Ok, hierrrrrrr kom ik

.
Voordelen:
1. Groot kleurenscherm
2. Bluetooth
3. De camera (dat 'ie er inzit bedoel ik

) (en dus automatisch MMS)
4. Véél functies
5. Veel Javasupport
6. Connectivity erg goed, hij vreet bijna alles. In vergelijking met bijv. Samsung telefoons vind ik dit erg goed.
Nadelen:
1. Geheugen mag wat groter
2. Scherm in zonlicht wat lastig te lezen.
3. Java nog niet zo goed als op Nokia's.
Toelichting pluspunten:
1. Zo'n groot kleurenscherm is gewoon relaxed, punt uit

.
2. Bluetooth is erg makkelijk om met je PC te connecten... en je kan leuk bluejacken

. Verder is Minigolf over Bluetooth met een andere speler erg leuk.
3. Ik vind dat wel grappig, de camera is niet van topkwaliteit, maar goed genoeg om te MMS'en, en dat is dan ook wat ik met die camera doe. Voor echte foto's heb ik een echte digicam.
4. Jep, veel functies. Zoals een goede agenda, to-do list, etc. Verder kan je ook per contactpersoon een plaatje tevoorschijn toveren als hij/zij belt en een aparte ringtone voor die persoon kiezen. Geinig

.
5. Er zijn veel games voor de T610, struin maar eens
www.myt610.com af. Makkkelijk, je vindt bijna altijd wel een leuke game

.
6. Connectivity ja, toch wel makkelijk als je spelletjes vanaf je computer kunt overzetten naar je telefoon (zoals met Samsungs niet kan). Verder kan je door QuickShare nagenoeg alles op je telefoon meteen verzenden, van plaatjes tot notities. Goed eh

.
Toelichting nadelen:
1. Alhoewel ik niet echt problemen heb met de weinige 2mb, mag het best wat groter. Het kan namelijk best leuk zijn je telefoon voor bijv. 5mb helemaal vol te gooien met troep die je toch nooit gebruikt. Nu hou je jammer genoeg enkel troep over die je wél gebruikt.
2. Tja, da's jammer, maar daar had ik met mijn oude Samsung ook last van, dus ik ben er niet zó op achteruit gegaan.
3. Ik wil de Java van Nokia's op mijn T610! Het is niet voor niks dat games als Prince of Persia en Splinter Cell enkel voor Nokia telefoons beschikbaar zijn. Jammer

. Ik had wel eens willen meesnoepen van dat moois.
En de Z200 is bagger hoor, maar 4096 kleuren, geen MMS, geen camera, veel minder functies. Of je moet de Z600 bedoelen

.
[
Voor 5% gewijzigd door
TMC op 23-02-2004 13:08
]