Hoi mensen wil graag een eigen behuizing maken van hout, maar kreeg net te horen dat hout niet echt geschikt is om een kast mee te bouwen, omdat het anders een sauna zal worden binnen mn kast, in hoeverre is dit waar?
heb een schets gemaakt van hoe me kast ongeveer eruit zal zien
de gestippelde lijnen stellen voor dat je dat niet kan zien, het is dan achter een houten plaat.

wat vinden jullie ervan nog wat tips, misschien dat ik wat over het hoofd zie, wil mn mobo liggend hebben, ben namelijk bang dat mn socket eraf breekt als ik er een zware koeler zoals zalman erop zet
En ik wil graag 120MM fans in me kast plaatsen of is het beter om toch 80MM fans te plaatsen? En waar is het nog meer beter om fans te plaatsen?
Wachtend op jullie reacties BVD
heb een schets gemaakt van hoe me kast ongeveer eruit zal zien
de gestippelde lijnen stellen voor dat je dat niet kan zien, het is dan achter een houten plaat.

wat vinden jullie ervan nog wat tips, misschien dat ik wat over het hoofd zie, wil mn mobo liggend hebben, ben namelijk bang dat mn socket eraf breekt als ik er een zware koeler zoals zalman erop zet
En ik wil graag 120MM fans in me kast plaatsen of is het beter om toch 80MM fans te plaatsen? En waar is het nog meer beter om fans te plaatsen?
Wachtend op jullie reacties BVD
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 01:14 ]