[Stampede] #2 Distributed Folding - Het maken van teams

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.666 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
Stampede nummer 2 - Distributed Folding

* Anoniem: 28168 , we willen je vragen deze _hele_ post goed te lezen voor je in deze draad reageert. Anders _blijven_ we vragen beantwoorden die 100 keer gesteld zijn. *

Het project voor stampede 2 is bekend: Na een spannende race met (alweer) SoB is het Distributed Folding geworden!

Hoe en wat?
De voorgaande draadjes:
[rml][ Stampede] #2 Planning[/rml]<< met linkjes naar stampede 1
[rml][ Stampede] #2 planning - deel 2[/rml]

* Anoniem: 28168 dit en stem ermee in als je mee wilt doen: *
De SID Stampede FAQ

De tweede officiële DPC Stampede:
- Begint op woensdag 14 januari 0:00
- Eindigt op vrijdag 13 februari 23:59
- Op project Distributed Folding

De reden dat de stampede niet -volgens de gehouden poll- op 1 januari begint is een praktische: veel mensen kunnen dan niet hun werk-koetjes in zetten, en als we op 14 januari beginnen hebben we als het goed is geen last van de proteine-wissel die waarschijnlijk tussen 8 en 10 januari plaats vind. We hopen dat iedereen dit kan begrijpen. Deze beslissing is gebaseerd op de informatie die we nu hebben en in overleg met de PV en de vervangend PV van distributed folding. Mocht de informatie veranderen dan kan het zijn dat de stampede nog verschoven wordt.

Wat moet er nu gebeuren? Teams maken natuurlijk!
Het is echt niet moeilijk om mee te doen aan de stampede, maar je moet even goed opletten om domme vragen te voorkomen.
  • Actie nummer 1: Je maakt een account aan bij het distributed folding project zelf (hoe dit moet vind je hier :)), en vervolgens join je met dat account het team DPC. Handel hierbij of je nog niets met de stampede te maken hebt.
  • Actie nummer 2: Je geeft in dit topic de naam op waarmee je bij het project bekend bent. Dus _niet_ je GoT nickname of je echte naam of iets anders! We hebben alleen iets aan de naam waarmee je bij het distributed folding project in de stats staat. Verder geef je op bij welk stampede-team je wilt horen. Dit kan een nieuw of een bestaand stampede-team zijn. Voor het beginnen van een nieuw stampede-team, zie hieronder ergens. Bestaande teams kun je vinden in de lijst die regelmatig gepost zal worden in dit topic.
Let op: nog een keer het hoe en wat van stampede-teams
Stampede-teams zijn virtueel, dat wil zeggen dat ze nergens in de stats van distributed folding te vinden zijn. Het duidelijkst wordt dit met een voorbeeldje:

Kees, Willem en Piet willen een stampede-team beginnen. Kees maakt hiervoor het account DPC_Kees aan bij distributed folding, Willem maakt het account DPC_Willem aan en Piet maakt het account DPC_Piet aan. Dan zeggen ze in dit topic dat ze een nieuw stampede-team willen beginnen genaamd "Koffiedrinkers". Funcracker of ik maken dan in de stampede-stats dat team aan en zetten Kees, Willem en Piet in dat team.

Later leest Jan dit topic en besluit om het team "Koffiedrinkers" te joinen. Hij maakt een account aan bij Distributed Folding genaamd DPC_Jan, brengt dat onder bij DPC en vervolgens meldt hij in dit topic wat zijn naam is bij Distributed Folding (in dit geval DPC_Jan) en welk team hij wil joinen (in dit geval "Koffiedrinkers"). Funcracker of ik brengen dan in de stampede-stats het account DPC_Jan onder bij stampede-team "Koffiedrinkers".

Ik hoop dat zo duidelijk is dat jij dus niets hoeft te doen om mee te doen aan de stampede, behalve dat

1) Je een account moet hebben bij distributed folding
2) Lid moet zijn van DPC
3) Je in dit topic aangeeft welk team je wil oprichten en met wie
of
3) Je in dit topic aangeeft bij welk stampede-team je wil horen
4) Je in dezelfde post aangeeft wat je naam is in de distributed folding stats

en dat tevens duidelijk is dat "Koffiedrinkers" nergens terug te vinden zal zijn buiten de stampede-stats. In de normale distributed folding DPCH en in de projectstats vind je alleen DPC_Piet en DPC_Willem enz. terug. Enkel en alleen in de stampede-DPCH vind je hen in team "Koffiedrinkers".

Regels voor het vormen van stampede-teams
Een nieuw team maken kan niet in je eentje. Je moet hiervoor al minimaal 2 anderen hebben van buiten je evt subteam.
Deze regel moet voorkomen dat we al beginnen met 20 Stampede teams of dat er Stampede teams komen met enkel 1 groot subteam.

Een stampede-team joinen / toetreden tot een stampede-team
Hierboven heb je gelezen hoe dit moet, moet nu niet meer moeilijk zijn.
Voordat de stampede begint kun je vrij overstappen tussen teams. Bedenk wel dat dit waarschijnlijk totaal niet gewaardeerd wordt, dus dat je er niet echt geliefd mee wordt. Bedenk dus van tevoren goed welk stampede-team je wil joinen om teamhoppen te voorkomen.

Er zijn wat uitzonderingen waarbij teamhoppen wel gewenst is en dat zijn de volgende:
- Als het team ophoudt te bestaan: Dit kan als iedere team deelnemer het hiermee eens is, of als er na vertrek van de rest minder dan 3 personen (en/of subteams) overblijven
- Als we vanwege overige Stampede regels het team opheffen. Dit kan vlak voor aanvang zijn of na een week.
- Als alle overige team deelnemers te kennen geven dat je niet gewenst bent

De regels:
Na 12 januari 2004 0:00 is het niet meer mogelijk:
- om van Stampede team te wisselen.
- om een nieuw Stampede team aan te maken
- een Stampede team te joinen

De teams zoals ze zijn worden dan bevroren.
Wel is het mogelijk om op verzoek van team te switchen
Na 12 januari worden door ons de stats op orde gemaakt en de teams op kracht beoordeeld.
Als we vermoeden dat team A wel erg achter loopt op team B kunnen we oproepen of iemand van team wil wisselen om dit te compenseren.
Niemand is het verplicht!

Op 20 januari 0:00 vind een evaluatie plaats.
Na deze datum kunnen mensen die alsnog mee willen doen de Stampede joinen, maar enkel bij de teams die het laagst staan.
Dat wil zeggen bij de onderste 50%. In het geval van 6 teams, dus de nrs 4,5 en 6.
Van Funcracker moet dit onder voorbehoud omdat die poll morgen pas afloopt ;)

In het geval van meer dan 6 teams worden bovendien na deze week alle teams die lager staan dan #6 opgeheven.
Deze mensen dienen zich te verspreiden over de overige teams. Ook hier geldt dat dit enkel over de nrs 4, 5 en 6 mag.
Als er erg veel overige teams zijn kan het zijn dat er meer teams worden open gesteld om te joinen voor een selectie personen.
Dit om de balans niet opeens keihard te laten omslaan.

De punten van die mensen worden meegenomen naar het team dat ze willen joinen, zodat niemand werk voor niets doet.

Tot slot
Alle teams en overige informatie zullen ook worden bijgehouden op de Stampede pagina die binnenkort online komt. Linkje hiervoor houden jullie nog tegoed ;)

Wat mag je allemaal in dit topic doen:
- Vragen over de Stampede
- Vragen over Stampede teams
- Mededeling dat er een nieuw Stampede team is gestart
- Vragen aan mensen uit bestaande Stampede teams
- Mededeling dat je je wilt voegen bij een bestaand Stampede team
- taunts }) Het is hier toegestaan om mensen uit te nodigen om bij je Stampede team te komen indien er iemand hier ronddwaalt die duidelijk aangeeft op zoek te zijn naar een leuk Stampede team.

Probeer het laatste wel redelijk en bescheiden te houden. Ordinaire reclamekreten zijn niet gewenst en maken je stampede-team niet echt geliefd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 24-12-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 18:51

JustDutch

was ambtenaar :)

Oke, er is al enige discussie over geweest, maar nu is misschien wel het juiste moment om die discussie te voeren.

Er is een idee om met een paar vaste DF'ers een "oude koeien" team op te richten. Hierbij is het idee om te kijken hoe die power zich verhoudt tot de stampede. Dit team maakt (mijns inziens, maar het kan zijn dat ik niet de gevoelens van iedereen goed verwoord) geen deel uit van de stampede, het wordt alleen in de stat's opgenomen (dat is nl. erg eenvoudig).

Om meteen de vrees weg te nemen dat dit team altijd eerste zou staan, kan ik een tweetal opmerkingen plaatsen. 1. MrMr mag niet in dit team meedoen (om de simpele reden dat hij alleen zo'n 40% van de totale DPC output bij DF voor zijn rekening neemt) 2. Veel oude DF leden deden ook bij de vorige stampede mee. Er wordt verwacht dat zij weer in hun oude teams plaatsnemen. Over het algemeen betrof het de wat sterkere users, dus zoveel power zal het oude koeienteam niet bezitten.

Dus in het kort. Is er iemand tegen, of heeft opmerkingen over de oprichting van:
- een "oude koeien" team
- dat alleen open staat voor reguliere DF'ers
- dat geen echt onderdeel van de stampede is.

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
Heb nog es gelezen wat jullie allemaal gereageerd hadden na mijn reply, en jullie hebben wel gelijk, dus van mij mogen jullie gewoon meedoen aan de stampede. Hebben jullie al een naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

"En die muis zei tegen de olifant..." is ook weer van de partij!

Account @ DF: Heineken
Team: EDMZTDO

[ Voor 28% gewijzigd door Heineken op 25-12-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-06 23:02

Marcelloz

IT dude with a beard

JustDutch schreef op 24 december 2003 @ 11:06:
Om meteen de vrees weg te nemen dat dit team altijd eerste zou staan, kan ik een tweetal opmerkingen plaatsen. 1. MrMr mag niet in dit team meedoen (om de simpele reden dat hij alleen zo'n 40% van de totale DPC output bij DF voor zijn rekening neemt) 2. Veel oude DF leden deden ook bij de vorige stampede mee. Er wordt verwacht dat zij weer in hun oude teams plaatsnemen. Over het algemeen betrof het de wat sterkere users, dus zoveel power zal het oude koeienteam niet bezitten.
ik wil hier ook wat over zeggen :)
Arme MrMr... misschien moet hij maar het MrMr team oprichten en proberen iedereen lekker in zijn eentje te verslaan >:)

Wat betreft LA, die zwermen weer uit naar hun oude teams. Geen oude koeien voor ons. ;)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Zal ik me dan maar als eerste officieel aanmelden voor de Stampede? :P

Username bij DFolding: DPC Los Alcoholicos0Mobster
Stampede team: "En die muis zei tegen de olifant..."

Heineken, je urrel klopt niet :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Oke, er is al enige discussie over geweest, maar nu is misschien wel het juiste moment om die discussie te voeren.

Er is een idee om met een paar vaste DF'ers een "oude koeien" team op te richten. Hierbij is het idee om te kijken hoe die power zich verhoudt tot de stampede. Dit team maakt (mijns inziens, maar het kan zijn dat ik niet de gevoelens van iedereen goed verwoord) geen deel uit van de stampede, het wordt alleen in de stat's opgenomen (dat is nl. erg eenvoudig).

Dus in het kort. Is er iemand tegen, of heeft opmerkingen over de oprichting van:
- een "oude koeien" team
- dat alleen open staat voor reguliere DF'ers
- dat geen echt onderdeel van de stampede is.
Prachtig idee :)
Maar leg mij even uit waarom je geen echt Stampede team kan zijn :?
Ik zie er namelijk geen problemen mee, dus maybe mis ik nog iets?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65575

Marcelloz schreef op 24 december 2003 @ 11:47:
[...]
ik wil hier ook wat over zeggen :)
Arme MrMr... misschien moet hij maar het MrMr team oprichten en proberen iedereen lekker in zijn eentje te verslaan >:)
MrMr heeft al een paar alter egos, maar die willen niet in z'n team; ze kennen hem
Wat dat verslaan betreft kan ik alleen Sjors aanhalen: kommaar kommaar...
Lysje staat er klaar voor (links)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 65575 op 24-12-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Funcracker schreef op 24 december 2003 @ 12:08:
[...]
Prachtig idee :)
Maar leg mij even uit waarom je geen echt Stampede team kan zijn :?
Ik zie er namelijk geen problemen mee, dus maybe mis ik nog iets?
Het voordeel van geen echt stampede team zijn is, dat het team ook niet opgedoekt kan worden:
Op 20 januari 0:00 vind een evaluatie plaats.
In het geval van meer dan 6 teams worden bovendien na deze week alle teams die lager staan dan #6 opgeheven.

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21046

Vorige keer op de 3de plaats belandt, wie helpt ons mee om de 1ste plaats te veroveren!

Ons Stampede Team: De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Ledenlijst van "En die muis zei tegen de olifant..."
----------------------------------------------------------------

• DPC Los Alcoholicos0Marcelloz
• Heineken
• Clan of Toet0Murtceps
• Clan of Toet0Vitor
• VanBekkumClan met bouwpub support
• DPC Los Alcoholicos0Mobster
• Scoutlink DPC Force0Chivedev (Veter)
• DPC Keesmo
• Brinky
• DivisionBrabant0Eijkb
• DPC Team Switch0DJKlungel
• DPC Team Switch0RoyalFlusher
• DPC Team Switch0Admiraal
• DPC Team Switch0Pjabber
• DPC Team Switch0Chickn
• DPC Team Switch0BOOTZ
• DPC Team Switch0Sweetdude
• DPC Team Switch0ThePretender
• DPC Team Switch
• DPC Crack
• BastiaAn
• Gyske
• La Muis
• Kwarkie (Mark Schenkels)
• My
• Team Aggression0Soepkip ( X-G )
• Team Aggression0Thanatos
• x0r
• Tempest
• MrStubborn
• Heli0s
• Peewee
• PenguinLover
• Diska
• HenkNak
• DPC Quatar
• DPC Dynamite
• David D
• _WgV_
• TiMMieJ

Ook meedoen met ons? Meld je hier aan!

[ Voor 119% gewijzigd door Marcelloz op 09-01-2004 17:57 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

De Stampertjes zij ook weer van de partij.

Om te voorkomen dat we veel postings krijgen zal ik hier de huidige status bijhouden van onze leden.
Omdat nog niet iedereen een DF naam heeft zal ik vast beginnen met diegene die dat wel al hebben.

Als er iemand is die bij "Het gezelligste team" wilt horen dan kan hij zich HIER opgeven of zich melden in deze draad.

De leden tot nu toe:

aartjan
AirX
Aukema
B1tchin Boeskool0Br44d
B1tchin Boeskool0Flamez
B1tchin Boeskool0R4NCOR
B1tchin Boeskool0RonaldMcD
berend
blackangel
Cleopet
CrashNet
DamageCase
DPC Crazy Cows0BaBBeloedie
DPC Crazy Cows0Roberto
DPC Crazy Cows0TwilighT
DPC dropshot
DPC FouT
DPC Jaap Jan
DPC NGS0Alliedcomputers
DPC NGS0Demon
DPC NGS0Drugar
DPC NGS0EER
DPC NGS0fenrir
DPC NGS0Gronik
DPC NGS0HALL
DPC NGS0klown
DPC NGS0Kr3Kr
DPC NGS0LTC
DPC NGS0Mfrijm
DPC NGS0Monga
DPC NGS0Muscleduck
DPC NGS0Noon
DPC NGS0stamper
DPC NGS0Swaptor
DPC NGS0Teak
DPC NGS0Tube
DPCSnaak
Elteor Borislavj0Q
halflife
Hwg
jeroentb
Memot
Mentar
MetalMan
MMXMMX
Pazzi
Qaz
Soulmaster
stlgamer
ThAChief
TmmK
toeter
Zippie
Dubbel O Zever
Team TaDaH
joukehofman
DPC Ben0Ben

[ Voor 181% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 13-01-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

DPC NGS0fenrir is ook weer van de partij hoor Allied!

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

wordt VGG weer uit de kluis gehaald?? gezellie met de LA's en TCF

of moet ik mijn heil ergens anderszoeken

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Natuurlijk ook DPC NGS0Tube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DONE
fenrir schreef op 24 december 2003 @ 13:11:
DPC NGS0fenrir is ook weer van de partij hoor Allied!
DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaLeX schreef op 24 december 2003 @ 13:15:

Ik zou zeggen kom er bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Er is een verschil tussen een DF subteam en een Stampede team. Wat jij bedoeld is denk ik een DF subteam (?) wat onder dezelfde naam meedoet met de stampede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 14:53

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Marcelloz volgens mij begrijp jij het niet helemaal ;) :)

Trouwens: Ik wil met mijn subsub-team uit TCF (bitchinboeskool) een eigen subteam starten voor Distributed Folding. De Stampede leek ons een mooi moment om daar mee te beginnen. Ook hebben we al enkele potentieele nieuwe members, dus nu dus nog niet bij ons teampje zitten.

Is dit gemakkelijk te realiseren en volgens de regels? Dat we dus met de stampede beginnen als een stampede-team EN als een nieuw subteam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Marcelloz, je stelt me een beetje telleur... Je hebt alle discussie over de "oude koeien" al kunnen lezen en nog begrijp je het niet. :P 8)7

Oude koeien bestaat alleen tijdens de stampede. Personen die al langere tijd DF doen (al dan niet bij een subteam) kunnen aangeven dat ze tijdens de stampede in het team "oude koeien" opgenomen in de stats willen worden. (Ik ga nl. niet de snails verlaten.) In de reguliere stat's (die van jou bijvoorbeeld) is hier niets van te zien. Of we echt met de competitie meedoen, of dat we gewoon als vergelijkingsmateriaal in de stampedestats opgeomen worden, hangt af van wat deze "oude koeien" willen en wat de organisatie van de stampede toestaat.

Laat ik dan maar beginnen met mijzelf (United Snails0JustDutch) aan te melden voor het team "oude koeien"

of het team "de oude koeien" gaat heten is nog niet zeker. Er is echter al wat discussie onder deze noemer geweest, dus houdt ik het voor de overzichtelijkheid hier even op. Mocht het team niet echt van de grond komen, dan zal ik misschien nog naar een ander team switchen.

[ Voor 5% gewijzigd door JustDutch op 25-12-2003 13:05 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

JustDutch schreef op 24 december 2003 @ 15:18:
Marcelloz, je stelt me een beetje telleur... Je hebt alle discussie over de "oude koeien" al kunnen lezen en nog begrijp je het niet. :P 8)7
O+ Solly, na een redelijk drukke periode heb ik nu 10 dagen vrij (waarna het feest weer begint). ik zal wel even bijlezen. :> Ik vond het al zo vreemd.... ;)

[update]
bijgelezen voor zover mogelijk, ksnaphetnudenkik. Geen subteam, geen stampede team, maar een vergelijkteam. Tja, waarom zou dit, funcracker quotend, geen Stampede team kunnen zijn?? Bang dat je op 20 jan op #7 eindigd? Schaffen we die regel toch af?? ( kijkt met schuin ook naar Funcracker die denkt "onee, niet weeer die discussie" ;) )

[ Voor 41% gewijzigd door Marcelloz op 24-12-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Ownee he :/ Niet weer die discussie >:) :P

Ik snap het punt van de Net Nederlander, maar als je genoeg mensen hebt is de kans dat je eruit valt niet echt groot. Je kan gewoon even hier meedoen en als je echt de indruk hebt dat jouw team het minst gaat inbrengen kun je alsnog rare sprongen maken ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:11
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

[ Voor 100% gewijzigd door Robkazoe op 24-12-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

De meeste vragen zijn al weer beantwoord geloof ik :) Deze blijft nog staan
R4NCOR schreef op 24 december 2003 @ 15:03:
Marcelloz volgens mij begrijp jij het niet helemaal ;) :)

Trouwens: Ik wil met mijn subsub-team uit TCF (bitchinboeskool) een eigen subteam starten voor Distributed Folding. De Stampede leek ons een mooi moment om daar mee te beginnen. Ook hebben we al enkele potentieele nieuwe members, dus nu dus nog niet bij ons teampje zitten.

Is dit gemakkelijk te realiseren en volgens de regels? Dat we dus met de stampede beginnen als een stampede-team EN als een nieuw subteam? :)
Ja hoor. Jullie maken dan bij DFolding allemaal een username aan (bv bitchinboeskool0R4NCOR) en dan worden jullie automagisch een subteam binnen DFolding.
Ik weet niet hoeveel mensen je hebt, maar het zal niet meevallen om een competitief Stampede team te maken. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
* Anoniem: 2187 doet mee met de 'oude koeien'...

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Verenigd Graaskundig Genootschap is ook weer van de partij!
VGG is toevallig wel het oudste stampede-team :P

Ons irc channel is: #stampede-vgg op irc.sorcery.net

[ Voor 3% gewijzigd door E-jey op 24-12-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53559

E-jey schreef op 24 december 2003 @ 17:33:
Verenigd Graaskundig Genootschap is ook weer van de partij!
VGG is toevallig wel het oudste stampede-team :P

Ons irc channel is: #stampede-vgg op irc.sorcery.net
Ik ben ook weer van de partij bij team VGG

DPC Team ColdFusion0Sabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

* Hagar meldt zich aan voor het 'spek en bonen' stampede team de 'oude koeien'
DF naam: Hagar

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55143

* Anoniem: 55143 *

ik ben United Snails0NeoTweaker, ik hou van DF en haat stampede's, dus ik wil graag bij het oude-koeien-team :)

(dit is een bericht met weinig nieuwswaarde...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Voor zover ik weet doet #dpc dit keer ook weer mee..

* Blistimo kijkt met een schuin oog naar grote boze wolf lijeider Mark

:P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 28-06 08:48
Ik ben ook weer van de partij.

Mijn nick is: DPC Jaap Jan

Als niemand er bezwaar tegen heeft, ga ik weer meedoen met 'De Stampertjes'. Zijn er nog plannen om TeamSRA weer nieuw leven in te blazen? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap-Jan op 24-12-2003 18:34 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68172

Ik wil graag meedoen met de stampertjes!:

nick @DF: Memot
nick in stampede stats: Memot
(voor de simpelheid ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8233

* Anoniem: 8233 meld zich aan voor het oude-koeien-team, United Snails0Smazy

Nu de overige DFers nog, want met alleen de snails wordt het wel heel moeilijk om te bepalen wie laatste wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 20:59
* Tielemans geeft zich op voor "oude koeien"

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japie_17 schreef op 24 december 2003 @ 18:29:

Als niemand er bezwaar tegen heeft, ga ik weer meedoen met 'De Stampertjes'. Zijn er nog plannen om TeamSRA weer nieuw leven in te blazen? :?
Zet ik je vast bij ons in de lijst.
Mocht je nog een ander idee hebben dan hoor ik het wel.

Dus welkom DPC Jaap Jan & Memot bij De Stampertjes
Meld jullie ook even hier aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 24-12-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 18:52
CaLeX schreef op 24 december 2003 @ 13:15:

Maar natuurlijk doet VGG ook mee :)

Count me in...DPC Los Alcoholicos0MarcyDarcy bij stampedeteam Verenigd Graaskundig Genootschap. Mijn oude maatjes O+

Over dat MrMr niet bij de oude koeien mag vind ik niet echt eerlijk hoor. Dukebox mocht in deel 1 ook bij #dpc en was daar veruit de grootste. Als Duke in een bestaand team mag, dan mag MrMr dat natuurlijk ook, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

MadMarky is natuurlijk ook weer van de partij bij VGG :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

MarcyDarcy schreef op 24 december 2003 @ 20:09:
[...]

Count me in...DPC Los Alcoholicos0MarcyDarcy bij stampedeteam Verenigd Graaskundig Genootschap. Mijn oude maatjes O+

Over dat MrMr niet bij de oude koeien mag vind ik niet echt eerlijk hoor. Dukebox mocht in deel 1 ook bij #dpc en was daar veruit de grootste. Als Duke in een bestaand team mag, dan mag MrMr dat natuurlijk ook, toch? :)
* Blistimo *

Aangezien ik nog niet in de stats sta zal ik ff wachten met aanmelden totdat ik te zien ben :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcyDarcy schreef op 24 december 2003 @ 20:09:
[...]

Geheel mee eens.
En dat geeft ons weer een doel he >:) })
Zou naar mijn idee alleen maar stimulerend kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Jaah ook ik ben weer van de partij. Ik doe mee onder de nick Groazers0JR1974 met het Verenigd Graaskundig Genootschap.

* JohnR hoopt veel oude vriendjes terug te zien :)

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 17:39
Als het een mooi proteine is zal de team leader ook mee doen. Het Rood van de team leader hoort boven aan staan. het zal dan wel onder oude koeien moeten.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

stappel_ schreef op 24 december 2003 @ 23:38:
Als het een mooi proteine is zal de team leader ook mee doen. Het Rood van de team leader hoort boven aan staan. het zal dan wel onder oude koeien moeten.
Er moet nix.
Stampedes kunnen juist mooie gelegenheden zijn om es met andere mensen samen te kunnen werken. Beetje spreiding kan geen kwaad.
Bij ECC2 hebben reeds crunchende DPC'ers ook plaats genomen in verschillende teams.

Er komt trouwens binnenkort een page online waarop je meer info vindt over de verschillende teams en je, je er (permanent) bij kan aanmelden.

De aanmeldingen die hier staan tellen uiteraard wel gewoon mee, het wordt een aanvulling.

Maar goed, iedereen een gelukkige kerst namens de Stampede organisatoren ;)

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

dat nooit :P
Anoniem: 53559 schreef op 24 december 2003 @ 17:53:
[...]

Ik ben ook weer van de partij bij team VGG

Yaah partij!!

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Anoniem: 24192

Schrijf 'Forza Mucca0Radek' ook maar bij het lijstje oude koeien.

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

En weer een nieuw lid erbij voor het verendigd graaskundig genootschap. Groazers0Mrieke zal ons bijstaan in de strijd om de 1e plek in de stampede :Y)

/(bb|[^b]{2})/

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

JR1974 schreef op 25 december 2003 @ 01:32:
En weer een nieuw lid erbij voor het verendigd graaskundig genootschap. Groazers0Mrieke zal ons bijstaan in de strijd om de 1e plek in de stampede :Y)
Jij ronselt dus gewoon het vriendinnetje van een #dpc'ert naar een ander team??? :(

Leer mij dat ook eens :P

D3 char(s)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:51

aKra

Intentionally left blank.

Om het weer recht te zetten wat JR1974 heeft gedaan join ik bij deze #dpc ;)

'DPC aKra' is mijn tag daarow :X

Intentionally left blank.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Ik doe ook weer gezellig mee met VGG. Heb nog geen DF account, komt na de feestdagen wel. Zal iig worden: DPC Team ColdFusion0ColdFusion

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• MarkB
  • Niet online
Bij deze maak ik dan officieel bekend de deelname van #dpc ;) Dit spelen we in een iets gewijzigde opstelling dan voorheen maar daar komen jullie snel genoeg achter :P

Voorlopig in basis: Stephan202, BaBBeloedie, Blistimo, NightHawk, NightBird, InNuedo, aKra en niet vergeten mezelf. Dit biedt potentieel maar #dpc gaat voor niet minder dan de eerste plaats dus join #dpc die hun queste wil vervolgen :+

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06 10:15

mcB

Japie_17 schreef op 24 december 2003 @ 18:29:

Ik doe niet mee aan de stampede, want mijn graaskracht is bij TSC erg hard nodig, maar voel je vrij om het team weer nieuw leven in te blazen.

Strix (Skullflame)

• MarcyDarcy
Oud leden van VGG die niet meer weten of ze bij VGG zaten, kijk eens hier. Als daar je naam staat ben je nu toch ook weer van de partij? Ja toch? Ja toch? :+
(pagina wordt aangepast zodra alles bekend is)

Nieuwe leden zijn natuurlijk ook van harte welkom. Natuurlijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door MarcyDarcy op 25-12-2003 13:02 ]

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Nah ik stap toch van dat idee af om tegelijkertijd een nieuw subteam en stampede team te starten.. :P

Ik start wel gewoon m'n subteam maar doe dan mee in een van de stampede teams die al bestaan :)

FF kijken wat me gezellig lijkt :P

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:06

NightBird

DPC-Crew Coding
JR1974 schreef op 25 december 2003 @ 01:32:
Tsss!

* NightBird joint bij deze #dpc .. mn naam bij DF is Groazers0NightBird

[ Voor 13% gewijzigd door NightBird op 25-12-2003 13:57 ]

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Anoniem: 47200

Ik doe ook mee met de oude koeien :)

DF username Thekip
Team wat ik wil joinen de oude koeien

• Bastien
  • Niet online
VGG kan weer op mij rekenen... DPC Team ColdFusion0bastien :)

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

• RoyalFlusher
  • Laatst online: 28-05 15:45
Dat is gezwets, bij de Stampede mag je 'taunten', losse members uitnodigen om je team te joinen. Zie 1e bericht!
Wat mag je allemaal in dit topic doen
...
- taunts }) Het is hier toegestaan om mensen uit te nodigen om bij je Stampede team te komen indien er iemand hier ronddwaalt die duidelijk aangeeft op zoek te zijn naar een leuk Stampede team.

Probeer het laatste wel redelijk en bescheiden te houden. Ordinaire reclamekreten zijn niet gewenst en maken je stampede-team niet echt geliefd.

[ Voor 66% gewijzigd door RoyalFlusher op 25-12-2003 18:26 ]

Division BrabanderT

• E-jey
  • Niet online
Merely, In het stampede topic is het toegestaan. Het gaat hier niet om een normaal subteam maar om een stampede team ;) Normaal mag je idd geen subteam reclame maken maar in dit geval wel :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Oeh... ok :P

DSmarty is op dit moment afwezig, ik hou een oogje in het zeil :)

Reply getrashed. Post maar een nieuwe, het is immers kerstmis O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

R4NCOR schreef op 25 december 2003 @ 13:53:
Nah ik stap toch van dat idee af om tegelijkertijd een nieuw subteam en stampede team te starten.. :P

Ik start wel gewoon m'n subteam maar doe dan mee in een van de stampede teams die al bestaan :)

*zucht*
Ik neem dus aan dat om mijn postje ging...

Here we go again: (de verkorte versie)

Doe dan gezellig mee met De Stampertjes!
Of kom ff langs in onze irc-ruimte: irc://irc.sorcery.net/stampertjes Schop daar ff een adminnetje, die kunnen je meer vertellen & meteen inwijden als dat nodig blijkt te zijn ;)
De Stampertjes kunnen altijd wel wat extra power gebruiken :9

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

[center]
Het gezelligste team meldt zich opnieuw voor de Stampede

"En die muis zei tegen de olifant..."

Meldt u nu aan op onze website
[/center]

Grrr, we raken al oude leden kwijt... :'( :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 25-12-2003 22:16 ]

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Grrrr, waar is onze knokploeg?! })

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 28-06 08:48
Heineken schreef op 25 december 2003 @ 22:55:
Grrrr, waar is onze knokploeg?! })
Bij welk team hoor jij, weten in ieder geval waar geen leden mee bij moeten komen omwille van de veiligheid O-).

Ben je "Jungle Book" ontgroeid, vindt je "Belle en het Beest" voor mietjes? Join dan De Stampertjes, hier heerst de geest van "Bambi" nog >:) :+ :7

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-12-2003 23:45 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan-
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-05 22:40
Ik doe mee met Vgg

Gebruikers naam bij DF : NoizyCows0Stefan

[ Voor 8% gewijzigd door Stefan- op 26-12-2003 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Stefan- schreef op 26 december 2003 @ 02:18:
Ik doe mee met Vgg

Gebruikers naam bij DF : Stefan
Je hebt alleen nog wel een oude avatar :P

Hmm, misschien moeten we toch eens een speciale VGG avatar maken...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R4NCOR schreef op 25 december 2003 @ 13:53:

Ik zou zo zeggen De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
* SlinkingAnt is ook weer van de partij

met account -> DPC Team ColdFusion0SlinkingAnt

en bij -> VGG

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Gaat de organisatie nog een overzichtje geven van welke teams er zich aangemeld hebben en wie daar nu inzitten, lijkt mij wel handig :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Laatst online: 22-06 20:21
DPC Crazy Cows0BaBBeloedie doet met de stampertjes mee \o/

edit: allied had me al aan ze lijstje toegevoegd zie ik :X

[ Voor 35% gewijzigd door BaBBeloedie op 26-12-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

"En die muis zei tegen de olifant..." was de vorige stampede erg succesvol. Mede door de toffe sfeer en bv de tussentijdse wedstrijden georganiseerd door EijkB. Ook onze shoutbox is uniek in zijn soort en leent zich voor snel en gezellig ouwehoeren.

Kom een kijkje nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Stefan- schreef op 26 december 2003 @ 02:18:
Ik doe mee met Vgg

Gebruikers naam bij DF : NoizyCows0Stefan
ikke ook

NoizyCows0CaLeX

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:02
Ik wil graag mee doen met De oude koeien.

Mijn nick bij DF is:
T7E0Acidrain

Is er al een overzichtje online waar te zien is wie in welk team zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Japie_17 schreef op 25 december 2003 @ 23:44:
[...]

Bij welk team hoor jij, weten in ieder geval waar geen leden mee bij moeten komen omwille van de veiligheid O-).

Ben je "Jungle Book" ontgroeid, vindt je "Belle en het Beest" voor mietjes? Join dan De Stampertjes, hier heerst de geest van "Bambi" nog >:) :+ :7
Oeh, ik heb maandag nog een lekker hertenboutje op, was lekker! Smaakte iig naar meer :9

Aangezien ik officieel nu deel uitmaak van de Dfol-familie meld ik me aan voor #dpc als user DPC Clan of ToeT0Blistimo

#dpc all tha way!
html-skillz zijn er om te misbruiken >:)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

MarkB schreef op 26 december 2003 @ 15:00:
Gaat de organisatie nog een overzichtje geven van welke teams er zich aangemeld hebben en wie daar nu inzitten, lijkt mij wel handig :)
:)
Komt er morgen (ow inmiddels vandaag :P) aan.
Het is kerst he, dan eist onze fam ons op. Gun hen ook es twee daagjes waarop ze ons weeres kunnen zien :+

Zaterdag (ergens in de loop van de dag) dus een team overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06 11:51

SandStar

DPC-Crew

Zandster

#DPC
user: SandStar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Eigenlijk voel ik me ook wel verplicht mee te doen... zal eens met de andere team leden overleggen hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Het team "En die muis zei tegen de olifant..." doet opnieuw mee. Inmiddels hebben zich de volgende leden (opnieuw) aangemeld voor het team:

oude lijst

Ook meedoen met ons? Meld je hier aan!

[ Voor 60% gewijzigd door Marcelloz op 05-01-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Nu online
Ik heb gisteren de client ook een test drive gegeven voor de stampede.

Ik doe wederom mee voor VGG. Mijn nick in de stats is DPC Team ColdFusion0Arnim.

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 11:25

Bud_s

Team Anticimex & Lock

RedVox schreef op 27 december 2003 @ 09:29:
Eigenlijk voel ik me ook wel verplicht mee te doen... zal eens met de andere team leden overleggen hier... :)
Overleg ?

Ik doe wel mee hoor, alleen even kijken welke koetjes allemaal makkelijk overkunnen. Mijn thuis parkje is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Mrieke
CaLeX
DSB_Sabian
MarcyDarcy
MadMarky
JR1974
ColdFusion
Bastien
Stefan-
SlinkingAnt
Arnim
Tomahawk
KeeZ

We hebben nog veelste weinig leden! Join Verenigd Graaskundig Genootschap
VGG is 's Werelds oudste stampede team! :+

[ Voor 5% gewijzigd door E-jey op 27-12-2003 22:25 . Reden: Mrieke ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Laatst online: 26-06 16:46

x0r

dus ik

mijn clientjes ook getest en werken ook nog :+
df nickname: x0r
stampede team: nog geen, moet nog ff kijken :p

(maar doe deze keer dus wel mee met stampede ;))

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 27-06 12:23

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Natuurlijk ben ik weer van de partij bij "En die muis zei tegen de olifant..."

Als nick kan 'DPC Crack' genoteerd worden.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Crack schreef op 27 december 2003 @ 16:09:

Ik ben ook weer van de partij bij dat team :P

Scoutlink DPC Force0Chivedev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:17
En DPC NGS0Monga gaat ook maar weer eens met de Stampertjes meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwatcher
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik join VGG.

Mijn nick is DPC Team ColdFusion0Nightwatcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
* Spheroid meldt zich voor de oude koeien.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Crack schreef op 27 december 2003 @ 16:09:

Hmm.. dus dat betekent dat jij tijdelijk ook geen Genome meer doet dan... mooi! Kunnen we elkaar hier het leven zuur maken, en blijft het gaatje tussen ons bij G@H gelijk :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monga schreef op 27 december 2003 @ 17:46:
En DPC NGS0Monga gaat ook maar weer eens met de Stampertjes meedoen :)
En ja staat in de lijst ;)
[rml]AlliedComputers in "[ Stampede] #2 Distributed Folding - Het ..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

RedVox, Bud_s en x0r kunnen zich bij de link van Marcelloz aanmelden :)
Alvast een warm welkom en kom eens wat roepen in de shoutbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Mobster schreef op 27 december 2003 @ 19:51:
RedVox, Bud_s en x0r kunnen zich bij de link van Marcelloz aanmelden :)
...
Of ze melden zich aan bij VGG. Dat kan namelijk ook >:)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

MarcyDarcy schreef op 27 december 2003 @ 20:22:
[...]
Of ze melden zich aan bij VGG. Dat kan namelijk ook >:)

;)
hey, ga jij eens in de zon liggen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Het "oude koeien"-team (waarvan de uiteindelijke naam nog van open staat) bestaat momenteel uit de volgende personen (op volgorde van posts, niet om eigengeilerij):

United Snails0JustDutch
PeterJ
United Snails0Smazy
Tielemans
stappel_
Forza Mucca0Radek
Thekip
T7E0Acidrain
Forza Mucca0Bos primigenius = Forza Mucca0Spheroid
Hagar
United Snails0NeoTweaker
ForzaMucca0Satanic Smile
HuubM
(via een privetopic :))
Forza Mucca0Darcy (ik heb het typefoutje niet overgenomen :))
Intelligence (die liever bij ons stampt)
Forza Mucca0Rollerjooster
United Snails0Forza Mucca

Voorwaar een mooie opkomst, maar er kan nog meer bij. Dus ken je nog meer reguliere DF'ers, haal hen ook over!

[ Voor 53% gewijzigd door JustDutch op 29-12-2003 20:12 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Het lang verwachte overzicht:
Als er nog fouten instaan hoor ik het graag.
BaBBeloedie bleek trouwens gewild, hij was ookal door MarkB opgegeven voor #dpc, maar besloot zelf voor de Stampertjes :?

Oude Koeien
===============
United Snails0JustDutch
PeterJ
United Snails0Smazy
Tielemans
stappel_
Forza Mucca0Radek
Thekip
T7E0Acidrain
Forza Mucca0Bos primigenius
Hagar
United Snails0NeoTweaker

#dpc
===============
Stephan202
DPC Clan of ToeT0Blistimo
NightHawk
Groazers0NightBird
InNuedo
DPC aKra
MarkB
SandStar

VGG
===============
NoizyCows0CaLeX
DPC Los Alcoholicos0MarcyDarcy
MadMarky
Groazers0JR1974
Groazers0Mrieke
DPC Team ColdFusion0ColdFusion
Bastien
NoizyCows0Stefan
DPC Team ColdFusion0SlinkingAnt
DPC Team ColdFusion0Arnim
Tomahawk
KeeZ
DPC Team ColdFusion0Nightwatcher

De Stampertjes
===============
DPC NGS0Alliedcomputers
DPC NGS0EER
DPC NGS0Drugar
DPC NGS0Teak
DPC NGS0Noon
Pazzi
Intelligence
DPC NGS0Akkermans "onder voorbehoud"
DPC NGS0fenrir
DPC NGS0Tube
DPC NGS0Swaptor
Memot
DPC Jaap Jan
DPC Crazy Cows0BaBBeloedie
Mentar
DPC NGS0Monga

===============
Heineken
DPC Los Alcoholicos0Mobster
Murtceps
VanBekkumClan met bouwpub support
DPC Los Alcoholicos0Marcelloz
Bastiaan
DPC Crack

[ Voor 9% gewijzigd door Funcracker op 28-12-2003 22:42 . Reden: 2e Mobster verwijderd :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Funcracker schreef op 27 december 2003 @ 23:12:
BaBBeloedie bleek trouwens gewild, hij was ookal door MarkB opgegeven voor #dpc, maar besloot zelf voor de Stampertjes :?
En dat terwijl BaBBeloedie een echte Stamper is |:( 8)7

Ik blijf trouwens gewoon ons lijstje bijwerken, ook met mensen die niet op GoT hebben laten weten dat ze meedoen, maar op ons eigen forum ;)
Mochten die mensen ook hier moeten reageren laat het me dan even weten, dan zal ik daar zorg voor dragen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 27-12-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
...
Bij VGG staan nog enkele leden (Bastien & KeeZ) welke met hun nickname erin staan, maar volgens mij lid zijn van DPC Team Coldfusion.

Bij Muis...Olifant staat Mobster er 2x in. Hij lijkt zo te belangrijk, iets wat hij niet is. Pas maar op zo, Mobster gaat nog naast z'n schoenen lopen op deze manier :+

Verder een mooi overzichtje en de teams gaan aardig gelijk op :)

[ Voor 7% gewijzigd door MarcyDarcy op 28-12-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 40441 schreef op 27 december 2003 @ 23:27:
[...]
En dat terwijl BaBBeloedie een echte Stamper is |:( 8)7
Staat er straf op als een lid van het [b]DPC-Subteam[/s] NGS zich bij een ander Stampede-team opgeeft dan de Stampertjes?? Royement?? Een fikse af-stamp-ing?? :p

hey TCF, jullie mogen met z'n allen bij ons team EDMZTDO ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Marcelloz op 28-12-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Laatst online: 22-06 20:21
ik snap persoonlijk ook niet egt waarom ik bij #dpc gezet word :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10

===============
Heineken
Murtceps
VanBekkumClan met bouwpub support
DPC Los Alcoholicos0Marcelloz
Bastiaan
DPC Crack
Hey Mobster, ben je schizofreen, of wil je gewoon erg graag los :P ?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcelloz schreef op 28 december 2003 @ 00:16:
[...]
Staat er straf op als een lid van het [b]DPC-Subteam[/s] NGS zich bij een ander Stampede-team opgeeft dan de Stampertjes?? Royement?? Een fikse af-stamp-ing?? :p

hey TCF, jullie mogen met z'n allen bij ons team EDMZTDO ;)
Tuurlijk niet :P
Alleen gaan we er niet vanuit, omdat NGS is ontstaan uit de vorrige stampede ;)
We vonden het samen zo gezellig dat we met z'n alleen door zijn gegaan.
En sommige van ons zitten ook nog in andere teams hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik join de stampertjes! :)

B1tchin Boeskool0R4NCOR
Account is nog in de maak, heb vandaag de DF-client aangeslingerd... Even kijken hoe een en ander werkt :) Ik mag gewoon puntjes produceren nou toch? (ja ze tellen pas mee vanaf de 14e, dat snap ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R4NCOR schreef op 28 december 2003 @ 13:19:
Ik join de stampertjes! :)

B1tchin Boeskool0R4NCOR
Account is nog in de maak, heb vandaag de DF-client aangeslingerd... Even kijken hoe een en ander werkt :) Ik mag gewoon puntjes produceren nou toch? (ja ze tellen pas mee vanaf de 14e, dat snap ik)
Welkom R4NCOR _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.