must-have-gadget
Ik heb wel interesse in wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Xonio.com zag ik dat de IHP320 in Duitsland al bij 3 verschillende winkels te koop is.

Computeruniverse.net (465, levering binnen 5 - 10 werkdagen)
Cyberport.de (489, leverbaar vanaf 29 april)
MP3-player.de (alleen voorinschrijving)

Iemand ervaring met bestellen in Duitsland? En bij deze specifieke shops?

Wat denken we, gaat de prijs na introductie omhoog (ik begreep dat dat bij de 120 zo was) of omlaag (lijkt te logischer).

Het wordt de 120 (als de prijs zakt) of de 300 (als ik te lang naar dat scherm kijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort ook een iHP-120 gekocht, wat een prachtig klein dingetje. Firmware ook vandaag geinstaleerd. Maar nu zag ik bij opties, een nieuwe optie genaamd: Study.
Wat houdt study precies in?
Ik zag op de site wel staan "Study Mode has been added for efficient study for language". Maar snap het nog steeds niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:31:
Heb sinds kort ook een iHP-120 gekocht, wat een prachtig klein dingetje. Firmware ook vandaag geinstaleerd. Maar nu zag ik bij opties, een nieuwe optie genaamd: Study.
Wat houdt study precies in?
Ik zag op de site wel staan "Study Mode has been added for efficient study for language". Maar snap het nog steeds niet echt :P
Moet je de manual bij die firmware ff lezen.
edit:
Sorry, in die manual staat idd niet zo veel. Heb hem eerst gepost, toen gelezen... 8)7

Het komt erop neer dat je daarmee ipv een heel nr een opgegeven aantal minuten binnen een nr verder gaat als je op het pijltje opzij (>>) drukt.

[ Voor 33% gewijzigd door DeeD2k2 op 12-04-2004 00:12 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Mooooody schreef op 11 april 2004 @ 16:43:
[...]

nogmaals: geluid kun je alleen beoordelen als je goede dopjes gebruikt...
de audiofielen-wereld vind het geluid van de iPod het beste, dus zal dat wel zo zijn :)
of het geluid voor jou beter is, ligt aan jezelf natuurlijk....heel persoonlijk allemaal
1. Ik gebruik goede doppen van Etymotic.
2. Ik heb juist uit de audiofiele wereld (reviews, etc) andere geluiden gehoord over de iPod tov de iRiver, ten voordele van de laatste.

[ Voor 3% gewijzigd door boekhour op 12-04-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd de audiofielen vinden iriver bij de dingen die ik heb gelezen superieur. ik gebruik studio headphones bij de irivier maar ik moet zeggen dat ik het geluid echt zeer goed en strak vind. goeie response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

nou, geef eens een link naar die reviews waarin staat dat de iRiver voor audiofielen is :)

...en dan precies in die woorden....niet zo van: de iRiver heeft goede geluidskwaliteit, want dat is heel wat anders dan 'geschikt voor audiofielen'

een purist houdt niet van overdreven bassen e.d.

hoe dan ook...ik ben zelf best veeleisend qua geluid en ik vind de iRiver prima, dus heb niets te klagen :)

[ Voor 67% gewijzigd door Mooody op 12-04-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Mooooody schreef op 12 april 2004 @ 08:53:
nou, geef eens een link naar die reviews waarin staat dat de iRiver voor audiofielen is :)
Je wordt op je wenken bedient:
http://www.hifi-regler.de.../iriver_ihp-120_20_gb.php
http://www.chip.de/artike...11445877.html?tid1=&tid2=
Bij de bovenstaande test moet je vooral naar de iPod tov de iRiver kijken. De iPod krijgt voor de "klankkwaliteit"een duidelijk lagere score en moet vele mp3 spelers achter zich laten.
http://www.itwriting.com/iriverihp140.php
http://forums.gizmobytes....topic=957&st=0&#entry7714

[ Voor 3% gewijzigd door boekhour op 12-04-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

boekhour schreef op 12 april 2004 @ 11:30:
[...]

Je wordt op je wenken bedient:
http://www.hifi-regler.de.../iriver_ihp-120_20_gb.php
http://www.chip.de/artike...11445877.html?tid1=&tid2=
Bij de bovenstaande test moet je vooral naar de iPod tov de iRiver kijken. De iPod krijgt voor de "klankkwaliteit"een duidelijk lagere score en moet vele mp3 spelers achter zich laten.
http://www.itwriting.com/iriverihp140.php
http://forums.gizmobytes....topic=957&st=0&#entry7714
in geen enkele review worden beide spelers met elkaar vergeleken...
behalve bij chip.de, maar die schat ik toch niet zo hoog in als het gaat om audio, net zoals de consumentenbond HP-camera's aanraadt voor hun ongeëvenaarde beeldkwaliteit :P

mensen op head-fi.org zweren bij de iPod, en hun mening schat ik hoger in...

maar goed, laten we maar ophouden met deze onzinnige discussie....
ik ben blij met mijn iRiver, jij bent er blij mee, dus niets aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 13:15
Het is heel simpel, de iPod produceert geluid zoals je dat bij een line-out zonder equalizer zou verwachten. Heb zelf een iPod gehad en was er niet echt blij mee wat geluid beteft, ik hou niet van overdreven bas, maar ik wil wel in staat zijn dmv een fatsoenlijke equalizer het geluid aan te passen. De equalizer van de iPod is echt schandalig slecht, ongeloofelijk dat je daar zelden mensen over hoort klagen in de reviews van dat ding. Dit samen met het feit dat ik er een goede prijs voor kon krijgen(meer dan aanschafprijs) heeft mij ertoe bewogen hem gelijk van de hand te doen.

Dit is ook wel een interessante test wat geluidskwaliteit betreft: http://www.irivergermany....ws/pdf/macwelt_1_2004.pdf

Wel leuk iRiver: kwaliteitstip en iPod de winnaar vanwege design en mac compatible etc.

[ Voor 18% gewijzigd door waslijn op 12-04-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Heeft iemand wel eens geprobeerd om zijn iHP pardon H te herpartitioneren? Ik zou mij namelijk kunnen indenken dat het handig is om naast de mp3's een aantal gewone bestanden erop te zetten (je hebt het ding toch altijd bij je). Maar bestanden met gevoelige (bedrijfs)informatie zet je liever niet op een apparaat met een vrij hoog jat-risico.

Een oplossing is herpartitioneren en een tweede versleutelde partitie te gebruiken. De vraag is echter hoe de speler daarop reageert. Iemand dit al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Waslijn schreef op 12 april 2004 @ 12:03:

Dit is ook wel een interessante test wat geluidskwaliteit betreft: http://www.irivergermany....ws/pdf/macwelt_1_2004.pdf
Bovenstaande test zegt genoeg en wat mij betreft kunnen we de discussie ook sluiten met de volgende conclusie: De iRiver wint het op geluidskwaliteit (meetbaar) en de iPod wint het op de looks (subjectief) en bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Opmerking: Ik heb mn iHP-120 nu al 16 en een half uur aan staan mp3tjes draaiend, ondetussen paar keer wat verandert en 1 keer aan en uit gezet, hij zit nu op zn laatste accu-streepje, ben benieuwt.

Heel leuk ding iig.

Owja, firmware versie 1.17, standaard dus.

Ik heb hem nu paar dagen, en hij is al 1 keer vastgelopen, even resetten en hij deed het weer, toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
boekhour schreef op 12 april 2004 @ 21:45:
...: De iRiver wint het op geluidskwaliteit (meetbaar) en de iPod wint het op de looks (subjectief) en bediening.
Hoe? IMO net zo subjectief als looks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag bij dixons dat iHP-120 daar nu voor 349 euro is.
Voor de lui die liever niet via internet bestellen :)
http://www.dixons.nl/Store/Category/category.asp?cat=Audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ik heb 'm voor 349 incl. 50 euro waardebon, omdat de verkoper zich blijkbaar heeft vergist...

normaal is het 399 incl. 50 euro waardebon....en dat geven ze dan aan als 349 euro (eigenlijk best wel misleidend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Dat heb je goed gedaan dan :)

Ik ben zelf ook van plan om de iHP-120 te bestellen maar ik weet niet of het verstandig is om te wachten tot dat die 300 uitkomt... Zouden de prijzen dan nog verder dalen of denken jullie dat de bodem (rond €400,-) nu wel bereikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zal niet veel goedkoper worden...kijk naar de iPod

misschien kun je nog wel ergens in de US een hele goedkope iHP-100 vandaan toveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog beetje te twijfelen tussen iPod en de iHP-120. Helaas is het niet echt duidelijk welke de beste geluids kwaliteit heeft. Wel is duidelijk dat ik de iPod het mooiste vind (ookal vind ik de iHP-120 ook heel mooi) en dat die het makkelijkste te bedienen is. Hoewel de iHP-120 ook weer niet zo moeilijk te bedienen is. Ik weet dat hier heel veel mensen mee zitten maar altijd is er niet echt duidelijk een conclusie. De extra's van de iHP-120 heb ik ook niet zo zeer nodig maar kunnen soms best handig zijn. Kzit nu dus met een echt probleem. Ik dacht eerst van ik kijk wel als ik t geld heb maar ik ga iets verkopen waardoor ik waarschijnlijk heel snel t geld al heb.

Wat raden jullie me aan om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:04:
Ik zit nog beetje te twijfelen tussen iPod en de iHP-120. Helaas is het niet echt duidelijk welke de beste geluids kwaliteit heeft.

Wat raden jullie me aan om te doen?
Hoezo, als je de discussie hierboven hebt gevolgd lijkt me het duidelijk. Ok, voor de laatste maal stel ik hierbij vast: "de iRiver heeft een betere geluidskwaliteit . Ik heb beide apparaten lang in bezit gehad en heb ze met top-hoofdtelefoons (Etymotic) beoordeeld."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen zeggen hetzelfde maar dan dat de iPod beter klinkt. Dat is het vervelende nou :P

En van de bediening. Is dat nou goed te doen als je honderden liedjes erop hebt staan? Hoe werkt die index?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
voor mij waren dit de belangrijkste punten om een ihp te nemen

de ipod werkt alleen met die ID-tags..je mot al je mp3s dan gaan taggen, wat lang duurt..ook al zijn er van die programma's die het in eenkeer enzow doen.
de IHP heeft ook de functie om op ID3tag te zoeken MAAR heeft ook de functie om gewoon door mappen te zoeken, zeg maar het windows verkenner effect.

daarbij had de ihp ook nog een mooie remote control met display

en de batterij duur natuurlijk :-) de ihp kan 16 uur :-) haalt die ipod nooit.

en er zitten geen fratsen op de ihp (zoals games enz....)

en je kunt gewoon drag &drop doen, met muziek bestanden en met gewone bestanden

en hij speelt OGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :P :> :> :>

[ Voor 7% gewijzigd door roelieboelie op 13-04-2004 17:03 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou roelieboellie je hebt me wel overtuigd nu, ik ga voor de ihp-120! Nu nog ff dat geval verkopen en dan hebk eindelijk mn muziek bij me :P

Eén vraagje, wat is het verschil tussen de iHP-300 die eraan komt en de iHP-1**?
Behalve dan dat t een kleurenscherm heeft en dus ook plaatjes kan laten zien. Vind het beetje gek nl. dattie ongeveer even duur wordt als de iHP-120...

Heb net ook ff naar de iRiver van me moeder geluisterd, is een brakke 128 mb. Damn, goed geluid kwam daarruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Heel interessant ding, zo'n iRiver. Ik heb nog wat te vragen: is het op 1 of andere manier mogelijk om zelf firmware te maken? Of om bestaande firmware aan te passen? Een SDK zou supercool zijn.

Of houdt een iRiver zelf al statistieken bij van de afgespeelde muziek?

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zelfs deze iPod-loverboy (hm twijfelgevalletje) zweert nu bij een iRiver

ik dacht dat de iPod goed was, maar vergeleken met de iRiver is de iPod bagger (qua instellingen, accuduur en mogelijkheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar maanden in het besit te zijn van een ihp ben ik er nu zeker van dat dit na mijn vorige aankoop (IFP) de beste aankoop is die ik vorig jaar heb gedaan.

Ik heb niets aan te merken op de player zelf maar wel op de bekabeling.

Ik zou het bijvoorbeeld zeer handig vinden als ik een usb kabel had die echt mini was, zo lang als de speler zelf. zodat ik deze kabel overal mee kan nemen. De bijgeleverde kabel is gewoon lastig qua compactheid, en als je vaak van andere pc's iets snel wil downloaden op je player dan wil je zo'n kabeltje eigenlijk altijd wel bij je hebben. Volgens mij zou als mooie bijkomstigheid de snelheid zijn die gaat door de lengte van de kabel wel wat verhoogt.

misschien bestaat zo'n kabeltje al, anders kunnen we misschien een business beginnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMMWWWWAAAAAAHHHH

Eindelijk... van af in den beginne deze topics ingekeken... en gister is het dan gebeurd.

Ook ik ben de trotse bezitter van een IRIVER H-(140) woorden schieten te kort om de relatie die ik nu al heb opgebouwd met de speler te beschrijven.

Mijn aankoop is voornamelijk gebasseerd op de opname functie, drap & Drop, en de toekomstige gapless feature. (Nu maar hopen dat dit ook echt gaat werken)

Ik heb op dit forum nog voor de release van de Iriver ooit een bericht geplaatst waarin ik op zoek was naar een gapless player. Die bestond nog niet volgens the_omni toen. Toen kwam de karma, maar die heeft geen opname mogelijkheden wat ik wel nodig heb... en nu dan eindelijk.. de enige ideale DAP! de Iriver H-...
Naja.. vanaf juni dan.
Beter werkt die gapless update anders word ik wel een beetje verdrietig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Na het langdurig volgen van dit topic heb ik zojuist de iHP-120 besteld samen met de car adapter. Ik hoop het apparaat nog voor het weekend te hebben. Kan niet wachten! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe de index van je muziek werkt op de ihp? Ben ik wel benieuwd naar!

Waar is de ihp-120 nu het goedkoopst eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik heb um zelf bij mp3cdspeler.nl vandaan voor € 395,- (goedkoopste in de pricewatch). Ik geloof dat ie bij de Dixons € 399,- kost inclusief een tegoedbon van € 50,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, en dat mp3 cd speler.nl is wel te vertrouwen neem ik aan? Komen daar nog verzendkosten en/of btw bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Tot zover ben ik erg tevreden. Binnen 5 minuten reactie op vragen. Binnen 1 dag (dus vandaag ) is de speler opgestuurd en als de TPG netjes optijd is heb ik de speler morgen al binnen. Je hebt volgens mij alleen verzendkosten als je het pakket onder rembours op laat sturen (heb ik ook gedaan is € 5,-).
Verder moet je ff de shopsurveys doorlezen. Zover ik kon zien overwegend positieve reacties....

[ Voor 0% gewijzigd door ThaBuz op 14-04-2004 14:54 . Reden: Alles incl BTW ja.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thx! Dan bestel ik hem daar onder rembours, wel zo veilig :). Moet wel eerst ff t geld hebben *zucht*.

Als nu nog iemand me kan vertellen hoe de index van de ihp werkt, dan ben ik helemaal tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via een mappenstructuur net zoals in verkenner (of bedoel je dat niet :? ) zo kan je via dat joystickje door alles heen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoelde ik, thx!

Ok, nu nog het geld... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben blij dat er nieuwe firmwares aangekondigd zijn. Naast de aangekondigde functies (on-the-fly spullen etc) hoop ik dat ze bestaande fouten eruit halen. Zo werkt de album weergave echt niet lekker. Ik mis altijd wel een paar nummers en dat vind ik jammer.
Maar we zullen het in Mei zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:58:
Ok, thx! Dan bestel ik hem daar onder rembours, wel zo veilig :). Moet wel eerst ff t geld hebben *zucht*.

Als nu nog iemand me kan vertellen hoe de index van de ihp werkt, dan ben ik helemaal tevreden :D
waarom niet bij Dixons :?
is het niet onhandig om hem online wil bestellen, terwijl hij in de winkel op voorraad 50 euro goedkoper is? (of voor welk bedrag je die bon kunt verkopen)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 14-04-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50 euro goedkoper? Ik dacht dat hij bij dixons 399 was?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:29:
50 euro goedkoper? Ik dacht dat hij bij dixons 399 was?
ja, mét 50 euro waardebon dus...die je voor 40 euro wel kan verkopen of Fok (ben ik nu ook mee bezig :))

dus effectief ben je 40 euro goedkoper uit, heb je de garantie van een fysieke winkel én kun je hem ophalen wanneer je wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zou ik die waardebon vandaan moeten halen :\ Nja kzie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Mooooody schreef op 14 april 2004 @ 16:33:
[...]

ja, mét 50 euro waardebon dus...die je voor 40 euro wel kan verkopen of Fok (ben ik nu ook mee bezig :))

dus effectief ben je 40 euro goedkoper uit, heb je de garantie van een fysieke winkel én kun je hem ophalen wanneer je wil....
Heb ik idd ook aan zitten denken. Ik heb alleen zeer slechte ervaringen met de Dixons dus die winkel viel bij mij meteen al af :) Dan maar meer betalen....

[ Voor 54% gewijzigd door ThaBuz op 14-04-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:40:
Waar zou ik die waardebon vandaan moeten halen :\ Nja kzie wel.
Die krijg je er bij als je hem koopt.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, ja wist ik veel! Ik koop bijna nooit wat in dixons :\ moetje niet gelijk gaan doen of ik dom ben ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Uhm, ik heb nu al mn mp3tjes getagged maar ik heb probleem met die database:
Ik zie geen "Update DB" als ik rechtermuis op mijn iHP doe, en ja ik heb de Manager geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iHpdetect.exe starten...
opnieuw opstarten
moet het doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Ik heb al 2 keer opnieuw opgestart, en ik zie in Taakbeheer ook iHPdetect.exe staan. Heb al paar keer mn iHP opnieuw eraan gehangen, allemaal zonder effect.

Ik heb nu ook het 'stuurprogramma' verwijdert, gereboot en weer opnieuw eraan gehangen (ondetussen in taakbeheer gecheckt en ja iHPDetect.exe stond er weer bij) maar windows XP ziet hem als nieuw apparaat, installed hem gelijk en hoppa, weer geen "Update DB" bij rechtermuis.
Als ik probeer stuurprogramma te updaten dan zegt ie dat het niet mogelijk is want er is geen betere versie.

[ Voor 56% gewijzigd door bart_vd op 14-04-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Kan het zijn dat iHPDetect.exe zijn werk niet doet? Snap er niets van? Of geeft mijn iHP juist niet duidelijk aan van 'Hoi ik ben het, een iHP."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike

turnpike

hang on to your ego

Ik ben na lang wikken en wegen ook voor de Iriver gevallen.

Ik denk dat ik ook maar voor Dixons ga.

Even een heel kort vraagje, zijn hoofdtelefoon en afstandbediening bij de i-hp aan elkaar verbonden of is de hoofdtelefoon verbonden met de afstandbediening d.m.v. een mini-jack ?

Ik heb hier namelijk slechte ervaring mee m.b.t. een minidisc walkman van die handige Sony-mennekes.

Ik wil in de trein graag m'n sennheiser px-200 schelpjes gebruiken en op de fiets liever weer dopjes, dus het is voor mij wel een issue omdat ik wel aan een afstandbediening hecht bij 20 gig aan mp3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
mini-jack, dus je kan zelf je koptelefoontje bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike

turnpike

hang on to your ego

Mooi !

Bedankt voor de info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
bart_vd schreef op 14 april 2004 @ 22:57:
Ik heb al 2 keer opnieuw opgestart, en ik zie in Taakbeheer ook iHPdetect.exe staan. Heb al paar keer mn iHP opnieuw eraan gehangen, allemaal zonder effect.

Ik heb nu ook het 'stuurprogramma' verwijdert, gereboot en weer opnieuw eraan gehangen (ondetussen in taakbeheer gecheckt en ja iHPDetect.exe stond er weer bij) maar windows XP ziet hem als nieuw apparaat, installed hem gelijk en hoppa, weer geen "Update DB" bij rechtermuis.
Als ik probeer stuurprogramma te updaten dan zegt ie dat het niet mogelijk is want er is geen betere versie.
Kan het zijn dat iHPDetect.exe zijn werk niet doet? Snap er niets van? Of geeft mijn iHP juist niet duidelijk aan van 'Hoi ik ben het, een iHP."?
Iemand oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
op iriver.com is volgens mij een nieuwere versie te donwloaden dan die op de CD staat die je erbij heb gekregen. mot je daar ff kijken

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anders staat er ergens in dit topic ook een niet iRiver progje die naar mijn mening beter werkt. Maar ik heb de nieuwe iRiver versie nog niet geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Deddiekoel schreef op 15 april 2004 @ 16:54:
Anders staat er ergens in dit topic ook een niet iRiver progje die naar mijn mening beter werkt. Maar ik heb de nieuwe iRiver versie nog niet geprobeerd!
iHP-tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Zo, ik heb um (de iHP-120) gister ontvangen. Wat een prachtige mp3 speler! Geluid is fantastisch, de functionaliteiten zijn ook goed en ik vindt eerlijk gezegd het design ook absoluut niet verkeerd.

Gisteravond meteen 15GB aan mp3's erop gezet :) . Ik heb alleen een probleempje waarvan ik de oplossing verder niet terug vindt op de iRiver site of in dit topic (mocht ik erover heen gelezen hebben, bij voorbaat sorry).
Als ik nieuwe muziek erop zet en ik doe een DB Update met de iHP Manager gaat deze ook keurig de database opnieuw opbouwen. Aan het einde krijg ik alleen de melding dat een bepaald aantal files mislukt zijn ( x file(s) Failure).
Zijn dit corrupte mp3's of tag's waar ie geen raad mee weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ThaBuz schreef op 16 april 2004 @ 07:07:
Zijn dit corrupte mp3's of tag's waar ie geen raad mee weet??
kan zijn...
maar kan ook zijn dat je tag langer is dan 54 tekens....als dat zo is, moet je de naam inkorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ah owkee, ik zal vanavond eens kijken of ik er achter kan komen welke files er precies "failed" zijn. Ik kan overigens deze speler ook zeer aanraden voor in de auto (ik heb de autolader nog niet maar het werkt verder perfect).

Ligt het trouwens aan mij of is de ontvangst van de radio wel erg matig?

[ Voor 30% gewijzigd door ThaBuz op 16-04-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ontvangst van de radio is hier prima (Enschede)

maar ik woon dan ook een kilometer ofzo van de ontvangstmast van de stad :)

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.