McBBvB schreef op 10 februari 2004 @ 12:56:
[...]
ik geloof dat de IAUDIO 4 in de toekomst ook ogg support heeft

maar idd wanneer gebruik je nou ogg, ik heb aardig wat liedjes waarvan maar 1 ogg is en die had ik speciaal gedownload om de kwaliteit te beluisteren...
Het is wel degelijk de moeite om zoveel mogelijk Ogg te gebruiken. Ik rip al mijn cd's in Ogg-formaat. Puur omdat Ogg gewoon de beste is, en ook nog eens open source. Met mp3 kun je weliswaar ook cd-kwaliteit bereiken. Maar Ogg-bestanden van dezelfde kwaliteit zijn kleiner. En dat lijkt me nu juist voor flashspelers wel interessant. Dan kun je gewoon meer muziek op je spelertje kwijt.
Verder heeft de ingebouwde USB-poort van de Iops mij al 1 keer uit de brand geholpen. Ik moet morgen een verslag inleveren. Maar de mail-servers van mijn provider (Xs4all) zijn op het moment nogal brak. Dus ik kan niet het risico lopen om ze per mail-attachment te verzenden. Paar weken terug dus gigantische problemen mee gehad. Dus ben ik ff blij dat ik m'n Iops bij heb.

Gewoon inpluggen en op m'n Iops zetten dat verslag. Mensen die roepen dat het niet belangrijk is dat je je speler direct kunt inpluggen, piepen wel anders als ze het een keer nodig blijken te hebben. Mijn hachie heeft ie in ieder geval al een keertje gered.
En nog even over de accu. De accu van de Iops gaat ongeveer 20 uur mee. Zal een paar uur minder zijn vanwege het bladeren door menu's enzo. Maar dat is toch minimaal goed voor 2 dagen luisterplezier, want niemand luistert 20 uur aan 1 stuk. Nou vraag ik jullie, wie heeft het ooit meegemaakt dat hij langer als twee dagen zonder stopcontact zit? Ik in ieder geval nog nooit. Een echte twiekert ken niet zonder stroom.

Of zit dit topic vol met die-hard survival liefhebbers?

Om de Iops nou af te schrijven vanwege de (in veel gevallen) denkbeeldige situatie dat je ooit is 2 dagen zonder stroom zit vindt ik wat ver gaan.
De kans dat je een ingebouwde usb-poort gaat missen, lijkt mij in ieder geval een stuk groter dan dat je last gaat hebben van een lege accu.
* El Cid moest toch ff zijn spelertje verdedigen.