Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een bluetooth dongle gekocht, maar mijn grote vraag is, hoe werkt dit met Float Mobile Agent en PC Control ??
Ik kan wel bestanden sturen naar de computer maar het werken met deze programma's krijg ik niet voor elkaar !! Wie kan me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 18:17:
Heb vandaag een bluetooth dongle gekocht, maar mijn grote vraag is, hoe werkt dit met Float Mobile Agent en PC Control ??
Ik kan wel bestanden sturen naar de computer maar het werken met deze programma's krijg ik niet voor elkaar !! Wie kan me helpen ?
Je moet een serial port toevoegen, die met je foon connecten. Dan kun je in zo'n prog een com poort selecteren, die moet natuurlijk hetzelfde zijn als die serial poort die je toegevoegd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 18 februari 2004 @ 18:51:
[...]

Je moet een serial port toevoegen, die met je foon connecten. Dan kun je in zo'n prog een com poort selecteren, die moet natuurlijk hetzelfde zijn als die serial poort die je toegevoegd hebt.
Dit is me gelukt, maar ik krijg PC Control niet aan de gang :S !!??
Hoe werkt dit :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Hier kun je de poort instellen bv. com5:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcfer/serial.JPG

Dan moet je hier op verbinden klikken:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcfer/verbinden.JPG

Dan moet je hier dezelfde poort instellen als bij pic1:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcfer/tool.JPG

En dan klik je op connect in PC Control :)

Dan ga je hierheen op je foon: Menu->Verbindingen->Accessoires->PC Control

[ Voor 11% gewijzigd door PcFer op 18-02-2004 21:44 ]

Verwijderd

ff checkuhh een T610 met een T630 scherm _/-\o_

http://www.howardforums.c...05fb79e0c&threadid=302412

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:44

de Peer

under peer review

maarre moet je echt die MSI software installeren of is er ook een alternatief als je een MSI dongle hebt.

vind het namelijk nogal lompe software, je kan niet eens die snelkoppeling die op je bureaublad komt weghalen!!

dus dan zou ik voortaan altijd al die troep op me computer moeten hebben om 1 x in de week of maand wat dingen te synchroniseren??

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik wil deze phone ook mensen, maarre is gsm4sale (check pricewatch) een beetje te vertrouwen! Of weet iemand een ander alternatief voor me...om goedkoop aan deze fone te komen?!?!?!?! Ik heb nu een 2jarig t-mobile abbo namelijk, en zit pas in 1e jaar, dus een ander abbo met deze phone zit er niet in... Ik hoop dat iemand een alternatief heeft! Alvast bedankt. _/-\o_

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Donnie schreef op 19 februari 2004 @ 17:04:
Ik wil deze phone ook mensen, maarre is gsm4sale (check pricewatch) een beetje te vertrouwen!
Eén woord: ShopSurvey

Verwijderd

de Peer schreef op 19 februari 2004 @ 17:01:
Vind het namelijk nogal lompe software, je kan niet eens die snelkoppeling die op je bureaublad komt weghalen!!
daar heb je gelijk in, ik vond die snelkoppeling die niet wegwilde ook irritant.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
^Ik kan me herrineren dat er mij bij de installatie om gevraagd werd (Acer USB Dongle). Ik ga de software nog eens reinstallen om het te testen

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Idd, ook bij mijn Gigabyte USB Dongle vroeg ie er om. ;)

Verwijderd

Ik vond het wel interresant nieuws maar jullie blijkbaar niet :S

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
kan iemand mij vertellen of ik de inhoud van mijn telefoonboek en kalender ga verliezen als ik mijn simkaart verwijder, net zoals dat bij smsjes gebeurt?

Verwijderd

Frieda schreef op 19 februari 2004 @ 22:57:
kan iemand mij vertellen of ik de inhoud van mijn telefoonboek en kalender ga verliezen als ik mijn simkaart verwijder, net zoals dat bij smsjes gebeurt?
Nope je kunt gerust je simkaart eruit halen

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij PC-Control , kun je daar ook zelf toetsen aan je mobile koppelen?
Bijvoorbeeld dat voor mIRC cijfer 1 een enter wordt. :?
Of zijn er betere tools die dat kunnen.
Niet dat het prettig typt. maar het is wel even leuk om mee te spelen ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:09:
[...]
Ik vond het wel interresant nieuws maar jullie blijkbaar niet :S
Maar zeker vinden wij dat interresant nieuws ! _/-\o_ All hail to SpitfireT610 ! _/-\o_ Mooie nick trouwens O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Exe-cuter schreef op 20 februari 2004 @ 00:38:
Maar zeker vinden wij dat interresant nieuws ! _/-\o_ All hail to SpitfireT610 ! _/-\o_ Mooie nick trouwens O+
Zeker! In Deel 6 was ik ook al zo onder de indruk van dit nieuws :Y)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als het in deel 6 al stond waarom had in deel 7 nog nooit iemand er iets over gevonden ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste kerel, omdat de mensen die ook in deel 6 aktief waren er uitgebreid op zijn ingegaan tegen het einde van deel 6, we zijn ook stiekum erover gaan praten in het grote topic T630 in de hoop dat ze daar meer wisten. Ginz heeft er toen iets hierover in de STARTPOST van T610 geplaatst.
Kan ik mijn T610 extern upgraden naar een T630? :

Aangezien de T610 een STN display heeft zou het leuk zijn om een T630 TFT display op de T610 te monteren. Helaas zijn die nog niet los verkrijgbaar, maar theoretisch moet het mogelijk zijn om die te vervangen.
Dat geld eigenlijk het zelfde voor de behuizing. De afmetingen van de T630 zijn nagenoeg het zelfde als de T610, maar aangezien de T630 op het moment van het maken van deze startpost op het punt staat om in nederland verkrijgbaar te worden, is het dus nog niet goed en duidelijk te zeggen of je de T610 extern kan upgraden tot een T630.
offtopic:
ginz ginz wat een spelfouten :+

dus alles wat in de startpost staat hebben we allemaal gehad. ik kwam er pas bij halverwege deel 6. er is ook zoveel besproken waar ik niet bij was. ik heb ook wel eens een nieuwtje gepost dat een ouwe koe bleek te zijn. dit is immers GoT, er zijn maar weinig dingen die ze nog niet weten :P.

maar het neemt niet weg dat je van mij nog een keer erover mag beginnen, het is alleen geen nieuws meer voor mij en een paar anderen, voor anderen vast wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Heeft iemand ooit de volgende problemen meegemaakt of heeft iemand misschien de oplossing ervoor:

- Sinds mijn firmware update naar R4C ontvang ik lange smsjes (dus een 2SMS of meer) in delen. Ik krijg dus eerst een gebroken sms en 5 minuten later wordt hij bijgewerkt. Soms wordt hij niet eens bijgewerkt en moet diegene het smsje opnieuw sturen. Dit probleem had ik niet met R1A.

- Als ik ontvangstbevestiging aan heb staan kan ik niet meer dan een 3SMS sturen. Als ik een 4SMS stuur of 5SMS dan zegt hij dat het versturen mislukt is, maar de ontvanger ontvangt wel een deel en het kost je dus wel geld.

Ik zit bij T-Mobile, maar daar kan het niet aan liggen, aangezien ik het voor de firmware update niet heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mr. Tweak dat er over gepraat was wist ik wel maar echt harde bewijzen dat het mogelijk was/is had ik nog niet gezien hiero. Totdat ik dus op howardsforum kwam. Waar foto's en meer stond. En dat was wel nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Was Orange Prepaid + SE T610 een actie of blijvend :?
Zijn ze er nog bij de Kijk Shop, Megapool, Belcompany en Expert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 21:56

TMC

MyNameIs schreef op 20 februari 2004 @ 20:37:
Was Orange Prepaid + SE T610 een actie of blijvend :?
Zijn ze er nog bij de Kijk Shop, Megapool, Belcompany en Expert :?
Ja, ik zag ze vorige week weer bij de Kijkshop staan. Alleen toen was hij ineens €249, terwijl die een paar weken geleden toch echt €199 kostte :/.

Ik krijg wel de indruk dat hij in ieder geval tijdelijk €199 kostte, aangezien hij ook niet bij de webshop van Orange te vinden is.

Ik zou de Orange shop even bellen als ik jou was :).

[ Voor 21% gewijzigd door TMC op 20-02-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had de laatste bij de Megapool te pakken, ik zou wel eerst even rondbellen. Na 6 filialen van de BelCompany gehad te hebben had ik de hoop daar opgegeven.
Ik had dus meer geluk bij de Megapool.

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
waarom bel je zelf niet eens wat foonwinkels af MyNameIs?? of surf wat rond op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 16-09 11:50
rooie60 schreef op 20 februari 2004 @ 23:00:
waarom bel je zelf niet eens wat foonwinkels af MyNameIs?? of surf wat rond op internet
ik heb al wat op internet gezocht alleen staat er overal beperkt leverbaar of voor onbepaalde tijd niet leverbaar o.i.d. :/
zelf heb ik al een t610 vanaf begin juli 2003
het is dus niet voor mij, maar ik vroeg het me gewoon af, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dus probeer om via bluetooth mn telefoonboek probeer te verzenden dat zegt ie verbinding mislukt probeer opnieuw? Dit terwijl wel alle andere dingen via bluetooth werken. Weet iemand ook op welke site ik pc control kan vinden?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Gisteren is mijn T610 er na anderhalve maand trouwe dienst mee gestopt. Ik was iets in een winkel aan het opzoeken via wap en ineens ging de telefoon uit terwijl de accu nog halfvol was. Sindsdien krijg ik de telefoon niet meer aan, ook niet als ik de telefoon eerst probeer op te laden. Heeft er hier iemand ook zo'n probleem gehad? Ik ga hem maandag wel terugbrengen naar de winkel, hopelijk wordt de telefoon snel gerepareerd.

EDIT: De accu heb ik er ook al uitgehad, maar dat mocht ook niet baten.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 21-02-2004 20:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 21 februari 2004 @ 18:11:
Gisteren is mijn T610 er na anderhalve maand trouwe dienst mee gestopt. Ik was iets in een winkel aan het opzoeken via wap en ineens ging de telefoon uit terwijl de accu nog halfvol was. Sindsdien krijg ik de telefoon niet meer aan, ook niet als ik de telefoon eerst probeer op te laden. Heeft er hier iemand ook zo'n probleem gehad? Ik ga hem maandag wel terugbrengen naar de winkel, hopelijk wordt de telefoon snel gerepareerd.
accu er al uitgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 21 februari 2004 @ 18:11:
[...]

EDIT: De accu heb ik er ook al uitgehad, maar dat mocht ook niet baten.
Dan heb je echt een probleem, ben ik bang. Volgens mij weinig wat je verder nog kunt doen :'(
(voor het geval je het nog niet hebt gedaan, je kan wel ook de SIM kaart even er uit halen, "just to be sure", eventueel ook even met een andere SIM kaart proberen, en als je iemand met een T610 kent, even met zijn accu in jouw toestel proberen)...
Gelukkig een jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
De T610 is nu enige tijd uit. Zelf heb ik er sinds juni 1. Misschien is het tijd om een kort lijstje te maken met wat jij de voor- en nadelen vind aan deze telefoon!
Ja, dit is zeer persoonlijk, maar het lijkt mij interessant om te zien of er standaard dezelfde voor- of nadelen genoemd worden, etc etc.

Ok, ik doe de kick-off wel :9

Voordelen
1. Bluetooth
2. Goede geluidskwaliteit
3. Degelijk en overzichtelijk menu
4. Kleurenscherm
5. MMS-compattible
6. En ach ja, dan de camera ook maar!

Nadelen
1. Stand-by tijd
2. Geheugen
3. Scherm in zonlicht
4. Krasgevoelige frontjes

Nadelen Nader Toegelicht.
*Sinds een maand heb ik niet meer de 1e sw versie, maar de laatste. Scheelt toch 2 dagen in stand-by tijd, nu red ik het zo'n 3 dagen met normaal gebruik. Toch vind ik dit weinig, lieftst zou ik 5-7 dagen zien.

*Het geheugen vind ik krap, met een aantal plaatjes, geluidjes en themes heb je hem zo vol. Ben ik blij dat ik geen games speel! :P

*Als de zon vol op je schermpje valt, is het vrijwel onmogelijk om iets lezen. Hou je telefoon net iets anders, en je ziet een stuk meer. Maar, toch jammer.

*Ben zelf altijd vrij netjes met mijn telefoons, maar je wilt niet weten hoe deze er na een half jaar uitziet :( Batterij klepje is zwaar verminkt, en de onderkant van het voorfrontje is na een aanvaring met een betonnen vloer een beetje gedeukt enzo, niet echt mooi! Hoop dat 't probleem met 't nieuwe frontje van Ginz niet weer terugkomt!! 8)

Conclusie:
Ja, er zitten nadelen aan deze telefoon, maar het zijn meer dingen die ik liever anders gezien zou hebben. Ben uitermate tevreden over dit toestel, en zou hem op dit moment niet willen ruilen voor een ander! (Behalve de Z200 dan, die vind ik gewoon lief O-) )

Ben benieuwd naar jullie verhalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik vind er geen enkel nadeel aanzitten.....vind het een schitterend,mooi,slank toestel,ik heb de spelletjes uit de foon gehaald zodat ik meer voor de thema's en ringtones heb,ze zijn snel genoeg te wisselen en je kunt maar een ringtoon tegelijk afspelen,dus qua geheugen zul je mij niet horen.Heb hem nu 5 maanden en er zit nog geen kras op,is maar net hoe je ermee omgaat vind ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ok, hierrrrrrr kom ik :).

Voordelen:
1. Groot kleurenscherm
2. Bluetooth
3. De camera (dat 'ie er inzit bedoel ik O-)) (en dus automatisch MMS)
4. Véél functies
5. Veel Javasupport
6. Connectivity erg goed, hij vreet bijna alles. In vergelijking met bijv. Samsung telefoons vind ik dit erg goed.

Nadelen:
1. Geheugen mag wat groter
2. Scherm in zonlicht wat lastig te lezen.
3. Java nog niet zo goed als op Nokia's.

Toelichting pluspunten:
1. Zo'n groot kleurenscherm is gewoon relaxed, punt uit :P.
2. Bluetooth is erg makkelijk om met je PC te connecten... en je kan leuk bluejacken :P. Verder is Minigolf over Bluetooth met een andere speler erg leuk.
3. Ik vind dat wel grappig, de camera is niet van topkwaliteit, maar goed genoeg om te MMS'en, en dat is dan ook wat ik met die camera doe. Voor echte foto's heb ik een echte digicam.
4. Jep, veel functies. Zoals een goede agenda, to-do list, etc. Verder kan je ook per contactpersoon een plaatje tevoorschijn toveren als hij/zij belt en een aparte ringtone voor die persoon kiezen. Geinig :).
5. Er zijn veel games voor de T610, struin maar eens www.myt610.com af. Makkkelijk, je vindt bijna altijd wel een leuke game :).
6. Connectivity ja, toch wel makkelijk als je spelletjes vanaf je computer kunt overzetten naar je telefoon (zoals met Samsungs niet kan). Verder kan je door QuickShare nagenoeg alles op je telefoon meteen verzenden, van plaatjes tot notities. Goed eh :>.

Toelichting nadelen:
1. Alhoewel ik niet echt problemen heb met de weinige 2mb, mag het best wat groter. Het kan namelijk best leuk zijn je telefoon voor bijv. 5mb helemaal vol te gooien met troep die je toch nooit gebruikt. Nu hou je jammer genoeg enkel troep over die je wél gebruikt.
2. Tja, da's jammer, maar daar had ik met mijn oude Samsung ook last van, dus ik ben er niet zó op achteruit gegaan.
3. Ik wil de Java van Nokia's op mijn T610! Het is niet voor niks dat games als Prince of Persia en Splinter Cell enkel voor Nokia telefoons beschikbaar zijn. Jammer :). Ik had wel eens willen meesnoepen van dat moois.

En de Z200 is bagger hoor, maar 4096 kleuren, geen MMS, geen camera, veel minder functies. Of je moet de Z600 bedoelen ;).

[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 23-02-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 12:52:
[...]

Dan heb je echt een probleem, ben ik bang. Volgens mij weinig wat je verder nog kunt doen :'(
(voor het geval je het nog niet hebt gedaan, je kan wel ook de SIM kaart even er uit halen, "just to be sure", eventueel ook even met een andere SIM kaart proberen, en als je iemand met een T610 kent, even met zijn accu in jouw toestel proberen)...
Gelukkig een jaar garantie?
Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en daar hebben ze er voor de zekerheid een nieuwe accu in geprobeerd zonder succes. Ik moet het nu dus 10 werkdagen zonder telefoon doen totdat hij gerepareerd is. :'(

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordelen:

1. bleutooth 2. groot kleurenscherm 3. camera 4. goed menu 5. makkelijk in gebruik 6. ziet er goed uit 7. verbindingen (mob2pc/pc2mob).

Nadelen:
1. kwaliteit scherm (niet echt mooi) en met zonlicht onleesbaar
2. camera kwaliteit echt bagger vergeleken met Samsung E700 en kleine foto's 3. Bereik vaak (middel)matig met Vodafone
4. vrijweinig geheugen
5. Oplader beetje slechte constructie om aan het toestel te verbinden.
6. hoorbaar heid ringtone zeer matig maar dat is algemeen probleem met poly ringtone's

Is eigenlijk ook wel een leuk idee om Allemaal Snapshots te plaatsen, maar niet van die suffe als nou dit is me eten of hier 100 foto's van me beesten. Maar gewoon leuke dingen die je tegenkomt buiten in dorp in de stad in de metro/trein/bus/auto/fiets/lopend. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:48:

Is eigenlijk ook wel een leuk idee om Allemaal Snapshots te plaatsen, maar niet van die suffe als nou dit is me eten of hier 100 foto's van me beesten. Maar gewoon leuke dingen die je tegenkomt buiten in dorp in de stad in de metro/trein/bus/auto/fiets/lopend. :*)
Haa, dit vind ik eigenlijk ook wel grappig! Ben benieuwd wat voor suffe dingen we te zien krijgen :D
Op dit moment kan ik ff niks posten, zal vanavond eens even kijken!
Spitfire, bijt jij de spits af? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Marici schreef op 24 februari 2004 @ 09:07:
[...]
Haa, dit vind ik eigenlijk ook wel grappig! Ben benieuwd wat voor suffe dingen we te zien krijgen :D
Op dit moment kan ik ff niks posten, zal vanavond eens even kijken!
Spitfire, bijt jij de spits af? :9
Ik bijt wel even.
Deze foto's zijn gemaakt in de kelder van de Erasmusbrug ("de Zwaan", Rotterdam) waar het contragewicht van het beweegbare deel hangt. Uiteraard werd de brug voor onze excursie even opengegooid; op foto 2 zie je dan ook het gewicht onderin de kelder zitten. Als je kijkt naar de personen die achterin op de omloop staan, kan je je misschien de grootte van dat ding voorstellen.
Leuk trouwens, die automobilisten die de brug open zien gaan terwijl er geen boot aan komt. Sommigen lachen een beetje of boeit het niet, en anderen maken zich er nogal druk over...
Afbeeldingslocatie: http://www.oli.tudelft.nl/gobowiwe/KelderErasmus1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.oli.tudelft.nl/gobowiwe/KelderErasmus2.jpg

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/executer/t610_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/executer/t610_4.jpg
^^ Feestje op school
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/executer/t610_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/executer/t610_3.jpg
^^ Mijn school (op instorten ?) :+

edit:
Even Ginz' advies opgevolgd 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Exe-cuter op 24-02-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat 4de plaatje, rechtsonderin kan je beter naar rechtsboven verplaatsen.
Op deze manier gaat het iets beter met de layout

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dagen mijn T610 binnen, en heb zonet een Sitecom USB Bluetooth adapter gehaald.
Ik krijg nu alleen floAt's Mobile Agent niet aan de gang...
Hij krijgt geen connectie.

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 13:38:
Ik heb nu een paar dagen mijn T610 binnen, en heb zonet een Sitecom USB Bluetooth adapter gehaald.

Iemand tips ?
Staat bluetooth wel aan op je telefoon? (8>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dom ben ik nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 13:50:
Zo dom ben ik nou ook weer niet :P
Ohw, okay ;). Ga anders in floAt's Mobile Manager even naar Tools -> Options, en vink daar Bluetooth aan (als je dat nog niet gedaan had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 13:38:

Iemand tips ?
Dan moet je eerst bij je bluetooth instellingen een Serial-verbinding instellen met een gepast COM-nr. Daarna in FloAt het juist COM-nr instellen. Staat hier al ergens juit beschreven hoe het juist moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal dus hier wel iets moeten veranderen:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.douwes1/images/float_options.jpg

Verder heb ik er niet zoveel verstand van... dus heb geen idee welke getallen ik zou moeten invoeren...

Het moet wel aan instellingen van float liggen, want ik kan wel connectie krijgen met de software die bij de adapter zit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook soms problemen met de Sitecom Bluetooth Adapter ??
Soms geeft m'n pc aan dat hij de dongle niet kan vinden !! Of het ligt misschien aan mijn pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay wil ook snapshots posten, maar waar kan ik ze goed free hosten? ? ?
Heb nu villagephotos.com maar welke zijn beter zijn vast wel betere.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Afbeelding(6).jpg
Dit is een kameleon van me overbuurjongen

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Afbeelding(11).jpg
dit is een Boeing 737 van de KLM in hangaar 10 voor onderhoud binnen geweest

Nog iemand nieuwe frontjes nodig origineel http://www.romatel.nl/nl/dept_159.html#item_1013 28,- euro

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Pieters%20mediamarkt.jpg

Foto van een groepsgenoot.
Gemaakt in de mediamarkt. Hij heeft een muismatje in zijn nek.
Zijn eigen commentaar: "Dat matje mag eraf hoor"

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Afbeelding(12).jpg

Onze Tuinkabouter.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 24-02-2004 17:45 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dirk.kuiper/pic1.jpg
Het bios scherm van het vertrekkende treinenscherm van de NS. Hij zat een beetje in een BSOD loop >:)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil zelf een infrarood ontvanger/verzender gaan maken, wie heeft een goede handleiding/schema voor me?

Ik vind in de search alleen maar handleidingen/schema's voor ontvangers..

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op 24 februarin 2004 @ 15:44:
Heeft iemand ook soms problemen met de Sitecom Bluetooth Adapter ??
Soms geeft m'n pc aan dat hij de dongle niet kan vinden !! Of het ligt misschien aan mijn pc ;)
Hé dat heb ik ook, meestal als ik met Remote Desktop geconnect heb naar mijn PC, vervolgens stop ik de dongle in een andere USB poort en dan gaat het wel goed :? Ik heb sitecom al gemailed maar die zeggen dat de software niet bij hun vandaan komt. Dus als je een oplossing vindt, laat het weten!

<edit>
Vraag ook wel eens hier gesteld:
Sitecom CN500 Bluetooth adapter en fast user switching
Geen antwoord jammergenoeg...
</edit>

[ Voor 14% gewijzigd door Archie_T op 24-02-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:16
Ik heb een Conceptronic BT adapter, en soms nadat mijn systeem reboot, dan krijg ik een melding: nieuwe hardware gevonden: Conceptronic BlueTooth Device in DFU state. De enige optie is om de adapter in en uit de usbpoort te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moest ik even melden heb net een website gevonden met originele frontjes voor 28,- kijk op www.romatel.nl

edit:
Heb ook net me eerste officiele waarschuwing gekregen :*) _/-\o_ :*) :Z :r :+ 8) :'( :Y) Heb me klacht al ingediend dus komt wel goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 20:48:
Dit moest ik even melden heb net een website gevonden met originele frontjes voor 28,- kijk op www.romatel.nl

edit:
Heb ook net me eerste officiele waarschuwing gekregen :*) _/-\o_ :*) :Z :r :+ 8) :'( :Y) Heb me klacht al ingediend dus komt wel goed 8)
Daar gaat Ginz zijn inkoopactie :P

offtopic:
lol, ik weet nog wel een goeie e-mail bomber :+

[ Voor 6% gewijzigd door PcFer op 24-02-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 20:48:
een waarschuwing voor het posten van url waar cheap frontjes te krijgen zijn? wat is daar nu verboden aan :?

en ik dacht al dat het goedkoper kon dan 35 euro.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Hij heeft het over een andere topic waarvoor hij de OW heeft gekregen. Kijk ff in zijn posthistory en lach je krom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:12:
[...]

een waarschuwing voor het posten van url waar cheap frontjes te krijgen zijn? wat is daar nu verboden aan :?

en ik dacht al dat het goedkoper kon dan 35 euro.....
Die OW was voor een ander incident

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehehehehe......... ok ik heb me krom gelachen :+

alhoewel ik zijn reactie begrijp maar niet goedkeur. (wel een beetje domme vraag)

soms baal ik wel van dat je moet uitkijken met wat je zegt, maar idd BREIN is de laatste tijd nogal druk bezig met forums laten verdwijnen. (zoals ondertitels.nl waar ik totaal geen begrip voor heb) dan kijk ik maar liever uit met wat ik zeg, en wordt ik toch nog op me vingers getikt dan vloek ik ff binnenmonds en ga ik weer verder met gotten...... :)

edit: ik dacht trouwens dat die emailbomber voor die OW was als wraakje of zo of een grapje.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me nu een beetje op dat de foto's bij mij van iets minder kwaliteit is !
Hoe kan dit komen ?? Door firmware, of dat mijn ogen een beetje fout zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Een nieuwe firmware zou de qualiteit verbeteren heb ik gelezen , maar die fotos van mij hier enkele posts boven zijn gemaakt met een eerste versie van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Waarom hoor ik trouwens niemand over die geweldige aluminium behuizing van de T610? Ik zelf vind dat echt groot pluspunt. Als je hem 's ochtends beet pakt is ie helemaal koud, het voel echt zeer degelijk aan...

Wou ik even kwijt 8).

• EB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09-2024

EB

CU online

Ik heb het hele forum en internet de laatste tijd zitten afschuimen, maar nog steeds geen bestanden kunnen uitwisselen tussen mijn T610 en Gigabyte Bluetooth USB Dongle... :(

Nu heb ik ook met 3 telefoons geen connectie kunnen krijgen (een Nokia 6600, en 2 andere Ericsson types) Dus het lijkt aan mijn phone te liggen... Hij ziet ze overigens allemaal wel, de inst. staat ook op visible. maar toch komt filetransfer niet tot stand.... :? (Zoals een contact of plaatje sturen)

Kan dat ook aan de software liggen? (ik heb de R3c002)
Ik denk dat ik maar eens achter een firmware upgrade aan ga, maar ik weet niet of dat het is. Iemand enig idee? 8)7

-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --

• BAUKstEr
  • Laatst online: 02-09 17:25
Mogelijk zou je eens andere drivers kunnen proberen voor je Bluetooth-dongle... Je moet even door het verhaal heenlezen dat de drivers genoemd op ondergenoemde pagina ook voor dongles anders dan geintegreerde werken. In een van de posts staat een ".21"-versie vermeld. Deze is in het Nederlands en kan zonder extra hacks, cracks of tweaks geinstalleerd worden. Mocht de oplossing werken, post dit dan even in die draad.

[rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]

• Exe-cuter
TerryC schreef op 25 februari 2004 @ 23:46:
Waarom hoor ik trouwens niemand over die geweldige aluminium behuizing van de T610? Ik zelf vind dat echt groot pluspunt. Als je hem 's ochtends beet pakt is ie helemaal koud, het voel echt zeer degelijk aan...

Wou ik even kwijt 8).
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Heet zorgt gewoon voor die perfecte afwerking imho.

Verwijderd

@Mr. tweak Het was een wraakje maar is geregeld })

Maar even een vraagje is het mogelijk om zo'n camera er onder aan te klikken? ? ?
Zoals bij een T68i en dan betere en met grotere resolutie foto's te maken? ? ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:55:
Maar even een vraagje is het mogelijk om zo'n camera er onder aan te klikken? ? ?
Zoals bij een T68i en dan betere en met grotere resolutie foto's te maken? ? ?
ik heb het geprobeerd met T610 en een clickable camera van T68i erop en dat werkte NIET.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Klopt, werkt niet.

-

Verwijderd

EB schreef op 26 februari 2004 @ 10:04:
Ik heb het hele forum en internet de laatste tijd zitten afschuimen, maar nog steeds geen bestanden kunnen uitwisselen tussen mijn T610 en Gigabyte Bluetooth USB Dongle... :(
Je bluetooth Dongle heeft ook geen opslagmogelijkheid, neem ik aan!
:P rofl... haha just pulling yer leg m8, let maar niet op mij!

Verwijderd

Dat is klote dat zo'n klik on camera niet werk. Misschien wordt er nog eens eentje uitgebracht ofzo. Misschien met een 1.3Mp camera met zoom heb ik wel wat voor over.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Iemand die nog wat bugs uuit de eerste T610 series weet? Wilde vandaag mn tel laten flashen, maar de service balie van SE is slechts open tussen 10 en 12, maar hij vroeg wel meteen waarom ik hem wilde laten flashen, omdat ze het zonder grote gebreken niet doen. En ben wel geinterresseert in wat er voorheen niet werkte en nu wel, de volgende weet ik zelf al:

Animated GIF langzaam-> nu sneller
Ringtone oplopend werkt niet goed -> nu wel
Telefoon wil soms niet aan, pas na vaak drukken allerlei knoppen ->?
Java spelletjes vaak niet werkend/traag -> schijnt verbeterd te wezen
Hissing->?

Iemand die het lijst je aan kan vullen?

Breek je nek voorzichtig

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 13:39
Ik heb in deel 2 een aantal voor- en nadelen van deze foon geplaatst, misschien zit er iets bij :) Ondertussen bevat het al wel wat verouderde punten, en niet alles zijn bugs.

Verwijderd

Ik heb ook al een paar maanden een T610, maar wat ik erg vervelend is dat het geluid uit de speaker (als ik aan het bellen ben) erg zacht is (in vergelijking met mijn vorige telefoons (nokia's)). Dit is niet erg als het stil. Maar als het wat rumeuriger is heb ik vaak moeite om degene goed te verstaan. Ook de gesprekken lijsten zijn niet netjes gerangschikt. Hebben hier meer mensen last van?

Zou het kunnen zijn dat bij een nieuwere firmware deze dingen opgelost zijn?

Model: AAB-1021011-BV
Software Revision: R3C002 CXC125567_EU_3

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Even een leuke melding:

MyNameIs zijn T610 is vandaag terug gekomen van reparatie.
Dat is opzich natuurlijk geen bijzonder feit, maar wel als hijzelf de behuizing meerder keren heeft vervangen en zelf zijn firmware meerdere keren heeft ge-update.
De reparateur had daar waarschijnlijk dus geen problemen mee, of heeft het niet opgemerkt. En heeft zijn T610 dus onder garantie gerepareerd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:44

de Peer

under peer review

ik zie bij die romatel ook een 1000 mAh batterij staan, voor maar 21 euro.
ik heb nu dus een 770 mAh batterij, is het zo dat die 1000 mah dan bijna 30 % langer meegaat?

en heeft iemand ervaring met deze of andere batterijen?
nog eentje dan:):
kan de batterij opgeladen worden als hij niet in de telefoon zit (kan handig zijn om een extra batterij te hebben in sommige gevallan) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:35
Ik heb een burolader en daar kun je een extra batterij mee opladen.

Via ebay gekocht voor 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

de Peer schreef op 27 februari 2004 @ 00:44:
ik zie bij die romatel ook een 1000 mAh batterij staan, voor maar 21 euro.
ik heb nu dus een 770 mAh batterij, is het zo dat die 1000 mah dan bijna 30 % langer meegaat?

en heeft iemand ervaring met deze of andere batterijen?
nog eentje dan:):
kan de batterij opgeladen worden als hij niet in de telefoon zit (kan handig zijn om een extra batterij te hebben in sommige gevallan) :) :)
Het betekent inderdaad dat deze batterij langer meegaat.
Ik neem aan dat je het verhaal rond de ontploffende nokia's kent?
Ik ben zelf niet zo'n fan van niet-originele accu's.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Shiver23 schreef op 27 februari 2004 @ 10:24:
[...]
Het betekent inderdaad dat deze batterij langer meegaat.
Ik neem aan dat je het verhaal rond de ontploffende nokia's kent?
Ik ben zelf niet zo'n fan van niet-originele accu's.
Weet iemand het verschil tussen Li-polymeer en Li-ion accu's? De 770 mAh is een Li-polymeer en de 1000 mAh is een Li-ion :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ik dacht dat Li-polymeer een betere versie (= verder ontwikkelde) was van Li-ion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Exe-cuter schreef op 27 februari 2004 @ 12:25:
Ik dacht dat Li-polymeer een betere versie (= verder ontwikkelde) was van Li-ion.
Dat zou iig het prijsverschil verklaren; de Li-polymeer is een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ff een vraagie boven met bereik aanduiding zit een blauw gekleurd (tegenovergesteld vorm bereik aanduiding) balk. Waar is dat voor.
Volgens mij had ik dit eerst niet heb wel een beetje lopen kloten met mms en gprs en shit.

En ik krijg me mms maar niet ingesteld van vodafone prepaid. Heb alle instellingen naar met telefoon laten sturen maar kan wel wappen. maar als iemand een mms naar mij stuurt krijg ik gewoon een sms en daar staat in dat ik hem op de vodafone site kan bekijken wat ook niet werkt iemand een oplossing ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die blauwe balkje.. is je gprs bereik.. naar het schijnt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Jup , zo staat het ook in de manual : Blauwe balkje is GPRS-berijk. Stel het ontvangen van SMS'jes in op "alleen gsm" (of zoiets toch) en je bent ervan verlost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast al wel eerder besproken zijn, zo ja... sorry :)
Ik zit nu met Orange SIM in mn toestel, ik heb Share geactiveerd, e-mail werkt ;)
Mijn vraag: wat voor downloadinterval is acceptabel i.c.m. Share van Orange, wat kost het aan dataverkeer per keer dat je controleert op nieuwe mail? Hoe hebben jullie dit ingesteld? (5 minuten is wel chill, maar het moet zeker niet over mijn 2MB heengaan :|

BTW pas klaagde er iemand dat er geen geluid/tril was bij nieuwe e-mail, blijkbaar is dat met een nieuwere firmware op te lossen, want bij mij doet ie dat wel :) (R4C003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 18:50:
hey ff een vraagie boven met bereik aanduiding zit een blauw gekleurd (tegenovergesteld vorm bereik aanduiding) balk. Waar is dat voor.
Volgens mij had ik dit eerst niet heb wel een beetje lopen kloten met mms en gprs en shit.

En ik krijg me mms maar niet ingesteld van vodafone prepaid. Heb alle instellingen naar met telefoon laten sturen maar kan wel wappen. maar als iemand een mms naar mij stuurt krijg ik gewoon een sms en daar staat in dat ik hem op de vodafone site kan bekijken wat ook niet werkt iemand een oplossing ? ? ?
Vodafone Live activeren, je moet 1200 bellen en dan (uit mijn hoofd), keuze 3, keuze 5, keuze 1.

Vervolgens laat je de instellingen via http://dms1.vodafone.nl/dms/cm?lg=nl&pl=nl&sd=14 naar je opsturen, je kiest als toestel SonyEricsson T610, en dan moet je vervolgens de instellingen voor ">> Als je per KB betaalt (GPRS)" naar je toe laten sturen :).

Check daarna wel ff of bij je MMS instellingen de MMS server http://mmsc.mms.vodafone.nl/ is, en of je WAP-profiel voor MMS op "MMS" staat.

[ Voor 24% gewijzigd door TMC op 28-02-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay bedankt voor de hulp. Kan nu in iedergeval wel mms jes versturen, maar kan die mmsc.mms.vodafone.nl niet vinden in mijn telefoon, maar als ik ze kan versturen zal het wel goed zijn toch, dan kan ik ze nu ook wel ontvangen :D

Gaat me battery eigenlijk korter mee als je gprs aanstaat ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:22:
Okay bedankt voor de hulp. Kan nu in iedergeval wel mms jes versturen, maar kan die mmsc.mms.vodafone.nl niet vinden in mijn telefoon, maar als ik ze kan versturen zal het wel goed zijn toch, dan kan ik ze nu ook wel ontvangen :D
Ik denk het wel :). Maar die MMS-server kan je als het goed is wel vinden hoor, ga naar MMS --> Opties (6) --> MMS-server (5). Als je het echt snel wil doen moet je naar het menu gaan en dan achtereenvolgens op 5, 2, 6 en weer 5 druken.
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:22:
Gaat me battery eigenlijk korter mee als je gprs aanstaat ? ? ?
Denk 't niet, aangezien dat gewoon je GPRS ontvangst is, het is niet iets als Bluetooth oid. :).

[ Voor 24% gewijzigd door TMC op 28-02-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay thnx had niet gedacht dat het onder berichten stond. maar dat staat in ieder geval allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 20:50:
Het zal vast al wel eerder besproken zijn, zo ja... sorry :)
Ik zit nu met Orange SIM in mn toestel, ik heb Share geactiveerd, e-mail werkt ;)
Mijn vraag: wat voor downloadinterval is acceptabel i.c.m. Share van Orange, wat kost het aan dataverkeer per keer dat je controleert op nieuwe mail? Hoe hebben jullie dit ingesteld? (5 minuten is wel chill, maar het moet zeker niet over mijn 2MB heengaan :|

BTW pas klaagde er iemand dat er geen geluid/tril was bij nieuwe e-mail, blijkbaar is dat met een nieuwere firmware op te lossen, want bij mij doet ie dat wel :) (R4C003)
Mijn telefoon is weer gerepareerd en ik kon hem gisteren bij de winkel ophalen. Er is een onderdeel vervangen en een nieuwere firmware(R1L013 -> R4D001) opgezet. Dat geluidje bij e-mail berichten had ik ook eerst niet, nu heb ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik nog de oude firmware heb ( R1LO13 ) denk ik dat ik deze week ook even een nieuwe firmware erop ga zetten !! Is dit nou geheel gratis ? En valt het onder de garantie ?? Zo niet, welke smoesjes gebruiken jullie :P ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 12:36:
Aangezien ik nog de oude firmware heb ( R1LO13 ) denk ik dat ik deze week ook even een nieuwe firmware erop ga zetten !! Is dit nou geheel gratis ? En valt het onder de garantie ?? Zo niet, welke smoesjes gebruiken jullie :P ??
Gratis: scheelt per service point
SmoesjesRedenen: vastlopers, beltoon oplopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een goede reden voor het SESP:
Onder R1 nemen foto's bijna 2.5x zoveel geheugen in beslag dan in nieuwere firmware. Dit is voor zover ik me kan herinneren een echte bug en dus meer dan genoeg reden voor een upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ en de infrarood laat de gsm vaak crashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt mensen, zal een deze dagen eens een SESP bezoeken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 21:23
He,

Ik heb nu die floats mobile agent geinstalleerd. Maar hij wil niet connecten met mijn GSM. Ik heb een sitecom Bluetooth USB adapter. En een t610 ( duh ) Weet iemand wat dit kan zijn en op welke port hij moet connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op 01 maart 2004 @ 14:29:
He,

Ik heb nu die floats mobile agent geinstalleerd. Maar hij wil niet connecten met mijn GSM. Ik heb een sitecom Bluetooth USB adapter. En een t610 ( duh ) Weet iemand wat dit kan zijn en op welke port hij moet connecten?
Ik denk dat er weinig zijn in dit topic die dat nóg een keer willen herhalen. Ik zou zeggen: lees dit topic eens door en je komt het vanzelf tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 14:32:
[...]

Ik denk dat er weinig zijn in dit topic die dat nóg een keer willen herhalen. Ik zou zeggen: lees dit topic eens door en je komt het vanzelf tegen...
Als je dan op ze minst ff verteld op welke bladzijde staat, scheelt mij ook weer 3 uur lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Boinkie schreef op 01 maart 2004 @ 14:40:
Als je dan op ze minst ff verteld op welke bladzijde staat, scheelt mij ook weer 3 uur lezen.
Ook dit is al ongeveer 80.000 keer gevraagd. Stel je aantal posts per bladzijde in op 999 en gebruik ctrl+F 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er software waarbij ik winamp gewoon de opdracht volgende nummer kan geven? Ik kom niet verder dan Play, pause, stop en de lijst doorscrollen. Een lijst van 4000+ tracks doorscrollen op je phone is niet echt een pretje.

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Nou ik heb gezocht, maar heb niks kunnen vinden.

Mijn Probleem:

Ik probeer te connecten via de seriele port op com7 omdat windows ook via die connect met de telefoon, dan als ik connect met floads mobile agent krijg ik de error dat ie time-out of dat ie out of range is, terwijl dat ding er gewoon voor ligt...

Iemand?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.