There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
Das wel balen.Marcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 23:40:
[...]
Leukert, daarom hebben ze nog wel hulp nodig![]()
En niet jezelf in de underdog positie manouvreren. Je aanwas is de beste van allemaal!
Overigens kan Dukebox DF niet draaien op zijn blades want de sourcecode is niet beschikbaar ter hercompilatie. Die zullen we dus waarschijnlijk niet zien bij deze Stampede.
Ik had eigenlijk wel gerekend dat Dukebox mee zou doen
En we zetten ons zeker niet neer als underdog hoor
Maar het valt me op dat andere teams dat wel doen.
Wij hebben gewoon veel reclame gemaakt op andere sites buiten GoT en DPC om.
We hebben ook echt leden erbij die geheel nog nooit van DPC gehoord hadden.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 23:43 ]
De oude koeien hebben geen hulp nodigVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:25:
Andere teams klagen wel over wij hebben hulp nodig, maar ze kijken even niet naar de grote user zoasl b.v. Akra.
En waarom zie ik Dukebox nog nergens bij staan
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
De link van deze stats kunnen jullie zo spoedig mogelijk vinden op het forum.
Of hier op GOT
Verwijderd
Voeg MR er nou maar aan toe, want als ik alles zo bekijk hebben jullie het echt nodig.Spheroid schreef op 04 januari 2004 @ 23:43:
[...]
De oude koeien hebben geen hulp nodig. Wij doen al DF en kennen alle ins en outs. We hebben echter wel leuke borrels
en leden zijn welkom
.
Als je naar de stampede stats kijt moet je namelijk wel rekening houden dat de meeste stampede teams nog lang niet op power zijn he
Zijn er ook kennismakingsborrels waarbij we kunnen kijken of we het wel leuk vinden bij jullie??Spheroid schreef op 04 januari 2004 @ 23:43:
De oude koeien hebben geen hulp nodig. Wij doen al DF en kennen alle ins en outs. We hebben echter wel leuke borrels
en leden zijn welkom
.
Wie Kim is trouwens ... Kim is de heetste chick van heel switch ... Richard is haar verloofde... maar wie weet is Kim over een tijdje wel vrijgezel en opzoek naar een leuk DPC'ertje om in de late uurtjes mee te "kletsen".
De reclame is bijna om ... dus geniet van de spanning
Verwijderd
Tja je zou het bijna vergeten, maar wij bieden ook eigen live statsTeak schreef op 04 januari 2004 @ 23:44:
De mensen van de stampertjes die tot nu toe in de lijst van Allied op pagina 1 staan zijn toegevoegd aan onze eigen stampede stats.
De link van deze stats kunnen jullie zo spoedig mogelijk vinden op het forum.
Of hier op GOT
Verwijderd
Tja, dan val ik af.Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 23:46:
[...]
Zijn er ook kennismakingsborrels waarbij we kunnen kijken of we het wel leuk vinden bij jullie??
Wie Kim is trouwens ... Kim is de heetste chick van heel switch ... Richard is haar verloofde... maar wie weet is Kim over een tijdje wel vrijgezel en opzoek naar een leuk DPC'ertje om in de late uurtjes mee te "kletsen".
De reclame is bijna om ... dus geniet van de spanning
Heb het net even met de vrouw overlegt, maar ze wil haar PC zelf inzetten voor de stampede en niet afstaan aan Kim.
Sorry
Verwijderd
En je staat erbij.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:49:
Ik wil graag de stampertjes joinen:
username op DF: Zippie
Welkom bij De stampertjes
En nog 8 minuten en we weten wat Team Switch gaat doen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 23:52 ]
Verwijderd
Tuurlijk hebben we jullie nodig.Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 23:53:
Hebben de stampers Switch nog wel nodig met Zip erbij ... Is Kim strax de huilende 3de ... en zal er in een graaskundig genootschap gegraasd gaan worden ... nog slechts enkele ogenblikken scheiden ons van de ontknoping ...
We hebben wel een hoop leden, maar veel daarvan hebben maar 1 PC
Ben zelf tot nu toe de grootste user van ons team, en kan nou niet echt zeggen dat ik tevreden ben over mijn output.
Welkom in ons midden
May the Cruncy Force be with you
Kom en join het leukste team met de mafste naam!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Kim heeft het uitgemaakt met Richard ... Wulpse chick loopt nu rond op Switch ... *members only* ... wie zal haar kunnen troosten tijdens de voor haar zo moeilijke nacht ...
De nieuwe Idol van 2004 word ... RoyalFlusher and the singing Coolers
Nu het spannendse van de hele avond ...
Er zal er maar 1 de winnaar kunnen zijn ...
Geen 2 dus
Het team dat van switch de meeste stemmen kreeg ...
Het team dat de vorige keer ook al meedeed ...
Het team dat de bekende power van switch zal krijgen gedurende de stampede ...
Het is niet het Verenigd Graaskundig Genootschap ... Wij zijn niet graaskundig opgeleid ...
Het is niet #dpc ... kunnen namelijk niet via MSN'en met deze mensen ...
Het is .... En die muis zei tegen de olifant ... of de stampertjes ...
TROMGEROFFEL ...
FELI ... EN DIE MUIS ZEI TEGEN DE OLIFANT
Dat het maar een mooie samenwerking mag worden
[ Voor 1% gewijzigd door Mark83 op 05-01-2004 00:06 . Reden: Typo's :$ ... en ook nog erge :$ ]
Welkom Switch
* Marcelloz maakt een rondedansje
Mobster en Heineken, kommaar met het bier!
Morgen weer vroeg werken, maar hier bleef ik wel ff voor op
ow en psst: het is (inclusief quotes en puntjes) "En die muis zei tegen de olifant..."
[ Voor 43% gewijzigd door Marcelloz op 05-01-2004 00:04 ]
Ja die zij er verspreid over het hele land, van Groningen tot Breda! Mooiste is natuurlijk als je ff naar Leiden kan komenMark83 schreef op 04 januari 2004 @ 23:46:
[...]
Zijn er ook kennismakingsborrels waarbij we kunnen kijken of we het wel leuk vinden bij jullie??
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Dus Switch wil niet winnenMark83 schreef op 05 januari 2004 @ 00:00:
DE ONTKNOPING!!!
Kim heeft het uitgemaakt met Richard ... Wulpse chick loopt nu rond op Switch ... *members only* ... wie zal haar kunnen troosten tijdens de voor haar zo moeilijke nacht ...
Geen 2 dus...
Het is niet het Verenigd Graaskundig Genootschap ... Wij zijn niet graaskundig opgeleid ...
Het is .... En de muis zei tegen de olifant ... of de stampertjes ...
TROMGEROFFEL ...
FELI ... EN DE MUIS ZEI TEGEN DE OLIFANT
EN DE MUIS ZEI TEGEN DE OLIFANT is bij deze grootste concurent geworden en ik ga er alles aan doen om van jullie te winnen.
En die muizen, van harte met jullie mooie aanwinst.
Jullie zullen het nodig hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 00:05 ]
Verwijderd
he, een nieuw team. Gaat dat niet verwarrend worden met namen die zo op elkaar lijkenMark83 schreef op 05 januari 2004 @ 00:00:
DE ONTKNOPING!!!
Geen 2 dus...
Het is .... En de muis zei tegen de olifant ... of de stampertjes ...
TROMGEROFFEL ...
FELI ... EN DE MUIS ZEI TEGEN DE OLIFANT
SuccesVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:02:
[...]
EN DE MUIS ZEI TEGEN DE OLIFANT is bij deze grootste concurent geworden en ik ga er alles aan doen om van jullie te winnen.
[ Voor 56% gewijzigd door Crack op 05-01-2004 00:08 ]
En zal er persoonlijk ook nog wat pc's bij zetten! (Mijn plan was 1 pc)
Maar dat worden er nu zeker meer!
Beetje fout quotenVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:03:
[...]
he, een nieuw team. Gaat dat niet verwarrend worden met namen die zo op elkaar lijken?

Doe ik met je mee. Vanaf morgen weer een bak erbijVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:02:
[...]
...en ik ga er alles aan doen om van jullie te winnen.
Dan is het helemaal goed dat switch niet bij de stampers zitTeak schreef op 05 januari 2004 @ 00:06:
De rest van de stampertjes sluit zich bij Allied aan!
En zal er persoonlijk ook nog wat pc's bij zetten! (Mijn plan was 1 pc)
Maar dat worden er nu zeker meer!
Verwijderd
Reken maar op een mooie stijd.Mark83 schreef op 05 januari 2004 @ 00:08:
[...]
Dan is het helemaal goed dat switch niet bij de stampers zit... Het gaat uiteindelijk toch om DPC ... niet om de stampede ... alhoewel dat ook verdomt leuk gaat worden
Nu jullie pas UD gedaan hebben kan ik de power aardig goed inschatten, en ik denk niet dat het voldoende zal zijn
En voor die oude koeien.
Zet MrMr ook maar in jullie team, want dat geeft teminste een doel om voor te werken.
Boeien ... Ze is weer vrijgezel dus ik ga het eens lekker vieren met haarMarcelloz schreef op 05 januari 2004 @ 00:02:
ow en psst: het is (inclusief quotes en puntjes) "En die muis zei tegen de olifant..."
[/sub]
--> doet mee met dutch power cows (360 members op dit moment)
Er blijven altijd pc's achter op een project! Dus wat extra strijd onderling is volgens mij wel goed!Mark83 schreef op 05 januari 2004 @ 00:08:
[...]
Dan is het helemaal goed dat switch niet bij de stampers zit... Het gaat uiteindelijk toch om DPC ... niet om de stampede ... alhoewel dat ook verdomt leuk gaat worden
En de nieuwe members die we erbij halen als DPC blijven hopelijk ook hangen als we er zo'n strijd van maken!
Die natuurlijk iedereen wil winnen. Maar waar wij nu net de sterkste van zijn

Verwijderd
password = ********
gelieve aan te melden bij stampede team = Stampertjes (leuk naampje)
Ik begin daar ook heel veel voor te voelen als ik de huidge ontwikkelingen zo zie. Maar, MrMr moet het wel zelf willen.....Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:11:
Zet MrMr ook maar in jullie team, want dat geeft teminste een doel om voor te werken.
Nu MAWEK en Koen nog.........
Verwijderd
Dat was gisteren nog 281ScSi_009 schreef op 05 januari 2004 @ 00:13:
@DF Nick: Scsi
Verwijderd
En je staat erbij.Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:14:
username = tmmk (as always)
password = ********
gelieve aan te melden bij stampede team = Stampertjes (leuk naampje)
Welkom bij De Stampertjes
hehe, ik was 359ScSi_009 schreef op 05 januari 2004 @ 00:13:
@DF Nick: Scsi
DF Nick: Tielenaar
ik heb hier een XP2000+, Duron1600 en AMD TB1333, ik zal kijken wat ik kan betekenen.
* Heineken plopt een biertje open en verwelkomt Switch, DPC Dynamite, Popipipo, Brinky en b3avis

[ Voor 5% gewijzigd door Heineken op 05-01-2004 01:03 ]
'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'
oftewel...
join if you dare
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Verwijderd
Ik heb me net aangemeld als "DPC Bartjuh"
Team: En de muis zei tegen de olifant; wat stampen we lekker he ?
Moet ik me nou ook nog eens apart aanmelden bij DPC ofzo ? ik ben geen reguliere grazer, doe wel mee aan de stampede, en ik ben gek op biefstuk
Welke client raden jullie aan ? eentje die in XP blijft draaien ook als je uitlogt ? screensaver gaat niet werken bij mij
Edit: op de site vind ik text based of screensaver, waar zijn de alternatieven
Vervolg, de screensaver kan met meer RAM sneller
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 01:26 ]
MrSubborn, het makkelijkste is denk ik om de textbased-client te gebruiken en hierbij dfGUI te gebruiken zodat je alles makkelijk kan beheren en instellen. In de FAQ staat alles aardig goed uitgelegd, verdere vragen kan je beter stellen in de DF DPCH Suc6!
bigbakkus, de vlaai vam gisteren is al op (was m'n ontbijt vandaag), maar ik ga nog een leuk doel verzinnen om een nieuwe vlaai weg te kunnen geven
Verwijderd
De text client gaat met meer ram ook sneller, en nog altijd sneller dan de screensaver, het is een kwestie van instellen. Er zwerft hier wel ergens een link naar een howto rond.Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 01:19:
Ik vind het een leuk ID, heb nieuwe PC, dus ik doe mee![]()
Ik heb me net aangemeld als "DPC Bartjuh"![]()
Team: En de muis zei tegen de olifant; wat stampen we lekker he ?
Moet ik me nou ook nog eens apart aanmelden bij DPC ofzo ? ik ben geen reguliere grazer, doe wel mee aan de stampede, en ik ben gek op biefstuk![]()
Welke client raden jullie aan ? eentje die in XP blijft draaien ook als je uitlogt ? screensaver gaat niet werken bij mij
Vervolg, de screensaver kan met meer RAM snellerdaar ga ikdan maar voor, zal ff proefdraaien
Als je het nog niet gedaan hebt zal je nog moeten inloggen op de df homepage en als team 'Dutch Power Cows (xxx members)' opgeven (is een pulldown menu) om DPC te joinen.
Zie boven.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 01:35 ]
Verwijderd
En met zo'n nick wil ik natuurlijk wel bij "en die muis zei tegen de olifant..."
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 00:52 ]
Voor alle nieuwe "En die muis zei tegen de olifant..."-leden: bezoek onze site eens en laat vooral een berichtje achter in de shoutbox.
Verwijderd
De screensaver even geprobeerd om ff te testen, hij is wel zwaar gaaf als je hem goed insteld, leuk voor op de zaak, enige wat ik mis is een "run in background vinkje"
Ik zou vermoeden dat ook andere clients mogelijk zijn, behalve de 2 op de site ?
En gaat een of andere client NOG sneller als ik hem NOG meer geheugen geef ? ik heb tenslotte 1 Gig op deze doos
Daarvoor heb je de FAQ en de gewone DFolding thread toch? En waarom gebruik je de screensaver? Gebruik de gewone client met de dfGui, das veel relaxter en zo doe je ook meer (of graas je niet voor VGG? In dat geval heb ik niets gezegdVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 02:25:
Er is misschien een andere thread voor algemene stampede vragen![]()
De screensaver even geprobeerd om ff te testen, hij is wel zwaar gaaf als je hem goed insteld, leuk voor op de zaak, enige wat ik mis is een "run in background vinkje"
Ik zou vermoeden dat ook andere clients mogelijk zijn, behalve de 2 op de site ?
En gaat een of andere client NOG sneller als ik hem NOG meer geheugen geef ? ik heb tenslotte 1 Gig op deze doos
[ Voor 12% gewijzigd door MadMarky op 05-01-2004 02:38 ]
Verwijderd
Ik ga voor de muis en de olifant, zal de nodige FAQ's idd ff lezen.
Maarruh, mooi is ie wel hoor die screensaver, en leuk voor op de zaak, als ik ff wegben, ik zal ook de text client eens proberen, in de readme staat dat die ook grafisch iets zou doen ?
edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 02:51 ]
Nu nog wat bakken overzetten en ff helpen zodat de proteine-Switch op tijd is
Division BrabanderT
Nick: Dudes AT TheBenny
handle: ypwimrv2
Stampede groep: VGG
zz kijken of ik deze oude dame weer een loeiende sirene kan maken...
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Mijn naam in de stats is ook MMXMMX
Ik heb me ook aangemeld als member van DPC
Ik had eerst de screensaver draaien maar dat vond ik niks dus nu draait het text proggie in een dos box .
Nu wil ik dus een team Joinen .
En kan iemand wat vertellen over het programma wat ik zie draaien in de dos box zodat ik een beetje weet wat ik doe ?
Hoeveel punten verdien je met het doen van 1 gen ?
Ik zie af en toe ook een gele text regel verschijnen maar die gaat zo snel dat ik niet kan zien wat er staat
En ik neem meteen maar aan dat het niet erg is als ik het laat draaien ?
Of moet het echt uit tot de start datum ?
[ Voor 4% gewijzigd door mmxmmx op 05-01-2004 08:00 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Allereerst welkom bij ons teamVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 01:19:
Vervolg, de screensaver kan met meer RAM snellerdaar ga ikdan maar voor, zal ff proefdraaien
Je kan de text-client ook installeren als service. In de readme.1st file staat hoe. De screensaver is leuk, maar die neemt kostbare CPU tijd in om dat plaatje te renderen. Ik draai DF overal op mijn bakkies als service en dat draait retestabiel en is ook eenvoudig om te onderhouden. Verder gebruik ik dfGui als GUI.
Overigens is de Distributed Folding thread een betere plek om zulke vragen te stellen, dus bij deze verwijs ik je voor verdere vragen door naar zo'n thread.
( geldt ook voor mmxmmx
[ Voor 18% gewijzigd door Marcelloz op 05-01-2004 07:59 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Welkom bij ons team!
Meldt jezelf aan op ons forum
En Allied zal je bij ons lijstje zetten hier op GOT, en vanaf vanaf sta je ook bij onze stampede stats. Heb je daar net bij gezet
Verwijderd
Username: ThAChief
Team: De Stampertjes
P IV 2.4@3.0Ghz/Peltier koeling/1Gb pc3500 RAM/240Gb SATA/60Gb ATA/36Gb SCSI/Hercules 9600Pro/XP pro
Welkom bij de stampertejs thAChief.ThAChief schreef op 05 januari 2004 @ 08:54:
Eerste keer dat ThAChief meedoet aan DF, leuk!
Meldt jezelf aan op het forum en praat gezellig met ons mee onder genot van een hoop bier en bitterballen hoe we deze stampede natuurlijk gaan winnen.
Verwijderd
/me komt ook ff buurten bij de stampertjesTeak schreef op 05 januari 2004 @ 09:05:
[...]
Welkom bij de stampertejs thAChief.
Meldt jezelf aan op het forum en praat gezellig met ons mee onder genot van een hoop bier en bitterballen hoe we deze stampede natuurlijk gaan winnen.
DPC Team Switch0Chickn bij...... "En die muis zei tegen de olifant..." !!!
Welkom Chickn!chickn schreef op 05 januari 2004 @ 09:30:
OK bij deze ik dan ook maar:
DPC Team Switch0Chickn bij...... "En die muis zei tegen de olifant..." !!!
Voor een kip is altijd plaats bij ons
DPC Team Switch0DJKlungel
DPC Team Switch0RoyalFlusher
DPC Team Switch0Admiraal
DPC Team Switch0Pjabber
DPC Team Switch0Chickn
DPC Team Switch0BOOTZ
DPC Team Switch0Sweetdude
DPC Team Switch0ThePretender
Sodeju. Wat een gigantische rommel en rotzooi in deze draad
* Mobster is blij dat hij geen stamepde-crew of statsbouwer is
[ Voor 6% gewijzigd door Mobster op 05-01-2004 09:43 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
handle: 29b5s3cp
username: CrashNet
En we gaan voor de Stampertjes !
Verwijderd
DPC NGS0LTC
en dan bij de stampertjes!!!
User @ DF: Division Brabant0Eijkb
Handle @ DF: uxj88f24
[ Voor 20% gewijzigd door Eijkb op 05-01-2004 10:13 ]
.
Mobster schreef op 05 januari 2004 @ 09:43:
Sodeju. Wat een gigantische rommel en rotzooi in deze draad
* Mobster is blij dat hij geen stamepde-crew of statsbouwer is
HE'S BACK!!!!!
WELKOM EIJKB
[ Voor 7% gewijzigd door Marcelloz op 05-01-2004 10:13 ]
Verwijderd
/me gaat extra bar krukken bestellen voor de De stampertjes bar.
Tube, wil jij wat extra bier bestellen.
Ik sta in de Stats op #99.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
DF gerelateerde vragen kan je overigens het beste in de desbetreffende draad stellen.
Verwijderd
DONE
DONEThAChief schreef op 05 januari 2004 @ 08:54:
Eerste keer dat ThAChief meedoet aan DF, leuk!
DoneVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 09:44:
Oeps, dacht dat de username genoeg was :-)
handle: 29b5s3cp
username: CrashNet
En we gaan voor de Stampertjes !
DONEVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 10:01:
kan het niet laten, en ja mensen NU ben ik wel op tijd
DPC NGS0LTC
en dan bij de stampertjes!!!
Welkom DPC FouT, ThAChief, CrashNet & DPC NGS0LTC bij De Stampertjes
Dat jullie maar veel groen gras voor de voeten mogen krijgen.
Deze hele reeks kan zich vanmiddag vinden in de stampede stats van de stampertjes.Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 11:31:
[...]
DONE
[...]
DONE
[...]
Done
[...]
DONE
Welkom DPC FouT, ThAChief, CrashNet & DPC NGS0LTC bij De Stampertjes
Dat jullie maar veel groen gras voor de voeten mogen krijgen.
Wat het adres is staat op het forum
Einde mededeling van de statspage maker
[ Voor 14% gewijzigd door Heineken op 05-01-2004 13:22 ]
Je hebt ook 2 accounts onder de naam Heineken... Het is ook nooit goed
ik heb de oudste eruit gemikt
* KoW is zo vrij geweest je stampede lijst door te nemen
Een paar kleinigheidjes zijn me opgevallen:
VGG:
> TCF-Zion user 26221 zit niet bij DPC
Oude koeien:
> HuubM met id 2511 is geen lid van DPC. Hij heeft wel bij DPC gezeten
Muis + olifant:
>Heineken staat dubbel. De Heineken met userid 27285 is de juiste Edit: al opgelost
> User My met id 14564 kan ik niet terugvinden bij DPC
PS. Heb je ook icq / msn
[ Voor 3% gewijzigd door KoW op 05-01-2004 13:36 ]
Prima, thanxKoW schreef op 05 januari 2004 @ 13:34:
Marcelloz
* KoW is zo vrij geweest je stampede lijst door te nemen
Een paar kleinigheidjes zijn me opgevallen:
VGG:
> TCF-Zion user 26221 zit niet bij DPC
Oude koeien:
> HuubM met id 2511 is geen lid van DPC. Hij heeft wel bij DPC gezeten
Muis + olifant:
>Heineken staat dubbel. De Heineken met userid 27285 is de juiste Edit: al opgelost
> User My met id 14564 kan ik niet terugvinden bij DPC
PS. Heb je ook icq / msn
Zion heeft bij DPC gezeten maar is daar nu ineens weer weg. Mijn delete routine staat nog uitgequoted (tenslotte, wie verlaat DPC nou ?????), maar die komt wel weer terug ( TCF moet haar schaapjes even beter hoeden
[update]by Dyyryath bestaat hij ook nog en zijn team is ook nog DPC. Misschien is dit account gedeleted ofzo...
HuubM staat nog wel bij DPC genoteerd, ook in deze lijst. op nr 47.
Verder heb ik Heineken eruit gehaald (de laatste). Again, die delete routine. Overigens, als ik die delete zou aanzetten, verdwijnen alle accounts die geen PhaseII hebben gedaan, maar nog wel bestaan. Wellicht worden die nu weer geactiveerd (denk aan het My account ... ) Het 1e account van Heineken is zo te zien ook gedeleted inmiddels.
Ik heb zowel MSN als ICQ. MSN gebruik ik zakelijk, ICQ prive en die laatste heb ik dus overdag wel aanstaan maar ik zit er dus niet achter (zelfs fysiek niet
[ Voor 7% gewijzigd door Marcelloz op 05-01-2004 13:49 ]
Is jouw server onder invloed ofzo, ik kan mezelf maar 1x vinden?Marcelloz schreef op 05 januari 2004 @ 13:31:
* Marcelloz slaps Heineken with a trout
Je hebt ook 2 accounts onder de naam Heineken... Het is ook nooit goed
ik heb de oudste eruit gemikt
Accounts met 0 totaal worden er standaard uitgefilterd. Bij de change van PhaseI -> PhaseII zijn alle accounts automatisch geconverteerd en opnieuw aangemaakt. Ergens in de tijd hebben ze hun database opgeschoond en iedereen eruit gehaald die nog geen werk had ingeleverd. Vandaar dat mijn database nog vervuild is.Heineken schreef op 05 januari 2004 @ 13:50:
[...]
Is jouw server onder invloed ofzo, ik kan mezelf maar 1x vinden?
( en nu ga ik weer werken
Verder wens ik iedereen veel graas plezier
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
DDC0Theuno
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Een gezellig stampend team interesse in de diensten van een mager, maar altijd herkauwend
(en wellicht zijn er ook nog enkele assimilatie mogelijkheden)
En HenkNak, wij van "En die olfiant zei tegen de muis..." kunnen je altijd gebruiken!
Toevallig familie van Harry Nak?
[ Voor 75% gewijzigd door Marcelloz op 05-01-2004 16:18 ]
Verwijderd
Alvast welkom bij de stampertjesAirX schreef op 05 januari 2004 @ 15:45:
Zo, heb mij al even onder "AirX' aangemeld bij de stampertjes
Is AirX ook je Dfolding naam?
(ben al geregged op de site van de stampertjes, zelfs speciaal op GoT geregged
welkom bij het gezelligste team van de stampede!T_Metalman_ZF schreef op 05 januari 2004 @ 16:25:
Ik wil me graag voor de De Stampertjes aanmelden onder de nick Metalman
(ben al geregged op de site van de stampertjes, zelfs speciaal op GoT geregged)
Stampede-team: #DPC
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Ik wil bij deze de stampertjes wel even uitroepen tot het team met de grootste eensgezindheid of kan ik beter zeggen het team met de meestBaBBeloedie schreef op 05 januari 2004 @ 16:42:
[...]
welkom bij het gezelligste team van de stampede!

Ze doen toch allemaal van die mooie eensgezinde marketing he
Verwijderd
Welkom bij ons team.AirX schreef op 05 januari 2004 @ 15:45:
Zo, heb mij al even onder "AirX' aangemeld bij de stampertjes
Je staat in de lijst.
Verwijderd
En ook jij welkom bij de Stampertjes.T_Metalman_ZF schreef op 05 januari 2004 @ 16:25:
Ik wil me graag voor de De Stampertjes aanmelden onder de nick Metalman
(ben al geregged op de site van de stampertjes, zelfs speciaal op GoT geregged)
Ik heb jou ok in de lijst gezet.
Verwijderd
Goed heVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:57:
[...]
Ik wil bij deze de stampertjes wel even uitroepen tot het team met de grootste eensgezindheid of kan ik beter zeggen het team met de meestautoritaire
leiders
ze zeggen toch allemaal hetzelfde, zou ze voor de rest een
spreekverbod
zijn opgelegd
BedanktVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 17:02:
[...]
En ook jij welkom bij de Stampertjes.
Ik heb jou ok in de lijst gezet.
Bedankt voor de complimenten thekip.Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:57:
[...]
Ik wil bij deze de stampertjes wel even uitroepen tot het team met de grootste eensgezindheid of kan ik beter zeggen het team met de meestautoritaire
leiders
ze zeggen toch allemaal hetzelfde, zou ze voor de rest een
spreekverbod
zijn opgelegd
Binnen het team de stampertjes/NGS, denken wij allemaal hetzelfde over de dingen de vaak worden gezegd door Allied, Tube, Drugar en nog maar op. Iedereen die bij dit team zit vind het reuze gezellig.
Daarom zeggen we hetzelfde. En niemand heeft van de Leiders een spreekverbod. En dat zegt een leider van dit team
Verwijderd
Ik doeT ook mee
naam: UPoF0fritzzie
handle: 889fyrxx
Ow en ik zit bij het team #dpc
Verwijderd
nee man, stel dat iemand pc's op jouw handle gaat draaienT_Metalman_ZF schreef op 05 januari 2004 @ 17:15:
(je handle hier posten lijkt me niet verstandig.....)
DukeBox doet gewoon mee met #dpc hoor. Net als bij de vorige stampede in de voorhoedeMarcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 23:40:
Overigens kan Dukebox DF niet draaien op zijn blades want de sourcecode is niet beschikbaar ter hercompilatie. Die zullen we dus waarschijnlijk niet zien bij deze Stampede.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
MarkB schreef op 05 januari 2004 @ 18:47:
[...]
DukeBox doet gewoon mee met #dpc hoor. Net als bij de vorige stampede in de voorhoede
Of gaat Akra nu met de rest van Team Switch mee
Nou moeten we zeker nog eens gaan kijken naar extra power, want die 2 in 1 team
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 19:06:
[...]
Akra en Dukebox dus in 1 team.
Of gaat Akra nu met de rest van Team Switch mee
Nou moeten we zeker nog eens gaan kijken naar extra power, want die 2 in 1 team![]()
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
[ Voor 13% gewijzigd door RawPeanut op 05-01-2004 19:27 ]
Canon Digital Ixus V3
Verwijderd
Ow mog ik nog niet zeggen dat ik bij #dpc zatMarkB schreef op 05 januari 2004 @ 19:17:
[...]
![]()
En die staan nog niet eens in de spits dit zijn "slechts" de vleugelspelers. Moet je eens naar onze spits en onze meest aanvallende middenvelder (die beide nog niet bekend zijn gemaakt) kijken.

Dit topic is gesloten.