[Ogg/MP3] iRiver H-serie, deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Mooooody schreef op 24 maart 2004 @ 11:29:
[...]

niet mogelijk...maar dit zal in de nabije toekomst wel mogelijk gaan worden met 'USB on the go', maar de IHP-120 ondersteunt dit nog niet.... (misschien in de toekomst door een firmware-update?)

Bedankt voor je reactie, Moooody ! Meteen me even bijgelezen over USB otg.

Nog even verder gekeken als me neus lang is en in het internationale forum van Iriver gevonden:
http://www.iriver.com/com...1&p_name=iHP-120&p_group=

I finally got the Macally Syncbox today and the good news is, IT WORKS!
I tested it with ihp-140 and a Sony DSC-P32.

(...)
So on the up side: iriver owners can now transfer files from another USB device to their player WITHOUT a PC

On the downside: It only supports USB 1.1 transfer rates, although this makes sence due to the power requirements of USB 2.0.

So I would definitly recommend it to anyone thinking about buying.
(...)

Iemand hier ervaring mee ??

Nog even verder gezocht, gebruiksaanwijzing op het net gevonden ;( en helaas: Om alleen een bepaalde directory te kopieren moet je de bestanden in een specifieke directory op je 'zendende' USB-apparaat plaatsen. Bij de IHP120 kan dat alleen met behulp van een PC. 8)7 Oftewel syncbox lijkt mooi, maar werkt alleen van IHP120 naar IHP120 of 140 (door dehele disk te kopieren)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

De iHP-120 kost op mediamarkt.de 389 euro.
Das ist ja billig !

Weet iemand of deze prijs ook in de mediamarkt filialen in Duitsland wordt gevoerd ?

also tjüss !

http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=11001

[ Voor 30% gewijzigd door turnpike op 25-03-2004 23:51 ]

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turnpike schreef op 25 maart 2004 @ 16:57:
Das ist ja billig !

Weet iemand of deze prijs ook in de mediamarkt filialen in Duitsland wordt gevoerd ?

also tjüss !
Waar staat het juist?
direct link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das voordelig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Heb vandaag de IHP-140 binnen gekregen :D
deze is gewoon uitgeleverd met een remote met lcd schermpje :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

turnpike schreef op 25 maart 2004 @ 16:57:
Das ist ja billig !

also tjüss !

http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=11001
op zich wel goedkoop, maar de 20gig 3e generatie iPod is woensdag voor 349 euro bij de Bijenkorf te koop, ook geen slechte deal...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iHP120 kost bij mp3cdspeler.nl 399,- euro dat is maar 3,- euro duurder als in Duitsland (want daar komen nog verzendkosten bij en bij mp3cdspeler niet) dat is dus niet de moeite. Maar de iHP140 is ook in de aanbieding ALLEEN dit weekend voor 499,- euro heeft iemand hem nog goedkoper gezien ? (in Nederland) want we moeten snel beslissen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike

turnpike

hang on to your ego

@Mooooody

thx voor de tip, lijkt me een goeie deal. 349 euro. Ik zit juist tussen deze 2 te twijfelen en met die prijs wint de ipod het op sexinessssss.

@Kopje thee

Ik bedoelde dan ook het fysiek ophalen in Duitsland, ik woon zo'n 20 kilometer van een duitse mediamarkt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat hij binnenkort goedkoper worden:

iPod 3e gen --> 350
Rio Karma --> 299 bij coolelectronics
iHP --> nog steeds +- 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

turnpike schreef op 27 maart 2004 @ 12:43:
@Mooooody

thx voor de tip, lijkt me een goeie deal. 349 euro. Ik zit juist tussen deze 2 te twijfelen en met die prijs wint de ipod het op sexinessssss.
de 10gig voor 249 euro lijkt een nog betere deal als je aan 10gig genoeg hebt...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 27 maart 2004 @ 15:17:
[...]

de 10gig voor 249 euro lijkt een nog betere deal als je aan 10gig genoeg hebt...
Ik zou het direct gedaan hebben ALS de ipod een betere batterij zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 15:24:
[...]

Ik zou het direct gedaan hebben ALS de ipod een betere batterij zou hebben.
de meeste halen met de 3e generatie 9 tot 10 uur accutijd...(terwijl 8 uur gespecificeerd is), meer dan genoeg lijkt me...

16 uur accutijd is niet echt een meerwaarde, die komt pas bij 25 uur of meer vind ik.... (zoals de nieuwe iRivers die een accutijd van 50 uur hebben)

de accu van de iPod is net zo goed of slecht in levensduur als die van elke andere mp3-speler....maar meer mensen hebben een iPod, dus hoor je meer ervaringen...that's all

ik heb ruim 2 jaar een iPod gehad, de accuduur was vlak voor dat ik hem verkocht nogsteeds ruim 10 uur....
wanneer 1% van de accu's kapot gaat na een tijdje betekent nog niet dat de accu slecht is, dus laat je niet meeslepen met paniekpraat en oppervlakkige reviews ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 27-03-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Het gedoe om de iPod accu is wel iets dan 1%. Er zijn heel onderzoeken naar ingesteld en daaruit is gebleken dat er iets niet klopt met de batterij. Dit is volgens mij inmiddels ook onderkent door Apple. Maar ik mag hopen dat de laatste generatie iPodjes hier geen last meer van hebben.
Maar naast de batterij was de AB en de FM tuner belangrijkste reden om voor iRiver te gaan. De line-in en voicerecorder zijn dan leuke bonussen.

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 27-03-2004 16:01 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik ken iemand met een iPod en die ziet die accu ook als een nadeel. Bij normaal gebruik haalt ie er ook maar 6 uur mee. Dat is echt hardstikke weinig, dat zou betekenen dat ik em elke 2 dagen zou moeten opladen. Ik gebruik em dagelijks op de fiets en in de bus. M'n iHP laad ik ongeveer 1x per week op, ik haal daar denk ik 13 uur ongeveer mee.

Maargoed als je muziek wilt luisteren met een harde bass (zoals ik :)) dan is er geen discussie mogelijk: dan moet je gewoon een iHP nemen en geen iPod. Als je "muziek wilt luisteren zoals de maker het bedoeld heeft" (om maar een iPod-fanboy argument erin te gooien :P) en de 6 uur accu niet als een nadeel ziet kun je idd het beste voor een iPod gaan.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Laatst online: 03-09 19:34
Wijzig de topictitel maar:

naar iriver H series: http://www.iriver.com/company/news_view.asp?idx=369

Logo is btw ook anders:
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/common/top_logo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
RonaldMade schreef op 27 maart 2004 @ 18:21:
Wijzig de topictitel maar:

naar iriver H series: http://www.iriver.com/company/news_view.asp?idx=369

Logo is btw ook anders:
[afbeelding]
Dat moet natuurlijk ook in de firmware veranderd worden. En dan kunnen ze ook werl ff een paar andere dingetjes veranderen... :P

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij de nieuwe iHP-3x0 mogelijk om je fotobestanden via een aparte cardreader over te zetten (net zoals bij de 3 gen Ipods) want laat ik nu net geen digicam hebben met OTG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
ik heb een klein.. nou ja, vrij groot eigenlijk, probleempje met mijn ihp-100

als ik de speler in 1 van de 4 usb2 poorten van mijn computer stop, wordt de speler wel gedetecteert, maar steeds overnieuw. De harde schijf verdwijnt steeds vlak nadat hij gedetecteert is en ik kan dus niet normaal kopieren.

het ligt sowieso niet aan de speler of het kabeltje want op een andere pc doet hij het gewoon normaal. Ik denk dus dat het aan mijn usb2 drivers ligt, maar die heb ik ook al overnieuw geinstalleerd en volgens windows werken ze prima (andere usb apparaten werken wel normaal)

iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ik weet niet of die discussie hier werd gehouden, maar goed...

er wordt gezegd dat de iPod een matige geluidskwaliteit heeft i.v.m. andere spelers...

ik heb altijd beweerd dat de iPod "schoon" geluid produceerd i.v.m. het "commerciele" geluid van veel andere spelers...

heb iets gevonden wat mijn uitspraak kracht bijzet:
http://www.stereophile.com/budgetcomponents/934/index5.html
The iPod's measured behavior is better than many CD players—ironic, considering that most of the time it will be used to play MP3 and AAC files, which will not immediately benefit from such good performance. But if you're willing to trade off maximum playing time against the ability to play uncompressed AIFF or WAV files, the iPod will do an excellent job of decoding them. Excellent, cost-effective audio engineering from an unexpected source
in andere woorden: de iPod is de ultieme mp3-speler voor de audiofiel....
(wordt ook gezien op andere betrouwbare en technisch-diepgaande sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Mooooody schreef op 28 maart 2004 @ 23:32:

er wordt gezegd dat de iPod een matige geluidskwaliteit heeft i.v.m. andere spelers...

ik heb altijd beweerd dat de iPod "schoon" geluid produceerd i.v.m. het "commerciele" geluid van veel andere spelers...

[...]

Dit lijkt mij niet de juiste topic voor zo'n opmerking. Het hoort IMO meer thuis in een iPod of algemeen topic. Zo komt het bij mij een beetje over van: "ff alle iRiver gebruikertjes laten voelen" (Let op! Ik zeg niet dat dat jou opzet is)

Los daarvan vind ik over geluid geen discussie te voeren is. Het is een smaak. Voor iedereen anders. Het kan best zo zijn dat groepen een zelfde richting op gaan, maar daar blijft het bij. Dan kan je wel aankomen met "de pro's", maar het gaat er (voor de fabrikanten) uiteindelijk om hun product zo vaak mogelijk te verkoppen. Dus in het geval van een mp3-speler een apparaat dat het meest geliefde geluid produceerd. En daarbij is het natuurlijk slim om een equaliser toe te voegen...

Als jij het geluid van een iPod mooi(er) vind, dan koop je een iPod. Ik heb voor de iRiver gekozen, en ben daar erg tevreden mee. Het valt me ten eerste al reuze mee dat je zo weinig terughoord van een non-losless compressie via een earbud. (Ja het is m'n eerste mp3 speler, we pakken meteen groots aan ;) )

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Nu online
Mooooody schreef op 28 maart 2004 @ 23:32:

[...]

Sorry maar dat vind ik gewoon bullshit. Ik wil gewoon muziek luisteren op een manier zoals ik het mooi vind klinken, en niet zoals het volgens een of andere technische site zou moeten klinken. Ik wil geluid met een volle, harde bass en met heldere klanken. Als men dat een "commercieel geluid" noemt, so be it. Liever een commercieel geluid dat ik via een hardwarematige equalizer te horen krijg waarvan ik geniet, dan een "schoon" geluid waarvan ik de hele tijd het gevoel krijg dat ik iets 'mis'.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

blijkbaar denken audiofielen er anders over...
maar het complete forum van head-fi en headwise delen deze mening, dus zal er een kern van waarheid inzitten dat de iPod beter geschikt is voor audiofielen...

dat is HEEL wat anders dan te beweren dat de iPod mooier of lekkerder klinkt, want dat is voor IEDEREEN anders.....dat begrepen jullie dus verkeerd

ik vind zelf (na beide gebruikt te hebben) dat een iPod beter klinkt dan een iRiver....maar ik heb beide altijd geluisterd met studio-koptelefoons en over kamer-boxen --> als je een echt goede koptelefoon gebruikt heb je geen EQ of tweaks nodig, dat wil je JUIST niet want door een EQ worden bepaalde onvolmaaktheden in de muziek versterkt, wat je erg goed hoort met een koptelefoon die detail goed kan weergeven....
en op zich weet ik waarover ik praat.....

maar goed, dit is misschien niet het juiste forum hiervoor, want de meeste hier zijn al gefocust op de iRiver en willen dit niet horen (ook al is open staan voor de concurrent geen verkeerde instelling)

ik ben er trouwens zelf ook nog niet uit wat ik neem, iPod of iRiver (want naast geluidskwaliteit is accuduur ook een belangrijk punt voor mij)

de 20gig iPod is morgen voor 315 euro te koop bij de Bijenkorf, dat maakt op zich de keus wat makkelijker, maar ik heb nog een dag om erover na te denken :)

misschien kunnen jullie me overhalen om de iRiver te kopen :P

[ Voor 86% gewijzigd door Mooody op 29-03-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Is er ergens een forum of een site waar je suggesties voor de nieuwe firmware kunt deponeren? Eentje waar iRiver ook echt naar kijkt? Want ik heb wel een paar suggesties:
- Tracknummers verwerken in het afluisteren van een album
- In de zoeklijst de "10 nummer skip-knop" gebruiken om naar de volgende letter in het alfabet te gaan.
- Mogelijkheid om de intro en extro plaatjes te editten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike

turnpike

hang on to your ego

Ik denk dat de geluidskwaliteit van de spelers meestal niet de beperkende factor is.
Vooral bij gedownloade bestanden is dit vaak de mp3 kwaliteit, nietwaar ?

De batterijduur van de ipod is idd een groot nadeel te noemen, maarja, als je echt lange speelduur wil zul je voor de normale cd of minidisc moeten gaan.

Ik ga in ieder geval proberen ze beiden uit te proberen, mits ik mij kan beheersen bij de bijenkorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

optical line in/out ?

[ Voor 5% gewijzigd door DDX op 29-03-2004 11:50 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand toevallig al wat meer zicht wanneer de IHP300 uitkomt in Nederland?

ik kan namelijk niet meer wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Deddiekoel schreef op 29 maart 2004 @ 11:42:
Is er ergens een forum of een site waar je suggesties voor de nieuwe firmware kunt deponeren? Eentje waar iRiver ook echt naar kijkt? Want ik heb wel een paar suggesties:
- Tracknummers verwerken in het afluisteren van een album
- In de zoeklijst de "10 nummer skip-knop" gebruiken om naar de volgende letter in het alfabet te gaan.
- Mogelijkheid om de intro en extro plaatjes te editten ;)
Dan heb ik er ook nog wel een paar:
- de rare kronkel uit de levelmeter halen
- bij ogg files ipv een bitrate een qx weergeven (de bitrate is nl variabel)
- het welbekende gapples (maar dat weten ze bij iRiverw wel)
- playlist editor/maker
- ...
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 12:21:
heeft iemand toevallig al wat meer zicht wanneer de IHP300 uitkomt in Nederland?

ik kan namelijk niet meer wachten :D
Over een paar weken (begin april) komt hij in Duistland uit. Als je hem zo graag wil kan je hem dus over de grens gaan halen... In Nederland? Ik denk zeker een maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 09:55:
blijkbaar denken audiofielen er anders over...
maar het complete forum van head-fi en headwise delen deze mening, dus zal er een kern van waarheid inzitten dat de iPod beter geschikt is voor audiofielen...

dat is HEEL wat anders dan te beweren dat de iPod mooier of lekkerder klinkt, want dat is voor IEDEREEN anders.....dat begrepen jullie dus verkeerd

ik vind zelf (na beide gebruikt te hebben) dat een iPod beter klinkt dan een iRiver....maar ik heb beide altijd geluisterd met studio-koptelefoons en over kamer-boxen --> als je een echt goede koptelefoon gebruikt heb je geen EQ of tweaks nodig, dat wil je JUIST niet want door een EQ worden bepaalde onvolmaaktheden in de muziek versterkt, wat je erg goed hoort met een koptelefoon die detail goed kan weergeven....
en op zich weet ik waarover ik praat.....

maar goed, dit is misschien niet het juiste forum hiervoor, want de meeste hier zijn al gefocust op de iRiver en willen dit niet horen (ook al is open staan voor de concurrent geen verkeerde instelling)

ik ben er trouwens zelf ook nog niet uit wat ik neem, iPod of iRiver (want naast geluidskwaliteit is accuduur ook een belangrijk punt voor mij)

de 20gig iPod is morgen voor 315 euro te koop bij de Bijenkorf, dat maakt op zich de keus wat makkelijker, maar ik heb nog een dag om erover na te denken :)

misschien kunnen jullie me overhalen om de iRiver te kopen :P
Ik dacht juist overal te lezen dat de iriver juist door de audiofielen geprezen wordt. 8)7 En ik bedoel je geeft één linkje, dat betekent niet gelijk dat jij gelijk hebt ;) En ehm, ik wil idd niet horen dat de ipod beter is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:55:
[...]

Ik dacht juist overal te lezen dat de iriver juist door de audiofielen geprezen wordt. 8)7 En ik bedoel je geeft één linkje, dat betekent niet gelijk dat jij gelijk hebt ;) En ehm, ik wil idd niet horen dat de ipod beter is :9
http://www.head-fi.org : hét forum voor audiofielen...

en dit is ook wel een interessant topic: http://www.ipodlounge.com...0vs%20iriver&pagenumber=1
(valt voor zowel de iPod als de iRiver eer te behalen)

lees het rustig door :)

nogmaals: ik twijfel zelf ook nog tussen iRiver en iPod, dus ik bekijk het niet door een iPod-bril ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 29-03-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 14:00:
[...]

nogmaals: ik twijfel zelf ook nog tussen iRiver en iPod, dus ik bekijk het niet door een iPod-bril ;)
Waarom alleen de iRiver en iPod? Ik zelf twijfel tussen de Iriver en de nieuwe Xclef (HD800) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Nu online
Wat voor muziek luister je Mooooody? En heb je een iPod / Iriver zelf al eens beluisterd? Als je muziek luistert waar een stevige bass een must is (hard trance/hardstyle/hip-hop/rap) kan je denk ik beter een iRiver nemen. Dat zeg ik niet omdat ik er zelf eentje heb of iRiver fan ben, maar gewoon omdat de equalizer beter is van de iRiver en je de bass dus beter op kunt schroeven.

Als je geen of nauwelijks waarde hecht aan een hard bassgeluid kun je idd net zo goed een iPod nemen, aangezien je dan genoeg hebt aan het "standaard" geluid zonder EQ aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

mooooody kijkt niet door een ipod bril ;) :+
als die ipod zo'n audiofiel apparaatje is wrom heb je uhm nog niet dan?

btje onzinnig allemaal ...

Maar goed ik heb op de cebit even de 300 vergeleken (door een koepeltje) met mijn 120 maar die is tog op t oog een stukkie kleinert ...
ik vind uhm een stuk minder mooi

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Payne schreef op 29 maart 2004 @ 16:54:
Wat voor muziek luister je Mooooody?
alle soorten rock, maar ook oudere muziek...
En heb je een iPod / Iriver zelf al eens beluisterd?
2 iPods gehad en mijn broertje heeft een iRiver iHp-100 ;)
Als je muziek luistert waar een stevige bass een must is (hard trance/hardstyle/hip-hop/rap) kan je denk ik beter een iRiver nemen. Dat zeg ik niet omdat ik er zelf eentje heb of iRiver fan ben, maar gewoon omdat de equalizer beter is van de iRiver en je de bass dus beter op kunt schroeven.
óf je koopt een set goede oordopjes, zodat je bass krijgt zoals het bedoeld is en niet overdreven opgevoerde bass die nogal zenuwachtig klinkt door een goede hoofdtelefoon (geloof me maar)
Als je geen of nauwelijks waarde hecht aan een hard bassgeluid kun je idd net zo goed een iPod nemen, aangezien je dan genoeg hebt aan het "standaard" geluid zonder EQ aanpassingen.
het standaard geluid heeft meer dan voldoende bass, zoals ik al zei...het is maar net waarmee je luistert....

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 29-03-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Hmm weet iemand trouwens ook of er iets van een setting is voor een goeie crossfade, heb al gezocht en kan zowel op fora of op me 140 nix vinden. :(

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Nu online
Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 19:37:
óf je koopt een set goede oordopjes, zodat je bass krijgt zoals het bedoeld is en niet overdreven opgevoerde bass die nogal zenuwachtig klinkt door een goede hoofdtelefoon (geloof me maar)

[...]

het standaard geluid heeft meer dan voldoende bass, zoals ik al zei...het is maar net waarmee je luistert....
Ik heb Sony MDR-EX71 doppies, wel goeie dacht ik zo :) En nog heb ik de bass-boost op 18 dB gezet (uit 24). Ik hou gewoon van een erg harde bass :)

Voor jou heeft het standaard geluid blijkbaar voldoende bass, voor mij niet. Ik ben gewoon een bass-addict :P

Volgens mij twijfel je helemaal niet meer tussen een iPod en een iHP en heb je je keuze al lang gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Payne schreef op 29 maart 2004 @ 20:34:
[...]

Ik heb Sony MDR-EX71 doppies, wel goeie dacht ik zo :) En nog heb ik de bass-boost op 18 dB gezet (uit 24). Ik hou gewoon van een erg harde bass :)

Voor jou heeft het standaard geluid blijkbaar voldoende bass, voor mij niet. Ik ben gewoon een bass-addict :P
je houdt van veel bass of van goede bass? in het eerste geval zit je met de EX-71's goed....
Volgens mij twijfel je helemaal niet meer tussen een iPod en een iHP en heb je je keuze al lang gemaakt :)
jammer genoeg is geluidskwaliteit niet de enige factor....
accuduur is ook belangrijk en daarin blinkt de iRiver uit
ook al moet ik heel diep nadenken wanneer het voor het laatst was dat ik 8 uur lang geen stopcontact heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 20:55:
[...]

je houdt van veel bass of van goede bass? in het eerste geval zit je met de EX-71's goed....

[...]

ook al moet ik heel diep nadenken wanneer het voor het laatst was dat ik 8 uur lang geen stopcontact heb gezien :)
Dat iedereen een verschillende geluidsbeleving heeft weten we inmiddels wel, dus daar hoeft wat mij betreft niet verder over uitgewijd te worden (en dat geldt zeker niet alleen voor jou...)

Als je moeite hebt met kiezen zet dan ook eens de prijzen en de functies naast elkaar. Vergemakkelijkte mijn keuze namelijk enorm. Bij mij gaven bijv. de prijs (op dat moment), darg&drop en ogg support de doorslag (voor het kiezen voor de iHP-120). Anders had ik nu ook een iPod gehad.

Verder heb ik geen tips voor je, dus suc6 met je keuze. Over het geluid mag (moge) je (jullie) alleen wat mij betreft ophouden...

PS Van de max speeltijd zou ik me niet zoveel aantrekken, want (zoals je zelf al zei) is overal wel een stopcontact te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

DeeD2k2 schreef op 29 maart 2004 @ 21:26:
[...]
Verder heb ik geen tips voor je, dus suc6 met je keuze. Over het geluid mag (moge) je (jullie) alleen wat mij betreft ophouden...
het geluid is juist het belangrijkste van zo'n apparaat lijkt me....daarover kun je niet lang genoeg praten...
tis alleen maar nuttig dat ik (en anderen) het geluid van verschillende spelers met elkaar vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Nu online
Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 20:55:
Onder goede bass versta ik een bass die behoorlijk hard kan zonder dat deze gaat vervormen. En dat heb ik met de EX-71's. Zowieso is "goede bass" nogal een subjectief begrip...wat de één als een "goede" bass beschouwt kan iemand anders wel als een "kutbass" beschouwen ;)
Tja meestal zul je binnen 8 uur wel een stopcontact zien. Het is alleen irritant om heel vaak te gaan opladen imo. Hiervoor had ik een mp3-cd speler en die moest ik elke 2 dagen opladen. Erg irritant. M'n iRiver laad ik 1x per week op, dat is gewoon makkelijker. Maargoed met 8 uur valt ook wel te leven natuurlijk, je moet alleen vaker opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Payne schreef op 29 maart 2004 @ 21:30:
[...]

Onder goede bass versta ik een bass die behoorlijk hard kan zonder dat deze gaat vervormen. En dat heb ik met de EX-71's. Zowieso is "goede bass" nogal een subjectief begrip...wat de één als een "goede" bass beschouwt kan iemand anders wel als een "kutbass" beschouwen ;)
ik vond de bass uit de EX-71 juist "kutbass"
ik hoorde alleen maar bass en treble, bijna geen midden (waar dus de stem zit)
als je naar trance oid luistert zijn het prima dopjes, maar voor rock, pop e.d. vind ik ze bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 21:30:
het geluid is juist het belangrijkste van zo'n apparaat lijkt me....daarover kun je niet lang genoeg praten...
tis alleen maar nuttig dat ik (en anderen) het geluid van verschillende spelers met elkaar vergelijken
Payne schreef op 29 maart 2004 @ 21:30:
[...]
Mooooody schreef op 29 maart 2004 @ 21:44:
ik vond de bass uit de EX-71 juist "kutbass"
ik hoorde alleen maar bass en treble, bijna geen midden (waar dus de stem zit)
[...]
Dat is dus wat ik bedoel. Het wordt en welles-nietes spelletje als je ondeling geluid gaat vergelijken.
Ik ben het met je eens dat je niet lang genoeg geluid kan vergelijken bij dergelijke aparaten, maar doe het wan wel alleen... Net als het design van iest is het geluid ook erg subjectief. Je gaat toch ook niet tijden discuseren of iets mooi is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de topic even doorgelezen, maar is er nu echt een verschil tussen de 120 en de 140 , of is het echt alleen maar het aantal GB's ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Nu online
DeeD2k2 schreef op 29 maart 2004 @ 23:07:
Dat is dus wat ik bedoel. Het wordt en welles-nietes spelletje als je ondeling geluid gaat vergelijken.
Ik ben het met je eens dat je niet lang genoeg geluid kan vergelijken bij dergelijke aparaten, maar doe het wan wel alleen... Net als het design van iest is het geluid ook erg subjectief. Je gaat toch ook niet tijden discuseren of iets mooi is of niet?
Je laat ook precies het stukje weg waarin mooooody zegt:
als je naar trance oid luistert zijn het prima dopjes, maar voor rock, pop e.d. vind ik ze bagger
Ik vind dit niet echt een welles-nietes strijd eerlijk gezegd (dit komt misschien zo bij jou over). Ik luister o.a. trance en voor die muziek zijn het prima dopjes. Mooooody luistert andere muziek en voor dat soort muziek zijn de doppen minder geschikt. Hij heeft een andere voorkeur voor muziek en hoe het zou moeten klinken dan mij en dat respecteer ik ook.

Verder heb ik gezegd wanneer je geen muziek luistert waar een harde bass een must is net zo goed een ipod kan kopen als je naar geluidskwaliteit kijkt. Dus niet "koop een iriver want het geluid van een ipod is slecht" ofzoiets :)

offtopic:
En waarom ik me aan jou verantwoord snap ik eigenlijk ook niet :+
Heb de topic even doorgelezen, maar is er nu echt een verschil tussen de 120 en de 140 , of is het echt alleen maar het aantal GB's ?
Ja idd grootste verschil is eigenlijk alleen het formaat van de harde schijf. Verder is de 140 ietsje pietsje dikker en zwaarder. En zwart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben altijd heel blij geweest met mijn iRiver ihp-120, super geluid, lange speeltijd op de accu en laad lekker snel op.. "helaas" hoef ik niet meer elke dag met de trein naar mijn werk... kantoor is nu 5 minuutjes van mijn werk :P dus ga ik de IHP niet zo vaak meer gebruiken denk ik, als iemand interesse heeft om hem over te kopen, moet je me maar een mailtje sturen. B)

http://www.tweakers.net/aanbod/132778

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 16:29 . Reden: linkje naar V&A ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeg
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 10:10

Jeg

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:24:
als iemand interesse heeft om hem over te kopen, moet je me maar een mailtje sturen
Zeker veel interesse. *You got mail* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook zéééééééééééér véééééééél interesse, maar ik ben wel Belg.. Als dat voor jou geen probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Payne schreef op 30 maart 2004 @ 00:15:
[...]
offtopic:
En waarom ik me aan jou verantwoord snap ik eigenlijk ook niet :+

[...]
offtopic:
Toch bedankt :P

Verder snap ik je, maar blijf ik (natuurlijk) bij mijn eigen punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://salzburg.com.geizhals.at/de/a91520.html

in duitsland en oostenrijk kan je de nieuwe h300's al preorderen...sommige sites zeggen dat ze 'm binnen 8-10 dagen hebben...ik ben benieuwd, wel prijzig die ihp340 (569 goedkoopste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

cross fade plugin iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 23:27:
http://salzburg.com.geizhals.at/de/a91520.html

in duitsland en oostenrijk kan je de nieuwe h300's al preorderen...sommige sites zeggen dat ze 'm binnen 8-10 dagen hebben...ik ben benieuwd, wel prijzig die ihp340 (569 goedkoopste)
Er staat toch echt 506,- dat heb ik graag over voor 40 GIG en een LC-scherm.
Ik kan ook bijna niet wachten tot hij hier in Nederland te krijgen is. :P

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
was een tijdje terug van plan om de ihp120 aan te schaffen maar omdat er opeens wat tussen kwam ging het feestje niet door. nu staan mijn ogen gericht op de ihp300 >:) . maar voordat hij uitkomt heb ik hoop ik weer genoeg centjes om deze pracht machinetje aan te kunnen schaffen.

heeft iemand hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hubert
Plug ins zijn niet mogelijk op de IHP1x0, en waarschijnlijk word crossfaden ook nooit mogelijk vanwege gebrek aan ondersteuning aan hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe duur is de iHP-120 bij de mensen hier in de gewone winkel (media markt) ?
+ plaats aub :)

Hier in Enschede zag ik net €449 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Ruidasilva schreef op 31 maart 2004 @ 09:17:
[...]
Er staat toch echt 506,- dat heb ik graag over voor 40 GIG en een LC-scherm.
Ik kan ook bijna niet wachten tot hij hier in Nederland te krijgen is. :P
Hij bedoeld de prijs bij de winkels die hem binnen aanzienbare tijd kunnen levern.
b schreef op 31 maart 2004 @ 09:34:
[...]
heeft iemand hem al?
Als je een beetje op had gelet wist je dat-ie nog niet uit is ofwel er nog niemand is die hen kán hebben...
Christiano007 schreef op 31 maart 2004 @ 16:37:
Hoe duur is de iHP-120 bij de mensen hier in de gewone winkel (media markt) ?
+ plaats aub :)

Hier in Enschede zag ik net €449 8)7
Bij de MM Groningen kan/kon je hem voor 399,- krijgen. Werder zijn er maar bar weinig winkels die hem uberhaubt verkopen. Waarom niet via i-net kopen. Bij mmport, mp3cdpelers oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja voor degene die een nederlandse handleiding willen van de ihp kunnen dit op iriver site downen, sinds 24 maart....
ik begrijp mijn playertje nu wel maar wel altijd handug!
nederlandse markt is toch weer niet zo onbelangrijk he :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 10:08:
@Hubert
Plug ins zijn niet mogelijk op de IHP1x0, en waarschijnlijk word crossfaden ook nooit mogelijk vanwege gebrek aan ondersteuning aan hardware.
Bedankt voor je antwoord :)
dan is me dat nu teminste wel duidelijk.
wel een beetje minder voor een apparaat van 519 euro 8)7

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Op de Koreaanse site is een nieuwe BETA firmware beschikbaar, versie 1.50:

http://service.iriver.co.kr/pds/main.asp?p_name=H120

Hij schijnt echter alleen Lyric support te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 01 april 2004 @ 08:52:
[...]

Bedankt voor je antwoord :)
dan is me dat nu teminste wel duidelijk.
wel een beetje minder voor een apparaat van 519 euro 8)7

:D
Ik bedoel dus IHP 1x0, ik weet het niet van de IHP 300 maar ik denk ook niet dat plug ins mogelijk zijn. Hopelijk wel crossfaden, want dat mis ik echt op rivie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:58:
[...]

Ik bedoel dus IHP 1x0, ik weet het niet van de IHP 300 maar ik denk ook niet dat plug ins mogelijk zijn. Hopelijk wel crossfaden, want dat mis ik echt op rivie.
Ik heb t ook over de IHP 1x0 :)
heb namelijk een 140. en ja die was zo duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik zit al een tijdje met het volgnede "probleem".
Ik ben laats op ski vakantie geweest, en de iHP100 meegenomen (lekker met offspring saampjes de berg af). Allen bevroor de LCD ietwat waardoor de text langzaam gewegvaagde in plaats van in 1 keer te verdwijnen. Na de iHP in normale temperatuursomstandigheden te hebben gebruikt, is dat zo goed als opgelosd.

Alleen merk je het nog een heel klein beetje. Dat de text wegvaagd IPV verdwijnd. Wel leuk die Fade-out effect, maar het is niet wat het was. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-06 10:39

ctc

Een vraag en een tip:

- vraag: Lyric support, waar haalt men lyrics vandaan, of moet dit in de mp3 gebakken zitten?
- ok, nog een vraag: waarmee kan ik m'n tags het beste op orde brengen

Tip: op de CeBIT ben ik op slinkse(wel eerlijke!!) wijze aan een SyncBOX gekomen, deze is in Europa niet of nauwelijks te krijgen, http://www.macally.com/new/new_syncbox.html
het is niet een bijster snel apparaatje, maar ideaal om ism met een cardreader te gebruiken om zonder tussenkomst van PC je foto's te uppen naar je Iriver!!!
er zijn inmiddels al wat snellere en fancier versies van te krijgen, maar niet hier.
Zolang USB OTG nog niet standaard ingebakken is in veel apparaten is dit ideaal...

RoCoJo, mocht je info willen over de syncbox, heb een berg hardcopy + mailadressen van de makers van dit ideale-foto-freak-must-have-gadget

[ Voor 11% gewijzigd door ctc op 02-04-2004 12:57 . Reden: Zag dat mijn tip een vraag was van RoCoJo ]

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

hmms die syncbox ziet er wel leuk uit
jammer dat er niet standaard een cardreader inzit
loop je dus nogsteeds met een aantal devices.... (+kabels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
Baltar schreef op 01 april 2004 @ 11:05:

uhm.....heeft iemand deze al op zijn speler staan?

edit:

heb eens even die tekst vertaald:
iRiver LDB Manager 프로그램을 이용하여 자동으로 가사를 입력한 MP3 파일 가사 표시를 지원합니다

WORD IN NL
IRiver het gebruikt een Programma van de ldb- Manager en voert een
huishoudenplichten met automatische beweging in de MP3 de
plichtenaanwijzing van het dossierhuishouden die het steunt

nou ja...half nederlands dan :+

[ Voor 56% gewijzigd door roelieboelie op 02-04-2004 18:10 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net op mp3cdspeler.nl dat de iHP120 20GB in de aanbieding was voor 379,- euro incl.verzending (iemand goedkoper gezien) in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Baltar schreef op 01 april 2004 @ 11:05:

Dat had 1.40 toch ook al? Zie hier
cat_the_crup schreef op 02 april 2004 @ 12:42:
Een vraag en een tip:

- vraag 1: Lyric support, waar haalt men lyrics vandaan, of moet dit in de mp3 gebakken zitten?
- ok, nog een vraag:2 waarmee kan ik m'n tags het beste op orde brengen

[...]
1. Zit in de mp3's ingebakken, maar dat moet wel met een prog van iRiver gedaan worden.(zie ook de link van mij hierboven)
2. Ik gebruik ID3-TagIT. Simpel, gratis én FreeDb verbinding...

[ Voor 4% gewijzigd door DeeD2k2 op 02-04-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat die 379 wel het goedkoopste is... die aanbieding is tot 6 april zie ik. laat ik nou net ff krap in het geld zitten :S
zou die daarna gewoon weer 399 gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop dat iRiver een goede nieuwe firmware maakt. Kunnen ze wel, dus kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 02 april 2004 @ 23:49:
Ik hoop dat iRiver een goede nieuwe firmware maakt. Kunnen ze wel, dus kom maar op.
Ik heb geen problemen met mijn iRiver, jij wel dan? Of wil je iets nieuws zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 12:49:
Ik heb geen problemen met mijn iRiver, jij wel dan? Of wil je iets nieuws zien?
Wat d8 je van gapless playback en een playlist editor/maker? (en vergeet niet dat ze het type in het boot scherm moeten veranderen naar H-serie :P )

[ Voor 4% gewijzigd door DeeD2k2 op 03-04-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb wel wat wensen. Het apparaat werkt prima maar het kan nog wel beter. Zo zou ik graag zien dat de album playback beter werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

draai hier nogsteeds firmware 1.2
toch maar eens updaten binnenkort
al zitten er volgens mij geen fixes in waarvan ik iets merk...

gapless playback is idd erg jammer dat dit niet kan
zou een erg leuke fix zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik had 2 vraagjes eigenlijk.
Af en toe krijg ik tegenwoordig als ik m'n ihp 120 opstart:
Check hdd connection
check hdd
en dan 0 files op de speler.
Wanneer ik em dan ff aan de usb hang doet ie het weer helemaal. Iemand anders hier al last van gehad?

Ten tweede en het belangrijkste:
Mijn oplader is kapot....ongelukje met de tas waar ie inzat. Weet iemand of en waar je zo'n nieuwe lader kan bestellen?

Danke schon aan alle replys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op wat voor een moment start je je speler op dan, wanneer je aan het hardlopen bent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op willekeurig moment:
als ik achter de computer zit,
als ik op de fiets ben
als ik aan het lopen ben
als ik in de trein zit

op elk moment heb ik al wel keer die melding gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er niemand dan waar ik zo'n lader kan vinden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ehms gewoon stnd voeding regelen ?
is uit m'n hoofd 5V
gewoon zorgen dat je genoeg amps hebt en juiste connector

ik gebruik de voeding van mij ihp100 ook voor mij portable 2,5" hd (toevallig zelfde connector/voltage ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
DDX schreef op 04 april 2004 @ 19:35:
ehms gewoon stnd voeding regelen ?
is uit m'n hoofd 5V
gewoon zorgen dat je genoeg amps hebt en juiste connector

ik gebruik de voeding van mij ihp100 ook voor mij portable 2,5" hd (toevallig zelfde connector/voltage ed)
Ik heb in de MediaMarkt regelmatig de adapter van een Archos AV300 in een iHP, een Philips HDD100 en een Thomson xxx gedrukt en het werkt allemaal. Moet dus niet zo moeilijk zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door DeeD2k2 op 04-04-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ihp 100 is een paar weken geleden gestolen...K heb nu dus een lader over die k niet meer gebruik. Degene die hem wil hebben kan hem in amersfoort ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 11:39:
Op willekeurig moment:
als ik achter de computer zit,
als ik op de fiets ben
als ik aan het lopen ben
als ik in de trein zit

op elk moment heb ik al wel keer die melding gehad :'(
Klinkt alsof je HD niet goed zit in je iRiver. Ik zou garantie claimen voordat hij er helemaal mee kapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
weet niet of dit al eerder is gezegd maar momenteel loop er nu een actie bij mp3speler.nl namelijk:

iriver ihp120 voor maar 380 euro inclusief verzendkosten. (tot 6 april)

maarja ik wacht op de ihp300 (of hoe die ook heet)

[ Voor 4% gewijzigd door naruto op 05-04-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Nu online
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 20:55:
mijn ihp 100 is een paar weken geleden gestolen...
Gecondoleerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
DDX schreef op 03 april 2004 @ 20:55:
.....
gapless playback is idd erg jammer dat dit niet kan
zou een erg leuke fix zijn
wat is gapless playback?? hoor het woord zo vaak vallen, maar geen idee wat het betekent?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
roelieboelie schreef op 05 april 2004 @ 18:43:
[...]

wat is gapless playback?? hoor het woord zo vaak vallen, maar geen idee wat het betekent?
Dat er geen pauze zit tussen twee losse nummers.
De iHP heeft nl. een gap(= gat) van 2à4 tiende seconde tussen twee nummers zitten. Bij een gemixte cd is dat erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

349,- de IHP-120 bij de Dixons, is nou toch wel het overwegen waard >:)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
Maikeltje schreef op 06 april 2004 @ 00:22:
349,- de IHP-120 bij de Dixons, is nou toch wel het overwegen waard >:)
wow das een koopje. maar volgens mij heeft niet alle dixons de iriver mp3 speler in zijn assortimenten (tenminste ik heb hem nog nergens gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op 06 april 2004 @ 09:12:
[...]

wow das een koopje. maar volgens mij heeft niet alle dixons de iriver mp3 speler in zijn assortimenten (tenminste ik heb hem nog nergens gezien).
dan zou je hem toch via internet kunnen bestellen bij dixons?

ehm behoorlijk misleidende aanbieding: 399 € incl btw, is ie bij mp3cdspeler toch nog goedkoper!

edit:
ik ben nog steeds zo gelukkig met mn ihp100, het is zuur dat die dingen nu zo "goedkoop" geworden zijn en met meer GB's. In juni toen ik mn speler kocht, was ie toch wel een stukkie duurder :9 Maarja, het hoort erbij he. Tof spelertje, aanrader voor iedereen!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerde: Op marktplaats.nl wordt een iHP-140 verkocht voor 375 euro!!! Hij schijnt nieuw te zijn en nog in de verpakking.
Nu heb je vast geen garantie en je kunt je afvragen of het wel helemaal zuiver zaken doen is, maar 375 voor de top MP3-speler van het moment met een 40 gig HD... damn....

PS: ik ben niet de verkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 12:47:
Voor de geinteresseerde: Op marktplaats.nl wordt een iHP-140 verkocht voor 375 euro!!! Hij schijnt nieuw te zijn en nog in de verpakking.
Nu heb je vast geen garantie en je kunt je afvragen of het wel helemaal zuiver zaken doen is, maar 375 voor de top MP3-speler van het moment met een 40 gig HD... damn....

PS: ik ben niet de verkoper!
Zou er niet aan beginnen, nieuw heb je m voor 519 al. dit is iets te goedkoop imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dachten jullie van de prijs bij http://www.coolelectronics.nl/
451€ voor de 40Gb? :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 14:03:
Wat dachten jullie van de prijs bij http://www.coolelectronics.nl/
451€ voor de 40Gb? :9 :9
ex. btw ;)

edit:
Artikel 4. Prijzen en betalingen .
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in Euro’s, en exclusief eventuele verzendkosten of invoerrechten/btw tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.

[ Voor 37% gewijzigd door Gekkenhuis op 06-04-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 06 april 2004 @ 14:11:
[...]

ex. btw ;)

edit:
Artikel 4. Prijzen en betalingen .
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in Euro’s, en exclusief eventuele verzendkosten of invoerrechten/btw tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.
-----Original Message-----
From: Coolelectronics
Sent: Friday, March 05, 2004 10:54 AM
To:
Subject: Re: Iriver Ihp-140

Hallo,

Dat is de gehele prijs hoor! (excl. de verzendkosten)

Zie onze meeste gestelde vragenlijst oip de site daar kunt u vast wat mee. Zoniet horen wij dat graag weer van u.

Vriendelijke groeten Mellanie,
team www.coolelectronics.nl

----- Original Message -----
From:
To: info@coolelectronics.nl
Sent: Friday, March 05, 2004 10:46 AM
Subject: Iriver Ihp-140

iRiver iHP-140 Mp3 speler
met Fm tuner en 40 Gb geheugen

Winkel Prijs: €619.99
Onze Prijs: €489.99

Geachte,

Is bijgevoegde prijs incl. of excl. BTW?
Groeten,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

vreemd...

ik lees toch duidelijk dat er nog BTW bij moet komen :?

ps: wel snelle reactie, niets van te zeggen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Gekkenhuis op 06-04-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 06 april 2004 @ 15:01:
vreemd...

ik lees toch duidelijk dat er nog BTW bij moet komen :?

ps: wel snelle reactie, niets van te zeggen :)
Wat wel vreemd is dat het mailadres een @home adres is....... :+
Maar wellicht nogmaals duidelijk vragen of er geen BTW bij komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

489 euro is wel duur...

je kan 'm nu al voor $370 in de US kopen:
http://www.xpbargains.com/index.php/send_deal/17946

Incl. verzending ($30), BTW en invoerrechten wordt dat 400 euro en hoef je er maar een paar dagen op te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Mooooody schreef op 06 april 2004 @ 15:37:
489 euro is wel duur...

je kan 'm nu al voor $370 in de US kopen:
http://www.xpbargains.com/index.php/send_deal/17946

Incl. verzending ($30), BTW en invoerrechten wordt dat 400 euro en hoef je er maar een paar dagen op te wachten....
zou ik niet doen, dan zit je dacht ook met dat gekloot van die voltages en zulke dingen. en met garantie is het ook een stuk makkelijker als je het gewoon in NL koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Afbeeldingslocatie: http://www.iriveramerica.com/images/prod/hd_index/HD_top.jpg
Weet iemand hier wat van. De indeling van deze iHP is heel anders! Volume en Hold knopje aan linker kant en geen joystick... Ik vind hem toevallig op iRiver Aremrica

Op iRiverNordic.com kan je btw de nieuwe line up vinden én zie je dat de iHP-100 (H110) er uit gaat. Slecht nieuws voor de weinigen die er nog in geïnteresserd zijn, maar goed nieuws voor de twijfelaars tussen de iHP-1x0 (H1x0) en de iHP-3x0 (H3x0). Als de 3x0 nix blijkt te worden kan je dan altijd nog een 1x0 aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is de nieuwe firmware het erop zetten waard of.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Maikeltje schreef op 06 april 2004 @ 16:02:
[...]

zou ik niet doen, dan zit je dacht ook met dat gekloot van die voltages en zulke dingen. en met garantie is het ook een stuk makkelijker als je het gewoon in NL koopt ;)
1. wereldwijde garantie
2. verloopstukje van 5 euro kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Mooooody schreef op 06 april 2004 @ 21:49:
1. wereldwijde garantie
[...]
Het blijft een feit dat je het dan op moet sturen naar de VS. Het heensturen is over het algemeen voor jou rekening (sowieso een nadeel van "internet shoppen"). Internationaal kost meer dan nationaal... IMO wél een nadeel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Christiano007 schreef op 06 april 2004 @ 21:45:
Is de nieuwe firmware het erop zetten waard of.. ??
Zolang er geen EU officele versie van is zou ik het niet doen, zowiezo ben je zonder de EU versie je radio kwijt.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.