4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
nvflash -o 2 -f backup.rom
Dan forced ie dus de bios te flashen ondanks dat hij een andere chipset heeft zeg maar, gelukkig geen rma meer!
Altijd leuk, blind flashen
[ Voor 7% gewijzigd door Intronic op 09-01-2004 23:25 ]
Gefeliciteerd. Wellicht hebben wij dit tip ook nog eens nodigIntronic schreef op 09 januari 2004 @ 23:25:
Ha, hij werkt weer! Een vriend van me heeft geholpen, ik heb het volgende ingetikt:
nvflash -o 2 -f backup.rom
Dan forced ie dus de bios te flashen ondanks dat hij een andere chipset heeft zeg maar, gelukkig geen rma meer!
Altijd leuk, blind flashen
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Idd, kan veel mensen een RMA schelen. Als je biosflash mislukt isMicrokid schreef op 09 januari 2004 @ 23:32:
[...]
Gefeliciteerd. Wellicht hebben wij dit tip ook nog eens nodig
Iig flash ik em nu ff niet meer, totdat er een Club3D 5900Ultra bios is, die werkt!
[ Voor 16% gewijzigd door Intronic op 09-01-2004 23:33 ]
-f als command om een flash te forceren is volgens mij toch wel vrij bekend, sterker nog, de kans is groot dat het zelfs in de FAQ staatMicrokid schreef op 09 januari 2004 @ 23:32:
[...]
Gefeliciteerd. Wellicht hebben wij dit tip ook nog eens nodig
En dit soort commands kan je vrijwel altijd oproepen door de help van het flashprogramma te raadplegen als je al bezig bent.
The devil is in the details.
Deel 2 is onderweg, tot die tijd enig geduld aub
Deel 2 gearriveerd: [rml][ Ervaringen] FX5900XT Videokaart - deel 2[/rml]
[ Voor 36% gewijzigd door Pollewob op 09-01-2004 23:51 ]
Dit topic is gesloten.