Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.851 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAUKstEr schreef op 10 maart 2004 @ 23:33:
[...]

Ik bel met dezelfde combi. Sinds een paar weken is mijn ontvangst afgenomen naar bijna nul. Soms krijg ik pas 's avonds laat een sms of voicemailmelding van diezelfde ochtend... Heel erg lastig als je voor zaken afhankelijk bent van je mobiele bereikbaarheid :S
He daar klaagde een vriend van mij ook over (T610, T-Mobile abonnement)
Is dit sinds kort? Ligt dit aan T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 13:17:
hoe moet je in die FloAt's Mobile Agent je bluetooth instellen want bij mij werkt dat niet?

ik krijg namelijk een error:

10047: in function connect blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*dom dom* en ook nog eens lui

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@willempiet kijk ff op de 1e pagina van deze topic en zoek ff op hoe je Float moet laten konnekten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb firmware versie laats laten updaten.. naar de nieuwste versie iets mer r4 ofzo.. dus.. maar ik kan het echt niet gebruiken.. een telefoon die defect / niet bereikbaar is.. hij gaat dan ook ter reperatie weg.. en anders komt er een ander toestel .. tis niet anders maar het werkt totaal niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook nog heel even bij T-Mobile; hun bereik is gewoon niet zo fantastisch. Dat heeft de consumentenbond ook al geconstateerd, buitenshuis zijn alle netwerken goed, maar binnenshuis krijg je het eerste probleempjes met T-Mobile. Geen bereik in je broekzak of tas oid merk je dus ook het snelst bij T-Mobile. Ik heb geen slechter bereik geconstateerd de laatste tijd of zo. Gewoon consistent *but* ;)

Iets anders: Gister deed m'n joystick ineens flauw. Omlaag moest ik extra hard duwen om reactie te krijgen. Verder werd een "single keypress" af en toe door het toestel geregistreerd als een dubbele. Ben direct vandaag even naar een SESP gegaan (in Echt of all places), en ondanks het feit dat de joystick het vandaag weer goed deed hebben ze de toetsen en de totale behuizing vervangen. En natuurlijk even geflashed naar R4 (zat nog op R3). :D ben toch wel erg tevreden met die SESP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 18:07:
Ik heb geen slechter bereik geconstateerd de laatste tijd of zo. Gewoon consistent *but* ;)
Toch zijn er blijkbaar wel die dit wel geconstateerd hebben, ik lees het hier én een vriend belde mij erover op, dat het plotseling barslecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, T-Mobile blijft natuurlijk gewoon Ben (onbereikbaar) })

(sorry, kutgrapje) :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehhehe, die is grappig ja :+

Bedankt overigens die mij hebben geholpen met het eindelijk goed laten werken van FMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Iemand hier zijn Vodafone mail aan de praat gekregen op de e-mail client op de T610? Zoja, post dan je instellingen even a.u.b, het lukt mij echt niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 11 maart 2004 @ 21:09:
Iemand hier zijn Vodafone mail aan de praat gekregen op de e-mail client op de T610? Zoja, post dan je instellingen even a.u.b, het lukt mij echt niet :(.
Probeer je het via GPRS of via GSM/inbelverbinding?

IMAP4/POP3 (inkomende mail dus) moet via beide gewoon werken, mits je een dataaccount gebruikt die goed werkt... Je moet dus niet proberen met je e-mail client te verbinden via GSM-WAP (GPRS van Vodafone zoals Vodafone Live! werkt wel), maar dat begrijp je wel... ;)

SMTP (versturen dus) is een ander verhaal (ivm. relaying)... bel je in dan kan je gewoon de SMTP server van je ISP gebruiken, wil je het echter via GPRS proberen, dan kan je waarschijnlijk alleen een authenticating SMTP server gebruiken, en dan enkel een waarbij de gebruikersnaam & wachtwoord hetzelfde zijn als voor de inkomende mail server. Is namelijk erg simpele mail software van SE (trouwens onveranderd sinds de t68i) die wel authenticating SMTP ondersteund maar niet de gelegenheid biedt voor de uitgaande mailserver een andere gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen. Check ff met de Vodafone klantenservice of Vizzavi nog steeds een authsmtp server heeft. Als je Vodafone klant bent heb je als het goed is gewoon een Vizzavi account en kan je daarmee dus ook de authsmtp.vizzavi.nl server gebruiken. (of authmail, maar beide zijn iig niet pingbaar).
Een andere mogelijkheid is een SMTP server vinden die relaying toestaat. Maar in dit spamtijdperk zijn die denk ik niet meer zo makkelijk te vinden als een jaartje of wat geleden...

Eigenlijk moet Vodafone gewoon haar eigen mailservers instellen om voor Vodafone GPRS klanten te werken, maar dit verzoek valt al sinds jaar en dag op dovemansoren... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11-2023
Bugje gevonden (als het nog niet bekend was bij jullie dan) >:)

Procedure:
- Houd de + (linkerkant) enkele tellen ingedrukt zodat voice dial scherm tevoorschijn komt
- Druk op het "cancel" pijltje (boven de 1)
- Zandloper verschijnt en telefoon reset.
- Telefoon heeft rare kuren tot je 'm manueel uit- en terug inschakelt.

SW: R1L013

Tijd om naar een service point te gaan dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:28
Ik heb een klein probleempje...

Als ik een foto van me telefoon naar me pc wil sturen via datakabel geeft hij een fout melding: " is not a valid integer value. En dan kan ik geen files dus zien. Hij heeft dit echter wel een hele tijd gedaan. Ik heb dit nu bijna een halve maand en had het ook al gevraagt op het myt610 forum maar geen hulp. Misschien dat iemand het hier weet...

Anders breng ik hem terug naar de winkel want garantie zit er nog genoeg op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
EricW schreef op 11 maart 2004 @ 21:48:

Procedure:
- Houd de + (linkerkant) enkele tellen ingedrukt zodat voice dial scherm tevoorschijn komt

Zelfde software , maar geen problemen met dit. Wel crasht de gsm als ik iets via IrdA wil doorsturen maar er geen ontvanger is.
blackraid3r schreef op 11 maart 2004 @ 21:53:
Ik heb een klein probleempje...

Als ik een foto van me telefoon naar me pc wil sturen via datakabel geeft hij een fout melding: " is not a valid integer value. En dan kan ik geen files dus zien. Hij heeft dit echter wel een hele tijd gedaan. Ik heb dit nu bijna een halve maand en had het ook al gevraagt op het myt610 forum maar geen hulp. Misschien dat iemand het hier weet...

Anders breng ik hem terug naar de winkel want garantie zit er nog genoeg op :)
Geeft de gsm deze melding veronderstel ik ?
Ik ben niet bekend met de datakabels , maar mischien kan een volledige reset van de gsm helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 21:37:
[...]

Probeer je het via GPRS of via GSM/inbelverbinding?

IMAP4/POP3 (inkomende mail dus) moet via beide gewoon werken, mits je een dataaccount gebruikt die goed werkt... Je moet dus niet proberen met je e-mail client te verbinden via GSM-WAP (GPRS van Vodafone zoals Vodafone Live! werkt wel), maar dat begrijp je wel... ;)

SMTP (versturen dus) is een ander verhaal (ivm. relaying)... bel je in dan kan je gewoon de SMTP server van je ISP gebruiken, wil je het echter via GPRS proberen, dan kan je waarschijnlijk alleen een authenticating SMTP server gebruiken, en dan enkel een waarbij de gebruikersnaam & wachtwoord hetzelfde zijn als voor de inkomende mail server. Is namelijk erg simpele mail software van SE (trouwens onveranderd sinds de t68i) die wel authenticating SMTP ondersteund maar niet de gelegenheid biedt voor de uitgaande mailserver een andere gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen. Check ff met de Vodafone klantenservice of Vizzavi nog steeds een authsmtp server heeft. Als je Vodafone klant bent heb je als het goed is gewoon een Vizzavi account en kan je daarmee dus ook de authsmtp.vizzavi.nl server gebruiken. (of authmail, maar beide zijn iig niet pingbaar).
Een andere mogelijkheid is een SMTP server vinden die relaying toestaat. Maar in dit spamtijdperk zijn die denk ik niet meer zo makkelijk te vinden als een jaartje of wat geleden...

Eigenlijk moet Vodafone gewoon haar eigen mailservers instellen om voor Vodafone GPRS klanten te werken, maar dit verzoek valt al sinds jaar en dag op dovemansoren... |:(
Ik probeer het via GPRS, van Vodafone Live. Echter, was het maar zo dat ik mijn mail kon binnen halen, als ik "Zenden&ontvangen" doe blijft de melding "Server wordt gezocht" maar staan, hij haalt niks op. De instellingen staan allemaal gewoon goed, dat weet ik zeker. Ik snap er dus niks van? Volgens de Vodafone site moet ik het trouwens met authsmtp.vodafone.nl als SMTP server, dus volgens mij is dat opzich ook geen probleem...?

Overigens krijg ik een ander pop3 email adres van mijn site ook niet ingesteld, terwijl bijv. Outlook exact dezelfde instellingen heeft, tot op de poorten na. En toch werkt het niet. Ik word er helemaal tuureluurs (leuk woord) van 8)7. Ik was helemaal blij met de email functie (dat die erop zat) toen ik mijn T610 kocht, maar vooralsnog heb ik nog geen mailtje kunnen ontvangen :'(.

[ Voor 13% gewijzigd door MarcoC op 11-03-2004 22:12 . Reden: Één en ander toegevoegd aan m'n post :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 11 maart 2004 @ 22:05:
[...]
Volgens de Vodafone site moet ik het trouwens met authsmtp.vodafone.nl
[...]
Die is nieuw voor mij (ben al een tijdje weg bij Vodafone), maar nslookup toont:

Non-authoritative answer:
Name: authmail.vizzavi.nl
Address: 62.72.223.74
Aliases: authsmtp.vodafone.nl, authsmtp.vizzavi.nl

Werkt WAPpen via hetzelfde GPRS data account wel?
Zo ja - probeer eens een harde reset van je t610 (= accu er af terwijl toestel aan staat).
Ik vraag het even aan een ex-collega (die er nog wel werkt). Zodra hij iets nuttigs meldt, post ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Procedure:

nou dat heb ik ook niet hoor, wat een rare toestellen hebben jullie allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Misschien tijd voor deel 8 :z

Anyways, even een vraag want ik heb 20 pages gemist ofzo.
Zit er in amsterdam dan wel Lelystad of Utrecht ofzo een SESP waar je onaangekondigd ZONDER betaling een Firmware upgrade kan doen?
Kzit nu met R1L013

Ben al het halve centrum van Amsterdam doorgelopen, verwezen me allemaal naar Teletools die me op hun beurt weer verwees naar Teleworld.
Maar dat kan slechts tussen hele krappe tijden. EN het was al laat en ik ging naar huis :P
Dus..iemand nog andere ideeen?

Verder werkt mn Orange e-mail sinds het begin als naar behoren. Moest wel ff knutselen maar werkt verder zonder veel kuren.

Tenslotte: ik heb in toestellen van T-mobile(met oudere FW geloof ik) PAARSE ledjes gezien onder het keypad. Iemand enig idee hoe dit kan en of dit zelf ook te vervangen is?

Ice

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 22:35:
[...]

Die is nieuw voor mij (ben al een tijdje weg bij Vodafone), maar nslookup toont:

Non-authoritative answer:
Name: authmail.vizzavi.nl
Address: 62.72.223.74
Aliases: authsmtp.vodafone.nl, authsmtp.vizzavi.nl

Werkt WAPpen via hetzelfde GPRS data account wel?
Zo ja - probeer eens een harde reset van je t610 (= accu er af terwijl toestel aan staat).
Ik vraag het even aan een ex-collega (die er nog wel werkt). Zodra hij iets nuttigs meldt, post ik het wel...
Ok, bedankt voor je hulp iig :). En ja, wappen werkt probleemloos via de GPRS account, alles werkt eigenlijk probleemloos behalve het wappen? Maar goed, ik probeer het nog eens :).

Overigens raar, als ik authmail.vizzavi.nl (of 1 van de aliases) ping krijg ik een time-out. Ook als ik po3.vodafone.nl ping krijg ik een time-out.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 12-03-2004 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 12 maart 2004 @ 08:02:
[...]
Ok, bedankt voor je hulp iig :). En ja, wappen werkt probleemloos via de GPRS account, alles werkt eigenlijk probleemloos behalve het wappen? Maar goed, ik probeer het nog eens :).

Overigens raar, als ik authmail.vizzavi.nl (of 1 van de aliases) ping krijg ik een time-out. Ook als ik po3.vodafone.nl ping krijg ik een time-out.
Die timeout krijg ik ook ja, ze zijn blijkbaar niet pingbaar. po3 moet pop3 zijn maar ik neem aan dat dat een spelfout hier is en niet in je t610! :P
Helaas heeft mijn ex-collega enkel kunnen bevestigen wat ik hieronder gepost heb. Ik heb verder dus geen tips voor je... Probeer het eens via een GSM inbel verbinding met een ISP (om te vergelijken of het op die manier wel werkt)...
Je kan ook zo'n autoconfiguratiescriptje van SonyEricsson uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op 12 maart 2004 @ 04:21:
Anyways, even een vraag want ik heb 20 pages gemist ofzo.
Zit er in amsterdam dan wel Lelystad of Utrecht ofzo een SESP waar je onaangekondigd ZONDER betaling een Firmware upgrade kan doen?
juist vanwege die 20 paginas heeft Ginz alle info dat hieruit vloeit en dat bruikbaar is in de startpost gemieterd. jouw vragen kan je heel erg makkelijk terugvinden in de startpost op de 1e blz.
Het flashen van een T610:

Het flashen van je telefoon wil zegen dat je de software/firmware versie update. Het flashen van je telefoon kan officieel alleen gedaan worden door een officieel gecertificeerd service point (SESP). De legaal laten flashen van je SonyEricsson is meestal gratis, alhoewel elke SESP dat voor zichzelf mag bepalen. Uit ervaringen van andere Tweakers schijnt het zo te zijn dat je met bonnetje binnen het jaar geheel gratis je SonyEricsson kan laten flashen. Geen bonnetje? Of buiten de garantie? Dan kost het je € 15.00. Het laten flashen van je T610 zal ongeveer 10 minuten duren (wachttijd niet inbegrepen).

voor een lijst van adressen moet je ff naar de startpost gaan en dit deel opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 18:23 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind.....

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 09:46:
[...]

Die timeout krijg ik ook ja, ze zijn blijkbaar niet pingbaar. po3 moet pop3 zijn maar ik neem aan dat dat een spelfout hier is en niet in je t610! :P
Helaas heeft mijn ex-collega enkel kunnen bevestigen wat ik hieronder gepost heb. Ik heb verder dus geen tips voor je... Probeer het eens via een GSM inbel verbinding met een ISP (om te vergelijken of het op die manier wel werkt)...
Je kan ook zo'n autoconfiguratiescriptje van SonyEricsson uitproberen.
Die configurator had ik nog niet gezien, bedankt, alleen jammer dat 'ie het nu volgens mij niet doet :(.

En po3 moest inderaad pop3 zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Procedure:

Hehe, ik wacht wel even op mijn datakabel.

Maar bij mij doet hij het ook. Pas na 2x overigens. Wel...uhm...apart.
Soort ctrl-alt-del voor je gsm :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:48
Als ik het zo lees moet die webcam in CarpediWebMouse-1.3.vbs zitten maar als ik die dus load zie ik geen webcam feature :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op 12 maart 2004 @ 18:23:
Als ik het zo lees moet die webcam in CarpediWebMouse-1.3.vbs zitten maar als ik die dus load zie ik geen webcam feature :S
Is er wel, alleen niet vanaf de foon te initieren denk ik. In FMA zit (onder tools dacht ik) de optie "Start webcam", "Stop webcam" en "Take single picture".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 13:17:
hoe moet je in die FloAt's Mobile Agent je bluetooth instellen want bij mij werkt dat niet?

ik krijg namelijk een error:

10047: in function connect blablabla
ondanks dat ik nu sp1 heb geinstalleerd werkt het nog steeds niet, weet iemand waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Mijn T610 wil niet opladen,stekker enzow zit er wel goed in. Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Edit: ook na een half uur niet, zoals in het instructieboekje staat.

[ Voor 28% gewijzigd door Davitos op 12-03-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Davitos schreef op 12 maart 2004 @ 21:29:
Mijn T610 wil niet opladen,stekker enzow zit er wel goed in. Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Accu erin en eruit geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
lader stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

noname lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

Ik heb m'n t610 nu een paar dagen, is echt leuk speelgoed :)

Maar ik heb een probleempje met FMA: Als FMA verbonden is en ik een SMSje krijg hoor ik het geluidje maar als ik dan de toetsenbordblokeren van m'n telefoon afhaal is het 'je hebt een nieuw berichtje' ding gewoon weg.. :(

Ik vermoed dat het ergens een optie van fma is, maar waar?
(FMA 0.1.033 & SE firmware R4E002)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davitos schreef op 12 maart 2004 @ 21:29:

Ik weet niet of ie nieuw is, of dat je m al ff hebt.
Als je m al ff hebt kan t komen doordat de contactjes vies zijn, die zou je even schoon kunnen maken met wasbenzine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb overigens ook last van stof onder mijn schermpje, en nu wil ik dat dus zelf eruit halen. Ik volg dus wat er in de startpost staat, maar ik krijg het zwarte klepje met het SE logo erop er maar niet van af. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webcam Update: FMA kan je inmiddels updaten tot versie 0.1.0.33b en het script Carpediem v2.0e. Bij mij draait de "webcam" weer perfect met elke 23 seconden een foto. :+
Voor de updates zie de fma site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:28
MarcoC schreef op 13 maart 2004 @ 15:25:
Ik heb overigens ook last van stof onder mijn schermpje, en nu wil ik dat dus zelf eruit halen. Ik volg dus wat er in de startpost staat, maar ik krijg het zwarte klepje met het SE logo erop er maar niet van af. Iemand tips?
Heb het zojuist ook geprobeerd met een schroevendraaier op meerdere plekken maar dat ding zit idd erg goed vast heb hem eraf gekregen na wat wrikken maar weet niet of het de manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:26:
Hehe, het is uiteindelijk allemaal gelukt met FMA. Het is misschien een heel goed idee om deze link in de startpost te vermelden: http://fma.xinium.com/for...ef1e29040637&showtopic=32

Ik denk dat veel mensen veel werk gaat besparen.
heuh het werkt dankzij deze post!!

alleen nu iets heel onnozels....
ik moet nu de hele tijd dat my bluetooth places scherm open laten staan,
hoe kan ik die minimaliseren naar dat icoontje in je systray?
volgens mij kan je dat instellen maar hoe ook alweer :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

TMC

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 16:44:
Webcam Update: FMA kan je inmiddels updaten tot versie 0.1.0.33b en het script Carpediem v2.0e. Bij mij draait de "webcam" weer perfect met elke 23 seconden een foto. :+
Voor de updates zie de fma site.
Ook dat lukt mij overigens niet, het is mij 1x gelukt dat ik een fotootje op mijn PC kreeg, maar mijn foto's worden sowieso niet verwijderd op mijn telefoon :??

edit:
Dit is MarcoC onder de verkeerde account 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door TMC op 13-03-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:28
Hoe reset ik me phone en wat ben ik dan allemaal kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

4POX

Everybody is wired

Langzaam maar zeker begint de telefoon bij mij hier uit elkaar te vallen. De aluminium afdekking van de batterij-container begint los te laten. Idee welke lijm ik het beste kan gebruiken om aluminium vast te plakken aan dat plastic. Voordat het helemaal los scheurt..

En die telefoon moet ik nog 21 maanden gebruiken :D

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

secondenlijm of anders mee doen aan de IA van ginz voor een nieuwe mooie frontje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk nutteloos maar ik heb er nog nergens over gelezen en het viel me gister ineens op:
Mijn T610 (R4C003) staat ingesteld om geen herinneringen van afspraken te geven wanneer de foon uit staat, maar dan gaat het lampje toch even aan... (Zowel aan het begin als aan het einde van een afspraak).
:Z boeiend hè? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 19:03:
secondenlijm of anders mee doen aan de IA van ginz voor een nieuwe mooie frontje :*)
Jammer, die is al afgelopen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 10:29
mijn T610 is gister een klein beetje hard gevallen.
nu is mijn lcd defect. wie weet waar een nieuwe te krijgen is?
ik heb SP utrecht al gebeld maar die kan me niet helpen.
gelukkig ken ik t menu een beetje uit me hoofd. en dat blind smsen is ook wel geinig!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:31

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

dandeman schreef op 16 maart 2004 @ 10:46:
gelukkig ken ik t menu een beetje uit me hoofd. en dat blind smsen is ook wel geinig!!! :*)
Je woont in Zaanstad?
Dan is Teleworld in de Kinkerstraat/Amsterdam je SE service point
020-4120113

mod:een tel.nr. posten mag toch wel?

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
Buzz_Lightyear schreef op 16 maart 2004 @ 10:54:
[...]

Je woont in Zaanstad?
Dan is Teleworld in de Kinkerstraat/Amsterdam je SE service point
020-4120113

mod:een tel.nr. posten mag toch wel?
Dankje!!
kost maar 68 euro en ze zetten em er gratis in dat is service.

en dichterbij dan utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Jongens de webcam doet het ~!
Hij maakt de foto en upload hem... Maar delete hem niet op de tel. dus daardoor
blijft ie elke keer picture(1) uploaden

What to do ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Boinkie schreef op 16 maart 2004 @ 14:19:
Jongens de webcam doet het ~!
Hij maakt de foto en upload hem... Maar delete hem niet op de tel. dus daardoor
blijft ie elke keer picture(1) uploaden

What to do ??
Welk script heb je uiteindelijk gebruikt? Ik probeerde met CarpediWebMouse 2.0 maar dat ging niet best :'(

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
JanPedaal schreef op 16 maart 2004 @ 15:16:
[...]
Welk script heb je uiteindelijk gebruikt? Ik probeerde met CarpediWebMouse 2.0 maar dat ging niet best :'(
Ik heb gebruikt CarpeDi3m1687_v2.0d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dandeman schreef op 16 maart 2004 @ 10:46:
www.romatel.nl Daar heb ik ze voor het eerst gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 16 maart 2004 @ 10:24:
[...]

Jammer, die is al afgelopen.
ik kreeg net een mailtje dat er weer nieuwe frontjes zijn op www.surround.cd:
-----Original Message-----
From: Surround.CD [mailto:info@surround.cd]
Sent: zondag 14 maart 2004 16:57

Goed nieuws: de nieuwe frontjes voor de Sony Ericsson T610 zijn eindelijk ontvangen.
Omdat ik vorige keer binnen 2 uur al uitverkocht was, is er deze keer meer keuze!

Frontjes beschikbaar in de volgende kleuren en motieven:
1: metallic zilver, 2: metallic paars, 3: metallic goud, 4: metallic rood
5: metallic blauw, 6: doorzichtig roze, 7: doorzichtig geel
8: hout motief, 9: dragon motief, 10: carbon motief
11: doorzichtig water motief, 12: doorzichtig panter motief, 13: doorzichtig vlag motief
14: lila motief, 15: smileys motief, 16: rozen motief
17: lila massief, 18: roze massief, 19: vlag motief, 20: dollar motief
21: zwart, 22: zilver, 23: metallic donker rood, 24: metallic donker blauw, 25: champagne / parel

Kijk voor meer info op www.surround.cd

Nu alle frontjes voor de belachelijke prijs van 6 EURO per stuk !!!!!!!
Schroevendraaier (T6, nodig bij vervangen): 1,50 EURO per stuk (gratis bij 3 of meer frontjes)
Reserve keypad: 1 EURO per stuk

Opmerkingen:
Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten, en zijn niet onderhandelbaar (marges zijn daar te laag voor!)
Producten worden opgestuurd (met handleiding), zelf ophalen is niet mogelijk.
Verzendkosten:
2 EURO voor eerste Frontje, elk volgend Frontje 1 EURO extra

Betalingen vooraf via:
1) PayPal
2) Way2Pay
3) Bank overschrijving naar:
55.28.41.765 OF P79.38.399
t.n.v. Wijnand van Till, Den Haag
o.v.v. JOUW NAAM

Mail zo snel mogelijk je bestelling door met je adresgegevens!

Met vriendelijke groet,
Wijnand

P.S. Als je het frontje SNEL wilt hebben, bel dan even op 06-24667474.
PPS. Als je geen mailtje van mij wilt ontvangen, stuur dan een mailtje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:51
Heb de T610 net een week en het is een prima telefoontje, heb inmiddels op mijn pc aardig wat spulletjes bij elkaar geschraapt zoals ringtones, screensavers ed. maar ik ben er nog niet achter hoe ik games naar mijn gsm moet versturen via bluetooth. Via het proggie dat ik bij mijn bluetooth adapter kreeg kom ik niet verder dan de mapjes ringtones/thema's/plaatjes van de T610 maar ik zie nergens een afdeling games staan. Via het proggie Mobile Agent kom ik ook niet veel verder. Ben ik opzoek naar iets dat gewoon niet mogelijk is of wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gewoon erheen slepen? zo doe ik het. daarna zegt de telefoon dat ie is opgeslagen en dat hem kan starten onder games.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:51
Mr.Nobody schreef op 16 maart 2004 @ 20:20:
gewoon erheen slepen? zo doe ik het. daarna zegt de telefoon dat ie is opgeslagen en dat hem kan starten onder games.
Ga ik effe proberen ik dacht dat het perse in een mapje moest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
ipje schreef op 16 maart 2004 @ 21:35:
[...]
Ga ik effe proberen ik dacht dat het perse in een mapje moest. :)
Niet dus, je mag het gewoon in de root pleurâh. Overigens geldt dat ook voor afbeeldingen, thema's en ringtones, ondanks de eigen mapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

ipje schreef op 16 maart 2004 @ 20:15:
Heb de T610 net een week en het is een prima telefoontje, heb inmiddels op mijn pc aardig wat spulletjes bij elkaar geschraapt zoals ringtones, screensavers ed. maar ik ben er nog niet achter hoe ik games naar mijn gsm moet versturen via bluetooth. Via het proggie dat ik bij mijn bluetooth adapter kreeg kom ik niet verder dan de mapjes ringtones/thema's/plaatjes van de T610 maar ik zie nergens een afdeling games staan. Via het proggie Mobile Agent kom ik ook niet veel verder. Ben ik opzoek naar iets dat gewoon niet mogelijk is of wat heb ik gemist?
Je kunt gewoon via 'My bluetooth places' naar je telefoon gaan.
(OBEX File Transfer moet je hebben)
En dan kun je de files gewoon in de root van je telefoon neerzetten, ze hoeven niet in een mapje. De telefoon herkend zelf waar hij moet, een spelletje komt dus automagisch goed terecht :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
maken jullie ook je eigen thema's?

hier mijn eerste:

Afbeeldingslocatie: http://www.tron.demon.nl/Pictures/FireTheme.PNG

Theme creator pro + photoshop voor de images.

echt gaaf om te doen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Even mn belevenissen mededelen:

Mkay, ik ben vandaag langsgegaan bij Teleworld in Amsterdam....wat een K-medewerker met een K-prijs en een K-houding. :(

Ik vroeg of ik mijn FW kon laten upgraden, hij wist dat R4 de nieuwste stabiele versie is. Kosten bedroegen 36 euro(!), ik heb het toestel daar niet gekocht, maar dat werd niet gevraagd.
Zijn eerste vraag was "wat is het probleem". Aangezien ik op een aantal vastlopers niet echt een probleem heb was er dus geen reden voor een upgrade. |:( Waarom IS er dan überhaupt nieuwe FW ?
Wat ik ook zei, het mocht niet baten. Want "stel dat iedereen hier binnenkomt en gewoon leuk nieuwe FW wil, dan sta ik hier ook voor $#@$@# te werken". En "ja maar de tweakers komen hier niet binnen, SE wel..."

Hij hield doodleuk vol dat ondanks het flashen het toestel niet sneller wordt. Optimalisaties?? Hij impliceerde dus dat die niet aanwezig waren. Voorts werd me verteld dat alle gevallen van trage telefoons last hadden van een hardwareprobleem.
Natuurlijk kon ik mn toestel meegeven en dan was ik hem 40 dagen kwijt aan SonyEricsson.. :/ Voorts kwam er als reactie dat ik R1L heb "ja..dat zijn idd de oudere versies...."

Eenmaal buiten bedacht me ik pas dat ik een lijst met optimalisaties mee had kunnen nemen....*zucht*

Ice@gefrustreerd

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt lullig voor je. hier in den haag doen ze er echt niet moeilijk over.

hmmm..... of het helpt weet ik niet maar je kan een boze mail sturen naar SE dat je nog beter wordt geholpen in de nokiastore dan bij de SESP omdat je daar een eigewijze vent kreeg die 36 euro van je wilde hebben voor het flashen ( wat een kul ) terwijl het elders gratis onder garantie is.

als er geen optimalisaties waren werden er ook geen nieuwe firmware uitgebracht. stuur gwoon een goeie mail naar SE met goeie punten erin ( vb: garantie verlangt nooit dat je betaald voor een gebrek aan een product dat niet aan jou te verwijten kan zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

was er ook bij die toco als die firmware een van de eerste is is een van de juiste redenen om te laten flashen dat JAVa NIET goed werkt en java TE TRAAG is, die is in nieuwere versies een stuk sneller. verder is het niet functioneren van een aantal BT headsets met die versies een goed probleem. En als hij blijft volhouden ga je naar de Rijnstraat in A'dam, daar zit een RAF (is echter geen SESP en dus kost het daar 12,50 een overkomelijk bedrag itt 36!!!! euro).

herlijke openings tijden heeft die SESP trouwens bij teleworld:
ma 14-16
di-wo-do-vr: 10-12

dan werkt toch ieder fatsoenlijk mens?

[ Voor 5% gewijzigd door The PyroPath op 17-03-2004 02:41 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur een klachtmail. het moet gwoon te gek worden voor SE })
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:53:
ik kreeg net een mailtje dat er weer nieuwe frontjes zijn op www.surround.cd
die flashkeypad ziet er wel leuk uit. wel erg veel keuze trouwens. wie had ook alweer daar besteld EN ontvangen? hoe goed was de kwaliteit? hoe zag ie eruit? cheap of toch wel goed....

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op 17 maart 2004 @ 00:28:
[...]
"stel dat iedereen hier binnenkomt en gewoon leuk nieuwe FW wil, dan sta ik hier ook voor $#@$@# te werken".
[...]
Die kerel daar wordt natuurlijk betaald om gewoon op zijn luie gat te zitten!?! :?
Dit is echt schandalig. Je hebt firmware 1, dat is reden genoeg voor een update. Als je nou 3 had en geen specifieke klacht was er misschien nog iets voor te zeggen, maar 1 heeft echt een rits problemen (zie vroeger in dit topic). Bijvoorbeeld de memorybug dat elke foto gemiddeld zo'n 50KB van je geheugen kost (op latere FW gemiddeld 20KB!).
De twee keer dat ik bij het SESP in Echt langsgeweest ben (een keer specifiek voor een FW update en een keer wegens andere klachten) hebben ze zonder mokken of morren de FW vervangen, ben dus van 1 naar 3 naar 4 gegaan. Zo hoort het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:02:
die flashkeypad ziet er wel leuk uit. wel erg veel keuze trouwens. wie had ook alweer daar besteld EN ontvangen? hoe goed was de kwaliteit? hoe zag ie eruit? cheap of toch wel goed....
Ik heb daar een paar weken terug wat frontjes besteld:

-bestelling gedaan per e-mail voor een zwarte, groen metallic, paarse en twee rood metallic frontjes = totaal 5 frontjes
-bestelling werd netjes bevestigd
-bedrag online overgeboekt
-ontvangst reeds op de volgende dag
- *SHIT* de twee rode frontjes zitten er niet bij! *SHIT*
-na een melding per e-mail te horen gekregen dat de rode frontjes op waren en dat deze verstuurd zouden worden zodra ze binnen zouden komen
-een week worden er twee, twee worden drie (leverancier deed er langer over dus de surround.cd-man kon ze niet leveren)
-per e-mail wordt gemeld dat de twee rode frontjes onderweg zijn (er wordt opnieuw naar mijn adresgegevens gevraagd; uiteraard had ik al bij de initiële bestelling mijn correcte gegevens gestuurd, waarop ik me dit keer vergistte in het huisnummer omdat ik net verhuisd ben; de postbode is een kluns als hij het pakket vervolgens retourneert omdat ik niet op 18 woon maar op 11 8)7 )
-opnieuw contact per e-mail levert de onduidelijkheid op en het pakket wordt aan het juiste huisnummer gericht
-een dag later ontvang ik de post en dan *SHIT* het is een metallic rood en een spiegelglans rood frontje *SHIT*

conclusie:
welwillendheid tot het zoeken van een oplossing is er
de administratie is blijkbaar een puinhoop
ik heb uiteindelijk niet helemaal wat ik bestelde en de welwillendheid is beider zijds gewoon helemaal op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb mijn T610 ook laten opsturen voor een update naar Rc4 (was geen enkel probleem)ik had hem pas 4 maanden,en binnen een week had ik hem weer terug? dus wat lult die vent nou? mailen naar SE! noem winkel,naam van diegene die je hielp.
Ik hoefde niets te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
ben net naar teleworld geweest in amsterdam, met 3 minuten zat er en ieuwe lcd in. wel weer een wijze les geleerd: je telefoon laten vallen kost 68 euro |:(

btw: ze krijgen daar binnenkort witte t630 frontje die voor nop op je t610 gezet worden voor 68 euro. wel geinig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
dandeman schreef op 19 maart 2004 @ 15:14:
ben net naar teleworld geweest in amsterdam, met 3 minuten zat er en ieuwe lcd in. wel weer een wijze les geleerd: je telefoon laten vallen kost 68 euro |:(

btw: ze krijgen daar binnenkort witte t630 frontje die voor nop op je t610 gezet worden voor 68 euro. wel geinig!!
Huh, ze zetten er gratis voor 68 euro een nieuw frontje op :??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 19 maart 2004 @ 20:32:
[...]
Huh, ze zetten er gratis voor 68 euro een nieuw frontje op :??
Het frontje kost dus 68 euro... zo gratis vind ik dat dan niet... (wat denk je dat de productie kost van zo'n frontje? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Overigens doe ik dat misschien nog wel ook. Die T630 is erg mooi, vooral die zwarte :9~. Jammer dat ze alleen die witte krijgen, maar goed, die is ook erg mooi.

[ Voor 30% gewijzigd door MarcoC op 19-03-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Ik heb gezocht, doch niks gevonden. Zelfs de helpfile van Jeyo maakt me niet wijzer. Ik heb dus dat programma (jeyo remot 1.0) gedwonload en op mijn pc gestart. Nu moet er ook een deel op de telefoon geinstalleerd worden neem ik aan. Maar ik kan nergens vinden wat ik dan op de telefoon moet zetten. Toch niet die .exe van 800kb neem ik aan?

Alvast bedankt!

(het zou in de accesoires menu moeten staan, maar ..dat ken ik niet ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door cheiron op 20-03-2004 18:08 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op 20 maart 2004 @ 18:03:
(het zou in de accesoires menu moeten staan, maar ..dat ken ik niet ;) )
In je T610: Verbindingen » Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:11:
[...]

In je T610: Verbindingen » Accessoires
Graci!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat jullie allmaal zo veel geld betalen voor een nieuwe soft en firmware upgrade. Ik doe dat gewoon zelf. :? _/-\o_ Jullie moeten beter het internet afspeuren en een apart kabeltje kopen. Als je die kabel koopt ben je voordeliger uit. Je kunt net zo veel flashen als je wil.

Eigenaar T610

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:21:
Ik snap niet dat jullie allmaal zo veel geld betalen voor een nieuwe soft en firmware upgrade. Ik doe dat gewoon zelf. :? _/-\o_ Jullie moeten beter het internet afspeuren en een apart kabeltje kopen. Als je die kabel koopt ben je voordeliger uit. Je kunt net zo veel flashen als je wil.

Eigenaar T610
1) dat mag niet
2) zon kabeltje kost 30 euro (minstens) en voor het updaten heb ik 5 euro betaald
3) je raakt je garantie kwijt

Voor mij is de keuze niet moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
juist en ik ga ook niet zelf liggen te klooien en mijn update was gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en mijn update was ook gratis, die vent in amsterdam (???) is gwoon een zeikventje. tis jammer dat ik nooit in amsterdam kom want anders zou ik wel ff hem apart willen nemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde eerst ook naar A'dam voor een update, maar nu ik dit zo hoor ga ik wel naar Den Haag of Delft ofzo als daar er ook eentje zit. Maar wel als ik er een keer toevallig ben. En zelf flashen deed ik alleen met mijn siemens m35i (postbank) ;)

Mijn t610 was orange gelockt maar ff babbelen met de klantenservice van orange en dan komt alles goed :*) Now driving on Vodafone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

't Zal vast al eens zijn langsgekomen maar ik kan 't niet echt vinden :?:
Weet iemand of ik die klok kan uitschakelen, of de tijd die 't duurt tot ie komt kan instellen ofzo? Ik vind 'm niet mooi en ik zie liever m'n screensaver wat langer ofzo...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jotheman schreef op 21 maart 2004 @ 20:26:
't Zal vast al eens zijn langsgekomen maar ik kan 't niet echt vinden :?:
Weet iemand of ik die klok kan uitschakelen, of de tijd die 't duurt tot ie komt kan instellen ofzo? Ik vind 'm niet mooi en ik zie liever m'n screensaver wat langer ofzo...
Volgens mij kan je dit niet uitzetten...
offtopic:
SpitfireT610, kan je die M35i met een gewone Siemens datakabel flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:45:
[...]

offtopic:
SpitfireT610, kan je die M35i met een gewone Siemens datakabel flashen?
Ik heet geen SpitfireT610 maar ik weet wel dat dat kan :P
E-mail me maar even

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:24:
Wilde eerst ook naar A'dam voor een update, maar nu ik dit zo hoor ga ik wel naar Den Haag of Delft ofzo als daar er ook eentje zit. Maar wel als ik er een keer toevallig ben. En zelf flashen deed ik alleen met mijn siemens m35i (postbank) ;)

Mijn t610 was orange gelockt maar ff babbelen met de klantenservice van orange en dan komt alles goed :*) Now driving on Vodafone 8)
In Delft kan het niet voor zover het weet. Anders ben ik voor niets helemaal naar Den Haag gegaan. Wat een end zeg!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay ik wist niet of het in delft kon, maargoed ik kom toch langs den haag als ik naar me nieuwe school ga. Echt handig soms een OV voor de rest pak ik me pug 106 :*)

offtopic:
Siemens m35i kan je zo flashen je kan ook logo's en beltonen en je telefoonboek bewerken via de datakabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouw, veel info hier over die T610.
Heb altijd al SE gsm´s gehad en deze is wel één van de beste tot nu toe.
Zeker dat 'BleuTooth' is een uitkomst.
Werk zelf met Outlook 2000 op me pc, wel oud maar werkt perfect.
De communicatie wat betreft adressen lijst, taken in je agenda werkt perfect in samenwerking met de telefoon.

Toch heb ik vraagje.
Er wordt veel gediscusieerd over de Firmware.
Wat is nu eigenlijk het grootste voordeel buiten dat hij 'sneller' wordt en waarschijnlijk bepaalde bestanden opslaat met minder geheugen?

Vraag 2, zoals je hebt kunnen lezen synchroniseer ik mijn agenda van mijn telefoon met Outlook 2000 van mijn pc.
Het enige wat hij niet aan kan zijn de terugkerende afspraken!
Misschien weet iemand hier nog wat over te vertellen.

Verder, waanzinnige topic, ga zo door!

U zij gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:44:
Wouw, veel info hier over die T610.
Heb altijd al SE gsm´s gehad en deze is wel één van de beste tot nu toe.
Zeker dat 'BleuTooth' is een uitkomst.
Werk zelf met Outlook 2000 op me pc, wel oud maar werkt perfect.
De communicatie wat betreft adressen lijst, taken in je agenda werkt perfect in samenwerking met de telefoon.

Toch heb ik vraagje.
Er wordt veel gediscusieerd over de Firmware.
Wat is nu eigenlijk het grootste voordeel buiten dat hij 'sneller' wordt en waarschijnlijk bepaalde bestanden opslaat met minder geheugen?

Vraag 2, zoals je hebt kunnen lezen synchroniseer ik mijn agenda van mijn telefoon met Outlook 2000 van mijn pc.
Het enige wat hij niet aan kan zijn de terugkerende afspraken!
Misschien weet iemand hier nog wat over te vertellen.

Verder, waanzinnige topic, ga zo door!

U zij gegroet.
O ja, vergat nog dit,

Ik heb een abo bij KPN.
Bewust geen Imode genomen alleen gekozen voor het netwerk omdat ik vind dat het een betere dekking heeft.
Alleen kan ik dus geen MMS versturen alleen via een site die best veel kost, Clubmms of zoiets.
Is daar niks anders voor te vinden??

alvast thnx voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:05:
[...]
Is daar niks anders voor te vinden??

alvast thnx voor de reacties
Je kunt net als ik je eigen MMS server installeren dan is het gratis (op dataverkeer na) *D
Heb je wel een webserver met PHP voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 22 maart 2004 @ 13:45:
[...]

Je kunt net als ik je eigen MMS server installeren dan is het gratis (op dataverkeer na) *D
Heb je wel een webserver met PHP voor nodig.
meer info! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdj84nl schreef op 17 maart 2004 @ 00:06:
maken jullie ook je eigen thema's?
Nee, veel te veel werk. :P

Ik heb m'n T610 nu net een weekje en wat ik veel leuker vind dan themes maken is... java! Ik heb gistreren m'n eerste spelletje voor de telefoon min of meer afgemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.qixis.com/graphics/screen.jpg

Voor geinteresseerden, 't is te downloaden, via wap of via een normale browser op http://www.qixis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

LOL...
Het voornaamste probleem aan een MMS is dat hij bestaat uit een SMS met een link naar een HTTP download. Dat versturen van die SMS is best lastig te regelen (ik ben zelf aan het testen met twee SMS systemen dus voor mij is het te doen).
Ik heb een PHP script dat zich gedraagt als een MMS server en je MMS online kan zetten of kan emailen naar iemand. Maar dat is, als je geen SMS kunt sturen, vrij beperkt dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, misschien dat je hier wat meer info van hebt.
Het zal best ingewikkeld worden maar misschien is het de moeite waard aangezien er niet veel andere opties zijn.
Misschien dat je stap voor stap dit uiteen kan zetten.
Ik weet zeker dat je hier veel mensen een plezier mee kan doen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31

de Peer

under peer review

mijn ervaringen met romatel.nl:

ik heb een 770 Li-polymer mAh batterij besteld, en ik kreeg een 1000 Lion mAh batterij.
verder bestelde ik een rood frontje, en ik kreeg een blauwe......

ik kan er wel mee leven, heb ook geen zin in gezeur met opsturen enzo.
maar dit is slechte service natuurlijk.
als de rode frontjes en de 770 mah bat. op zijn laat je dat toch even weten.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Een vriend van me heeft de T610.
We hebben geprobeerd om een agenda punt elke dag terug te laten keren.
Maar we krijgen het niet voor elkaar.

Kan dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor nieuwe functies zitten er allemaal op de nieuwste firmwaren update? Ik zag dat iemand zei dat de grote van sommige bestanden wordt gereduceerd. Geld dit ook voor de gif files? Want die dingen worden op mijn telefoon steeds 4 keer zo groot als op de computer :( .

Greetzz Beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:41:
[...]
Geld dit ook voor de gif files? Want die dingen worden op mijn telefoon steeds 4 keer zo groot als op de computer :( .
[...]
nee, de GIFjes nemen nog steeds veel te veel ruimte in beslag op de T610, ook met R4...
(bijv. 3.75KB op de PC = 16KB op de T610)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 10:24:
[...]

nee, de GIFjes nemen nog steeds veel te veel ruimte in beslag op de T610, ook met R4...
(bijv. 3.75KB op de PC = 16KB op de T610)
Maar wel minder dan bij de oudere firmwares? Want ik begreep dat ze het filesystem gewoon aangepast hadden, niet dat de compressie verhoogd was (die is juist minder geworden, omdat de bestanden nog steeds kleiner zijn dan voorheen, ook met minder compressie), zeg maar kleinere clusters gebruikt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thx voor de reply's daarover :) . Zijn der ook nog nieuwe functies die je erbij krijgt? Zoals (ik noem maar iets) zoom voor ja camera of iets dergelijks?

Greetz King Beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'zoom' heb je al (=formaat wijzigen)
Zit onder de 1 (sneltoets)
Als dat bij jou nog niet zo is, komt dat idd met de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooooh zo, ja ok ik snap het :) . De zoomfunctie zat er dus al op. Thx.
Trouwens als ik mijn foon laat flashen blijft dan alles erop staan? Ik heb er nu een heleboel games, ringtones, thema's enz. van KazaA op staan en het zou wel vervelend zijn als ik die er allemaal weer opnieuw op moet zetten :| . (Van de pc op de USB stick, naar ons pa's laptop en vandaar met de infrarood op mijn foon, een heel gedoe ;) )

Greetz King Beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:47:
Ooooh zo, ja ok ik snap het :) . De zoomfunctie zat er dus al op. Thx.
Trouwens als ik mijn foon laat flashen blijft dan alles erop staan? Ik heb er nu een heleboel games, ringtones, thema's enz. van KazaA op staan en het zou wel vervelend zijn als ik die er allemaal weer opnieuw op moet zetten :| . (Van de pc op de USB stick, naar ons pa's laptop en vandaar met de infrarood op mijn foon, een heel gedoe ;) )

Greetz King Beetje
In principe wel, maar ik werd gewaarschuwd vóór het flashen dat het kon dat ik dingen kwijt zou raken (games, ringtones, telefoonboek etc)
Bij mij staat alles er overigens nog op :)

offtopic:
wij groeten niet op GoT :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Peer schreef op 22 maart 2004 @ 16:21:
mijn ervaringen met romatel.nl:

ik heb een 770 Li-polymer mAh batterij besteld, en ik kreeg een 1000 Lion mAh batterij.
verder bestelde ik een rood frontje, en ik kreeg een blauwe......

ik kan er wel mee leven, heb ook geen zin in gezeur met opsturen enzo.
maar dit is slechte service natuurlijk.
als de rode frontjes en de 770 mah bat. op zijn laat je dat toch even weten.... :/
Wees blij het blauwe frontje is toch veel mooier dan de rode en je krijgt een 1000 mAH accu die dus langer mee gaat dan een 770 mAH accu. Je hebt er dus alleen maar voordelen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dinovo bluetooth setje gekocht gekocht en ben er zeer blij mee, had daarvoor van sitecom een bluetooth adapter die perfect werkte,

Heb een t610 en het lukt me niet op data van phone naar pc te verzenden.
Ook krijg ik het niet voor elkaar om de de ericsson software (xtndconnect) te syncroniseren, normaal gebruikte ik float mobile agent, maar dit krijg ik wederom ook niet aan de praat. Iemand suggesties want automatisch syncroniseren werkt voor geen meter, neemt ie allerlei dingen over die ik niet wil.

Tips graag?
Heb de laatste software van logitech geinstalleerd, zou waaronder dus de widcomm drivers, zou het uitmaken om andere soorten bluetooth drivers te installeren? of zou mijn muis en keyboard er
dan mee uitscheiden.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.