bbbrumbrum schreef op 27 december 2003 @ 17:06:
Duidelijk een Apple Freak, niet om te lullen...
Ik ga hier verder ook niet op in, ik begrijp dat jeje aankoop probeert recht te praten, maar als er iets (stukken) beters is voor het zelfde geld moet je niet stug gaan volhouden dat jou product nog steeds het beste is.
De enige reden om voor de Ipod te gaan is de looks. Verder legt ie het op alle vlakken af tegen de IRiver.
Zelf heb ik geen van beide, wel een Ipod gehoord. Ze zijn mij allebei te locht! Koelkasten!
Duidelijk een Apple-basher, niet om te lullen. Lekker boeiend die prijs, voor dat geld heb je ook wat. Een heerlijk apparaat dat gewoon werkt, zonder poespas. Wat moet ik met een radio? Of een recordfunctie? Dat gebruik ik toch niet. Ik wil een goede, geile speler die doet waar die voor gemaakt is. En dat doet de iPod zeker.
De zogenaamde nadelen van de iPod zijn zwaar overdreven. Oke, de softwarematige equaliser zuigt, in vergelijking met anderen. Maar die heb ik toch nooit aan, en ik hoor het verschil niet. En de accu gaat maar 10 uur mee. Oke, dat zou je kort kunnen noemen, maar ik heb onderweg nog nooit met een leeg Podje gezeten hoor, en mocht het daar ooit van komen, frutsel ik gewoon een batterypack inelkaar.
Leuk, zo'n iRiver, maar daar zou ik niet op willen graferen: "Lick my shiny metal ass."
Het was een rib uit mijn lijf, maar ik heb er nog geen seconde spijt van. Het is gewoon een heerlijk ding.