Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chiron schreef op 10 februari 2004 @ 15:52:
[...]

w00t

die is wel slick!

gewoon originele behuizing enzo :?
Volgens mij is het gewoon de donkerblauwe en lijkt hij zwart...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 10 februari 2004 @ 15:07:
[...]
Bedoelen jullie nu die lijst met SESP, of ben ik nu echt mijn hoofd kwijt geraakt? Het lijkt me toch sterk dat die ook unlocken.
Denk jij dat je nou echt op GoT een adres voor het unlocken van je SIM kan vinden????

Suc6 in je verdere leven als je zulke vragen post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 10 februari 2004 @ 14:50:
[afbeelding]

Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonden :o.
Wist het ook niet, ziet er mooi uit, maar niet de mooiste kleur imo!

Owja TerryC= Terry Crapts van XA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:30:
[...]

Denk jij dat je nou echt op GoT een adres voor het unlocken van je SIM kan vinden????

Suc6 in je verdere leven als je zulke vragen post!
Sorry hoor er staat dat er niet over unlocken gediscuseerd mag worden en dat het unlocken door middel van flashen illegaal is. Bovendien staat er dat er niet gevraagd mag worden naar software waarmee geunlocked kan worden. Ik vraag naar een adres, daar lijkt me niets illegaals aan. Maar goed...als zelf het vragen naar een adres niet mag laat iemand dat dan direct zeggen en niet allemaal met van die onzin posts komen. Maar goed mijn excusses en laten we weer ontopic gaan!

[ Voor 9% gewijzigd door waslijn op 10-02-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff terug te komen over bellen op de fiets.
Het mag wel, tenzij je daardoor een gevaar op de weg bent >:)
Je kunt alleen een boete krijgen als je overlast veroorzaakt door het bellen, omdat je niet meer op het verkeer let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Nogmaals over unlocken: wij willen hier op geen enkele manier dingen zien over unlocken; geen software, methoden, adressen. Geen discussie over of bepaalde dingen wel of niet bij wet verboden zijn, de grens is gewoon moeilijk te trekken en daarom doen we het gewoon helemaal niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 11:04

TMC

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:32:
[...]

Wist het ook niet, ziet er mooi uit, maar niet de mooiste kleur imo!

Owja TerryC= Terry Crapts van XA?
Haai :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonde :o.
ben je zeker van dat ie zwart is? ik geloof dat shiver23 gelijk heeft en het donkerblauwe is ?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbid ;)

Nu ga ik weer on-topic voor de modjes me schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Shiver23 schreef op 10 februari 2004 @ 16:22:
[...]

Volgens mij is het gewoon de donkerblauwe en lijkt hij zwart...
Mja, lijkt op de foto een beetje zo, maar dat was in het echt niet zo... Geloof ik o_O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
volgens mij is het ook de blauwe ,die heb ik zelf ook en heel soms (ligt aan lichtval) lijkt ie donkerder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Shiver23 schreef op 10 februari 2004 @ 15:34:
[...]

Je moet je APN op internet zetten.
Gebruik in plaats van de DNS van je mailserver eens het IP-adres ervan.
Dan zou het gewoon moeten werken.

Houd er wel rekening mee, dat als je geen wap-actief of intensief abonnement hebt je per 100kb dataverkeer betaalt. (dit wordt per dag afgerond. Kijk ook bij info op de t-mobile site bij blockrounding)
Geweldig, ik ga het proberen maareh..... mijn APN op internet zetten? Ben geen complete n00b dacht ik, maar dit snap ik toch echt even niet... :|

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

BeQuietAndDrive schreef op 11 februari 2004 @ 08:59:
[...]

Geweldig, ik ga het proberen maareh..... mijn APN op internet zetten? Ben geen complete n00b dacht ik, maar dit snap ik toch echt even niet... :|
Doen we even mee?
Toets in:
Menu, *, 7, 1

Nu komen we in de optie data-accounts van je verbindingen
Hier heb je waarschijnlijk meerdere accounts staan.

Als je de standaard account die je voor wap gebruikt gaat bewerken zie je bovenaan APN-adres staan. Hierin staat heel waarschijnlijk wap.
Als je dit in internet veranderd dan moet je je mail op kunnen halen.

Als je nu een tweede "identieke" data-account aanmaakt als je wap-account en je stelt als APN internet in, kan je bij het ophalen van je mail instellen dat deze account voor de mail gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

BeQuietAndDrive schreef op 11 februari 2004 @ 08:59:
[...]
Wat Shiver imo bedoelt, is dat je ipv van je WAP profiel een Internet profiel moet gebruiken. Bij een WAP profiel gebruik je namelijk een WAP gateway, en die wil je niet hebben als je gaat Internetten want dan zit hij er als nare blokkerende proxy tussen. Voor mail moet je dus een dataaccount gebruiken voor "internet" (dezelfde die je met bijv. een laptop of PDA zou gebruiken om via je telefoon te internettten).
Zoek dus ff voor je provider gegevens voor het internet profiel ipv het wap profiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Shiver23 schreef op 11 februari 2004 @ 10:39:
[...]

Doen we even mee?
Toets in:
Menu, *, 7, 1

Nu komen we in de optie data-accounts van je verbindingen
Hier heb je waarschijnlijk meerdere accounts staan.

Als je de standaard account die je voor wap gebruikt gaat bewerken zie je bovenaan APN-adres staan. Hierin staat heel waarschijnlijk wap.
Als je dit in internet veranderd dan moet je je mail op kunnen halen.

Als je nu een tweede "identieke" data-account aanmaakt als je wap-account en je stelt als APN internet in, kan je bij het ophalen van je mail instellen dat deze account voor de mail gebruikt moet worden.
Dit werkt, impressive _/-\o_ :) thanx!

Nog 1 vraag: hoe verwijder ik mails uit mijn inbox (op mijn T610 natuurlijk)?

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-02-2004 11:18 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:13
door ze te markeren voor verwijderen (C toets) en de volgende keer dat je synchroniseerd met de mail server zal ie hem verwijderen. Je telefoon kijkt alleen maar welke berichten er op de server staan en synchroniseerd daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 09:26
kheb nu die mycom bluetooth key nadat de 1e stuk was :/

maar waar kan ik dat v-rally downloaden waar ik hier en daar wat over lees ... :D ?

Modbreak:
Ik zie hier gewoon een ordinaire warez-request. Laat dat!

[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 13-02-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woutev schreef op 11 februari 2004 @ 17:35:
kheb nu die mycom bluetooth key nadat de 1e stuk was :/

maar waar kan ik dat v-rally downloaden waar ik hier en daar wat over lees ... :D ?
via sonyericsson.com ;)
of bedoelde je emule :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
hej wat ik nog een beetje mis zijn de bluetooth headsetjes...

ben vandaag bij een t-for telecom geweest en heb me er eens een paar laten zien en uitleg gekregen bij die units...

Heb dus zelf een T610 en fiets veel (ja nog geen auto)

- SE ondersteunt alleen de SE headsets.. dat betekent dat als je headset niet werkt dat SE er niets aan doet... (volgens servicepoint)
- Stevigste zou zijn de logitech met een of andere oorklem :) (heeft ook goede beschermdoos! )
- Makkelijkste de SE omdat als er iets mee is je en met telefoon en met headset daarheen kon. (heeft auto klemmetje maar dan moest je niet over hobbels rijden)
- de usbkeys achtige vind ik lelijk en heb ik sowieso ff niet naar gevraagd ;)
- de nokia was twijfelachtig waar de microfoon zat... of in het "aansteker"deeltje of in het oordopje...
- de allernieuwste SE headset is onbetaalbaar :)
- de goedkopere (lees nog steeds 80 euro) die hadden inwendig oordopje (jabra) en daarvan moet je houden...

Nou ben ik wel eens benieuwd naar wat ervaringen van jullie met een bluetooth headset en welke jullie gekozen hebben en waarom :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonden :o.
Om jullie allemaal uit de droom te helpen.
hij is niet donker blauw.....
hij is ook niet zwart.....
hij is niet orgineel......
hij bestaat helemaal niet......

Wat is het wel.......
Het is gewoon een dummy van een vodafone v-life toestel.
Echter is het alu frontje wat er op zat eraf getrokken.
Meer dan dat is het gewoon niet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ahhh!! Nu zie ik het ook.

Ik heb bij mijn frontje inderdaad gezien dat het alluminium gewoon op een stuk plastic geplakt zit. Is te hopen dat het bij mij beter blijft zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie dat nou met spelletjes . Downloaden jullie die van internet en zenden jullie daarna pas over na mob ?
En hoe doen jullie dat met de firmware , ik neem aan dat er ook nieuwe versies voor uit komen.

• rooie60
hoe krijg ik die achterlijke map try and bay weg(zonde van de kb's)kan het nergens terug vinden,en om nu heel deel 1,2 door te lezen?

• olof
Lord_T schreef op 11 februari 2004 @ 22:13:
hej wat ik nog een beetje mis zijn de bluetooth headsetjes...

ben vandaag bij een t-for telecom geweest en heb me er eens een paar laten zien en uitleg gekregen bij die units...

Heb dus zelf een T610 en fiets veel (ja nog geen auto)

- SE ondersteunt alleen de SE headsets.. dat betekent dat als je headset niet werkt dat SE er niets aan doet... (volgens servicepoint)
- Stevigste zou zijn de logitech met een of andere oorklem :) (heeft ook goede beschermdoos! )
- Makkelijkste de SE omdat als er iets mee is je en met telefoon en met headset daarheen kon. (heeft auto klemmetje maar dan moest je niet over hobbels rijden)
- de usbkeys achtige vind ik lelijk en heb ik sowieso ff niet naar gevraagd ;)
- de nokia was twijfelachtig waar de microfoon zat... of in het "aansteker"deeltje of in het oordopje...
- de allernieuwste SE headset is onbetaalbaar :)
- de goedkopere (lees nog steeds 80 euro) die hadden inwendig oordopje (jabra) en daarvan moet je houden...

Nou ben ik wel eens benieuwd naar wat ervaringen van jullie met een bluetooth headset en welke jullie gekozen hebben en waarom :)
1 onzin. Ik heb een noname die het prima doet op zowel de t610 als de t68i.
2 helemaal mee eens. Het beste is om te proberen. Niet alle "goeie" zitten lekker.
3 zou kunnen, maar hoe vaak zal zo'n ding kapot gaan?
4 nooit van gehoord.
5 kijk maar naar mijn icon om te weten wat ik van nokia vind. ;)
6 helemaal mee eens. Ze zijn erg mooi, maar veel te duur (helaas).
7 er zijn wel meer goedkope modellen hoor. Gewoon een kwestie van goed rond kijken.

Mijn ervaring?
Heerlijke dingetjes. Vooral als je zelf nog geen auto hebt om een carkit in te bouwen en dus vaak in verschillende auto's rijdt.

• Lord_T
  • Laatst online: 16-09 00:11
olof schreef op 12 februari 2004 @ 08:35:
[...]

1 onzin. Ik heb een noname die het prima doet op zowel de t610 als de t68i.
2 helemaal mee eens. Het beste is om te proberen. Niet alle "goeie" zitten lekker.
3 zou kunnen, maar hoe vaak zal zo'n ding kapot gaan?
4 nooit van gehoord.
5 kijk maar naar mijn icon om te weten wat ik van nokia vind. ;)
6 helemaal mee eens. Ze zijn erg mooi, maar veel te duur (helaas).
7 er zijn wel meer goedkope modellen hoor. Gewoon een kwestie van goed rond kijken.

Mijn ervaring?
Heerlijke dingetjes. Vooral als je zelf nog geen auto hebt om een carkit in te bouwen en dus vaak in verschillende auto's rijdt.
1) wat voor noname heb je dan?
2) trial en error... meestal willen ze hem wel dan gelijk verkopen.. das zo irritant...
3) gemiddelde levensduur wordt verwacht 1 tot 1.5 jaar te zijn volgens de verkoper net als de telefoon
4) hier bedoel ik dit soort headsets mee... die zijn er toch uit als usb key :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• olof
Was ooit eens een keer in de aanbieding voor 100 euro (was toen nog goedkoop) bij de kpn winkel. Merk en type weet ik zo niet. Kan ik wel voor je opzoeken, maar dat kan vanavond pas.

Dat usb setje wat jij bedoelt is trouwens best goed als ik een kameraad van me mag geloven.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Wat ik wel jammer vin aan deze phone is dat er geen handsfree functie op zit. Dus zonder headset, maar gewoon in de phone zelf

Twitter | Linkedin

• waslijn
Evil M@V schreef op 12 februari 2004 @ 13:04:
Wat ik wel jammer vin aan deze phone is dat er geen handsfree functie op zit. Dus zonder headset, maar gewoon in de phone zelf
Mis ik ook, hiervoor siemens en nokia telelefoons gehad die dat wel hadden. Merk dat ik die functie toch wel regelmatig gebruik, maarja daar moet je op letten als je nieuwe telefoon koopt.

Verwijderd

hehehe

mijn T610 zegt nu al vanaf 9:30 uur dat de accu leeg is (met dat afschuwelijke geluidje om t uur)

maar hij doet t nu nog steeds??

hoelang duurt t voor ie echt uitvalt enzo ?

• PowerFlower
  • Laatst online: 17-09 12:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 15:08:
hoelang duurt t voor ie echt uitvalt enzo ?
Dat hangt er van af hoe je hem gebruikt natuurlijk >:)

In mijn ervaring is het zo dat als je dan BT e.d. uitschakelt, niet te veel belt en niet gaat wappen en spelen en zo hij het wel een dagje zo vol houdt.
Overigens doe ik wel degelijk een week of meer met mn batterij als het moet (bijv. in New York toen ik mijn lader vergeten was), is gewoon een kwestie van zuinig doen, maar ik hoef hem dan niet eens 's nachts uit te zetten o.i.d.

Verwijderd

PowerFlower schreef op 12 februari 2004 @ 15:16:
[...]

Dat hangt er van af hoe je hem gebruikt natuurlijk >:)

In mijn ervaring is het zo dat als je dan BT e.d. uitschakelt, niet te veel belt en niet gaat wappen en spelen en zo hij het wel een dagje zo vol houdt.
Overigens doe ik wel degelijk een week of meer met mn batterij als het moet (bijv. in New York toen ik mijn lader vergeten was), is gewoon een kwestie van zuinig doen, maar ik hoef hem dan niet eens 's nachts uit te zetten o.i.d.
das mooi, hij staat nu nog steeds aan en ik kan m dan thuis mooi leeg weer aan de lader hangen :)

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:04
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 15:08:
...
met dat afschuwelijke geluidje om t uur
...
Ik had mijn t610 vijf maanden, toen hoorde ik in eens een rare piep uit de foon komen die ik nog niet eerder gehoord had. Ik was al bang dat de telefoon helemaal aan het flippen was ofzo. Bleek het het geluidje van een lege batterij te zijn... 8)

Verwijderd

Ik heb die van mij ook nog nooit horen piepen me accu was bijna een keer leeg en gewoon s'nachts naast me aan laten staan en de volgende ochtend was hij uit en helemaal leeg gewoon. dus ben er waarschijnlijk gewoon door heen geslapen.

Wat ik wel heb is dat mijn joystick piept als ik hem naar beneden doe, voor de rest niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ? ? ? Ik denk dat hij een beetje droog is, maarja om er nou een heel klein beetje contact spray tussen te spuiten vind ik link. :?

• SpeedBart
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik heb net een t610 van iemand overgenomen en dit ding heeft een t-mobile simlock. Het grootste probleem is dat hij 2 vlekken in het scherm heeft (gele) Deze kun je met de duim verplaatsen als je hard drukt. Alleen kan ik de aankoopbon van het ding dus niet aankomen omdat de vorige eigenaar het ding heeft gerolen met iemand en daar geen mail adres meer van heeft :(

Beetje jammer, maar wat raden jullie me aan? Toch gewoon proberen terug te sturen die foon? Hij is namelijk van september vorig jaar.

Anders kan ik nog wel een los schermpje kopen voor 39 euro excl. verzend kosten maar het ding is gewoon nog geen jaar oud en ik vind dat er gewoon garantie op moet zitten.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

geen bon geen garantie. Heb het ook gevraagd aan SE, maar zo werken ze nou eenmaal. Bij nokia is het beter geregeld.

Wat je wel kan proberen is een kopie van iemand vragen dus inscannen en dan fotosoepen naar jou imei nummer en uitprinten en hopen dat ze erin trappen.
Er zijn hier vast wel mensen die hem kunnen inscannen hun factuur en kunnen bewerken voor je of dat doe je zelf. Dat is volgens mij de enige oplossing ;)

Of het legaal is weet ik niet, maarja moeten ze het maar beter regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Iemand die me wil helpen hier? Ja daaaag. Dat doen we hier niet.

[ Voor 83% gewijzigd door Korakal op 13-02-2004 18:20 ]

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, illegale praktijken!

Maar goed, ik had nog ff een vraagje. Je kan toch gesprekken opnemen als je bezig bent met een telefoongesprek? Op welke toets moet je dan drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Je moet in het menu naar 'mijn tabblad' gaan en daar 'geluid opnemen' op nummer 1 zetten.
Tijdens het bellen hoef je dan alleen maar het joystickje naar links te klikken. :)

[ Voor 72% gewijzigd door PcFer op 13-02-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb mijn simlock code gekregen van Orange, maar hoe moet ik deze nou invoeren dan? ? ? Vraag niet hoe ik hem gekregen heb, gewoon ff slijmen en slap ouwehoeren bij de klanten service.

Maar als iemand weet hoe ik hem moet invoeren vermeld het dan even hier alsjeblieft, want kan niks vinden in de handleiding en de klantenservice had hier ook nog geen gegevens over. 8)7 Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Misschien gewoon intoetsen in het hoofdscherm, alsof je een nummer draait? :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 18:06:
Hey ik heb mijn simlock code gekregen van Orange, maar hoe moet ik deze nou invoeren dan? ? ? Vraag niet hoe ik hem gekregen heb, gewoon ff slijmen en slap ouwehoeren bij de klanten service.

Maar als iemand weet hoe ik hem moet invoeren vermeld het dan even hier alsjeblieft, want kan niks vinden in de handleiding en de klantenservice had hier ook nog geen gegevens over. 8)7 Alvast bedankt
Je moet naar het service menu gaan (zie startpost), daar kan je de code invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay thnx allemaal het was idd <**< me toestel is nu simlock vrij :9 :P >:) _/-\o_ En nog legaal ook dus hou gewoon me garantie :9 :*) Thnx orange (sukkels). haha }) :+ })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 20:51:
geen bon geen garantie. Heb het ook gevraagd aan SE, maar zo werken ze nou eenmaal.
Kijk eens achter in je telefoon, daar kan je het week nummer van de productie van jou T610 vinden. De code ziet uit als 45W03.
Dit betekend dat dat toestel gemaakt is in week 45 van 2003.

Als jij binnen een jaar van de productie zit, dan heb je dus altijd een bewijs van garantie.
Niet zo moeilijk dus.

Gewoon opsturen en je garantie claimen aan de hand van je productie code

Tadá.....
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 20:51:
Bij nokia is het beter geregeld.
Ow? :?
Vertel....

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 13-02-2004 19:02 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 13 februari 2004 @ 19:01:
[...]

Kijk eens achter in je telefoon, daar kan je het week nummer van de productie van jou T610 vinden. De code ziet uit als 45W03.
Dit betekend dat dat toestel gemaakt is in week 45 van 2003.

Als jij binnen een jaar van de productie zit, dan heb je dus altijd een bewijs van garantie.
Niet zo moeilijk dus.

Gewoon opsturen en je garantie claimen aan de hand van je productie code

Tadá.....

[...]

Ow? :?
Vertel....
Bij Nokia checken ze gewoon je imei nummer en daaraan zien ze wanneer hij verkocht is simpel. En SE wil en moet een factuur hebben anders krijg je GEEN garantie hebt het ze gevraagd. Dus ook niet via de productie datum want misschien heb jij hem wel gestolen en dat willen ze niet in de hand werken. ;)
Wat bij nokia dus wel mogelijk is een gestolen foon te laten fixen.

(Ben lekker van me simlock af legaal gratis en voor niks dank u Orange) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
heb vandaaag mijn T610 opgehaald (van R1 naar R4) ik dacht dat al je themes/ringtones/plaatjes die je er zelf opzette dan weg waren??niet dus....
Kan alleen nog niet testen of de foto kwal. beter is,was al te donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een t610 met bluetooth dongle sinds vorig jaar augustus.. ik speel er normaal nie veel mee.. alleen foto's eraf halen etc.. maar gister kwam ik dus achter een programma waarmee ik dus via bluetooth winamp kan controleren :9
kweet dat het al oud is.. maar goed ik heb me nooit in verdiept |:(
ik heb tot nu toe PC Control getest en FMA. Beide programma's lopen af en toe vast of werken ff niet en dan weer :( Dus ik ben een beetje gaan googlen en heb dit gevonden: http://www.jeyo.com/products/products.asp .. Jeyo Remote 1.0 :9
Werkt nu al een paar uur zonder te crashen of zo.. maar het mist dus alleen 1 functie vind ik: volume up and down :( Blijkbaar was het dus bedoelt voor de SE TI68 en ik kan dus de volume up en down niet gebruiken ... je kan met dit programma klooien en scripts aanpassen etc.. maar dat lukt hier nie.. iemand enig idee hoe het misschien gaat B) ?
Enige opties die ik nodig heb zijn play,stop,pause,next,previous,playlist .. die zijn er al dus.. maar ik mis Volume UP and DOWN! wie o wie kan helpen _/-\o_ ?

edit:
:( 1e pagina nie gelezen.. stond al die jeyo erop 8)7 .. maar goed.. wie kan nog helpen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen :(

Verleng ik mijn Orange Abbo, neem een T610 mee bij MediaMarkt. Thuis prop ik me sim erin, zet phone aan; allemaal Mobistar shit !

Ik wil die shit eruit ! Als ik morgen terug ga naar de MediaMarkt ruilen ze hem dan voor me? En anders kan ik hem laten flashen met nieuwe firmware ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
^^ Hier in Belgie zijn het idd allemaal Mobistar pakketten. Er blijven minstens 2 mobistar afbeeldingen inzitten , en het eerste menu-item is ook van Mobistar. Voor de rest kan je er alles van verwijderen. Ik betwijfel of ze het omruilen of flashen , mss kan je het ergens "laten doen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 10:32
Ik heb gsteren in eindhoven een nieuwe firmware laten flashen bij een se service point. Ik hoopte dat ik nu:
- betere ontvangst zou hebben
- sneller door menu's en namen kon scrollen
- De ringtone nu op volle sterkte begint ipv eerst een zacht ander belletje en vervolgens met oplopend volume. (ja, menu-optie oplopend staat uit)

maar deze dingen zijn niet verbeterd (wellicht de eerste?)
Wat ik wellzie is dat mijn klok eerst over de volle breedte van het scherm zijn cijfers had, nu kleiner is.
Ook kan ik nu inzoomen met mijn camera, wat ik niet interresant vind.

Ik heb een week 21 model. Er stond een hele oude frimware op. Als ik nu in het servicemenu kijk bij software version, waar staat dan mijn firmware versie?
Ik zie o.a. 'R3C002' is dat de firmware versie. Zo ja, is dit wel de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Grmpf, mijn GPRS ontvangst met Vodafone is ineens helemaal weg. Hoe moet ik nu mijn MMS'jes downloaden? Instellingen staan wel goed, met mijn broer's simkaart werkt het wel goed.

Ik baal :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ja winand dat is je f.w versie,ik heb hierboven al geschreven dat ik hem ook geflashed heb naar R4C
foto's zijn iets beter ja maar mijn t610 was niet traag? R4C is de versie die ze er gisteren bij mij opgezet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Dat flashen , doen ze dat gratis en onmiddelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 16-09 20:11
Exe-cuter schreef op 14 februari 2004 @ 18:07:
Dat flashen , doen ze dat gratis en onmiddelijk ?
Dat ligt eraan waar je het laat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver, mijn mail checken doettie niet.

Hij blijft super lang Finding server doen en dan uiteindelijk No Server Found :(

HELLUP :'(

edit: Ik had al in dit topic gekeken maar niks erover gevonden :( Zojuist even gegoogled, daar stond iets over ipv domain name invullen het ip addres gebruiken. Helaas werkt dit ook niet :( Ik weet het effe niet meer

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:29

de Peer

under peer review

is het mogelijk om in 1 keer naar meerder ontvangers te emailen via het mailprog op de T610?
is niet zoveel moeite toch voor ze omdat erbij te doen...
zou wel handig zijn soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 21:44
Ik heb zojuist wat zitten lezen over bluejacking en over de ergere vorm, bluesnarfing. De T610 blijkt kwetsbaar te zijn voor een snarfing attack, wat inhoudt dat een hacker data van de gsm kan halen zonder dat er gepaired is.

Degene die dit heeft onderzocht is Adam Laurie en die heeft op zijn site http://www.bluestumbler.org/ z'n bevindingen gegeven.

SonyEricsson heeft aangegeven dat het klopt. Dit staat op http://news.zdnet.co.uk/c...,39020348,39146123,00.htm
Ze geven daar aan dat het met nieuwere firmwares verholpen moet zijn.

Verder heeft de BBC er eerder over geschreven:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/3276315.stm (volg ook de links onderaan)

Ook The Register:
http://www.theregister.co.uk/content/55/34007.html
http://www.theregister.co.uk/content/69/34139.html

Slashdot:
http://slashdot.org/comme...e=nested&startat=75&pid=0

Toch wel enigzins verontrustend als iemand bijvoorbeeld je phonebook kan opvragen zonder dat je het weet. Het is alleen wel een haast theoretische aanval, want je moet natuurlijk allereerst binnen het bereik zitten en verder heeft kennelijk alleen Adam Laurie (en misschien nu ook Nokia en SE zelf) de tools om de attack te kunnen uitvoeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Eegee op 14-02-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 18:54:
Okay thnx allemaal het was idd <**< me toestel is nu simlock vrij :9 :P >:) _/-\o_ En nog legaal ook dus hou gewoon me garantie :9 :*) Thnx orange (sukkels). haha }) :+ })
hey ik heb ook van orange en ik wil graag weer mn t-mobile gebruiken door simlock eraf te halen kan jij ff mailen hoe je dat dee of ff op msn toevoegen? email staat in profiel thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik heb echt een uur zitten zoeken, maar ik krijg e-mail maar niet werkend op mijn T610 via Vodafone (de e-mailclient op de telefoon heb ik het dan over he). Zelfs het Vodafone adres krijg ik niet aan de praat, ik heb alle gegevens (schijnbaar) correct ingevuld, maar toch werkt het gewoonweg niet. GPRS'en, MMS'en, het werkt allemaal, maar e-mailen werkt gewoon niet. Ook als ik de IP adressen invoer werkt het nog niet.

Iemand die de e-mailclient werkend heeft met Vodafone, meld je a.u.b :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:02:
Godver, mijn mail checken doettie niet.

Hij blijft super lang Finding server doen en dan uiteindelijk No Server Found :(

HELLUP :'(
Wat bij mij werkt is dan ff de telefoon half uurtje zonder accu zetten.
(dit werdt mij aangeraden toen ik vodafone helpdesk belde met dit probleem)
Ik kan dan ook niet meer op vodafone live komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
sorry als ik nu iets dom's zeg maar dat <**< is toch niet het enigste he? wat je hoeft in te drukken om te unlocken?lijkt me te simpel,maat zou ook wel de code willen weten voor mijn collega (ikzelf heb een simvrije)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet om unlockcode vragen op GoT rooie60. daar krijg je gelazer mee.

wil je dat weten, vraag het via mail, via irc.tweakers.net #sonyericsson, via advertentie, via google, via unlocksite, via whatever

maar hier op GoT kunnen we er niet over hebben.(hoe graag ik en anderen ook willen)

dit geldt ook voor het flashen om van irri vodafone mobistar tmobile shit af te komen.

dat we erover hebben gehad heeft de moderator nog oogluikend toegestaan. als er gelazer komt krijgt de moderator grotendeels voor zijn kiezen. we kunnen niet gebruik blijven maken van zijn geduld en ik heb geen zin in dat continu gewaarschuw.

dus dit is aan alle mensen gericht en vooral meer de nieuwelingen.

en nee ik bemoeder jullie niet maar ik wordt beetje moe van de "verboden" vragen hoe goed ze ook bedoeld mogen zijn en de waarschuwingen erop.

tuurlijk ben ik niet vies van die dingen en een boel mensen ook niet maar niet hier!

:Y)

offtopic:
het was dan ook niet naar jou gericht spitfire610 maar in algemeen en daarom stond er (eerst) ook geen naam (8> B) (8>

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mr. Tweak

Even voor de goede orde als je goed de berichten leest, (8> B) (8> gaat het over het legaal verwijderen door Orange gegeven simlock code hier is dus niks illegaals aan.

Orange heeft persoonlijk mij de code verschaft.

Ben dus niet naar een winkel geweest, maar heb gewoon de klantenservice gebeld en heb zo mijn simlockcode gekregen LEGAAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Egee wat je nog vergeet je moet in bereik zijn dus binnen 10 meter dat heb je gezegd maar dan het belangrijkste je moet je bluetooth aan hebben staan. en bij mij staat hij 9 van de 10 keer uit. Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ik heb het eens uitgetest me twee T610's en het bereik is in de praktijk slechts 5-7 meter in een kamer zonder opstakels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
daarom vroeg ik het ook omdat het 'legaal'was.......
maar misschien dat diegen mijn vraag kan beantwoorden via mail?? zo niet...no hard feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
@rooie voeg me toe op msn je email is niet weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 15 februari 2004 @ 14:41:
Ik heb het eens uitgetest me twee T610's en het bereik is in de praktijk slechts 5-7 meter in een kamer zonder opstakels :)
Hmm, ik kan thuis m'n bt-dongle bereiken vanuit de woonkamer (BG)... Terwijl de dongle toch echt wel @ zolder staat... Daar zit dus 2 x een laag beton tussen...

Dongle is btw wel class 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 17:22:
[...]

Hmm, ik kan thuis m'n bt-dongle bereiken vanuit de woonkamer (BG)... Terwijl de dongle toch echt wel @ zolder staat... Daar zit dus 2 x een laag beton tussen...

Dongle is btw wel class 1...
En dat is dus het grote verschil tussen een Class 1 & Class 2 Bluetooth dongle....

Class 1 redt gewoon echt gemakkelijk 10 meter, terwijl
Class 2 de 10 meter heel moeilijk redt, soms niet meer dan 4-5 meter.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus die class 1 van MSI en daar staat op de website dat hij zelfs 200M haalt in een open veld. Dus ik neem aan dat hij dan wel 100M met opstakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 20:29:
Ik heb dus die class 1 van MSI en daar staat op de website dat hij zelfs 200M haalt in een open veld. Dus ik neem aan dat hij dan wel 100M met opstakels.
Ja, die heb ik dus ook, maar ik heb helaas geen mogelijkheig om dat testen.
Ik denk dat ik het misschien maar eens met een overbuurman moet gaan testen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag R4C003, ik heb mijn T610 laten flashen bij Olink in Katwijk (€5)
Ik merk niet dat mn T610 minder vastloopt, ik had zelfs t gevoel dat t erger geworden was :X
Beltoon oplopend: de 'Old English' is nu weg, maar nog steeds is de beltoon niet gelijk op vol volume :(
Voor de rest wel tevreden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Ik heb een probleem met mijn T610+orange free 20 abbo...

Ik heb geen gprs verbinding, een maat van me heeft paar weken later dan mij dezelfde telefoon met hetzelfde abbo gekocht en hij heeft wel gprsverbinding.

Volgens BC ligt het aan orange, maar mijn maat heeft nooit gprs laten activeren ofzo...

Weet iemand een oplossing hoe ik het aan de gang krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stef-o.nl schreef op 16 februari 2004 @ 00:21:
Ik heb een probleem met mijn T610+orange free 20 abbo...

Ik heb geen gprs verbinding, een maat van me heeft paar weken later dan mij dezelfde telefoon met hetzelfde abbo gekocht en hij heeft wel gprsverbinding.

Volgens BC ligt het aan orange, maar mijn maat heeft nooit gprs laten activeren ofzo...

Weet iemand een oplossing hoe ik het aan de gang krijg?
Eén woord: klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:21
Ik heb net als een kip zonder kop <**< ingevoerd op mijn t-mobile (bij mijn weten simlockvrije) t610, en er verscheen de text 'Gepersonal. met Mnc2'. In het menuutje wat vervolgens verschijnt, is de eerste optie (netwerk) voorzien van een slotje, de tweede (Netwerksubset) heeft een open slotje erachter.

Heb ik nu per ongeluk mijn telefoon gesimlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:11
Ik heb vorige week men T610 ook laten flashen naar R4C003. Het was even bijna dodelijk afgelopen omdat het programma voor te flashen halverwege crashte |:( .
Maar na een 2de poging lukte het flashen wel, en ben zeer gelukkig ermee. De R4C003 werkt veel vlotter van R1L013 en de camerakwaliteit is stukken beter!

Verder voor iedereen die nog een firmware flash moet laten doen: je moet hiervoor niet betalen! Dit hebben ze alvast in mijn winkel gezegd. Na de firmware flash van je telefoon, moeten ze de IMEI-code doorgeven aan SE via een soort webpage. Hierdoor vergoed SE automatisch de kosten van het flashen, want flashen valt onder garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schorre schreef op 16 februari 2004 @ 10:06:
je moet hiervoor niet betalen! Dit hebben ze alvast in mijn winkel gezegd.
Welke winkel / waar is dat dan? Had je wel gewoon je aankoopbon bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Katwijk was t 5 euro, ik vind dat heel redelijk want zij hebben er ook werk aan.
Volgens die gast daar weet Sony Ericsson helemaal niet dat mijn T610 geflasht is nu :?
Het ging via internet, die winkel had zo'n pasje van Sony Ericsson zodat ze gebruik konden maken van de site.
De verkoper hoefde geen factuur te zien, want het kon hem niet schelen waar de telefoon vandaan kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Ik heb hem laten flashen bij Car Audio in Leuven (België). Had geen aankoopbon bij me, was niet nodig. Na de flash moest hij even wat gegevens invullen en dan zou SE hem betalen...
Ik vind het niet fair als ze zelf geld vragen terwijl ze betaald worden door SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 08:47:
[...]

Eén woord: klantenservice
Thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Is er al iemand die hier iets heeft besteld:

http://www.surround.cd/t610/index.htm

Zo ja, betrouwbaar en snelle levering?

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
mijn zoon en ik hebben beide ooit een gsm besteld bij gsmweb.nl en gadgetpatrol.nl beide goede service,kan niet anders zeggen
Misschien dat ze daar ook hebben wat je zoekt?
gsmweb duurde 5 dagen(zat weekend tussen)en gadgetpatrol leverde de volgende dag al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Hoi rooie60,

het gaat me om de headset/radio, die verkopen ze bij gsmweb helaas niet.

Toh bedankt voor het meedenken :)

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 13 februari 2004 @ 14:56:
Je moet in het menu naar 'mijn tabblad' gaan en daar 'geluid opnemen' op nummer 1 zetten.
Tijdens het bellen hoef je dan alleen maar het joystickje naar links te klikken. :)
[ouwe-koeien-uit-de-sloot]
Kan dit ook op een andere manier? Ik vond 'Nieuw SMS bericht' namelijk wel handig onder links met joystick. wellicht is naar boven in te stellen :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 18:05:
[...]

[ouwe-koeien-uit-de-sloot]
Kan dit ook op een andere manier? Ik vond 'Nieuw SMS bericht' namelijk wel handig onder links met joystick. wellicht is naar boven in te stellen :?
Dit valt me ook tegen bij de T610 :( Bij mijn T300 kon je 3 of 4 sneltoetsen instellen adhv "Mijn Tabblad" , nu enkel joystick-links voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Kan iemand even een foto posten waarbij de betere kwaliteit van RC4003 duidelijk naar voren komt :)? Ik ben nu toch wel benieuwd :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
--Erik-- schreef op 16 februari 2004 @ 11:24:
Is er al iemand die hier iets heeft besteld:

http://www.surround.cd/t610/index.htm

Zo ja, betrouwbaar en snelle levering?
Ik heb er een drietal weken geleden een bestelling gedaan. Ik kreeg een pakket binnen twee dagen! Echter... ik mis nog steeds twee frontjes waarvoor ik wel al betaald heb! Ik heb na een week contact opgenomen met de persoon die op de site vermeld staat. Hij zegde me toe de frontjes na te sturen of mijn geld terug te storten. Geen van beide oplossingen heb ik tot nu toe mogen meemaken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Laatst online: 11-08 15:54
Schorre schreef op 16 februari 2004 @ 10:45:
Ik heb hem laten flashen bij Car Audio in Leuven (België). Had geen aankoopbon bij me, was niet nodig. Na de flash moest hij even wat gegevens invullen en dan zou SE hem betalen...
Ik vind het niet fair als ze zelf geld vragen terwijl ze betaald worden door SE.
Hoelang duurde het ongeveer? En kon je daar gewoon even blijven wachten?
Hebben ze er nog andere dingen, frontjes, headets,...

(sorry voor al de vragen, maar ik ge er vrijdag ook ff langs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het ergens al staat op de 24 pagina's die dit topic inmiddels al groot is, maar zo niet even deze toevoeging aan de startpost: Als je toestel op standby mode staat met de klok, en het is donker, kan je op de + of - knop drukken om de backlighting aan te laten gaan. Dan kan je dus de klok goed lezen.
En als je de + 10 seconden vast houdt dan blijft het backlight nog eens een minuut of 5 aan.
In een scherm waar nummers of adressen staan:
- Wanneer een nummer of adres gearceerd is:
- * + 1 = knippen
- * + 2 = kopiëren
- * + 3 = plakken
In wat voor voorbeeld situatie kan je dit gebruiken? Lijkt me handig maar ik weet niet waar het toepasbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
vanThijs schreef op 16 februari 2004 @ 19:25:
[...]

Hoelang duurde het ongeveer? En kon je daar gewoon even blijven wachten?
Hebben ze er nog andere dingen, frontjes, headets,...

(sorry voor al de vragen, maar ik ge er vrijdag ook ff langs)
Mijn eerste flash was mislukt, halverwege crashte het systeem 8)7 , maar daarna werkte het wel en duurde het ongeveer een 10-tal minuten. De man die hem geflasht heeft was heel vriendelijk en ik mocht mee naar het magezijn komen en daar wachten, al kijkend naar men gsm die zijn operatie onderging ;) .
Frontjes heb ik niet direct zien liggen, headsets hebben ze wel. Je hebt 10 minuten tijdens het flashen dus kijk gerust eens rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:03:
Ik weet niet of het ergens al staat op de 24 pagina's die dit topic inmiddels al groot is, maar zo niet even deze toevoeging aan de startpost: Als je toestel op standby mode staat met de klok, en het is donker, kan je op de + of - knop drukken om de backlighting aan te laten gaan. Dan kan je dus de klok goed lezen.
En als je de + 10 seconden vast houdt dan blijft het backlight nog eens een minuut of 5 aan.

[...]

In wat voor voorbeeld situatie kan je dit gebruiken? Lijkt me handig maar ik weet niet waar het toepasbaar is...
Dat trucje doet het bij mij niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ook niet, ik heb R4C003 en misschien heeft dat ermee te maken, welk versie heb jij jop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:07:
bij mij ook niet, ik heb R4C003 en misschien heeft dat ermee te maken, welk versie heb jij jop?
Bij mij doet ie het wel, ik heb ook R4C003.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet ie t ook niet, R4C003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik wacht tot de mobiel in standby springt en dan de plus teken indruk dan krijg ik spraakaktiveringscherm, als je gaat slapen en de volgende ochtend de plus 5 sec indrukt krijg je idd de klokje te zien. na zo half minuut of zo gaat de verlichting op halve kracht werken en de display is het enige wat nog een beetje licht geeft en de klok is nog steeds leesbaar gedurende 5 minuten.

ik denk dat mensen net als ik te kort wachten of het op toetsblokkering zetten of zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 09:41:
Bij mij doet ie t ook niet, R4C003
Ik heb de 5 minuten niet afgew8, maar na anderhalve minuut vond ik het wel prima... Je moet dus wel in standby zitten. Met de - toets werkt het overigens ook.
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 10:15:
ik denk dat mensen net als ik te kort wachten of het op toetsblokkering zetten of zo.....
Met toetsblokkering werkt het idd niet.

[ Voor 29% gewijzigd door JanPedaal op 17-02-2004 10:21 ]

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 'n bluetooth dongle aangeschaft, te weten: Conceptronic CBT100U, Bluetooth 100M USB adapter.

Nu is mijn vraag, kan ik het zo regelen dat ik handsfree via de PC speakers/microfoon kan bellen via mn T610?

Wie heeft hier ervaring mee, of heeft nogmeer leuke BT oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:14:
Ik heb net 'n bluetooth dongle aangeschaft, te weten: Conceptronic CBT100U, Bluetooth 100M USB adapter.

Nu is mijn vraag, kan ik het zo regelen dat ik handsfree via de PC speakers/microfoon kan bellen via mn T610?

Wie heeft hier ervaring mee, of heeft nogmeer leuke BT oplossingen...
Heb hier zelf een MSI Bluetooth dongle en die kan ik inderdaad met de bijgeleverde software laten fungeren als 'handsfree set'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:07:
Ik heb nog R3C002 maar aangezien JanPedaal meldt dat het bij hem met R4C003 wel werkt, ligt het denk ik niet aan de S/W versie. In het Manual van de T610 staat ook: "To... View the time: Press a volume key" (p.9, Quick Keys, Engelse versie).
Ik denk daarom dat het met elke S/W versie zou moeten werken (behalve misschien de Vodafone S/W, daar durf ik niets over te zeggen...)
JanPedaal schreef op 17 februari 2004 @ 10:17:
[...]

Met toetsblokkering werkt het idd niet.
Op de mijne werkt het met en zonder toetsblokkering aan, zolang de phone maar reeds de grote klok toont.

PS. dit is echt een cool SE theme: http://download.lasyk.net/myt610/SEEye2442.thm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Vraagje! Ik heb nu een abbo bij T-Mobile(2 jarig, en ik heb hem nu 1 jaar) maar nu is mijn Nokia naar de knoppen. Kan ik voor een gereduceerd bedrag deze mooie T610 kopen denken jullie??? Alvast bedankt!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, helaas...
Dat kan alleen maar 3 maanden voor het einde van je contract...

-

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.