Neuh en dat was al een tijd geleden (en die vent die die physics voor de nissan mod het gemaakt het volgens mij maar 5% van de F1C physics engine begrepen) Physics zijn nu heel anders. (Ben goed bevriend met team member DiDT) Zelfs een paar leuke verassingen in de mod die ik niet mag vertellen hehehe.
ik heb ff een vraag over hoe ik een team moet toevoegen..
Ik probeer een eigen team in de DTM 2002 mod te maken..
heb het team AMG Warsteiner genomen en door gekopieerd
menu art aangepast, nieuwe drivers aangemaakt, wagen gepaint en in de mas file gezet.
nu zie ik een xtra team in het menu en kan ik daarmee rijden
nu heb ik het probleem dat ik in het spel als ik in m'n eigen wagen rijd... de zelfde wagen van het warsteiner team opeens ook mijn livery heeft..
volgens mij ligt dat aan de startnummers te liggen..deze had ik nog niet aangepast
ik heb de startnummers verhoogd van 5 en 6 naar 25 en 26 in de mas file
en in de *.veh file's
maar nu laat m'n auto niet meer in het menu en spel klapt naar desktop als ik wil rijden..
Wie weet hoe ik dit oplos??
ergens een file'tje over het hoofd gezien ??
mischien iemand die ergens een tutorial heeft?
menu art aangepast, nieuwe drivers aangemaakt, wagen gepaint en in de mas file gezet.
nu heb ik het probleem dat ik in het spel als ik in m'n eigen wagen rijd... de zelfde wagen van het warsteiner team opeens ook mijn livery heeft..
volgens mij ligt dat aan de startnummers te liggen..deze had ik nog niet aangepast
en in de *.veh file's
maar nu laat m'n auto niet meer in het menu en spel klapt naar desktop als ik wil rijden..
Verwijderd
Er zijn meerder tutorials:Fox-Racing schreef op 21 april 2004 @ 23:59:
ik heb ff een vraag over hoe ik een team moet toevoegen..
en in de *.veh file's
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=118350
Als je deze link volgt moet het wel lukken
Thnx Zoepenman..
tis me nog steeds niet gelukt...
maar gaat het ff helemaal opnieuw beginnen...
Verwijderd
we zijn hier natuurlijk om elkaar te helpen..Fox-Racing schreef op 24 april 2004 @ 09:43:
Thnx Zoepenman..![]()
Ja ik vond hem ook al beter dan dat ik verwacht had. Eindelijk eens in een siera gereden haha.
is ff kijken
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Sinds gisteren is ook de eerste patch voor de Prototype-C mod verkrijgbaar: http://www.virtua-lm.com/
Patch v1.01 for the Prototype-C Mod Released
- New Gizmo.mas and Options.mas for the black fix
- Edited all season gdbs for a 4 hour time limit instead of 2
- Tweaked all SCN files for good rearview settings
- Brands gdb no longer says Donington
- Fuji looks for Fuji.svm setups and has its own setup folder
- Toyota & Jag mirror fixes plus other updates
- Moved the fuel rig guy so he doesn't stick the hose inside the cockpit of some cars
- Intermediate/wet tread transparency fixed
- New HDVs to fix the tire selection in race problem
- A few new TBCs
- Optional internal mirror for people who have to see what's behind them
- Fixed a bunch of Allard and NP35 SVM brake balance problems
- Correct Brun flag
- Correct spelling of Coppelli
- Jag updates including the reversed FIA logo
- Mazda reversed FIA logo fixed
- NP35WN.tga resized properly
- New EVO1BIS monza setup
- Many more SVMs
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
wanneer gaat die Bahrain track gereleased worden?
en het wordt ook wel tijd voor een 2004 mod....
en het wordt ook wel tijd voor een 2004 mod....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor bijna alle add-ons en mods geldt nou eenmaal 'when it's ready'.. releasedates worden zelden gegeven.
Verwijderd
ja, want anders krijg je zo'n half afgemaakte mod, waar eigenlijk niemand op zit te wachten.
ja ok is waar... het jeukt gewoon ontzettend... zeker nu het zo'n saai seizoen is wil je zelf liever de races "herleven"
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je bedoelt "alsnog leven inblazen"Phusebox schreef op 27 april 2004 @ 15:49:
ja ok is waar... het jeukt gewoon ontzettend... zeker nu het zo'n saai seizoen is wil je zelf liever de races "herleven"
Verwijderd
Beta testen kan ook leuk zijn hoor..Phusebox schreef op 27 april 2004 @ 15:49:
...en het regent ook nog
Jammer genoeg doet nog maar 1 link het en die is heel erg langzaam.
Hopelijk komen d'r nog wat nieuwe mirrors of noge beter, een torrent.
Hopelijk komen d'r nog wat nieuwe mirrors of noge beter, een torrent.
Only fools are enslaved by time and space.
Is er al iets van 2004 mod?
ik zag net iemand die 2004 aan hosten was?
ik zag net iemand die 2004 aan hosten was?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Service Pack voor Prototype C mod gereleased, http://www.virtua-lm.com/files/downloads.html
This service pack contains the amazing new Mazda 787Bs with their awesome rotary engine sounds. It also has a few other fixes and enhancements.
Ja had hem net even geprobeerd maar ik kon er nog geen bocht mee maken 
Maar ik zie dat er inmiddels setups zijn gepost op RSC..
Maar ik zie dat er inmiddels setups zijn gepost op RSC..
Verwijderd
komop niet zo pessimistisch, ik hoop van harte dat je ongelijk hebt, zo niet, wat voor league kunnen we dan doen. ETCC mod zou met een of andere evolutie komen, maar nog niet gezien, misschien is dat leukkNarf schreef op 13 mei 2004 @ 22:18:
Een GTR league lijkt me ook zeker leuk, alleen is het spel nog dusdanig ver van ons verwijderd dat we eerst nog wel een league met een nieuwe F1C mod kunnen doen denk ik..
/me houdt van ETCC racen
Laten we een Live for Speed league doenVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 22:56:
[...]
komop niet zo pessimistisch, ik hoop van harte dat je ongelijk hebt, zo niet, wat voor league kunnen we dan doen. ETCC mod zou met een of andere evolutie komen, maar nog niet gezien, misschien is dat leuk
* kNarf_ houdt van ETCC racen
Hmm ja ETCC Evolution zo misschien best cool zijn, met andere tracks waaronder Pergusa. Die Porsche Supercup wil ook maar niet komen..
Maar GTR staat volgens mij nog steeds gepland voor eind v/d zomer dus dat zou dan nog wel een maand of 4 kunnen duren.
Het duurt nog zeker tot eind zomer voor GTR uitkomt. En dat is als het niet uitgesteld wordt.
Ik zie niks op korte termijn uitkomen waar je tot die tijd een league mee kan vullen.
Prototype C is opzich wel gaaf maar er zit veel verschil in de auto's. Dat kan saai gaan worden.
Of de Nissan Micra mod
Ik zie niks op korte termijn uitkomen waar je tot die tijd een league mee kan vullen.
Prototype C is opzich wel gaaf maar er zit veel verschil in de auto's. Dat kan saai gaan worden.
Of de Nissan Micra mod
[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 13-05-2004 23:16 ]
Verwijderd
Ik denk dat ik al afhaak als we door de zomer een league gaan organiseren, ben praktisch heel de zomer bezet met kamer zoeken in Delft en een reis naar Japan voor een maand.ZAMoRANo schreef op 13 mei 2004 @ 23:14:
Het duurt nog zeker tot eind zomer voor GTR uitkomt. En dat is als het niet uitgesteld wordt.
Of de Nissan Micra mod
En hoe goed is de BTCC mod ?
Verwijderd
nog niet geprobeerd, maar daar hoor ik eigelijk heel weinig van, helaas.Fuelke schreef op 13 mei 2004 @ 23:20:
Ja zat ik ook aan te denken. Ik had m gedownload maar ben m kwijt, ik moet m dus nog proberen.Fuelke schreef op 13 mei 2004 @ 23:20:
Volgens mij is zelfs Race Driver 2 realistischer
BTCC is heel aardig, alleen lijkt het qua rijervaring vrij veel op ETCC. Ik heb toch liever wat snellers bij een volgende league
Al kwam de WGTS mod nou binnen afzienbare tijd uit, want dat ziet er echt enorm mooi uit! Ben alleen bang dat als ze die mod uit gaan brengen, GTR tegen die tijd ook bijna uit is.
En hoe goed die mod ook zal zijn, ze zullen uiteraard niet tegen GTR opkunnen
En hoe goed die mod ook zal zijn, ze zullen uiteraard niet tegen GTR opkunnen
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
ferrari 360 modena cup? voordeel is dat de wagens qua performance gelijkwaardig zijn wat natuurlijk meer competitie bied voor ons mits we even snel zijn 
ik had hem ooit installed maar ben hem nu kwijt
[ Voor 47% gewijzigd door yonexfreak op 14-05-2004 10:25 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Die is idd heel gaaf maar ik weet niet of ie er voor F1C ook is. Er was sprake van een geauthoriseerde conversie maar ik heb het allemaal niet echt bijgehouden.yonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 10:24:
ferrari 360 modena cup? voordeel is dat de wagens qua performance gelijkwaardig zijn wat natuurlijk meer competitie bied voor ons mits we even snel zijn
ik dacht van wel, heb hem ooit gehad op mn pc en dat was met f1C dacht ik
toch weer even gaan zoeken
toch weer even gaan zoeken
Het leukste lijkt me een beetje erg bekende merken rijden, waar je zeg maar zelf in gereden hebt. Is toch altijd het leukste.
Ik zit nu op een 2:12.435 met de lister maar de busstop neem ik dan wel loeihard over de curbs, zonder deze ongein doe ik een 12.8.
Ik vraag me af hoe jullie de busstop nemen? Heel voorzichtig of bijna afsnijdend? Je kunt er iig heel erg veel afsnijden, de game laat hier erg veel toe.
Ik zit nu op een 2:12.435 met de lister maar de busstop neem ik dan wel loeihard over de curbs, zonder deze ongein doe ik een 12.8.
Ik vraag me af hoe jullie de busstop nemen? Heel voorzichtig of bijna afsnijdend? Je kunt er iig heel erg veel afsnijden, de game laat hier erg veel toe.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
gevonden 
http://www.m4driving.sm/download/6070.html
kleine 111mb en is voor f1challenge
dit lijkt me wel leuk als GOT CUP ?
ff screen erbij die ook op link staat
http://www.m4driving.sm/download/6070.html
kleine 111mb en is voor f1challenge
dit lijkt me wel leuk als GOT CUP ?
ff screen erbij die ook op link staat

[ Voor 28% gewijzigd door yonexfreak op 14-05-2004 11:30 ]
Yow, ff vraagje over die mods. Gebruikt men F1 Challenge 99-02 daarbij of is er nog een nieuwere?
F1 Challenge 99-02 is de versie die gebruikt word en tevens de laatste versie van EAsiggy schreef op 14 mei 2004 @ 11:35:
Yow, ff vraagje over die mods. Gebruikt men F1 Challenge 99-02 daarbij of is er nog een nieuwere?
kortom die heb je nodig om mee te kunnen doen met een GoT league/cup (en de betreffende mod uiteraard..)
maar eens zien of we weer een GoT league/cup kunnen organiseren en welke mod we daarbij kiezen
denk dat de Ferrari challenge wel een leuke is (voornamelijk vanwege feit dat auto's gelijkwaardig zijn
Ah k, thanx.yonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 11:43:
[...]
F1 Challenge 99-02 is de versie die gebruikt word en tevens de laatste versie van EA![]()
kortom die heb je nodig om mee te kunnen doen met een GoT league/cup (en de betreffende mod uiteraard..)
maar eens zien of we weer een GoT league/cup kunnen organiseren en welke mod we daarbij kiezen
denk dat de Ferrari challenge wel een leuke is (voornamelijk vanwege feit dat auto's gelijkwaardig zijn)
Gelijkwaardige auto's is leuk, maar is het ook mogelijk om op de server te regelen dat de hulpjes allemaal (behalve clutch) worden uitgeschakeld? Het is wel waar dat de snelle altijd wel snel zullen zijn, maar in een race maak je gewoon minder foutjes met hulpjes.
Ik weet niet welke mods er zijn, maar iig iets met touringcars is wel leip
de vorige GoT Cup was ETCC dus toerwagens en we hadden alle hulpjes uit op clutch na wat serverside geregeld word 
kortom geen gedoe met allerei hulpies die aanstaan enzo..moet wel beetje realistische weergave zijn van je talenten als rijder
* yonexfreak heeft geen voorkeur om herhaling ETCC te doen
kortom geen gedoe met allerei hulpies die aanstaan enzo..moet wel beetje realistische weergave zijn van je talenten als rijder
* yonexfreak heeft geen voorkeur om herhaling ETCC te doen
Ja de ferrari 360 modena mod lijkt me ook wel leuk om te doen al vind ik de ETCC mod ook best.
* FabiandJ meld zich weer aan voor beschikbare host en gaat nog bij iemand vragen om te hosten die 100Mbit heeft.
* FabiandJ meld zich weer aan voor beschikbare host en gaat nog bij iemand vragen om te hosten die 100Mbit heeft.
[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 14-05-2004 11:50 ]
okey dan dutch3men..bij jou als host ging meestal prima (met dank aan Demon
)
* yonexfreak krijgt er alweer zin in hehe..weer leuke zondagavond
* yonexfreak krijgt er alweer zin in hehe..weer leuke zondagavond
Hoe zit het met de BMW world series? http://f1200x-helmets.racesimcentral.com/bws.htm uit het mods topic. Is dat niet wat?
Hoe laat is dat zondagsavond?
Hoe laat is dat zondagsavond?
[ Voor 12% gewijzigd door siggy op 14-05-2004 11:52 ]
hmm ziet er goed uit..hoop alleen dat die dan wel beter rijden dan de bmx uit de etcc mod..die was echt zwaar ruck om snel mee te gaan hehe (of dat zegt wat over mn rijderstalenten
> no comment
)
mijn voorkeur gaat denk uit naar ferrari's..blijft leukere auto's dan bmw's
meestal was vanaf 7u server online voor laatste practise zeg maar en dan rond half 8 als ik goedherinner de kwali (1lap) en dan rond 8u de race (wat meestal uitliep
)
meestal was vanaf 7u server online voor laatste practise zeg maar en dan rond half 8 als ik goedherinner de kwali (1lap) en dan rond 8u de race (wat meestal uitliep

OKay nice, en hoe lang duurde de races? Een uur? of langer?yonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 11:55:
..
meestal was vanaf 7u server online voor laatste practise zeg maar en dan rond half 8 als ik goedherinner de kwali (1lap) en dan rond 8u de race (wat meestal uitliep)
[ Voor 31% gewijzigd door siggy op 14-05-2004 12:00 ]
Ah wel gaaf idd dat die 360c ook voor F1C is.
Daar zou je een kleine league mee kunnen houden tot GTR uit is.
Ik zou de race wel zo lang maken dat iedereen verplicht een pitsstop moet maken aangezien dat het een stuk aantrekkelijker maakt meestal.
Aangezien we het niet zoals in de DTM kunnen doen is het misschien een idee om de Fuel usage dan een stuk hoger te zetten o.i.d.
Daar zou je een kleine league mee kunnen houden tot GTR uit is.
Ik zou de race wel zo lang maken dat iedereen verplicht een pitsstop moet maken aangezien dat het een stuk aantrekkelijker maakt meestal.
Aangezien we het niet zoals in de DTM kunnen doen is het misschien een idee om de Fuel usage dan een stuk hoger te zetten o.i.d.
Lijkt me nog niet eens nodig, het valt vanzelf wel op als iemand geen pitstop heeft gemaakt. En dat valt natuurlijk altijd nog achteraf te bekijken via de replay?
Ja maar das allemaal weer zo'n gezeur achteraf. Als iedereen sowiezo ergens in het midden van de race een pitsstop moet maken is het veel leuker.The DenMan schreef op 14 mei 2004 @ 12:25:
Lijkt me nog niet eens nodig, het valt vanzelf wel op als iemand geen pitstop heeft gemaakt. En dat valt natuurlijk altijd nog achteraf te bekijken via de replay?
Ik ga sowiezo de 360c mod even proberen binnenkort, maar het lijkt mij een hele leuke mod voor online races.
Voor de 360c mod moet men dan wel alle updates hebben. Standaard kloppen de physics niet, iemand had daar een update voor gedaan en daar bovenop was er geloof ik ook weer een update voor het bandenmodel.
In ieder geval is de mod zoals ik hem nu heb erg goed, en idd leuk voor een league
edit: zie deze thread
Het gaat dus om de updates van Saxe en Gillish, maar nu lijkt het dat een simbin member ook nog met nieuwe physics komt.
In ieder geval is de mod zoals ik hem nu heb erg goed, en idd leuk voor een league
edit: zie deze thread
Het gaat dus om de updates van Saxe en Gillish, maar nu lijkt het dat een simbin member ook nog met nieuwe physics komt.
[ Voor 29% gewijzigd door kNarf_ op 14-05-2004 12:46 ]
Ah dat was het ja, ik heb dat topic in het begin wel een beetje gevolgd op RSC.kNarf schreef op 14 mei 2004 @ 12:38:
Voor de 360c mod moet men dan wel alle updates hebben. Standaard kloppen de physics niet, iemand had daar een update voor gedaan en daar bovenop was er geloof ik ook weer een update voor het bandenmodel.
Kun jij de links van de updates die je hebt ergens neerzetten? Dan zouden we met een aantal man iig een keer kunnen racen online.
Ik heb liever niet dat we met "diverse patches" en " diverse updates" gaan werken. Okay we zijn de stomste niet, maar je kunt er vergif op nemen dat makkelijk fout kan gaan. Hopelijk dus wel een lange voorbereidingsperiode mét testraces.
Ik zie zelf niet het nut van pitstops, weer van zulke kunstmatige spanningen. Vechten doe je op de baan niet in de pits. En met hoger fuel consumption rijden lijkt me ook niks, willen we het nou realistisch houden ofnie? Iig gewoon een bepaalde raceduur/afstand uitsttippelen, als je een goed veld, zeg 20 man, kunt optrommelen, is een race van een uur toch wel wat leuker. Met minder man kun je beter 2 korte sprintraces houden.
Ik zie zelf niet het nut van pitstops, weer van zulke kunstmatige spanningen. Vechten doe je op de baan niet in de pits. En met hoger fuel consumption rijden lijkt me ook niks, willen we het nou realistisch houden ofnie? Iig gewoon een bepaalde raceduur/afstand uitsttippelen, als je een goed veld, zeg 20 man, kunt optrommelen, is een race van een uur toch wel wat leuker. Met minder man kun je beter 2 korte sprintraces houden.
Nee zo moeilijk is het niet. Er is een update van Saxe en een update van Gillish, en that's it. Misschien hoeven we alleen de physicsupdate van Mark Reynolds (sbdt) te gebruiken als hij ze nog released.siggy schreef op 14 mei 2004 @ 12:49:
Ik heb liever niet dat we met "diverse patches" en " diverse updates" gaan werken. Okay we zijn de stomste niet, maar je kunt er vergif op nemen dat makkelijk fout kan gaan. Hopelijk dus wel een lange voorbereidingsperiode mét testraces.
Zonder die updates is kloppen de physics niet en dat moeten we ook niet hebben..
Mee eens. Zeker in een cuprace mod waar alle auto's toch al gelijk zijn lijken pitstops me niet echt op z'n plaats.Ik zie zelf niet het nut van pitstops, weer van zulke kunstmatige spanningen. Vechten doe je op de baan niet in de pits. En met hoger fuel consumption rijden lijkt me ook niks, willen we het nou realistisch houden ofnie? Iig gewoon een bepaalde raceduur/afstand uitsttippelen, als je een goed veld, zeg 20 man, kunt optrommelen, is een race van een uur toch wel wat leuker. Met minder man kun je beter 2 korte sprintraces houden.
[ Voor 3% gewijzigd door kNarf_ op 14-05-2004 12:54 ]
Ja opzich heb je wel gelijk.siggy schreef op 14 mei 2004 @ 12:49:
Maar we moeten maar even kijken hoeveel patches er zijn en wat we dan zouden willen gebruiken. Testraces is sowiezo slim om te doen.
Tja pitsstops, vaak zit er nogal een verschil in de snelste en de langzaamste en meestal is het veld ook niet zo heel breed. Maargoed, misschien moeten we dan idd kijken naar 2 sprintraces bijvorbeeld ipv pitsstops. Aan de andere kant vind ik dat pitsstops wel een stukje charme en racebeleving toevoegen. En een lange race, laten we zeggen een uur of zelfs iets meer heeft toch wel mijn voorkeur.
kant & klare links naar de F360 mod incl updates zou leuk zijn, maar die is voor F1 2002 toch? Btw, waarom clutch hulp aan laten staan?
omdat niet iedereen een koppeling heeft
en dat is 1 hulpmiddel waar je geen winst uit kan halen 
Je kan ook een knopje aan de koppeling binden. Net zo makkelijk.yonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 13:10:
omdat niet iedereen een koppeling heeften dat is 1 hulpmiddel waar je geen winst uit kan halen
En ik denk dat de meesten weldegelijk sneller zijn met auto-clutch.
Het maakt mij niet uit, ik rijd net zo makkelijk met manual clutch als dat de regel is.
Ben daar eigenlijk wel een voorstander van.
laten we eerst eens besluiten welke mod(s) in aanmerking komen voor een eventuele GoT cup/league 
* yonexfreak gaat ff trainen
* yonexfreak gaat ff trainen
Clutch is leuk (ik heb 3 pedalen) maar zolang de pedalen niet vastgepind zijn aan de grond verschuif je zo de pedalen, iig ik heb dat.
Met auto clutch aan hoef je een handeling minder te doen, daardoor kun je sneller reageren. Ik heb van Richard Towler gehoord, tenminste in TransAm dan, dat hij veel sneller af kon remmen zonder de autoclutch. Dus in principe kan het een beetje in evenwicht zijn, maar het grootste nono voor clutch is dat als je het doet, realistisch moet doen , of niet imo. Ik gebruik al veel knopjes op het stuur, dan moet ik dadelijk zowel een knopje óp het stuur én een flapje achter het stuur bedienen? Dat is niet te doen imo. Gtr is imo al tricky en voorazichtig rijden en als zulke dingen er nog bij komen heb je gegarandeerd chaos op de baan.
Is het misschien mogelijk dat we komende week, of in het weekend al, wat testraces kunnen organiseren voor de 'nieuwelingen' zoals ik? Dan hoop ik dat ik f1c al in huis heb.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de juiste updates en fixes hier neer te planten mbt ferrari mod en ook wat links naar wat goede en snelle setups voor de etcc mod en de ferrari mod.
Thnx
Met auto clutch aan hoef je een handeling minder te doen, daardoor kun je sneller reageren. Ik heb van Richard Towler gehoord, tenminste in TransAm dan, dat hij veel sneller af kon remmen zonder de autoclutch. Dus in principe kan het een beetje in evenwicht zijn, maar het grootste nono voor clutch is dat als je het doet, realistisch moet doen , of niet imo. Ik gebruik al veel knopjes op het stuur, dan moet ik dadelijk zowel een knopje óp het stuur én een flapje achter het stuur bedienen? Dat is niet te doen imo. Gtr is imo al tricky en voorazichtig rijden en als zulke dingen er nog bij komen heb je gegarandeerd chaos op de baan.
Is het misschien mogelijk dat we komende week, of in het weekend al, wat testraces kunnen organiseren voor de 'nieuwelingen' zoals ik? Dan hoop ik dat ik f1c al in huis heb.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de juiste updates en fixes hier neer te planten mbt ferrari mod en ook wat links naar wat goede en snelle setups voor de etcc mod en de ferrari mod.
Thnx
Hier wil ik toch even een opmerking over makenyonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 11:55:
hmm ziet er goed uit..hoop alleen dat die dan wel beter rijden dan de bmx uit de etcc mod..die was echt zwaar ruck om snel mee te gaan hehe (of dat zegt wat over mn rijderstalenten> no comment
)
meestal was vanaf 7u server online voor laatste practise zeg maar en dan rond half 8 als ik goedherinner de kwali (1lap) en dan rond 8u de race (wat meestal uitliep)
Die BMW is zeker weten wel een auto om snel mee te rijden. Ik ben er iig veel sneller mee dan in die volvo
Hmm geen idee of het met clutch of zonder sneller is.siggy schreef op 14 mei 2004 @ 13:34:
Clutch is leuk (ik heb 3 pedalen) maar zolang de pedalen niet vastgepind zijn aan de grond verschuif je zo de pedalen, iig ik heb dat.
Thnx
Maar zolang clutch gewoon mag vind ik het best en als je het uit wil hebben zet hem dan maar uit.
verder zou ik dit weekend best kunnen hosten hoor als iemand maar even verzameld wat we nodig hebben voor die mod.
jammer dat je het niet kan bewijzen in een etcc gevechtThe_FrankO schreef op 14 mei 2004 @ 13:36:
[...]
Hier wil ik toch even een opmerking over maken
Die BMW is zeker weten wel een auto om snel mee te rijden. Ik ben er iig veel sneller mee dan in die volvoHad ik nou in die BMW gereden ipv die volvo bij die ETCC league had je mijn achterkant vaker gezien ipv ik die van jou
en sja feit is dat ik niet goed ben met etcc wagens, die dingen liggen mn rijstijl niet en ik kan geen geschikte rijstijl ervoor vinden
maargoed gelukkig heb ik tijdens het seizoen bewezen met de overstap van Volvo>audi dat ik in ieder geval in staat was om competatieve midfield tijden te rijden
hopelijk volgen er met de 360mod nog genoeg gevechten met je op de baan, ik verheug me er wel op dan
ffies tussendoor ik heb de mod gedownt (111mb) maar ik zie nergens een ini file of een exe file?
alleen 3mappen en nog een icoon bestandje...wtf installeer/start ik dit spel??
kan me herinneren dat er een installer voor was?
mja...
alleen 3mappen en nog een icoon bestandje...wtf installeer/start ik dit spel??
kan me herinneren dat er een installer voor was?
mja...
Zoals door kNarf gepost in het GTR draadje, voor wie de 360c mod eens wil proberen:
kNarf schreef op 14 mei 2004 @ 14:03:
In deze volgorde installeren:
360c MOD
update 1
update 2 (bij deze het .hdv bestand in alle teamfolders gooien)
Zo'n beetje alle posts in het GTR topic die te maken hadden met de GoT league zijn hierheen gemoved
iemand al idee hoe ik 360challange werkend krijg?
nergens in de rar van 111mb zit een exe en ini file etc..
zie ik iets over hoofd of eh?
Verwijderd
Ik ben op het moment 360 mod aan het downloaden.
Ik begin het league racen nu wel te missen. Lekker elke zondag online racen was echt heel tof. Hopelijk wordt dit met de 360 mod herhaalt (andere mod is ook mogelijk).
Maarja moet eerst maar eens die 360 mod gaan testen. En dan zie ik wel verder
Ik begin het league racen nu wel te missen. Lekker elke zondag online racen was echt heel tof. Hopelijk wordt dit met de 360 mod herhaalt (andere mod is ook mogelijk).
Maarja moet eerst maar eens die 360 mod gaan testen. En dan zie ik wel verder
Gewoon extracten en dan in je f1challenge folder gooien.yonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 16:25:
iemand al idee hoe ik 360challange werkend krijg?
Daarna start je F1challenge op de gewone manier op en daar waar je het seizoen kunt kiezen... je raadt het al
Only fools are enslaved by time and space.
maar moet zeggen dat het er wat mij betreft geschikt lijkt te zijn voor een GOT CUP/League
ben benieuwd hoe de rest erover denkt....
Verwijderd
Weet iemand waar je die mod van Formule Renault kan downen!!
Ben aan het zoeken maar kan nergens wat vinden.
Groeten Martijn (GOLAITH)
Groeten Martijn (GOLAITH)
Kan kloppen, die mod is nog niet gereleased namelijkVerwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:50:
Weet iemand waar je die mod van Formule Renault kan downen!!
Verwijderd
Ik heb net de mod 2003 Seizoen gedownt maar dan krijg ik 1 rar bestandje van 153 mb waar moet ik die plaatsen?
En heb ik daar nog meer proggies voor nodig omdit te laten werken
En heb ik daar nog meer proggies voor nodig omdit te laten werken
volgens mij is het een self extracting rar bestand en dus gewoon de rar openen was voldoende dacht ik
Hoort zo, het ding heeft geen F1 remmen ofzo 
En bij ETCC blokkeren de remmen al helemaal snel..
En bij ETCC blokkeren de remmen al helemaal snel..
Verwijderd
Ja maar dar Rar bestandje is een Windows Media File hoe kan ik zorgen dat ik dat seizoen goed geinstalleerd krijg??
En heeft iemand wel een goede link waar ik kan downen...
En is der ook een proggie om een eigen helm te maken!
Lijkt me namelijk zeer leuk!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 19:13 ]
Nou ik heb net even een paar rondjes gedaan maar eigenlijk is ie nog iets erger dan de F12002 versie.yonexfreak schreef op 15 mei 2004 @ 18:42:
de ferrari 360challenge is leuke mod alleen de remmen mogen flink wat krachtiger worden en minder snel blokkerend...als dat verbeterd kan worden vind ik het een leuke mod voor de cup
Dat zijn gewoon de rijeigenschappen van zo'n Ferrari. Veel onderstuur en erg nerveus. Echt leuk rijdt het niet vind ik.
Jammer dat de GT mods nog lang niet uit komen (WGTS en GTX5).
Hmm, ik heb anders bergen overstuur, maar dat zal m'n rijstijl wel zijnVeel onderstuur
SCC mod staat voor de deur end aar zitten zat GT auto's in.ZAMoRANo schreef op 15 mei 2004 @ 20:13:
[...]
Dat zijn gewoon de rijeigenschappen van zo'n Ferrari. Veel onderstuur en erg nerveus. Echt leuk rijdt het niet vind ik.
Jammer dat de GT mods nog lang niet uit komen (WGTS en GTX5).
heb ik ook hoor_-= Erikje =-_ schreef op 15 mei 2004 @ 20:57:
[...]
Hmm, ik heb anders bergen overstuur, maar dat zal m'n rijstijl wel zijn
maja ik vind hem nog steeds wel aardig voor een got cup om ons zoet te houden tot GT Racing
Verwijderd
Ja maar dar Rar bestandje is een Windows Media File hoe kan ik zorgen dat ik dat seizoen goed geinstalleerd krijg??
Ja je hebt gelijk, die was me even ontschoten. Dat gaat ook wel een hele gave mod worden. Even de laatste screenshots bekijken, de Zonda zit er natuurlijk wel weer inpur_DutchDevil schreef op 16 mei 2004 @ 02:35:
[...]
SCC mod staat voor de deur end aar zitten zat GT auto's in.![]()
Verwijderd
Ik heb de mod nu een paar dagen en hij bevalt me best goed. Het is wel een leuk voor een league totdat GTR Racing uitkomt.
Als je de rembalans naar achter gooit remt de auto nog best aardig.
Als je de rembalans naar achter gooit remt de auto nog best aardig.
* yonexfreak krijgt trauma's van S_inne_D met zn snelle tijden

tis idd wel fun om te rijden en de Ferrari's blijven tricky whehe (weten S_inne_D en ik alles van onderhand
)
tis idd wel fun om te rijden en de Ferrari's blijven tricky whehe (weten S_inne_D en ik alles van onderhand
Wat voor tijden doen jullie zoal en op welke baan?yonexfreak schreef op 17 mei 2004 @ 11:06:
* yonexfreak krijgt trauma's van S_inne_D met zn snelle tijden![]()
tis idd wel fun om te rijden en de Ferrari's blijven tricky whehe (weten S_inne_D en ik alles van onderhand)
Ik vind de mod niet echt een league waard eigenlijk alhoewel het best close racing kan opleveren. De rembalans is idd 1 van de eerste dingen die je moet veranderen wil je een beetje fatsoenlijk kunnen aanremmen.
Verwijderd
Nouja snel, dat valt wel mee denk ikZAMoRANo schreef op 17 mei 2004 @ 12:10:
[...]
Wat voor tijden doen jullie zoal en op welke baan?
Ik vind de mod niet echt een league waard eigenlijk alhoewel het best close racing kan opleveren. De rembalans is idd 1 van de eerste dingen die je moet veranderen wil je een beetje fatsoenlijk kunnen aanremmen.
[360] Barcalona: 1.57.4
[ETCC] Barcalona: 1.52.xxx
[360] A1 ring: 1.39.xxx
[ETCC] A1 ring: 1.37.xxx
Met etcc ben ik dus een stuk sneller. Vind dat wel gek omdat die ferrari's toch veel harder kunnen? Of komt dat omdat die auto's totaal niet remmen.
dan doe jij toch echt iets behoorlijk fout
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
lol sinds die updates van jullie zuigt het weggedrag 
gewoon de standaart 360 mod voor f1 99-02 alleen gebruiken is stukke beter
lol oude terug gezet valt idd vies tege veel tel ang neit gespeeld ik speel etcc
ik rijdt 2.12 op europe
( beste_> 2.11.768 )
lol oude terug gezet valt idd vies tege veel tel ang neit gespeeld ik speel etcc
ik rijdt 2.12 op europe
[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 17-05-2004 18:26 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
2.11 met etcc of met 360 ?BruceLee schreef op 17 mei 2004 @ 18:14:
lol sinds die updates van jullie zuigt het weggedrag
ik rijdt 2.12 op europe( beste_> 2.11.768 )
met of zonder die updates
weet namelijk geen tijden op europa nog niet gereden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 18:29 ]
Ik zal morgenvroeg maar eens wat gaan testen, was vandaag hier 25 graden zowat, en dan zit je nog naast 3 pc's 
Ik heb zowiezo liever ETCC, lijkt me gewoon wat beter. Heb alle updates van de 360c gedaan dus ben benieuwd of ik er wat van bak nu ik wat gewend ben aan GTR.
/edit/
Ik ga nu wel wat doen...

Ik heb zowiezo liever ETCC, lijkt me gewoon wat beter. Heb alle updates van de 360c gedaan dus ben benieuwd of ik er wat van bak nu ik wat gewend ben aan GTR.
/edit/
Ik ga nu wel wat doen...
[ Voor 8% gewijzigd door siggy op 17-05-2004 18:49 ]
Als het langzamer is dan ETCC lijkt het me ook niet leuk. Toch maar wachten op ETCC evo dan maar?
Hmm ja de 360 is natuurlijk zo goed als stock. De wagens in ETCC hebben nogal wat aanpassingen t.o.v. de wegversie. Maar ik vind die 360cup toch nogsteeds niet echt wat, ik mis een beetje het rijplezier daar.
ETCC begint al een beetje te vervelen, al te vaak gedaan. Misschien als de evo uitkomt dat het weer leuk wordt.
Misschien is BTCC een optie, ook tourwagens maar weer andere (leukere IMHO), ik moet m zelf nog eens goed testen maar t lijkt me wel wat.
En anders PTC, ik denk dat dit de beste mod is op dit moment, maar misschien zijn de auto's te makkelijk om te besturen alhoewel het wel enorm gaaf blijft.
Veel goede alternatieven voor een cup zijn er niet volgens mij.
ETCC begint al een beetje te vervelen, al te vaak gedaan. Misschien als de evo uitkomt dat het weer leuk wordt.
Misschien is BTCC een optie, ook tourwagens maar weer andere (leukere IMHO), ik moet m zelf nog eens goed testen maar t lijkt me wel wat.
En anders PTC, ik denk dat dit de beste mod is op dit moment, maar misschien zijn de auto's te makkelijk om te besturen alhoewel het wel enorm gaaf blijft.
Veel goede alternatieven voor een cup zijn er niet volgens mij.
De Porsche Supercup lijkt me wel wat van SpeedWerx.
Iedereen dezelfde auto met aardig wat meer PK's.
Hopelijk rijdt het ook beter dan de BWS mod.
Die heeft ook zeker mijn voorkeur, alleen duurt het zo lang met die mod. Hij is zo goed als klaar, maar ik hoorde dat ze een launcher van een ander modteam gebruiken en dat ze hem pas mogen releasen als die mod is gereleased. Om welke mod het gaat weet ik niet..Redje schreef op 17 mei 2004 @ 19:14:
Anders doen we eerst ETCC en dan Porsche Supercup als die uit is
[ Voor 8% gewijzigd door kNarf_ op 17-05-2004 19:24 ]
Hmm dan moet ie eerst nog uitkomen. Volgens mij gaat er eerst een andere grote mod uitkomen (SCC?) en daarna pas PSC (vanwege de geleende launcher?).Redje schreef op 17 mei 2004 @ 19:14:
GTR2002 is dat geen optie? Is wel voor F1-2002 maar nog steeds een goede mod. Grafish is het misschien wat minder maar leuk is het zeker nog wel
hmmja ik sla over als we gaan voor nog x ETCC..dat heb ik wel gezien 
ikzelf beleef best plezier aan de 360challenge (ik ben vreemd cker
)
ikzelf beleef best plezier aan de 360challenge (ik ben vreemd cker
Dit topic is gesloten.