[ervaringen]FX5900XT videokaart

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 01:36:
ik heb em vandaag besteld ik zat alleen nog te twijvelen over de preformance van deze NVIDIA kaart in dx9 maar ik heb net een reviewtje gelezen waar ze met S.T.A.L.K.E.R. brenchmarken en daar kom te (gewone) 5900 wel goed uit :)

hier is het artikel voor de geintereseerden

http://www.xbitlabs.com/a...rial/display/stalker.html
5900 is niet de 5900XT die daar staat als het goed is...

Maar Heeft deze kaart dan echt bagger qualiteit qua scherpheid?!

en kunnen jullie alstublieft, voor een nadelen van de 5900XT voor mij opnoemen
Bijvoorbaad dank!
(is het toch wel een goeie keus om de club3d te halen?)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik heb mijn kaartje net binnen en qua 2d zie ik absoluut geen verschil tussen mijn oude ati 9500 en deze kaart icm met mijn 18,1" tft.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
hey mensen, ik heb zojuist mijn 5900-XT binnen gekregen.
nou heb ik em geinstaleerd en er staat aleen Nvidia Geforce Fx5900 zonder XT erachter.. hoort dit? ik heb de 53.03 drivers gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er stond 5900 ipv 5900XT zou ik blij zijn 5900 is sneller als de 5900XT (als ik het goed heb) maar misschien komt dat wel gewoon niet in beeld dat XT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk die 2 zwarte dingen op de kaart bij de condensatoren (zie foto club3d rechts midden en boven links van de bovenste rij geheugenchips).

Ik heb er ff aan lopen voelen en met name die ene die rechts midden zit wordt best wel heet. zelfs nog warmer dan het geheugen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:10:
Als er stond 5900 ipv 5900XT zou ik blij zijn 5900 is sneller als de 5900XT (als ik het goed heb) maar misschien komt dat wel gewoon niet in beeld dat XT!
haha :p kheb net ff 3dmark03 gedraait ik haal bijna 4900 3dmarks:)

edit: kheb net even de clocksnelheden bekeken, daar staat dat de kaart 400/720 loopt stock..
lief dat ze me een extra 10/20 mhz geven:p

[ Voor 19% gewijzigd door joon op 06-01-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joon van welk merk is je video kaart? En waar hebbie em gekocht?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:26:
Joon van welk merk is je video kaart? En waar hebbie em gekocht?
club3d FX5900-XT @ Yorcom:) gister zijn ze geleverd daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
joon schreef op 06 januari 2004 @ 13:27:
[...]

haha :p kheb net ff 3dmark03 gedraait ik haal bijna 4900 3dmarks:)

edit: kheb net even de clocksnelheden bekeken, daar staat dat de kaart 400/720 loopt stock..
lief dat ze me een extra 20 mhz geven:p
En 10mhz core extra :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe ver overklokken ze nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:20:
Wat zijn eigenlijk die 2 zwarte dingen op de kaart bij de condensatoren (zie foto club3d rechts midden en boven links van de bovenste rij geheugenchips).

Ik heb er ff aan lopen voelen en met name die ene die rechts midden zit wordt best wel heet. zelfs nog warmer dan het geheugen! :)
Als je het mij vraagt zit onder elk zwart 'ding' een spoel onder.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:47

mvds

Totally awesome!

Het was toch zo dat als je gebruik maakt van de DVI uitgang dat de kwaliteit van de filters er niet meer toe doet? En dat de filters zo'n beetje het enige zijn waar ze op bezuinigen en dat je het dan ook merkt? Dus ik kan gewoon de goedkoopste 5900(xt) nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie nu net dat ze bij alternate de 5900xt van sparkle verkopen voor 215euro
hij staat nog niet in de pricewatch

maar ik heb bijna genoeg geld en ga toch maar voor de club3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:21:
ik zie nu net dat ze bij alternate de 5900xt van sparkle verkopen voor 215euro
hij staat nog niet in de pricewatch

maar ik heb bijna genoeg geld en ga toch maar voor de club3d
Die Sparkle ziet er toch wat minder uit dan de Club3d. Bovendien heeft ie geen memorysinks en is ie lager geklokt (680 MHz geheugen).

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/prodpic/450x450/j/j9gk28.jpg

edit:
Plaatje van Alternate klopt inderdaad niet. Zo staat die op de Sparkle website.

Afbeeldingslocatie: http://www.sparkle.com.tw/image/product/nvidia/pic_b/pic_8835xt.jpg

Stukken beter dus.

[ Voor 17% gewijzigd door jona op 06-01-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

_Jona_ schreef op 06 januari 2004 @ 18:45:
[...]

Die Sparkle ziet er toch wat minder uit dan de Club3d. Bovendien heeft ie geen memorysinks en is ie lager geklokt (680 MHz geheugen).

[afbeelding]
Tja sparkle is gemaakt om goedkoop te zijn he! En zitten vooral in het budget gebied. De "snellere" kaarten die ze hebben zijn vaak ook niet al te top. Nou ja, .. wel goedkoop!

En weet je, voor servers heb je geen zware graphic kaart nodig en dan is sparkle een goede keus. Maar waarom ze met een 5900XT uitkomen.... ik vindt die koeling nou niet echt...tja.

[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 06-01-2004 19:40 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 06 januari 2004 @ 18:45:
[...]

[afbeelding]
ik denk dat alternate een verkeerd plaatje laat zien... ik heb op de site van sparkle gekeken en daar had de kaart dezelfde lay-out als de 5900xt van andere merken...
maar de clocksnelheden kloppen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-h-i-j-m-e-n
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 22:35
Was totaal niet op de hoogte van de impact die een videokaart kan hebben op games.. beetje naief :P misschien. Kreeg Prince Of Persia van mijn viendin en het bleek dat ik één of ander flut nVidia Geforce 4 MX 420 kaartje had. Heb me een week goed verdiept B) in de materie ...<zwaar> en dacht met de Radeon 9600 XT een goede kaart te hebben gevonden.... tot ik de nVidia Geforce 5900 SE (of XT) tegen kwam. Zelf heb ik totaal geen ervaring met de "betere" kaarten.

Kun je met deze Geforce 5900 op een resolutie van 1280 x 1024 o.a. Prince Of Persia goed spelen en met goed bedoel ik een hoge kwaliteit zonder gehakkel?

Thijmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:48
Zoooo.. Eff een reactie...

Heb vanmorgen me zondag bestelde Club 3D ontvangen (helaas heb ik hem pas toenet in me pc kunnen zetten) standaard clock freqs: 390/700 en 300/700 in 2d

Direct vergeleken met me Geforce 4 van MSI is de 2D kwaliteit behoorlijk minder.
(Ik gebruik nu 1600x1200x75Hz)

Echter wat doen de slimmerikken bij NVIDIA, Ze activeren met de latere drivers standaard de sharpening functie (deze regelt de fonts e.d zondanig bij zodat het allemaal wat scherper lijkt / is.) en dat ook als je ervoor kiest om deze helemaal uit te schakelen, dan NOG staat deze aan... great :|.
Het werkt eigenlijk vrij goed... MAAR het werkt niet even goed op alle fonts.
Zo krijg je dus het effect dat sommige plekken scherper lijjken dan de andere.... lijkt wel of de monitor kuren heeft. Ligt het echter niet aan.
Ook is ondanks dat sharpening gedoe bv. zwarte tekst op witte achtergrond ietwat waziger als de rest. (eigenlijk alles met veel contrast verschil, ligt wederom niet aan me monitor)

Helaas is de filter op die kaart dus niet echt geweldig. Stuk slechter in elk geval dan een ongemodde MSI geforce 4 4200 (agp8x) kaart.

Maar ik denk dat ik het voorlopig even zo laat.

/EDIT: Voor oplossing 2D probleem zie verderop !! :)

Nu het overclock gedeelte. :9

Ik heb eens eff geprobeerd wat die kaart aankon.
Wat ik zo snel kan bepalen, doet de core tot max 470Mhz, en het memory kan max rond de 750Mhz... Je kunt het mem op 800Mhz zetten, en je krijgt geen errors whatsoever in 3dmark01 of de windows omgeving. Maar in 3dmark03 krijg je bij alles over de 750mhz zwarte triangles te zien in die battle of proxicon test.

Echte benchmark resultaten heb ik nog niet... zal deze nog naleveren als iemand intresse heeft.

/Edit

Asus A7V266-e (kt266a chipset)
athlon 2400+ @ 2250Mhz
512mb ram
Club 3D FX5900XT @ 450/750

3dmark03 : score 5220

[ Voor 10% gewijzigd door KBDE op 06-01-2004 23:09 . Reden: benchmark results toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

T-h-i-j-m-e-n schreef op 06 januari 2004 @ 20:26:
Was totaal niet op de hoogte van de impact die een videokaart kan hebben op games.. beetje naief :P misschien. Kreeg Prince Of Persia van mijn viendin en het bleek dat ik één of ander flut nVidia Geforce 4 MX 420 kaartje had. Heb me een week goed verdiept B) in de materie ...<zwaar> en dacht met de Radeon 9600 XT een goede kaart te hebben gevonden.... tot ik de nVidia Geforce 5900 SE (of XT) tegen kwam. Zelf heb ik totaal geen ervaring met de "betere" kaarten.

Kun je met deze Geforce 5900 op een resolutie van 1280 x 1024 o.a. Prince Of Persia goed spelen en met goed bedoel ik een hoge kwaliteit zonder gehakkel?
Totdat de 5900XT(SE) was uitgebracht... was er op het prijs niveau maar een keus OF een 9600XT OF een FX5700 Ultra.

Maar met het uitkomen van de 5900XT(SE) die duidelijk sneller is als beide kaarten is het dus... op dat punt..aan te raden een 5900XT te kopen.

Weet wel, dat deze kaart in PixelShader 2.0 een DX9 functie functioneerd op het zelfde niveau als de 9600XT. Maar voor de rest is hij duidelijk sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
Methode om image scharpening cr*p helemaal uit te krijgen...

Ga naar Color correction -> zet sharpening op minimum -> toepassen -> ok.
Sluit alle menu's

Ga opnieuw naar Color correction -> Annuleer nu en sluit alle menu's

Nu is sharpening uit. (zolang je niet reboot)

Way to go Nvidia 8)7

PS: OPLOSSING VOOR SLECHTE 2D UITGAVE

Via de DVI-> VGA converter je normale monitor aansluiten... Perfect beeld !!
Denkelijk heeft de DVI connecter helemaal geen filters voor het analoge deel, hoe dan ook, is nu perfect.

[ Voor 44% gewijzigd door KBDE op 06-01-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denkelijk heeft de DVI connecter helemaal geen filters voor het analoge deel, hoe dan ook, is nu perfect.
Kan je dit ook iets beter uitleggen, het is niet echt duidelijk!
(krijg morgen de kaart ipv dinsdag :P JOEPIE!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
KBDE schreef op 06 januari 2004 @ 21:04:PS: OPLOSSING VOOR SLECHTE 2D UITGAVE

Waar heb je die converter gekocht en hoeveel kost ie?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBDE schreef op 06 januari 2004 @ 21:04:

je hebt gelijk ! \o/ 2d kwaliteit verbetert flink bij mij \:)/
niet zo scherp als een matrox, maar wel een heel stuk beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:29:
[...]

Kan je dit ook iets beter uitleggen, het is niet echt duidelijk!
(krijg morgen de kaart ipv dinsdag :P JOEPIE!)
Vrij simpel..

Ipv de monitor rechtstreeks aan de vga connector aan te sluiten, deze aansluiten via een meegeleverde DVI->VGA connector. (je snapt wat ik bedoel als je het ding in je handen hebt, zit bij de club3d in de doos erbij)

Dus in principe gebruik ik nu als het ware de secondairy output. (alhoewel dat ook niet klopt wat ik nu zeg, maar je snapt denkelijk wel wat ik bedoel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:07
Maar wat is dan het voordeel van filters? Kan je die zooi toch gelijk schrappen?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Ik ben mijn XT'tje ook maar gaan overclocken, ik draai nu 440/730 met 5227 3dmarks(03) zonder problemen of wat dan ook.
het kaartje word ook niet extreem warm of wat dan ook(core = 55C stressed)..

wel raar dat mn core en mem hoger waren dan stock .. :>

[ Voor 4% gewijzigd door joon op 06-01-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Eigenlijk is het best wel vreemd dat de DVi connector betere beeldkwaliteit zou opleveren. Het is immers een DVI-I connector die ook analoge output kan geven. En aangezien de DVI connector puuur een converter is en geen filters heeft moeten de standaardfilters op de kaart zelf gebruikt worden.

Maar als het helpt hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBDE schreef op 06 januari 2004 @ 22:51:
[...]

Vrij simpel..

Ipv de monitor rechtstreeks aan de vga connector aan te sluiten, deze aansluiten via een meegeleverde DVI->VGA connector. (je snapt wat ik bedoel als je het ding in je handen hebt, zit bij de club3d in de doos erbij)

Dus in principe gebruik ik nu als het ware de secondairy output. (alhoewel dat ook niet klopt wat ik nu zeg, maar je snapt denkelijk wel wat ik bedoel.)
Helemaal duidelijk Top bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
KBDE schreef op 06 januari 2004 @ 22:51:
[...]

Vrij simpel..

Moet je dan nog iets instellen bij de beeldschermeigenschappen om die uitgang te activeren? Sorry, voor deze domme vraag O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
ck2000nl schreef op 06 januari 2004 @ 23:00:
[...]

Moet je dan nog iets instellen bij de beeldschermeigenschappen om die uitgang te activeren? Sorry, voor deze domme vraag O-)
Nop, ging alles automatisch

Heb me pc uitgezet, monitor kabel omgeplugged en pc weer aan. En had dus meteen beeld. Zowel in bios/dos als in windows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens kan ik gewoon mijn kaart inpluggen en dan moet hij werken toch?
en dan drivers installen
ik bedoel hoef niets in het bios in te stellen of zo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:08:
trouwens kan ik gewoon mijn kaart inpluggen en dan moet hij werken toch?
en dan drivers installen
ik bedoel hoef niets in het bios in te stellen of zo?!
Correct.

Wel voor de zekerheid eff de oude videokaart drivers deinstalleren (van je huidige kaart)

Maar als dat een nvidia kaart was, dan is zelfs dat niet eens nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBDE schreef op 06 januari 2004 @ 23:11:
[...]

Correct.

Wel voor de zekerheid eff de oude videokaart drivers deinstalleren (van je huidige kaart)

Maar als dat een nvidia kaart was, dan is zelfs dat niet eens nodig. :)
hehe nee een tijdelijke 2mb videokaart (zit hier dus met bagger resolutie ;))

maaruh gewoon met drivercleaner toch?
heb van deze kaart gewoon de standaart xp dingen erop staan en niets zelf drivers geinstalled van deze kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35
swampy schreef op 06 januari 2004 @ 20:54:
[...]
Weet wel, dat deze kaart in PixelShader 2.0 een DX9 functie functioneerd op het zelfde niveau als de 9600XT. Maar voor de rest is hij duidelijk sneller!
Dat is niet waar, ik heb specifiek op ps2 zitten letten in paar reviews, en hij blijft duidelijk ook daarin iets boven de 9600xt. Maar omdat die toch duidelijk onder de 9800's blijft, besloot ik hem niet te kopen, ik wacht wel tot de nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Laatst online: 14:07
Sorry maar volgens een goede shadertest, hier te zien is duidelijk te zien dat de 9600 xt sneller is. Even ter duidelijkheid, shadermark is vrij theoretisch.

Maar misschien is pixelshader 2.0 niet helemaal hetzelfde :?

[ Voor 39% gewijzigd door Zeus op 06-01-2004 23:38 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok je lijkt gelijk te hebben. Waar ik op lette was games die duidelijk ps2 gebruikten (maar ook andere dingen natuurlijk), en daarin won niet de 9600xt , maar de 5900xt, en dat zegt mij meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 06-01-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
[foutje]

[ Voor 97% gewijzigd door Sjah op 06-01-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sjah schreef op 06 januari 2004 @ 23:44:
Ok je lijkt gelijk te hebben. Waar ik op lette was games die duidelijk ps2 gebruikten (maar ook andere dingen natuurlijk), en daarin won niet de 9600xt , maar de 5900xt, en dat zegt mij meer.
Tja, dat komt omdat maar 5% van de door de game gevraagde shaders ook 2.0 zijn. En ja, op rauwe kracht is de 5900XT sneller als de 9600XT dus als je een game doet met weinig 2.0 shaders... dan is hij sneller.

Maar Pixel Shaders 2.0 is de toekomst.. en nu al is het duidelijk dat zodra games... laten we zeggen... 50% van de shaders die ze gebruiken op versie 2.0 hebben staan... dan.. is de 5900XT duidelijk langzamer.

Games als Max Paine laten duidelijk zien dat zelfs met een laag niveau van 2.0 shader s het er al zeer mooi en natuur getrouw uitziet. Stel je eens voor zodra games veel meer er gebruik van gaan maken.

Kijk, een van de effecten die niet-dx9 kaarten missen... is de spiegels in Max Paine 2, nu het is maar een klein iets... maar als je ziet hoe mooi het spiegelbeeld is... het is echt een perfect weerspiegeling, en nog helder ook.

Nu dat soort effecten komt meer en meer op in games. En op pixel shader 2.0 performance.. heeft de FX gewoon problemen. Het is een feit.

Maar het zal nog een behoorlijke tijd duren voordat games echt te zwaar worden voor de FX5900XT.....

Tegen die tijd heb je die 200 Euro er al weer uit....

Dus gewoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet helemaal zeker,...maar gevoelsmatig ziet het 2d beeld een stuk scherper via de meegeleverde DVI->VGA connector,...Fonts zien er scherper uit,...maargoed ik ben nou helemaal tevreden met mijn FX5900XT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik zie trouwens overal staan dan de 5900(XT) ondersteuning heeft voor OpenGL 1.5. Zijn er nog geen kaarten die OpenGL 2.0 ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
KBDE: bedankt voor je reactie! Heb verder nog een vraaggie --> heb je de kaart al getest met wat games? En zo ja, welke toevallig? Ook met Max Payne 2 of Mohaa? Hoe zijn de resultaten/ervaringen daarmee?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeg zie de vele benchmarks volgens mij zitten die er ook bij van Maxpayne en Moh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
ck2000nl schreef op 07 januari 2004 @ 10:35:
KBDE: bedankt voor je reactie! Heb verder nog een vraaggie --> heb je de kaart al getest met wat games? En zo ja, welke toevallig? Ook met Max Payne 2 of Mohaa? Hoe zijn de resultaten/ervaringen daarmee?

Thnx
draaien beide perfect hier..:)

max payne op hoogste reso en mohaa ook.

hoop dat je er wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
joon schreef op 07 januari 2004 @ 12:07:
[...]

draaien beide perfect hier..:)

max payne op hoogste reso en mohaa ook.

hoop dat je er wat aan hebt ;)
Die info kan ik zeker gebruiken, het zijn spellen die ik veel speel namelijk ;) Zakt de fps trouwens flink in als je FSAA en AA aan zet? Volgens de benches wel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15-09 13:07
KBDE schreef op 06 januari 2004 @ 20:34:
Echter wat doen de slimmerikken bij NVIDIA, Ze activeren met de latere drivers standaard de sharpening functie (deze regelt de fonts e.d zondanig bij zodat het allemaal wat scherper lijkt / is.) en dat ook als je ervoor kiest om deze helemaal uit te schakelen, dan NOG staat deze aan... great :|.
Het werkt eigenlijk vrij goed... MAAR het werkt niet even goed op alle fonts.
Zo krijg je dus het effect dat sommige plekken scherper lijjken dan de andere.... lijkt wel of de monitor kuren heeft. Ligt het echter niet aan.
Ook is ondanks dat sharpening gedoe bv. zwarte tekst op witte achtergrond ietwat waziger als de rest. (eigenlijk alles met veel contrast verschil, ligt wederom niet aan me monitor)
Is dat onder Windows XP? Werkt dat misschien ook onder Windows 2000?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Laatst online: 01-09 12:57
swampy schreef op 06 januari 2004 @ 19:36:
[...]

Tja sparkle is gemaakt om goedkoop te zijn he! En zitten vooral in het budget gebied. De "snellere" kaarten die ze hebben zijn vaak ook niet al te top. Nou ja, .. wel goedkoop!

En weet je, voor servers heb je geen zware graphic kaart nodig en dan is sparkle een goede keus. Maar waarom ze met een 5900XT uitkomen.... ik vindt die koeling nou niet echt...tja.
Mijn Sparkle ti4200 liep anders verdomd hard! Was er blijer mee dan de 9800SE die ik nu heb. Ontopic: als je kijkt op de site van Sparkle lijkt de 5900XT van hun op 390/680 te lopen, da's toch 20 mHz minder ... iemand ervaring? Je kunt er niet plat op afgaan, want mijn ti4200 128 zou ook op 225/500 moeten lopen, maar dit was alleen voor de 64MB versie, mijn kaart liep gewoon 225/444 (295/585 max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08-2024
obsidian schreef op 07 januari 2004 @ 09:53:
Ik zie trouwens overal staan dan de 5900(XT) ondersteuning heeft voor OpenGL 1.5. Zijn er nog geen kaarten die OpenGL 2.0 ondersteunen?
Volgens mij gebruikte john carmack in eerste instantie (2 jaar geleden ofzo) een 3dlabs kaart voor opengl 2.0 (specs zijn nog steeds in beta)
Nu las ik ook dat de catalyst 3.10 opengl 2.0 support hebben (ook beta neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Net briefje in de bus gevonden van de TPG, morgen eindelijk m'n 5900XT ophalen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ophalen? :(
krijg hem mooi thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:17:
Ken je TPG nog niet, leijers komen hier geen eens aanbellen... die laten GELIJK een briefje achter.

Nou ja, such is life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 07 januari 2004 @ 16:26:
[...]

Ken je TPG nog niet, leijers komen hier geen eens aanbellen... die laten GELIJK een briefje achter.

Nou ja, such is life!
als ze het briefje kunnen afleveren waarom dan niet meteen de kaart zelf 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Kheb mijn 5900XT wat verder geclockt. kben tot de 480mhz core gekomen, de kaart vertoonde iig wel kuurtjes op die snelheid bv: ineens beeld freeze als ik 3dmark draaide.
iig nu draait ie stabiel op 470/735 met 5400 3dmarks(03) :)
verder echt geen problemen met de kaart :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn fx5900xt van club 3d gehaald
aangesloten en opstarten.
krijg goed beeld maar de fan van de 5900xt draait niet??
de temp wordt 66 graden zonder applicaties die draaien
Is dit normaal, slaat de fan bij een temperatuur in of moet hij altijd draaien?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 17:54:
vandaag mijn fx5900xt van club 3d gehaald
aangesloten en opstarten.
krijg goed beeld maar de fan van de 5900xt draait niet??
de temp wordt 66 graden zonder applicaties die draaien
Is dit normaal, slaat de fan bij een temperatuur in of moet hij altijd draaien?? :(
Nee dat is niet normaal wat je nu beschrijft die fan moet aan staan je kan probs krijgen zodra je een 3d applicatie gaat draaien want dan wordt ie nog heter. Niet doen dus. Zit de stekker van je fan goed op de connector op de kaart??? Zoja is de fan waarschijnlijk dood en dan moet je de kaart dus omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
obsidian schreef op 07 januari 2004 @ 09:53:
de p10 chip van 3dlabs(geloof iig dattie zo heet) die op de Wildcat VP560/VP870 zijn opengl 2.0 compliant, ook de radeon r3x0 chips zijn het met de 3.10 drivers alleen niet volledig 1.5 compliant omdat er 1 ding miste

idd in ps2.0 is de nv3x architectuur langzamer dan de r3x0 architectuur, alleen ik koop de kaart als tussenoplossing zodat ik mn bijna kapotte radeon 9700 ter reparatie kan sturen. maarja tegen de tijd dat ps2.0 goed gebruikt wordt zijn we wel even verder, en let wel, niet iedereen gaat doom 3 of half life 2 spelen

weet iemand toevallig een winkel in utrecht die hem op voorraad heeft? zal wel niet want ze hebben nix hier maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Zo. Ik kan morgen mijn besteld club 3d 5900 xt ophalen. Ik krijg vrijdag mijn nieuwe pc.
Als iemand nog behoefte heeft aan wat high res. fototjes van de kaart moet ie het hier maar ff posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:13
ik heb behoefte :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
  • Laatst online: 28-02-2006
I second that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Bas! schreef op 07 januari 2004 @ 14:09:
[...]
Nu las ik ook dat de catalyst 3.10 opengl 2.0 support hebben (ook beta neem ik aan)
Nee, da's niet beta. Dat is officiele volwaardige OpenGL 2.0 ondersteuning in Catalyst 3.10.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:17:
Ja als ik thuis was ook, maar zat op school :P. En anders had ik de TPG toch niet gehoord, bel is kapot :P

Kan er morgen iig genieten van de 5900XT :7

[ Voor 10% gewijzigd door Intronic op 07-01-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
Zou ik dan toch maar voor deze kaart gaan (mn oog valt op de club3d 5900xt bij easycom.nl)?
Heb nu een gf4 ti 4200 maar k wil voorbereid zijn voor de games die komen. (zoals painkiller,ut2k4,far cry, battlefield vietnam)

Doen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
ik heb de mijne binnen! :)

cpu op 11.5*200=2300mhz
twinmos ddr400 op 7-3-3-2

3dmark 01: 15202
3dmark 03: 5246

ben er tevreden mee, ik ben wat gaan overclocken ben tot nu toe op 415/720 en 3dmark 03 ploft eruit :S ik heb wat gekeken naar voltrages (tegelijk met videokaart een nieuwe voeding gekocht en de Vcore alleen al schommelt van 1,74 tot 1,8. lekker stabiel :/ (vcore in bios op 1.775 V gezet. voeding is een 300 watt enermax type: EG301P-VE(FMA) ) van de week ruilen dus.. :(

link 01: http://service.futuremark.com/compare?2k1=7420351
link 03: http://service.futuremark.com/compare?2k3=1855569

(benchmarks zijn @ stock speeds. alleen cpu op 2,3 ghz)

*update* vga @ 440/715 (cpu nu op 11*209 en mem op 8-3-3-2)
3dmark01: 16053

link: http://service.futuremark.com/compare?2k1=7420834

[ Voor 10% gewijzigd door Burner13 op 07-01-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 07 januari 2004 @ 19:43:
[...]
Ja als ik thuis was ook, maar zat op school :P. En anders had ik de TPG toch niet gehoord, bel is kapot :P

Kan er morgen iig genieten van de 5900XT :7
Gefeliciteerd }:O Ik ook 8) Ben erg benieuwd en hoop dat hij naar tevredenheid in 1 keer werkt zonder problemen (wacht al een tijdje op de kaart)
en maybe clock ik hem wel wat! (maar tja heeft dat nu echt zo veel nut, voor de score van dat 3dmark wel zeker ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Heb mijn kaart vandaag gehaald bij Alternate. Daar hadden ze schijnbaar genoeg op voorraad.
Vervelende is alleen dat ik niet genoeg poweraansluitingen meer had. Draai nu dus nog maar op 'halve kracht' totdat ik morgen een splitter kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
@ fresyl

waar je op moet letten is dat je de 1e keer de drivers van de cd moet nemen. bij mijn kaart leek het net alsof het geheugen doodwas :?

pci kaart erin, drivers (van internet; gewoon 53.03) eraf... xt er weer in, cd drivers en voilá... hij doet het ! :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Burner13 op 07-01-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 17:08:
[...]

als ze het briefje kunnen afleveren waarom dan niet meteen de kaart zelf 8)7 |:(
Jullie hebben niet eens zo slecht! TPG is bij mij zo achterlijk dat ze te stom zijn om het pakket goed te sorteren :'( , hij wordt nu terug gestuurd naar de afzender(winkel) 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:12:
[...]

Jullie hebben niet eens zo slecht! TPG is bij mij zo achterlijk dat ze te stom zijn om het pakket goed te sorteren :'( , hij wordt nu terug gestuurd naar de afzender(winkel) 8)7 .
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de winkel een verkeerd adres op het pakketje heeft gezet :P
Ja ik moet de TPG natuurlijk een beetje representen hiero :P
Om nog maar ff on topic te blijven, deze kaart komt ook in mijn nieuwe systeempie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die CLub-3d nou een temperatuursensor? Ik lees hier veel over temperaturen. Lijkt me wel leuk om te weten enzo, maar ook fijn om te checken dat je 200 euro niet aan het verbranden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik heb mijn oude Hercules All In Wonder 9800SE verkocht die overigens niet te modden was. Heb 185 voor de kaart weten te krijgen, en ben nu dus van plan om een nieuwe te kopen.

Nu is de Hercules 9800SE All in wonder in prijs verlaagd, nl van 223 naar 209 euro.
En vergeleken hierbij is de Club3D (maar) 12 euro goedkoper.

Mijn vraag; welke kan ik beter kopen;

Club3D 5900XT , die men dus altijd kan oc'en
Hercules 9800SE AIW, met TVtuner en shit, waar een kans op softmod is..

P.S. Hoe is de Point of View 5900XT die bij Salland Automatisering te koop is voor 206 euro dacht ik...

[ Voor 13% gewijzigd door Yellowneck op 07-01-2004 23:04 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:47:
Heeft die CLub-3d nou een temperatuursensor? Ik lees hier veel over temperaturen. Lijkt me wel leuk om te weten enzo, maar ook fijn om te checken dat je 200 euro niet aan het verbranden is.
ik heb meteen de 53.03 drivers geinstaleerd en die geeft 2 temperaturen aan, de omgevings temp en de core temp:) dit kaartje is btw erg koel (ook als je em oced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ok ik heb de kaart sinds vandaag. heb even een 3dmark 2003 gedaan met de volgende installingen:

1024x786 32-bit
FSAA = OFF
ANSI = OFF

Standaard uit doos haalde die 5010 3dmarks :*)

AMD 1833 Mhz @ 2200 Mhz ( 200x11)
Abit NF7-S
2x 512 MB PC3200

2d kwaliteit is gewoon goed naar mijn mening. ( sub en DVI+convetor)

[ Voor 13% gewijzigd door geforce5_guy op 07-01-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen die de een TFT of CRT scherm aan de DVI uitgang heeft hangen met of zonder de DVI=>VGA plug en een TV aan de TV-out ?
en in windows met de 53.03 drivers dualview heeft, 2 desktops: 1 op de monitor en 1 op de TV ?
Zo gauw ik een monitor aan de DVI hang kan ik in windows geen dualview meer kiezen alleen nog singel view via de DVI of de TV-out, heeft iemand hier ook last van ?

Als ik de monitor aan de analoge VGA uitgang hang kan ik wel dualview draaien.

Kan iemand mij hier mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 07 januari 2004 @ 18:18:
[...]

de p10 chip van 3dlabs(geloof iig dattie zo heet) die op de Wildcat VP560/VP870 zijn opengl 2.0 compliant, ook de radeon r3x0 chips zijn het met de 3.10 drivers alleen niet volledig 1.5 compliant omdat er 1 ding miste

idd in ps2.0 is de nv3x architectuur langzamer dan de r3x0 architectuur, alleen ik koop de kaart als tussenoplossing zodat ik mn bijna kapotte radeon 9700 ter reparatie kan sturen. maarja tegen de tijd dat ps2.0 goed gebruikt wordt zijn we wel even verder, en let wel, niet iedereen gaat doom 3 of half life 2 spelen

weet iemand toevallig een winkel in utrecht die hem op voorraad heeft? zal wel niet want ze hebben nix hier maarja
Computerland Utrecht, ik had er vandaag nog een stuk of 3 gezien daar.
weet niet of ze er morgen nog zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burner13 schreef op 07 januari 2004 @ 22:10:
@ fresyl

waar je op moet letten is dat je de 1e keer de drivers van de cd moet nemen. bij mijn kaart leek het net alsof het geheugen doodwas :?

pci kaart erin, drivers (van internet; gewoon 53.03) eraf... xt er weer in, cd drivers en voilá... hij doet het ! :Y)
Het staat er een beetje onduidelijk vind ik

Dus

Pci kaart erin
Drivers 53.03 installen
xt erin en dan drivers van de cd?

of

XT erin
Drivers van CD
PCI kaart erin
53.03 installen
XT er weer in

of nog iets anders? :D
(in iedergeval bedankt voor je tip :D)

BTW: word dit topic niet een beetje groot? (#2 tijd?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:43:
[...]

Computerland Utrecht, ik had er vandaag nog een stuk of 3 gezien daar.
weet niet of ze er morgen nog zijn :)
prijs?

vreemd dattie dan niet op hun website staat, maarja kvind ze toch al raar qua website af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:36:
Zijn hier mensen die de een TFT of CRT scherm aan de DVI uitgang heeft hangen met of zonder de DVI=>VGA plug en een TV aan de TV-out ?
en in windows met de 53.03 drivers dualview heeft, 2 desktops: 1 op de monitor en 1 op de TV ?
Zo gauw ik een monitor aan de DVI hang kan ik in windows geen dualview meer kiezen alleen nog singel view via de DVI of de TV-out, heeft iemand hier ook last van ?

Als ik de monitor aan de analoge VGA uitgang hang kan ik wel dualview draaien.

Kan iemand mij hier mee helpen.
Ik heb het andersom: TFT aan de DVI uitgang met DVI kabel, en "oude" CRT aan de analoge uitgang. Dualview werkt prima, ik heb nu een heel breed bureaublad ;).
Je hebt wel een digitale monitor aan de DVI uitgang? Dus niet met een DVI->VGA connector ofzo?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Net m'n 5900XT binnen, alles loopt perfect, ook nette temps. 43 graadjes met AS5 :)

Net ff 3dmark gedraait, stock speeds, alle progs en rotzooi uit.

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1859038

5801 :)

[ Voor 46% gewijzigd door Intronic op 08-01-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP mijn 5900XT (club3d)draaid niet :(
wat te doen?!
(heb een 3002 voeding)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/13816bY0FWgBV.bmp

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
Je hebt die molex niet aangesloten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel hij draaid bij het opstarten en dan houd hij er ook weer mee op! (draaid heel even)

dit stond bij oplossen van bovenstaand plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/13816a0s41amz.bmp
wat houd dit in?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08-2024
CJ schreef op 07 januari 2004 @ 19:40:
[...]

Nee, da's niet beta. Dat is officiele volwaardige OpenGL 2.0 ondersteuning in Catalyst 3.10.
Volgens mij is de standaard zelf nog in beta, daarom kan ik me niet voorstellen dat de support niet ook in beta fase is. En heb ik ongelijk toon het me dan aan, op opengl.org kan ik alleen opengl 1.5 specs vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
Awel ge ziet toch zo ne voedingskabel da naar uw harde schijf loopt eh? Zone kabel moet ge ook aansluite op die aansluiting op uw kaart .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat dom zeg! weet t nu al :D
heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:49:
jawel hij draaid bij het opstarten en dan houd hij er ook weer mee op! (draaid heel even)

dit stond bij oplossen van bovenstaand plaatje:
[afbeelding]
wat houd dit in?!
edit:
Ok, ok, je hebt het nou dus toch gelezen... maakt mn post een beetje overbodig :P

[ Voor 35% gewijzigd door DocB op 08-01-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 14:03:
Ja wat dom zeg! weet t nu al :D
heel erg bedankt!
Hehe kan gebeuren eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Staat ook in de handleiding hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las hier net dat iemand een pci-kaart nodig had om zijn 5900xt te installeren. Je hoeft toch alleen die video kaart zelf te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 14:35:
Ik las hier net dat iemand een pci-kaart nodig had om zijn 5900xt te installeren. Je hoeft toch alleen die video kaart zelf te hebben?
Nee, gewoon kaart erin (wel eerst alle ati drivers uninstallen van tevoren), drivers downloaden, installen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik moest het even weten omdat ik de kaart net 5 min geleden ook binnen heb gekregen, woehoe! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 08 januari 2004 @ 00:09:
[...]

prijs?

vreemd dattie dan niet op hun website staat, maarja kvind ze toch al raar qua website af en toe
209 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Intronic schreef op 08 januari 2004 @ 12:18:
Net m'n 5900XT binnen, alles loopt perfect, ook nette temps. 43 graadjes met AS5 :)

Net ff 3dmark gedraait, stock speeds, alle progs en rotzooi uit.

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1859038

5801 :)
Hoe hoog heb je de core en het geheugen geklokt en welke driver?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Garrett schreef op 08 januari 2004 @ 16:33:
[...]

Hoe hoog heb je de core en het geheugen geklokt en welke driver?
Stock speeds, staat er bij hé.

53.03 drivers, kun je ook in de compare zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op 08 januari 2004 @ 07:20:
[...]

Ik heb het andersom: TFT aan de DVI uitgang met DVI kabel, en "oude" CRT aan de analoge uitgang. Dualview werkt prima, ik heb nu een heel breed bureaublad ;).
Je hebt wel een digitale monitor aan de DVI uitgang? Dus niet met een DVI->VGA connector ofzo?
Nee ik heb een DVI->VGA en daar mijn TFT scherm aan en aan de TV-out een TV
maar ik kab geen Dualview kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Deze kaart schopt kont :D

Van een GF4 Ti4400 naar een Club3D GF FX 5900XT gegaan... Draait als een speer!

3DMark 2001: 15059
3DMark 2003: 5245

Hiervoor was het 12k en 1500 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, zo te zien verkoopt alternate naast de msi/club3d/sparkle nu ook de "aopen" in 2 versies, kweet niet precies het verschil tussen de 2 versies , behalve dat de een 209 en de ander 229euro kost

maar ik heb iemand die mijn 9800se van mij gaat overkopen en dan heb ik genoeg geld en ga ik waarschijnlijk van 't weekend de 5900xt bestellen >:) , alleen weet ik nog niet zkr welk merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Kleine update:

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1860097
6481 :D

Speeds: 470/740

Zal strax wel ff verder gaan, kom al in de buurt van m'n oude 9800P (~6500)

[ Voor 19% gewijzigd door Intronic op 08-01-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Vandaag de club 3d gf fx5900 xt opgehaald. Ik heb voor geintereseerden wat foto's gemaakt. (Beetje lastig om goede foto's te maken. Met flits te overbelicht en zonder flits weer wat te donker, maar goed)

Hier foto's

Morgen waarcshijnlijk mijn nieuwe pc halen en inbouwen maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 08 januari 2004 @ 17:19:
Kleine update:

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1860097
6481 :D

Speeds: 470/740

Zal strax wel ff verder gaan, kom al in de buurt van m'n oude 9800P (~6500)
nice score dude, maar krijg je toch geen artifacts? of heb je soms extra koeling?
en wa was er dan met je "oude 9800P" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:52:
[...]

nice score dude, maar krijg je toch geen artifacts? of heb je soms extra koeling?
en wa was er dan met je "oude 9800P" ?
Nope, nog lang geen artifacts, stock koeler :)

Ehm, score met m'n 9800P was 6522 :P

btw: hier nog pics

http://www.intronic-hardware.nl/2004_01_08.rar

[ Voor 60% gewijzigd door Intronic op 08-01-2004 19:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.