Ik ben een HCS aan het samenstellen voor een redelijke prijs. Nu heb ik zelf een sony dvd speler (NS-DP330). Alleen de receiver en boxen ontbreken nog. Ik heb uiteraard de nodige topics over Home cinema systems gelezen, alleen lijkt het daar te gaan over wie de duurste en mooiste heeft. Ik wil maximaal 350 euro aan een receiver uitgeven. Nu heb ik de volgende op het oog:
Wie kan mij vertellen welke van de drie de beste prijs-kwaliteitsverhouding heeft.
![]() | Sony STR-DE 695 Dolby Digital / DTS-ES / Dolby Pro Logic II - Dekoder - 32 Bit Full DSP - 5x120 W RMS - - Control A1 II - 3 optical digital Input - 5.1 Multichannel INPUT- 1 optical Output - 1 Subwoofer-Output |
![]() | Sony STR-DB 790 Vermogen Uitgangsvermogen (per luidspreker) 100 Watt Aantal luidsprekers 6 Home theater functies Decoder Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS Digital Surround Virtual Surround Aantal surround modes 8 Input / Output Audio in 3 Audio uit 1 Video in 5 Video uit 2 S-Video Digitale ingang(en) coax, optisch 5.1-ingang 6.1-ingang Tuner RDS Voorkeuzezenders 30 |
![]() | ONKYO TX-SR 500 E 35 Segment Dot Matrix Fluorescent Display 5 x 85 W / 6 Ohm / 1 KHz /DIN continuous power output Cinema Filter Color-Coded Speaker Terminals Crossover Adjustment for Bass Management (80/100/120 Hz) Dolby Pro Logic II Dual Banana Plug-Compatible Speaker Posts for all Cannels Extended Frequency Response Multichannel Audio Input for DVD-Audio Optimum Gain Volume Circuitry Wide Range Amplifier Technology (WRAT |
Wie kan mij vertellen welke van de drie de beste prijs-kwaliteitsverhouding heeft.
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 61772 op 21-08-2004 13:56 . Reden: image update ]