Ik heb m'n SiteCom Bluetooth USB Adapter vandaag binnen gekregen, en alle software die op de cd stond geinstalleerd (het is geen programma ofzo die ik kan openen (zoals FMA)).
Als ik de dongle in de pc stop krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is gevonden (hij vermeldt niet dat het om een SiteCom adapter gaat).
Maar nu mijn vraag: Moet ik de dongle als een schijf bij "Deze Computer" zien of is er een andere methode om op de dongle te komen en hem te laten zoeken naar de T610??? Alles afgezocht maar geen antwoord op deze vraag gevonden in de search. Jullie misschien?
Ik had bedacht om via Float Media Controll te connecten, maar hij herkent/connect niet naar m'n Sitecom bluetooth adapter. Hij geeft Error 10047 in function Connect (Socket) Adress Family not supported by protocol family
Voor mij is heel die Bluetooth shit totaal nieuw, en ik ben niet echt proffesioneel met computers, maar ik krijg met geen mogelijkheid de dongle aan de praat, laat staan de dongle in verbinding met m'n T610.
Help
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 04-03-2004 17:36
]