Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.867 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 30 januari 2004 @ 15:06:
weet iemand van jullie ook de instellingen voor de KPN ik heb KPN i-mode abonnement,ik kan nergens de instellingen vinden!!heb me scheel gezocht op internet en forums
thnx alvast
hier kun je de instellingen vinden:

http://www.mobilogie.com/Hardware/gprs-overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Deze cijfers hebben niets met de taalversie te maken volgens mij hoor. En de enige plaats waar ik heb gelezen wat de cijfers en letters zouden kunnen betekenen is hier op tweakers eerder in het topic door iemand die zei dat hij dacht dat dat het was. ;) Dus niets officieels volgens mij.

Volgens die theorie over taalversie en Alpha, Beta, Commercial en Developer, wat kan je zeggen over mijn softwareversie:
R1A081

Dus ik heb maar een alpha versie (lijkt me niet dat ze een alpha verkopen in de winkel) en in welke taal? Die theorie klopt dus niet echt. Op Esato melden ze altijd wat de nieuwste software versies zijn en wat de verbeteringen zijn. R6B is de nieuwste en heeft weer enkele kleine verbeteringen over R4C (die weer kleine verbeteringen heeft over R3C ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 30 januari 2004 @ 19:16:
Deze cijfers hebben niets met de taalversie te maken volgens mij hoor. En de enige plaats waar ik heb gelezen wat de cijfers en letters zouden kunnen betekenen is hier op tweakers eerder in het topic door iemand die zei dat hij dacht dat dat het was. ;) Dus niets officieels volgens mij.
Sorry sorry sorry, ik was weer ff te snel met lezen 8)7 in het forum op myt610.net staat mooi het verschil tussen R3C en R4c uitgelegd.

http://forum.myt610.net/v...&postorder=asc&highlight=

Ik heb R3C afgelopen dinsdag gekregen, en moet zeggen werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:43

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Jozz schreef op 29 januari 2004 @ 22:54:
[...]

Wat zijn "hot pixels"? net zo-iets als dode pixels op een tft? Dan lijkt me dat je hem wel kan omruilen met de bon erbij uiteraard.

Wat ik zelf wel vreemd vind is dat ik op sommige websites met info lees dat de standby-tijd rond de 300 uur is, terwijl die het bij mij ongeveer een weekje uithoud. Ik zet hem 's nachts altijd uit en bel vrij weinig en spelletjes doe ik maar heel af en toe. Ik heb de telefoon nu net een week. Ik dacht eerst dat het aan de accu lag, maar aan de reacties hier te zien is het vrij normaal dat hij het niet superlang uithoud. Verder vind ik het een heel fijne telefoon.
welke s/w versie heb je? ik merkte toen ik van R1L013 naar R4C003 ging dat de batterij ineens 2x langer mee ging :? wtf!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:48

jw

hoe lang gaat bij jullie eigenlijk de batterij mee? bij mij namelijk 3 á 4 dagen. (Ik gebruik hem niet zo vaak, soms bel ik een paar dagen lang niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 10:59:
Voor diegene die willen i-mode sites bekijken via de t610:

onder deze link: http://www.mangold.nl/imode_via_vlive.html

vind je de instellingen. Deze instellingen zijn voor vodafone maar met een paar wijzigingen werken ze ook voor orange. Dataaccount hoef je voor orange niet aan te maken, gewoon de bestaande van Orange World gebruiken. Dan nog even het IP adres (van vodafone) onder wap instellingen vervangen door 010.255.250.188 en voilà.

Natuurlijk werkt dit alleen voor gratis i-mode sites
Ik krijg het niet werkend hoor.

Data account:
Orange World(toegezonden)
APN: wap
User ID: 0628000000
Password: kan ik niet uitlezen maar zal wel kloppen
Passw request: off
Allow calls: Automatic
IP Address: leeg
DNS Address: leeg
-Advanced settings:
--Authentication: normal
--Data compressie: uit
--header compressie: uit
--Quality of service - zal ik je besparen

WAP profiel:
i-mode GPRS
Connect using: ORange world
IP: 010.255.250.188
-Advanced
--homepage http://wap.tweakers.net
Verder staat alles uit en leeg.
Plaatjes staan wel aan.

Wat doe ik fout?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op 30 januari 2004 @ 23:16:
[...]

Ik krijg het niet werkend hoor.

Data account:
Orange World(toegezonden)
APN: wap
User ID: 0628000000
Password: kan ik niet uitlezen maar zal wel kloppen
Passw request: off
Allow calls: Automatic
IP Address: leeg
DNS Address: leeg
-Advanced settings:
--Authentication: normal
--Data compressie: uit
--header compressie: uit
--Quality of service - zal ik je besparen

WAP profiel:
i-mode GPRS
Connect using: ORange world
IP: 010.255.250.188
-Advanced
--homepage http://wap.tweakers.net
Verder staat alles uit en leeg.
Plaatjes staan wel aan.

Wat doe ik fout?
probeer het eens met de homepage die bij mijn link aangeven is. Dat is eigentlijk het enigste verschil wat ik zie, en denk eraan dat het hier wel om i-mode sites gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft er iemand toevallig nog een link waar ik frontjes kan kopen waar wel sony erricson op staat? Het liefst in een zwarte of witte kleur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Join the club. ;) Die http://www.surround.cd/t610/index.htm had een tijdje terug wel frontjes met het logo van SE op de antennecover en de naam op de plekken waar het hoort. Hun nieuwe covers hebben dat helaas niet en er zit ook geen antenne cover bij. Ik heb al veel gezocht op internet, maar helaas niets gevonden, dus laat maar weten of je wat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
StephaN schreef op 31 januari 2004 @ 11:52:
Heeft er iemand toevallig nog een link waar ik frontjes kan kopen waar wel sony erricson op staat? Het liefst in een zwarte of witte kleur ;)
Ja, kijk maar eens op de site van Inkoop Acties, onder het kopje AC (Animo Checks)

Maar over IA/AC's mogen wij het hier niet over hebben, op de bovengenoemde link kan jij alles bekijken, bespreken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb me ook maar ff aangemeld, Was al lange tijd op zoek naar de T610 en nu was hij opeens 199.- toch netjes.
Heb firmware R3C002 dus die ga ik maar ff laten updaten, maar ben ik dan meteen van me simlock af? Ga natuurlijk ook nog een bleutooth kopen willen wel zoveel mogelijkheden van de telefoon gebruiken.

Heeft er iemand voor mij nog een paar goede websites waar ik gratis beltonen kan downloaden en achtergronden?

Alvast bedankt

Greetins Spit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:09:
heeft iemand idee welk abbo je moet hebben omdat autootje er bij te krijgen die je via blauwtand kan besturen?
Sorry dat ik zo laat op je reargeer maar je kan dat autotje erbij krijgen bij volgens mij elk abonement. Heb zelf een orange abo maar de doos die ze daarvoor pakken is volgens mij altijd hetzelfde. Je moet wel snel zijn en ff wat winkels nalopen want op mijn doos stond dat het een limited edition was met dat autotje.
Succes en als je er 1 vindt heb je er geen minuut spijt van.
De car 100 is mega ownage!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 18:25:
Heb firmware R3C002 dus die ga ik maar ff laten updaten, maar ben ik dan meteen van me simlock af?

Heeft er iemand voor mij nog een paar goede websites waar ik gratis beltonen kan downloaden en achtergronden?

Alvast bedankt

Greetins Spit
lees ff voor de gein de 1e post van deze topic op blz 1 en je zult erg veel info vinden ;) ---> Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

en nee je simlock gaat er dan niet af. zul je zelf moeten doen maar daar mag niet over gepraat worden op deze forum. lees ff de regels op je gemakje door :D

en we doen hier niet aan groeten

klein verzoekje aan Ginz: zet ff erbij dat zonder bon of fabrieksgarantie 15,00 gedokt moet worden voor softwareupgrade :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay thnx voor de uitleg, maar hier word niet gedaan aan groeten is dat een grapje? Ik snap hem niet, leg eens uit.

Modbreak:
Dat slaat op dit stukje uit de GoT-policy: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Hierbij het verzoek om de rest ook maar gelijk te gaan lezen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Ik ga dus binnekort een bleutooth dongle kopen, maar zit er nog veel verschil in kwaliteit? Heb al een beetje rondgekeken. Je hebt eigenmerk van een computerwinkel, MSI en waarschijnlijk nog veel meer merken.
Maar welke is het beste, of maakt het niet uit. De goedkoopste die ik ben tegen gekomen is eigenmerk voor 29,- eurie. Zit er verschil in de mogelijkheden/toepassingen.

[ Voor 33% gewijzigd door Korakal op 01-02-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 31 januari 2004 @ 18:44:
[...]

Sorry dat ik zo laat op je reargeer maar je kan dat autotje erbij krijgen bij volgens mij elk abonement. Heb zelf een orange abo maar de doos die ze daarvoor pakken is volgens mij altijd hetzelfde. Je moet wel snel zijn en ff wat winkels nalopen want op mijn doos stond dat het een limited edition was met dat autotje.
Succes en als je er 1 vindt heb je er geen minuut spijt van.
De car 100 is mega ownage!! :9~
Fijn dat je nog antwoordt op m'n vraag, maar ik heb er vrijdag een gekocht met orange prepaid. Overigens de T610 is :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 14:46

TMC

Weet iemand trouwens hoe ik gewoon duidelijk op m'n PC 'in' m'n T610 kan komen? Is wel makkelijk voor het beheren van je geheugen enzo, hoe dat met floAt's Mobile Agent moet is mij niet echt duidelijk namelijk.

Bvd 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Jippie, de nieuwe behuizingen zijn binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.groenewout.demon.nl/IA/behuizing_blauw.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.groenewout.demon.nl/IA/behuizing_rood.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.groenewout.demon.nl/IA/alles.JPG

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je die besteld????????????????? Die zijn uber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 13:06

Mx-KAEY

Mx-KÆY

uhm zie z'n sig

maar ik heb nu een bluetooth dongle van sitecom...

alleen hoe zet ik javagames op men telefoon via bluetooth? ik heb al games gevonden voor de t610.

en kan ik ook berichten versturen via bluetooth? ik heb hierover nix kunne vinden.

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 22:59:
[...]

Waar heb je die besteld????????????????? Die zijn uber!
Ja, inderdaad.

Check mijn sig. (datgene wat onder mijn post staat: SonyEricsson Stuff IA)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die frontjes zien er zeker mooi uit Ginz, zal eens goed nadenken of ik meedoe !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Mx-KAEY schreef op 31 januari 2004 @ 23:28:
uhm zie z'n sig

alleen hoe zet ik javagames op men telefoon via bluetooth? ik heb al games gevonden voor de t610.

en kan ik ook berichten versturen via bluetooth? ik heb hierover nix kunne vinden.
Dat kan volgens mij gewoon via floAt's Mobile Agent :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 09:55
Ik moet ook even zeggen dat de T610 echt een tóptoestel is. Heb hem samen met mijn broer (TerryC) gekcht, en ik vind hem echt super O+. Ik zou geen betere GSM weten op het moment (smartphones niet meegerekend) :). Ok, de T630 misschien, maar die miniscule verbeteringen zijn voor mij te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxfire
  • Laatst online: 05-10 18:16
Via bleutooth kun je eenvoudig bestanden versturen naar de T610 met het programmatje Sendfile2. Zie:
http://www.myt610.net/preview.php?id=1834

Connect hiervoor een virtual com-port van je BT dongle met je T610, werkt perfect!
Over deze com-port kun je trouwens alles wat je normaal via een datakabel zou doen, dus ook synchronizeren...

Dat dan weer wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb tot 2x toe geprobeerd een spelletje op mijn T610 te zetten, alleen dat spelletje komt maar niet bij Games te staan. Alle andere spelletjes werken wel overigens, maar goed. Dit geintje kost me dus wel 100kb, maar aangezien ik hem niet kan zien, kan ik hem ook niet verwijderen. Tips :'(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Was het een Java of Mophun game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 01 februari 2004 @ 13:01:
Ik heb tot 2x toe geprobeerd een spelletje op mijn T610 te zetten, alleen dat spelletje komt maar niet bij Games te staan. Alle andere spelletjes werken wel overigens, maar goed. Dit geintje kost me dus wel 100kb, maar aangezien ik hem niet kan zien, kan ik hem ook niet verwijderen. Tips :'(?
Staat ie niet bij applicaties ip.v. games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat moet geloof ik wel kunnen werken als je met je pc naar je t610 browst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 06-10 12:43

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
MarcoC schreef op 01 februari 2004 @ 13:01:
hm vaag
meestal als ie hem niet op kan slaan wordt ie automatisch verwijderd :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Belkin usb adapter gekocht voor 40 euro en werkt bij mij prima.
Games,afbeeldingen en screensavers kun je makkelijk erop zetten. Ik heb al een aantal programma's geinstalleerd. Zoals:float mobile agent en jeyo remote, die werken ook goed, alleen ik kan er maar 1 tegelijk gebruiken, dus bv. float staat op com.5 en als ik remote op com 6 zet werkt die niet, weet iemand hoe dat komt?
Dus ik kan maar maar 1 programma gebruiken op 1 com. port.

Ik nog een programma voor de tv. Weet iemand welke ik nodig heb?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:58:
dat moet geloof ik wel kunnen werken als je met je pc naar je t610 browst.
Hoe kan dat? Hij staat er bij Deze Computer nergens bij :/.

Ik gebruik trouwens een IrDa ding.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 01-02-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx-KAEY schreef op 31 januari 2004 @ 23:28:
uhm zie z'n sig

euhm vrij makkelijk pleur de games in de blauwetand share dir en download ze van de pc met je mobile foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 29-09 06:38
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 21:03:
Ik ga dus binnekort een bleutooth dongle kopen, maar zit er nog veel verschil in kwaliteit? Heb al een beetje rondgekeken. Je hebt eigenmerk van een computerwinkel, MSI en waarschijnlijk nog veel meer merken.
Maar welke is het beste, of maakt het niet uit. De goedkoopste die ik ben tegen gekomen is eigenmerk voor 29,- eurie. Zit er verschil in de mogelijkheden/toepassingen.
Ik heb nog wel een MSI dongle voor je, mail me anders maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pcfer Wat is je email adres dan kan hem ff niet zo snel vinden. Op dit forum is onbekend terrein voor mij dit forum.

Heb hem al gevonden stuur. De postbode is geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 31 januari 2004 @ 22:37:
Jippie, de nieuwe behuizingen zijn binnen.
vertel eens wat meer? die site IA is van jou? de frontjes zijn plastic he? passen ze goed? heb je toetsen erbij gekregen? zien die toetsen goed uit? wat kosten ze? (ik moet eerst lid worden van IA eer ik de frontjes kan bekijken :? )

enne ginz? hier en daar heb ik wat voor je gepost? zie mijn vorige post net boven de modbreak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een beetje zitten zoeken op internet. en dan kom je dingen tegen
een sesp site http://emma.extranet.sonyericsson.com/

nog een stukje over het converten van een 610 naar een 630
http://forum.gsmhosting.c...=121462&highlight=convert
Maar heb nog geen dingen kunnen vinden dat het ook iemand daadwerkelijk is gelukt. :(

Heb een email naar Sonyericsson gestuurd met een leuke vraag zodra ik antwoord hierop krijg laat ik het wel ff weten. (zal wel een leuk antwoord worden) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat zuigt zo'n antwoord van Sonyericsson.

Helaas kan ik u hier geen mededelingen over doen. Ik weet niet of het niet dan
wel mogelijk is, maar verder kunnen wij hier geen informatie over geven.

Ik had dus gevraagd:

Ik heb pas een T610 gekocht, is het niet mogelijk zodra de T630 er is om mijn
T610 om te laten bouwen naar een T630, aangezien de printplaat hetzelfde is en
dus alleen een ander scherm (TFT i.p.v. STN) op zou moeten met andere (T630)
firmware. Zoja, waar zou ik dit kunnen laten doen. Zo nee, waarom kan dit niet?
Dat eventuele garantie vervalt maakt mij niet zoveel uit heb wel vertrouwen in
de techniek van sonyericsson.

Ach ja en nog een vraagje zijn er nederlandse forums waar er wel gepraat mag worden over het flashen van je telefoon? ? ? Vind het echt vaag dat het hier niet mag :S. Dat maakt het forum een stuk aantrekkelijker, dacht ik zo en is niet verboden om er over te praten, maar alleen om het te doen.
Heeft er iemand hier voor mij een antwoord op? ? ?

En nou heb ik nog een vraagje, als ik een foto maakt dan hoor je het geluidje terwijl hij pas iets van een halve seconde later de foto maakt. Is dit misschien dat verschil van firmware als ik hem laat updaten door sesp? heb nu R3C002, wat ik had gelezen was dat met R4C003 er toch een verbetering van de camera was gemaakt ten op zichte van de oudere versie's. Heeft hier ook iemand een antwoord voor mij op.

Heb nog wel wat vragen he :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 07:24

klaaz

it's me!

Wat zou jij er van vinden als je als fabrikant talloze van dit soort mailtjes zou ontvangen? Een 610 is een 610 en een 630 is een 630. Voor de fabrikant althans. Die gaat zich echt niet bezig houden met tweakers die graag schermpjes willen overzetten. Don't blame them.

En tjah: flashen? Sony: Bij een service point. Punt.

Niet mee eens? Ga er lekker mee aan de slag en vertel hier je resultaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net even bij de dixons daar hebben ze zo'n kodak fotoprinter staan, wist niet dat deze dingen ook via bleutooth kunnen werken. Meteen ff uitgeprobeerd werkt wel leuk en je kan de foto's ook nog bewerken/verbeteren. Je kan er ook pasfoto's meemaken. Zeer handig apparaatje dus.

I love my phone _/-\o_ Echt super dat bleutooth ben blij dat ik geen Samsung heb gekocht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb mn T610 net geflashed van R1A (de oudste) naar R4C (de een na nieuwste). WAT EEN VERSCHIL!! Hij is echt 10389937489 keer zo snel met alles. In de menu's, wap, Java (veeeeele malen sneller!!), smsen, etc. Oh ja, en de foto's zien er inderdaad beter uit en nemen veel minder ruimte in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:18:
[...]

vertel eens wat meer? die site IA is van jou? de frontjes zijn plastic he? passen ze goed? heb je toetsen erbij gekregen? zien die toetsen goed uit? wat kosten ze? (ik moet eerst lid worden van IA eer ik de frontjes kan bekijken :? )

enne ginz? hier en daar heb ik wat voor je gepost? zie mijn vorige post net boven de modbreak ;)
Ik zal vanavond mijn startpost editten, daar zal ik ook alle informatie over de gehouden IA/AC in plaatsen... Is helaas niet toegestaan, ga voor meer informatie naar het adres van mijn IA, daar kan je al je vragen opzoeken/bekijken/vragen.

Dus hou de startpost in de gaten.

Update done
offtopic:
@Mr Tweak, ik kan nergens een MSN/ICQ adres van jou vinden, kan jij mij toevoegen. Dan kan ik je misschien privé meer info geven over de IA/AC

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 02-02-2004 21:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ken iemand mij vertellen waar in Amsterdam of Den Haag je de firmware kan updaten.

Ik weet wel dat het in Amsterdam bij Teleworld ken, maar dat kost € 35 en dat vind ik wel erg veel, want ik lees van andere mensen dat die € 15 hooguit betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 01:32
deuxani schreef op 02 februari 2004 @ 18:06:
Ik heb mn T610 net geflashed van R1A (de oudste) naar R4C (de een na nieuwste). WAT EEN VERSCHIL!! Hij is echt 10389937489 keer zo snel met alles. In de menu's, wap, Java (veeeeele malen sneller!!), smsen, etc. Oh ja, en de foto's zien er inderdaad beter uit en nemen veel minder ruimte in beslag.
Vertel vertel waar / wat heb je gedaan. Ik zoek iets in omgeving Utrecht.
Heb nu R1L013 en is volgens mij niet de laatste versie....

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb em laten updaten bij Teleworld in Amsterdam op de Kinkerstraat. ;) R1L is idd niet de nieuwste, R4C heeft een boel verbeteringen daarover (Java veel sneller, scherpere foto's, foto's nemen minder ruimte in, minder crashes, etc.). Als je telefoon binnen de garantie valt, dan is het gewoon gratis om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op 02 februari 2004 @ 19:36:
Ken iemand mij vertellen waar in Amsterdam of Den Haag je de firmware kan updaten.

Ik weet wel dat het in Amsterdam bij Teleworld ken, maar dat kost € 35 en dat vind ik wel erg veel, want ik lees van andere mensen dat die € 15 hooguit betalen.
Phonehouse in den haag, daar heb ik het gratis laten doen.

Even je bonnetje meenemen en dan doen ze dat even voor je, duurt ongeveer 10 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:05:
[...]
Even je bonnetje meenemen en dan doen ze dat even voor je, duurt ongeveer 10 minuutjes
Ik moet dan toch ook maar es gaan. Ik heb nu al een maand geleden bedacht dat ik ook in Den Haag SW ging updaten, maar ja, helemaal een kwartier met de trein met m'n OV... veel werk hoor! :O Of ben ik gewoon lui? ;)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Weet iemand waar je je firmware in omgeving Rotterdam kan laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
[...]

Maar dan moet je hem wel daar gekocht hebben, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TerryC schreef op 02 februari 2004 @ 20:46:
Weet iemand waar je je firmware in omgeving Rotterdam kan laten updaten?
Lees eerst mijn startpost maar eens, die is te vinden op de eerste pagina.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ginz schreef op 02 februari 2004 @ 21:12:
[...]

Lees eerst mijn startpost maar eens, die is te vinden op de eerste pagina.
Ohja, niks in omgeving Rotterdam dus :'(.

Hoe heb je die lijst btw gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

TerryC schreef op 02 februari 2004 @ 21:21:
[...]

Vroegah stond die nog op de Sony Ericsson website, maar de SESP-lijst hebben ze helaas verwijderd, en ze geven alleen nog de dealers aan. Je kan wel gewoon met de helpdesk bellen en dan vertellen ze je het dichtstbijzijnde SESP. Dus als je een nieuwe gevonden hebt, melden!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TerryC schreef op 02 februari 2004 @ 21:21:
[...]

SE gemeeld :O

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb nu 2 maand men T610, ervoor altijd nokia gehad en ik begin deze gsm stilletjesaan te haten gewoon... grr was ik maar bij nokia gebleven, ik dacht dat daar veel softwarefouten in zaten, maar dan kende ik SE blijkbaar nog niet :s In de woordenboek komen zomaar om de haverklap andere woorden naar voor geschoven of gewoon woorden die op niks slaan en die ik nooit heb ingevoerd staan vooraan of bepaalde woorden die ik typ komen enkel nog met hoofdletters op het scherm. En dan nog de snelheid van die gsm is zooooooooooo traag ik kan men typfouten pas 5 regels later lezen (en ik maak er veel vanwege die toetsjes die nogal kort bij mekaar staan, bij nokia had ik dit niet) en om dan terug te keren om de woorden te corrigeren dan zijn we weer een halve dag verder.
Behoorlijk lastig als je zo'n 20 smsjes per dag doet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik begrijp precies wat je bedoelt stofke. ;) Helaas is het niet verholpen in de nieuwere firmwares, dus we mogen ons blijven irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmh kheb hier blijkbaar toch gelezen dat de nieuwste firmware serieuze snelheidsverbeteringen opleverden? En hoe zit het dan met die problemen van die woordenboek hebben ze daar ook niets op gevonden ofzo?
*en iedereen nokia afprijzen en maar zeggen dat SE de beste keuze is...* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ieder merk heeft wel iets toch? en bij de t610 is het alleen het woordenboek,die ik zelf nooit gebruik,dus dat stoort me ook niet,ik vind persoonlijk de foto's het belangrijkst en de BT,het smsen gaat niet trager als bij de nokia? ik heb R1L013 en laat hem vrijdag flashen.
Wat ik allemaal lees op het forum van de SX1 vind ik veel erger!! veel bugs en fouten,dan vallen deze 2 nog wel mee toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel hoor, mijn nokia 661O ging een stuk sneller in sms dan deze, daar kon ik nog in een halve minuut een volledig smsje opstellen, bij deze duurt het minstens een minuut langer omdat ook nog is die typfouten erbij komen enzo... maar op zich werkt hij ook trager dan nokia. Weet me iets te zeggen als je hem hebt geflashed wat er gebeurd is? Ik vind ook nergens waar er service points zijn in mijn buurt, ik woon in Tielt-winge nabij Leuven in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een groot probleem nu. Als ik mn telefoon in de lader steek (hij is inmiddels helemaal leeg) dan springt het rode lampje aan (zoals het hoort toch?) maar krijg ik geen boodschap te zien dat hij aan het opladen is. Na een paar uur heb ik m uit de lader gehaald en hij was inderdaad geen milimeter voller, ik krijg hem niet aan. Als hij in de lader ligt (met enkel het rode lampje dus) en ik probeer hem aan te zetten valt het rode lampje weg als ik op de aan/uit knop druk. Ik heb het met 2 verschillende opladers gebeurd (ik had er nog 1 van mn t20s liggen) Die telefoon ook uitgeprobeerd op beide laders, en deze laadt wel op, mist de draad goed recht ligt. Wat kan ik hier aandoen, want ondertussen ben ik wel mooi onbereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 01:58:
Ik heb echt een groot probleem nu. Als ik mn telefoon in de lader steek (hij is inmiddels helemaal leeg) dan springt het rode lampje aan (zoals het hoort toch?) maar krijg ik geen boodschap te zien dat hij aan het opladen is. Na een paar uur heb ik m uit de lader gehaald en hij was inderdaad geen milimeter voller, ik krijg hem niet aan. Als hij in de lader ligt (met enkel het rode lampje dus) en ik probeer hem aan te zetten valt het rode lampje weg als ik op de aan/uit knop druk. Ik heb het met 2 verschillende opladers gebeurd (ik had er nog 1 van mn t20s liggen) Die telefoon ook uitgeprobeerd op beide laders, en deze laadt wel op, mist de draad goed recht ligt. Wat kan ik hier aandoen, want ondertussen ben ik wel mooi onbereikbaar...
Is niet gewoon je scherm stuk?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ik heb een paar keer gehad dat het opladen even kwam maar direct verdween. Net heeft ie op de een of andere manier een klein beetje stroom er in weten te pompen, mn batterij staat nu op een klein rood streepje, maar ik krijg m niet verder opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 09:39:
Nope, ik heb een paar keer gehad dat het opladen even kwam maar direct verdween. Net heeft ie op de een of andere manier een klein beetje stroom er in weten te pompen, mn batterij staat nu op een klein rood streepje, maar ik krijg m niet verder opgeladen.
Dit kan helpen: de contactjes even schoon maken met wasbenzine
bij mn sim+nokia 8310 deed het wonderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij er een paar keer uitgehaald, gelukkig zat er nu wat leven in de phone, dat laad makkelijker. Hij ligt nu gelukkig weer op te laden. Ik moet er voortaan maar voor zorgen dat ie niet meer uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
neem aan dat je batt.wel goed in de foon zat?zet de foon eens gewoon aan en laad dan,ook stekkertje niet ondersteboven?in de foon gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Heb ik ook wel eens gehad. Heel hinderlijk. Vaak helpt het om em even te disconnecten en opnieuw erin te steken. Je telefoon uitlaten tijdens het opladen helpt vaak ook.

Het sms(woordenboek) is een stuk sneller in latere versies maar nog steeds heel dom. Als je zelf een woord hebt toegevoegd zoals "mn" en je gebruikt dat soms midden in een zin dan zet hij "Mn" neer, (met een hoofdletter dus) terwijl ik die nooit heb toegevoegd. En de woorden die bovenaan in de lijst staan kloppen helaas ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

deuxani schreef op 03 februari 2004 @ 10:50:
Het sms(woordenboek) is een stuk sneller in latere versies maar nog steeds heel dom. Als je zelf een woord hebt toegevoegd zoals "mn" en je gebruikt dat soms midden in een zin dan zet hij "Mn" neer, (met een hoofdletter dus) ...
Dat soort dingetjes kan je er gewoon uithalen. Als je tijdens het tikken van een SMS op `Meer' drukt, en dan naar `Mijn Woorden' gaat, kan je al je zelf ingevoerde woorden aanpassen. Als je daar die hoofdletter vervangt door een kleine letter, gebruikt ie voortaan alleen nog een hoofdletter als het woord aan het begin van de zin staat.
... terwijl ik die nooit heb toegevoegd.
Mijn ervaring is dat woorden die `onterecht' een hoofdletter hebben, ook met hoofdletter zijn ingevoerd, dus op moment van toevoegen waarschijnlijk aan het begin van een zin hebben gestaan. En dat heb je op dat moment niet door, dat merk je pas de volgende keer dat je het woord gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
[...]

Welk filiaal van de phonehouse is dat? Ik ga ook maar eens langs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe het komt dat ik op mijn gsm zelf voor 1065 KB aan foto's zie staan (als ik kijk bij "afbeeldingen" in "geheugenstatus") en dat er slechts 329 KB aan afbeeldingen te zien is als ik kijk via mijn bleutooth dongle in verkenner ?

Met beide methodes zie ik alle afbeeldingen staan, alleen is dus de grootte die ze innemen in mijn geheugen (nogal serieus) verschillend ! :(

Volgens mij is er idd ook maar voor 329 KB aan afbeeldingen aanwezig maar hij rekent er dus wel 1065 KB voor aan, wat tot een grote verspilling van mijn 2 MB geheugen levert.

Weet er iemand of dit een bug is of zo of hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

mrVB schreef op 03 februari 2004 @ 12:27:
[...]
Welk filiaal van de phonehouse is dat? Ik ga ook maar eens langs denk ik.
Het is de Phone Shop, niet Phonehouse (of er moet stiekem nog een SESP in Den Haag zijn natuurlijk).

PhoneShop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel: 070-4271686

Kom er net vandaan, R1L013 --> R4C003, gratis in 10 minuten. Ik moest wel een reden geven, dus heb het aloude oplopende beltonen-probleem en de snelheid van de menu's maar aangedragen. Ik denk niet dat mijn dode-camera-pixelprobleem ook opgelost is (dat lijkt me namelijk eerder een hardware- dan een een softwareprobleem) maar dat ga ik zo even checken.
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 13:17:
Weet er iemand hoe het komt dat ik op mijn gsm zelf voor 1065 KB aan foto's zie staan (als ik kijk bij "afbeeldingen" in "geheugenstatus") en dat er slechts 329 KB aan afbeeldingen te zien is als ik kijk via mijn bleutooth dongle in verkenner ?

Met beide methodes zie ik alle afbeeldingen staan, alleen is dus de grootte die ze innemen in mijn geheugen (nogal serieus) verschillend ! :(

Volgens mij is er idd ook maar voor 329 KB aan afbeeldingen aanwezig maar hij rekent er dus wel 1065 KB voor aan, wat tot een grote verspilling van mijn 2 MB geheugen levert.

Weet er iemand of dit een bug is of zo of hoe ik dit kan oplossen ?
Dit probleem heb ik ook, een animated gif van 80 kb op me compu wordt al gauw 250 kb in de foon. JPGjes van 16 k zijn in de foon 50k... Met de nieuwe firmware is dit zo te zien niet echt gefixed. De foto's die je zelf maakt zijn wel klein, maar plaatjes die je uploadt worden nog steeds een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die usb bluetooth stickjes zijn vrij goedkoop zie ik, maar kvraag me af, en dat zullen jullie zeker weten, is dat de moeite bij de T610 dat je hem aan je pc kan hangen? Kan je der echt veel handige en leuke dingen mee doen? Vroeger bij men 3310 had ik een datakabel gekocht en dan kon je eigelijk enkel nieuwe logootjes en afbeeldingen opzetten, gaat wel snel vervelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 14:57:
die usb bluetooth stickjes zijn vrij goedkoop zie ik, maar kvraag me af, en dat zullen jullie zeker weten, is dat de moeite bij de T610 dat je hem aan je pc kan hangen? Kan je der echt veel handige en leuke dingen mee doen? Vroeger bij men 3310 had ik een datakabel gekocht en dan kon je eigelijk enkel nieuwe logootjes en afbeeldingen opzetten, gaat wel snel vervelen :p
Dat is zeker de moeite, ik heb het built-in in mn notebook en wil t nu eigenlijk ook voor mn desktop gaan kopen :9
- spelletjes naar je telefoon downloaden
- foto's naar je pc downloaden
- outlook agenda synchroniseren
- beltonen naar je telefoon sturen
- themes naar je telefoon downloaden (achtergrond etc)
- en alles wat ik nu vergeet ;)

edit: en een T610 mag je ook niet met een Nokia 3310 vergelijken :X
edit2:
- met de juiste software kun je je pc ook nog als handsfreeset gebruiken
- het internet op via de wap/gprs verbinding van je telefoon (voor onderweg dus)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 00:31:
kheb nu 2 maand men T610, ervoor altijd nokia gehad en ik begin deze gsm stilletjesaan te haten gewoon... grr was ik maar bij nokia gebleven, ik dacht dat daar veel softwarefouten in zaten, maar dan kende ik SE blijkbaar nog niet :s In de woordenboek komen zomaar om de haverklap andere woorden naar voor geschoven of gewoon woorden die op niks slaan en die ik nooit heb ingevoerd staan vooraan of bepaalde woorden die ik typ komen enkel nog met hoofdletters op het scherm. En dan nog de snelheid van die gsm is zooooooooooo traag ik kan men typfouten pas 5 regels later lezen (en ik maak er veel vanwege die toetsjes die nogal kort bij mekaar staan, bij nokia had ik dit niet) en om dan terug te keren om de woorden te corrigeren dan zijn we weer een halve dag verder.
Behoorlijk lastig als je zo'n 20 smsjes per dag doet |:(
Mijn woordenboek op de T610 doet het gewoon prima hoor, verder is die maar ietsjes langzamer dan de gemiddelde Nokia (RC3002). Kan je je firmware versie hier posten (check de openings post voor hoe dat moet), ik weet nagenoeg zeker dat je gewoon eens een SESP een bezoekje moet geven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R1L013 heb ik
Dat is zeker de moeite, ik heb het built-in in mn notebook en wil t nu eigenlijk ook voor mn desktop gaan kopen
- spelletjes naar je telefoon downloaden
- foto's naar je pc downloaden
- outlook agenda synchroniseren
- beltonen naar je telefoon sturen
- themes naar je telefoon downloaden (achtergrond etc)
- en alles wat ik nu vergeet

edit: en een T610 mag je ook niet met een Nokia 3310 vergelijken
edit2:
- met de juiste software kun je je pc ook nog als handsfreeset gebruiken
- het internet op via de wap/gprs verbinding van je telefoon (voor onderweg dus)
Kan je ook smsjes opslaan op de pc via bluetooth? En afdrukken? Ik heb ergens bij men gsm gezien, print sms via bluetooth ofzo... Dat zou wel enorm handig zijn omdat hij zo'n klein geheugen heeft qua sms.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens wanneer ik een mss wil versturen komt er : communicatiefout te staan.. Weet iemand hoe dit komt??? Ik ben Bij Mobistar (België)

Wat heb ik verkeerd ingesteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om de bluetooth software/drivers op je pc, niet om de software op je pc
Als je de oude software hebt is dit met een trucje te up-daten.
Kan je ook smsjes opslaan op de pc via bluetooth? En afdrukken? Ik heb ergens bij men gsm gezien, print sms via bluetooth ofzo... Dat zou wel enorm handig zijn omdat hij zo'n klein geheugen heeft qua sms.
Opslaan moet kunnen, printen weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:12:
[...]

Het gaat om de bluetooth software/drivers op je pc, niet om de software op je pc
Als je de oude software hebt is dit met een trucje te up-daten.
MarcoC vroeg me welke firmwareversie ik had... vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:16:
[...]

MarcoC vroeg me welke firmwareversie ik had... vandaar
hmmm toch beter lezen voordat ik blaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
JanPedaal schreef op 03 februari 2004 @ 11:04:
Dat soort dingetjes kan je er gewoon uithalen. Als je tijdens het tikken van een SMS op `Meer' drukt, en dan naar `Mijn Woorden' gaat, kan je al je zelf ingevoerde woorden aanpassen. Als je daar die hoofdletter vervangt door een kleine letter, gebruikt ie voortaan alleen nog een hoofdletter als het woord aan het begin van de zin staat.

Mijn ervaring is dat woorden die `onterecht' een hoofdletter hebben, ook met hoofdletter zijn ingevoerd, dus op moment van toevoegen waarschijnlijk aan het begin van een zin hebben gestaan. En dat heb je op dat moment niet door, dat merk je pas de volgende keer dat je het woord gebruikt.
Ik let juist altijd op of het woord wel alleen maar uit kleine letters bestaan. Dat is het vage dus. Ik weet dat ik het kan aanpassen in mijn woorden, (vaak verwijder ik ze omdat het me zo erg irriteert) maar het hoort gewoon niet. Sowieso, het lijkt wel alsof hij eens de zoveel tijd je meest gebruikte woorden weer onderaan de lijst zet. Heel apart systeem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je versie kan zien van je telefoon? Dit in verband met het updaten bij een SESP! Heb al gekeken in de startpost, en daar via de codes de service menu's in gegaan maar nix gevonden!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:30:
Weet iemand hoe je je versie kan zien van je telefoon? Dit in verband met het updaten bij een SESP!
startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 03 februari 2004 @ 17:20:
[...]

Ik let juist altijd op of het woord wel alleen maar uit kleine letters bestaan. Dat is het vage dus. Ik weet dat ik het kan aanpassen in mijn woorden, (vaak verwijder ik ze omdat het me zo erg irriteert) maar het hoort gewoon niet. Sowieso, het lijkt wel alsof hij eens de zoveel tijd je meest gebruikte woorden weer onderaan de lijst zet. Heel apart systeem. ;)
precies, en dat is nu net wat mij zo veel irriteert + de traagheid maar die schijnt toch beter te zijn met firmwareupdate, ga ik maandag laten doen in leuven :)
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:30:
Weet iemand hoe je je versie kan zien van je telefoon? Dit in verband met het updaten bij een SESP! Heb al gekeken in de startpost, en daar via de codes de service menu's in gegaan maar nix gevonden!
1 > * < < * < *
=>service info
=>SW informatie

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens wanneer ik een mss wil versturen komt er : communicatiefout
te staan.. Weet iemand hoe dit komt??? Ik ben Bij Mobistar (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De nieuwste firmware verbetert het iets stofke, maar helaas niet veel. Ik merkte een verschil met R1A, maar met een hogere versie zal je niet veel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:21:

Goh dit bericht heb ik eerder gelezen :P

Al op de site van Mobistar gekeken? Klantenservice gebeld? ...
Ik denk dat die je beter kunnen helpen dan wij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 19:08:
[...]

Goh dit bericht heb ik eerder gelezen :P

Al op de site van Mobistar gekeken? Klantenservice gebeld? ...
Ik denk dat die je beter kunnen helpen dan wij...
seconded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:21:

Menu: Verbindingen > WAP-opties > WAP-profielen, en kijken of daar toevallig een MMS profiel staat. Bij mijn Orange T610 was dat zo.

Anders even contact opnemen met Mobistar en vragen om de instellingen.

En check dit: http://www.mobistar.be/nl...M_Configurator/index.html

Daar staat ook dit: Als u MMS voorheen nog niet heeft gebruikt, bel dan eerst het gratis nummer 5655 met uw MMS telefoon.

Dus.

[ Voor 22% gewijzigd door MarcoC op 03-02-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:59:
[...]

precies, en dat is nu net wat mij zo veel irriteert + de traagheid maar die schijnt toch beter te zijn met firmwareupdate, ga ik maandag laten doen in leuven :)

[...]

1 > * < < * < *
=>service info
=>SW informatie
Yo thankx, ik heb R3C002, de eerste versie zeker? En welke is nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de huidige nieuwste is R4C003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 20:21:
[...]

Yo thankx, ik heb R3C002, de eerste versie zeker? En welke is nu uit?
R3C de versie voor de laatste. Dus redelijk nieuw.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:33
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:59:
[...]
ga ik maandag laten doen in leuven :)
[...]
Waar in Leuven? Bij Car Audio?
Maken ze er een probleem van om te updaten? Want ik zou daar ook 1 van deze dagen men firmware laten updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:00:
Telkens wanneer ik een mss wil versturen komt er : communicatiefout te staan.. Weet iemand hoe dit komt??? Ik ben Bij Mobistar (België)

Bij mij hielp het om even de simkaart eropnieuw in te drukken... Misschien dat jij een soortgelijk probleem hebt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schorre schreef op 03 februari 2004 @ 21:07:
[...]

Waar in Leuven? Bij Car Audio?
Maken ze er een probleem van om te updaten? Want ik zou daar ook 1 van deze dagen men firmware laten updaten...
jup bij Car Audio ga ik volgende week, ik had ernaar gebeld en den technicus was maandag pas ginder... Daarom maandag bel ik nog is en dan zal ik is gaan kijken of ze er veel problemen van maken. Kzal het hier ook wel posten of misschien as ge zelf wa meer info wil vragen ofzo: 016235575 ge ziet maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 03 februari 2004 @ 20:39:
[...]

R3C de versie voor de laatste. Dus redelijk nieuw.
De telefoon is ook nog maar 3 dagen oud ;). Maar hoe was het met vorige versie's? Was de 610 dan echt heeeeel sloom, en wat zal ik merken als ik naar R4C003 zal updaten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:33
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:13:
[...]

jup bij Car Audio ga ik volgende week, ik had ernaar gebeld en den technicus was maandag pas ginder... Daarom maandag bel ik nog is en dan zal ik is gaan kijken of ze er veel problemen van maken. Kzal het hier ook wel posten of misschien as ge zelf wa meer info wil vragen ofzo: 016235575 ge ziet maar ;)
Thx, ja ik ga ook ten vroegste volgende week dinsdag, dus ik wacht u bevindingen wel af ;) (heb verlof 8) nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Je zal niet veel merken Lord McRinkel. Kijk hier maar voor de verschillen:

http://forum.myt610.net/v...&postorder=asc&highlight=

Alles in het groen is nieuw ten opzichte van R3C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Toen ik pas deze phone kreeg hoorde ik zn mooi kort tikje als ik op een toets drukte, alleen dat is toen opeens weggegaan, als ik nu in het menu kijk dan kan ik wel zn geluidje aanzetten maar dat korte tikje zit er nie in. Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

handig tip !

This is how to make some improvements in you calls-list:

First, make sure your calls-list is full (30 numbers), and has a mixture of both called, miss and recieved calls.

Then, pick any number from the calls-list, and choose "edit before dialing" (or whatever it says, I have swedish language).

Now, remove all digits by pressing C. Then press and hold 0 to get a + and then dial.

Your phone will now dial, but it won't work and it will hang up after a while. Now, if it has worked, you will have an empty entry at the bottom of your calls-list.

This gives the following changes:
1. The first number on the list will be the last call, and not the last MADE call (or whatever it was) as it was before.
2. If your friend calls you, let's say twice one day, both calls will be shown, instead of only the latest.

If you want to remove these features, just remove the empty post at the bottom of the calls-list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

evil :

Settings > Sounds and alerts > Key sound :

Silent Or Tone, Well silent speaks for itself, and our tone is only a beep sound very soft.

People with (bleutooth) or other ways to connect to their mobile like me can change to a 3rd sound.

A "click" sound..

You can enable this sound with : floAt's Mobile Agent

Just connect to your phone and when its ready go to :

Tools > Edit profile

Now a small window poPups, if so go to your SETTINGS tab.
Look down and you'll see Key Sound :

• Silent
• Click !!
• Tone

Enable this and you will hear a fine click.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

SYQ schreef op 04 februari 2004 @ 03:20:
handig tip !
...
This gives the following changes:
1. The first number on the list will be the last call, and not the last MADE call (or whatever it was) as it was before.
2. If your friend calls you, let's say twice one day, both calls will be shown, instead of only the latest.
If you want to remove these features, just remove the empty post at the bottom of the calls-list.
Ideaal! Dit wilde ik nog ff weten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de driver downen voor mijn usb dongle? eerst had ik blue manager 3.1 maar op aanraden van Ginz ben ik overgestapt op float mobile agent en heb ik de blue manager 3.1 geuninstalleerd. en nu werkt de usbdongle niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 02 februari 2004 @ 20:58:
[...]
Maar dan moet je hem wel daar gekocht hebben, neem ik aan?
Nee dat hoeft niet, ik heb em gekocht bij belcompany.
Het is een Service point van SE dus iedereen kan er terecht met een SE.
Wel even je bonnetje meenemen
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.