[quote]Mooooody schreef op 24 maart 2004 @ 11:29:
[...]
niet mogelijk...maar dit zal in de nabije toekomst wel mogelijk gaan worden met 'USB on the go', maar de IHP-120 ondersteunt dit nog niet.... (misschien in de toekomst door een firmware-update?)
Bedankt voor je reactie, Moooody ! Meteen me even bijgelezen over USB otg.
Nog even verder gekeken als me neus lang is en in het internationale forum van Iriver gevonden:
http://www.iriver.com/com...1&p_name=iHP-120&p_group=
I finally got the Macally Syncbox today and the good news is, IT WORKS!
I tested it with ihp-140 and a Sony DSC-P32.
(...)
So on the up side: iriver owners can now transfer files from another USB device to their player WITHOUT a PC
On the downside: It only supports USB 1.1 transfer rates, although this makes sence due to the power requirements of USB 2.0.
So I would definitly recommend it to anyone thinking about buying.
(...)
Iemand hier ervaring mee ??
Nog even verder gezocht, gebruiksaanwijzing op het net gevonden
en helaas: Om alleen een bepaalde directory te kopieren moet je de bestanden in een specifieke directory op je 'zendende' USB-apparaat plaatsen. Bij de IHP120 kan dat alleen met behulp van een PC.
Oftewel syncbox lijkt mooi, maar werkt alleen van IHP120 naar IHP120 of 140 (door dehele disk te kopieren)
[...]
niet mogelijk...maar dit zal in de nabije toekomst wel mogelijk gaan worden met 'USB on the go', maar de IHP-120 ondersteunt dit nog niet.... (misschien in de toekomst door een firmware-update?)
Bedankt voor je reactie, Moooody ! Meteen me even bijgelezen over USB otg.
Nog even verder gekeken als me neus lang is en in het internationale forum van Iriver gevonden:
http://www.iriver.com/com...1&p_name=iHP-120&p_group=
I finally got the Macally Syncbox today and the good news is, IT WORKS!
I tested it with ihp-140 and a Sony DSC-P32.
(...)
So on the up side: iriver owners can now transfer files from another USB device to their player WITHOUT a PC
On the downside: It only supports USB 1.1 transfer rates, although this makes sence due to the power requirements of USB 2.0.
So I would definitly recommend it to anyone thinking about buying.
(...)
Iemand hier ervaring mee ??
Nog even verder gezocht, gebruiksaanwijzing op het net gevonden

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:03 ]