I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Name : Elteor Borislavj
Team : #dpc
[ Voor 29% gewijzigd door Elteor op 05-01-2004 19:55 ]
Ben wel benieuwd hoe de teams er tot nu toe uitzien namelijk
Uiterlijk morgenochtend (voor 12:00) staat die online, nog even geduldThanatos schreef op 05 januari 2004 @ 19:56:
Is er toevallig ergens een geüpdate versie van de teamlijsten beschikbaar?
Ben wel benieuwd hoe de teams er tot nu toe uitzien namelijk
Er moet een hoop uitgezocht en gechecked worden met deze nieuwe aanwas.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Great job so far Marcelloz
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
We zullen het zien he.MarkB schreef op 05 januari 2004 @ 19:17:
[...]
![]()
En die staan nog niet eens in de spits dit zijn "slechts" de vleugelspelers. Moet je eens naar onze spits en onze meest aanvallende middenvelder (die beide nog niet bekend zijn gemaakt) kijken.
Eens kijken wie deze Stampede gaat winnen

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
user: CarpHunter
team: #dpc
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Thnx.. ik sta er nu ook tussen met mijn dikke 840 puntenMarcelloz schreef op 05 januari 2004 @ 19:58:
Mijn teamlijst welke gebaseerd is op bij DF ingeschreven mensen, is op dit moment geupdated. Ik zal 'em nog even een slinger geven. Maar ik denk dat ik zeker nog 30 accounts mis bij alle teams.

ahh ken jij hem ook al, goeie vent he
[ Voor 24% gewijzigd door Tielemans op 05-01-2004 20:45 ]
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Verwijderd
En je staat erbij.mmxmmx schreef op 05 januari 2004 @ 20:26:
AlliedComputers u kunt mij bij de stampertjes toevoegen als MMXMMX
Hartelijk welkom bij De Stampertjes
Wie komt er nog meer bij ons over gezellige team
We hebben nog plaats zat.
GraagVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:17:
[...]
Wie komt er nog meer bij ons over gezellige team
We hebben nog plaats zat.
nick: stlgamer
Verwijderd
Toevallig familie van Harry Nak?![]()
offtopic:
ahh ken jij hem ook al, goeie vent he
Jazeker, da's mijn ouwe heer en Ome Joop, da's mn oom
Maaruh... omdat ze de enige waren die interesse toonden, en ook nog eens mijn familie kennen
.... gaat HenkNak huppelen met het gajes van "En die olfiant zei tegen de muis..."
Neutje?Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:21:
[...]
offtopic:
Jazeker, da's mijn ouwe heer en Ome Joop, da's mn oom
Maaruh... omdat ze de enige waren die interesse toonden, en ook nog eens mijn familie kennen![]()
.... gaat HenkNak huppelen met het gajes van "En die olfiant zei tegen de muis..."
Enne, welkom bij "En die olifant zei tegen de muis...".
Het team dat onderdak biedt aan iedereen en daarmee het meest veelzijdige team is! ( naast uiteraard het meest gezellige
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
En ook jij staat in de lijst erbij
Hartelijk welkom bij De Stampertjes
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 21:54 ]
Verwijderd
nee slingeraap kuuke zit bij die gasten van #dpnogwatVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:52:
[...]
Je staat er al bij Soulmaster, komen de andere aapjes ook?
ook ik heb maar weer een keertje een distributed 'koetje' voor jullie draaien. Mijn nickname is DPC Pw en ik zou ook graag bij de 'en de olifant zei tegen de muis..' willen.
Eén ding begrijp ik alleen nog niet, moet ik gewoon flushen of flushen naar een server van mijn horde die tijdens de stampede flushed? Is een Stampede anders niets meer dan gewoon iedereen van de DPC op één project zetten en iets heel anders dan een Megaflush?
Ik heb er iig zin in!
[ Voor 4% gewijzigd door BlauweFles op 05-01-2004 22:41 ]
Verwijderd
DPCs crewers zal #dpc komen versterken
slingert TFH nog middenin het woud der stampede teams?? of houd deze aap een winterslaap?Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:36:
[...]
nee slingeraap kuuke zit bij die gasten van #dpnogwat
Van klussen krijg je grijze haren
Overigens een warm welkom aan HenkNak en DPC Pw bij EDMZTDO.
Het idee van de Stampede is dus dat er tijdelijk mensen van andere projecten komen die 1 bepaald project gaan draaien, het heeft dus niks met een MegaFlush te maken en je kan gewoon de client draaien zoals dit normaal ook zo is. Speciaal aan de Stampede is de speciale Stampede-hitparade met speciale Stampede-stats waarin virtuele teams tegen elkaar strijden.Peewee schreef op 05 januari 2004 @ 22:40:
Eén ding begrijp ik alleen nog niet, moet ik gewoon flushen of flushen naar een server van mijn horde die tijdens de stampede flushed? Is een Stampede anders niets meer dan gewoon iedereen van de DPC op één project zetten en iets heel anders dan een Megaflush?
Ik heb er iig zin in!
Zouden ze al tisshues nodig hebben en schone luiers ?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Kan wel merken dat MarcyDarcy in zijn nieuwe huis nog geen inet aansluiting heeft
Kan niemand anders van VGG even de kar trekken?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
team #dpc
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Dutch Power Cows on Stampede
Je ziet tog al heel wat koeien heen en weer lopen nu
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
En welkom bij "En die muis zei tegen de olifant..." PenguinLover
Ik geloof dat het ondertussen al een aardig teampje begint te worden, ik ben de tel ondertussen kwijt
PenguinLover welkom bij EDMZTDO! Check ook de site eens.
De MF mythe keert terug en die vertaling is ook helemaal geweldig
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
slingeraap-tfh is in zijn geniet periode oorzaak wegens zwangerschap vrouw .. die krijgt steeds grotere (.) (.)fenrir schreef op 05 januari 2004 @ 22:51:
[...]
slingert TFH nog middenin het woud der stampede teams?? of houd deze aap een winterslaap?
#dpc wil dat graag. We zijn nu nog een beetje de underdog, maar we zijn errug snel aan het groeien, dus wij zijn het team to join vanaf vandaagVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 01:11:
ok wie wil mij in zijn team hebben
account name: DPC Manneke
Qua gezelligheid enzo zit je bij ons het beste natuurlijk omdat wij al jaren lang getraind zijn in nutteloos ouwehoeren
Ik merk dat we inderdaad een beetje op de achtergrond aan het raken zijnMobster schreef op 05 januari 2004 @ 23:38:
Kan wel merken dat MarcyDarcy in zijn nieuwe huis nog geen inet aansluiting heeft
Kan niemand anders van VGG even de kar trekken?
Misschien kun jij ons komen versterkenVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 01:11:
ok wie wil mij in zijn team hebben
account name: DPC Manneke
In ieder geval hebben we er ook weer een ander lid bij. Groazers0koekie zal ook voor het VGG een
/(bb|[^b]{2})/
Ik weet niet wat ze van ons denken, maar we hebben een reputatie hoog te houdenIf they wanted to *pass* us within 30 days, they would have to out-produce us by 121M per day, or by roughly 5M points/hour (or 10M points per one Dyy stats increment).
...*andere user*...
But, if the DPC's could produce a delta of 5 meelion per update, and maintain it for 50 days, they could make up the 3 beelion difference.
Needless to say, that's asking an awful lot. If they do it, I'll tip my virtual hat to them. That said, I have no idea how much computing power they have that they can divert to DF atm (hopefully they're not all going to pull a MrMr
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
En dat gaan we toch ook doenSlinkingAnt schreef op 06 januari 2004 @ 09:02:
Die thread op het Free-DC forum is echt lollig
[...]
Ik weet niet wat ze van ons denken, maar we hebben een reputatie hoog te houden
Dus mensen die nog niets weten kom bij De Stampertjes en stamp mee
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Stampertjes is opgericht door een CrazyCower denkje dat wij daar niet goed in zijnVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 06:11:
[...]
omdat wij al jaren lang getraind zijn in nutteloos ouwehoeren
Ja, maar die is al lang weg, die vond het niet gezellig genoegBaBBeloedie schreef op 06 januari 2004 @ 10:05:
[...]
Stampertjes is opgericht door een CrazyCower denkje dat wij daar niet goed in zijn

Als het groen is is het nog veel zellie'er!
Verwijderd
Dat neem je trug hoor maffe koeVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:13:
[...]
Ja, maar die is al lang weg, die vond het niet gezellig genoegBij #dpc is het VEEEEEL gezelliger

Verwijderd
We hopen ook dat je het daar naar je zin zal hebben hoorVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:13:
[...]
Ja, maar die is al lang weg, die vond het niet gezellig genoegBij #dpc is het VEEEEEL gezelliger
Al snap ik niet dat je voor een team kiest dat niet gaat winnen.
Wij winnen wel, want ik pwn BaBBeloedie en die zit bij jullieVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:27:
[...]
We hopen ook dat je het daar naar je zin zal hebben hoor
Al snap ik niet dat je voor een team kiest dat niet gaat winnen.
En wij hebben alle statsposters, dus als het verkeerd dreigt te gaan dan posten wij gewoon de "geavanceerde" versie van de stats

Verwijderd
We zullen het zien heVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:28:
[...]
Wij winnen wel, want ik pwn BaBBeloedie en die zit bij jullie
En wij hebben alle statsposters, dus als het verkeerd dreigt te gaan dan posten wij gewoon de "geavanceerde" versie van de stats
Wel leuk dat de veschtlust dit keer groter is dan bij de vorrige stampede.
Dan zal ik vandaag nog maar eens een blik PC's opentrekken en er vasr bijzetten

Verwijderd
Overigens denk ik dat die ouwe koeien nog wel wat leden binnentrekken (MrMr, MAWEK, Koen) om te laten zien wie bij DF de dienst uitmaken (toch??).
Kan VGG niet gewoon TCF mobiliseren? VGG bestaat tenslotte uit voornamelijk leden van die club.
[ Voor 37% gewijzigd door Marcelloz op 06-01-2004 10:42 ]
WieVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:37:
Laten we ook vooral het Verenigd Graaskundig Genootschap niet vergeten. VGG raakt een beetje ondergesneeuwd in het recruitment-geweld hier
Verwijderd
[rml]Funcracker in "[ Stampede] #2 Distributed Folding - Het ..."[/rml]Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:44:
Mischien is het handig om even een goed bijna uptodate lijstje te maken met deelnemers want volgens mij snappen de meeste er niet veel meer van en is het overzicht in de sterkte van de teams aardig weg. En de onderlinge competitie daar gaat het toch allemaal om.
nog 10 minuten. Of was dit te optimistisch.
Marcelloz schreef op 06 januari 2004 @ 11:50:
[...]
[rml]Funcracker in "[ Stampede] #2 Distributed Folding - Het ..."[/rml]
nog 10 minuten. Of was dit te optimistisch.
Nix te optmistisch
nog 6 mins ey
[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 06-01-2004 11:53 ]
Verwijderd
Uiteraard.cleopet schreef op 06 januari 2004 @ 11:40:
Past cleopet zijn bescheiden input nog bij het team stampertjes ??
cleopet
Welkom bij de club en ik heb je vast in onze lijst gezet
Oude Koeien
===============
United Snails0JustDutch
PeterJ
United Snails0Smazy
Tielemans
stappel_
Forza Mucca0Radek
Thekip
T7E0Acidrain
Forza Mucca0Bos primigenius
Hagar
United Snails0NeoTweaker
Forza Mucca0Satanic Smile
Forza Mucaa0Darcy
Forza Mucca0Rollerjooster
United Snails0Forza Mucca
B1tchin Boeskool0Intelligence
HuubM
Gertjan
T7E0Bas
#dpc
===============
Stephan202
DPC Clan of ToeT0Blistimo
NightHawk
Groazers0NightBird
InNuedo
DPC aKra
MarkB
SandStar
DPC Anticimex en Lock
Glurp
Kuuke
Mystic
Robert
iclemens
Zipsop
Jack Flushell
DDC0Theuno
IR Cow0JustMe
UPoF0fritzzie
Alpha
Elteor Borislavj
BaDu
CarpHunter
DPCs crewers
Erik
Silk_dude
DPC Crazy Cows0VoiD
DPC eNeRGy
Sergio
Kevin
DPC Clan of ToeT0Heinrich Harrer
DPC Crazy Cows0Xiqum
DPC Crazy Cows0Furion
VGG
===============
NoizyCows0CaLeX
DPC Team ColdFusion0Sabian
DPC Los Alcoholicos0MarcyDarcy
MadMarky
Groazers0JR1974
Groazers0Mrieke
DPC Team ColdFusion0ColdFusion
NoizyCows0Stefan
DPC Team ColdFusion0SlinkingAnt
DPC Team ColdFusion0Arnim
Tomahawk
KeeZ
DPC Team ColdFusion0Nightwatcher
E-Jey
DPC Team ColdFusion0bastien
DPC Los Alcoholicos0scorpionv
DPC Team ColdFusion0Zion
DPC Team ColdFusion0Qaabus
Dudes AT TheBenny
Groazers0martijn
Groazers0koekie
DPC Division Brabant0Witlof
Groazers0TheScarabial (??)
De Stampertjes
===============
DPC NGS0Alliedcomputers
DPC NGS0EER
DPC NGS0Drugar
DPC NGS0Teak
DPC NGS0Noon
Pazzi
DPC NGS0fenrir
DPC NGS0Tube
DPC NGS0Swaptor
Memot
DPC Jaap Jan
DPC Crazy Cows0BaBBeloedie
Mentar
DPC NGS0Monga
B1tchin Boeskool0R4NCOR
DPC NGS0Mfrijm
Aukema
DPC NGS0klown
halflife
B1tchin Boeskool0Br44D
blackangel
berend
toeter
CrashNet
Zippie
tmmk
DPC FouT
ThAChief
Soulmaster
DPC NGS0LTC
AirX
Metalman
cleopet
MMXMMX
stlgamer
DPC Crazy Cows0Roberto
DPC NGS0kr3kr
DPC NGS0HALL
DPC NGS0Gronik
DPC NGS0Demon
DPC NGS0stamper
B1tchin Boeskool0RonaldMcD
Hwg
DPCHaagseHarry
Qaz
Qcollective
DPC NGS0EER
aartjan
B1tchin Boeskool0Flamez
"En die muis zei tegen de olifant..."
===============
Heineken
DPC Los Alcoholicos0Mobster
DPC Clan of ToeT0Murtceps
VanBekkumClan met bouwpub support
DPC Los Alcoholicos0Marcelloz
Bastiaan
Scoutlink DPC Force0Chivedev
DPC Crack
DPC Clan of ToeT0vitor
BigbakkusClan with Bouwpub Support
DPC Keesmo
Team Aggression0Thanatos
x0r
Team Aggression0Soepkip
DPC Dynamite
Popipipo
Brinky
DPC Team Switch0My
DPC Team Switch0DJKlungel
DPC Team Switch0RoyalFlusher
DPC Team Switch0Admiraal
DPC Team Switch0Pjabber
DPC Team Switch0Chickn
DPC Team Switch0BOOTZ
DPC Team Switch0Sweetdude
DPC Team Switch0ThePretender
b3avis
Gyske
DPC Bartjuh
La Muis
Division Brabant0Eijkb
Heli0s
Tempest
HenkNak
DPC Pw
Diska
PenguinLover
DPCquatar
David D
DPC Team Switch0mystery
Teamloos:
Scsi
Tielenaar
DPC Manneke
Zoals altijd kan er een foutje in sluipen, en ik heb (nog) niet de moeite genomen om de websites van de verschillende teams af te struinen.
Dus laat maar komen die correcties
[ Voor 14% gewijzigd door Funcracker op 06-01-2004 22:36 ]
<M...> = My
Volledige lijst Olifant: [rml]Marcelloz in "[ Stampede] #2 Distributed Folding - Het ..."[/rml]
[ Voor 181% gewijzigd door Marcelloz op 06-01-2004 12:03 ]
(heb wel gezegd dat ik bij #dpc zit, maar nog niet officieel, ben nog niet bekend bij het project blijkbaar...)
Maarreh, mooi getimed Funcracker
Verwijderd
Prima, Allied zal je bij onze lijst zetten. En er is zeker nog plaats over, ik zie dat er nog een paar Teamlozen zijn, iedereen is welkom!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 12:02:
Ik join ook ff![]()
Username: Qcollective
Stampede team: De stampertjes!
Verwijderd
jij wist het nog niet maar je bent dus een stampertje in hart en nieren dus . hop ff joinenVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 12:04:
En ik heb me niet eens opgegeven![]()
(heb wel gezegd dat ik bij #dpc zit, maar nog niet officieel, ben nog niet bekend bij het project blijkbaar...)
Maarreh, mooi getimed Funcracker
Ok 2 correcties. Bij het VGG zijn ook aangesloten Groazers0martijn en Groazers0koekieFuncracker schreef op 06 januari 2004 @ 11:59:
De lijst der lijsten (geupdate tot 6 januari 12:00)
Deze mensen hebben dus geen GoT-account (of gebruiken het nooit) maar willen wel met de DPC (en natuurlijk het VGG) meedoen tijdens de Stampede. Ik heb daarom de vrijheid genomen ze erbij te zetten
[ Voor 32% gewijzigd door JohnR op 06-01-2004 15:16 . Reden: even verduidelijken ]
/(bb|[^b]{2})/
Een geweldige lijst trouwens!
Team: #dpc
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
BTW de barkrukken van de De Stampertje zijn nog lang niet allemaal bezet. Dus als je nog geen team heb schuif aan, en pak je eigen barkruk die je geschonken wordt door NGS die zijn bar open houd voor alle nieuwe leden die gek zijn op gezelligheid.
Verwijderd
DPC Crazy Cows0Roberto wordt mijn username onder de stampertjes, in dezelfde groep als BaBBeloedie dus
dat zijn wel heel veel klikkliklinkjesVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:37:
Hij gaat lekker heren.
BTW de barkrukken van de De Stampertje zijn nog lang niet allemaal bezet. Dus als je nog geen team heb schuif aan, en pak je eigen barkruk die je geschonken wordt door NGS die zijn bar open houd voor alle nieuwe leden die gek zijn op gezelligheid.
Verwijderd
Bij de stampertjes kunnen de volgende veranderen doorgevoerd worden:Funcracker schreef op 06 januari 2004 @ 11:59:
Heel lijstje
Toevoegingen:
DPC NGS0kr3kr
DPC NGS0HALL
DPC NGS0Gronik
DPC NGS0Demon
DPC NGS0stamper
B1tchin Boeskool0RonaldMcD
Hwg
DPCHaagseHarry
Qaz
Metalman
Qcollective
DPC Crazy Cows0Roberto
Typefoutjes:
B1tchin Boeskool0Br44D (ipv. B1tichin Boeskool0Br44D)
DPC NGS0klown (ipv. klown)
CrashNet komt er twee keer invoor
Afmeldingen:
DPC NGS0Akkermans "onder voorbehoud"
Intelligence
Iedereen veel plezier met deze 2e stampede en heel veel succes met het DPC naar een hogere positie brengen,... [thumbs up]
Die thumbs up smiley zou er bij moeten komen
Strix (Skullflame)
Het is mooi om te zien dat de reguliere DF'ers de strijd aan willen gaan met de stampedeteams. Alleen, de oude koeien worden nu wel heel erg in aantallen (en daardoor waarschijnlijk ook power) overklast. Dat kan natuurlijk niet. Daarom een oproep (MrMr, MAWEK, Ercewee, Cowtipping mogen zich aangesproken voelen
[/wensmodus]
Wel een mooie post om als duizendste GOT-post te functioneren.
Kunnen jullie die mensen oproepen dat even hier te posten? Dan weten wij ook dat zij er hetzelfde over denkenVerwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 17:49:
Graag wel iedereen ff hier laten posten dat 'ie je team joined, is soort zekerheid voor ons (vorige keer waren daar probleempjes mee nl.)
Ik heb wel cijfersmcB schreef op 06 januari 2004 @ 14:04:
Het lijkt er op dat aan deze stampede nog veel meer mensen meedoen dan de vorige keer. (wie komt met de cijfers ?)
![]()
Iedereen veel plezier met deze 2e stampede en heel veel succes met het DPC naar een hogere positie brengen,... [thumbs up]
offtopic:
Die thumbs up smiley zou er bij moeten komen
Laatste overzicht voor de vorige stampede (dus de final) waren er 127 leden aangemeld. In funcracker z'n post zijn dat er 139, en daarna zijn er nog 4 aanmeldingen gekomen, EN we hebben nog een week te gaan
Verwijderd
Hmm.. wij hebben gezegd dat bij ons op het forum al genoeg was... maar zal het doorgevenVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:31:
@Memot:
[...]
Kunnen jullie die mensen oproepen dat even hier te posten? Dan weten wij ook dat zij er hetzelfde over denken
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 12:02:
Ik join ook ff![]()
Username: Qcollective
Stampede team: De stampertjes!
Allebij welkom bij De Stampertjes.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:37:
Goed dan join ik ook maar he
DPC Crazy Cows0Roberto wordt mijn username onder de stampertjes, in dezelfde groep als BaBBeloedie dus(huuuu eng
)
Ik heb jullie ook in de lijst gezet
En ehhh... moeten nu alle leden zich ook nog eens hier melden
Dit zou ik wel zeker willen weten, want er zit best een hoop werk in om alles bij te houden.
HIER kan iedereen zich aanmelden voor de stampertjes en die lijst kan hier toch ook bekeken worden
We hebben in die lijst al meer mensen straan dan op GoT want nog niet iedereen heeft zijn of haar DF naam laten weten.
Graag dus een uitspraak van de orginisatie wat nu de bedoeling is.
Dus waar moeten members zich nu melden
Verwijderd
Members melden zich hier officieel aan voor een team. Dit om te voorkomen dat (zoals bij de vorige keer) iemand wordt opgegeven voor een team terwijl hij het daar niet mee eens is.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:04:
[...]
[...]
Allebij welkom bij De Stampertjes.
Dit zou ik wel zeker willen weten, want er zit best een hoop werk in om alles bij te houden.
HIER kan iedereen zich aanmelden voor de stampertjes en die lijst kan hier toch ook bekeken worden
We hebben in die lijst al meer mensen straan dan op GoT want nog niet iedereen heeft zijn of haar DF naam laten weten.
[edit]
Uitzondering voor mensen zonder GoT account: lees deze reply van Marcelloz
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:59 ]
Verwijderd
Allied niet iedereen heeft zich ook daar aangemeld. Dus we zullen even nagaan wie hier nog niet is aangemeld en dit doorgeven aan die personen.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:04:
[...]
[...]
Allebij welkom bij De Stampertjes.
Verwijderd
DuidelijkVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:13:
[...]
Members melden zich hier officieel aan voor een team. Dit om te voorkomen dat (zoals bij de vorige keer) iemand wordt opgegeven voor een team terwijl hij het daar niet mee eens is.
Ik zal iedereen eens vragen dit te doen, en zal onze FAQ aan laten passen.
Ik zou zeggen: altijd op GoT melden. Kan het niet door die persoon zelf, dan door de team vertegenwoordigers.
[ Voor 44% gewijzigd door Marcelloz op 06-01-2004 16:28 ]
[ Voor 45% gewijzigd door [eNeRGy] op 06-01-2004 15:55 ]
Verwijderd
Username : Gertjan
Team : Oude Koeien
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:09:
Ter info :De Stampede was:
127 days, 15 hours, 52 minutes, and 50 seconds ago
Moet er bij ECC2 niet al 3# staan
Terechte keusVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:07:
ik loop hier al een tijdje rond dus lijkt me het volgende logisch :
Wie volgt?
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
HULDE!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:07:
ik loop hier al een tijdje rond dus lijkt me het volgende logisch :
Hij kan op dit moment alleen ff niet posten vandaar dat ik het doe
T7E0Bas Je bent een heldAcidrain schreef op 06 januari 2004 @ 17:16:
Ik heb zojuist uit betrouwbare bronnen mogen vernemen dat T7E0Bas ook graag met de Oude Koeien mee wil doen.
Hij kan op dit moment alleen ff niet posten vandaar dat ik het doe
Wie volgt?
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Name: DPC NGS0Gronik
Team: De Stampertjes
Wie volgt
En wij als stampertjes hebben onze eigen stats draaien!! Dus dat zit ook wel goed hoor Silk_dude als je die "geavanceerde" versie erop zet!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:28:
[...]
Wij winnen wel, want ik pwn BaBBeloedie en die zit bij jullie

Spheroid schreef op 06 januari 2004 @ 17:21:
[...]
T7E0Bas Je bent een helden meer dan welkom!
Wie volgt?(werkte de vorige keer ook
).

DF Name: DPC NGS0EER
Team: *what could it be* *tromgeroffel* Deeeeeeeeeeeeeeeee..... STAMPERTJES
#507 @ OGR
Kan iemand me uitleggen WAT hiermee wordt bedoeld? Hoe handel ik dan?Handel hierbij of je nog niets met de stampede te maken hebt.
En als het al ergens stond in dit topic, sorry maar ik had geen tijd om alle reacties te lezen en er lopen hier heel wat vrolijke menschen rond die vast wel een antwoordje willen geven...
handel alsof je gewoon aan Distributed Folding voor DPC mee gaat doen. Laat de hele Stampede daarbij even buiten beschouwing, tot aan de volgende stappen.Jack Flushell schreef op 06 januari 2004 @ 18:29:
[...]
Kan iemand me uitleggen WAT hiermee wordt bedoeld? Hoe handel ik dan?
En als het al ergens stond in dit topic, sorry maar ik had geen tijd om alle reacties te lezen en er lopen hier heel wat vrolijke menschen rond die vast wel een antwoordje willen geven...
Dit topic is gesloten.