F1 Challenge 99-02 & mods - deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.814 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Plots weet ik weer waarom ik zon afkeer heb van de ea reeks. Afgezien dat ik niet echt kan bepalen of het goed rijdt of niet krijg ik niet echt een lekkere feeling. Wanneer er andere auto's op de baan zijn moet ik praktisch raden waar ze zitten, de mirror geeft een zwaar idioot 1980 look imo. Vanuit de replay ziet het er niet beter uit. Schaduws mis ik (alle graphics stonden aan) waardoor het leek alsof de wagens zweefden.

Wat een verschil is dat toch met GTR waar ik toch wel degelijk een connectie heb met de auto. Wat was die ene andere mod van simbin now voor deze f1 versie? Was dat ook niet iets met gtr? Die voelde toen tenminste nog een beetje fijn aan.

Mocht het etcc of 360 mod worden zal ik moeten passen. Zeker in vergelijking met gtr is het gewoon een arcade-achtig gevoel wat ik krijg.

Mocht men open staan voor andere simulaties dan zou ik graag Grand Prix Legends of de TransAm mod voor Nascar Racing 2003 willen aanraden. Zo niet, zal ik wel 'ff' wachten totdat GTR via multiplayer speelbaar wordt.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Siggy wel eens ETCC gedaan dan? ETCC is toch heel anders dan de 360mod

en die vorige simbin is GTR2002

[ Voor 20% gewijzigd door The_FrankO op 17-05-2004 19:39 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 19:36:
Plots weet ik weer waarom ik zon afkeer heb van de ea reeks. Afgezien dat ik niet echt kan bepalen of het goed rijdt of niet krijg ik niet echt een lekkere feeling. Wanneer er andere auto's op de baan zijn moet ik praktisch raden waar ze zitten, de mirror geeft een zwaar idioot 1980 look imo. Vanuit de replay ziet het er niet beter uit. Schaduws mis ik (alle graphics stonden aan) waardoor het leek alsof de wagens zweefden.

Wat een verschil is dat toch met GTR waar ik toch wel degelijk een connectie heb met de auto. Wat was die ene andere mod van simbin now voor deze f1 versie? Was dat ook niet iets met gtr? Die voelde toen tenminste nog een beetje fijn aan.

Mocht het etcc of 360 mod worden zal ik moeten passen. Zeker in vergelijking met gtr is het gewoon een arcade-achtig gevoel wat ik krijg.

Mocht men open staan voor andere simulaties dan zou ik graag Grand Prix Legends of de TransAm mod voor Nascar Racing 2003 willen aanraden. Zo niet, zal ik wel 'ff' wachten totdat GTR via multiplayer speelbaar wordt.
Ik ben t voor t grootste gedeelte wel met je eens, GTR heeft een hoop meer feeling dan de meeste mods voor F1C maar ik denk dat je toch overdrijft als je de TransAm mod voor NR2003 beter vind dan ETCC.

ETCC is een goede mod maar ik pas er ook voor omdat ik m al te vaak gezien heb.
De 360 mod vind ik ook echt niet de moeite waard.
GT2002 is wel een goede mod maar de netcode van F12002 is nog een tikje slechter dan die van F1C dus dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

The_FrankO schreef op 17 mei 2004 @ 19:38:
Siggy wel eens ETCC gedaan dan? ETCC is toch heel anders dan de 360mod

en die vorige simbin is GTR2002
Ja, heb ik gedaan. Het gevoel is ongeveer hetzelfde, dus hiermee bedoel ik niet zozeer snelheid/downforce enzo, maar kwa gevoel komt het voor mij o phetzelfde neer.

ja die GTR2002 was wel aardig jah :) Alleen daar heb je waarschijnlijk ook het 'probleem' dat de andere wagens zo vaag worden afgebeeld in mirrors.

Is het niet mogelijk om die gtr2002 mod onder de laatste ea's f1 versie te laten werken? :? Ik bedoel, de datastructuur is volgens mij exact gelijk.

/edit2/
Over de TransAm mod. Het gevoel dat je hebt is ontelbare keren sterker dat al de nadelen in het niet verbleken ivm diverse mods gebaseerd op e ea f1 reeks.

[ Voor 27% gewijzigd door siggy op 17-05-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 19:41:
[...]

Is het niet mogelijk om die gtr2002 mod onder de laatste ea's f1 versie te laten werken? :? Ik bedoel, de datastructuur is volgens mij exact gelijk.
Die conversie is er (GTR X-spec.), maar is gedaan zonder toestemming en de physics zijn niet meegeconverteerd.
Er zijn wel physics-updates en ja het is wel een fantastische mod. Ik weet alleen niet of F1RST het (nog) ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 19:36:
Schaduws mis ik (alle graphics stonden aan) waardoor het leek alsof de wagens zweefden.
Shadows moet je op high zetten anders zie je ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

En wat vind men dan van GPL als mogelijk alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 17:03
voor mij geen optie ookal had ik graag JA gezegt erop maar om 1 of andere #$## reden krijg ik GPL niet werkend meer....krijg mooie CTD bij starten game...:( :(

heb alles al geprobeerd btw (andere drivers/updates ..u name it..)
kortom dus helaas moet ik afslaan

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 19:57:
Blijft wel gaaf en ik heb t vroeger een tijd lang ook gespeeld. Maarja grafisch kan t me niet echt meer bekoren en ik heb eigenlijk niet zoveel zin in die formule-wagentjes.

Ik vind dat we moeten wachten op SCC, Porsche SC of ETCC Evo.
Het IMO enige bestaande alternatief is Prototype-C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

ZAMoRANo schreef op 17 mei 2004 @ 20:04:
[...]

Blijft wel gaaf en ik heb t vroeger een tijd lang ook gespeeld. Maarja grafisch kan t me niet echt meer bekoren en ik heb eigenlijk niet zoveel zin in die formule-wagentjes.
Grafisch niet goed?? Probeer eens wat updates, ziet er beter uit dan menig modje voor ea :9

Naja, men heeft algemeen een GPL vrees/afkeer zoals ik een afkeer heb van ea zooi >:) Wachten op gtr dus :'(

Is daar trouwens al een release dat van vastgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik zou GPL wel willen alleen heb ik geen idee hoe ik dat online moet spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

The_FrankO schreef op 17 mei 2004 @ 20:07:
Ik zou GPL wel willen alleen heb ik geen idee hoe ik dat online moet spelen :|
WinVROC is je vriend. Momenteel wordt er gewerkt aan een V3 die wat meer mogelijkheden heeft. Kijk eens op www.winvroc.net voor de oude versie. Als het goed is moet het meteen werken nadat je je gpl pad hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 20:07:
[...]

Grafisch niet goed?? Probeer eens wat updates, ziet er beter uit dan menig modje voor ea :9

Naja, men heeft algemeen een GPL vrees/afkeer zoals ik een afkeer heb van ea zooi >:) Wachten op gtr dus :'(

Is daar trouwens al een release dat van vastgesteld?
Nou ik heb wel de meeste updates (ook voor de auto's, die zijn fantastisch) maar ik heb t te vaak gezien, ik wil wat nieuws. Ik bedoelde niet zozeer dat t er slecht uitziet maar gewoon dat het een gepasseerd station is voor mij.

Ik heb trouwens net de E3 trailer van Gran Turismo 4 gezien, wat is dat mooi zeg. Hadden we maar zulke graphics bij GTR. :z
En die Lancia Delta S4 :9~
Er zit trouwens ook de Nordschleife in zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 19:57:
Daar heb je DSZ toch voor?

GPL is heel goed hoor, maar het heeft nooit echt goed gedraaid bij mij. Ik heb hem al op veel systemen gedraaid maar ik heb eigenlijk altijd last gehad van stotters of corrupt geluid. (ook nog met de patches en ini tweaks)
Ook liggen modernere auto's me gewoon wat meer.. Live for Speed zou ik wel graag in league verband willen doen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

kNarf schreef op 17 mei 2004 @ 20:23:
[...]

Daar heb je DSZ toch voor?
Het is ook wel eens leuk om het eens met andere mensen te doen.
GPL is heel goed hoor, maar het heeft nooit echt goed gedraaid bij mij. Ik heb hem al op veel systemen gedraaid maar ik heb eigenlijk altijd last gehad van stotters of corrupt geluid. (ook nog met de patches en ini tweaks)
Ook liggen modernere auto's me gewoon wat meer.. Live for Speed zou ik wel graag in league verband willen doen :7
Live for speed is imo geinig maar zeker té arcade ivm gpl/nascar/gtr. Het was ook nog bedoeld als een 'sim' met normale auto's, nu ze ook open wheels gaan maken stappen ze daar dus vanaf. Ik vind het meer een soort gran turismo voor de pc mbt het rijden dan.

Van het racen zelf kan ik geen genoeg krijgen als het fatsoenlijk gebeurt en als er genoeg dingen wisselen zoals banen, andere mensen in andere chassis enzo.

Helaas is de ontwikkeling in Racing Legends publiekelijk gestopt zodat we nu weer niet weten wat daar loos is. Zoals het er nu uitziet komt Elite 3 nog eerder uit.

offtopic:
Over Elite 3 gesproken, komt dat nog? :P

Hopelijk kan GTR de grote groep ea racers, jullie (nofi), en de oude harde kern die nog steeds met GPL en Nascar aan de slag gaat, bij elkaar brengen zodat er voor beide groepen flink wat nieuws erbij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hehe ik heb er geen afkeer van hoor Siggy..vind hem erg leuk op silverstone met de ferrari gebrul maar om 1 of andere vage reden kan ik hem niet meer starten :( (heeft wel gedaan)

wazig maja weinig aan te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Live for Speed is leuk, heb t ook een tijdje geprobeerd maar het is idd net een tikkie te arcade en ook de fictieve banen en auto's gaan mij irriteren op een gegeven moment.

Zoals het er nu voor staat heeft iedereen dus de voorkeur voor een ander(e) spel/mod om een league te rijden. Dat gaat lekker zo :P

Lijkt me sowiezo handig om een korte league te houden dan als het er al van komt (6 races ofzo).
En misschien een poll om te stemmen welk(e) spel/mod.

Ik heb wel zin in een beetje online competitie eerlijk gezegd dus ik zal sowiezo wel een paar keer meedoen, wat er ook gereden wordt..

[ Voor 56% gewijzigd door Zamorano op 17-05-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
siggy schreef op 17 mei 2004 @ 20:30:
Live for speed is imo geinig maar zeker té arcade ivm gpl/nascar/gtr. Het was ook nog bedoeld als een 'sim' met normale auto's, nu ze ook open wheels gaan maken stappen ze daar dus vanaf. Ik vind het meer een soort gran turismo voor de pc mbt het rijden dan.
Hmm, Live for Speed rijdt toch echt wel HEEL wat beter dan Gran Turismo.. arcade zou ik het zeker niet noemen. En volgens mij was het vanaf het begin de bedoeling dat er ook open wheels in zouden komen. Bovendien is zit het nog maar in Stage 1 en is het dus nog lang niet af. Maar als jij dat vind mag je dat best vinden hoor ;)
Hopelijk kan GTR de grote groep ea racers, jullie (nofi), en de oude harde kern die nog steeds met GPL en Nascar aan de slag gaat, bij elkaar brengen zodat er voor beide groepen flink wat nieuws erbij komt :P
Ja ik hoop 't ook. Als GTR aan 'jullie' hoge eisen kan voldoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

kNarf schreef op 17 mei 2004 @ 20:45:
[...]

Ja ik hoop 't ook. Als GTR aan 'jullie' hoge eisen kan voldoen :P
;) Is het nu al imo. Zelfs de Gurus zijn er helemaal wild van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor ETCC, vond dat altijd gaaf rijden, mooie gevechten gezien, lijkt me wel leuk om op de evolution te wachten. Volgens mij zitten daar enkele nieuwe banen in en is er aardig wat aan physics veranderd! Maarja, misschien ligt mij voorkeur daar, omdat ik de 360's nooit wat heb gevonden en ik vorig seizoen redelijk succesvol was met ETCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:54
Iemand enig id wanneer de evolution voor etcc gaat komen? Ik heb wel zin om met de etcc te racen, alleen had ik een keer ergens gelezen dat er ooit een update voor zou komen. Ik vind hier echter niks van terug op de site dus wist ik het niet eens zeker. Ik zit dus eigenlijk ook te wachten op deze update, maar als deze nog lang op zich laat wachten installeer ik de huidige versie maar gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Nee de releasedatum is onbekend.

Ik hoop dat in ETCC evo de BMW's wat beter zijn, en dat de toch al fictieve Audi's wat minder snel zijn. Er moeten Alfa vs. BMW gevechten komen, net als in het echt :) Ik ben dan best bereid om in een BMW plaats te nemen en met clutch en shifter te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
ETCC was zeker een leuk seizoen. Ookal stapte ik pas laat in en begon ik aan mijn eerste race meteen online met jullie (Assen short)

Met verkeerde auto keuze totaal kansloos toch leuke races gereden. Mocht er nog een ETCC GoT league komen zou ik het leuk vinden als er alleen gebruikt mag gemaakt worden van de ETCC wagens :)

@siggy: WinVROC ziet er naaruit dat het werkt. Ik heb nog niet online geraced maar ik zie games :) Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 22:54:
Ik ben voor ETCC, vond dat altijd gaaf rijden, mooie gevechten gezien, lijkt me wel leuk om op de evolution te wachten. Volgens mij zitten daar enkele nieuwe banen in en is er aardig wat aan physics veranderd! Maarja, misschien ligt mij voorkeur daar, omdat ik de 360's nooit wat heb gevonden en ik vorig seizoen redelijk succesvol was met ETCC.
Voor mij geld dit exact hetzelfde.
Erg gave gevechten gehad met vooral Dennis en Twix wat nog team genoten waren ook.
En we hebben in die League ook echt alles gewonnen wat er maar te winnen viel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETCC is opzich leuk.

Als we weer etcc gaan doen ga ik cker in een bmw rijden. Is een leuke uitdaging om daar snel mee te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
mwoh geen etcc toch ??? mja jammer dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 18 mei 2004 @ 09:23:
mwoh geen etcc toch ??? mja jammer dan :(
hee jankie, ;)

nie zo zeuren. Dan gaan we samen in een bmw rijden :) is dat geen eer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op 17 mei 2004 @ 23:55:
[...]

Voor mij geld dit exact hetzelfde.
Erg gave gevechten gehad met vooral Dennis en Twix wat nog team genoten waren ook.
En we hebben in die League ook echt alles gewonnen wat er maar te winnen viel :*)
Ja ETCC levert wel hele leuke gevechten op maar de 4WD Audi's hadden iets teveel voordeel. Alhoewel ik me kan herinneren dat ik wel redelijk goed kon meekomen meestal in de Alfa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 09:32:
[...]

hee jankie, ;)

nie zo zeuren. Dan gaan we samen in een bmw rijden :) is dat geen eer ;)
:P :D
woo wat een eer :> :9

mja kzie nog wel, ga weleens de BTCC downen om te zien wat dat is, ik heb etcc eerlijk gezegt wel ff gezien en daar is niets jankie aan ;) :z

mja niets is zo veranderlijk als het weer....misschien als startveld groter word dan 10speler dat het weer leuk word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 18 mei 2004 @ 09:33:
[...]

Ja ETCC levert wel hele leuke gevechten op maar de 4WD Audi's hadden iets teveel voordeel. Alhoewel ik me kan herinneren dat ik wel redelijk goed kon meekomen meestal in de Alfa.
Jah inderdaad vond het toen ook heel jammer dat je stopte. Omdat het altijd wel leuk gevecht was om pole met 4 auto's

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja de gevechten om pole waren idd ook heel gaaf. Echt presteren onder druk.

Misschien moeten we die BTCC idd eens proberen, is iig wat anders en hij is al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja BTCC is misschien nog een optie.

iemand snelle download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 11:34:
Ja BTCC is misschien nog een optie.

iemand snelle download link
2 links

FTP van HSW

M4driving

edit: echt snel zijn ze niet maar ik kon nog geen andere vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 18-05-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
BTCC is heel aardig hoor, zeker als je bedenkt dat het een eenmansproject is, maar ik vind het geen league waard. Qua mogelijkheden is hij lang niet uitgebreid genoeg en het rijdt vergelijkbaar met ETCC.
Ik heb dus liever ETCC: Evolution, Porsche Supercup of SCC. (hoewel die alle 3 nog niet uit zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 18 mei 2004 @ 11:59:
BTCC is heel aardig hoor, zeker als je bedenkt dat het een eenmansproject is, maar ik vind het geen league waard. Qua mogelijkheden is hij lang niet uitgebreid genoeg en het rijdt vergelijkbaar met ETCC.
Ik heb dus liever ETCC: Evolution, Porsche Supercup of SCC. (hoewel die alle 3 nog niet uit zijn)
Maarja wat dan? Moet je eerst wachten tot er 1 uit is, en dan duurt t nog 2 of 3 weken voor je alles op poten hebt om te beginnen.

Prototype-C vinden jullie niks? Ik vind dat echt een geweldige mod.
Auto's zijn niet lastig te beheersen maar IMHO kan het leuke races opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 18 mei 2004 @ 12:07:
[...]

Maarja wat dan? Moet je eerst wachten tot er 1 uit is, en dan duurt t nog 2 of 3 weken voor je alles op poten hebt om te beginnen.

Op de een of andere manier kan ik prototype-c niet leuk vinden. Heb het een paar keer gedaan maar wordt er nie warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 18 mei 2004 @ 12:07:
[...]

Nee ik vind Prototype-C niks omdat ik iets mis maar wat weet ik niet.
Dus denk dat we eff moeten wachten of gewoon een aantal weken totdat één van die mods uit zijn gewoon F1C doen met de Carset van Ralph Hummerich + track updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
idd kunnen ook gewoon F1 got cup doen :P *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 17 mei 2004 @ 23:32:
Nee de releasedatum is onbekend.

Ik hoop dat in ETCC evo de BMW's wat beter zijn, en dat de toch al fictieve Audi's wat minder snel zijn. Er moeten Alfa vs. BMW gevechten komen, net als in het echt :) Ik ben dan best bereid om in een BMW plaats te nemen en met clutch en shifter te rijden :P
Ik heb het geloof ik al meerdere malen gezegt, maar dan zou ik het nogmaals zeggen. Vele zien de Audi als beste auto, waarschijnlijk omdat die deze league aardig domineerde. Maar ik denk dat als je wat verder gaat kijken, bijvoorbeeld bij de etcc league van F1rst2, dan zie je dat daar ook regelmatig bmw's en alfa's mee doen om de overwinningen, daar is het stuivertje wisselen, de ene keer ligt die auto die baan wat beter, de andere keer de ander.
In onze league heb ik gewoon voor elke race aardig wat geoefend om ervoor te zorgen dat ik de lijnen en setup voor dat circuit in orde had. Dit zorgde dat ik online een aardige snelheid kon ontwikkelen en zodoende sneller was dan andere. Vele hadden meteen te melden dat de Audi zo goed was en dat het bijna niet eerlijk was, maar ze vergeten dat daar heel wat werk in zit om die auto zo te laten rijden en dat als zij zoveel werk leveren ze ook zo snel kunnen zijn. Bijvoorbeeld op Monza, als er een circuit is waar je erg weinig aan je AWD hebt is het monza wel. Daar was ikzelf in trainingen ook sneller met een Alfa, maar blijkbaar waren wij audi rijders in de league toch sneller dan de Alfa's.
Mijn punt, de auto's verschillen echt niet zoveel als het om snelheid gaat, iets wat bijvoorbeeld Zamorano ook liet zien, die gewoon vol meestreed en ten tijde dat hij uit de league stapte zelfs eerste stond in het kampioenschap en zeker kampioenschapskandidaat was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 13:37:
[...]

Ik heb het geloof ik al meerdere malen gezegt, maar dan zou ik het nogmaals zeggen. Vele zien de Audi als beste auto, waarschijnlijk omdat die deze league aardig domineerde. Maar ik denk dat als je wat verder gaat kijken, bijvoorbeeld bij de etcc league van F1rst2, dan zie je dat daar ook regelmatig bmw's en alfa's mee doen om de overwinningen, daar is het stuivertje wisselen, de ene keer ligt die auto die baan wat beter, de andere keer de ander.
In onze league heb ik gewoon voor elke race aardig wat geoefend om ervoor te zorgen dat ik de lijnen en setup voor dat circuit in orde had. Dit zorgde dat ik online een aardige snelheid kon ontwikkelen en zodoende sneller was dan andere. Vele hadden meteen te melden dat de Audi zo goed was en dat het bijna niet eerlijk was, maar ze vergeten dat daar heel wat werk in zit om die auto zo te laten rijden en dat als zij zoveel werk leveren ze ook zo snel kunnen zijn. Bijvoorbeeld op Monza, als er een circuit is waar je erg weinig aan je AWD hebt is het monza wel. Daar was ikzelf in trainingen ook sneller met een Alfa, maar blijkbaar waren wij audi rijders in de league toch sneller dan de Alfa's.
Mijn punt, de auto's verschillen echt niet zoveel als het om snelheid gaat, iets wat bijvoorbeeld Zamorano ook liet zien, die gewoon vol meestreed en ten tijde dat hij uit de league stapte zelfs eerste stond in het kampioenschap en zeker kampioenschapskandidaat was geweest.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat je nu mijn rijderstalent enorm onderschat :D
Die Alfa is supertraag, het was een ware heldendaad dat ik jullie bijhield.

Nee ff zonder dollen, je hebt wel gelijk. Het verschil is niet zo heel groot maar de Audi 4WD had zeker wel een (klein) voordeel, al was het alleen al om de bandenslijtage. Ook verschilt het idd per circuit.
Ik denk dat jij in de Alfa ook zeker kans had gehad op de titel.

BTW: "Gewoon" F1 rijden vind ik maar niks, ik geef toch de voorkeur aan echte auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

En met wat? Dat is de vraag :P

Hopelijk released men nog een fatsoenlijke demo van gtr inclusief wat netwerkcode zodat we daar iig mee kunnen werken, maar vrees van niet.

Er is voor gpl een 65 mod die ik nog niet heb aangeraakt, laat staan gedownload, en die is imo interessant genoeg voor een kijk onder de got-loep :9 Maar vrees dat het niet zo ver gaat komen.

Iemand nou een idee wanneer gtr uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op 18 mei 2004 @ 14:06:
En met wat? Dat is de vraag :P

Hopelijk released men nog een fatsoenlijke demo van gtr inclusief wat netwerkcode zodat we daar iig mee kunnen werken, maar vrees van niet.

Er is voor gpl een 65 mod die ik nog niet heb aangeraakt, laat staan gedownload, en die is imo interessant genoeg voor een kijk onder de got-loep :9 Maar vrees dat het niet zo ver gaat komen.

Iemand nou een idee wanneer gtr uitkomt?
Ja die 65mod zag ik ook staan, ga m ook wel ff proberen denk ik alhoewel ik toch liever een seizoen uit eind jaren 70 had willen zien.

GTR, eind zomer op zn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Twix, zo bedoelde ik het ook niet. Het gaat mij erom dat de Audi in het echt helemaal niet in het ETCC rijdt, terwijl hij in de mod wel gelijkwaardig is aan de Alfa en BMW. Dat vind ik niet echt leuk. Verder niets ten nadele van jullie rijderskwaliteiten hoor.

De keren dat ik meedeed heb ik nauwelijks aandacht besteed aan m'n setup vandaar ook dat ik jullie meestal niet kon bijhouden. Verder vind ik het wel een beetje jammer dat er in de league nog wel eens over het gras werd gereden, maar dat kan nou eenmaal in F1C..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

kNarf schreef op 18 mei 2004 @ 14:18:
Twix, zo bedoelde ik het ook niet. Het gaat mij erom dat de Audi in het echt helemaal niet in het ETCC rijdt, terwijl hij in de mod wel gelijkwaardig is aan de Alfa en BMW. Dat vind ik niet echt leuk. Verder niets ten nadele van jullie rijderskwaliteiten hoor.
Dat vind ik ook een beetje het punt. Waarom die Audi er ingestopt is, terwijl die in het echte ETCC seizoen nooit heeft deelgenomen, niet in 2002 niet in 2003 en niet in 2004.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Tja, die komt volgens mij uit het STCC ofzo.
Mochten we weer ETCC gaan doen dan kunnen we iig iedereen verplicht in een ander merk auto laten rijden dan dat hij vorig seizoen deed, en evt. de Audi niet meer mee laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Die Audi is zeker weten wel een goede auto hoor :D. Misschien zie je het verschil niet direct in 1 rondje maar je hebt zoveel minder banden slijtage.

Ik kachelde achter het middenveld aan met mijn volvo en ik was net begonnen toen met die mod. Bij de laatste race in Frankrijk had ik de dag ervoor 20 rondjes gereden dan dat hielp me iets verder naar voren. 2de bij de kwalificatie :P en in de race dicht bij yonexfreak gezeten.

Met die audi rij je wel makkelijker een snelle ronden dan met de BMW bijvoorbeeld. Ik rij de laatste tijd alleen nog maar in de BMW dat is gewoon een genot om daar in te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 18 mei 2004 @ 14:58:
Tja, die komt volgens mij uit het STCC ofzo.
Mochten we weer ETCC gaan doen dan kunnen we iig iedereen verplicht in een ander merk auto laten rijden dan dat hij vorig seizoen deed, en evt. de Audi niet meer mee laten doen.
Of alleen de FWD Audi, die heeft wel meegedaan in de ETCC volgens mij.
Maar ik denk dat we nog even verder moeten kijken dan ETCC, volgens mij hebben een hoop mensen er niet veel zin in om weer dezelfde klasse te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
The_FrankO schreef op 18 mei 2004 @ 15:01:
Die Audi is zeker weten wel een goede auto hoor :D. Misschien zie je het verschil niet direct in 1 rondje maar je hebt zoveel minder banden slijtage.

Ik kachelde achter het middenveld aan met mijn volvo en ik was net begonnen toen met die mod. Bij de laatste race in Frankrijk had ik de dag ervoor 20 rondjes gereden dan dat hielp me iets verder naar voren. 2de bij de kwalificatie :P en in de race dicht bij yonexfreak gezeten.

Met die audi rij je wel makkelijker een snelle ronden dan met de BMW bijvoorbeeld. Ik rij de laatste tijd alleen nog maar in de BMW dat is gewoon een genot om daar in te rijden :P
houd wel in gedachten dat er 2 varianten zijn van de Auid's namelijk de 4wd versie waarin Twix, Dutch3men en S_inne_D in reden en de FWD audi's, degene waar ik in reed ( Rossi die er zelden bijwas :P)

nou kan je vertellen dat de FWD auto net zo veel last van slijtage had als de Volvo ;) en wat ik met de 4WD is de slijtage toch tikkie minder

in mn beleving was de 4wd audi's het meest neutraal qua rijgedrag en slijtage :)
maar idd de 2e race maakte je al flinke vooruitgang qua tijden , denk zelfde als ik dat toen ik de overstap maakte van de Volvo naar de Audi..vanaf dat moment bewees ik in ieder geval dat ik weer mid-field competatief kon zijn :) ipv zwaar achteraan mee te rijden met de Volvo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is misschien wel goed idee gewoon de AWD eruit laten, wat ook kan is dat iedereen verplicht in bv een alfa of in een volvo of seat moet rijden, dat is dan echt cupracen, iedereen in zelfde auto :D . Dat lijkt mij eigelijk wel gaaf, en als het goed is erg close

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zit met een probleem, mijn mods starten niet meer, elke keer wanneer ik bijvoorbeeld de PTC mod wil starten krijg ik het scherm dat ik mijn resolutie moet instellen, wanneer ik dat gedaan heb start hij steeds f1 challenge op en dus niet de mod, wie weet hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:26:
Is misschien wel goed idee gewoon de AWD eruit laten, wat ook kan is dat iedereen verplicht in bv een alfa of in een volvo of seat moet rijden, dat is dan echt cupracen, iedereen in zelfde auto :D . Dat lijkt mij eigelijk wel gaaf, en als het goed is erg close
Ja vind ik ook een goed plan. Gewoon iedereen dezelfde auto, geen gezeik en lekker close racen. Aan de andere kant jammer dat niet iedereen een andere skin kan gebruiken maar ach.

Ik ga wel toch nog ff die BTCC proberen zo trouwens.
alarma2nd schreef op 18 mei 2004 @ 20:26:
zit met een probleem, mijn mods starten niet meer, elke keer wanneer ik bijvoorbeeld de PTC mod wil starten krijg ik het scherm dat ik mijn resolutie moet instellen, wanneer ik dat gedaan heb start hij steeds f1 challenge op en dus niet de mod, wie weet hoe dit op te lossen is?
1e x alles goed instellen en dan de graphics instellingen uit je config.ini kopieren naar de ini van de mod die je gaat spelen.

Argggh, kNarf is altijd sneller met dit soort dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 18-05-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Dat vind ik dan weer niks. ETCC is geen cupklasse.. maargoed tegen de tijd dat we het eens zijn over welke mod we gaan doen is GTR al uit volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 18 mei 2004 @ 20:35:
Dat vind ik dan weer niks. ETCC is geen cupklasse.. maargoed tegen de tijd dat we het eens zijn over welke mod we gaan doen is GTR al uit volgens mij :D
hehe ja ik ben bang dat je nog gelijk krijgt ook.

Volgend voorstel: Als we nou de 4WD Audi's eruit laten en dan de minst snelle mensen van de vorige cup eerst een auto laten kiezen en dan de snelsten als laatste.
Is dat misschien wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 18 mei 2004 @ 20:38:
[...]

hehe ja ik ben bang dat je nog gelijk krijgt ook.

Volgend voorstel: Als we nou de 4WD Audi's eruit laten en dan de minst snelle mensen van de vorige cup eerst een auto laten kiezen en dan de snelsten als laatste.
Is dat misschien wat?
Is wat mij betreft ook een goed voorstel, ik zou dan wel als een van de laatste mogen kiezen, maarja, maakt niet veel uit, en ik geloof dat er loads aan bmw's meerijden (die fictieve wagens dan).

Toch vind ik het wel leuk om gewoon iedereen in dezeldfe wagen te stoppen, daar blijf ik eigelijk toch bij...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bedankt, het werkt weer, had inderdaad drivers vernieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 20:58:
[...]

Is wat mij betreft ook een goed voorstel, ik zou dan wel als een van de laatste mogen kiezen, maarja, maakt niet veel uit, en ik geloof dat er loads aan bmw's meerijden (die fictieve wagens dan).

Toch vind ik het wel leuk om gewoon iedereen in dezeldfe wagen te stoppen, daar blijf ik eigelijk toch bij...
Ik wil toch graag bij de BMW blijven, als je zo'n grote BMW fan geweest bent als ik tijdens de hoogdagen van het Supertoerisme dan stap je niet graag in een andere auto :P

Ik heb trouwens gezien dat er een nieuwe patch is voor de conversie van de Japanse GT mod voor F1-2002. Is die een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik vond het voor F12002 al niks. Lelijke models en slechte arcade-achtige physics.
Ik kan me niet voorstellen dat het wat is.

Ik heb trouwens de BTCC mod even geprobeerd en het is best leuk.
Met de e30 een paar rondjes over Barcelona gedaan, lekker overstuur op zo'n bochtig circuit.

De mod waar ik nogsteeds enorm naar uit kijk is GTX5, als deze en GTR gelijk uitkomen gaat het heel moeilijk kiezen worden waar ik mn tijd t meest aan ga besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Reken daar maar niet op, ze zoeken nog een testdriver voor 'GTX5 development which would last for at least the next 1.5 to 2 years.' Nu zal dat wel incl. add-ons na de release zijn maar goed... die Group C add-ons zijn ook niet verkeerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zou idd wel jammer zijn als het nog meer dan een jaar duurt.
Ik denk dat ze dan ondertussen wellicht ook nog overstappen naar GTR ipv F1C.
Dat gaat echt lang duren. :'(

Dan ondertussen maar GTR en SCC om de tijd te doden. :P
Ik ga denk ik binnenkort eens mn PCtje upgraden om al dit moois weer met een redelijk aantal fps te beschouwen. Mn XP1600+ en 4200Ti trekken het nog maar net allemaal. :X

Edit:
Bij RSR lijken ze wel meer tijd in WGTS dan in ETCC evo te stoppen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rsr-forum.net/files/attachments/fairlady_211.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Zamorano op 21-05-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-09 09:00

reapher

Z POWER

Vraagje, ik ben binnenkort flink bezig online met f1 (zonder of met mods) maar ik mis een beetje de nederlanders. Is er ergens een clubje waar ik mee kan racen? of een lijst wie vaak raced?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zag een tijdjr geleden best veel nederlanders meestal op F1RST2.
Nu race ik eigenlijk geen F1C-mods meer online, het is niet leuk meer sinds de GTR demo uit is. :7

De meesten hier (en in het GTR topic) racen ook online. Er is zelfs een GoT ETCC league geweest waar een hoop mensen (deels) aan mee hebben gedaan.
Er zijn plannen om een nieuwe league te starten maar we weten nog niet met welk spel/mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een spontane ingeving van mij, maar is het niet gewoon leuk om ipv een heel kampioenschap gewoon zo af en toe een race te organiseren?
Ik heb bv. wel zin om een race te rijden in monaco ofzo? Ik weet niet of er genoeg mensen voor in zijn? Man of 8-12 ofzo? Zelfde opzet als de leagueraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:18:
Misschien een spontane ingeving van mij, maar is het niet gewoon leuk om ipv een heel kampioenschap gewoon zo af en toe een race te organiseren?
Ik heb bv. wel zin om een race te rijden in monaco ofzo? Ik weet niet of er genoeg mensen voor in zijn? Man of 8-12 ofzo? Zelfde opzet als de leagueraces.
Ik vind het best.
Ben ook berijd om te hosten een man of 10 kan ik wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik speel mee :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik ben ook van de partij in principe. Maar dan weer de eeuwige vraag; wat voor spel/mod rijden we? :)

Of misschien moeten we gewoon 4 of 5 verschillende soorten mods/spellen nemen en elke week één rijden. Soort van GoT race Masters o.i.d.

Ieder komt dan aan zijn trekken bij zn favoriete mod/spel en we zien aan t eind wie all-round de beste is.

Maar sowiezo af en toe een race lijkt me idd al een goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik niet alle mod's voor F1c, omdat ik hier niet teveel kan downloaden enzo en die 100mb die vaak een mod is vaak teveel al is, want we halen de periodes steeds op ong. 20mb precies en dan download ik amper.
Maar voor ETCC, DTM en PTC ben ik van de partij.
Ik las trouwens nog dat ze een paar dagen geleden nog 2% van ETCC evolution moesten maken, dus dat dat ook bijna klaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 11:43:
Zelf heb ik niet alle mod's voor F1c, omdat ik hier niet teveel kan downloaden enzo en die 100mb die vaak een mod is vaak teveel al is, want we halen de periodes steeds op ong. 20mb precies en dan download ik amper.
Maar voor ETCC, DTM en PTC ben ik van de partij.
Ik las trouwens nog dat ze een paar dagen geleden nog 2% van ETCC evolution moesten maken, dus dat dat ook bijna klaar is!
Ja ok maar er zijn maar een paar mods die de moeite waard (en ook al uit) zijn voor F1C. Volgens mij noem je al de belangrijkste 3.

Stel je rijdt ETCC, DTM, PTC. En dat vul je aan met LFS en GPL.
Dan heb je wel een leuk allround toernooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 02 juni 2004 @ 14:44:
[...]

Ja ok maar er zijn maar een paar mods die de moeite waard (en ook al uit) zijn voor F1C. Volgens mij noem je al de belangrijkste 3.

Ehu GPL heeft niet iedereen, ik bijvoorbeeld en das toch wel een probleem.
En vooral als je ook zoals mij dus hebt aan geboden om de games te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 02 juni 2004 @ 14:44:
[...]

Maar LFS dan wel de DEMO? Want ik denk niet dat iedereen de hele versie heeft (ik ook niet :+ , misschien toch maar eens aanschaffen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
We zouden dan idd van zowel LFS als GPL de (nieuwe) demo kunnen gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen ze heeft maar ze zijn IMHO het zeker waard om die paar euro voor neer te tellen als je van simracen houdt.

LFS S1 kost iets van €17 (₤12 iig) en GPL is voor 5 euro te krijgen bij Bol.com.
Zoveel simplezier voor minder dan €25. :D

Maargoed het is maar een voorstel omdat iedereen graag wat anders wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 02 juni 2004 @ 16:52:
We zouden dan idd van zowel LFS als GPL de (nieuwe) demo kunnen gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen ze heeft maar ze zijn IMHO het zeker waard om die paar euro voor neer te tellen als je van simracen houdt.

LFS S1 kost iets van €17 (₤12 iig) en GPL is voor 5 euro te krijgen bij Bol.com.
Zoveel simplezier voor minder dan €25. :D

Maargoed het is maar een voorstel omdat iedereen graag wat anders wil rijden.
Nadeel van LFS S1 vind ik dat je met zo'n paypal ding ofzo moet betalen, en dat is iets wat ik niet heb en dat liever zo laat...

Maar misschien kunnen we alvast iets op "papier" zetten.
code:
1
2
3
4
5
-Data           Zondags, beginnend met 6juni 
-Games          F1C (etcc, PTC, DTM), LFS, GPL 
-Circuit
-Aids??
-Kampioenschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 17:24:
[...]

Nadeel van LFS S1 vind ik dat je met zo'n paypal ding ofzo moet betalen, en dat is iets wat ik niet heb en dat liever zo laat...

code:
1
2
3
4
5
-Circuit
-Aids??
-Kampioenschap?
Aankomende zondag kan ik niet ben ik namelijk jarig.
Tja ik denk ik zeg het maar alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 17:24:
[...]

code:
1
2
3
4
5
-Circuit
-Aids??
-Kampioenschap?
Hmm ja PayPal, ach als je het wel vaker doet wordt het de gewoonste zaak van de wereld. Ik heb gewoon direct via CC betaald, nog makkelijker. Maar de demo (van LFS) kan eventueel ook alhoewel ik niet meer weet of, en wat, je daar online mee kan.

code:
1
2
3
4
5
-Data                   Zondags, beginnend met 13 juni 
-Games                 F1C (ETCC, PTC, DTM), LFS(demo?), GPL(demo?) 
-Circuit                  LeMans(PTC) Watkins Glen(GPL2004-demo)
-Aids??                  Tja wat we ook rijden, ik denk alleen Auto-Clutch.
-Kampioenschap?               Optioneel, maar iedereen mag ook gewoon een keer 1 race meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Live for Speed vind ik eigenlijk alleen echt leuk met de MRT... dus de demo hoeft van mij niet.
En wat about de trans-am mod voor NR2003? Of heeft niemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

kNarf schreef op 02 juni 2004 @ 19:23:
Live for Speed vind ik eigenlijk alleen echt leuk met de MRT... dus de demo hoeft van mij niet.
En wat about de trans-am mod voor NR2003? Of heeft niemand die?
Die heb ik wel ja. Eender welke NASCAR mod is goed voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben het eigenlijk wel met je eens dat alleen de MRT een beetje interessant is, de rest vind ik ook minder. Wat zit er ook alweer in de demo? De 1e 3 auto's en Blackwood ofzo?

NR2003 heb ik niet, de Trans-Am mod heb ik wel eens bij iemand gespeeld, is best leuk maar ik ga er niet NR2003 voor bestellen. Ik kan me ook voorstellen dat erg weinig mensen hier dit spel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt weer eruggg compex heb ik het idee. Waarom niet gewoon af en toe zeggen van: Vanavond race op ........ wie zin heeft om te komen komt langs en dat de beste mag winnen. Dat is misschien wel zo laagdrempelig mogelijk en gewoon just for the fun, want ik mis het online racen toch wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja is ook altijd goed wat mij betreft, als ik kan op die dag doe ik altijd mee.
Dat kunnen we ook los doen van het tournooitje wat ik voorstelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Eindelijk is het wachten over, hier is ETCC Evolution
The ETCC 2003 Mod - Evolution has been released.
Afbeeldingslocatie: http://www.rsr-forum.net/rsr/images/ETCCEvolutionPreview.jpg
New features/changes at a glance:

• the all new Enna Pergusa track
• completely revised physics, including improved tire physics
• improved balancing, more realistic laptimes
• 20+ setups included for various tracks/cars
• "optimized" mts-files to cure the display issues experienced by nvidia users
• modified engine sounds and new commentary sounds
• improved AI behaviour, more intense racing
• an improved launcher with new useful features

The mod is coming in a full installer version (255 MB) and an update installer version (123 MB) for those who have the ETCC 2003 Mod already installed.

Click here to download the full version (255 MB)
Click here to download the update version (123 MB)

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 15-06-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fuelke schreef op 15 juni 2004 @ 09:50:
Eindelijk is het wachten over, hier is ETCC Evolution

[...]
De site ligt alweer plat hier :(

Is dit misschien geen goeie mod om een league te houden?
Lekker close racing is dit.

[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 15-06-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zou even wachten binnen enkele dagen komt namelijk ook de SCC mod uit. En dat is weer met GT auto's. Lijkt me een stuk uitdagender dan ETCC. GT blijven toch de auto's voor mij. :P :P :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ben m nu wel aan t binnenhalen maar ik ben het met DutchDevil eens, GT wagens is toch wel een stuk leuker om te racen alhoewel ETCC wel close racen is.

Daar komt bij dat ik voorlopig nog wel zoet ben met GPL en de '65 mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Mwah heb het even geprobeerd en hij is toch wel weer een stuk beter geworden. Pergusa is _/-\o_
Maar ik kijk ook idd het meeste uit naar SCC, zeker na afgelopen weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
zal hem vanavond even downloaden en proberen..ben benieuwd :)
neem aan dat vast iemand wel een gil+url geeft als de SCC mod uit is ;) *hint* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
yonexfreak schreef op 15 juni 2004 @ 15:14:
zal hem vanavond even downloaden en proberen..ben benieuwd :)
neem aan dat vast iemand wel een gil+url geeft als de SCC mod uit is ;) *hint* :p
Dat gebeurt vast wel, maak je geen zorgen. :7

Ik heb ETCC Evo al geinstalleerd maar ik heb eigenlijk niet eens zin om uit te proberen. Weer diezelfde trage tourwagens waar ik al zo veel rondjes mee heb afgelegd, en echt leuk om in te rijden zijn ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Dan speel je hem toch niet? :7
Wat me vooral bevalt aan deze update is dat je remmen niet meer zo snel blokkeren, en dat je de auto in het algemeen gewoon beter kunt aanvoelen. Ook leuk is dat je motor meteen ploft als je van de 5 of 6 in een keer terugschakelt naar de 1 :) (was eerst toch nog niet zo?)

Pergusa is wel fun trouwens, 1 bocht in het bijzonder. De 4e chicane is het geloof ik, daar waar je heel hard induikt en als je iets te hard gaat wordt je gelanceerd omdat er een hobbel inzit. Gaat daar bijna altijd wel mis als je naast een AI auto zit omdat het erg krap is. Kan online ook nog voor de nodige wat ergernissen gaan zorgen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kNarf schreef op 15 juni 2004 @ 17:15:
Dan speel je hem toch niet? :7
Wat me vooral bevalt aan deze update is dat je remmen niet meer zo snel blokkeren, en dat je de auto in het algemeen gewoon beter kunt aanvoelen. Ook leuk is dat je motor meteen ploft als je van de 5 of 6 in een keer terugschakelt naar de 1 :) (was eerst toch nog niet zo?)

Pergusa is wel fun trouwens, 1 bocht in het bijzonder. De 4e chicane is het geloof ik, daar waar je heel hard induikt en als je iets te hard gaat wordt je gelanceerd omdat er een hobbel inzit. Gaat daar bijna altijd wel mis als je naast een AI auto zit omdat het erg krap is. Kan online ook nog voor de nodige wat ergernissen gaan zorgen denk ik :)
Ik grijp jouw post maar even aan om een vraagje te stellen over de remmen.
Waarom moet ik altijd 50 meter eerder remmen dan de AI?
Heeft dat te maken met rem-techniek of met je afstellingen?
Op Imola [wegens gebrek aan tijd rij ik bijna alleen maar daar ligt mijn rempunt voor de tweede chicane op de 1e intermediate lijn.
Ik weet wel wat basis dingetjes kwa setup maar dat remmen is iri, verlies ik veel te veel tijd mee.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
sorry :( [quote ipv edit]

[ Voor 96% gewijzigd door LoneRanger op 15-06-2004 17:42 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hmm heeft iemand een werkende mirror voor die etcc evolution?
de links eerder gepost werken van geen kant :(
tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
LoneRanger schreef op 15 juni 2004 @ 17:41:
[...]

Ik grijp jouw post maar even aan om een vraagje te stellen over de remmen.
Waarom moet ik altijd 50 meter eerder remmen dan de AI?
Heeft dat te maken met rem-techniek of met je afstellingen?
Op Imola [wegens gebrek aan tijd rij ik bijna alleen maar daar ligt mijn rempunt voor de tweede chicane op de 1e intermediate lijn.
Ik weet wel wat basis dingetjes kwa setup maar dat remmen is iri, verlies ik veel te veel tijd mee.
Ik weet niet hoe je remt, maar als je hard af moet remmen moet je natuurlijk niet je rempedaal vol intrappen maar 'pompen', dus een paar keer achter elkaar kort intrappen en loslaten. Wel is de ene auto nerveuzer bij het aanremmen dan de andere, en dan doel ik vooral op de Alfa. Verder kun je bij setup ook je brake pressure aanpassen om te kijken wat 't beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Een aantal download links:

Full Version 256MB:
Site 1
Site 2
Site 3

Update Version 125MB:
Site 1
Site 2
Site 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor de spiegeltjes. Zeker ff downe deze mod.
Nu nog een mooie LeMans mod voor F1C........... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor die links, kon ze niet vinden :D:D overal down... Ik wacht echt op GTR. Die wordt zo ontzettend goed!!! En idd, ik moet ook nog steeds is een goede le mans mod zien te vinden. De prototype C mod is niet alles... Bovendien zijn de tracks die nu voor le mans verkrijgbaar zijn nogal nep gemaakt. Helaas ook nog steeds oude versies van le mans, want de bochten na de dunlop curve zijn er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
En goede Le Mans mod is dus Sports Car Challenge die binnenkort uitkomt. 't Is eigenlijk een ALMS mod maar er komen ook Le Mans carsets voor. De 2002 versie van het circuit was voor F1-2002 wel beschikbaar, maar die kun je dus ook wel converteren naar F1C. Ook komen er nog nieuwe versies van het circuit uit..
De huidige F1C versie klopt op veel punten niet (veel te breed) maar brengt de sfeer en het gevoel wel goed over vind ik.. blijft een geweldige ervaring met de Prototype C mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Hallo, allemaal. Ik speel zelf redelijk vaak wat race spellen, ETCC/DTM speel ik meestal. Dit draadje volg ik ook al vanaf de mod GTR.
Ik post alleen nooit zoveel omdat ik het niet actief genoeg speel naar mijn mening om hier tussen te gaan zitten blaten. :) :+

Maar nu heb ik het al weer een tijdje niet gevolgt en zie verschillende mods voorbij komen die ik niet heb en toch zou willen proberen, zoals BTCC, Trans-am voor nascar, Prototype C, wat Le Mans mods etc. etc. kan ik nergens download links vinden.
Dit komt omdat ik zelf niet zo in die "scene" zit, en net opmerkte dat www.m4driving.sm tijdelijk offline is wegens het verplaatsen van server en veel links naar die site verwijzen.

Dus mijn vraag komt er een beetje op neer, of de start post misschien aangepast kan worden en upgedate met werkende links en nieuwe mods etc.

Nou in ieder geval alvast bedankt, en veel pro rij plezier allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kRyPtO schreef op 15 juni 2004 @ 20:21:
Hallo, allemaal. Ik speel zelf redelijk vaak wat race spellen, ETCC/DTM speel ik meestal. Dit draadje volg ik ook al vanaf de mod GTR.
Ik post alleen nooit zoveel omdat ik het niet actief genoeg speel naar mijn mening om hier tussen te gaan zitten blaten. :) :+

Maar nu heb ik het al weer een tijdje niet gevolgt en zie verschillende mods voorbij komen die ik niet heb en toch zou willen proberen, zoals BTCC, Trans-am voor nascar, Prototype C, wat Le Mans mods etc. etc. kan ik nergens download links vinden.
Dit komt omdat ik zelf niet zo in die "scene" zit, en net opmerkte dat www.m4driving.sm tijdelijk offline is wegens het verplaatsen van server en veel links naar die site verwijzen.

Dus mijn vraag komt er een beetje op neer, of de start post misschien aangepast kan worden en upgedate met werkende links en nieuwe mods etc.

Nou in ieder geval alvast bedankt, en veel pro rij plezier allemaal.
Je kan ook altijd terecht op het forum van Race Sim Central, daar hebben de meeste modteams een eigen subforum waar je meestal ook de links vind.

Anders zijn idd M4driving of Blackhole Motorsports goede websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Weer een aantal spiegels voor ETCC Evolution:
Full Version 256MB:
Site 1
Site 2
Site 3

Update Version 125MB:

Site 1