Dattie automatisch geopend wordt met notepad maakt niet uit. En dat zip bestand zit in de rootdirectory van de cd met een of andere vage extensie. Probeer alle bestanden van meer dan 5mb te openen met winrar, heb je de verkeerde dan merk je dat vanzelf wel;)
Verwijderd
nou ik heb t gevonden hoor. Werkt nog niet. ik heb verder helemaal niks verandert en toch werkt t niet als ik die backup terugzet. VAAG. Nou savefiles maar backuppen en opnieuw installeren.
Het schoot me net te binnen dat we normaal gezien vandaag de nieuwe versie van ETCC zouden krijgen, maar we zullen wat langer moeten wahten.
ETCC 2003 Mod - Evolution will be delayed
We're sorry to announce that we have to delay the release of ETCC 2003 Mod - Evolution due to several bugs that have to be fixed and a very important non-rsr-related project that has suddenly come between here. We want to apologize for the inconvenience, but we hope you understand that we want to be fully satisfied with the result before releasing it. New expected release date is in the next 10-14 days but a confirmative statement will be made soon.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
is er eigenlijk een mogelijkheid de views te veranderen naast opzijkijken en naar achter?
Met insert, delete, home en end + pijltjestoetsen van je numpad
Misschien wel leuk om te weten, is dat Tom Coronel in het formule 1 programma a.s. zondag in de simulator F1 Challenge zal gaan rijden (ze kwamen er eindelijk achter dat GP4 suckt
) op het Bahrein circuit gemaakt door SDT/CTDP. De track zal helaas voorlopig nog niet voor ons gereleased worden.
Meer info en screenshots in deze Highgear thread
Meer info en screenshots in deze Highgear thread
hehe ben wel benieuwd hoe vaak die dan spint
toch wel netjes dat ze zo'n circuit namaken in een paar dagen, alleen jammer van het vele gras en het donkere asfalt. En jammer dat f1c circuits geen sfeer hebben =/
Tsja ze hebben ook vrijwel geen referentiemateriaal, het gaat er nu ook alleen even om dat de layout redelijk klopt.
En wat betreft die sfeer; probeer Jamespeters track updates eens, echt geweldig gewoon. Standaard zien de circuits er inderdaad niet uit.
En wat betreft die sfeer; probeer Jamespeters track updates eens, echt geweldig gewoon. Standaard zien de circuits er inderdaad niet uit.
thanx zal het eens proberen, tis zo jammer dat het met de originele tracks iig zo is van 'hee ik kom een gebouw tegen! hoort die hier?'
en ze gebruiken bij SBS dacht ik eenmalig f1c (en dan nog een keer in china) omdat de tracklayout met gp4 nog niet te editten is, denk dat ze ook om bovenstaande redenen gp4 gebruiken, het gaat er toch alleen maar om hoe het eruit ziet.
en ze gebruiken bij SBS dacht ik eenmalig f1c (en dan nog een keer in china) omdat de tracklayout met gp4 nog niet te editten is, denk dat ze ook om bovenstaande redenen gp4 gebruiken, het gaat er toch alleen maar om hoe het eruit ziet.
http://www.rsr-forum.net/dload.php?action=file&id=15 << Hi-res screenshots van de WGTS mod.
21 mb aan plaatjes, maar ze zijn super, ziet er strak uitFuelke schreef op 30 maart 2004 @ 17:52:
http://www.rsr-forum.net/dload.php?action=file&id=15 << Hi-res screenshots van de WGTS mod.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
De eerste ingame sound sample van de WGTS mod 
Here's a first preview about how the cars will sound ingame... You can hear Ferrari 575, Chrysler Viper and Saleen S7 on Monza circuit. This sample hasn't been modified, it's just recorded at 21k hrz and converted in Mp3 format. The real audio quality is a bit higher since the engine samples are in 44k stereo 16 bit format, higher than the mp3 that actually you hear.
I hope you'll like it, I can only say that those sounds are really close to the real ones taken in Monza in the last weekend.
Klik
Here's a first preview about how the cars will sound ingame... You can hear Ferrari 575, Chrysler Viper and Saleen S7 on Monza circuit. This sample hasn't been modified, it's just recorded at 21k hrz and converted in Mp3 format. The real audio quality is a bit higher since the engine samples are in 44k stereo 16 bit format, higher than the mp3 that actually you hear.
I hope you'll like it, I can only say that those sounds are really close to the real ones taken in Monza in the last weekend.
Klik
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 31-03-2004 18:13 ]
Holy sh*t...
Klinkt bijna te echt, moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds een beetje twijfel of dit echt ingame is
Hoewel het onnatuurlijke terugschakelen en gasgeven van de AI soms wel duidelijk hoorbaar is.
Klinkt bijna te echt, moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds een beetje twijfel of dit echt ingame is
foutje
[ Voor 98% gewijzigd door paragon op 31-03-2004 20:06 ]
Waar halen jullie die circuits weg die niet standaard in het spel zitten
wil ik ook wel weten eigenlijk, ik wil zandvoort erin
jammer dat de Bahrain track nog nergens te downloaden is
zou dit nieuwe circuit wel eens willen testen
zou dit nieuwe circuit wel eens willen testen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die is er wel/komt er wel.
Alleen is RSC nu down dus kan ik geen WIP pics posten.
Ze zien er wel leuk uit
Ze zien er wel leuk uit
RaceSimCentral, bedoel je? Die's nou online iig... dus posten die pix!SebaZ schreef op 02 april 2004 @ 08:49:
Die is er wel/komt er wel.
Ze zien er wel leuk uit
[ Voor 4% gewijzigd door Valentino Rossi op 02-04-2004 16:20 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
site is "Online" maar toch ook weer niet, en de subdomain sites werken nog helemaal nie
[ Voor 8% gewijzigd door P.K. op 02-04-2004 16:22 ]
Nee, dat sleept nu al een hele tijd aan, dat van die subsites.
Goed nieuws Speedwerx is weer online metd e site op RSC. Petje af voor Tim, Kim en Mikkel. Lang genoeg zeuren bij BoomTown helpt.
Ook meteen wat nieuwe renders hier van de Porsche mod:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?f=291
Site online op:
http://f1200x-helmets.racesimcentral.com/
Ook meteen wat nieuwe renders hier van de Porsche mod:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?f=291
Site online op:
http://f1200x-helmets.racesimcentral.com/
Leuk dat ie online is maar ik zie maar 1 statische pagina. Renders zien er goed uit.
[ Voor 19% gewijzigd door paragon op 03-04-2004 09:38 ]
kwil geen screenies; kwil die track
ik ook, wil hem echt is rijden
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb de laatste Nvidia-drivers geinstalleerd, maar als ik nu de PTC mod wil opstarten krijg ik iedere keer het 3dconfigscherm. Ik laat hem dan testen, alles goed, en als hij dan doorstart, start hij F199-02 op. PC al geboot, maar niets helpt.
Iemand???
Iemand???
Vincere Per Belli
Klik je op het goede icoontje? Kijk eens bij de eigenschappen van PROTOTYPE C V0.99
Staat daar
Als config=PrototypeC.INI ontbreekt start hij F1C
Staat daar
code:
?1
| "X:\F1 Challenge 99-02\F1 Challenge 99-02.exe" config=PrototypeC.INI |
Da's nou net het rare, dat staat er ook.SebaZ schreef op 05 april 2004 @ 10:06:
Klik je op het goede icoontje? Kijk eens bij de eigenschappen van PROTOTYPE C V0.99
Staat daarcode:?
1 "X:\F1 Challenge 99-02\F1 Challenge 99-02.exe" config=PrototypeC.INI

Vincere Per Belli
Dat had ik ook, kreeg t met geen mogelijkheid weer goed. Gewoon de hele mod opnieuw installeren en t werkt weer.
allright. T'is niet anders dan. DankewelZAMoRANo schreef op 05 april 2004 @ 10:31:
[...]
Dat had ik ook, kreeg t met geen mogelijkheid weer goed. Gewoon de hele mod opnieuw installeren en t werkt weer.
Vincere Per Belli
Je hoeft hem zeker niet opnieuw te installeren! Het enige wat je hoeft te doen is uit je orginele config.ini de volgende regel kopieren naar je PrototypeC.ini
VIDEOGUID=...
En het werkt weer
Dit moet je altijd doen bij alle mods als je nieuwe drivers hebt geinstalleerd.
VIDEOGUID=...
En het werkt weer
overigens ik zag die Bahrain track bij Formule 1 op SBS6...
maar eh, wat voor systeem draait dat eigenlijk (welke grafische kaart bijvoorbeeld) want het zag er wel erg vet uit
als ik mijn systeem deze game laat draaien ziet het er toch een stuk minder mooi uit
de lucht vond ik erg mooi en de scherpte en details van de textures op het asfalt bijvoorbeeld
en mijn 9700 pro kan dat niet aan blijkbaar
maar eh, wat voor systeem draait dat eigenlijk (welke grafische kaart bijvoorbeeld) want het zag er wel erg vet uit
als ik mijn systeem deze game laat draaien ziet het er toch een stuk minder mooi uit
de lucht vond ik erg mooi en de scherpte en details van de textures op het asfalt bijvoorbeeld
nou ik weet niet wat jij er zo mooi aan vind ziet er op elke pc wel goed uit 2ghz en een beetje videokaart en je draait al alles max
jouw 9700 pro kan het er makkelijk zo uitlaten zien anders doe je echt iets fout of heb je niet goed gekeken .... want mooi vond ik het er niet uit zien .
en die gast bij sbs kan ook echt niet rijden .......
(in die studio waren weer echt stel losers die qoute gast
)
trouwens die simulator daar is gewooon f1 99-02 met die baghrein die nog niet af is. ( en hebben ze die car texture veranders en staat er sbs6 op die auto )
jouw 9700 pro kan het er makkelijk zo uitlaten zien anders doe je echt iets fout of heb je niet goed gekeken .... want mooi vond ik het er niet uit zien .
(in die studio waren weer echt stel losers die qoute gast

trouwens die simulator daar is gewooon f1 99-02 met die baghrein die nog niet af is. ( en hebben ze die car texture veranders en staat er sbs6 op die auto )
[ Voor 40% gewijzigd door BruceLee op 05-04-2004 12:30 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Goh hij dee ook niet zen best hey en hij had een blesure ging er meer om hoe de track eruit zag en wat voor bochten. Als ik zoveel zit te lullen ga ik ook niet op 110% rijden.
toch blijven al die gasten irritant en als hij dan toch zo rustig reed flikket ie ook nog van de baan minardi ,jos ect
(allemaal kneuzen)
maar dat is misschien heel persoonlijk
Update ( idd ik zeik veel af ;P )
maar dat is misschien heel persoonlijk
Update ( idd ik zeik veel af ;P )
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 05-04-2004 13:12 ]
Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeiken.
Voorheen hadden ze GP4, waarschijnlijk is daar Bahrein nog niet voor te verkrijgen, dus hebben ze F1C gebruikt. Hopelijk houden ze het bij F1C, deze game is gewoon veler maar beter en mooier dan GP4BruceLee schreef op 05 april 2004 @ 12:28:
nou ik weet niet wat jij er zo mooi aan vind ziet er op elke pc wel goed uit 2ghz en een beetje videokaart en je draait al alles max
(in die studio waren weer echt stel losers die qoute gast)
En de baan was niet eens heel mooi, miste veel textures, maar ja tis een beta...
En die Coronel mag best wel meer gas geven
[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 05-04-2004 13:26 ]
dat zei ik net en dan noemen ze me een zeiker
Wee tje waarom op sbs6 zo mooi was?
Ze hadde een mod geinstaleerd:
http://racingmag.gamesurf...&PHPSESSID=415de445a2975d
Dat zag ik meteen aan de wielen
Ze hadde een mod geinstaleerd:
http://racingmag.gamesurf...&PHPSESSID=415de445a2975d
Dat zag ik meteen aan de wielen
welke mod dan?
en bij mij ziet er helaas bij lange na niet zo uit
en ja tis een 9700 pro
laatste geformateerd maar nog 0 verbetering
en ja tis een 9700 pro
Ze reden met een default auto (op die paint na dan)
High Quality Season 2003 ModPhusebox schreef op 05 april 2004 @ 15:45:
welke mod dan?
en ja tis een 9700 pro
Dieses Package enthält:
2003 High Detail Carshapes
2003 High Resolution Texturen
2003 streckenabhängige Veränderungen an Shapes und Texturen
2003 NT Texturen
2003 High Resolution Helme
2003 Fahrernamen
2003er Streckenreihenfolge
2003er Boxenreihenfolge
2003er Statistiken
2003er Fahreroveralls
Downshift Backfires
Neu 3D und 2D Felgen für jedes Team
Neue Bremsscheiben und Bremsklötze für jedes Team
neue Reifenshapes & Texturen
http://racingmag.gamesurf...loads.php?op=get&file=110
moet je buiten f1c spelen
Pfffft *leokennis is begonnen met handmatig schakelen in ETCC*. OK opschakelen is een eitje alleen...ik ga steeds de mist in bij down-schakelen; als ik een bocht inga weet ik nooit hoe hard ik er weer uit kom, en dus ook net tot welke gear ik terug moet wat in het echt mening kpotte versnellingsbak tot gevolg zou hebben...en vele spins
leoaq.fm // Jeune Loop
Gewoon elke keer terug schakelen als dat moet. Zo zit je altijd in de goede versnelling.leokennis schreef op 05 april 2004 @ 19:04:
Pfffft *leokennis is begonnen met handmatig schakelen in ETCC*. OK opschakelen is een eitje alleen...ik ga steeds de mist in bij down-schakelen; als ik een bocht inga weet ik nooit hoe hard ik er weer uit kom, en dus ook net tot welke gear ik terug moet wat in het echt mening kpotte versnellingsbak tot gevolg zou hebben...en vele spins
Dat werkte perfect. Mooi mankNarf schreef op 05 april 2004 @ 10:49:
Je hoeft hem zeker niet opnieuw te installeren! Het enige wat je hoeft te doen is uit je orginele config.ini de volgende regel kopieren naar je PrototypeC.ini
VIDEOGUID=...
En het werkt weerDit moet je altijd doen bij alle mods als je nieuwe drivers hebt geinstalleerd.
Vincere Per Belli
Kwestie van gevoel over het spel krijgen... je kunt beter eerst zo voorzichtig mogelijk erdoorheen gaan... en steeds een beetje harder... dan herken je de grens vrij snel...leokennis schreef op 05 april 2004 @ 19:04:
En zorgen dat je niet een te lage versnelling hebt bij het uitaccelereren. Dan spin je ook vrij snel
leoaq.fm // Jeune Loop
iemand?
leoaq.fm // Jeune Loop
ik heb vandaag prototype c mod geinstalleerd maar na het intro filmpje crasht ie naar desktop
iemand enig idee?
iemand enig idee?
Ja, starten met Prototype C Launch.exe en niet met de snelkoppeling die in je dir staat.
Dan krijg je een menu en daar kun je wat setting invullen, dan moet ie werken.
Dan krijg je een menu en daar kun je wat setting invullen, dan moet ie werken.
Don't dream your life, live your dream.
Verwijderd
Ik vind Prototype C nou niet echt zo leuk, het rijdt een beetje als stront.. omdat ik geen stuurtje heb is dat nogal lastig te veranderen.
Gisteren ook lekker met de Prototype C mod aan de gang geweest. Als je je over de stuurlag heen kan zetten (met de bekende kwispeldrifts als gevolg) is het echt leuk rijden 
Jammer dat niet alle engine sounds cool zijn. Een V12 moet huilen verdorie
Jammer dat niet alle engine sounds cool zijn. Een V12 moet huilen verdorie
Wat bedoel je dan precies met stuurlag? Heb namelijk nergens last van met m'n momo.
Jij hebt ook pijltjestoetsen in je auto zittenVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:15:
Ik vind Prototype C nou niet echt zo leuk, het rijdt een beetje als stront.. omdat ik geen stuurtje heb is dat nogal lastig te veranderen.

Zonder stuurtje kun je m.i. geen oordeel vellen over de physics van een mod.Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:15:
Verwijderd
Ik vind Prototype C mod echt super! Geweldig om met die auto's met al dat geweld aan boord en zeer veel downforce over circuit te racen, proberen het gas zo goed mogelijk te doseren... echt super!
Verwijderd
doe ik ook niet, vind het alleen met pijltsjestoetsen niet leuk om te doen, dus wordt het toch waarheid, ik moet een stuur aanschaffen.. naja, kan ik lekker oefenen, totdat de Nederlandse Formule Renault Mod uitkomtZAMoRANo schreef op 09 april 2004 @ 09:25:
[...]
Zonder stuurtje kun je m.i. geen oordeel vellen over de physics van een mod.
De besturing is niet direct genoeg.kNarf schreef op 09 april 2004 @ 00:29:
Wat bedoel je dan precies met stuurlag? Heb namelijk nergens last van met m'n momo.
Als je heel, heel snel je stuur van links naar rechts beweegt dan liggen de handelingen op het scherm gewoon een fractie van een seconde achter. Echt een fractie van een seconde en een leek zal het niet eens doorhebben. Als je heel nerveus rijdt (zoals ik) is dat redelijk funest.
Bij Papy-sims heb ik nergens last van. Misschien is dat het verschil ook wel, dat ik gewoon een andere engine gewend ben sinds.. ehh.. 1998 ofzo
Maar verder is 'ie vet cool. Paar kleine bugjes nog (beetje gekke bandencompounds, sommige dubbel) maar verder een prima mod. Gelukkig komt er met GTR degelijke multiplayer. Heb daar enorm veel zin in
[ Voor 15% gewijzigd door Lister_Storm op 09-04-2004 17:10 ]
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:41:
[...]
doe ik ook niet, vind het alleen met pijltsjestoetsen niet leuk om te doen, dus wordt het toch waarheid, ik moet een stuur aanschaffen.. naja, kan ik lekker oefenen, totdat de Nederlandse Formule Renault Mod uitkomt
Dan moet je t iets anders verwoorden denk ik want nu lijkt het net alsof je de mod slecht vind.Ik vind Prototype C nou niet echt zo leuk, het rijdt een beetje als stront..
Hmm ik heb dit vaker gehoord, het schijnt dat op sommige systemen een aantal settings in de .PLR file dit kunnen verhelpen.Lister_Storm schreef op 09 april 2004 @ 17:09:
[...]
De besturing is niet direct genoeg.
Als je heel, heel snel je stuur van links naar rechts beweegt dan liggen de handelingen op het scherm gewoon een fractie van een seconde achter. Echt een fractie van een seconde en een leek zal het niet eens doorhebben. Als je heel nerveus rijdt (zoals ik) is dat redelijk funest.
Bij Papy-sims heb ik nergens last van. Misschien is dat het verschil ook wel, dat ik gewoon een andere engine gewend ben sinds.. ehh.. 1998 ofzo
Maar verder is 'ie vet cool. Paar kleine bugjes nog (beetje gekke bandencompounds, sommige dubbel) maar verder een prima mod. Gelukkig komt er met GTR degelijke multiplayer. Heb daar enorm veel zin in
Maar het is ook goed mogelijk dat je een andere engine gewend bent die net wat anders reageert.
Ja degelijke multiplayer, daar is nu echt behoefte aan. Echt jammer dat dat met F1C niet echt goed kan.
hehe,
BruceLee en ik gingen net ff oefenen.
San Marino, 2003
WE gingen oefenen het manual schakelen
lol hele tijd hij eerste, toen bam ik 2x dik eronder
hehe, manual rulezz

maja hij zal straks wel weer sneller zijn
Oja de tijden
R-B
Manual: 1.21.9**
Auto: 1.21.5**
BruceLee
Manual: 1.22.746
Auto: 1.20.899
BruceLee en ik gingen net ff oefenen.
San Marino, 2003
WE gingen oefenen het manual schakelen
lol hele tijd hij eerste, toen bam ik 2x dik eronder
hehe, manual rulezz
maja hij zal straks wel weer sneller zijn
Oja de tijden
R-B
Manual: 1.21.9**
Auto: 1.21.5**
BruceLee
Manual: 1.22.746
Auto: 1.20.899
BAR 2003 1.21.863
[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 09-04-2004 23:19 ]
2003 modSpeedAddict schreef op 09 april 2004 @ 23:02:
Welke mod is dat? etcc?
edit:
Die tijden hierboven dus
dat de computer schakelt
2003 mod van Ralf Hummerich?
Vooral bij touringcars met veel vermogen is het veel beter om zelf te schakelen. Zo kan je makkelijker wheelspin vorkomen e.d.
Uiteindelijk is het gewoon sneller ook...
Geldt niet echt voor ETCC, maar oké
Uiteindelijk is het gewoon sneller ook...
Geldt niet echt voor ETCC, maar oké
Heb net ook Prototype C geinstalleerd en ik vind het tot nu toe best wel vet.
Al die oude bakken met Lammers, schumacher, villeneuve.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
jup
Goed nieuws wat betreft de 2004 auto's en tracks (CTDP) 
After a long time of hard work we wanna present you the first screens of our Mod.
http://racingmag.gamesurf...549d445a88ddb6f81a5749c0a
4 cars are finished and another 4 cars are close to it. So i want to explain what we're planning to do.
First we want to release a 2004Set with all 2004 Carshapes,Textures,Helmets,Helmetshapes,Rims/Tyres (Melbourne Versions) + Bahrain + 2003 Hungary -Version.
Then to the middle of the real F1 Season, we plan to release an Add On with Updates of each car with Track dependent Stuff (means wings and Textures for all Tracks, maybe new chassis we will see) + maybe a new Barcelona version 2004.
After end of the Season 2004 an update again with all seen stuff in real F1, means Track dependet stuff, Shanghai and maybe a complete new Menu.
So you'll see this year we wanna do something big. Stay tuned
nu ff hopen dat RH ook een 2004 gaat maken 
ze zijn wel veel van plan, wacht met smart op die 2004 mod
ze zijn wel veel van plan, wacht met smart op die 2004 mod
[ Voor 43% gewijzigd door R-B op 11-04-2004 12:12 ]
Uiteraard gaan Ralph en Ivo ook weer een 2004 mod maken
Die zal alleen lang niet zo uitgebreidt zijn als die van CTDP. CTDP maakt eigenlijk een complete mod (physics, tracks etc.) en RH alleen een carset.
Hier zijn al wat pics te vinden:
http://dynamic6.gamespy.c...um/album_cat.php?cat_id=5
[ Voor 33% gewijzigd door kNarf_ op 11-04-2004 12:15 ]
Verwijderd
(geen mod)
zeg hoe stellen jullie de sensetivity in van die pedalen? Als ik met low tractioncontrol rijd dan spin ik dus echt wel vaak (gewoon oefenen?) Ik wil dus meer kunnen spelen met de heoveelheid gas dat ik geef en niet wel of geen gas. Dat moet toch wel geleidelijker kunnen. Ik heb hier het microsoft ff wheel (geen usb maar gameport)
zeg hoe stellen jullie de sensetivity in van die pedalen? Als ik met low tractioncontrol rijd dan spin ik dus echt wel vaak (gewoon oefenen?) Ik wil dus meer kunnen spelen met de heoveelheid gas dat ik geef en niet wel of geen gas. Dat moet toch wel geleidelijker kunnen. Ik heb hier het microsoft ff wheel (geen usb maar gameport)
Hmm ja in principe is het gewoon oefenen.Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 16:46:
(geen mod)
Maar het is wel prettig om je pedalen precies zo in te kunnen stellen als jij prettig vind. Dit is allemaal wel redelijk in te stellen in de controller settings van F1C.
Ik gebruik zelf ook nog DXTweak2 daarbij, vind ik iets overzichtelijker en je kunt het bereik van je assen instellen.
o lol, ze zijn zelfs al bezigkNarf schreef op 11 april 2004 @ 12:14:
Uiteraard gaan Ralph en Ivo ook weer een 2004 mod makenDie zal alleen lang niet zo uitgebreidt zijn als die van CTDP. CTDP maakt eigenlijk een complete mod (physics, tracks etc.) en RH alleen een carset.
Ben gisteren nogmaals stevig aan het sleutelen geweest met mijn stuursettings. Alhoewel de stuurlag nog wel aanwezig is heb ik wel wat andere settings veranderd (vooral de sensitivity). Stukken beter speelbaar nu, terwijl het toch nog realistisch is 
Nu nog degelijke online mogelijkheden...
O lord won't you buy me.. a game called GTR...
Nu nog degelijke online mogelijkheden...
O lord won't you buy me.. a game called GTR...
Iemand al in de prototype C mod le mans op 100% gereden
(352 laps...)?

leoaq.fm // Jeune Loop
Uhm jah jammer genoeg heb ik ook een leven naast sim racen. 356 rondes is mij iets teveel tijd. Alhoewel als dadelijk de SCC mod uit is zijn er plannen voor een 24 hrs race online met 100Mbit servers. Dat zou wel leuk zijn. Moet je wel een team kunnen samenstellen. Want in je eentje is vrij uhmmmmmm moeilijk.
GreetZ DD
GreetZ DD
Afgelopen zaterdag in de EEL moesten we 1250 kilometer, wat neerkwam op ruim 7 uur rijden. Ik reed in een team van 2 man, helaas verneukte ik in mijn 2e stint de motor... schakelfoutjeleokennis schreef op 13 april 2004 @ 15:14:
Iemand al in de prototype C mod le mans op 100% gereden(352 laps...)?

^^ Somebody's reading my mind
Er is een petition gestart om EA zo ver te krijgen een patch uit te brengen zodat F1C voortaan een mogelijkheid krijgt om een dedicated server te draaien. Dus doe jezelf en je medeweggebruikers een plezier en teken ff.
Thnx!
http://www.petitiononline.com/F1challD/petition.html
Thnx!
http://www.petitiononline.com/F1challD/petition.html
Ik kan je ook nu wel vertellen dat zo'n actie geen nut zal hebben. Los van het feit dat het spel financieel niet (meer) aantrekkelijk genoeg is om zo'n patch te rechtvaardigen, is er ook nog eens de Formule 1 licensie die het gebruik van dedicated servers verbiedt. Vraag me niet waarom trouwens, maar dat heb ik ooit eens gehoord.
Ja klopt.kNarf schreef op 13 april 2004 @ 20:53:
Ik kan je ook nu wel vertellen dat zo'n actie geen nut zal hebben. Los van het feit dat het spel financieel niet (meer) aantrekkelijk genoeg is om zo'n patch te rechtvaardigen, is er ook nog eens de Formule 1 licensie die het gebruik van dedicated servers verbiedt. Vraag me niet waarom trouwens, maar dat heb ik ooit eens gehoord.
Heeft de FIA een stokje voor gestoken meen ik. Maar ach aan de andere kant kan het tekenen van zo'n petitie weinig kwaad.
Verwijderd
Screenshotje van onze upcoming Formule Renault Mod.. later meer screenshots.. en ja, ik weet het, de positie van de coureur klopt niet, maar dit is al gefixed, maar ik ben nog niet in bezit van het nieuwe model, ook de achtervleugel in dit shot klopt nog niet, maar hier moeten jullie het eerst maar mee doen.

Ziet er zeker flex uitVerwijderd schreef op 15 april 2004 @ 09:08:
Screenshotje van onze upcoming Formule Renault Mod.. later meer screenshots.. en ja, ik weet het, de positie van de coureur klopt niet, maar dit is al gefixed, maar ik ben nog niet in bezit van het nieuwe model, ook de achtervleugel in dit shot klopt nog niet, maar hier moeten jullie het eerst maar mee doen.
[afbeelding]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
hhe die se7en ziet er wel geinig uit
Verwijderd
Nissan Micra Cup is ook een aardig nieuwe mod:
http://www.f1simlinks.com/main/mods/nmicra/nmicra.htm
En ook JX season 2003 en NRD 2004.
http://www.f1simlinks.com/main/mods/nmicra/nmicra.htm
En ook JX season 2003 en NRD 2004.
iemand voor mij snelle link voor dtm 2002 trackpack en update 1.1
Verwijderd
Kijk hier eens:R-B schreef op 18 april 2004 @ 15:09:
iemand voor mij snelle link voor dtm 2002 trackpack en update 1.1
http://www.drivingitalia.net/sezioni.php?sez=files
200KB/s snel genoeg?
Die is niet echt pas aangekondigt die is al zeer lange tijd in productie. Heb er maanden geleden al een beta van ontvangen.
o ja bedanktVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 15:33:
[...]
Kijk hier eens:
http://www.drivingitalia.net/sezioni.php?sez=files
200KB/s snel genoeg?
ik had die site zelf ook al maar over trackpack heengeleze
btw hij is 45 kb, altijd nog beter dan 1 kb die ik had
Was alleen de Porsche 934 RSR. Maar laat ik t zo zeggen de physics hebben nog wat werk nodig. Riding on ice
Verwijderd
zo in de zin van Nissan?pur_DutchDevil schreef op 18 april 2004 @ 23:23:
Was alleen de Porsche 934 RSR. Maar laat ik t zo zeggen de physics hebben nog wat werk nodig. Riding on ice![]()
Dit topic is gesloten.