Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrVB schreef op 03 februari 2004 @ 12:27:
[...]

Welk filiaal van de phonehouse is dat? Ik ga ook maar eens langs denk ik.
Hij zit bij het plein, waar ook een Mac zit en de Free record shop. Er zitten twee phonehouses, de ene is voor nieuwe contracten geloof ik en die andere voor is een service point. Ze zitten vrijwel naast elkaar, Byblos zit er tussen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:41
Weet iemand toevallig ook hoe het bereik van dit toestel in in vergelijking met de nokia 7110 (ja ik weet het een oud beestje daarom wordt ie ook vervangen) want waar ik woon is het ontvangst vaak erg slecht binnenshuis heb ik niet vaak niet eens ontvangst met vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 14:52:
waar kan ik de driver downen voor mijn usb dongle? eerst had ik blue manager 3.1 maar op aanraden van Ginz ben ik overgestapt op float mobile agent en heb ik de blue manager 3.1 geuninstalleerd. en nu werkt de usbdongle niet meer.....
moet je met de virtuele compoorten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb softwareversie R1L013 op m`n t610 staan, is het de moeite waard om die te laten upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
In de Tweakers pricewatch kan ik deze Bluetooth dongle voor €28,50 inclusief verzendkosten vinden. Iemand enige ervaring met het beestje, ik wil hem namelijk wel bestellen.
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 17:24:
Ik heb softwareversie R1L013 op m`n t610 staan, is het de moeite waard om die te laten upgraden?
Jep.

[ Voor 30% gewijzigd door MarcoC op 04-02-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 14:52:
waar kan ik de driver downen voor mijn usb dongle? eerst had ik blue manager 3.1 maar op aanraden van Ginz ben ik overgestapt op float mobile agent en heb ik de blue manager 3.1 geuninstalleerd. en nu werkt de usbdongle niet meer.....
:'(

Had ik niet van jou verwacht:

Google

......

Driver
En deze werkt met bijna elke BT dongle

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 04 februari 2004 @ 18:04:
:'(

Had ik niet van jou verwacht:
mja dat is een vrij grote programmas (19,3 mb). mijn bluemanager was 33 mb. ik wil alleen een piepklein driver om de usb dongle te laten werken en float gaan gebruiken. overigens doet je software het niet met mijn dongle
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:32:
moet je met de virtuele compoorten doen
vertel eens meer?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik geen oplossing voor je, maar heb wel hetzelfde probleem. Mocht jij de oplossing inmiddels gevonden hebben zou ik het graag weten
Alvast bedankt
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom bij mij er geen "Gesprekskosten" staat bij "Tijd en kosten"...

Onder "Tijd en kosten" heb ik alleen "Gesprekstimers", "Telefoonkaarten", "SMS-teller" en "Datateller" staan...

In de handleiding staat dus ook dat er een optie "Gesprekskosten" bij zou moeten staan...

:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Bij mij staat dat er gewoon bij :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

gisterenavond ff de max out memory trick uitgeprobeerd. ben eindelijk verlost vd predifened plaatjes in me foon _/-\o_

editje... pak es je foon en druk op een willekeurig cijfer tussen de 1 en 200 en druk vervolgens op #. gelijk toegang tot je sim nummers ;)

[ Voor 39% gewijzigd door SYQ op 04-02-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Hoeveel seconden heb je gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

heb niet de 13seconden trick gedaan, is me te risky. er is kans dat je je tel verneukt. met de max out memory niet.

- telefoon master reset geven (wel ff belangrijk troep bewaren)
- screensaver, wallpaper, keylock en welkomstbericht ofzo uitschakelen
- ga naar games, sta op eentje en doe geheugenstatus.

- begin met het uploaden van themes totdat ie helemaal vol zit, er moet 0kb staan bij beschikbaar geheugen (bv mp3 van 1,5mb renamen naar .thm en uploaden, zo heb ik het volgekregen)
- zodra die vol is ga je naar je afbeeldingen, en wacht tot die allemaal kruisjes zijn. je krijgt een melding dat je geheugen vol zit, gewoon ok klikken en terug gaan. dit paar keer herhalen (bij mij bleven er enkelen zandlopers)
- ga nu naar je telefoonboek, als je melding krijgt van telboek leeg sim kopieren kies je voor nee. maak nu 1 contact aan met de naam X.

- nu moet je deze contact een afbeelding toekennen, dit doe je ook via je telefoonboek. selecteer X en probeer een plaatje te selecteren, je krijgt nu een foutmelding en een vraag of je bestand wilt verwijderen. op ja klikken en weg is ie, voor de zekerheid heb ik gelijk flower.bmp, rose.bmp en screensaver.gif als eerst verwijderd.

suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 19:00:
[...]

mja dat is een vrij grote programmas (19,3 mb). mijn bluemanager was 33 mb. ik wil alleen een piepklein driver om de usb dongle te laten werken en float gaan gebruiken. overigens doet je software het niet met mijn dongle
Check even [rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml].

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Whaat. Van die truc heb ik nog nooit gehoord SYQ. Wie verzint nou weer zoiets he? Ik zou het wel willen proberen, maar ik heb nooit zo'n zin om alles weer opnieuw in te stellen (profielen, persoonlijke ringtones, mms, wap, etc.) dus ik moet maar even wachten tot ik het echt niet meer trek. Maar toch coole trick!! Waar had je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 04 februari 2004 @ 21:04:
Bij mij staat dat er gewoon bij :/.
Welk abo heb je? Of gebruik je Prepaid?

Zou kunnen dat dat er mee te maken heeft, ik heb namelijk Tmobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

Ik kan een infrarood adapter kopen voor € 20, en een bluetooth dongle voor € 25... Is bluetooth die € 5 extra waard ?

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geloof het of niet, maar ik kan nog steeds geen e-mail ontvangen op mijn T610 (T-mobile simlocked). Nu zit ik op die configurator-site van Ericsson, en daar vragen ze om de volgende gegevens (ik wil graag mijn chello e-mail ontvangen), kunnen jullie me hieraan helpen?

Ze vragen:
>data connection type (GSM/CSD dial up, of GPRS)
>ISP dial-up number (chello dus)

En de rest van de gegevens kom ik wel uit :) Weet iemand wat ik bij bovenstaande twee punten moet invullen cq. kiezen?

Bedankt!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Laatst online: 16-12-2021
ik zou Bluetooth altijd prefereren boven infrarood.
Zelf heb ik beide, maar het gebruikersgemak van BT is beter, de snelheid is hoger, en je kunt BT ook gaan gebruiken voor andere dingen, zoals een draadloos netwerkje, etc

ik zou zeker weten die 5 euro extra uitgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
BeQuietAndDrive schreef op 05 februari 2004 @ 11:23:
Geloof het of niet, maar ik kan nog steeds geen e-mail ontvangen op mijn T610 (T-mobile simlocked). Nu zit ik op die configurator-site van Ericsson, en daar vragen ze om de volgende gegevens (ik wil graag mijn chello e-mail ontvangen), kunnen jullie me hieraan helpen?

Ze vragen:

En de rest van de gegevens kom ik wel uit :) Weet iemand wat ik bij bovenstaande twee punten moet invullen cq. kiezen?

Bedankt!
hmm, jij komt er misschien wel uit, maar ik nog steeds niet.
heb ook t-mobile abbo, demon internet en wil ook email aan de praat krijgen op m'n t610.
maaaar, moet je bij tmobile nou nog een data-account aanvragen om dat te kunnen doen? en dan?

oh wijze Ginz, help mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:17

TMC

Is het eigenlijk al iemand gelukt te e-mailen met Orange? :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:00
Is dat zo moeilijk dan?

Zorg dat je orange share hebt (heet nu geloof ik Orange World) en laat de instellingen naar je telefoon sturen. Maak anders een ....@orange.nl adres aan. Dat moet zonder probleem werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 05 februari 2004 @ 10:58:
Whaat. Van die truc heb ik nog nooit gehoord SYQ. Wie verzint nou weer zoiets he? Ik zou het wel willen proberen, maar ik heb nooit zo'n zin om alles weer opnieuw in te stellen (profielen, persoonlijke ringtones, mms, wap, etc.) dus ik moet maar even wachten tot ik het echt niet meer trek. Maar toch coole trick!! Waar had je die vandaan?
het was al een paar keren voorbij gekomen hoor. kijk maar tegen het eind van de vorige topic. er werd verwezen naar een andere forum die dat uitlegde.

overigens heb ik da nie gedaan want als de telefoon wordt gereset om welk reden dan ook moet je overnieuw beginnen. tis meer voor mensen die echt weinig geheugen hebben omdat er vodafone of tmobile zooi op hun mobieltje zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 16-09 20:11
TerryC schreef op 05 februari 2004 @ 15:27:
Is het eigenlijk al iemand gelukt te e-mailen met Orange? :/.
Ja, ik heb een abbo, ik heb die instellingen van internet gedownload en zonder problemen ingevoerd. Ik kan nu e-mails ontvangen en verzenden. Werkt perfect.
(ik heb een @gmx.net adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ohw, okay :).

Ik heb pre-paid, zou dat wat uit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ziek je kan nu een motorola V525 kopen bij vodafone met max 65,- beltegoed met camera (met zoom) heeft ook bluetooth en vanalles. Misschien leuk als extra speeltje erbij. Alleen balen dat die camera telefoons nu zo goedkoop worden. :(
Niet echt speciaal meer. Alleen hou je zo'n kut menu met motorola :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:06:
Echt ziek je kan nu een motorola V525 kopen bij vodafone met max 65,- beltegoed met camera (met zoom) heeft ook bluetooth en vanalles. Misschien leuk als extra speeltje erbij. Alleen balen dat die camera telefoons nu zo goedkoop worden. :(
SE T610 is toch beter denk ik. Minder zwaar, langere standby, minder groot. Voor de rest verschillen de specs niet zo. En die zoom is denk ik digitaal, dus daar heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Aah ok Mr. Tweak. Ik ben het pas gaan volgen vanaf deel 7, ben een jonge GoT member. :D Had het ook nog niet gelezen op Esato ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:06:
En al helemaal als Vodafone dat menu nog eens gaat aanpassen ook :X. Menu ziet er echt niet uit, dus je moet dat ding eigenlijk alleen koepn als je zeker weet dat je hem kan flashen... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
MarcoC schreef op 05 februari 2004 @ 19:07:
[...]
En al helemaal als Vodafone dat menu nog eens gaat aanpassen ook :X. Menu ziet er echt niet uit, dus je moet dat ding eigenlijk alleen koepn als je zeker weet dat je hem kan flashen... :P.
LOL :P
Maar ik denk dat als je een gewone mobiel wilt ---> t610 :) Opklapbare ---> Motorola V525 :)
Persoonlijk vind ik de T610 mooier, maar ik heb de V525 nog niet in het echt gezien dus ik mag eigenlijk nog niet oordelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een z600 gekregen (gratis bij orange abbo) en heb daar een vraagje over.
ik weet dat dit topic over de t610 gaat, maar omdat de modelen vrijwel gelijk zijn plaats ik het toch hier.

Wanneer je een foto maakt, hoor je dat klik geluidje.
weet iemand toevallig of je dat eruit kunt halen? zodat je zonder geluid een foto maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de t610 kan dit gewoon door de telefoon op silent mode te zetten hoor :P
misschien dat het bij je z600 ook zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 21:14:
Ik heb vandaag een z600 gekregen (gratis bij orange abbo) en heb daar een vraagje over.
ik weet dat dit topic over de t610 gaat, maar omdat de modelen vrijwel gelijk zijn plaats ik het toch hier.

Wanneer je een foto maakt, hoor je dat klik geluidje.
weet iemand toevallig of je dat eruit kunt halen? zodat je zonder geluid een foto maakt?
Bij mij t610 is het als je je gsm op stil zet, dan hoor je geen geluid bij het maken van een foto. Dat kun je even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

In Antwerpen (bij SSB) kost het flashen zonder bonnetje € 35...

Tegenvaller :/

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ja en ik baal!!! flashen in Duiven gaat niet door,door omstandigheden! kan nog wel weken zo neit maanden duren!!!
Ze kunnen mijn toestel wel opsturen,maar ik ben bang dat ik hem onder de krassen terug krijg??!!! ben een erge fiemel met mijn foons,maar ja dat zal het denk ik wel worden want ik heb nu R1 en ik wil graag betere kwal. foto's en een sneller menu :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 16:13

jw

Ik heb mijn T610 een paar weken terug ter reparatie naar de mediamarkt gebracht. Beetje vervelend dat een reparatie 3 tot 4 weken duurt! en ze hebben niet eens een leentoestenl :-(

Volgens mij had ik een oude versie van mijn T610 firmware. Zou het kunnen dat ze bij SonyEricsson direct een nieuwe firmware erin zetten bij de reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op 05 februari 2004 @ 11:23:

Ze vragen:

Bedankt!
Weet iemand deze gegevens voor mij? Kan ik misschien eindelijk dat e-mailen op die T610 voor elkaar krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jw schreef op 06 februari 2004 @ 13:28:
Ik heb mijn T610 een paar weken terug ter reparatie naar de mediamarkt gebracht. Beetje vervelend dat een reparatie 3 tot 4 weken duurt! en ze hebben niet eens een leentoestenl :-(

Volgens mij had ik een oude versie van mijn T610 firmware. Zou het kunnen dat ze bij SonyEricsson direct een nieuwe firmware erin zetten bij de reparatie?
Denk van niet! Waarom zouden ze dat doen op een technische afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb stof ONDER het schermpje (of liever gezegd; frontje) gekregen van mijn T610, moet dit nu verwijderd worden door de telefoon helemaal open te maken :(? Dan vervalt mijn garantie n.l., niet echt zin in :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, officieel verloopt je garantie, maar als je heb heel voorzichtig open, dan zullen ze het echt niet merken hóór. Gewoon heel voorzichtig doen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ginz schreef op 06 februari 2004 @ 17:00:
Ja, officieel verloopt je garantie, maar als je heb heel voorzichtig open, dan zullen ze het echt niet merken hóór. Gewoon heel voorzichtig doen.
Nou, als ik dan toch ooit aan de slag ga koop ik wel meteen een blauw frontje :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 06 februari 2004 @ 20:00:
[...]
Nou, als ik dan toch ooit aan de slag ga koop ik wel meteen een blauw frontje :9.
dat kan je nu al voor 35 euro bij ginz kopen ;) (winkelwaarde 55 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Telefoonstad in Amsterdam op de Ferdinand Bolstraat verkoopt ze al voor €25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die metalen frontjes? Zetten ze ze er dan ook op voor dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 01:48:
[...]

dat kan je nu al voor 35 euro bij ginz kopen ;) (winkelwaarde 55 euro)
Je bedoelt bij die inkoopactie? Zo ja, dan had ik dat al gezien. Zo'n Blue Abyss T610 is toch wel ff supermooi :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

deuxani schreef op 07 februari 2004 @ 12:24:
De originele?

[ Voor 4% gewijzigd door TMC op 07-02-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 07 februari 2004 @ 12:24:
zijn dat de orginele alumnium behuizing? let wel de voorkant kost 35 en de achterkant 20. dus misschien heb jij alleen de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb gister mijn rooie frontje binnen gekregen.

Alleen nog geen goede schroevendraaier in huis. Het batterijklepje heb ik er al wel opgedaan. MOOI!! :9

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Het waren originelen ja. Op een aantal zaten er zelfs nog een T-Mobile logo op de voorkant. ;) (Wat je er zo af kan halen natuurlijk) Ik had niet gevraagd of de prijs voor de voor en achterkant was, maar ze zaten in 1 zakje en ik vroeg "hoeveel kost dat", dus volgens mij had hij het toch over het geheel. Het is ook een goedkope winkel met tig frontjes voor alle telefoons, daarom hoopte ik dat zij nep frontjes hadden (wat ze dus nog niet hebben, maar misschien binnenkort zouden krijgen). Ik ben ook de hele Albert Cuijp afgeweest en nergens verkochten ze T610 frontjes alleen maar die gierige Nokia's. Heeft iemand misschien al een plek in Amsterdam gevonden waar die neppe bv. helemaal zwarte of zilvere frontjes te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan vanavond mijn toestel ruilen tegen de Nokia 6600...

Zouden jullie dit doen? Volgens mij zijn alle specs beter alleen is ie ook een stuk groter. Grote voordelen voor mij zijn dat ie uitbereidbaar geheugen heeft, video kan afspelen en een veeeel betere camara, nadeel is dat hij IETS groter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

ffluppestijn01

Dus ...

Ik kon het zo snel niet vinden, maar wil iemand even een aantal sites op een rijtje zetten voor gratis mophun en java games?

ik weet www.myt610.net, maar verder niets ... :(

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 16-09 20:11
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 19:04:
Ik kan vanavond mijn toestel ruilen tegen de Nokia 6600...

Zouden jullie dit doen? Volgens mij zijn alle specs beter alleen is ie ook een stuk groter. Grote voordelen voor mij zijn dat ie uitbereidbaar geheugen heeft, video kan afspelen en een veeeel betere camara, nadeel is dat hij IETS groter is...
Die nokia heeft betere specs ja, alleen ik vind dat design wel brak.
Ik zou het wel doen, die nokia is nieuw 500 euri, je kunt hem altijd nog verkopen en weer een t610 kopen, als het meezit draai je dan ook nog dikke winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 07 februari 2004 @ 19:18:
[...]

Die nokia heeft betere specs ja, alleen ik vind dat design wel brak.
Ik zou het wel doen, die nokia is nieuw 500 euri, je kunt hem altijd nog verkopen en weer een t610 kopen, als het meezit draai je dan ook nog dikke winst ;)
Klopt, bedankt voor je mening...

Ik ga zo even kijken of hij er nog netjes uit ziet (moet wel hij is pas 3 weken oud) en als dat okee is doe ik het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelletjes kan je zo downloaden op kazaa tik in bij anything T610 en druk op search en tadaa V rally 2 en weet ik veel allemaal.

Maar weet alleen niet of dit wel zo veilig is, kan iemand mij daar meer over vertellen.

@PCFER heb de bleutooth dongle binnen echt perfect nog bedankt hiervoor.
Ben er happy mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

ffluppestijn01

Dus ...

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 19:34:
Spelletjes kan je zo downloaden op kazaa tik in bij anything T610 en druk op search en tadaa V rally 2 en weet ik veel allemaal.

Maar weet alleen niet of dit wel zo veilig is, kan iemand mij daar meer over vertellen.

@PCFER heb de bleutooth dongle binnen echt perfect nog bedankt hiervoor.
Ben er happy mee.
wow, goed :) kijk, dat zijn de betere tips :Y)

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik heb ook al een aantal Mophun games op m'n PCtje staan, en die werken gewoon allemaal goed. Helaas zijn de spelletjes niet allemaal even leuk :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik heb alleen fifa2003 en vrally2 en ik vond ze leuk om te zien maar om te spelen niet. wie kan me een bepaald spel aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Little indians is leuk. (Puzzelspelletje. Lijkt een beetje (klein beetje) op lemmings)

Syndroid (Soort break-out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 14:11
Op e-ezel (mag de echte naam hier niet noemen zeker? ;) )en dergelijke staat het vol met games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga waarschijnlijk de t610 bij belcompany kopen voor 200 euro met orange prepaid. ik had hier wat vraagjes over:

-zitten er orange stickers op de tel geplakt en kan je die eraf halen?
-is netzoals bij vodafone de 12 menu icoontjes veranderd of is de software met rust gelaten?
- zijn er nog meer dingen die er veranderd zijn door orange?

alvast bedankt :)

oja nog wat vergeten: zit er orange free smart of ready bij?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Buiten de simlock is er niets veranderd dat is nou het mooie er van. Ook geen orange opdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dat is dan fijn bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
deuxani schreef op 28 januari 2004 @ 18:58:
Ik heb vaak met mn SE telefoons (en al helemaal met deze) dat ik em voel trillen..... denk ik.... en dan ga ik kijken en is er geen gemist gesprek of berichtje... NIETS. Ik ken meerdere mensen die daar last van hebben.
Dat heb ik ook al gemerkt met men SE's. Toen ik enkele jaren geleden mijn eerste gsm pas had , trilde mijn been ook soms gewoon zonder reden (iets met de straling van de gsm denk ik?) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
edit:

We zullen maar geen oude replys quoten zeker :*)

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 09:26
ik zal wel wat nubs vragen maarja :)

kheb net een paar dagen me t610 met vodafone abbo (gsm.nl aanb.)

nou zie ik "overal" dat je in je games menu op download games ofzo kan klikken enzo.... maar ik heb dat niet

en is dat SonyEricsson menu nou gratis? waar je alles kan downloaden enzo ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woutev schreef op 08 februari 2004 @ 17:20:
ik zal wel wat nubs vragen maarja :)

kheb net een paar dagen me t610 met vodafone abbo (gsm.nl aanb.)

nou zie ik "overal" dat je in je games menu op download games ofzo kan klikken enzo.... maar ik heb dat niet

en is dat SonyEricsson menu nou gratis? waar je alles kan downloaden enzo ? :p
Het slimste is gewoon een bluetooth dongle kopen (of evt infrarood gebruiken als je dat al hebt) en gewoon spellen downloaden met je pc en naar je telefoon sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
was ik al van plan maandag - zoon mycom dingetje

maar toch ff leuk op te weten snap je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schorre schreef op 08 februari 2004 @ 15:39:
Op e-ezel (mag de echte naam hier niet noemen zeker? ;) )en dergelijke staat het vol met games...
wrm nie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Woutev schreef op 08 februari 2004 @ 17:28:
was ik al van plan maandag - zoon mycom dingetje

maar toch ff leuk op te weten snap je :)
Die van mij is al stuk :( dus moet er weer meej terug..

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm had v rally 2 gedownload doet hij het g*dver niet expired :( ,maarja ff doorzoeken.

Oja ik heb trouwens die van orange bij de belcompany gehaald 8) echt relaxed toen ik zag dat hij niet zo'n logo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 21:02:
hmm had v rally 2 gedownload doet hij het g*dver niet expired :( ,maarja ff doorzoeken.

Oja ik heb trouwens die van orange bij de belcompany gehaald 8) echt relaxed toen ik zag dat hij niet zo'n logo had.
offtopic:
Pssst... datum op 2/11/03 zetten, V-Rally 2 starten en dan de datum weer terugzetten O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay thnx _/-\o_
heb nog twee websites voor als jullie deze nog niet kenden:
http://www.clubsonyericsson.com/en/index.shtml
http://www.thet610.pwp.blueyonder.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
http://www.thet610.pwp.blueyonder.co.uk/

beetje onduidelijk site - je kan niet zoeken op game ofzo - staat niet echt op volgens

wel veeeel spullen
There are 406 themes for you in this file. They can be viewed with a theme creator
Eventually they will all be listed individually so get them all now while you can
iemand een mooie theme creator :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk veel werk om een theme te maken ?
oh typ eens voor de gein R4C003 in bij emule kon iemand iets niet vinden.
misschien ook nog wel nieuwere te krijgen, maar heb toch bluetooth dus kan niet |:(

Oja ik heb toevallig uitgevonden dat als je op 1 drukt tijdens foto maken dat hij kan inzoomen. Ik had dacht ik hier gelezen dat inzoomen niet mogelijk was.
wel dus gewoon ff op 1 drukken. _/-\o_ 8) >:) :9 :P
waren er mensen die dit al wisten ? ? ?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb je niet hier gelezen. affijn in de startpost van deze topic is het volgende te lezen. (hint: let op het onderste deel van het plaatje (8> )

Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/Ginz%20startpost_62234106232_9029.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Zo weer een nieuwe T610 eigenaar. Heb er vandaag eentje gehaald met een orange simlock lock erop voor E 199,- . Ben eerst bij de Belcompany geweest en de Kijkshop, maar die hadden ze niet meer. Bij de Megapool en Expert hadden ze er nog wel een aantal op voorraad :)

Nu nog ff unlocken en dan is het super, weet iemand een locatie waar dit kan in Arnhem/Nijmegen? Heb al wat zaakjes gemaild, maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:39:
is het eigenlijk veel werk om een theme te maken ?
oh typ eens voor de gein R4C003 in bij emule kon iemand iets niet vinden.
misschien ook nog wel nieuwere te krijgen, maar heb toch bluetooth dus kan niet |:(

Oja ik heb toevallig uitgevonden dat als je op 1 drukt tijdens foto maken dat hij kan inzoomen. Ik had dacht ik hier gelezen dat inzoomen niet mogelijk was.
wel dus gewoon ff op 1 drukken. _/-\o_ 8) >:) :9 :P
waren er mensen die dit al wisten ? ? ?
Themes maken zijn vrij simpel , kwestie van de juiste kleurencombinaties te zoeken en wat leuke backgrounds maken/zoeken.

Die 1 maakt de foto in een kleiner formaat , waardoor je gsm het beeld uittrekt ---> lijkt op zoomen :p

1 : Groot/Klein formaat
2 : Nachtmodus
3 : Switchen tussen de effecten
4 : Timer

^^ Geweldig handig , maar is me ook pas enkele dagen geleden opgevallen :D

aaargh , post van Mr TweaK niet 100% gelezen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Exe-cuter op 09-02-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay had het inderdaad niet gelezen. Maar het is dus gewoon een ander formaat en niet zoomen :'(
Maar heb nog wat ontdekt als je de joystick naar links of naar rechts beweegt veranderd hij het contrast volgens mij. Maar naar boven en beneden kan ik niks ontdekken.

Heb toch maar ff het boekje gepakt doe ik eigenlijk nooit zoek het altijd gewoon zo uit. Maar goed naar boven en beneden is dus de helderheid. Werkt ook als een tiet. :9

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Met nachtmodus merk je het goed en ook als je het richt naar een lichtbron , maar anders vrij nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 09 februari 2004 @ 18:49:
Nu nog ff unlocken en dan is het super, weet iemand een locatie waar dit kan in Arnhem/Nijmegen? Heb al wat zaakjes gemaild, maar nog geen reactie.
wil je een unlockadres? kijk ff onder het kopje unlocken in de startpost en je zult massa unlockadressen vinden.....

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Heeft iemand al geprobeerd om de behuizing van een T630 op een T610 te plaatsen?
Heb vandaag even met de T630 mogen spelen en die ziet er toch net ff wat mooier uit dan de T610 :9

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk kan ik er nog steeds niet overuit dat er niet overgepraat mag worden, is namelijk één van de leukste onderwerpen die er is. En ergens over praten is niet illegaal en ook het uitzetten van een simlock is niet illegaal alleen het echte herschrijven van de officiele firmware is illegaal. Maargoed zal wel aan mij liggen, want er is natuurlijk helemaal niemand hier die over Simlocks en firmwares wil praten ben de enige. :?

Oh betaal jij voor als het mis gaat met het verwisselen van de covers. Kijk daarom heeft nog niemand het gedaan zal niet lang duren zijn altijd wel gekken te vinden natuurlijk. 8)7

Okay ging natuurlijk nog ff zoeken op internet en wat vind je dan. Leuke verhalen over mensen met een t610 met t630 firmware. Leuk om te lezen.
zoek maar op google "T630 convert to T610". Alles lukt ook foto's maken met een grotere resolutie alleen het scherm blijft blauw nogal logisch maar ze hebben geen van alle een scherm om het uit te proberen aangezien deze nog niet leverbaar zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 17-09 21:46
Ik heb nu enkele weken een T610 maar mijn gsm haalt echt geen 350 uur standby time :O Ik vraag me dus af hoe lang de batterij van jullie meegaat? Als ik em dag en nacht aan laat staan doe ik er misschien 2 volle dagen mee (dag en nacht)...\

Onderstaande las ik ergens, dus gewoon 3x volledig 16 uur lang opladen en ontladen...

Instructions
--FIRST--
Sony Ericsson Customer Care Center wrote:
Dear Sir or Madam,

Thank you for contacting the Sony Ericsson Customer Care Centre.

The initial charge should be for 16 hrs. If you did not do this please completely discharge the phone and do this charge for 3 times (let the phone go dead, then recharge for 16 hrs). This should achieve maximum battery life.

Please contact the Sony Ericsson Customer Care Centre again if we can assist you further.

Sony Ericsson Customer Care Centre

[ Voor 57% gewijzigd door cypress3d op 09-02-2004 23:31 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Burning_acid schreef op 09 februari 2004 @ 21:22:
Heeft iemand al geprobeerd om de behuizing van een T630 op een T610 te plaatsen?
Heb vandaag even met de T630 mogen spelen en die ziet er toch net ff wat mooier uit dan de T610 :9
Dat vroeg ik mij een tijdje terug dus ook af. Iemand heeft het geprobeerd:

http://www.esato.com/boar...hp?topic=47402#post628582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:04
cypress3d schreef op 09 februari 2004 @ 23:21:
Ik heb nu enkele weken een T610 maar mijn gsm haalt echt geen 350 uur standby time :O Ik vraag me dus af hoe lang de batterij van jullie meegaat? Als ik em dag en nacht aan laat staan doe ik er misschien 2 volle dagen mee (dag en nacht)...\

...
Hmm, tja, mijn T610 staat dag en nacht aan. Ondertussen gebruik ik hem afentoe en hij haalt maximaal 4 dagen. Elke twee dagen aan de lader is wel vaak, alhoewel je er snachts geen last van hebt neem ik aan...Anders toch maar een paar keer leeg laten lopen en opnieuw opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij , heeft in Nijmegen een ti 610. Voor 99 euro kunnen krijgen.
De verkoper zei alleen dat het een gebruikt toestel was. Had tijdje in de winkel gestaan en was paar x mee naar een beurs geweest.
Leuk bedrag voor een ti 610 .Ik heb nog wel een unlock adres in Nijmegen.
Das op de Weg :) . Ziet er mooi uit de winkel, en kunnen alle telefoontjes unlocken.

[ Voor 13% gewijzigd door Xandrios op 10-02-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een T610....

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 09:17:
Een vriend van mij , heeft in Nijmegen een ti 610. Voor 99 euro kunnen krijgen.
De verkoper zei alleen dat het een gebruikt toestel was. Had tijdje in de winkel gestaan en was paar x mee naar een beurs geweest.
Leuk bedrag voor een ti 610 .Ik heb nog wel een unlock adres in Nijmegen.
Das op de ... Ziet er mooi uit de winkel, en kunnen alle telefoontjes unlocken.
Thnx..
wil je een unlockadres? kijk ff onder het kopje unlocken in de startpost en je zult massa unlockadressen vinden.....
Volgens mij ben ik kippig, want die startpost heb ik nu 2x gelezen, maar die lijst zie ik niet :?

[ Voor 7% gewijzigd door Korakal op 10-02-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/t610zwart.jpg

Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonden :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Waslijn schreef op 10 februari 2004 @ 10:47:
Volgens mij ben ik kippig, want die startpost heb ik nu 2x gelezen, maar die lijst zie ik niet :?
dude, zoek je wel?

onder het kopje: Het Modificeren, flashen en unlocken van de T610.. Echt gewoon in de startpost...
:Z

[ Voor 23% gewijzigd door party42 op 10-02-2004 14:58 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
TerryC schreef op 10 februari 2004 @ 14:50:
[afbeelding]

Foto gister gemaakt, bij de Belcompany op de Alexandrium in Rotterdam. Wist niet dat er zwarte T610's bestonden :o.
joh, dat wist ik ook niet, dacht dat alleen alu, rood en blauw de kleuren waren...
ben je nog naar binnen gelopen om te vragen waar deze vandaan kwam?
ziet er op zich wel grappig uit!

maaaar, doe mij de blauwe maar hoor, he Ginz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 23:09:
Ik hoor niks als ik op de fiets probeer te bellen (en nee dat is helemaal niet gevaarlijk :P)
Het mag alleen net zo min als achter het stuur van de auto, dus ik zou het niet in de buurt van een agent doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
party42 schreef op 10 februari 2004 @ 14:57:
[...]

dude, zoek je wel?

onder het kopje: Het Modificeren, flashen en unlocken van de T610.. Echt gewoon in de startpost...
:Z
Bedoelen jullie nu die lijst met SESP, of ben ik nu echt mijn hoofd kwijt geraakt? Het lijkt me toch sterk dat die ook unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
PowerFlower schreef op 10 februari 2004 @ 15:06:
[...]
Het mag alleen net zo min als achter het stuur van de auto, dus ik zou het niet in de buurt van een agent doen :P
hmmm
De voornaamste maatregel in Nederland is een verbod per 30 maart 2002 (RVV 1990, artikel 61a) om tijdens het besturen van een motorvoertuig, bromfiets of invalidenvoertuig een mobiele telefoon vast te houden.
volgens mij mag het op een fiets dus wel... :) niet dat het echt veilig is...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus vandaag mijn t610 laten updaten voor maar liefst 12.5 :) Bij staffhorst in Utrecht. Terwijl ik heb net heb... maar ja daar niet gekocht.. en ze mogen er iets voor vragen begreep ik . Toch maar gedaan in de hoop dat tijdens een oproep gelijk mijn beltoon zou beginnen met spelen i.p.v. tring tring en dan pas mijn beltoon oplopend te laten horen.

Kreeg ik hem terug stond er een vodafone life icoontje rechts onderin mijn beeld & en had ik dus ineens die vodafone icoontjes in mijn menu.

Ik natuurlijk terug om verhaal te halen, want ik heb gewoon de t610 als los toestel gehad. En ben absoluut niet geintereseerd in vodafone icoontjes op mijn gsm :).

Naja weer opnieuw proberen dan...
Gelukkig nu ook daadwerkelijk geupdate.. naar versei R4C003 volgens de telefoon.. heb ik gvd nog steeds die irritante oplopende beloon en trin tring aan het begin.. En voor de rest loopt de tel volgens mij alleen maar slechter..

oftewel.. 12,50 kwijt .. en er niets beter op geworden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Poging nr 3: heeft iemand op zijn T-Mobile T610 al voor elkaar chello e-mail op te halen? Mij lukt het niet, en volgens mij zijn alle instellingen goed. Ik had de configurator gevonden op de Ericsson-site, maar ook dat mag helaas niet baten :(

Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

BeQuietAndDrive schreef op 10 februari 2004 @ 15:22:
Poging nr 3: heeft iemand op zijn T-Mobile T610 al voor elkaar chello e-mail op te halen? Mij lukt het niet, en volgens mij zijn alle instellingen goed. Ik had de configurator gevonden op de Ericsson-site, maar ook dat mag helaas niet baten :(

Anybody?
Je moet je APN op internet zetten.
Gebruik in plaats van de DNS van je mailserver eens het IP-adres ervan.
Dan zou het gewoon moeten werken.

Houd er wel rekening mee, dat als je geen wap-actief of intensief abonnement hebt je per 100kb dataverkeer betaalt. (dit wordt per dag afgerond. Kijk ook bij info op de t-mobile site bij blockrounding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 09:50

Chiron

Moderator Discord
TerryC schreef op 10 februari 2004 @ 14:50:
[afbeelding]

w00t

die is wel slick!

gewoon originele behuizing enzo :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 10 februari 2004 @ 15:07:
[...]
Bedoelen jullie nu die lijst met SESP, of ben ik nu echt mijn hoofd kwijt geraakt? Het lijkt me toch sterk dat die ook unlocken.
LEES! de startpost, wat staat daar in over unlocken? :X
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.