Toon posts:

[Stampede] #2 Distributed Folding - Het maken van teams

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:00
RoyalFlusher schreef op 03 januari 2004 @ 03:54:
Tot nu toe proberen ze me om te kopen met vrouwen en bier. Het schiet al op ;)

1 Team nodigde me zelfs uit het mee te helpen op te zetten omdat het nog niet geheel en al van de grond was...

Een keuze blijft moeilijk! :?
Marco zo moeilijk is het toch niet, mede Breda-e-naar :P
Volgens mij zou switch met enkele leden ook nog wel een eigen team kunnen oprichten zoals de 'oude koeien' doen.

* MarcyDarcy heeft nog steeds niet alle oude trouwe gedienden van de 1e stampede gezien. Wie laten het afweten? Ook al kies je niet voor VGG, doe dan toch nog mee met de stampede. Gezellig toch? :)

[ Voor 10% gewijzigd door MarcyDarcy op 03-01-2004 05:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Team nodigde me zelfs uit het mee te helpen op te zetten omdat het nog niet geheel en al van de grond was...

Kom dan maar gewoon bij De Stampertjes.
Waar alles mag en niets moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
We moeten intern nog wat evalueren, na het weekend maken we onze keuze bekend...

Een nieuw Team formeren doen we in elk geval niet meer. Eén van de bestaande Teams krijgt dus een boostje onzerzijds ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

MarcyDarcy schreef op 03 januari 2004 @ 03:13:
[...]
Als je Mrieke hebt gezien heb je geen babes forum-hok meer nodig. Join VGG :+
Ze is wel een overloopster! Niet te vertrouwen die lui van VGG! ;) :p

Maar wij hebben nog steeds de EijkB challenge! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 03-01-2004 10:36 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:13

Ercewee

a.k.a. K

* Ercewee zoekt nog een stamp-team. :)

* Ercewee is omkoopbaar >:)

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ercewee schreef op 03 januari 2004 @ 10:46:

Ik zou zeggen meld je bij ons aan.
En wie weet wat we je gaan bieden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 10:50:
[...]

Ik zou zeggen meld je bij ons aan.
En wie weet wat we je gaan bieden. :X
2 gratis computers zodat hij meer kan vouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatos schreef op 03 januari 2004 @ 11:15:
[...]

2 gratis computers zodat hij meer kan vouwen?
Gratis niet, maar over korting kan altijd gepraat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Laatst online: 21:33

JustDutch

was ambtenaar :)

Koen voldoet aan alle voorwaarden om een "oude koe" te zijn. Je bent welkom :)

Omkoopbaar.... Bij ons kun je dagelijks om het eerste plaatsje binnen het subteam strijden met alle daarbijhorende opmerkingen :)

[ Voor 27% gewijzigd door JustDutch op 03-01-2004 12:17 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

Bij ons is stampen gratis, als je een olifantje bent.. maar we hopen toch op een koe... die muis zei nog tegen die olifant :"daar is die Ercewee.. die mos ook moar es stampuh gaon. krek, zo wast ech.."

zoek je uitdaging ? bij ons zijn gratis taarten te verdienen met de onderlinge competitie... :) moeeeehoeeeee 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door bigbakkus op 03-01-2004 12:17 . Reden: totsnbrd kpot ]

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pfff....als het zo moet, dan hoeft het niet voor mij niet meer :(

En RoyalFlusher, beetje matig dat jullie het niet met mij tegen de gevestigde orde durven op te nemen hoor... zijn het bij DPC allemaal van die mietjes of zijn er nog echte mannen die het willen proberen?

Dit alles met een vette knipoog natuurlijk he 8)7 ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Als jij het zegt dan zullen we wel mietjes zijn... ;)

Maar op zich vind ik een heel goed initiatief van je om een nieuw Stampede team te willen opzetten. We hadden het daar ook over gehad maar er is toen toch besloten (de meeste stemmen gelden) om een bestaand team te joinen. Belangrijkste reden was dat het nogal kort dag was tot de Stampede.

Misschien dat we bij een volgende Stampede dit draadje kunnen oppikken en alsnog een nieuw Stampede Team op gaan zetten?

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Nou, ja, gooi me maar bij.. errr

En de muis zei tegen de olifant....

Team Aggression0Soepkip

Niet dat ik enige output verwacht, maar if, hebben jullie er wat bij;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Welkom X-G bij de muizen en de olifanten!!
Elk punt is meegenomen om de rest in ieder geval bij te kunnen blijven, dus elk punt wat je meebrengt is oke! _/-\o_

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Nog meer mensen in de race voor de trui / taart ???
Kom kom..... lieve koei... kom maar bij EDMZTDO...kom maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik heb net een appel-citroen vlaai gekocht, heel lekker! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Heineken schreef op 03 januari 2004 @ 14:25:
Ik heb net een appel-citroen vlaait gekocht, heel lekker! :9
Heineken, zolang we nog niet zijn begonnen moet er eerlijk gedeeld worden !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 23-09 15:31

Misschien moeten we het als Switch maar keertje bij jou thuis onder het genot van een pilsje bespreken :+

Maar die vrouwen en dat bier bevalt me wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 03 januari 2004 @ 17:35:
[...]

Misschien moeten we het als Switch maar keertje bij jou thuis onder het genot van een pilsje bespreken :+

Maar die vrouwen en dat bier bevalt me wel ...
Vrouwen? Bier? ben ik uitgenodigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Volg Switch in de stampede ... en je bent zeker van bier en vrouwen ;) ... nog 30 uur en 20 minuten ... en dan gaat 1 team gelukkig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Nog even ten overvloede. Niet heel Team Switch hoeft bij hetzelfde team te gaan. Zo zijn wij Alcoholisten ook uitgewaaierd naar vgg en "En die muis zei tegen de olifant..."

Dus welkom RoyalFlusher en My :)
VGG mag klungel hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mobster op 03-01-2004 18:14 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Mopperkontster schreef op 03 januari 2004 @ 18:14:
Zo is de power niet helemaal eerlijk verdeeld hoor :+ ... dat was toch de bedoeling O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

En weer een nieuw lid erbij voor het VGG. We mogen Groazers0Martijn verwelkomen in het team :Y)

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik heb vanmiddag Team Aggression gejoined..
Dus mijn naam is veranderd naar:
Team Aggression0Thanatos

Uiteraard blijf ik gewoon bij "En die muis zei tegen de olifant..." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

klown

geek

Als het goed is ben ik voor de volgende stampede weer present voor de stampertjes, m'n computer is nu al flink aan het rekenen, want dan staattie alvast klaar voor 14 januari en sponsor ik het project extra.....
Zou iemand kunnen zien of ik echt goed terechtgekomen ben bij DPC?
Ik heb me aan de username richtlijnen van de stampertjes gehouden (is dus als naam klown ingekomen)
en m'n e-mailadres is t_jongsmaAThaalditmaarweghotmail.com

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Mark83 schreef op 03 januari 2004 @ 17:40:
Volg Switch in de stampede ... en je bent zeker van bier en vrouwen ;) ... nog 30 uur en 20 minuten ... en dan gaat 1 team gelukkig zijn ;)
Natuurlijk is Team Switch nog welkom bij de Oude Koeien, dan hoeven jullie jezelf niet op te splitsen en is (blijft) iedereen happy :Y)

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

klown schreef op 03 januari 2004 @ 23:25:
Als het goed is ben ik voor de volgende stampede weer present voor de stampertjes, m'n computer is nu al flink aan het rekenen, want dan staattie alvast klaar voor 14 januari en sponsor ik het project extra.....
2 dingen zijn mij niet helemaal duidelijk en het kan zijn dat je er al van op de hoogte bent.

Alles wat je spaart kun je uiterlijk 2 dagen na een proteinwissel inleveren. Daarna krijg je er geen punten meer voor. M.a.w. als jij nu een buffer opbouwt en op 8 januari (datum staat nog niet vast!) is de wissel, dan kun je je buffers uiterlijk op 10 januari legen (op 9 januari krijg je 100% van je punten doorberekent, op de 10e maar 50%!)

Je mag voor de stampede geen buffers opbouwen die je tijdens de stampede leeggooit (Dus nu al sparen is prima, maar leeg je buffers tijdig voor de aanvang van de stampede). Als ik het goed begrepen heb is het opbouwen van buffers tijdens de stampede zowieso niet wenselijk.

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 17:00
klown schreef op 03 januari 2004 @ 23:25:
Zou iemand kunnen zien of ik echt goed terechtgekomen ben bij DPC?
Ik heb me aan de username richtlijnen van de stampertjes gehouden (is dus als naam klown ingekomen)
en m'n e-mailadres is t_jongsmaAThaalditmaarweghotmail.com
Je komt voor in de stats, maar niet bij die van DPC. Je staat nu nog bij de teamloze users met totaal 11.296 punten. Als je inlogt op de DF website en in je profiel het team Dutch Power Cows selecteerd dan kom je vanzelf ook in de hitparades voor :)

Dit zelfde geldt ook voor: Team Aggression0Thanatos en nog 2 users die none heten, maar wel handmatig Dutch Power Cows hebben ingevuld (en niet het team hebben geselecteerd). Mensen let goed op of je het team ook hebt geselecteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustDutch schreef op 04 januari 2004 @ 01:30:
[...]

2 dingen zijn mij niet helemaal duidelijk en het kan zijn dat je er al van op de hoogte bent.

Alles wat je spaart kun je uiterlijk 2 dagen na een proteinwissel inleveren. Daarna krijg je er geen punten meer voor. M.a.w. als jij nu een buffer opbouwt en op 8 januari (datum staat nog niet vast!) is de wissel, dan kun je je buffers uiterlijk op 10 januari legen (op 9 januari krijg je 100% van je punten doorberekent, op de 10e maar 50%!)

Je mag voor de stampede geen buffers opbouwen die je tijdens de stampede leeggooit (Dus nu al sparen is prima, maar leeg je buffers tijdig voor de aanvang van de stampede). Als ik het goed begrepen heb is het opbouwen van buffers tijdens de stampede zowieso niet wenselijk.
Een buffer opbouwen omdat je een offline machine hebt is een zeer geldige reden, daarbuiten kan je het denk ik beter laten. Het probleem is dat alles gebaseerd is op vertrouwen, een enkele beschuldiging kan al voldoende zijn om de sfeer te verzieken. Nu zal een vgg-alco een muis-alco wel vertrouwen omdat daar meerdere teamverbanden bestaan maar het gros zal toch wel een soort gevoel hebben zijn stampede teammates altijd bij te moeten staan, en het blijft tenslotte een competitie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10

Ik heb het je al verteld in de DPCH van DF: De oude koeien are not always doing business, but they are always open :) .

Waarom moet je lid worden?

• We zijn fucking koel en gezellie
• Je bent een ouwe koe bij DF (plaats 5 overall _/-\o_ )
• Als we winnen krijg je een kratje bier van me.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Laatst online: 21:51

klown

geek

JustDutch schreef op 04 januari 2004 @ 01:30:
[...]

Ik heb de settings van de client gewoon verder zoveel mogelijk standaard en ik heb het idee dat er gelijk geflushed wordt wat uitgerekend is dus de blokjes die nu uitgerekend worden, worden nu verzonden en de blokjes die tijdens de stampede uitgerekend worden, worden tijdens de stampede verzonden B)

Ik heb ook eventjes bij Team "Dutch Power Cows" geselecteerd, dus als het goed is hoor ik er nu helemaal bij :*)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klown schreef op 04 januari 2004 @ 10:54:
[...]

Ik heb de settings van de client gewoon verder zoveel mogelijk standaard en ik heb het idee dat er gelijk geflushed wordt wat uitgerekend is dus de blokjes die nu uitgerekend worden, worden nu verzonden en de blokjes die tijdens de stampede uitgerekend worden, worden tijdens de stampede verzonden B)

Ik heb ook eventjes bij Team "Dutch Power Cows" geselecteerd, dus als het goed is hoor ik er nu helemaal bij :*)
En ik heb je bij ons in de lijst gezet ;)
Welkom bij De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
maan username is halflife en ik heb bij team dutch power cows neergezet
dus ome goon meld me ff aan bij de stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Voor testdoeleinde gooi ik 'em al even live:

Stampede Stats

• Offset is 25 december 2003 als fictieve start van de Stampede
• Nog niet alle leden zijn bij de respectievelijke teams gevoegd. Huidige teamlijst staat hier
• Denk eraan dat niet iedereen flusht, dus conclusies over de sterktes van de teams zijn voorbarig te noemen
• Eventuele opmerkingen graag in deze draad of via email (zie profile)

Enjoy :)

[ Voor 10% gewijzigd door Marcelloz op 04-01-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster schreef op 03 januari 2004 @ 18:14:
Nog even ten overvloede. Niet heel Team Switch hoeft bij hetzelfde team te gaan. Zo zijn wij Alcoholisten ook uitgewaaierd naar vgg en "En die muis zei tegen de olifant..."

Verdorie Mobster.. je vergeet mij helemaal 8)7 Ik weet dat ik niet zo vaak meer post op GoT, maar ben nog steeds erg actief hoor. :X

Vermoedelijk blijven we trouwens als team bij elkaar, al moet ik zeggen dat het idee om Klungel bij een ander Stampede team te plaatsen mij wel aanstaat O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:16:
hey,
maan username is halflife en ik heb bij team dutch power cows neergezet
dus ome goon meld me ff aan bij de stampertjes
En je staat in ons lijstje.
Welkom bij De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:31:
Vermoedelijk blijven we trouwens als team bij elkaar, al moet ik zeggen dat het idee om Klungel bij een ander Stampede team te plaatsen mij wel aanstaat O-) :+
1 van de 'leuke' dingen aan de Stampede is dat je eens een keertje met wat andere lui in een team kan gaan zitten. Wat ik nu (overal) zie is dat mensen toch weer bij elkaar klitten in een Stampede team. Kijk naar VGG(met TCF en Groazers) en Stampertjes (NGS). Daarom een oproep aan de leden van TeamSwitch om voor de stampede hun teampje los te laten. Het is echt niet erg en je wordt niet geroyeerd (toch :? ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 12:49:
[...]
1 van de 'leuke' dingen aan de Stampede is dat je eens een keertje met wat andere lui in een team kan gaan zitten. Wat ik nu (overal) zie is dat mensen toch weer bij elkaar klitten in een Stampede team. Kijk naar VGG(met TCF en Groazers) en Stampertjes (NGS). Daarom een oproep aan de leden van TeamSwitch om voor de stampede hun teampje los te laten. Het is echt niet erg en je wordt niet geroyeerd (toch :? ) :)
NGS zit bij elkaar omdat dit gewoon het oude Stampertjes team is.
Wij zijn na de vorrige stampede gezamelijk een nieuwe team gegonnen.
En ook bij ons is niemand gebonden en vrij om te gaan en staan waar hij wil, alleen hebben wij het erg gezellig samen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 12:24:

Stampede Stats

• Offset is 25 december 2003 als fictieve start van de Stampede
• Nog niet alle leden zijn bij de respectievelijke teams gevoegd. Huidige teamlijst staat hier
• Denk eraan dat niet iedereen flusht, dus conclusies over de sterktes van de teams zijn voorbarig te noemen
• Eventuele opmerkingen graag in deze draad of via email (zie profile)

Ja, ik zie een foutje :P

Bij de overall stats zet je onder het team alleen de namen en totalen van de mensen die op die dag ook daadwerkelijk hebben geflushed voor dat team. Het lijkt me dat daar alle namen onder moeten staan. :)

(dit is iig bij #dpc zo, maar lijkt me voor alle teams op te gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Marcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 12:49:
Daarom een oproep aan de leden van TeamSwitch om voor de stampede hun teampje los te laten. Het is echt niet erg en je wordt niet geroyeerd (toch :? ) :)
We vinden het als Switch erg gezellig met elkaar (alhoewel menig switcher mij blijkbaar liever bij de concurent ziet :?) En bij switch worden ze wel geroyeerd }) ... of ze moeten iedereen een kusje geven ofzo B) ...

Maar het is toch gezellig als Switch "het gezelligste team van allen" je joinen :) ... daarmee trek je als stampede-team veel mensen, want die willen ook gezelligheid }:O ...

Maar alle gekheid op een stokje ... als switch hebben we gekozen ervoor om met z'n alleen naar een team toe te gaan ... dat team gaat dan de stampede winnen ... switchleden krijgen een nog grotere ego als ze al hebben ... en we switchen weer door naar het volgende project waar we weer warm verwelkomt gaan worden omdat we de stampede-winaars waren ... zo zal het ongeveer gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Nog ff en Klungel Knalt uit elkaar, zo opgeblazen is tie ;)

Maar serieus, er zijn diverse opties overwogen en uiteindelijk is de Join-een-bestaand-Team en wel .... -optie het geworden.

En de keuze van het Team dat we kiezen is zelfs goed onderbouwd.

Morgen meer nieuws van het front!

[ Voor 16% gewijzigd door RoyalFlusher op 04-01-2004 13:56 ]

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 13:50:
[...]

We vinden het als Switch erg gezellig met elkaar (alhoewel menig switcher mij blijkbaar liever bij de concurent ziet :?) En bij switch worden ze wel geroyeerd }) ... of ze moeten iedereen een kusje geven ofzo B) ...

Maar het is toch gezellig als Switch "het gezelligste team van allen" je joinen :) ... daarmee trek je als stampede-team veel mensen, want die willen ook gezelligheid }:O ...

Maar alle gekheid op een stokje ... als switch hebben we gekozen ervoor om met z'n alleen naar een team toe te gaan ... dat team gaat dan de stampede winnen ... switchleden krijgen een nog grotere ego als ze al hebben ... en we switchen weer door naar het volgende project waar we weer warm verwelkomt gaan worden omdat we de stampede-winaars waren ... zo zal het ongeveer gaan :P
Jullie willan naar het gezelligste team ?
Nou dat zijn Wij :P
Ik zou dus zeggen kom er bij ;)
Tevens kun je in de stats zien dat we wel een hoop leden hebben maar veel kleintjes, dus we kunnen de power gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:54:
Jullie willan naar het gezelligste team ?
Nou dat zijn [url=http://stampede.stampertjes.nl]Wij[/url :P
Ik zou dus zeggen kom er bij ;)
Jullie lopen misschien op de zaken vooruit ... als we jullie joinen zijn jullie het gezelligste team ... joinen wij een ander dan is ander team het gezelligste :+ ... maar vooruit ... op dit moment zijn jullie misschien wel het gezelligste ... alleen mis ik van jullie nog dat jullie me uitnodigen om vooraf eens een pilsje te komen pakken ;)

Edit: Dat Switch nu hier zoveel post en niet zoveel op hun eigen veel gezelligere forum komt doordat het forum er tijdelijk uitligt O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Mark83 op 04-01-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 13:56:
[...]

Jullie lopen misschien op de zaken vooruit ... als we jullie joinen zijn jullie het gezelligste team ... joinen wij een ander dan is ander team het gezelligste :+ ... maar vooruit ... op dit moment zijn jullie misschien wel het gezelligste ... alleen mis ik van jullie nog dat jullie me uitnodigen om vooraf eens een pilsje te komen pakken ;)
Waarom het gezelligste team joinen om er een nog gezelliger team van te maken?? Al die gezelligheid in 1 team is niet goed voor de overall-gezelligheid! Spreid de gezelligheid en kom naar ons ("en die muis zei tegen de olifant..."), dan heb je als switch al de gezelligheidsprijs gewonnen en tenminste 1 gezellig team verslagen! :)

En Royal Flusher, jij van allen moet toch weten hoe gezellig de leden van Los Alcoholicos zijn? En er zitten er wel 2(!) bij EDMZTDO !! >:)
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:14:
Bij de overall stats zet je onder het team alleen de namen en totalen van de mensen die op die dag ook daadwerkelijk hebben geflushed voor dat team. Het lijkt me dat daar alle namen onder moeten staan. :)

(dit is iig bij #dpc zo, maar lijkt me voor alle teams op te gaan.)
Daar heb je gelijk in. Er mogen daar meer mensen staan :)

[ Voor 39% gewijzigd door Marcelloz op 04-01-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Gezelligheid kent geen tijd, zegt een oud Switchseriaans spreekwoord.

En dat LA gezellig is kan ik beamen inderdaad, ik kan me jou alleen niet
voor de benevelde geest halen, Marcelloz. Je bent waarschijnlijk LA gaan versterken toen ik net weg was ofzo ;)

In elk geval hebben alle Teams best wel moeite gedaan om ons te overtuigen maar voor hun Team te kiezen. Maar wacht nog ff af. Morgen is het zover...

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Laatst online: 22:38
Marcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 14:06:
[...]

...dan heb je als switch al de gezelligheidsprijs gewonnen en tenminste 1 gezellig team verslagen! :)
Verslagen worden komt niet voor in het woordenboek van de Stampertjes (zeker niet als het om gezelligheid gaat)>:) :+

[ Voor 7% gewijzigd door Monga op 04-01-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Monga schreef op 04 januari 2004 @ 14:17:
Verslagen worden komt niet voor in het woordenboek van de Stampertjes (zeker niet als het om gezelligheid gaat)>:) :+
Dat word dan eens tijd voor een update van jullie woordenboek.

ver·sla·gen (bn.)
1 terneergeslagen, onthutst

ver·slaan2 (ov.ww.)
1 (een tegenstander) overwinnen => kloppen
2 een verslag maken van
3 (dorst) lessen

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey beste mensen, ik vroeg mi af of er nog een plekje was bij "de stampertjes", wil ook graag meedoen met stampede, B1tichin Boeskool0Br44D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:31:
ey beste mensen, ik vroeg mi af of er nog een plekje was bij "de stampertjes", wil ook graag meedoen met stampede, B1tichin Boeskool0Br44D
Tuurlijk is er nog plaats.
Ik heb je meteen in de lijst bijgezet.
Welkom bij ons team.

@Team Switch
Waneer komen jullie naar De stampertjes bar om maar vast te beginnen aan dat bier en de lekkere hapjes :?
Wij hebben namelijk eigen bar beheerders voor de drank en de hapjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Team Switch
Waneer komen jullie naar De stampertjes bar om maar vast te beginnen aan dat bier en de lekkere hapjes :?
Wij hebben namelijk eigen bar beheerders voor de drank en de hapjes ;)
Jups, met bitterballen en party snacks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Members only zeker die Bitterballen... ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-E-R
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

E-E-R

[DPC]~NGS

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:47:
[...]
Jups, met bitterballen en party snacks. :P
En dat is niet alles :)

We hebben ook nog allerhande andere Alcoholische (en als je wilt ook non-alcoholische, maar alleen onder de toonbank ;)) versnaperingen :)

#507 @ OGR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 13:56:
[...]

Edit: Dat Switch nu hier zoveel post en niet zoveel op hun eigen veel gezelligere forum komt doordat het forum er tijdelijk uitligt O-)
EDMZTDO Heeft ook een heel gezellig forum wat er niet uitligt dus wat houdt je tegen om ons te joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 16:08:
EDMZTDO Heeft ook een heel gezellig forum wat er niet uitligt dus wat houdt je tegen om ons te joinen :P
Wil ik eens rondneuzen ... kan ik niet inloggen op het forum ... nog erger dan bij de stampertjes :S ... die de meest verschikkelijke bar hebben trouwens :O

:+ ... neej hoor ... toppie allebij :) ... moeilijk kiezen word dat 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Mark83 op 04-01-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Marcelloz schreef op 04 januari 2004 @ 12:24:
Stampede Stats
_/-\o_ goed werk Marcelloz _/-\o_

Ik mis alleen nog een team voor MrMr en MAWEK in de stats, en als ik de huidige output zo eens bekijk krijgen de oude koeien het nog lastig als de Stampede echt los gaat... ;(

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mee met #dpc :)

Accountnaam is Glurp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
PeterJ schreef op 04 januari 2004 @ 17:54:
[...]

_/-\o_ goed werk Marcelloz _/-\o_

Ik mis alleen nog een team voor MrMr en MAWEK in de stats, en als ik de huidige output zo eens bekijk krijgen de oude koeien het nog lastig als de Stampede echt los gaat... ;(
Misschien moeten we nog meer mensen assimileren?

Ercewee schijnt omkoopbaar te zijn, dus misschien team Switch ook...

Als jullie bij de oude koeien komen en we winnen de stampede krijgen jullie van mij een kratje bier :) .

Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet meer.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 17:47
Er wordt al druk geassimileerd zie ik, maar ik zou graag nog een ander punt naar voren willen brengen.

Komt er ook nog een frontpage- post om extra ruchtbaarheid te geven aan deze grote, verbroederende ende hopelijk goed uitpakkende happening, genaamd "Stampede"? :+

Verder, ik heb er zin in, ik ga binnenkort eens de buffers leeggooien, om mijn anderhalve maand voor DF maar eens in te luiden.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Japie_17 schreef op 04 januari 2004 @ 18:42:
Er wordt al druk geassimileerd zie ik, maar ik zou graag nog een ander punt naar voren willen brengen.

Komt er ook nog een frontpage- post om extra ruchtbaarheid te geven aan deze grote, verbroederende ende hopelijk goed uitpakkende happening, genaamd "Stampede"? :+

Verder, ik heb er zin in, ik ga binnenkort eens de buffers leeggooien, om mijn anderhalve maand voor DF maar eens in te luiden.
Leuk dat je erover begint..
Die is toevallig net onderweg ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Daar sluit ik me volledig bij aan.
Mocht na twee of drie dagen blijken dat de oude koeien het echt moeilijk krijgen, dan moeten we MrMr maar eens liev aan kijken. Of, zullen we dat nu al direct doen?

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

* KuuKe doet mee en wel bij #dpc (bij wie anders ook?)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Mobster schreef op 03 januari 2004 @ 18:14:

En ik dan? :'(
Ut valt miss nie zo op, maar ik zit er ook bij, hoor :(

Maar gelukkig doet ons fijne forum ´t weer: we zijn al weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker duidelijk weer allemaal. De screensaver draait en mn handle is ueg3thj2 . Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

mijn handle is zihm2xwe , en ik wil mee doen met de DPC

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 20:52:
lekker duidelijk weer allemaal. De screensaver draait en mn handle is ueg3thj2 . Veel plezier ermee.
Deze gelezen?

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Whoei, Glurp en Kuuke bij #dpc, het lijkt mij wel duidelijk welk team nu het gezelligste is :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Laatst online: 21-09 12:12

Robert

You have your answer..

iemand die mij wil inlijven B) Username: robert

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robert schreef op 04 januari 2004 @ 21:26:
iemand die mij wil inlijven B) Username: robert
#dpc is het zwakste team. Help ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Laatst online: 18:06
Ik ben nieuw in het DPC gebeuren (1,5 week terug aan UD-grid begonnen) en zal denk ik niet zo actief zijn op het forum en ander gebeuren maar ik doe wel hieraan mee.

Username: Mystic
Ik join het team #dpc aan gezien die geloof ik de minste members hebben dus dat lijkt me wel zo eerlijk.

Ik begin wel pas een dag voordat het begint ongeveer dus nu hoef je nog geen dingen van me te verwachten omdat ik nu nog ud-grid draai. Ik vind deze stampedes trouwens wel een leuk initiatief en zou het leuk vinden als ze er met grotere regelmaat zijn zodat je makkelijker met meerdere projecten kennis kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Laatst online: 21-09 12:12

Robert

You have your answer..

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 21:30:
[...]

#dpc is het zwakste team. Help ons :D
Mij best :Y)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Mijn handle is InFrA

edit: en k wil meedoen 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door InFrA-WiZ op 04-01-2004 21:36 ]

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

wij zijn als muizen de kleinste... samen worden we groot door tegen de olifant te werken... join En Die Muis Zei Tegen Die Olifant.... "En die muis zei tegen de olifant..."
Wie oh wie komt er nog meer bij ons ? Komt dat zien, komt dat zien, en scoor op de etappes, en verdien die taart !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvarClemens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:58
Ik doe mee met #DPC, mijn gegevens zijn:

handle=d2uisekq
username=iclemens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik wil ook wel bij #dpc
Zipsop is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Even een vraag: Forza Mucca krijgt er warrschijnlijk zeer binnenkort een nieuw lid bij, mijn broertje O+ . Het is de bedoeling dat hij ons team structureel komt versterken en dus chronisch DF gaat draaien. Mag hij danbij de oude koeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 21:14

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Spheroid schreef op 04 januari 2004 @ 21:40:
Mag hij danbij de oude koeien?
Iedereen is vrij om elk willekeurig team te joinen. Maar kan hij zelf niet een team kiezen? Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~crack/smilies/rol-ogen.gif

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 09:34
Handle: 8ivy795m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Ik doe ook mee en wel bij #dpc

username: Jack Flushell
handle: w9np526c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Dit is voor de mensen die hun handle hierweergeven. Lees even de onderstaande zinnen voor wat je moet doen als je mee wilt doen met de stampede :)

Wat moet er nu gebeuren? Teams maken natuurlijk!
Het is echt niet moeilijk om mee te doen aan de stampede, maar je moet even goed opletten om domme vragen te voorkomen.
  • Actie nummer 1: Je maakt een account aan bij het distributed folding project zelf (hoe dit moet vind je hier :)), en vervolgens join je met dat account het team DPC. Handel hierbij of je nog niets met de stampede te maken hebt.
  • Actie nummer 2: Je geeft in dit topic de naam op waarmee je bij het project bekend bent. Dus _niet_ je GoT nickname of je echte naam of iets anders! We hebben alleen iets aan de naam waarmee je bij het distributed folding project in de stats staat. Verder geef je op bij welk stampede-team je wilt horen. Dit kan een nieuw of een bestaand stampede-team zijn. Voor het beginnen van een nieuw stampede-team, zie hieronder ergens. Bestaande teams kun je vinden in de lijst die regelmatig gepost zal worden in dit topic.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Crack schreef op 04 januari 2004 @ 21:45:
[...]

Iedereen is vrij om elk willekeurig team te joinen. Maar kan hij zelf niet een team kiezen? [afbeelding]
Hij kan alles :) . Maar Forza Mucca heeft pretty much besloten bij de oude koeien te gaan. Wij doen namelijk louter DF en al vrij lang. Het lijkt ons daarom leuk om volledig binnen de oude koeien te grazen.

Ook zullen dit zijn eerste schreden worden in de wereld van Distributed Computing, daar wil ik graag bij zijn O+ .

Ik wil daarom graag weten wat de andere oude koeien hiervan denken.

Binnenkort heeft ie inet en zal hij zijn eigen stem wel op dit machtige forum verheffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spheroid schreef op 04 januari 2004 @ 21:56:
[...]

Hij kan alles :) . Maar Forza Mucca heeft pretty much besloten bij de oude koeien te gaan. Wij doen namelijk louter DF en al vrij lang. Het lijkt ons daarom leuk om volledig binnen de oude koeien te grazen.
Spreek voor jezelf, niet voor het subteam. Vziw is hier geen overleg over geweest.
Ook zullen dit zijn eerste schreden worden in de wereld van Distributed Computing, daar wil ik graag bij zijn O+ .

Ik wil daarom graag weten wat de andere oude koeien hiervan denken.

Binnenkort heeft ie inet en zal hij zijn eigen stem wel op dit machtige forum verheffen
Neeeeee, niet nog zo eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Laatst online: 22:25
handle: 9oz87amq
DFnick: blackangel
DPCnick: blackangel
(ik weet niet wat allemaal nodig is :X )

En ik wil graag de De Stampertjes joinen. (mits toegestaan en mits ik ook bitterballen & zuipen krijg :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Het gezellige (let op de woordspeling) team "En die muis zei tegen de olifant..." kan trots de volgende nieuwe 3 leden aankondigen:

<M....>
DPC Dynamite
Popipipo
Brinky

Welkom bij het team en veel plezier :)

Uiteraard is er altijd nog plaats voor meer leden. Check onze site en meldt je aan!

[update]
Nog meer leden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Marcelloz op 04-01-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackangel schreef op 04 januari 2004 @ 22:02:

En ik wil graag de De Stampertjes joinen. (mits toegestaan en mits ik ook bitterballen & zuipen krijg :Y) )
Daar wordt zeker voor gezorgd. Moet je maar even langs het forum passeren.

/me Tube heeft zijn brouwer gebeld om extra bestelling bier en bitterballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

username: brinky

Ik meld me aan voor "En de muis zei tegen de olifant..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 08:17

My

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 22:25:
[...]

/me Tube heeft zijn brouwer gebeld om extra bestelling bier en bitterballen.
Doet jouw brouwer ook aan bitterballen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Crack schreef op 04 januari 2004 @ 21:45:
[...]

Iedereen is vrij om elk willekeurig team te joinen. Maar kan hij zelf niet een team kiezen? [afbeelding]
De Oude Koeien is zo'n gezellig team, dat het noodzakelijk was een ballotagecommissie in te stellen. :) Vandaar die vraag. Maar uiteraard, hij is welkom op voorwaarde dat hij structureel met DF mee blijft doen :) Nee, serieus, wat mij betreft geen probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door JustDutch op 04-01-2004 22:37 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My schreef op 04 januari 2004 @ 22:33:
[...]

Doet jouw brouwer ook aan bitterballen? :P
Die Belgische brouwers zijn de beste in hun vak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
JustDutch schreef op 04 januari 2004 @ 22:35:
[...]

De Oude Koeien is zo'n gezellig team, dat het noodzakelijk was een ballotagecommissie in te stellen. :) Vandaar die vraag. Maar uiteraard, hij is welkom op voorwaarde dat hij structureel met DF mee blijft doen :) Nee, serieus, wat mij betreft geen probleem.
De praeses heeft gesproken...

Mooi, als hij dat internet dan heeft komt het vast allemaal goed. DF account is al aangemaakt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04-2015
Ik heb me vandaag bij DF aangemeld onder de naam berend en me bij het DPC team aangesloten. Als stampede-team spreekt De Stampertjes me het meeste aan, is er nog plaats? :Y)

Ik heb 3 pc'tjes thuis die altijd aanstaan maar overdag meestal niks te doen hebben en 1tje op m'n werk die de screensaver wel kan draaien. Hopelijk voldoende bijdrage ... :)

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Laatst online: 18:14
En weer eentje die mee doet:

handle: tnobjsy9
username: toeter

team: de stampertjes aub.

^ = toch alle info die nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toeter schreef op 04 januari 2004 @ 23:20:
En weer eentje die mee doet:

handle: tnobjsy9
username: toeter

team: de stampertjes aub.

^ = toch alle info die nodig is?
Done.
blackangel schreef op 04 januari 2004 @ 22:02:

Done
berend_botje schreef op 04 januari 2004 @ 23:15:
Ik heb me vandaag bij DF aangemeld onder de naam berend en me bij het DPC team aangesloten. Als stampede-team spreekt De Stampertjes me het meeste aan, is er nog plaats? :Y)

Ik heb 3 pc'tjes thuis die altijd aanstaan maar overdag meestal niks te doen hebben en 1tje op m'n werk die de screensaver wel kan draaien. Hopelijk voldoende bijdrage ... :)
Ik zou zeggen kom er lekker bij ;)
Plaats zat >:)
Heb ik wel je DF naam nodig en dan zet ik je in de rij.

En het gaat wel erg hard zo dus ik doe het even algemaa.

Welkom voor alle leden bij De Stampertjes

En voor welk team zou Switch kiezen. :?

Andere teams klagen wel over wij hebben hulp nodig, maar ze kijken even niet naar de grote user zoasl b.v. Akra.
En waarom zie ik Dukebox nog nergens bij staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashNet meldt zich aan voor De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:26:
CrashNet meldt zich aan voor De Stampertjes
Welkom, wat is je DF naam dan zet ik je meteen in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
DPC Team Switch ... gaat tijdens Stampede # 2 ......

Niet bij de ouwe koeien die uit de sloot gevist zijn .... :+

Wie we wel joinen ... u ziet het zo na de reclame :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 23:35:
DPC Team Switch ... gaat tijdens Stampede # 2 ......

Niet bij de ouwe koeien die uit de sloot gevist zijn .... :+

Wie we wel joinen ... u ziet het zo na de reclame :Y)
Hoelang duurd dat reclame blok :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04-2015
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:25:
[...]
Ik zou zeggen kom er lekker bij ;)
Plaats zat >:)
Heb ik wel je DF naam nodig en dan zet ik je in de rij.
ehm... die is: berend
ik had het zelfs vet gemaakt :'(

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berend_botje schreef op 04 januari 2004 @ 23:37:
[...]

ehm... die is: berend
ik had het zelfs vet gemaakt :'(
Sorry niet gezien.
Je staat nu in de lijst ;)

Welkom bij De stampertjes

Nu Team Switch nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:36:
Hoelang duurd dat reclame blok :? :P
welke teams zitten nog allemaal in de race ?? Wie zal het winnen ?... wie word de nieuwe idol van 2004? ... Gaat Kim het uit maken met Richard ?... nog enkele ogenblikken geduld voor al deze vragen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 04 januari 2004 @ 23:40:
[...]

welke teams zitten nog allemaal in de race ?? Wie zal het winnen ?... wie word de nieuwe idol van 2004? ... Gaat Kim het uit maken met Richard ?... nog enkele ogenblikken geduld voor al deze vragen :7
:P :P :P
Wel leuk zo.
Maar eehhh....... Wie is Kim :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.