Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Li-ion heeft vrijwel geen last van geheugeneffecten.
Jij bedoelt NIMH batterijen, die hebben dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Btw is de T610 tot telefoon van het jaar verkozen.

http://www.gsmworld.com/awards/winners.html#1a

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:01

de Peer

under peer review

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 19:56:
Li-ion heeft vrijwel geen last van geheugeneffecten.
Jij bedoelt NIMH batterijen, die hebben dat wel.
wat is dán het voordeel van een polymeer??
zal toch niet voor niks 10 euro duurder zijn terwijl hij minder lang meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Begin is rechtstreeks uit de marketing-blah van S/E. Wat ís nou eigenlijk Quickshare?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 25 maart 2004 @ 10:35:
Gister op de CeBIT even mijn firmware laten flashen :D

Tering wat is JAVA snel geworden vergeleken met R1L. Had niet verwacht dat het zoveel uit zou maken.
Is dit CeBit een internet site of een winkel? En als het een site is....kun je me dan ff het adres geven? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:18:
[...]

Is dit CeBit een internet site of een winkel? En als het een site is....kun je me dan ff het adres geven? :*)
Is dat niet een enorme technologiebeurs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Haha, CeBit is idd een gigantische technologie beurs, maar ik kan je wel een URL geven als je wilt:
http://www.cebit.de/

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik heb nu ook zo'n dongle, en dat werkt allemaal leuk en aardig, maar is het ook mogelijk van ik van mijn telefoon naar de pc connect voor pc control?

Ik heb dat Jeyo remote spul, maar dan moet ik dus in dat program op connect drukken.. naja als ik dan toch al bij me computer ben hoef et niet meer via me foon te doen

Is er mischien een mogelijkheid dat ik vanaf me t610 die verbinding op kan starten? zou wel chill zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

de Peer schreef op 26 maart 2004 @ 14:31:
[...]

wat is dán het voordeel van een polymeer??
zal toch niet voor niks 10 euro duurder zijn terwijl hij minder lang meegaat.
Li-Polymeer batterijen hebben als voordeel tov Li-Ion dat ze een hogere capaciteit en een kleiner gewicht mogelijk maken. Daarnaast zijn ze in meer vormen te maken, waardoor in de toekomst batterijen nog kleiner kunnen worden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Is het ook mogelijk (misschien al voorbij gekomen of misschien zie ik het gewoon niet) om de tijd van de laatste oproep (of gemiste oproep) te zien. Vooralsnog zie ik alleen de datum.

Of kan ik op een andere manier zien wie mij wanneer heeft proberen te bellen. Als ik in dat lijstje kijk dan zie ik eerst de naam, dan na een paar seconden het nummer en dan na een paar seconden de datum. En deze volgorde is ook nog willekeurig.

Kan ik niet gewoon met een detailsschermpje wat meer informatie zien over een gemist / ontvangen gesprek?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Even geen zin om 6x255+ nog eens 10 pagina's aan post door te zoeken 8)7

Heeft iemand enig idee hoe je met de nieuwste firmware kan kiezen aan welk van de nummers van 1 persoon je een spraaklabel kan toevoegen? Ik heb dus 1 persoon met 3 nummers. Ik kan wel voor standaard nummer kiezen, maar ik wil gewoon van allemaal een spraaklabel hebben

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

party42 schreef op 27 maart 2004 @ 11:17:
Is het ook mogelijk (misschien al voorbij gekomen of misschien zie ik het gewoon niet) om de tijd van de laatste oproep (of gemiste oproep) te zien. Vooralsnog zie ik alleen de datum.

Of kan ik op een andere manier zien wie mij wanneer heeft proberen te bellen. Als ik in dat lijstje kijk dan zie ik eerst de naam, dan na een paar seconden het nummer en dan na een paar seconden de datum. En deze volgorde is ook nog willekeurig.

Kan ik niet gewoon met een detailsschermpje wat meer informatie zien over een gemist / ontvangen gesprek?
Als het gesprek van dezelfde dag is komt de tijd erbij te staan (als je even wacht) anders alleen de datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:46
athlonkmf schreef op 27 maart 2004 @ 11:29:

Heeft iemand enig idee hoe je met de nieuwste firmware kan kiezen aan welk van de nummers van 1 persoon je een spraaklabel kan toevoegen? Ik heb dus 1 persoon met 3 nummers. Ik kan wel voor standaard nummer kiezen, maar ik wil gewoon van allemaal een spraaklabel hebben
Bij instellingen/spraakbesturing/kiezen met stem/nummertypes, kan je per nummersoort een spraaklabel instellen. Bijvoorbeeld "thuis!" of werk. Dan kan je bijvoorbeeld bij Anita het spraaklabel "Breezah!" toevoegen en daarna thuis roepen...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Shiver23 schreef op 27 maart 2004 @ 12:35:
[...]

Als het gesprek van dezelfde dag is komt de tijd erbij te staan (als je even wacht) anders alleen de datum.
Stel dat dat gesprek 2 dagen geleden gemaakt is, dan kan je de datum in je toestel 2 dagen terug zetten. Dan zie je opeens weer wel de tijd.

Heel vreemd maar wel leuk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
athlonkmf schreef op 27 maart 2004 @ 11:29:

Dan zal je ze allemaal een aparte entry moeten geven.
Je kan namelijk niet, zoals je zelf ook al vertelde, bij een spraaklabel een nummer kiezen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de handleiding van de T610 staat, bij de camera:

Tip: U kunt snel een hele reeks foto's nemen door herhaaldelijk op de joystick te drukken.

Bij mij lukt dit niet. Na een foto te hebben genomen issie eerst 1 of 2 seconden bezig om de foto "klaar" te maken. Dan vraagt ie nog of ik hem wil wissen, opslaan of verzenden, en dan pas kan ik een nieuwe foto maken... Ik neem toch niet aan dat ze dat bedoelen met een snelle reeks foto's :? Weet iemand hoe je wel die snelle reeks foto's kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dat een foute tip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 02:39:
hm ik heb nu ook zo'n dongle, en dat werkt allemaal leuk en aardig, maar is het ook mogelijk van ik van mijn telefoon naar de pc connect voor pc control?

Ik heb dat Jeyo remote spul, maar dan moet ik dus in dat program op connect drukken.. naja als ik dan toch al bij me computer ben hoef et niet meer via me foon te doen

Is er mischien een mogelijkheid dat ik vanaf me t610 die verbinding op kan starten? zou wel chill zijn
Goeie vraag! Ik gebruik ook dat Jeyo remote, maar het werkt idd erg omslachtig op deze manier..

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

quickshare is de structuur die gebruikt wordt voor het maken van foto's en het meteen kunnen verzenden daarvan op diverse manieren,niet echt duidelijk aan te geven maar staat wel leuk op de doos:) omdat dit systeem gepatenteerd is mogen andere telefoon bouwers dat niet op dezelfde manier doen en moet dat dus via een omweg(als het goed is)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er anderen die ook wel eens een korte schelle piep horen tijdens een gesprek? Ik heb dit met m'n T610 sinds ik ben overgestapt op Telfort, soms wanneer ik iemand bel en de andere nog niet heeft opgenomen, maar soms ook gewoon in het midden van het gesprek.
Het is een harde, onaangename toon (harder dan het spraakvolume, lijkt).
Ben benieuwd of ik de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:12:
Zijn er anderen die ook wel eens een korte schelle piep horen tijdens een gesprek? Ik heb dit met m'n T610 sinds ik ben overgestapt op Telfort, soms wanneer ik iemand bel en de andere nog niet heeft opgenomen, maar soms ook gewoon in het midden van het gesprek.
Heb je die piep misschien precies na 1 minuut?: Menu,#,1,9
En de piep tijdens het overgaan ken ik niet, maar zou wel eens een wisselgesprek aankondiging kunnen zijn, of het signaal dat de tegenpartij je weigert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:12:
ken het geluid ja

ik heb het meestal tijdens het overgaan... pieeeep, pieeeeep, en dan ineens alsof de telefoon explodeert (naja, in ieder erg luid een schelle piep) en dan gewoon weer normale pieeeeeeps..
:)

duidelijk omschreven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:30:
[...]

Heb je die piep misschien precies na 1 minuut?: Menu,#,1,9
En de piep tijdens het overgaan ken ik niet, maar zou wel eens een wisselgesprek aankondiging kunnen zijn, of het signaal dat de tegenpartij je weigert.
Nee, het is echt geen normale minuutpiep. Ook geen wisselgesprek en ook geen weigeringspiep. Het is een nonstandard piep, precies zoals party42 het omschrijft. De eerste keer schrik je echt van die piep...

edit: Party42, zit jij ook op Telfort?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ik zou zelfs wel durven zeggen dat het geen piep is... :) Meer een schel geluid wat sterke overeenkomsten met een piep vertoont maar geen piep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, ik heb ook Telfort, en heb dit ook wel eens.
Persoonlijk heb ik totaal geen last van. Bij mij is het namelijk maar eens in de zoveel tijd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er moet toch een manier zijn om in kontakt te komen met de ontwikkelaars om deze reeks klachten van T610 en T630 kenbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het ook maar eens in de zoveel tijd. Als te bewijzen is dat het alleen met de T610 gebeurd is daar wellicht voordeel uit te slepen... >:)
Maarre, ik heb geen zin om een tijdje met een ander toestel te gaan bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 14:42:
er moet toch een manier zijn om in kontakt te komen met de ontwikkelaars om deze reeks klachten van T610 en T630 kenbaar te maken?
Denk eerder dat je het probleem moet zoeken in de richting van Telfort. Ik heb dit probleem nog nooit gehoord eigenlijk en heb er zelf ook geen last van. (tmobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou al een oplossing om je t610(t-mobile simlock) te unlocken zonder daarbij een kabel te gebruiken of hiervoor te betalen? Heb een paar topics doorgelezen maar kon alleen maar vinden dat je het alleen met een kabel kon doen maar dat lijkt me sterk.. Iemand die weet hoe dit wel zou kunnen(icm alleen software of unlock code)?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 15-09 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:36:
Is er nou al een oplossing om je t610(t-mobile simlock) te unlocken zonder daarbij een kabel te gebruiken of hiervoor te betalen? Heb een paar topics doorgelezen maar kon alleen maar vinden dat je het alleen met een kabel kon doen maar dat lijkt me sterk.. Iemand die weet hoe dit wel zou kunnen(icm alleen software of unlock code)?

alvast bedankt
De enige andere manier: T-Mobile bellen en vragen om de code. Overigens is het discussiëren over een andere manier van unlocken hier niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:36:

alvast bedankt
code goed gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 30 maart 2004 @ 18:39:
Denk eerder dat je het probleem moet zoeken in de richting van Telfort. Ik heb dit probleem nog nooit gehoord eigenlijk en heb er zelf ook geen last van. (tmobile)
Telfort? ik neem aan dat je T-mobile bedoelt ( daar heb ik het over eigenlijk ) :?

ik heb erover nagedacht wie dit smsprobleem nu zou moeten fixen.

standpunt 1: SE maakt de hard en software van T6x0. zij zouden de meest technische ervaren bedrijf zijn die dit ook weer kunnen oplossen dan de T-Mobile kan. dus SE moet dit fixen

standpunt 2: T-Mobile moet dit fixen want het gebeurd alleen met HUN simcards. oude BEN of nieuwe T-Mobile simcards geven dezelfde problemen. Zij moeten zorgen dat hun simcards compatibel zijn met SE.

vraag: wie maakt de T6x0 providershitzooi? de providers zelf of SE ?

indien de providers dit zelf doen zou dat gelijk verklaren waarom dit probleem onstond en waarom SE naar T-Mobile wijst.

vraag: komt deze smsprobleem nu door de providerzooi of door brakke simcards?

om hier achter te komen zou je een andere simcard in moeten doen van een andere provider en dat gaat niet door de simlock. Dan zou je de telefoon moeten unlocken of om de providerzooi te lozen te flashen en welk van de 2 ook mocht hebben gewerkt: dit kan je niet als bewijs/oplossing aanvoeren omdat je illegaal bezig bent.

Naar mijn mening is SE de aangewezen bedrijf dit probleem op te lossen via een simpele upgrade flash. anders moet T-Mobile duizenden simcardjes omruilen tegen goed werkende exempelaren en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.....

en tot slot wie maakt de simcards eigenlijk? 1 en dezelfde bedrijf die ook aan vodafone, kpn en dergelijke levert? leveren zij dan ongeschreven simcardjes? en de provider of SE doet de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
tsjah, ik heb zelf deze telefoon sinds juni, met t-mobile, en ik heb nog geen last gehad van jouw probleem.
ben benieuwd of er meer mensen zijn met 't probleem, anders is 't toch echt jouw telefoon!

[loze opmerking]
vanmiddag heeft mijn T610 een blauw frontje :+ [/loze opmerking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 02:08:
[...]

Telfort? ik neem aan dat je T-mobile bedoelt ( daar heb ik het over eigenlijk ) :?

ik heb erover nagedacht wie dit smsprobleem nu zou moeten fixen.

standpunt 1: SE maakt de hard en software van T6x0. zij zouden de meest technische ervaren bedrijf zijn die dit ook weer kunnen oplossen dan de T-Mobile kan. dus SE moet dit fixen

standpunt 2: T-Mobile moet dit fixen want het gebeurd alleen met HUN simcards. oude BEN of nieuwe T-Mobile simcards geven dezelfde problemen. Zij moeten zorgen dat hun simcards compatibel zijn met SE.

vraag: wie maakt de T6x0 providershitzooi? de providers zelf of SE ?

indien de providers dit zelf doen zou dat gelijk verklaren waarom dit probleem onstond en waarom SE naar T-Mobile wijst.

vraag: komt deze smsprobleem nu door de providerzooi of door brakke simcards?

om hier achter te komen zou je een andere simcard in moeten doen van een andere provider en dat gaat niet door de simlock. Dan zou je de telefoon moeten unlocken of om de providerzooi te lozen te flashen en welk van de 2 ook mocht hebben gewerkt: dit kan je niet als bewijs/oplossing aanvoeren omdat je illegaal bezig bent.

Naar mijn mening is SE de aangewezen bedrijf dit probleem op te lossen via een simpele upgrade flash. anders moet T-Mobile duizenden simcardjes omruilen tegen goed werkende exempelaren en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.....

en tot slot wie maakt de simcards eigenlijk? 1 en dezelfde bedrijf die ook aan vodafone, kpn en dergelijke levert? leveren zij dan ongeschreven simcardjes? en de provider of SE doet de rest?
En wat doet jouw standpunt als ik vertel dat elke T-Mobile SIM-kaart in elke Siemens 55-serie een melding geeft: "Schrijffout SIM" .
Dan kan je op "Ok" drukken en dan heb je voor de rest kan je alles doen, zonder een fout ergens anders nog.

Wat doet dit met jou gedachtegang?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 02:08:
[...]

[...]
Ik denk dat hij op mijn post reageerde. Telfort dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ginz en jopz, het ligt dus aan de simcards van T-Mobile EN Telfort? wat zouden we het beste kunnen doen om van dit probleem af te komen, kijk ginz heeft het maar eens in de zoveel tijd. mijn makker heeft het IEDER keer dat hij sms verstuurd. (T630+T-Mobile)

@marici ik heb dat probleem niet. ik heb een simlockvrij T610 en vodafone abbo.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb me FM-headset binnen gekregen van telecom advies. :*) Ziet er wel een beetje gammeltjes uit en het stoort makkelijk, maarja anders verkoop ik hem toch gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 12:09:
ok ginz en jopz, het ligt dus aan de simcards van T-Mobile EN Telfort? wat zouden we het beste kunnen doen om van dit probleem af te komen, kijk ginz heeft het maar eens in de zoveel tijd. mijn makker heeft het IEDER keer dat hij sms verstuurd. (T630+T-Mobile)

@marici ik heb dat probleem niet. ik heb een simlockvrij T610 en vodafone abbo.
T-Mobile probleem: Geldigheid SMS-jes blijft niet staan icm sommige simkaarten.

Telfort: Een rare piep tijdens de gesprekken op onvoorspelbare momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Hier meldt zich nu ook een T610-gebruiker. Door mijn abonnement te verlengen met twee jaar kon ik meedoen met een actie van Debitel waardoor ik een T610 voor niks kreeg en 100 MMS'jes tot 31 mei 2004. Het vorige toestel (Nokia 3210) heeft het drie jaar uitgehouden en daar was ik al tevreden mee. Helaas ging de batterij na twee jaar steeds slechter werken en kreeg ik een accu uit de oude foon van mijn zus. Deze ging ook steeds slechter zijn werk doen waardoor ik langzamerhand gefrusteerd werd van dat ding; een volle accu die na twee minuten bellen leeg was. Nu kan ik gelukkig even verder prutsen met een nieuwe foon.

Ik moet alleen nog kijken voor een goei Bluetooth-dongle-apparaat voor op de pc, ik weet anders niet hoe ik afbeeldingen, thema's en ringtones van en naar de gsm moet krijgen. Afbeeldingen zou ik wel via de mail kunnen versturen, maar dat grapje gaat vrij veel geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een programma waar je sms'jes mee kan opslaan op je computer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 13:50:
Er is een programma waar je sms'jes mee kan opslaan op je computer ?
Float's Mobile Agent.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 03 april 2004 @ 12:51:
Hier meldt zich nu ook een T610-gebruiker. Door mijn abonnement te verlengen met twee jaar kon ik meedoen met een actie van Debitel waardoor ik een T610 voor niks kreeg

Ik moet alleen nog kijken voor een goei Bluetooth-dongle-apparaat voor op de pc
ik heb ook mijn T610 gratis gekregen door mijn contract te verlengen met 2 jaar bij debitel. ( ik heb jambaa smsbundel ) anyways bij mycom is voor 25 euro een usbdongle ( bereik 10 meter ). de advies die hier wordt gegeven is koop er 1 van 100 meter met het oog op mogelijke uitbreiding in de toekomst ( de T610 heeft sowiezo maar 10 meter bereik ) in principe zijn alle dongles goed en wordt er geen 1 aangeraden/afgeraden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 03 april 2004 @ 13:55:
[...]

Float's Mobile Agent.
Maar Ginz, hoe sla je dit op ?? En mijn vraag is dan ook, kun je dit later weer terug zetten op je fone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:27:
[...]

Maar Ginz, hoe sla je dit op ?? En mijn vraag is dan ook, kun je dit later weer terug zetten op je fone ?
Je kunt je messages exporteren naar elke gewilde plaats op je harde schijf...

Verder heb ik ook Telfort en ook vaak last van die piep... Denk dus dat het aan Telfort/T610 combinatie ligt.

Maar eigenlijk mijn hoofdvraag is het feit dat ik Karaophun heb. Vind het echt helemaal geweldig alleen heb ik de demo. Ik vroeg me af of iemand weet waar ik de full version vandaan kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 15:41:
ik heb ook mijn T610 gratis gekregen door mijn contract te verlengen met 2 jaar bij debitel. ( ik heb jambaa smsbundel )
Het lijkt erop dat de telecomaanbieders hun voorraad proberen kwijt te komen omdat de T630 eraan komt.
anyways bij mycom is voor 25 euro een usbdongle ( bereik 10 meter ). de advies die hier wordt gegeven is koop er 1 van 100 meter met het oog op mogelijke uitbreiding in de toekomst ( de T610 heeft sowiezo maar 10 meter bereik ) in principe zijn alle dongles goed en wordt er geen 1 aangeraden/afgeraden of zo.
Eentje van honderd meter heb ik eerlijk gezegd (nog) niet nodig. Ik heb nu eentje van MSI in de bestelling staan en die heeft een bereik van tien meter, en dat is voor mijn doen meer dan genoeg. De pc staat naast het bureau en op school zit ik ook alleen maar achter de pc, dus eentje van honderd meter is te luxueus. Het enige waar ik de dongle voor ga gebruiken is de gsm. Mocht ik in de toekomst een groter bereik nodig hebben dan is dat zo gebeurt, niet te vergeten de kosten die je je dan uitspaart omdat een dongle met een bereik van honderd meter iets te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Robin Vreuls schreef op 04 april 2004 @ 14:16:
[...]
Het lijkt erop dat de telecomaanbieders hun voorraad proberen kwijt te komen omdat de T630 eraan komt.

[...]
Eentje van honderd meter heb ik eerlijk gezegd (nog) niet nodig. Ik heb nu eentje van MSI in de bestelling staan en die heeft een bereik van tien meter, en dat is voor mijn doen meer dan genoeg. De pc staat naast het bureau en op school zit ik ook alleen maar achter de pc, dus eentje van honderd meter is te luxueus. Het enige waar ik de dongle voor ga gebruiken is de gsm. Mocht ik in de toekomst een groter bereik nodig hebben dan is dat zo gebeurt, niet te vergeten de kosten die je je dan uitspaart omdat een dongle met een bereik van honderd meter iets te duur is.
Die van MyCom zelf is trouwens nu echt 35 euro.

Volgens mij is die van msi bij MyCom nu 25 euro. Die is wel 200 meter in open ruimte.....moah 100 meter zeker. Kost je alleen wel een slot en z'n stom antennetje. Check MyCom maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:51:
[...]

Maar eigenlijk mijn hoofdvraag is het feit dat ik Karaophun heb. Vind het echt helemaal geweldig alleen heb ik de demo. Ik vroeg me af of iemand weet waar ik de full version vandaan kan halen...
check je mail :D

.edit vraag om een mailtje en je krijgt een ban!

[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 05-04-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWA schreef op 04 april 2004 @ 14:44:
Die van MyCom zelf is trouwens nu echt 35 euro.

Volgens mij is die van msi bij MyCom nu 25 euro. Die is wel 200 meter in open ruimte.....moah 100 meter zeker. Kost je alleen wel een slot en z'n stom antennetje. Check MyCom maar ff.
weird.... die mycomdongle is maar 10 meter hoor, zou het niet een typefout kunnen zijn van die prijs? want het is al een paar maanden 25 euro? ik ben er vorige week nog geweest in die winkel. die andere van msi die rechts ervan staat is 39 euro maar is wel 100 meter. ze hebben ook een MSI dongle van 10 meter en die kost 29 euro. ik ga over een paar weken weer kijken dra ik weer wat geld heb....

edit:
: ik kan de msi van 10 meter niet meer vinden? zou dat de reden zijn voor de prijs stijging?

maar robin vreuls heeft een beetje hetzelfde denkwijze als ik, denk dat ik ook 10 meter ga halen. heb het toch al niet zo breed dus.....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
shiver?zou je mij aub ook een mailtje kunnen sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje bedankt....

[ Voor 179% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat voor een programmaatje dat karaophun? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de problemen wat btreft bereikbaarheid van t-mobile incombinatie met SE t610... ik heb hem nu ter repratie op laten sturen... maar jah zijn er eigenlijk meer klachten bekend ? Zodat ik bij de telcom toko aan kan komen met een goed verhaal, mocht hij nog niet goed gerepareerd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:18:
hoe zit het met de problemen wat btreft bereikbaarheid van t-mobile incombinatie met SE t610... ik heb hem nu ter repratie op laten sturen... maar jah zijn er eigenlijk meer klachten bekend ? Zodat ik bij de telcom toko aan kan komen met een goed verhaal, mocht hij nog niet goed gerepareerd zijn...
Een vriend van mij had er ook last van, ik zal het hem nog eens vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
Shiver, kun je mij ook een mailtje sturen? 8)

kevinvanschoor op hotmail puntje com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb ff een vraagje aan jullie ik heb sinds een half jaar de t610 met software versie R3C002 nu heb ik alleen 1 probleem; als ik iemand bel en hij gaat over krijg ik soms een hele harde korte (<1sec)piep te horen...
Ligt dit aan de software--> bekende bug?
Of is er misschien een andere oplossing

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zag een weekje geleden in het Metro-krantje (die in de bus/trein te vinden is) een aanbieding staan. Nu vind het wel een leuk toestelletje en wil hem graag gaan aanschaffen.
In die aan bieding stond dat je (abonnement) een startbedrag van 25 euro moet betalen en dan per maand 30 euro abo-kosten.

NU vroeg ik me af of er nog verder nog kosten erbij komen, als dat phone'tje bestel?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karaophun is zoals de naam het al verteld een karaokeprogramma, de demo is vrijwel overal met een beetje googelen ( http://www.karaophun.com ) te vinden. Ben eigenlijk op zoek naar de karaophun PLUS versie, waar je je eigen karaokeliedjes kan uploaden! Dus iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 05 april 2004 @ 23:02:
Ik zag een weekje geleden in het Metro-krantje (die in de bus/trein te vinden is) een aanbieding staan. Nu vind het wel een leuk toestelletje en wil hem graag gaan aanschaffen.
In die aan bieding stond dat je (abonnement) een startbedrag van 25 euro moet betalen en dan per maand 30 euro abo-kosten.

NU vroeg ik me af of er nog verder nog kosten erbij komen, als dat phone'tje bestel?
www.super-deal.nl/t610

Verder geen extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan ga deze phone toch maar eens halen dan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Shiver23 schreef op 04 april 2004 @ 15:30:
[...]

check je mail :D

.edit vraag om een mailtje en je krijgt een ban!
? Ik vraag niet om een mailtje? Geen idee wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Laatst online: 10:49
Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 09:45:
[...]

Dan ga deze phone toch maar eens halen dan.
Ik belde net orange en ze wisten te vertellen dat ik naast deze aanbieding ook nog eens 2 maanden gratis kan sms-en. En dat staat niet op die site vermeld.

Edit: dit zijn de voorwaarden:

1. Gratis sms geldt voor alle Orange Free abonnementen die in de periode van 1 maart tot en met 2 mei 2004 geactiveerd worden. Nieuwe Orange Free klanten kunnen gratis sms'en tot 2 maanden (61 dagen) na de datum van activatie.
2. De volgende diensten vallen buiten de actie en zullen conform de gebruikelijke tarieven van Orange via je bundel verrekend worden:
* sms versturen vanuit het buitenland;
* sms versturen naar een buitenlands nummer;
* sms versturen vanaf GroepsSMS via www.orange.nl;
* alle sms-diensten (nieuws, verkeer, ringtones, etc.) die je op je mobiele telefoon ontvangt onder meer via Sms info, Sms fun, Bel info, Bel fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen;
* spamming via sms, d.w.z. ongevraagde sms'jes voor commerciële, charitatieve of ideële doeleinden;
* commercieel gebruik van sms;
* geautomatiseerd verzenden van sms via hardware of software toepassingen; anders dan verzending via een mobiele telefoon.

[ Voor 63% gewijzigd door Mad_Manic op 06-04-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mad_Manic schreef op 06 april 2004 @ 11:27:
[...]

Ik belde net orange en ze wisten te vertellen dat ik naast deze aanbieding ook nog eens 2 maanden gratis kan sms-en. En dat staat niet op die site vermeld.
Oh, dat is helemaal mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
Ik heb dus gebruik gemaakt van die aanbieding. Het komt er dus op neer dat je een T610 met een abo free orange 30 krijgt. Je betaald 25 euro (welkomspakket) en daarvoor krijg je de simkaart + 15 euro tegoed. Daarnaast krijg je 3 maanden € 30,- extra dus € 90 gratis en krijg je ook nog eens 2 maanden onbeperkt sms-en. Nummerbehoud is ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mad_Manic schreef op 06 april 2004 @ 11:46:
Ik heb dus gebruik gemaakt van die aanbieding. Het komt er dus op neer dat je een T610 met een abo free orange 30 krijgt. Je betaald 25 euro (welkomspakket) en daarvoor krijg je de simkaart + 15 euro tegoed. Daarnaast krijg je 3 maanden € 30,- extra dus € 90 gratis en krijg je ook nog eens 2 maanden onbeperkt sms-en. Nummerbehoud is ook mogelijk.
Ok tnx.

Nu weet ik genoeg over die aanbieding. Ik zeker (ja, nu heel zeker) dat toestelletje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 11:48:
[...]

Ok tnx.

Nu weet ik genoeg over die aanbieding. Ik zeker (ja, nu heel zeker) dat toestelletje halen.
Na ja halen ???? Hij wordt bezorgd door een koerier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mad_Manic schreef op 06 april 2004 @ 11:53:
[...]

Na ja halen ???? Hij wordt bezorgd door een koerier. ;)
nou ja, je weet wat ik bedoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 22:36:
Hey ik heb ff een vraagje aan jullie ik heb sinds een half jaar de t610 met software versie R3C002 nu heb ik alleen 1 probleem; als ik iemand bel en hij gaat over krijg ik soms een hele harde korte (<1sec)piep te horen...
Ligt dit aan de software--> bekende bug?
Of is er misschien een andere oplossing

alvast bedankt
Zie hier dat je niet de enige bent... Twee posts verder blijkt dat Party42 er ook last van heeft.
Zit je ook bij Telfort toevallig? Ik heb dit probleem met firmware R4C002 en sinds ik bij Telfort zit. Voor de nummerportering zat ik bij T-Mobile, eerst met firmware RC1, daarna RC3 en daarna RC4, alledrie nooit last van die schelle piep gehad. Lijkt mij dus geen firmware related probleem...
Als jij ook bij Telfort zit dan lijkt het toch echt op een T610-Telfort probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
hey mensen,

ik heb een vraagje
wat is het verschil tussen de t610 en de t610se

want die bestaat toch ook, of ben ik nu gek aan t worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
m.lammers schreef op 07 april 2004 @ 10:14:
hey mensen,

ik heb een vraagje
wat is het verschil tussen de t610 en de t610se

want die bestaat toch ook, of ben ik nu gek aan t worden
T610se :?

Waar haal jij de info vandaan, dat er een T610se is?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

T610se?
se SonyEricsson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
SE = Special Edition :?

Misschien een SonyEricsson T610 met een blauwe of rode behuizing oid?

[ Voor 18% gewijzigd door Ginz op 07-04-2004 14:12 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk eerder dat ie een T630 bedoelt want dat is de "second edition" van de T610..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de rode en blauwe zijn eigenlijk nooit echt geleverd in nederland toch? ? ?
Vind de blauwe echt vet namelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dan koop je toch dat frontje en zet je hem er zefl op.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
jawel hoor ik heb een blauwe bij bel company gekocht,en bij tell-me hadden ze ook een blauwe phone house hadden toen ook rode en blauwe
Op internet kon je rood én blauw ook krijgen alleen wel duurder dan zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind de kleur wel best zo ik blijf bezig misschien alleen het batterijklepje veranderen. Want officieel zou je garantie vervallen als je frontje verwisselt. Ik ken het verhaal van die andere gast die heeft geflasht en frontjes gewisselt, maargoed officeel vervalt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ff wat tussen door...

Waarom geeft die ...zoekmachine hier, bij elk woord dat ik intyp 'no results found' :( ?? Terwijl er zeker een topic over bestaat! WAAH ik wordt hier gestresst van |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 15:19:
Sorry ff wat tussen door...

Waarom geeft die ...zoekmachine hier, bij elk woord dat ik intyp 'no results found' :( ?? Terwijl er zeker een topic over bestaat! WAAH ik wordt hier gestresst van |:( ;)
De zoekmachine is tijdelijk stuk; zie http://www.tweakers.net/plan/240

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een simkaart van een ander in m'n telefoon gedaan !!
Nu ben ik alle sms'jes in m'n inbox kwijt, is er een manier dat ik deze terug kan krijgen of niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 21:56

TMC

Het lijkt mij dat die op je oude simkaart staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 08 april 2004 @ 20:30:
Het lijkt mij dat die op je oude simkaart staan :).
Op het sim archief staan nog wel berichten, maar niet in de inbox zelf !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

postvak in = simkaartje !!

postvak in = vol dan pas gaat het naar telefoongeheugen..... !!

dus als je nou ff je eigen simkaartje er weer in doet staan je smsjes er weer !!

dan selekteer je opslaan en staan ze er nog steeds nadat je de simcard weer verwisseld hebt (= opgeslagen in telefoongeheugen dus)

offtopic:
deze keer was het gratis maar de volgende keer wil ik betaald worden heh.... :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:36:
[KNIP]

offtopic:
Haha, dan heb ik denk ik nog wel een rekeningetje voor jou open staan!? :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als je nou ff je eigen simkaartje er weer in doet staan je smsjes er weer !!

dan selekteer je opslaan en staan ze er nog steeds nadat je de simcard weer verwisseld hebt (= opgeslagen in telefoongeheugen dus)

offtopic:
Ik kan je nu vertellen dat ik ALLES kwijt ben !!! Verdimme man, ik heb dus alleen een andere simkaart in m'n gsm gehad. Nadat ik de telefoon uit had gezat is dus ook het sim-archief weggegaan ( bij het sms - geheugen staat bij beiden 0 % ) Hoe kan ik dit nu weer terug halen :'( ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 09:14
Ik heb een vraag m.b.t. de garantie op een '2ehands' T610 toestel. Volgens de verkoper zit er een garantiebewijs bij waarmee garantie mogelijk is. Echter, volgens de site van Sony Ericsson is de originele factuur vereist.

Klopt het dat er bij de T610 een garantiebewijs zit waarmee onvoorwaardelijke garantie bij een Sony Ericsson Customer Care Center mogelijk is?

[ Voor 3% gewijzigd door eborn op 09-04-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
en dat is 1.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

offtopic:
Dit klopt niet!
sms berichten komen alleen op de simkaart als je ze er handmatig naartoe verplaatst. Standaard komen ze dus in het telefoongeheugen. Dat betekent dat je ze allemaal kwijt bent als je de simkaart eruit haalt. Alleen de berichten die je zelf naar de simkaart hebt verplaatst blijven bewaard. Dat geldt ook voor de verzonden berichten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:26
ik heb een vraagje:

Ik kan van een vriend een Sony Ericsson T610 krijgen.
Maar iemand is er op gaan zitten en nu is het kabeltje van het schermpje naar de mobiel zelf gebroken. :'(
Is dit te maken en hoeveel zou dat moeten gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie maakt deel 8? :P Ginz, jij weer?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Benmen schreef op 09 april 2004 @ 16:11:
ik heb een vraagje:

Ik kan van een vriend een Sony Ericsson T610 krijgen.
Maar iemand is er op gaan zitten en nu is het kabeltje van het schermpje naar de mobiel zelf gebroken. :'(
Is dit te maken en hoeveel zou dat moeten gaan kosten?
Dus het "kabeltje" van het scherm van je T610 naar het moederbord is stuk?
Lijkt mij dat het beste een nieuw schermpje kan bestellen dan.
Via een SESP kost dat 68 euro. (Dat had iemand er hier voor betaald).
Via internet (ebay) zijn ze een stuk goedkoper te krijgen. Moet je het er wel zelf opzetten.

Maar...iemand op gaan zitten? Iemand van 200 kilo soms? Snap niet zo goed hoe je dat stuk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
toen ik vroeg hoe het gebeurt was zei hij dat.

Maar het is dus gewoon te maken?
En zit er een service center in delft? ik ga 19 april naar engeland dus dan zal hij nog niet klaar zijn. Of kan je ze ook los bij service point kopen en dan erzelf opzetten?

Of kan je ook alleen dat kabeltje vervangen?

[ Voor 9% gewijzigd door Benmen op 09-04-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:29:
Wie maakt deel 8? :P Ginz, jij weer?
Ja Ginz post 'm, hij staat al klaar.

Ik ben nog ff de puntjes op de i aan 't zetten.

Deze moet dus nog ff een paar uurtjes open blijven :>

[ Voor 5% gewijzigd door Flint op 09-04-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik snap echt niet wat je bedoel met kabeltje.

Als je bedoelt, de platte "kabel" tussen het scherm en het moederbord dan lijkt me dat lastig te vervangen/repareren.
er zit daar namelijk ook nog wel wat electronica op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
ik dacht dat het alleen een kabeltje was.

Dus dan word het gewoon het hele scherm vervangenb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benmen schreef op 09 april 2004 @ 17:11:
ik dacht dat het alleen een kabeltje was.

Dus dan word het gewoon het hele scherm vervangenb...
Ik zou gewoon even informeren bij een SESP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 09 april 2004 @ 14:00:
[...]

Dit klopt niet!
sms berichten komen alleen op de simkaart als je ze er handmatig naartoe verplaatst. Standaard komen ze dus in het telefoongeheugen. Dat betekent dat je ze allemaal kwijt bent als je de simkaart eruit haalt. Alleen de berichten die je zelf naar de simkaart hebt verplaatst blijven bewaard. Dat geldt ook voor de verzonden berichten.
Nou, ik ben alles kwijt !! Het sim archief evenals de verzonden berichten !! Vaag dit man !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Ja dat ga ik ook doen. Maar ik wil hem dan eigenlijk na 1 dag ofzo weer terug krijgen.
Als het kabeltje gebroken is en er zit elektronica op dan is het toch nog steeds gewoon dat vevangen want het schermpje doet het waarschijnlijk gewoon nog.
En waar zit zo'n service point. Delft?den haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Benmen schreef op 09 april 2004 @ 17:40:
Ja dat ga ik ook doen. Maar ik wil hem dan eigenlijk na 1 dag ofzo weer terug krijgen.
Als het kabeltje gebroken is en er zit elektronica op dan is het toch nog steeds gewoon dat vevangen want het schermpje doet het waarschijnlijk gewoon nog.
En waar zit zo'n service point. Delft?den haag?
kijk voor de gein eens de openingspost door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Shiver23 schreef op 09 april 2004 @ 17:49:
[...]

kijk voor de gein eens de openingspost door.
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8

Lees deze maar, veel succes

[ Voor 59% gewijzigd door Ginz op 09-04-2004 20:10 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste