Nieuwe iPod Mini

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:47
Sage schreef op 02 april 2004 @ 22:29:
[...]

Jammer genoeg zijn ze dan hier ook al verkrijgbaar. Als het goed is. :P
Hij is dan natuurlijk wel ietsje goedkoper dan hier. Dat dan weer wel. ;)
ja enige nadeel aan alle ipod krengen is dat half nederland er inmiddels een heeft :S

maar ja helaas zijn er geen andere merken met fatsoenlijke en mooie mp3 hdd spelers

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

De iRiver ??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op 03 april 2004 @ 10:47:
maar ja helaas zijn er geen andere merken met fatsoenlijke en mooie mp3 hdd spelers
Jij zegt precies wat de gemiddelde consument denkt over mp3 spelers, maar het is gelukkig niet waar.

De iPod mini is wel een leuk speeltje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99987

Wat zou de Mini Ipod meer hebben dan bv. een IHP-140 van Iriver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48571

Anoniem: 99987 schreef op 03 april 2004 @ 11:29:
[...]

Wat zou de Mini Ipod meer hebben dan bv. een IHP-140 van Iriver?
In 1 woord; Design
Godver wat ziet die mini er geil uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 14:42

supersook

Professioneel prutser

om even in te haken op de discussie hierboven, ik ga de mini-ipod kopen vanwege de volgende eisen:

• een speler met 2 gig of meer, staat gelijk aan m'n actuele muziekcollectie (4gig > mocht m'n smaak zich wat uitbreiden)
• een herlaadbare accu standaard ingebouwd (helaas hier wat moeilijk vervangbaar)
• zo klein mogelijk, moet onopvallend in broekzak passen (hij is evengroot als m'n mobieltje, dus dat zit wel goed)
• usb 2 of firewire (ha! allebei dus in dit geval)
• goede geluidskwaliteit (is dik voor mekaar bij de mini-ipod)
• stijlvol (is natuurlijk subjectief, maar mini-ipod is niet lelijk te noemen)
• beetje robuust, moet tegen een stootje kunnen (zo'n alu jasje kan wel wat hebben)

Op dit moment is er, buiten de ipod-mini, GEEN mp3speler die op dit moment aan deze eisen voldoet. De muvo2 bijvoorbeeld is niet robuust en ook iets te groot naar mijn idee. De iriver igp is ook niet echt klein voor in je broekzak (1,5 gig zou nog genoeg zijn op zich). Een normale ipod is me ook te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 27-05 16:37
Ik heb nou dit topic wel beetje gelezen maar mijn vraag is wanneer komt dit ow zo mooie ding naar nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-05 14:25

RVW

Een aantal Apple-dealers hebben een partij grijs geimporteerd vanuit de US, maar die kregen vervolgens problemen met Apple Nederland. Die dingen vlogen wel uit de winkel! :D

Momenteel zit er niks anders op dan zelf de iPod Mini in de VS te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
supersook schreef op 03 april 2004 @ 19:17:
om even in te haken op de discussie hierboven, ik ga de mini-ipod kopen vanwege de volgende eisen:

• een speler met 2 gig of meer, staat gelijk aan m'n actuele muziekcollectie (4gig > mocht m'n smaak zich wat uitbreiden)
• een herlaadbare accu standaard ingebouwd (helaas hier wat moeilijk vervangbaar)
• zo klein mogelijk, moet onopvallend in broekzak passen (hij is evengroot als m'n mobieltje, dus dat zit wel goed)
• usb 2 of firewire (ha! allebei dus in dit geval)
• goede geluidskwaliteit (is dik voor mekaar bij de mini-ipod)
• stijlvol (is natuurlijk subjectief, maar mini-ipod is niet lelijk te noemen)
• beetje robuust, moet tegen een stootje kunnen (zo'n alu jasje kan wel wat hebben)

Op dit moment is er, buiten de ipod-mini, GEEN mp3speler die op dit moment aan deze eisen voldoet. De muvo2 bijvoorbeeld is niet robuust en ook iets te groot naar mijn idee. De iriver igp is ook niet echt klein voor in je broekzak (1,5 gig zou nog genoeg zijn op zich). Een normale ipod is me ook te groot.
- Omdat Apple weer eens de gehele productiecapaciteit van HDD's heeft opgekocht verkeren ze weer in een monopoliepositie omdat de concurrentie niet aan de HDD's kan komen, zo is bijvoorbeeld de aangekondigde 4GB Rio Nitrus niet doorgegaan wegens een tekort aan HDD's.

- Oplaarbare accu, dat hebben alle HDD-based MP3-spelers, de Apple heeft wel met voorsprong de slechtste accu van deze spelers. De accu van een Nitrus of Muvo² gaan in het uiterste geval (backlight uit, EQ uit, shuffle uit, medium volume etc..) 16u mee, de Apple halen hier met geluk 8 uur. De gehele levensduur van de Apple spelers is ook korter, zo'n 500 charge cycles in de nieuwe modellen (oude Ipod's gingen amper een jaar mee) tegenover 800 cycles bij de concurrentie.

- Zo klein mogelijk, de Muvo² is iig kleiner als de minipod. De Nitrus heeft een betere form-factor, door zijn afgeplatte design met een wedge-shape aan de onderkant krijg je hem met gemak in de krapste zakken geduwd en is dunner als de minipod. Een meer formfollowsfunction (function: in je broek dagen) design is er nog niet te krijgen. Maar: de minipod is natuurlijk ook niet groot, maar de anderen zijn wel beter ontworpen.

- USB/Firewire: Apple is de enigste met Firewire, maar tegenwoordig heeft bijna elke computer en Apple pc zówel USB als Firewire, dus echt steekhoudend het niet, UBS 2.0 is ook nog eens sneller.

- Goede geluidskwaliteit, de Apples hebben helaas een zeer matige EQ, waardoor je je muziek enkel 'raw' kunt luisteren, dit is erg lastig, je zult het geluid moeten accepteren als het is. Als dat je bevalt zul je je er geen bult aan vallen, maar de tuning mogelijhkeden zijn zeer beperkt. De IGP en Rio Nitrus oa zullen een vergelijkbare geluidskwaliteit hebben, enkel met een wél werkende 5-ofmeerbands- EQ. Dit is wel een hevig voordeel op de Apples...

- Stijlvol; dit is idd hét vlak waarop Apple (mede door hun progaganda, uhhh
omdat ze als enigste reclame maken voor hun spelers) zegeviert, de spelers zijn qua uiterlijk zeeeer goed geslaagd te noemen. Alleen waarom ze de kleurtjes hebben ingevoerd? (ik heb stiekem natuurlijk altijd al een roze Gaypod willen hebben, rrrrrrrr)

- Robuust, de alu buitenkant ziet er idd sterk uit en zal dit waarschijnlijk ook wel zijn dan, maar mijn Nitrus is al weet ik hoevaak van de tafel afgevallen en doet het nog perfect. Verder heb je aan de alu behuizing ook niet als hij valt én tegelijkertijd de HDD opspint, daar sta je dan met je strakke alu behuizing, maar is je HDD kaput, ai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Omdat Apple weer eens de gehele productiecapaciteit van HDD's heeft opgekocht verkeren ze weer in een monopoliepositie omdat de concurrentie niet aan de HDD's kan komen, zo is bijvoorbeeld de aangekondigde 4GB Rio Nitrus niet doorgegaan wegens een tekort aan HDD's.
Slim van ze toch? Kijk, en ook wat je zegt over dat Apple als enigeste reclame maakt, dat heet dus marktwerking! Kapitalisme! Het financieel gezondste en slimste bedrijf 'wint'!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Het gaat hier dan ook niet over Apple, maar over hun spelers. Het bedrijf mag dan wel het meest kapitalistisch zijn, hun spelers zijn iig niet de beste. En dat mensen blind de reclame van Apple achterna lopen zegt meer over hen als over Apple

En oneerlijke concurrentie, ooit van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ja. Maar dat is dit niet. Kijk als Apple alle HD's opkoopt is dat niet oneerklijk dat is dom en traag gereageerd van Rio... De sterkste overleven. Microsoft heeft misschien ook niet het beste OS maar wel het meeste reclame en grote bekendheid=succes. Daar is niks oneerlijks aan lijkt me... 8)7
hun spelers zijn iig niet de beste
En eigenlijk kun je zoiets ook niet zeggen; ik ben Apple dankbaar dat ze op mijn iPod geen microfoon en FM tuner hebben gezet; scheelt weer 50 gram en een paar vierkante centimeters...

Als je van veel functies, geen hoge prijs houdt, en je design onbelangrijk vindt kun je beter geen iPod kopen ja...

[ Voor 39% gewijzigd door sjaakaq op 04-04-2004 17:41 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61758

@bbbrumbrum

Ken je het blad 'T3' ? Dit blad bespreekt alleen gadgets en in April ( ja deze maand ) hebben ze een HDD-mp3 spelers round-up test.

Alle HDD-mp3 spelers worden hier getest en zo ook de rio nitrus en de ipod ( ook mini ).

Alleen de rio nitrus kwam niet zo goed uit de test.

Dat de EQ van de ipod slecht is, dat is wel waar. Maar dat zogenaamde 'raw' geluid is echt wel goed hoor. Je hebt de EQ dan niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105441

Over wat beter is heeft iedereen zijn eigen mening. Maar ik vind dit echt een slimme zet van apple. Jarenlang waren ze de duppe van de monopoly positie Microsoft, en de zogenaamde "oneerlijke concurrentie".

Nu kan apple eindelijk ook eens een goede zet doen, dus vind ik daar niets oneerlijk aan.
En voor je +/- 300 euro aan een MP3 speler uitgeeft, denk je wel ff na, dus mensen gaan echt niet alleen op de reclame af. Reclame is alleen goed voor bekendheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57903

RVW schreef op 04 april 2004 @ 14:55:
Een aantal Apple-dealers hebben een partij grijs geimporteerd vanuit de US, maar die kregen vervolgens problemen met Apple Nederland. Die dingen vlogen wel uit de winkel! :D

Momenteel zit er niks anders op dan zelf de iPod Mini in de VS te bestellen.
Ehm, ik heb hem sinds vrijdag via www.voorjegemac.nl netjes binnen, een gouden. 279 euro en binnen een week in huis, ze hebben er geloof ik nog een aantal liggen (goud en groen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109510

leokennis schreef op 04 april 2004 @ 15:37:
[...]

Slim van ze toch? Kijk, en ook wat je zegt over dat Apple als enigeste reclame maakt, dat heet dus marktwerking! Kapitalisme! Het financieel gezondste en slimste bedrijf 'wint'!
Het is niet zo dat apple de gehele productieproces van hdd heeft opgekocht om concurrentie tegen te gaan. Het gaat ook niet om de reclame. Kijk naar de eerste ipod. Daar werd ook heel weinig reclame voor gemaakt. De ipod verkocht heel goed omdat het gewoon een van de beste hdd mp3 spelers is. Het gegeven dat er meer dan 5gb op kon, goed design en functionaliteit, maakte het tot de beste verkochte mp3 speler in de wereld.
Toen het bleek dat er zo veel vraag naar was, zijn ze de 2e en de 3e generatie gaan maken. En nu de ipod mini. Daar is toen wel veel reclame voor gemaakt. Maar dat de ipod mini zo'n succes is heeft meer te maken met het ingredienten voor het succes van z'n voorgangers. Het kleine spelertje heeft veel weg van de normale ipod maar is veel kleiner en dunner. Het is een hebbedingetje geworden, een hype... Met het gevolg dat apple de grootste koper is van de hitachi schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Righhttt, de concurrentie kón geen spelers maken omdat er geen HDD's geschikbaar waren.... En het was toen niet een van de beste, het was de enigste, er werd reclame voor gemaakt waardoor de Ipod ondanks zijn mindere punten nog steeds een grote hype is. Dit blijkt wel uit de reacties van sommige mensen hier dat de Ipod 'gewoon de beste speler is'. Verdere onderbouwing blijft achter, maar de speler is dan ook zeker niet slechts, maar op veel vlakken blijft hij achter bij de concurrentie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Duur, ofniet? Dat noem ik niet echt $ 100......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Coreantes schreef op 05 april 2004 @ 15:21:
[...]

tja, hij gaat hier toch zoiets kosten....269/279/289 euro

voor dat geld heb je ook een 15gig iPod

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbbrumbrum schreef op 05 april 2004 @ 15:06:
Righhttt, de concurrentie kón geen spelers maken omdat er geen HDD's geschikbaar waren.... En het was toen niet een van de beste, het was de enigste, er werd reclame voor gemaakt waardoor de Ipod ondanks zijn mindere punten nog steeds een grote hype is. Dit blijkt wel uit de reacties van sommige mensen hier dat de Ipod 'gewoon de beste speler is'. Verdere onderbouwing blijft achter, maar de speler is dan ook zeker niet slechts, maar op veel vlakken blijft hij achter bij de concurrentie....
Natuurlijk kunnen de concurrerende bedrijven wel mp3 spelers produceren. Kijk maar naar de iriver, of de creative muvo, of de nitrus. En waarom blijft nu met al deze concurrentie de ipod nog steeds de best verkochte mp3 speler? Omdat het gewoon een classe product is. Het design,scrolweel, goede imago etc aan het product heeft als gevolg dat meer mensen de ipod kiezen boven de iriver etc. En het zal vast wel dat reclame de populariteit gestimuleerd heeft, maar daardoor is het geen hype geworden. Waarom is hij anders nu al zo populair in nederland en is dit forum opgericht, terwijl er hier in nederland helemaal geen apple reclame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Mooooody schreef op 05 april 2004 @ 15:27:
[...]

Dat bedoel ik... dus waarom zo'n klein ding...

Voor bijvoorbeeld € 100/€ 150 euro zou ik um wel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Coreantes schreef op 05 april 2004 @ 15:43:
[...]

Dat bedoel ik... dus waarom zo'n klein ding...

Voor bijvoorbeeld € 100/€ 150 euro zou ik um wel kopen...
sommige mensen willen juist een klein ding...

ik vind de 3e generatie iPods al erg klein, die dingen schuif je zo in je achterzak
een iPod mini is veel te klein voor Nederlandse mannenhanden...ik zie het dan ook meer een mp3-speler voor meiden van 16+ met een goede bijbaan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 05-04-2004 15:51 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marc128, volgesmij snap je het niet helemaal. Er wordt hier bedoeld dat andere bedrijven geen spelers met microdrives erin meer kunnen maken, omdat apple ALLE hitachi schijfjes opkoopt, dus kunnen andere bedrijven er simpelweg niet aan komen.
Heel slim vind ik dit van apple, maar helemaal eerdlijk is het idd niet. Maar apple is in het verleden genoeg benadeeld

Wel jammer dat er nu geen sterke concurenten voor de iPod mini meer overblijven, dus duur zal hij nog wel even blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105441 schreef op 05 april 2004 @ 17:02:
marc128, volgesmij snap je het niet helemaal. Er wordt hier bedoeld dat andere bedrijven geen spelers met microdrives erin meer kunnen maken, omdat apple ALLE hitachi schijfjes opkoopt, dus kunnen andere bedrijven er simpelweg niet aan komen.
Heel slim vind ik dit van apple, maar helemaal eerdlijk is het idd niet. Maar apple is in het verleden genoeg benadeeld

Wel jammer dat er nu geen sterke concurenten voor de iPod mini meer overblijven, dus duur zal hij nog wel even blijven ;)
Ik begrijp het best. Jij draait het alleen om. Je zegt dat apple expres alle microdrives opkoopt om concurrentie tegen te gaan. En dat ze daardoor een machtpositie hebben.
De ipod mini is gewoon zo populair ondanks concurrentie (de nitrus, creative muvo etc, die gewoon nog steeds leverbaar zijn!) dat de hitachi drives niet aan de vraag kunnen voldoen waardoor de ipod mini wordt uitgesteld. Apple had toch ook niet verwacht dat de vraag naar de ipod mini zo groot zou zijn, anders was hij nu al leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbbrumbrum schreef op 04 april 2004 @ 15:31:
[...]

- Omdat Apple weer eens de gehele productiecapaciteit van HDD's heeft opgekocht verkeren ze weer in een monopoliepositie omdat de concurrentie niet aan de HDD's kan komen, zo is bijvoorbeeld de aangekondigde 4GB Rio Nitrus niet doorgegaan wegens een tekort aan HDD's.
Ik weet niet hoe je hier aan komt, maar de rio serie heeft helemaal geen hitachi drive zoals de ipod mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Nee duhh, de 1,5GB Nitrus die er nu is gebruikt Cornice SE HDD's, de 4GB ging echter wel microdrives gebruiken omdat hitachi samen met toshiba de enigste fabrikanten van deze drives zijn. Echter; Apple heeft de gehele productie van deze 4GB drives gereserveerd waardoor hun concurrenten met lege handen staan. Ofja, een (op bepaalde punten) beter concept alleen geen HDD dus geen product..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Mooooody schreef op 05 april 2004 @ 15:27:
[...]

Euhm.. waar precies kan je NU de 15gig pod voor dergelijke prijs krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbbrumbrum schreef op 05 april 2004 @ 18:42:
Nee duhh, de 1,5GB Nitrus die er nu is gebruikt Cornice SE HDD's, de 4GB ging echter wel microdrives gebruiken omdat hitachi samen met toshiba de enigste fabrikanten van deze drives zijn. Echter; Apple heeft de gehele productie van deze 4GB drives gereserveerd waardoor hun concurrenten met lege handen staan. Ofja, een (op bepaalde punten) beter concept alleen geen HDD dus geen product..
Waarom is de creative muvo2 dan nog vollop leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En trouwens de 4gb nitrus zou in januari uitkomen. Nog voor de ipod mini dus. Maar dit is nooit gebeurd. Waarschijnlijk heeft 'release' van nitrus dus niets te maken met de hitachi drives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64874

Ooooooooooooh yeah 8-)

Afbeeldingslocatie: http://www.treedee.net/doos.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.treedee.net/ipod.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.treedee.net/size.jpg

O+
I'm in love, wat een gaaf ding!!!
Ik ga er nu mee kloten (heb em net opgehaald bij mijn ouders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:03

Duinkonijn

Huh?

Anoniem: 64874 schreef op 05 april 2004 @ 21:37:
Ooooooooooooh yeah 8-)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

O+
I'm in love, wat een gaaf ding!!!
Ik ga er nu mee kloten (heb em net opgehaald bij mijn ouders)
hoe ben je der aan gekomen ? :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duinkonijn schreef op 05 april 2004 @ 21:42:
[...]

hoe ben je der aan gekomen ? :)
Oom in Amerika :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-04 17:35

Suaver

jokecoat

wat heb je ook alweer betaald voor 1 ipodmini ?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Suaver schreef op 06 april 2004 @ 07:42:
wat heb je ook alweer betaald voor 1 ipodmini ?
veel :{ ... 285 euro, het was absoluut niet de bedoeling dat het zo duur ging worden.
Maar ik ga de Amerikaanse BTW terugeisen (6,25%), ik ben gekke henkie niet :P . 2 keer belasting betalen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110877

Hmm ik ken ook iemand uit Amerika die er een voor mij wil meenemen, maar kunnen die dingen we op het normale europese electriciteitsnetwerk (230 V) ?
Ook zit er waarschijnlijk een Amrikaanse stekker bij, en is het makkelijk om die op te bouwen naar een normale stekker? Ik loop liever niet het risoco dat ik er straks niet mee kan hier :? . Zijn er verder nog meer problemen waar ik tegenaan zou kunnen lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 110877 schreef op 06 april 2004 @ 18:42:
Hmm ik ken ook iemand uit Amerika die er een voor mij wil meenemen, maar kunnen die dingen we op het normale europese electriciteitsnetwerk (230 V) ?
Ook zit er waarschijnlijk een Amrikaanse stekker bij, en is het makkelijk om die op te bouwen naar een normale stekker? Ik loop liever niet het risoco dat ik er straks niet mee kan hier :? . Zijn er verder nog meer problemen waar ik tegenaan zou kunnen lopen?
zoals al zovaak gezegd:
- koop een converter of een plug die er aan de ene kant zo uitziet: OO
- en de opladers van apple zijn universeel hoeft dus alleen een andere plug op
- desnoods kun je hem opladen met firewire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 06 april 2004 @ 19:27:
[...]

zoals al zovaak gezegd:
- koop een converter of een plug die er aan de ene kant zo uitziet: OO
- en de opladers van apple zijn universeel hoeft dus alleen een andere plug op
- desnoods kun je hem opladen met firewire
Waarschijnlijk laad je em op met Firewire, want je hebt het firewire kabeltje nodig om bestanden over te zetten, maar ook om dmv. de adapter de ipod op te laden.

Niemand gaat elke keer dat kabeltje uit zijn pc halen om het met de adapter te doen.
De adapter is alleen handig als je op vakantie gaat.
Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
blijft er nou spanning op je firewire-poort staan zodra je PC uitgeschakeld is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Laatst online: 09:02
HunterPro schreef op 06 april 2004 @ 21:01:
blijft er nou spanning op je firewire-poort staan zodra je PC uitgeschakeld is? :)
Volgens mij niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coreantes schreef op 05 april 2004 @ 15:21:
[...]

Ach, vind t wel meevallen, kleine spelers met 512MB zijn vaak al duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Niemand gaat elke keer dat kabeltje uit zijn pc halen om het met de adapter te doen.
De adapter is alleen handig als je op vakantie gaat.
Dus.
Ik wel.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
of je hebt 2 kabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is het voordeel dan?
Laad de adapter sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64874 schreef op 07 april 2004 @ 13:26:
[...]

Wat is het voordeel dan?
Laad de adapter sneller?
De adaptor laat inderdaad wel sneller. Maar met de computer is hij al in ongeveer 3 uur opgeladen. Als je een notebook hebt met 4 pins firewire kun je de ipod niet opladen. Dus dan moet je het wel met de adaptor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Voordeel: hoeft mijn computer niet 3 uur aan te staan 8)7

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leokennis schreef op 07 april 2004 @ 14:36:
Voordeel: hoeft mijn computer niet 3 uur aan te staan 8)7
Zit wat in, mijn pc staat alleen zowat de hele dag aan, dus dat is bij mij het probleem niet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

zit er een tweede accu bij? Dat zou wel relax zijn aangezien ik vanaaf ook met een busreis mee ga, en na 8 uur hij stopt, benik dus geflasht tot en met. Als je dan nog een accu hebt, mooi 16 uur. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
Suaver schreef op 07 april 2004 @ 16:46:
zit er een tweede accu bij? Dat zou wel relax zijn aangezien ik vanaaf ook met een busreis mee ga, en na 8 uur hij stopt, benik dus geflasht tot en met. Als je dan nog een accu hebt, mooi 16 uur. :-P
Er zit geen tweede accu bij, en die kan er ook niet bij. De accu van de iPod (Mini) is niet (lees: Heel moeilijk) zelf te vervangen. Wel kun je een extern Battery Pack kopen, dat werkt op 4 penlites, waardoor je 22 uur kunt luisteren (En penlites kun je wel vervangen >:) )
Ik weet alleen niet of die ook werkt op de iPod Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Andere spelers halen wel 12-16u speeltijd ipv de 6-8 van de Ipod.

Maar heeft de MiniPod eigenlijk wel zo'n slechte speeltijd? Dat het van de Ipod gewoon zwaar bagger is weten we wel, maar hebben ze er dan helemaal niets van geleerd en de Minipod wederom met een te slechte accu uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de accu van de iPod 3g helemaal niet bagger hoor. Ik haal gemiddeld zo'n 10 uur speeltijd eruit! Gewoon de backlight uitzetten en goeie playlists maken, zodat je niet steeds opnieuw 25 min muziek in het geheugen moet laden. Ik laad hem dus ongeveer 1x in de 2 dagen op, en wat is daar nou erg aan? Als ik hem in de dock zet om nieuwe liedjes erop te zetten laad ie ook sowieso al op ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105441 op 07-04-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 19:28

chem

Reist de wereld rond

Ik haal met m'n first-gen 5 gb iPod nog altijd 9+ uur batterij tijd... en dat met dagelijsk gebruik.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

wat zijn volgens jullie de pluspunten van de iPod mini tov van de MuVo2 4gig.?

ik zie alleen het verschil in het "beeldscherm" en het uiterlijk?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Flappiewappie schreef op 07 april 2004 @ 20:12:
wat zijn volgens jullie de pluspunten van de iPod mini tov van de MuVo2 4gig.?

ik zie alleen het verschil in het "beeldscherm" en het uiterlijk?
je kan der op patiencen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Duinkonijn schreef op 07 april 2004 @ 20:40:
[...]

je kan der op patiencen :P
:D

ik zit nog steeds te twijfellen, die MuVo2 heeft een 5 uur meer speelduur op 1 batterij, best wel een voordeel..., maar dan toch weer dat kleine beeldschermpje.., zucht, denk dat het toch patience word idd >:)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Het is een MP3speler? Zie ik liever dat Apple functies mbt de luisterervaring toevoegt ipv blije spelletjes, daar heb je een telefoon voor. Bovendien laat de accuduur van de Ipod's ook niet echt toe dat je er nog meer mee gaat spelen als alleen muziek luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

bbbrumbrum schreef op 07 april 2004 @ 21:04:
Het is een MP3speler? Zie ik liever dat Apple functies mbt de luisterervaring toevoegt ipv blije spelletjes, daar heb je een telefoon voor. Bovendien laat de accuduur van de Ipod's ook niet echt toe dat je er nog meer mee gaat spelen als alleen muziek luisteren...
Jaja...in het begin volg ik je verhaal, een MP3speler is om MP3's af te spelen.
Dit klinkt idd zeer logisch. Een telefoon is dus om mee te....huh?...ik wilde hier eigenlijk bellen typen, maar die is dus om spelletjes mee te spelen. Nee dan snap ik het.

Je eerste zin pleit juist voor de verbetering van datgene waar een apparaat voor is gemaakt en in je 2e zin spreek je jezelf juist weer tegen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jk_warrior schreef op 07 april 2004 @ 21:14:
[...]

Jaja...in het begin volg ik je verhaal, een MP3speler is om MP3's af te spelen.
Dit klinkt idd zeer logisch. Een telefoon is dus om mee te....huh?...ik wilde hier eigenlijk bellen typen, maar die is dus om spelletjes mee te spelen. Nee dan snap ik het.

Je eerste zin pleit juist voor de verbetering van datgene waar een apparaat voor is gemaakt en in je 2e zin spreek je jezelf juist weer tegen,
Broem broem is gelukkig eigenaar van een N-Gage :+ .
Neej scheef is het wel, net als de kul die ze op de ipod hebben gezet overigens.

Iemand die de wake up functie snapt van dat ding? Kben er al 2 keer doorheen geslapen.

De sleeptimer suckt wel overigens, de backlight fade mooi uit elke keer, maar als de sleeptimer ingrijpt "poef" geluid uit. Jah, dan word je er weer wakker van. *ey, geluid is uit!* Als ze dat ook hadden uit laten faden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
is er iemand die mij kan vertellen waar ik die ipod mini nu kan bestellen in amerika? ik had gekeken bij b&h video, maar die zijn dicht tot 14 april.
nog andere sites waar ik terecht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52526

arjoderoon schreef op 08 april 2004 @ 10:07:
is er iemand die mij kan vertellen waar ik die ipod mini nu kan bestellen in amerika? ik had gekeken bij b&h video, maar die zijn dicht tot 14 april.
powermacpac.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amerikaanse bedrijven mogen geen apple producten naar het buitenland verzenden. Misschien dat er een paar zijn die deze regel overtreden. Anders kun je een op ebay kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109510 schreef op 08 april 2004 @ 17:43:
[...]

Amerikaanse bedrijven mogen geen apple producten naar het buitenland verzenden. Misschien dat er een paar zijn die deze regel overtreden. Anders kun je een op ebay kijken.
En toch is powermacpac de leverancier van de IA op IA.net :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110877

Dus de battrij is in theorie dus wel te vervangen? Anders zou het dus beteken dat je na +/- 1,5 jaar gewoon weer opnieuw een ipod moet aanschaffen omdat je accu kapot is :? . Lijkt mij een beetje zonde iig... Iemand die weet hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
dat van die batterij was alleen bij eerste generatie zo.

en ik zal eens op die site kijken.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105441 schreef op 07 april 2004 @ 19:03:
Gewoon de backlight uitzetten en goeie playlists maken, zodat je niet steeds opnieuw 25 min muziek in het geheugen moet laden.
Hoe bedoel je dat met die playlists?
arjoderoon schreef op 08 april 2004 @ 10:07:
www.voorjegemac.nl heeft ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Q: Is the iPod's battery replaceable?

A: Yes. Apple has an official battery replacement program for $99. The program requires that you send in your iPod (any model), and Apple will replace the battery and return it to you for $99. AppleCare programs for iPod will also soon be available in Europe, and are expected soon in other markets.

Ja kijk, daar hebben we het alweer, ff 99 dollar neertellen voor zo'n batty, nja forget it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Suaver schreef op 12 april 2004 @ 11:03:
[...]

Q: Is the iPod's battery replaceable?

A: Yes. Apple has an official battery replacement program for $99. The program requires that you send in your iPod (any model), and Apple will replace the battery and return it to you for $99. AppleCare programs for iPod will also soon be available in Europe, and are expected soon in other markets.

Ja kijk, daar hebben we het alweer, ff 99 dollar neertellen voor zo'n batty, nja forget it.
mja maar daar zitten diverse dingen bij als: orgine batterij, man uren e.d.

kijk maar eens naar orginele gsm batt. die zijn ook niet echt goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
voorjegemac heeft ze nog niet. "ze zijn alleen te zien".
daarnaast betaal je daar ruim 279 voor die ipod mini.
t schijnt mogelijk te zijn om dat ding voor 240 euro all in te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25296

Hee Arjo, kerel, morgen 8:30 ben ik er niet hoor, dat is me veel te vroeg :Z
10:10 voor de aftrap van het nieuwe blok moet wel lukken.

Maybe moet je toch maar mijn Creative 10GB overkopen, koop ik wel ff nieuwe mp3 speler >:)

Maar goed, ff ontopic.

Huisgenoot van mij heeft de 40GB versie van de Ipod, was een kerstcadeau. Ik vind het een leipe speler, alleen de batterij vind ik minder en je kunt slecht playlists maken, groot nadeel vind ik.
Je moet de playlists maken als ie aan je pc hangt, anders val het erg tegen.
Nog een nadeel is de software. Waarom niet gewoon in je windowsverkenner muziek naar je Ipod slepen en dat dat Ipod zelf ziet wat muziek is en wat data bestanden zijn.

Conclusie: ik denk dat ik nog een tijdje wacht, want voor het huidige bedrag vind ik toch nog teveel dingen die irrie zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 25296 op 12-04-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Nou ja slecht is beter dan niet hè ;)

Ik ken geen andere spelers met on the go playlists...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

heheh, nja de speler is teh bomb, alleen wel vet klote dat die batty's zo uber snel leeg zijn. Kijk je kun tniet met een busreis mee gaan want dan is je batty al naar 8 uur op. En ja om bij de chaffeur te gaan vragen 'eehj, mag ik ff mijn ipod in je sigarettenaansteker dauwen?' dat zal ook wel weer niet gaan :-P.

Dus, ik denk dat ik ook nog maar fftjes wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79802

Ach, als je van plan bent deze zomer een busreis te maken naar Salou oid, dan is dat inderdaad 20 uur rijden.
Maar je gaat toch geen 20 uur achter elkaar muziek zitten te luisteren ?!

Je lult wat met je buurman en af en toe een hapje eten enz. Nou dan laad ik hem wel op in het hotel ofzo.

En voor in het dagelijk leven is 8 uur speeltijd meer dan genoeg denk ik zo.
Maar het is wel een min punt. Daar heb je dan wel weer gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe bedoel je dat met die playlists?
Het is met het programma itunes echt heel makkelijk om playlists te maken; je sleept gewoon de liedjes die je erin wil er naartoe, de rest gaat vanzelf. Op die manier kan de iPod 25 min bufferen, en hoeft de harde schijft dus maar om de 25 min te draaien, omdat jij toch nooit van liedje wil veranderen, je luisterd gewoon de playlist die jij mooi vind.
Als je iedere 5 min weer aan het ding gaat pielen, heeft ie eigenlijk de overige 20 min voor niks gebuffert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48571

Anoniem: 105441 schreef op 12 april 2004 @ 17:19:
[...]

Het is met het programma itunes echt heel makkelijk om playlists te maken; je sleept gewoon de liedjes die je erin wil er naartoe, de rest gaat vanzelf. Op die manier kan de iPod 25 min bufferen, en hoeft de harde schijft dus maar om de 25 min te draaien, omdat jij toch nooit van liedje wil veranderen, je luisterd gewoon de playlist die jij mooi vind.
Als je iedere 5 min weer aan het ding gaat pielen, heeft ie eigenlijk de overige 20 min voor niks gebuffert.
Haha, ik dacht ook al dat er een speciale manier was om een playlist te maken zodat ie 25 min bufferd, ik snapte het al niet helemaal :)
Maar volgens mij bedoel je gewoon dat je niet telkens nummers gaat skippen ten gevolge van een slecht samengestelde playlist waar dan dus minder leuke nummers tussen staan.

Ik vind het zelf eigenlijk ook wel een klein minpunt van de mini, maargoed voor mij is het geen reden om daarom de mini niet te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Dat kan ik ff niet volgen, wat gebeurd er precies, waarom buffert ie? En wat is bufferen.

sorry, maar 't blijkt toch best belangrijk te zijn :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de specs is te lezen dat de Ipod een buffer heeft van 25 min.
Maar waarom wordt er niet over een X aantal MB's gesproken :?
Het lijkt mij eerder dat het bufferen met de grote van de nr's te maken heeft (in MB's/kB's) en niet met het aantal min/sec muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Volgens mij is die buffer wél in mb's aangezien het een flashgeheugentje is (32mb oid). Apple rekent denk ik 32mb aan mp3's in 128kb/s=25 minuten.

Net zoals een ipod van 40GB voor 10.000 nummer is. Ja...als ik nu alles in 320kb/s mp3 rip, dan krijg ik er ook geen 10.000 op 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door sjaakaq op 13-04-2004 12:34 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik denk ook dat het ongeveer zo zal zijn. Maar ik vond toch wel dat ze dit wel wat duidelijker hadden mogen aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan ik ff niet volgen, wat gebeurd er precies, waarom buffert ie? En wat is bufferen.

sorry, maar 't blijkt toch best belangrijk te zijn :-P
Het "bufferen" betekend dat de iPod de muziek die jij wil gaan luisteren, en de paar minuten die daarna in de lijst staan, van de hardeschijf leest, en tijdelijk in een klein stukje geheugen zet. Een soort ram dus. Dit doet ie om 2 redenen:

1. Hij is nu shockproof. Dit werkt net zo als diskmans, alleen kunnen die het maar 30 sec. Dus doordat je helemaal niet direct van de HD luisterd, kan je je iPod gewoon schudden en gaat de muziek gewoon door.

2. Stroombesparen. Het kost veel energie om de hardeschijf continu te laten draaien, daarom draait hij dus steeds maar een paar sec om de data te bufferen. Vandaar mijn verhaal over de playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

hey, thanks voor die uitleg man, klinkt idd wel sexy :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 27-05 19:53

NoTimeRemains

I know

hebben mensen hier dan al last van ?

jammer van apple

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Zal de introductie in Nederland ook wel weer uitgesteld worden als iedereen z'n Ipod mini terug gaat sturen en deze vervangen moeten worden :(

Let's get lost! I know the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een 3gen iPod gekocht, waren bij de Bijenkorf laatst 315 euro voor een 20 GB!! Ik vertrouw die mini toch niet helemaal, en nu dit weer. En die superkleine HDD heeft zich ook nog helemaal niet bewezen. De 3g iPod heeft zich nu al helemaal bewezen en daar weet ik zeker van dat ik er een tijdje mee vooruit kan. En 20 gig is wel ff veel meer dan 4 gig ;) Het is gewoon zo'n lekker gevoel dat je altijd je hele muziek collectie in je broekzak hebt zitten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 27-05 16:03
Anoniem: 105441 schreef op 13 april 2004 @ 16:45:
Ik heb een 3gen iPod gekocht, waren bij de Bijenkorf laatst 315 euro voor een 20 GB!! Ik vertrouw die mini toch niet helemaal, en nu dit weer. En die superkleine HDD heeft zich ook nog helemaal niet bewezen. De 3g iPod heeft zich nu al helemaal bewezen en daar weet ik zeker van dat ik er een tijdje mee vooruit kan. En 20 gig is wel ff veel meer dan 4 gig ;) Het is gewoon zo'n lekker gevoel dat je altijd je hele muziek collectie in je broekzak hebt zitten :9~
Mja, ik vind de gewone iPod net wat te groot om altijd bij je te hebben en 4GB is wel niet genoeg om mijn hele collectie bij me te hebben, maar dat vind ik ook niet nodig eerlijk gezegd. Je luistert toch alleen maar de leukste liedjes ;)
En tja, die 300euro voor een iPod mini, ach, als ik iets wil hebben dan komt het er vanzelf wel hoor ;)
Btw, mij komt het wel goed uit: ik ga deze zomer naar de US , kan ik gelijk ff een iPod mini meenemen 8) Ben blij dat ik em niet geimporteerd heb met al die problemen en dat ik dan nog eens duurder uit ben :)
200euro voor een iPod mini is perfect en ik heb em gelijk met de meeste mensen in NL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51
Anoniem: 25296 schreef op 12 april 2004 @ 12:04:
Nog een nadeel is de software. Waarom niet gewoon in je windowsverkenner muziek naar je Ipod slepen en dat dat Ipod zelf ziet wat muziek is en wat data bestanden zijn.
Can you say XPlay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 105441 schreef op 13 april 2004 @ 16:45:
alleen jammer dat de accu zo gigantisch bagger is...
mijne ging 4,5-5 uur mee...die van mijn broertje zelfs nog minder
en dat gewoon op shuffle zonder iets aan te raken....
niet eens genoeg voor een retourtje a'dam...dus ik heb 'm snel weer ingeruild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 27-05 16:03
Mooooody schreef op 13 april 2004 @ 19:16:
[...]

alleen jammer dat de accu zo gigantisch bagger is...
mijne ging 4,5-5 uur mee...die van mijn broertje zelfs nog minder
en dat gewoon op shuffle zonder iets aan te raken....
niet eens genoeg voor een retourtje a'dam...dus ik heb 'm snel weer ingeruild :)
bedoel je hiermee de gewone iPod of de iPod mini :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyNameIs schreef op 14 april 2004 @ 10:00:
[...]

Dat is toch duidelijk? Hij quote een stuk over de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyNameIs schreef op 13 april 2004 @ 17:33:
[...]

Mja, ik vind de gewone iPod net wat te groot om altijd bij je te hebben en 4GB is wel niet genoeg om mijn hele collectie bij me te hebben, maar dat vind ik ook niet nodig eerlijk gezegd. Je luistert toch alleen maar de leukste liedjes ;)
En tja, die 300euro voor een iPod mini, ach, als ik iets wil hebben dan komt het er vanzelf wel hoor ;)
Btw, mij komt het wel goed uit: ik ga deze zomer naar de US , kan ik gelijk ff een iPod mini meenemen 8) Ben blij dat ik em niet geimporteerd heb met al die problemen en dat ik dan nog eens duurder uit ben :)
200euro voor een iPod mini is perfect en ik heb em gelijk met de meeste mensen in NL >:)
Ja, ik vind 300 euro voor een Ipod mini wel een meetje erg veul. Je hebt dan wel het nieuwste van het nieuwste, maar dit is over een paar maanden ook afgelopen wanneer de mini ook in europa leverbaar wordt.
Voor dat geld wat je nu ervoor moet neertellen zou ik zeker een 3g kopen. Vind hem eigenlijk ook stukken mooier dan de mini.
Want wees nou eens eerlijk. Die Ipod 3g is toch stukken mooier dan die beezah-kleurige Ipod mini met maar 4GB HDD >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Een Ipod is toch juist voor BrEeZaH's? (met een overdaad aan geld welteverstaan)
De zilveren mini ziet er toch echt wel strak uit, waarom Apple al die gare kleuren moet invoeren waardoor de minipod de gaypod word is voor mij ook een totale vraag..; een roze minipod, rrrroaaarr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbbrumbrum schreef op 14 april 2004 @ 15:07:
Een Ipod is toch juist voor BrEeZaH's? (met een overdaad aan geld welteverstaan)
De zilveren mini ziet er toch echt wel strak uit, waarom Apple al die gare kleuren moet invoeren waardoor de minipod de gaypod word is voor mij ook een totale vraag..; een roze minipod, rrrroaaarr!
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Die silver/grijze mini is wel mooi...
Maar waarom dan niet een model net als de 3g modellen? Dan was die helemaal super, maar met zo'n plastic raar kleurtje hoeft het voor mij niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 79802 op 14-04-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Anoniem: 79802 schreef op 14 april 2004 @ 15:14:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Die silver/grijze mini is wel mooi...
Maar waarom dan niet een model net als de 3g modellen? Dan was die helemaal super, maar met zo'n plastic raar kleurtje hoeft het voor mij niet.
Om van die br33zahmeisjes van < 15 jaar te trekken, die een rijke papa & mama hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MyNameIs schreef op 14 april 2004 @ 10:00:
[...]

heeft betrekking tot alle huidige modellen, die dus gebruik maken van dezelfde soort zwakke accu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooooody schreef op 14 april 2004 @ 16:36:
heeft betrekking tot alle huidige modellen, die dus gebruik maken van dezelfde soort zwakke accu....
Is het echt zo dramatisch gesteld met de IPod 2? M'n oude iPod haalde nieuw met gemak dik 11 uur, dus da's wel een grote achteruitgang. Veel kleiner en lichter is ie niet echt geworden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ik heb ook een oude iPod gehad en het verschil met de nieuwe is naar mijn mening echt heel groot...
zo groot dat ik nu definitief van de iPod ben afgestapt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
Graag verder posten in:
Het grote iPod Mini Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 20:42

Remy

I usually get 100% accuracy

Hier verder dus: Het grote iPod Mini Topic :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.