hoe krijg ik die porsche supercup aan de praatSpeedy55 schreef op 28 juli 2004 @ 21:22:
En wanneer gaan we porschecuppen heb zin erin.
Ik wil verliezen!!!!!!!!!!!
ik start hem. SCC load. Alles ingestelt
Lauch, run Supercup. En dan start ie F1C zelf

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
moet je scc zelf ook hebbe? die hebk nietSpeedy55 schreef op 28 juli 2004 @ 21:27:
Heb je ook al geprobeerd scconfig.exe en daarna porsche supercup.exe te starten?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
nee hoor, dat was het eerste wat in me opkwam sorry
je moet gewoon 9113dconfig.exe doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy55 op 28-07-2004 21:31 ]
ja werkt nu, is nou niet een supermodSpeedy55 schreef op 28 juli 2004 @ 21:30:
[...]
nee hoor, dat was het eerste wat in me opkwam sorry
je moet gewoon 9113dconfig.exe doen.

iemand CTDP link voor mij?
Heb nog wel even tijd vandaag, zal zo wel vast een room maken in F1RST2.
pass=got
(zoals altijd)
ik ook en ben nog slechter
idem
downloading trackZAMoRANo schreef op 28 juli 2004 @ 22:06:
Room is up, baan is AssenShort.
Ik launch over een paar minuten de practice.
Maar goed, vanavond ben ik er denk ik heel de avond, dus dan gaan we het nog maar eens proberen, iemand nog een suggestie voor een baan?
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Ja dat snapte ik ook al niet. Iedereen reed gewoon door, frank lag al 12 seconden voor.Undeclinable schreef op 29 juli 2004 @ 10:05:
Leuke track, maar de race ging niet echt als gepland bij mijIk dacht ook dat we een formation lap deden, maar was zeker niet zo?
Ik zag opeens helemaal niemand op de startrij staan na het eerste rondje
Maar goed, vanavond ben ik er denk ik heel de avond, dus dan gaan we het nog maar eens proberen, iemand nog een suggestie voor een baan?
en ja, ik heb de circuits gedownload (via F1RSTII)
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 29-07-2004 10:33 ]
Als er een formationlap is, wordt dat ook boven in je scherm aangegeven zodra je weg mag, "Start Formationlap" staat er dan.
Waarschijnlijk zijn er een aantal bestanden, in de map van de baan waar je op rijdt, waar hoofdletters in staan. Probeer die bestanden te hernoemen met kleine letters. Hockshort.SCN wordt dus Hockshort.scn, enz.Joss schreef op 29 juli 2004 @ 10:33:
weet iemand een oplossing voor mijn probleem? Elke (custom) track die ik online speelt laadt ie de eerste keer de goede track, maar dan staat er op de plaats van de "trackbutton" die van San Marino, en na 20s gaat hij dan ook TELKENS San Marino laden![]()
en ja, ik heb de circuits gedownload (via F1RSTII)
zodirect logitech momo stuur halen
SCC opstarten -> bij seizoenen Alle seizoenen aanklikken -> spel opstarten en er weer uit
nog niet getest btw, vanavond wellicht?
my best, ik heb nu ook een stuurJoss schreef op 29 juli 2004 @ 14:30:
oplossing is (waarschijnlijk):
SCC opstarten -> bij seizoenen Alle seizoenen aanklikken -> spel opstarten en er weer uit
nog niet getest btw, vanavond wellicht?
Kom vanavond gerust langs, als het goed is moet er zeker één server up zijn vanavond!
En de beste manier om te oefenen is online en dan goed de betere racers in de gaten houden, en NIET teveel willen meteen, gewoon rustig eerst de goede lijn op een circuit weten te vinden en dan steeds een beetje sneller proberen te gaan.
ikkuz bedoel je?pur_DutchDevil schreef op 29 juli 2004 @ 16:57:
Ja en gister in de race had je toch de tweede beste tijd. Dus de snelheid is er wel.![]()
gister was ik nog @ tobo aan racen
ik ben vanmiddag flink gaan oefenen al met F1 in Hockenheim. gewoon langzaam de lijn begin rijden. En dan elke rondje ietsje sneller
@ moment is er nog geen room
[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 29-07-2004 19:19 ]
Edit: ik heb er al opgezet, track = Zandvoort
[ Voor 14% gewijzigd door Undeclinable op 29-07-2004 19:46 ]
KOM ERAANUndeclinable schreef op 29 juli 2004 @ 19:40:
Ik ga wel even een room opzetten als ik van jullie een track te horen krijgGeen F1-track trouwens, want die worden nog niet ondersteund door F1RST.....
Edit: ik heb er al opgezet, track = Zandvoort
I don't drive fast, I only fly low!

edit:
downloading track, wait for me
[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 29-07-2004 21:06 ]
tot zo!
edit: maar helaas zit de room vol
[ Voor 12% gewijzigd door Frank155 op 29-07-2004 21:45 ]
beetje korte race maarja
we hadden een super leuke baan
Edit:R-B schreef op 29 juli 2004 @ 22:24:
was leuk he jongens net.
beetje korte race maarja
we hadden een super leuke baan
JOSS, accep me ff op msn
dammit, qoute ipv edit

[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 29-07-2004 22:48 ]

Superstart van de rookie in de wagen van Huisman

Uitwijken dus... (en harder remmen)

Weer uitwijken, grasveldje here I come!

Tsja...

Crash dus

Believe it or not, maar dit is dus géén crash

Zo neem je de bocht wel...

Zo niet...

En zo ook niet nee

Andere bocht, maar zo dus ook niet

Want dan ziet je wagen er zo uit...

Nee, zonder achtervleugel gaan die bochten ook niet lukken

And the winner is...
Samengevat:
PerBrokgusa!
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 29-07-2004 23:13 ]
mijn auto is blauw/wit
had maar net die ene gele ontweken.
[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 29-07-2004 23:20 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
en wat rijden jullie gemiddeld op hochenheim? met stuur in F1 wagen
mijn snelst is 1.21 na dag oefenen met stuur ongeveer
Hmm nu 1.20.069
[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 30-07-2004 20:06 ]
Maar ik wil graag nog wel eens op Pergusa rijden met de PSC.
Wie heeft er zin om van de week eens een langere race te rijden? Iets van boven de 20 laps met verplicht 1 pitsstop voor banden ofzo.
Maar dan moeten er wel redelijk wat mensen (6+) meedoen anders wordt het saai.
Dat je F1 leuk vind terwijl er al die geweldige mods zijn met echte raceauto's, maargoed ieder zn smaak.R-B schreef op 30 juli 2004 @ 17:58:
vanavond weer een porsche supercup op Enna Pergusa ?
en wat rijden jullie gemiddeld op hochenheim? met stuur in F1 wagen
mijn snelst is 1.21 na dag oefenen met stuur ongeveer
Hmm nu 1.20.069

En je moet natuurlijk wel even vermelden met welke drivingaids je wel of niet rijd.
Op FTL zijn de beste tijden zonder drivingaids hoog in de 1:14, je hebt dus nog wel even wat te oefenen.
[ Voor 36% gewijzigd door Zamorano op 30-07-2004 20:14 ]

IkZAMoRANo schreef op 30 juli 2004 @ 20:10:
Wie heeft er zin om van de week eens een langere race te rijden? Iets van boven de 20 laps met verplicht 1 pitsstop voor banden ofzo.
Ik heb al aan een aantal long-distance races (en leagues) mee gedaan, dus kom maar op
edit:
*(@&! edit vergeten

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 30-07-2004 20:44 ]
Hmm alles uit behalve, traction/clutch en schakelen.ZAMoRANo schreef op 30 juli 2004 @ 20:10:
Ja gisteren op Enna Pergusa was ik eigenlijk iets te voorzichtig, ik reed vlak achter DutchDevil en wilde genoeg afstand bewaren, ging een beetje van mn lijn af, en toen ging ik dus in de fout bij de chicane. Ik had gewoon mn lijnen moeten rijden zoals ik gewend was.
[...]
Dat je F1 leuk vind terwijl er al die geweldige mods zijn met echte raceauto's, maargoed ieder zn smaak.
En je moet natuurlijk wel even vermelden met welke drivingaids je wel of niet rijd.
Op FTL zijn de beste tijden zonder drivingaids hoog in de 1:14, je hebt dus nog wel even wat te oefenen.
Ik bedoelde Hongary

maar over lange afstand race's. PSC dan he?
[ Voor 75% gewijzigd door R-B op 30-07-2004 23:56 ]
edit:
moest .837 zijn dus
[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 31-07-2004 00:16 ]
Daar heb ik wel zin in, moet het alleen wel ff van te voren weten dan, want ik moet het enigzins plannen.ZAMoRANo schreef op 30 juli 2004 @ 20:10:
Ja gisteren op Enna Pergusa was ik eigenlijk iets te voorzichtig, ik reed vlak achter DutchDevil en wilde genoeg afstand bewaren, ging een beetje van mn lijn af, en toen ging ik dus in de fout bij de chicane. Ik had gewoon mn lijnen moeten rijden zoals ik gewend was.
..................
1.17.693
alles uit behalve: traction, clutch en schakelen
en met alleen clutch aan:
1.19.719
[ Voor 50% gewijzigd door R-B op 31-07-2004 15:20 ]
Ik wil best hosten, maar dan wel een wat langere race.
Rond een uur of 19:00 zet ik wel een room op op F1RST2, kijken we wel of er genoeg animo is.
weet niet tot hoelang ik kan aangezien ik vanavond weer weg ga....
Welke track had je in gedachten?
of welke tracks hebben we nog meer keuze uit
[ Voor 60% gewijzigd door Speedy55 op 01-08-2004 19:00 ]
Maar ik weet eigenlijk niet of het gaat lukken, tijd is ook een beetje krap voor mij.
Verwijderd
pass: got
Ik kan voor stuk of 12 mensen hosten.
Een tiebvoud om precies te zijn.
Komtie: "Please wait while the Setup Wizard installs Porsche Michelin Supercup. This may take several minutes."
Minutes moet volgens mij days zijn.
Unpacken duurde ongeveer 10 min.
Voorbereiden van de installatie duurde 20 min.
En de werkelijke installatie is nou zeker 30 minuten bezig.

Maar er zit schot in denk ik, we zijn zeker op 75% nu.
En dat met de virusscan uit.

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 03-08-2004 12:52 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Maar 't is gelukt
Verwijderd
Maar als ik nu de Nordschleife in F1RST2 wil starten zegt hij dat ik geen geldige Nordschleife versie heb. Ik gebruik dan natuurlijk de originele versie van Kvako (1.1), dus niet mijn geupdate versie van de texturen. Welke versie gebruikt F1RST2, zodat ik eens online met wat mensen op de ring kan rijden, of is er een andere oplossing zodat ik wel die van Kvako kan blijven gebruiken en toch online kan racen?
Ik zag zo snel nog even geen eigen topic hierover, misschien binnenkort eens aanmaken.

rFactor ziet er idd goed uit, maar het lijkt nog steeds dezelfde (oude) graphics engine te zijn, hopelijk komen er nog wat DX9 features in.
Trouwens is er nu eindelijk eens een 2004 formule1 mod of is die nog steeds niet af?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Het loopt nu juist vaak door elkaar heenschnumi schreef op 06 augustus 2004 @ 13:16:
Mmm maar gaat dan alles niet een een beetje door elkaar heen lopen?
Trouwens is er nu eindelijk eens een 2004 formule1 mod of is die nog steeds niet af?
Nee er is nog steeds geen 2004 mod, CTDP2004 duurt nog wel even maar die van Ralph Hummerich had ik eigenlijk al wel verwacht rond deze tijd. Geen idee hoe lang dat nog gaat duren eigenlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door kNarf_ op 06-08-2004 13:21 ]
In de onafhankelijke topics posten idd altijd dezelfde mensen.
Scheelt weer al mn Bookmarks doorpluizen.
Al t nieuws van
F1C + mods
RBR
GTR
GPL
rFactor
diverse Nascar sims
Xpand Rally ?
Netkar
e.d
kan daar wel in.
LFS is wel weer een apart verhaal denk ik, toch iets anders en ook ander publiek.
Dat is ook weer waar. En idd ik had al veel eerder een 2004 mod verwacht maar volgens doet Ralph het dit jaar iets rustiger aan ofzo. Kan volgens mij nog wel even duren jammergenoeg.kNarf schreef op 06 augustus 2004 @ 13:18:
[...]
Het loopt nu juist vaak door elkaar heenDan staat het tenminste in 1 topic.. en in al die aparte topics posten over het algemeen toch steeds dezelfde mensen. Maargoed 't is maar een idee.
Nee er is nog steeds geen 2004 mod, CTDP2004 duurt nog wel even maar die van Ralph Hummerich had ik eigenlijk al wel verwacht rond deze tijd. Geen idee hoe lang dat nog gaat duren eigenlijk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Een SP demo van XPand Rally. Of dit een sim is/wordt, daar verschillen de meningen nog over maar ik denk dat een aantal mensen hier het zeker wil proberen.
Ik dl m nu zelf ook, straks nog even snel proberen.
Edit: schijnt niet om de officiele demo te gaan maar om een oudere versie (press-release?).
Ik wil de link wel weghalen als dat nodig is.
[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 08-08-2004 22:23 ]
Ik ben van online racing af gaan zien sinds ik een aantal keer een aantal aanrijdingen gehad heb met n00bs die dachten dat het leuk was om mensen van de baan af te rijden terwijl ze op kop lagen.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dat soort mensen doen bij ons vrijwel nooit mee en anders resoluut gekicked door de host.Bolk schreef op 08 augustus 2004 @ 23:07:
Hmm, ik zie dat hier nogal vaak online geraced wordt. Lijkt me gaaf om eens mee te doen![]()
Ik ben van online racing af gaan zien sinds ik een aantal keer een aantal aanrijdingen gehad heb met n00bs die dachten dat het leuk was om mensen van de baan af te rijden terwijl ze op kop lagen.
Ja die link was op RSC ook gepost, maar is verwijderd. Maar is 't op zich wat? Kan hem zelf helaas nog niet proberen omdat m'n pc een beetje overhoop ligt ivm nieuwe HD.ZAMoRANo schreef op 08 augustus 2004 @ 22:16:
In afwachting van groen licht voor een algemeen simracing topic, post ik het maar hier aangezien de meeste liefhebbers hiervoor ook in dit topic komen.
Een SP demo van XPand Rally. Of dit een sim is/wordt, daar verschillen de meningen nog over maar ik denk dat een aantal mensen hier het zeker wil proberen.
Ik dl m nu zelf ook, straks nog even snel proberen.
Edit: schijnt niet om de officiele demo te gaan maar om een oudere versie (press-release?).
Ik wil de link wel weghalen als dat nodig is.
Nou ik heb m net even geprobeerd, er zitten 2 auto's in een 4WD Mitsubishi Evo en een FWD Ford Focus, althans dat moeten ze voorstellen.kNarf schreef op 08 augustus 2004 @ 23:51:
[...]
Ja die link was op RSC ook gepost, maar is verwijderd. Maar is 't op zich wat? Kan hem zelf helaas nog niet proberen omdat m'n pc een beetje overhoop ligt ivm nieuwe HD.
Ik heb m meteen op Simulation gezet, standaard is Arcade en ben even gaan rijden. Het is moeilijk om meteen een oordeel te vellen, zoveel referentiemateriaal heb ik niet.
Het is iig niet zo dat je volgas, a la CMR door de bochten heen kunt en ondertussen nog even alles corrigeert. Dat voelt opzich wel goed, alleen vind ik het heel moeilijk om de wagen aan te voelen en het sturen voelt een beetje vreemd, bij insturen reageert de wagen wat laat, wat opzich logisch is op gravel, maar met tegensturen of de wagen omgooien (scandinavian flick bijv.) is het al snel erg venijnig, iets wat je ook niet meteen voelt.
Mischien moet ik de wagen iets anders afstellen, je kan opzich wel redelijk wat alhoewel ik het jammer vind dat alles gegradeerd is in soft-medium-hard enz.
Ook is dit natuurlijk een beta-demo en misschien verandert er nog e.e.a. bij de final, maar de hele game straalt meer arcade uit dan pure sim.
Ik moet de tarmac stage nog even testen morgen, daar ben ik ook benieuwd naar.
Zijn hier ook nog formule renault rijders? Ik ben echt helemaal verslaafd aan die mod
Download hier:
http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=5839
Dit is inclusief patch 1.2:
- 19 auto's uit de GB carrera cup
- Verbeterde cockpit met gear indicatie en snelheidsmeter en hogere res spiegels.
- Blurring wheels
- Paint templates die in je mijn documenten folder zijn geplaatst
- FPS zal iets beter zijn
- San marino en France zijn nu mogelijk met 30+ auto's
En nog wat kleine dingen.
GreetZ DD
Ik zal binnenkort wel wat skins maken, dat is altijd leuk met een Porsche.
Mijn retro Rothmans skin is bijna af.
Jammer dat er nog geen spiegels zijn, ik weet mn Boomtown login niet uit mn hoofd en zit hier op mn werk (met een hele snelle verbinding

Boomtown login wel gevonden nu maar ik krijg het bestand niet binnen. Als ik aan de beurt ben met downloaden klik ik op de link maar die timed out na een aantal minuten.
[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 09-08-2004 12:49 ]
nou hier is ie binnen, hij vloog @max speed (rond de 900KB/sec) naarbinnen, geen timeouts ookZAMoRANo schreef op 09 augustus 2004 @ 12:29:
Ben benieuwd naar de nieuwe cockpit.
Ik zal binnenkort wel wat skins maken, dat is altijd leuk met een Porsche.
Mijn retro Rothmans skin is bijna af.
Jammer dat er nog geen spiegels zijn, ik weet mn Boomtown login niet uit mn hoofd en zit hier op mn werk (met een hele snelle verbinding).
Boomtown login wel gevonden nu maar ik krijg het bestand niet binnen. Als ik aan de beurt ben met downloaden klik ik op de link maar die timed out na een aantal minuten.
iemand even een linkje ervoor..wil het weleens testen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
http://www.racingrenders....004season/RH2004_FULL.jpg
Als ik online ga spelen staat er steeds: ".exe mismatch" of iets dergelijks. Ik heb gezocht, maar ik kan nergens een update of patch vinden?
Overigens lijkt het me leuk om een keer online te racen tegen elkaar. Monza ofzo
Maarja het gaat dus om die patch...
Ik vind het echt een heerlijke klasse, je zit redelijk snel aan je limiet wat het juist zo leuk maakt
Ik heb al 3 x van verschillende mirror een SCC mod gedownload.
3x bij de installatie is ie corrupt!
WTF is er aan de hand? iemand goede link voor mij
Om voor 8 sims elk een apart topic te openen waar steeds dezelfde 10 mensen posten, zie ik niet echt zitten. Fuelke???
Als je bij 3 verschillende mirrors een probleem hebt, ligt het misschien aan jouw.R-B schreef op 14 augustus 2004 @ 12:58:
help?
Ik heb al 3 x van verschillende mirror een SCC mod gedownload.
3x bij de installatie is ie corrupt!
WTF is er aan de hand? iemand goede link voor mij
Maar dan moet je wel specifieker zijn met je probleem.
Nee, na overleg met Fuelke en Terr op IRC hebben we besloten om dit niet te doen. Dit omdat we denken dat het te onoverzichtelijk gaat worden aangezien het te overlappend is. Dus als iemand binnekort een nieuw F1 Challenge 99-02 & mods topic aan wil maken dan zou dat fijn zijnZAMoRANo schreef op 14 augustus 2004 @ 14:14:
We zitten bijna aan de 1000 posts, komt er nou een algemeen simrace-topic?
Om voor 8 sims elk een apart topic te openen waar steeds dezelfde 10 mensen posten, zie ik niet echt zitten. Fuelke???
[...]
Voor verdere discussie/tekst en uitleg hierover kunnen jullie Fuelke even aanschieten op IRC/ICQ ofzo
Wellicht een ISI-sims topic waar we rFactor dan ook in zetten?
Hmm weet je wel wat er allemaal in de startpost moet dan?
graag in dit topic verder:
F1 Challenge 99-02 & mods - deel 4
Als er wat in startpost bij moet, zeg het me via mail of bericht!
Dit topic is gesloten.