Volgens mij is het gewoon de donkerblauwe en lijkt hij zwart...Chiron schreef op 10 februari 2004 @ 15:52:
[...]
w00t
die is wel slick!
gewoon originele behuizing enzo
PSN: Shiver23
Volgens mij is het gewoon de donkerblauwe en lijkt hij zwart...Chiron schreef op 10 februari 2004 @ 15:52:
[...]
w00t
die is wel slick!
gewoon originele behuizing enzo
Verwijderd
Denk jij dat je nou echt op GoT een adres voor het unlocken van je SIM kan vinden????Waslijn schreef op 10 februari 2004 @ 15:07:
[...]
Bedoelen jullie nu die lijst met SESP, of ben ik nu echt mijn hoofd kwijt geraakt? Het lijkt me toch sterk dat die ook unlocken.
Verwijderd
Wist het ook niet, ziet er mooi uit, maar niet de mooiste kleur imo!TerryC schreef op 10 februari 2004 @ 14:50:
[afbeelding]
Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonden.
Sorry hoor er staat dat er niet over unlocken gediscuseerd mag worden en dat het unlocken door middel van flashen illegaal is. Bovendien staat er dat er niet gevraagd mag worden naar software waarmee geunlocked kan worden. Ik vraag naar een adres, daar lijkt me niets illegaals aan. Maar goed...als zelf het vragen naar een adres niet mag laat iemand dat dan direct zeggen en niet allemaal met van die onzin posts komen. Maar goed mijn excusses en laten we weer ontopic gaan!Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:30:
[...]
Denk jij dat je nou echt op GoT een adres voor het unlocken van je SIM kan vinden????
Suc6 in je verdere leven als je zulke vragen post!
[ Voor 9% gewijzigd door waslijn op 10-02-2004 16:46 ]
Verwijderd
HaaiVerwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:32:
[...]
Wist het ook niet, ziet er mooi uit, maar niet de mooiste kleur imo!
Owja TerryC= Terry Crapts van XA?
Verwijderd
ben je zeker van dat ie zwart is? ik geloof dat shiver23 gelijk heeft en het donkerblauwe is ?TerryC schreef op 10 februari 2004 @ 14:50:
Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonde.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 22:21 ]
Mja, lijkt op de foto een beetje zo, maar dat was in het echt niet zo... Geloof ik o_O.Shiver23 schreef op 10 februari 2004 @ 16:22:
[...]
Volgens mij is het gewoon de donkerblauwe en lijkt hij zwart...
Geweldig, ik ga het proberen maareh..... mijn APN op internet zetten? Ben geen complete n00b dacht ik, maar dit snap ik toch echt even niet...Shiver23 schreef op 10 februari 2004 @ 15:34:
[...]
Je moet je APN op internet zetten.
Gebruik in plaats van de DNS van je mailserver eens het IP-adres ervan.
Dan zou het gewoon moeten werken.
Houd er wel rekening mee, dat als je geen wap-actief of intensief abonnement hebt je per 100kb dataverkeer betaalt. (dit wordt per dag afgerond. Kijk ook bij info op de t-mobile site bij blockrounding)
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Doen we even mee?BeQuietAndDrive schreef op 11 februari 2004 @ 08:59:
[...]
Geweldig, ik ga het proberen maareh..... mijn APN op internet zetten? Ben geen complete n00b dacht ik, maar dit snap ik toch echt even niet...
Wat Shiver imo bedoelt, is dat je ipv van je WAP profiel een Internet profiel moet gebruiken. Bij een WAP profiel gebruik je namelijk een WAP gateway, en die wil je niet hebben als je gaat Internetten want dan zit hij er als nare blokkerende proxy tussen. Voor mail moet je dus een dataaccount gebruiken voor "internet" (dezelfde die je met bijv. een laptop of PDA zou gebruiken om via je telefoon te internettten).BeQuietAndDrive schreef op 11 februari 2004 @ 08:59:
[...]
Geweldig, ik ga het proberen maareh..... mijn APN op internet zetten? Ben geen complete n00b dacht ik, maar dit snap ik toch echt even niet...
Dit werkt, impressiveShiver23 schreef op 11 februari 2004 @ 10:39:
[...]
Doen we even mee?
Toets in:
Menu, *, 7, 1
Nu komen we in de optie data-accounts van je verbindingen
Hier heb je waarschijnlijk meerdere accounts staan.
Als je de standaard account die je voor wap gebruikt gaat bewerken zie je bovenaan APN-adres staan. Hierin staat heel waarschijnlijk wap.
Als je dit in internet veranderd dan moet je je mail op kunnen halen.
Als je nu een tweede "identieke" data-account aanmaakt als je wap-account en je stelt als APN internet in, kan je bij het ophalen van je mail instellen dat deze account voor de mail gebruikt moet worden.
[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-02-2004 11:18 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 13-02-2004 18:18 ]
Verwijderd
via sonyericsson.comWoutev schreef op 11 februari 2004 @ 17:35:
kheb nu die mycom bluetooth key nadat de 1e stuk was
maar waar kan ik dat v-rally downloaden waar ik hier en daar wat over lees ...?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Om jullie allemaal uit de droom te helpen.TerryC schreef op 10 februari 2004 @ 14:50:
[afbeelding]
Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonden.
Verwijderd
1 onzin. Ik heb een noname die het prima doet op zowel de t610 als de t68i.Lord_T schreef op 11 februari 2004 @ 22:13:
hej wat ik nog een beetje mis zijn de bluetooth headsetjes...
ben vandaag bij een t-for telecom geweest en heb me er eens een paar laten zien en uitleg gekregen bij die units...
Heb dus zelf een T610 en fiets veel (ja nog geen auto)
- SE ondersteunt alleen de SE headsets.. dat betekent dat als je headset niet werkt dat SE er niets aan doet... (volgens servicepoint)
- Stevigste zou zijn de logitech met een of andere oorklem(heeft ook goede beschermdoos! )
- Makkelijkste de SE omdat als er iets mee is je en met telefoon en met headset daarheen kon. (heeft auto klemmetje maar dan moest je niet over hobbels rijden)
- de usbkeys achtige vind ik lelijk en heb ik sowieso ff niet naar gevraagd
- de nokia was twijfelachtig waar de microfoon zat... of in het "aansteker"deeltje of in het oordopje...
- de allernieuwste SE headset is onbetaalbaar
- de goedkopere (lees nog steeds 80 euro) die hadden inwendig oordopje (jabra) en daarvan moet je houden...
Nou ben ik wel eens benieuwd naar wat ervaringen van jullie met een bluetooth headset en welke jullie gekozen hebben en waarom
1) wat voor noname heb je dan?olof schreef op 12 februari 2004 @ 08:35:
[...]
1 onzin. Ik heb een noname die het prima doet op zowel de t610 als de t68i.
2 helemaal mee eens. Het beste is om te proberen. Niet alle "goeie" zitten lekker.
3 zou kunnen, maar hoe vaak zal zo'n ding kapot gaan?
4 nooit van gehoord.
5 kijk maar naar mijn icon om te weten wat ik van nokia vind.![]()
6 helemaal mee eens. Ze zijn erg mooi, maar veel te duur (helaas).
7 er zijn wel meer goedkope modellen hoor. Gewoon een kwestie van goed rond kijken.
Mijn ervaring?
Heerlijke dingetjes. Vooral als je zelf nog geen auto hebt om een carkit in te bouwen en dus vaak in verschillende auto's rijdt.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Mis ik ook, hiervoor siemens en nokia telelefoons gehad die dat wel hadden. Merk dat ik die functie toch wel regelmatig gebruik, maarja daar moet je op letten als je nieuwe telefoon koopt.Evil M@V schreef op 12 februari 2004 @ 13:04:
Wat ik wel jammer vin aan deze phone is dat er geen handsfree functie op zit. Dus zonder headset, maar gewoon in de phone zelf
Verwijderd
Dat hangt er van af hoe je hem gebruikt natuurlijkVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 15:08:
hoelang duurt t voor ie echt uitvalt enzo ?
Verwijderd
das mooi, hij staat nu nog steeds aan en ik kan m dan thuis mooi leeg weer aan de lader hangenPowerFlower schreef op 12 februari 2004 @ 15:16:
[...]
Dat hangt er van af hoe je hem gebruikt natuurlijk
In mijn ervaring is het zo dat als je dan BT e.d. uitschakelt, niet te veel belt en niet gaat wappen en spelen en zo hij het wel een dagje zo vol houdt.
Overigens doe ik wel degelijk een week of meer met mn batterij als het moet (bijv. in New York toen ik mijn lader vergeten was), is gewoon een kwestie van zuinig doen, maar ik hoef hem dan niet eens 's nachts uit te zetten o.i.d.
Ik had mijn t610 vijf maanden, toen hoorde ik in eens een rare piep uit de foon komen die ik nog niet eerder gehoord had. Ik was al bang dat de telefoon helemaal aan het flippen was ofzo. Bleek het het geluidje van een lege batterij te zijn...
Verwijderd
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Korakal op 13-02-2004 18:20 ]
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door PcFer op 13-02-2004 15:03 ]
Verwijderd
Je moet naar het service menu gaan (zie startpost), daar kan je de code invoeren.Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 18:06:
Hey ik heb mijn simlock code gekregen van Orange, maar hoe moet ik deze nou invoeren dan? ? ? Vraag niet hoe ik hem gekregen heb, gewoon ff slijmen en slap ouwehoeren bij de klanten service.
Maar als iemand weet hoe ik hem moet invoeren vermeld het dan even hier alsjeblieft, want kan niks vinden in de handleiding en de klantenservice had hier ook nog geen gegevens over.Alvast bedankt
Verwijderd
Kijk eens achter in je telefoon, daar kan je het week nummer van de productie van jou T610 vinden. De code ziet uit als 45W03.Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 20:51:
geen bon geen garantie. Heb het ook gevraagd aan SE, maar zo werken ze nou eenmaal.
Ow?Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 20:51:
Bij nokia is het beter geregeld.
[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 13-02-2004 19:02 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Bij Nokia checken ze gewoon je imei nummer en daaraan zien ze wanneer hij verkocht is simpel. En SE wil en moet een factuur hebben anders krijg je GEEN garantie hebt het ze gevraagd. Dus ook niet via de productie datum want misschien heb jij hem wel gestolen en dat willen ze niet in de hand werken.Ginz schreef op 13 februari 2004 @ 19:01:
[...]
Kijk eens achter in je telefoon, daar kan je het week nummer van de productie van jou T610 vinden. De code ziet uit als 45W03.
Dit betekend dat dat toestel gemaakt is in week 45 van 2003.
Als jij binnen een jaar van de productie zit, dan heb je dus altijd een bewijs van garantie.
Niet zo moeilijk dus.
Gewoon opsturen en je garantie claimen aan de hand van je productie code
Tadá.....
[...]
Ow?![]()
Vertel....
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 22:55 ]
Verwijderd
Dat ligt eraan waar je het laat doen.Exe-cuter schreef op 14 februari 2004 @ 18:07:
Dat flashen , doen ze dat gratis en onmiddelijk ?
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 19:19 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Eegee op 14-02-2004 22:41 ]
Verwijderd
hey ik heb ook van orange en ik wil graag weer mn t-mobile gebruiken door simlock eraf te halen kan jij ff mailen hoe je dat dee of ff op msn toevoegen? email staat in profiel thx!Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 18:54:
Okay thnx allemaal het was idd <**< me toestel is nu simlock vrij![]()
![]()
![]()
En nog legaal ook dus hou gewoon me garantie
![]()
Thnx orange (sukkels). haha
![]()
![]()
Verwijderd
Wat bij mij werkt is dan ff de telefoon half uurtje zonder accu zetten.Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:02:
Godver, mijn mail checken doettie niet.
Hij blijft super lang Finding server doen en dan uiteindelijk No Server Found![]()
HELLUP
Verwijderd
[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 15:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, ik kan thuis m'n bt-dongle bereiken vanuit de woonkamer (BG)... Terwijl de dongle toch echt wel @ zolder staat... Daar zit dus 2 x een laag beton tussen...Exe-cuter schreef op 15 februari 2004 @ 14:41:
Ik heb het eens uitgetest me twee T610's en het bereik is in de praktijk slechts 5-7 meter in een kamer zonder opstakels
En dat is dus het grote verschil tussen een Class 1 & Class 2 Bluetooth dongle....Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 17:22:
[...]
Hmm, ik kan thuis m'n bt-dongle bereiken vanuit de woonkamer (BG)... Terwijl de dongle toch echt wel @ zolder staat... Daar zit dus 2 x een laag beton tussen...
Dongle is btw wel class 1...
-
Verwijderd
Ja, die heb ik dus ook, maar ik heb helaas geen mogelijkheig om dat testen.Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 20:29:
Ik heb dus die class 1 van MSI en daar staat op de website dat hij zelfs 200M haalt in een open veld. Dus ik neem aan dat hij dan wel 100M met opstakels.
-
Verwijderd
Verwijderd
Eén woord: klantenservicestef-o.nl schreef op 16 februari 2004 @ 00:21:
Ik heb een probleem met mijn T610+orange free 20 abbo...
Ik heb geen gprs verbinding, een maat van me heeft paar weken later dan mij dezelfde telefoon met hetzelfde abbo gekocht en hij heeft wel gprsverbinding.
Volgens BC ligt het aan orange, maar mijn maat heeft nooit gprs laten activeren ofzo...
Weet iemand een oplossing hoe ik het aan de gang krijg?
Verwijderd
Welke winkel / waar is dat dan? Had je wel gewoon je aankoopbon bij je?Schorre schreef op 16 februari 2004 @ 10:06:
je moet hiervoor niet betalen! Dit hebben ze alvast in mijn winkel gezegd.
Verwijderd
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Verwijderd
[ouwe-koeien-uit-de-sloot]PcFer schreef op 13 februari 2004 @ 14:56:
Je moet in het menu naar 'mijn tabblad' gaan en daar 'geluid opnemen' op nummer 1 zetten.
Tijdens het bellen hoef je dan alleen maar het joystickje naar links te klikken.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 18:06 ]
Dit valt me ook tegen bij de T610Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 18:05:
[...]
[ouwe-koeien-uit-de-sloot]
Kan dit ook op een andere manier? Ik vond 'Nieuw SMS bericht' namelijk wel handig onder links met joystick. wellicht is naar boven in te stellen
Ik heb er een drietal weken geleden een bestelling gedaan. Ik kreeg een pakket binnen twee dagen! Echter... ik mis nog steeds twee frontjes waarvoor ik wel al betaald heb! Ik heb na een week contact opgenomen met de persoon die op de site vermeld staat. Hij zegde me toe de frontjes na te sturen of mijn geld terug te storten. Geen van beide oplossingen heb ik tot nu toe mogen meemaken--Erik-- schreef op 16 februari 2004 @ 11:24:
Is er al iemand die hier iets heeft besteld:
http://www.surround.cd/t610/index.htm
Zo ja, betrouwbaar en snelle levering?
Hoelang duurde het ongeveer? En kon je daar gewoon even blijven wachten?Schorre schreef op 16 februari 2004 @ 10:45:
Ik heb hem laten flashen bij Car Audio in Leuven (België). Had geen aankoopbon bij me, was niet nodig. Na de flash moest hij even wat gegevens invullen en dan zou SE hem betalen...
Ik vind het niet fair als ze zelf geld vragen terwijl ze betaald worden door SE.
Verwijderd
In wat voor voorbeeld situatie kan je dit gebruiken? Lijkt me handig maar ik weet niet waar het toepasbaar is...In een scherm waar nummers of adressen staan:
- Wanneer een nummer of adres gearceerd is:
- * + 1 = knippen
- * + 2 = kopiëren
- * + 3 = plakken
Mijn eerste flash was mislukt, halverwege crashte het systeemvanThijs schreef op 16 februari 2004 @ 19:25:
[...]
Hoelang duurde het ongeveer? En kon je daar gewoon even blijven wachten?
Hebben ze er nog andere dingen, frontjes, headets,...
(sorry voor al de vragen, maar ik ge er vrijdag ook ff langs)
Verwijderd
Dat trucje doet het bij mij niet !Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:03:
Ik weet niet of het ergens al staat op de 24 pagina's die dit topic inmiddels al groot is, maar zo niet even deze toevoeging aan de startpost: Als je toestel op standby mode staat met de klok, en het is donker, kan je op de + of - knop drukken om de backlighting aan te laten gaan. Dan kan je dus de klok goed lezen.
En als je de + 10 seconden vast houdt dan blijft het backlight nog eens een minuut of 5 aan.
[...]
In wat voor voorbeeld situatie kan je dit gebruiken? Lijkt me handig maar ik weet niet waar het toepasbaar is...
Verwijderd
Bij mij doet ie het wel, ik heb ook R4C003.Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:07:
bij mij ook niet, ik heb R4C003 en misschien heeft dat ermee te maken, welk versie heb jij jop?
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Verwijderd
Ik heb de 5 minuten niet afgew8, maar na anderhalve minuut vond ik het wel prima... Je moet dus wel in standby zitten. Met de - toets werkt het overigens ook.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 09:41:
Bij mij doet ie t ook niet, R4C003
Met toetsblokkering werkt het idd niet.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 10:15:
ik denk dat mensen net als ik te kort wachten of het op toetsblokkering zetten of zo.....
[ Voor 29% gewijzigd door JanPedaal op 17-02-2004 10:21 ]
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Verwijderd
Heb hier zelf een MSI Bluetooth dongle en die kan ik inderdaad met de bijgeleverde software laten fungeren als 'handsfree set'.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:14:
Ik heb net 'n bluetooth dongle aangeschaft, te weten: Conceptronic CBT100U, Bluetooth 100M USB adapter.
Nu is mijn vraag, kan ik het zo regelen dat ik handsfree via de PC speakers/microfoon kan bellen via mn T610?
Wie heeft hier ervaring mee, of heeft nogmeer leuke BT oplossingen...
Verwijderd
Ik heb nog R3C002 maar aangezien JanPedaal meldt dat het bij hem met R4C003 wel werkt, ligt het denk ik niet aan de S/W versie. In het Manual van de T610 staat ook: "To... View the time: Press a volume key" (p.9, Quick Keys, Engelse versie).Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:07:
bij mij ook niet, ik heb R4C003 en misschien heeft dat ermee te maken, welk versie heb jij jop?
Op de mijne werkt het met en zonder toetsblokkering aan, zolang de phone maar reeds de grote klok toont.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq