Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thawarhead, winamp springt toch volautomatisch naar de volgende nummer :?

@boinkie al de startpost gelezen? (DUS BLZ 1) ik geloof er nix van dat je gezocht hebt en nix heb kunnen vinden want 1 week geleden werd ook al zoiets gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:23
Wat is het probleem met jullie, ik heb gezocht maar niks kunnen vinden. De tijd dat jullie nu erin gestoken hebben om die tekst te typen kon je ook gewoon het antwoord copy/pasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:06:
@thawarhead, winamp springt toch volautomatisch naar de volgende nummer :?
eh ja, maar soms wil je wel eens een nummer verder, ik iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op 22 januari 2004 @ 17:02:
Winamp Howto
Using Winamp through your phone is simple, in two steps:
Run command "regsvr32 C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll" (skip this if you use setup to install Fma, it's done automaticaly)
Run Fma go to Options and select Carpedi3m script, connect to phone, and just go to phone menu: connections, accessoires and then FMA, enter WinAmp and see what is offered there :-)

Note: You can control other applications as Windows Media Player, PowerPoint, WinDVD, etc. Explore FMA menu under accessories for more information.
ik heb dit geprobeerd, maar als ik via uitvoeren (dat is de bedoeling toch?) regsvr32 C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll doe (ja de file staat er wel) krijg ik: Het geheugen laden van de bibliotheek (C:\Program) is mislukt - Kan de opgegeven module niet vinden.
Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
probeer er es wat quotes omheen te zetten:
regsvr32 "C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll"

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, dat werkte :)
Alleen heb ik nu echt geen flauw idee waar ik het carp3diem script kan vinden, hij staat niet in de map ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Dat script zit al standaard bij FMA , anders ff naar de site gaan (op sourceforge ergens). Dan moet je bij opties het script selecteren. Zo gauw als FMA een connectie heeft met de gsm kan je het menu zien bij Verbindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat het script dan, ik zie het namelijk echt nergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
tjonge zeg, heb je principieel iets tegen zoeken ofzo...? :?

maargoed :)
1. ga naar http://www.sourceforge.net
2. tik in de zoekbox "FMA"
3. eerste linkje, hoppa
4. Bij het tabelletje "Latest additions" klik je op scripts.
5. in het lijstje staat het "Carpe Diem" scriptje

(linkje: http://sourceforge.net/pr...id=71167&package_id=72684)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
@boinkie: Als je je bluetooth dongle onder port 7 hebt 'gezet', ga dan naar de opties, kies voor 'use serial port' en men neme dan port 7 :) Aan de rest hoef je niks te veranderen... Zo is het bij mij gelukt.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:07:
Bestaat er software waarbij ik winamp gewoon de opdracht volgende nummer kan geven? Ik kom niet verder dan Play, pause, stop en de lijst doorscrollen. Een lijst van 4000+ tracks doorscrollen op je phone is niet echt een pretje.
als ik in het carpe diem script kijk dan zie ik daar gewoon de volgende functies staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Sub onWinampPrevTrack
  WinampCtrl.PreviousTrack
  am.Update
End Sub

Sub onWinampNextTrack
  WinampCtrl.NextTrack
  am.Update
End Sub

daarnaast:
code:
1
2
     am.AddItem "Prev Track", "onWinampPrevTrack"
     am.AddItem "Next Track", "onWinampNextTrack"

Dus volgens mij moet dit met dat script gewoon kunnen? Of begrijp ik je verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door party42 op 01-03-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
http://www.sonyericsson.com/t610/ op wil ik meedoen aan de wedstrijd , maar ik kan dus gewoon geen link vinden om me in te schrijven :?
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik heb nu R4C003 op mijn T610 (laten doen bij SSB te Antwerpen )

Alleen mijn ringtone loopt nog steeds op als ik gebeld wordt ( old phone ) en mijn animated gif is nog steeds langzaam. Verder is het menu wel stukken sneller, en is de tijdsaanduiding aangepast, kleinere zwarte letters op een witte achtergrondbalk.

* Iemand die weet waarom mijn ringtone nog steeds oploopt ? ( En ja, ik heb de functie van oplopend uiteraard uit gezet :) )

* En waarom animated gif nog steeds langzaam is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:43
Heeft iemand misschien foto's van zijn mobiel waar hij het vodafone icoontje met een suikerklontje of muntje heeft verwijderd ? Ik wil namelijk ff het resultaat zien voordat ik het misschien zelf doe :) Bedankt alvast voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Met een gom lukt het perfect zonder sporten na te laten , ik heb er al vele fotos van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabyte schreef op 01 maart 2004 @ 22:57:
Heeft iemand misschien foto's van zijn mobiel waar hij het vodafone icoontje met een suikerklontje of muntje heeft verwijderd ? Ik wil namelijk ff het resultaat zien voordat ik het misschien zelf doe :) Bedankt alvast voor de moeite!
Vriend van mij heeft het met zijn nagel gedaan (in dit geval: T-Mobile), je ziet er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Plak voordat je begint even je toetsen af met tape, zodat daar geen kek tussen komt.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
frankvanhoesel schreef op 01 maart 2004 @ 22:49:
* Iemand die weet waarom mijn ringtone nog steeds oploopt ? ( En ja, ik heb de functie van oplopend uiteraard uit gezet :) )
volgens mij is die ringtone gewoon niet opgelost in de laatste release. Maar ik kan het mishebben... ?:

[ Voor 36% gewijzigd door party42 op 02-03-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb hem dus ook vorgie week laten flitsen naar R4C003, en bij mij is de GIF snelheid wel goed, iig een stuk beter dan bij de initial flitswaar.

OOK Java games scheuren ineens of hun leven er vanaf hangt. alles is bijna verbeterd, van camera tot games, tot smsjes typen, maar inderdaad de ringtone is nog jammer, hoewel ik gehoord had dat dat dus in de laatste firmware die je nog niet kan krijgen in NL/BE het wel opgelost is, maarja we wachten het dus maar af.

Zou helemaal tegek zijn als ze speakerphone zouden creeëren, of dat je een ringtone op kan nemen met de memo recorder en dan af kan spelen. De optie om een memo hardop af te spelen via de speaker suggereert iig dat het mogelijk moet zijn...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op 01 maart 2004 @ 22:49:
* Iemand die weet waarom mijn [b]ringtone nog steeds oploopt ? ( En ja, ik heb de functie van oplopend uiteraard uit gezet :) )
Bij R4C003 loopt de ringtone wel nog steeds (heel even) op, maar de old english zooi is eruit
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 20:50:
Mijn vraag: wat voor downloadinterval is acceptabel i.c.m. Share van Orange, wat kost het aan dataverkeer per keer dat je controleert op nieuwe mail? Hoe hebben jullie dit ingesteld? (5 minuten is wel chill, maar het moet zeker niet over mijn 2MB heengaan :|
kick :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 02 maart 2004 @ 00:03:
[...]

volgens mij is die ringtone gewoon niet opgelost in de laatste release. Maar ik kan het mishebben... ?:
de oplopende ringtone zal ook altijd zo blijven, dit is voor se om rechtszaken wegens "gehoorbeschadigingen" te voorkomen.. stel dat je gebeld hebt, de ander hangt op, en je wordt gelijk weer gebeld, dan is dit nogal een luide toon ineens in je oor..
ik heb dit ook maar weer ergens gelezen, maar het lijkt me op zich wel logisch.. die amerikanen bijv. maken bij het minst of geringste er al een zaak van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:41:
In_The_Aire schreef op 28 februari 2004 @ 20:50:
Mijn vraag: wat voor downloadinterval is acceptabel i.c.m. Share van Orange, wat kost het aan dataverkeer per keer dat je controleert op nieuwe mail? Hoe hebben jullie dit ingesteld? (5 minuten is wel chill, maar het moet zeker niet over mijn 2MB heengaan

kick :)
Als je nou gewoon even wat gaat experimenteren... dit is zo wisselend per account, instellingen en hoeveel mail je krijgt dat er niet veel algemeens over te zeggen is. Ik zou zeggen check je data teller voor en na dat je je mail checkt :P dan weet je het snel genoeg :P

Om de 5 minuten kun je vergeten, dat is in een periode van 30 dagen 8640 keer mail checken en als dat ongeveer 1kb traffic per keer kost zit je dan dus al op ongeveer 43x je 2mb datalimiet :X

Ik had hem een tijdje op 8 uur staan, dat leverde ongeveer 1,5mb per maand aan traffic op dus dat was nog wel te doen... alleen, what's the point? Dan kun je beter even handmatig checken zodra je wil weten of je nog mail hebt 8)

[ Voor 25% gewijzigd door PowerFlower op 03-03-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:11
PowerFlower schreef op 03 maart 2004 @ 12:22:
[...]
Om de 5 minuten kun je vergeten, dat is in een periode van 30 dagen 8640 keer mail checken en als dat ongeveer 1kb traffic per keer kost zit je dan dus al op ongeveer 43x je 2mb datalimiet :X
Je bedoeld 4,3 x je 2mb datalimiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

PcFer schreef op 03 maart 2004 @ 15:55:
[...]

Je bedoeld 4,3 x je 2mb datalimiet :P
* PowerFlower is niet zo'n mathematische held 8)

Ik check even mijn mail... ik ontvang de header van een stuk of 14 mailtjes... Datateller, laaste sessie: 59kb ontvangen... dat zou ik toch niet elke 5 min willen doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 03 maart 2004 @ 20:20:
[...]

* PowerFlower is niet zo'n mathematische held 8)

Ik check even mijn mail... ik ontvang de header van een stuk of 14 mailtjes... Datateller, laaste sessie: 59kb ontvangen... dat zou ik toch niet elke 5 min willen doen :X
Moet je maar niet zo veel mail ontvangen :P
Bij mij kostte zenden+ontvangen ongeveer 1,5kb als ik geen nieuwe mail had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook zo'n leuk toestelletje, maar ik krijg een paar dingen niet aan de praat:

1) Herhaalde afspraken in Outlook staan na sync niet in de foon.
2) Afspraken na ongeveer 3 weken straan na sync niet in de foon.

Sync doe ik met de bijgeleverde XTND software via infrarood. De contacten van Outlook naar de foon via deze software ging wel perfect.

Ik heb ook de float's Mobile Agent geprobeerd, maar daar is alles wat met Outlook te maken ge-disabled.

Iemand hier oplossingen voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

4POX

Everybody is wired

Ik vind het leuk dat jullie steeds vermelden dat jullie telefoon is geflash.. Maar kunnen jullie ook noteren wat de versie is die ervoor op de telefoon stond. Dan krijg ik een idee of het voor mij ook waard is om die telefoon te laten flashen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op 01 maart 2004 @ 21:06:
@boinkie: Als je je bluetooth dongle onder port 7 hebt 'gezet', ga dan naar de opties, kies voor 'use serial port' en men neme dan port 7 :) Aan de rest hoef je niks te veranderen... Zo is het bij mij gelukt.
Kun je alsjblieft dan je instellingen ofgeven want ik heb zitten klote met mjin instellingen. Ik heb een bluetooth sitecom type 100 meter en ik heb in My Bluetooth Places\My Device instellingen de My bluetooth serial port aanstaan unsecure met op poort 7. Deze kon ik ook verder niet aanpassen naar een andere poort. Hoe connect ik dan PRECIES mijn t610 met Floats Mobile agent??? Ik krijg de verbinding maar niet aan de praat. Moet ik op mijn t610 nog iets instellen of een bepaalde modus ingaan? want ik ziet niet hoe ik straks mijn winamp of powerdvd ga bedienen met mijn telefoon. Lijkt me gaaf.

Weet iemand hoe je misschien ook de pc uit kunt zetten met mijn telefoon? :9

Het forum van de site van hun doet het nu ook niet dus hoop ik hier meer antwoord te krijgen :)

Alvast bedankt,

M Theloosen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 21:39:
[...]

Kun je alsjblieft dan je instellingen ofgeven want ik heb zitten klote met mjin instellingen. Ik heb een bluetooth sitecom type 100 meter en ik heb in My Bluetooth Places\My Device instellingen de My bluetooth serial port aanstaan unsecure met op poort 7. Deze kon ik ook verder niet aanpassen naar een andere.......
Mijn instellingen: Port 8, Baudrate 9600, RTS Handshake, DTR Handshake. Winamp doe je met de Pccontrol, daar hoef je verder niks in te stellen... alleen je port en die weet je (gelukkig :P) wel :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn instellingen: Port 8, Baudrate 9600, RTS Handshake, DTR Handshake. Winamp doe je met de Pccontrol, daar hoef je verder niks in te stellen... alleen je port en die weet je (gelukkig :P) wel :)
Bij mij doet ie het niet met die instellingen. Heb je een sitecom bluetooth dongle??? En wat voor een bluetooth services heb je voor je dongle aan en uit staan. Secure of unsecure??? Wil je dat alsjblieft nog ffe zeggen? Moet ik nog meer instellen? Kun je de link van pc control alsjblieft nog is geven.

Alvast bedankt,

Theloos ;)

EDIT:

Pc control heb ik maar ik zet de poort aan maar er gebeurt net zo goed niks. Moet ik in het hoofdmenu van mn telefoon iets zien gebeuren??? Kan iemand stap voor stap uitleggen hoe ik eigenlijk dit installeer? Want er staat ook ergens: Make sure that the serial link is set to 115200!!!!!! Waar stel ik dit in?? bij pc control kun je alleen poort ingeven en ik heb dat andere programmatje FMA ffe tijdelijk verwijdert. Of moet dit aan?

Met vriendelijke groet

Theloos

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
offtopic:
hoi m_theloosen,

Even een klein huishuidelijke opmerking: Niemand groet hier, of bedankt hier mede-tweakers na hun post. Wij doen dat zogenaamd gewoon altijd, maar zonder tekst. Scheelt een hoop ruimte

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

Ad Hox

N/A

Mijn telefoon gaat na 4 keer overgaan op voicemail over. Hoe kan ik dit uitzetten? Of moet ik bij Orange zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
@ Ginz groeten is inderdaad loze ruimte, maar wat dacht je van al dat gequote, dat is dus een bericht wat er al staat nog een keer posten en niet dat alleen het leest vet irritant, dus iedereen stoppen met van die lange quote's (korte quote's geen problemen mee).

Oja ik belde gisteren even en tijdens het verbinden hoorde ik vet vage piepen uit met telefoon komen door het speakertje (soort van modem piepen) en leek het wel of hij vastliep er kwam een zandlopertje in beeld dat duurde een halve minuut ofzo, en daarna ging hij uit en weer automatisch aan, iemand een idee wat dit kan zijn. Daarna geen problemen meer gehad.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Misschien een vraag die al eerder langs is geweest,

maar heeft iemand het ooit geprobeerd om zijn t-610 te polijsten? Lijkt mij wel een stoer gezicht zo'n spiegelende telefoon... Maar heb geen idee of het haalbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Ad Hox schreef op 04 maart 2004 @ 13:34:
Mijn telefoon gaat na 4 keer overgaan op voicemail over. Hoe kan ik dit uitzetten? Of moet ik bij Orange zijn?
Je moet inderdaad bij Orange zijn. Volgens Peters GSM Index kan dit door het invoeren en sturen van de volgende
code:
1
**61*NUMMER*11*ss#
NUMMER is het nummer van de voicemailcentrale van Orange (+31628500560)
ss is het aantal seconden dat de telefoon moet overgaan voordat de voicemail wordt ingeschakeld, tussen de 5 en 30 seconden.
Deze info komt dus wel van een redelijk oude site, misschien zijn de codes inmiddels anders.
Je kan ook de klantenservice bellen, 1200.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
MikeyMan schreef op 04 maart 2004 @ 14:04:
Misschien een vraag die al eerder langs is geweest,

maar heeft iemand het ooit geprobeerd om zijn t-610 te polijsten? Lijkt mij wel een stoer gezicht zo'n spiegelende telefoon... Maar heb geen idee of het haalbaar is...
aangezien het ding van aluminium is denk ik dat ie in no-time weer dof is...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

daar heb je een punt jah... beter nadenken volgende keer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideetje:
Het viewfinder signaal via bluetooth naar je PC - dan heb je een simpele webcam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n SiteCom Bluetooth USB Adapter vandaag binnen gekregen, en alle software die op de cd stond geinstalleerd. Als ik de dongle in de pc stop krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is gevonden. Maar nu mijn vraag: Moet ik de dongle als een schijf bij "Deze Computer" zien of is er een andere methode om op de dongle te komen en hem te laten zoeken naar de T610??? Alles afgezocht maar geen antwoord op deze vraag gevonden in de search. Jullie misschien?

Ik had bedacht om via Float Media Controll te connecten, maar hij herkent/connect niet naar m'n Sitecom bluetooth adapter.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb inmiddels een MSI Bluetooth USB adapter. De proggies die erbij zitten werken perfect, maar ik krijg de FMA niet aan de gang. Ik connect serieel op PORT4 (die staat aangegeven in de configuratie van My Bluetooth places).

Iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:11:
Hmm, ik heb inmiddels een MSI Bluetooth USB adapter. De proggies die erbij zitten werken perfect, maar ik krijg de FMA niet aan de gang. Ik connect serieel op PORT4 (die staat aangegeven in de configuratie van My Bluetooth places).

Iemand suggesties??
Hoe ben jij aan "My bluetooth places" gekomen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:16:
Hoe ben jij aan "My bluetooth places" gekomen???
als je een MSI BT software pakket heb geinstalleerd komt dat er standaard.

wie geen MSI dongle heeft kan er toch gebruik van maken via de gehackte variant van .......... let me think :| hoe heet ie ook al weer.... van w-k-pieters. de topic daarover is hier [rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:11:

Iemand suggesties??
of je connect hem eerst op port1 in my BT places. Dat betekent dat proggie denkt dat hij verbind via een kabel of je vinkt hem aan op BT en zet de adres van je toestel erin. Hoe vind je die adressen? BT places search for dvices in range > bij je toestel properties en voila het adres en dan verbind hij via de BT en niet de BT serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 04 maart 2004 @ 16:22:
[...]

of je connect hem eerst op port1 in my BT places. Dat betekent dat proggie denkt dat hij verbind via een kabel of je vinkt hem aan op BT en zet de adres van je toestel erin. Hoe vind je die adressen? BT places search for dvices in range > bij je toestel properties en voila het adres en dan verbind hij via de BT en niet de BT serial
Thanks! Werkt!!

Nog 1 vraagje: overal in de opties van FMA is "Sync with Outlook" ge-disabled. Enig idee waarom??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 21:50

Ad Hox

N/A

JanPedaal schreef op 04 maart 2004 @ 14:10:
[...]
Je moet inderdaad bij Orange zijn. Volgens Peters GSM Index kan dit door het invoeren en sturen van de volgende
code:
1
**61*NUMMER*11*ss#
NUMMER is het nummer van de voicemailcentrale van Orange (+31628500560)
ss is het aantal seconden dat de telefoon moet overgaan voordat de voicemail wordt ingeschakeld, tussen de 5 en 30 seconden.
Deze info komt dus wel van een redelijk oude site, misschien zijn de codes inmiddels anders.
Je kan ook de klantenservice bellen, 1200.
Hmm t werkt niet :( Andere codes nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:38:
Nog 1 vraagje: overal in de opties van FMA is "Sync with Outlook" ge-disabled. Enig idee waarom??
heb je wel outlook? outlook express en outlook zijn 2 los van mekaar staande programmas he....

outlook express is van windows en outlook van office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n SiteCom Bluetooth USB Adapter vandaag binnen gekregen, en alle software die op de cd stond geinstalleerd (het is geen programma ofzo die ik kan openen (zoals FMA)).

Als ik de dongle in de pc stop krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is gevonden (hij vermeldt niet dat het om een SiteCom adapter gaat).
Maar nu mijn vraag: Moet ik de dongle als een schijf bij "Deze Computer" zien of is er een andere methode om op de dongle te komen en hem te laten zoeken naar de T610??? Alles afgezocht maar geen antwoord op deze vraag gevonden in de search. Jullie misschien?

Ik had bedacht om via Float Media Controll te connecten, maar hij herkent/connect niet naar m'n Sitecom bluetooth adapter. Hij geeft Error 10047 in function Connect (Socket) Adress Family not supported by protocol family

Voor mij is heel die Bluetooth shit totaal nieuw, en ik ben niet echt proffesioneel met computers, maar ik krijg met geen mogelijkheid de dongle aan de praat, laat staan de dongle in verbinding met m'n T610.

Help :| ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:01:
[...]

heb je wel outlook? outlook express en outlook zijn 2 los van mekaar staande programmas he....

outlook express is van windows en outlook van office.
Microsoft Outlook XP aanwezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

heeft de batterij last van het geheugen-effect?
of mag je hem ook gewoon opladen als hij pas half leeg is?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar zit ik eigk ook mee...
khep al vaker gehoord dat de batterij daar geen last van zou hebben aangezien het een li-polymeer batterij is maar er zijn ook veel sites die zeggen dat de li-polymeer batterij daar niks mee te maken heeft en dat je um niet kunt laden als ie halfvol is...

bietje vaag eigk en ik zou daar ook wel eens duidelijkheid over willen hebben...misschien dat iemand hier dat weet??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige negatieve effect van een halfvolle Li-polymer batterij opladen is dat de "batterytime-remaining" indicator er minder nauwkeurig door wordt. Met de t68i had je hier last van omdat in deze de status van de batterij zogenaamd "nauwkeurig" in het statusschermpje werd getoond (ie. nog XX min. gesprekstijd, XX uur standby tijd) maar die functionaliteit hebben ze maar weer afgeschaft met de T610. Misschien dat het accupictogrammetje wel minder nauwkeurig wordt hierdoor.
Maja, een keer helemaal leeg maken en volledig laden lost het ook weer op.
Kortom, niet echt een goede reden om een Li-polymer batterij niet op te laden wanneer deze nog niet leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:03:
Ik heb m'n SiteCom Bluetooth USB Adapter vandaag binnen gekregen, ............. laat staan de dongle in verbinding met m'n T610.

Help :| ;(
Ik heb ook de Sitecom, maar je moet eerst de software installeren en dan pas de adapter in je USB poort prikken. Als alles goed gaat krijg je vanzelf "My Bluetooth Places" onder "Deze Computer" en een icoontje bij het klokkie.

FMA gebruik ik (nog) niet, dus daar durf ik niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is opgelost met m'n dongle zelf. Ik kan nu bestanden ontvangen en verzenden met m'n T610.

Allen met Float's Media Controll kan ik niet connecten. Ik weet namelijk ook niet wat een COM9 is en wat een port 1 of port 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Nu online

de Peer

under peer review

dus ik zou hem altijd in mijn (aangesloten op de lader) bureauhouder kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15
Ik heb mijn Gigabyte Bluetooth adapter vandaag binnengehad, en het werkt echt perfect. Bestanden uitwisselen, het gaat allemaal prima. Ook Pc Control werkt meteen goed, het was alleen ff pielen waar dat menu nou zat om bijv. Winamp via mijn telefoon te besturen, het zat dus bij Accessoires, maar goed.

Erg stoer gewoon, dat je bijv. ook gewoon de muis kan bewegen via Bluetooth :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje, mijn T-610 heeft soms de kuren, krijg ik een sms'je binnen geeft die de verkeerde naam aan, dit kan ik niet in de telefoon zelf veranderen toch ?? Kan dat wel via bluetooth ?? Als ik bijv. dat smsje opsla, en daar terug stuur naar m'n gsm ?? Zijn er programma's hiervoor die dat kunnen ??
Die dus sms'jes kunnen opslaan ??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, het is uiteindelijk allemaal gelukt met FMA. Het is misschien een heel goed idee om deze link in de startpost te vermelden: http://fma.xinium.com/for...ef1e29040637&showtopic=32

Ik denk dat veel mensen veel werk gaat besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had dus ook een connection error met FMA ging ff kijken bij help zag daar FMA forum staan en dan ff searchen op het forum naar de error, dat is toch niet zoveel moeite ? ? ? lijkt mij. Een nadenken en je komt er wel achter toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij een beetje onbekend gebied! ;)

Maar nog ff een vraag, ik kan nu ook FMA'en maar nu wil ik Winamp besturen met m'n phone. Dit kan ook met FMA heb ik gelezen, maar hoe? Want in een van de FMA fora staat dat je je phone moet connecten met FMA zodat je in je "accesoires" menu een menu van FMA krijgt. Mijn vraag: Hoe zorg je ervoor dat FMA in je "accesoires" menu komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Je verwart een beetje de kip en het ei in dit verhaal. Je moet eerst zorgen dat FMA connect met je telefoon, daarna krijg je in je telefoon een FMA menu (dat menu moet tenslotte door FMA, door je PC dus, gemaakt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta geconnected met m'n telefoon en FMA. Ik kan m'n telefoonboek synchroniseren enz. (dus ik neem aan dat ze in verbinding met elkaar staan). Maar ik krijg geen extra menu er bij. Ik neem aan dat dat extra menu in "Verbindingen" komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:58:
Ik sta geconnected met m'n telefoon en FMA. Ik kan m'n telefoonboek synchroniseren enz. (dus ik neem aan dat ze in verbinding met elkaar staan). Maar ik krijg geen extra menu er bij. Ik neem aan dat dat extra menu in "Verbindingen" komt te staan?
Dat klopt.
Het is mij ook nog niet gelukt om met FMA die scripts werkend te krijgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:24:
Ideetje:
Het viewfinder signaal via bluetooth naar je PC - dan heb je een simpele webcam!
Voor wie dit interessant lijkt: hrs heeft een iets simpeler maar wel realiseerbaarder ideetje gepost en uitgewerkt op het FMA forum: http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=460
Geen live stream maar om de 20 sec. een foto naar je PC met time&date stamp!
... en het werkt perfect! Ik moest alleen even "Picture" veranderen in "Image" in de foon (of Image in Picture in het scriptje). :9

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Nu online

de Peer

under peer review

wat is nu eigenlijk het nut van je muis en winamp kunnen besturen via bluetooth?

het is natuurlijk erg gaaf om er een beetje mee te kloten.
maar ik zal het nooit gebruiken...
je moet dan eerst dat pc-control aanzetten, dan bluetooth aanzetten op je telefoon en dan kun je pas wat doen. je zult altijd eerst naar je pc moeten lopen om pc-control aan te zetten.

want neem aan dat je bluetooth niet altijd aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
de Peer schreef op 07 maart 2004 @ 18:10:
wat is nu eigenlijk het nut van je muis en winamp kunnen besturen via bluetooth?

je moet dan eerst dat pc-control aanzetten, dan bluetooth aanzetten op je telefoon en dan kun je pas wat doen. je zult altijd eerst naar je pc moeten lopen om pc-control aan te zetten.

Ik zou denken tijdens het geven van presentaties enzo. Niet zo zeer voor powerpoint omdat die al een eigen besturing heeft , maar mss om sites te tonen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n headset bestelt die in het T630 topic word besproken misschien wel handig om hier te vermelden kost 7,- euro en is ook meteen een FM-radio met displaytje en knoppies erop komt alleen 7,5 euro verzendkosten bij.

zal zometeen ff de link naar die site opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 07 maart 2004 @ 11:01:
Je verwart een beetje de kip en het ei in dit verhaal. Je moet eerst zorgen dat FMA connect met je telefoon, daarna krijg je in je telefoon een FMA menu (dat menu moet tenslotte door FMA, door je PC dus, gemaakt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay zoals belooft hier de link naar die headset met fm-radio.

http://www.telecomadvies.nl/misc/accpop.php?acces_id=74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

4POX

Everybody is wired

Mensen in Friesland die er eentje gaan bestellen.. Misschien kunnen we samen kopen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

de Peer schreef op 07 maart 2004 @ 18:10:

Ik heb de TV in de woonkamer gekoppeld aan mijn PC. Als ik dan een film afspeel via mijn PC dan kan ik in de woonkamer van alles regelen met mijn muis. Hoef ik niet telkens naar mijn kamer te lopen.

Ook vanaf je bed je winamp besturen is gewoon handig. FF ander nummertje opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:27:
[...]

Je moet als FMA geladen is (voordat je met je T610 connect) onder Tools -> Options, tabblad Script een script kiezen, zoals C:\Program Files\Fma\CarpeDi3m1687 v2.0c.vbs (zit er standaard bij) of een ander script dat je zelf maakt of download van bijvoorbeeld de FMA site, http://fma.xinium.com
Vervolgens kan het nodig zijn FMA geheel af te sluiten en opnieuw te starten. Als je dan connect met je T610, krijg je als het goed is een melding als "Connected to FMA" in je T610 te zien. Je moet in je T610 dan op OK klikken. Vervolgens staat er in je standby scherm ook een melding onder je Operator zoals "FMA Remote" o.i.d.
Als je nu naar het hoofdmenu gaat, optie * (Connectivity/Verbindingen), optie 8 (Accessories) zit je in het FMA menu.
Zo duidelijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:25:
Ik heb zo'n headset bestelt die in het T630 topic word besproken misschien wel handig om hier te vermelden kost 7,- euro en is ook meteen een FM-radio met displaytje en knoppies erop komt alleen 7,5 euro verzendkosten bij.

zal zometeen ff de link naar die site opzoeken.
De prijs staat nu al weer op 44 euro. Ik heb al 2 besteld en betaald, ff afwachten of ik hem ook voor deze prijs krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb er ook 1 bestelt dus, maar toen was de prijs nog 7,- euro en iemand in het T630 topic is gebelt dat deze prijs niet klopte en ze hem voor deze prijs niet konden leveren. Ik ben nog niet gebelt en hou me nog ff voor de gekken en dan stuur ik deze week nog een email om te vragen wanneer hij nou komt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een T630, wil iemand met mij de cover ruilen? ik vind de T610 er mooier uit zien, alleen wil ik wel mn TFT schermpje houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank Jopz! Het is eindelijk gelukt! De verbinding is wel slecht, hij valt vaak weg als ik bv. een grote playlist open. Maar dan moet je gewoon niet teveel knoppen tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 05:47:
ik heb een T630, wil iemand met mij de cover ruilen? ik vind de T610 er mooier uit zien, alleen wil ik wel mn TFT schermpje houden :9
Wit of zwart?

Misschien heb ik wel interesse. Heb alleen wel wat krasjes dr op zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:38:
[...]

Thanks! Werkt!!

Hmm, kijk ik net op de site van FMA, krijg ik antwoord op mijn eigen vraag:
Title: New Releases

Hi all!

As promised we have released 0.1.1 build which is prerelease and in Alpha stage yet. It introduces Outlook Synchronization of Phonebook contacts.

Everyone is encouraged to test it and report bugs/suggestions at SF.net. Please specify "Outlook Sync" category when reporting. Your help is quite welcome!

Caution! Do a backup of your Outlook and Fma contacts before performing any tests!

Have fun!

Download location:
FMA 0.1.1 ALPHA (Outlook Sync)
De Outlook Sync was dus nog niet geïmplementeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
weet iemand hoe je een andere functie op een knopje toewijst... nou krijg ik als ik op et kleine ronde knopje (rechter zijkant) internet shit maar dat wil ik helemaal niet.... hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmore-323 schreef op 09 maart 2004 @ 19:11:
weet iemand hoe je een andere functie op een knopje toewijst... nou krijg ik als ik op et kleine ronde knopje (rechter zijkant) internet shit maar dat wil ik helemaal niet.... hoe kan ik dit veranderen?
volgens mij kan dat niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Voor diegene die de headset (HPR-20) willen kopen, bij www.bestekeus.nl kost hij € 39,50.
Ik heb hem daar ook gehaald, prima webwinkel!
Directe link

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag mn T630 als remote gebruiken voor mn pc (daarbij is belangrijk om te weten dat mijn beeldscherm dan uit staat). dat is tot nu toe goed gelukt met PC Control en Jeyo Remote.
maar er zit me nog wat dwars.

PC Control heeft de mooiste en best werkende playlist voor winamp en je kan er programma's mee starten. MAAR.. je kan Winamp niet op laten houden met spelen en je kunt de opgestartte programma's niet sluiten!
PC Control valt voor mij dus af.

Jeyo Control kan ook programma's starten en kan WEL die programa's ook weer sluiten. MAAR bij Jeyo Control zit weer een bug in de playlist waardoor de eerste paar nummers niet werken en maar 1 nummer vertegenwoordigen.

zijn er meer mensen die veel met deze remote proggies worstelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 40,- hoef ik die headset niet wil er hoogstens 25,- euro voor neer tellen incl. verzendkosten. Maar heb nog steeds niks gehoord van telecomadvies.nl dus w8 nog even af. En dan stuur ik morgen wel een mail van waar hij nou blijft. :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je in die FloAt's Mobile Agent je bluetooth instellen want bij mij werkt dat niet?

ik krijg namelijk een error:

10047: in function connect blablabla

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 01:25:
zijn er meer mensen die veel met deze remote proggies worstelen?
Aangezien S/E het bij de nieuwe K700 als feature noemt, zou het best eens kunnen dat ze zelf nu met remote controll software komen:
In addition, you can use the K700 as a remote control for your computer. Get your Powerpoint presentation started, and slide through it with your K700.
Of de S/E software daarentegen zoveel beter zal worden dan de progjes die jij noemt valt te betwijfelen gezien de software die ze in het verleden produceerden :X

[ Voor 32% gewijzigd door PowerFlower op 10-03-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

welke software draai je dan op je t630? Of zijn dat die dingetjes?

edit: laat maar... Zijn proggies om je computer aan te passen aan je telefoon... Ik zou het graag andersom zien, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn :?

[ Voor 55% gewijzigd door MikeyMan op 10-03-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Is het iemand al gelukt om die webcam aan de praat te krijgen ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Webcam ? leg uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op 10 maart 2004 @ 15:19:
Is het iemand al gelukt om die webcam aan de praat te krijgen ??!
zit je wel in de goede topic? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Webcam-script in FMA.

Nee is mij ook niet gelukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:49:
[...]

zit je wel in de goede topic? 8)7
Ik denk dat Boinkie op mijn geleuter over "je T610 als webcam" reageerde. Dit heeft natuurlijk maar gedeeltelijk met de T610 te maken... Anyway, wel leuke functionaliteit met je T610, dus what the heck: :P

Boinkie, ik heb het inderdaad aan de praat gekregen, check voor meer info. mijn site maar ff (heb korte post geplaatst "T610 as a pseudo-webcam").
Maar: toen ik FMA upgrade naar .31e en vervolgens .32 werkte het bij mij niet meer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:46:
[...]

Voor wie dit interessant lijkt: hrs heeft een iets simpeler maar wel realiseerbaarder ideetje gepost en uitgewerkt op het FMA forum: http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=460
Geen live stream maar om de 20 sec. een foto naar je PC met time&date stamp!
... en het werkt perfect! Ik moest alleen even "Picture" veranderen in "Image" in de foon (of Image in Picture in het scriptje). :9
Deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh dan zit ik zelf niet in de goede topic.... 8)7

:+

zal voortaan de postjes beter proberen te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:05:
[...]
Boinkie, ik heb het inderdaad aan de praat gekregen, check voor meer info. mijn site maar ff (heb korte post geplaatst "T610 as a pseudo-webcam").
Maar: toen ik FMA upgrade naar .31e en vervolgens .32 werkte het bij mij niet meer... :?
Hoe krijg je dat script in FMA dan ?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op 10 maart 2004 @ 16:16:
[...]

Hoe krijg je dat script in FMA dan ?? :o
Zie mijn post een eindje hieronder met uitleg.
Update: heb het nu met FMA versie 0.10.33 geprobeerd, CarpediWebMouse-1.3.vbs werkt weer iets beter (maar nog steeds niet zo perfect als het eerste WebcamT610.vbs scriptje van hrs onder 0.10.32b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:35:
[...]

Zie mijn post een eindje hieronder met uitleg.
Update: heb het nu met FMA versie 0.10.33 geprobeerd, CarpediWebMouse-1.3.vbs werkt weer iets beter (maar nog steeds niet zo perfect als het eerste WebcamT610.vbs scriptje van hrs onder 0.10.32b)
Ja klopt dat winamp heb ik aan de praat gekregen maar dat was niet moeilijk dat was gewoon script laden maar ik kan dat script niet downloaden... er staan alleen maar teksten in dat topic...

maak anders een nederlandse tutorial :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hebben jullie ervaring met de se t610 in combinatie met t mobile ??
en wat is jullie bereik hiermee..

bij mij bar slecht..
van steeds meer mensen hoor ik dat ik niet bereikbaar ben.
en niet een keer nee maar constant & er vaak..
dit had ik op dezelfde plekken, met nokia 6301i niet.
en dan bedoel ik ook echt helemaal niet.
toen had ik ook nooit commentaar over onbereikbaarheid.

Inmiddels kan ik echt niet zonder mijn mobiel.. maar dan moet deze natuurlijk wel bereikbaar zijn !!!! Anders heb je er nog niets aan.

Weten jullie of deze combinatie niet goed werkt / slecht.
Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:14:

bij mij bar slecht..
van steeds meer mensen hoor ik dat ik niet bereikbaar ben.
en niet een keer nee maar constant & er vaak..
dit had ik op dezelfde plekken, met nokia 6301i niet.
en dan bedoel ik ook echt helemaal niet.
toen had ik ook nooit commentaar over onbereikbaarheid.

Inmiddels kan ik echt niet zonder mijn mobiel.. maar dan moet deze natuurlijk wel bereikbaar zijn !!!! Anders heb je er nog niets aan.

Weten jullie of deze combinatie niet goed werkt / slecht.
Alvast bedankt voor de reacties.
Wat voor firmware heb je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op 10 maart 2004 @ 17:03:
[...]

Ja klopt dat winamp heb ik aan de praat gekregen maar dat was niet moeilijk dat was gewoon script laden maar ik kan dat script niet downloaden... er staan alleen maar teksten in dat topic...

maak anders een nederlandse tutorial :+
Goed idee, maar nu ff niet :)
Kjik hier maar: FMA Forum: Download Script Files Here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:14:
Ik bel met dezelfde combi. Sinds een paar weken is mijn ontvangst afgenomen naar bijna nul. Soms krijg ik pas 's avonds laat een sms of voicemailmelding van diezelfde ochtend... Heel erg lastig als je voor zaken afhankelijk bent van je mobiele bereikbaarheid :S
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.