Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eens wat 'games' gedownload van: http://wap.ranova.org/java/samsung/ maar helaas doen ze t echt niet allemaal. snowboard of boxing bijvoorbeeld blijft gewoon bij t opstart scherm hangen. carrace start niet eens op..

Ik vraag me af wat het downloaden met gprs eigenlijk kost per kb....

Greetz G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ NIEUWE UNLOCK CODE VOOR DE SAMSUNG SGH-E700 _/-\o_

Nieuwe unlock code voor de versie:

Unlocken doen we niet aan op GoT. Zie aub de FaQ. Volgende keer wordt dit een OW.

[ Voor 99% gewijzigd door Xandrios op 10-02-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben op zoek naar PIN2 code, eventueel PUK 2

Het toestel is de Samsung SGH-E700 van T-Mobile
De versie is: H / W Version: MP 3.600
S / W Version: E70B0WK2

Ik heb al twee pogingen gedaan, dus blijft er nog maar één poging over

De code acht maal nul is het zeker niet.

Weet iemand misschien raad?

Greetz,

Hitronic9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hitronic9000: Waarom post je allemaal info dat al een week eerder door meerdere mensen gepost en besproken is, met name die 'nieuwe unlock code etc.'??

Maar ff iets anders. Wie is dat "doppie" dat je eraf moet halen als je wilt opladen, al kwijtgeraakt? Misschien een idee. Ik leg hem op mn toetsenbordje en dan klap ik hem dicht, zit ie er mooi tussen en zo raak ik hem nooit kwijt ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb dus een samsung e700. IK heb geprobeerd om dat ding simlock vrij te maken. Ik heb namelijk een t-mobile abbo met simlock er op.
Alleen na het invoeren van een code zijn alle instellingen gewist. Ik kan nu ook geen smsjes meer versturen. Ik heb geprobeerd om de sms centrale opnieuw in te stellen. Maar zodra ik dat doe dan kan hij dat nummer niet opslaan en dan krijg ik de boodschap "FOUT". Wat moet ik doen....

Ik heb de telefoon wel simlock vrij kunnen maken. Ik kan wel de gegevens van een andere provider veranderen, maar als ik weer een t-mobile kaartje erin zet dan lukt het weer niet...
Wat moet ik doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je simlock verwijdert, ben je dan ook al die t-mobile logo's etc kwijt, want die staan nu bij het opstarten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:28:
Beste mensen, ik heb dus een samsung e700. IK heb geprobeerd om dat ding simlock vrij te maken. Ik heb namelijk een t-mobile abbo met simlock er op.
Alleen na het invoeren van een code zijn alle instellingen gewist. Ik kan nu ook geen smsjes meer versturen. Ik heb geprobeerd om de sms centrale opnieuw in te stellen. Maar zodra ik dat doe dan kan hij dat nummer niet opslaan en dan krijg ik de boodschap "FOUT". Wat moet ik doen....

Ik heb de telefoon wel simlock vrij kunnen maken. Ik kan wel de gegevens van een andere provider veranderen, maar als ik weer een t-mobile kaartje erin zet dan lukt het weer niet...
Wat moet ik doen...
Nu heb ik die simkaart in een andere telefoon gestopt, en probeer ik weer een sms te sturen, maar op die telefoon krijg ik de melding "check Netwerkdiensten"
now what????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:39:
[...]

Nu heb ik die simkaart in een andere telefoon gestopt, en probeer ik weer een sms te sturen, maar op die telefoon krijg ik de melding "check Netwerkdiensten"
now what????
Ja daar ben ik weer. ik heb de code gevonden die ik had ingetoetst: *2767*3855#
daardoor dus alles gewist
wat nu???? pleez help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:02:
[...]

Ja daar ben ik weer. ik heb de code gevonden die ik had ingetoetst: *2767*3855#
daardoor dus alles gewist
wat nu???? pleez help
Ga terug naar de winkel en laat uhm opsturen zodat ze je telefoon opnieuw naar de T-mobile settings kunnen flashen en betaal die mensen.

Als je niet weet wat je doet en het gaat fout. Moet je ook je verantwoordelijkheid maar nemen.

Ik word nu een beetje gek van al die domme vragen van domme mensen die hier alleen maar wat komen vragen over een telefoon. Bij die telefoon zin een handleiding waar alles instaat. Als het daar toch niet instaat kijke op internet. Dan ga je dus eerst ZELF zoeken. Er zijn al 2000 posts op GoT over deze telefoon en Howardforums staat ook vol. Daar staat je antwoord echt wel.

Unlock verpruts, dikke pech, moet je maar nadenken wat je doet. Doet je Java prog het niet, meld dan welke het was zodat andere die niet hoeven te downloaden ipv te zeiken dat ze niet werken, want dat kunnen wij echt niet voor je oplossen. Als je IRDA dongel niet werkt dan ligt het echt aan jou en kunnen we het hier ook niet oplossen. Lees de handleiding die bij de dongel zit. En denk ZELF een keer na laat het anders lekker zitten en pak je oude 3310 weer.

Nu wil ik dus geen een keer meer lezen dat iemand zelf iets verprutst heeft of dat de telefoon iets niet kan dat ook niet in de handleiding staat. Want als het niet kan, dan kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer alle nummers van de simcard af te halen...dan vraagt ie om een wachtwoord....ik die intypen die ik ook intype ij het aanzetten....zegt ie dat het ww fout is. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

[quote]GloriX luchte op 09 februari 2004 @ 17:53 zijn hart:
[...]

Maar kan ik nu wel een eigen gemaakt melodietje koppelen aan een contactpersoon?

Of kan ik firmware veranderen met IRdA????

Kan mijn externe cameratoets ook UIT??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
hitronic9000, hoe kom je aan die code? Weet je heel toevallig ook de code voor de Motorola V525? In dit draadje zitten namelijk ook veel mensen te wachten op een unlockje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey keb een vragie,

Kun je het intro filmpjeuh van de E700 ook veranderen want ik heb nu dat stomme T-mobile gepingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Modbreak:
Ik heb je geflame weggehaald; als er iets is wat je niet aanstaat meld je het maar via topicreport en ga je het niet in dit topic lopen afreageren....
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:10:
Hallo,

Ik ben op zoek naar PIN2 code, eventueel PUK 2

Hitronic9000
Deze kun je bij T-mobile opvragen kost je geloof ik wel 20 Pleuro of zo. (Je hebt toch wel een sim van T-mobile)

[ Voor 39% gewijzigd door Korakal op 09-02-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:56:
Hey keb een vragie,

Kun je het intro filmpjeuh van de E700 ook veranderen want ik heb nu dat stomme T-mobile gepingel
Jah inderdaad, ik zou het ook wel willen veranderen. Maar als je geen t-mobile versie heb, wat krijg je dan te zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Cai schreef op 09 februari 2004 @ 18:24:

Maar kan ik nu wel een eigen gemaakt melodietje koppelen aan een contactpersoon?

Of kan ik firmware veranderen met IRdA????

Kan mijn externe cameratoets ook UIT??
Lees de FAQ in de startpost eens, twee van die drie vragen die je stelt staan daar letterlijk in. :/
De firmware kan je afaik niet updaten via infrarood.
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:56:
Hey keb een vragie,

Het filmpje kan je niet veranderen, maar het geluidje kan wel uit. Hoe dat moet staat gelukkig in de handleiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03 12:45
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:12:
ik probeer alle nummers van de simcard af te halen...dan vraagt ie om een wachtwoord....ik die intypen die ik ook intype ij het aanzetten....zegt ie dat het ww fout is. Iemand een idee hoe dit kan?
volgens mij typ je je pin wachtwoord in :)
je moet namelijk acht keer nul intoetsen, dus: 00000000
nou succes dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej mensen,

heeft iemand al geprobeerd om nieuwe firmwire erop te zetten??????????

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heee vraagie waar kun je die firmware vinduh (op inet.) ?

Heel irritant die mensuh die de vragen stellen die al zo vaak gesteld zijn
lees eerst effe deel 1, 2 en 3 door voordat je een vraag stelt....

Veel werk weet ik wel maar dan ergeren er veel zich niet meer aan die
@#$%#@$ :X vragen..

succes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer jammer jammer |:( . Dit topic is dus vastgelopen in het eindeloos stellen van dezelfde, onbenullige, onmogelijke, kinderachtige en domme vragen.

En dat is spijtig, want dit wekt alleen maar ergernis op en lijdt verders helemaal nergens toe ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk al tig maal gevraagd, maar na dit topic tot pagina 10 te hebben doorgelezen nog niet gevonden (topic is ook zo groot..).

Elke keer als ik een verandering doorvoer (foto wissen, achtergrond veranderen etc.) krijg ik een heel vervelend bevestigingsgeluidje. Die zou ik graag uit willen zetten. Ik heb al even lopen klooien met die testmodus (B/W -> Audio-Settings etc.), maar 't lukt me niet.

Iemand die me kan helpen?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe firmwire and software die je nodig hebt zijn hier te vinden:

Telefoon firmwares posten, linken of andere grapjes zijn NIET de bedoeling op GoT. En aangezien dat ook erg duidelijk in de FaQ staat, mag je over 5 minuten je mail checken.

ik heb gdv nog geen cabel dus voor mij zit t ff niet in.

[ Voor 43% gewijzigd door Xandrios op 10-02-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Blazer schreef op 09 februari 2004 @ 19:41:
*knip*

Het filmpje kan je niet veranderen, maar het geluidje kan wel uit. Hoe dat moet staat gelukkig in de handleiding. :)
Thnx, ik had er over heen gelezen toen ik de handleiding doorlas. Eindelijk verlost van dat :( geluid _/-\o_

PS: Blazer kun je die nieuwe unlock-code niet in de FAQ zetten, zou wel makkelijk zijn :)

[ Voor 13% gewijzigd door Inbox4me op 10-02-2004 12:27 ]

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chi5
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:24
Inbox4me schreef op 10 februari 2004 @ 12:26:
[...]

Thnx, ik had er over heen gelezen toen ik de handleiding doorlas. Eindelijk verlost van dat :( geluid _/-\o_

PS: Blazer kun je die nieuwe unlock-code niet in de FAQ zetten, zou wel makkelijk zijn :)
Ik heb mijn handleiding even onder de loep B) genomen, maar ik kan nergens vinden waar je dat geluidje van dat filmpje kan uitzetten 8)7 Kan iemand mij vertellen waar precies in handleiding of hoe je dat moet doen. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Let op:
Unlock-codes, unlock-firmwares & gewone firmwares zijn NIET de bedoeling. Wie vanaf nu toch blijft posten over een van dezen, kan een emailtje verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chi5 schreef op 10 februari 2004 @ 13:33:
[...]

Ik heb mijn handleiding even onder de loep B) genomen, maar ik kan nergens vinden waar je dat geluidje van dat filmpje kan uitzetten 8)7 Kan iemand mij vertellen waar precies in handleiding of hoe je dat moet doen. Alvast bedankt!
pagina 96

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23382/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chi5
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:24
_/-\o_ Bedankt!! _/-\o_ Ik denk dat ik maar een bril moet aanschaffen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel mensen vragen stellen over de kosten van usb -> IR kabeltjes.
Heb veel gezocht en kwam uiteinderlijk bij computerland uit. Daar zijn ze 29 euro! :)
Als je het via hun site besteld zijn de verzendkosten 11 euro... 8)7 niet daar doen duz... Op www.computerland.nl staan vast wel de filialen!
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het forum is iets te lang om op te zoeken of deze vraag al is beantwoord.

Bij Easystudio heb ik als probleem dat van de foto's bij het uploaden naar de tel de filetype niet wordt gesupport. Op zich een duidelijke melding, maar hij doet het zelfs als ik een foto van mijn tel download en vervolgens weer wil uploaden.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Of kan in ieder geval iemand laten weten of dit probleem bekent is zegmaar...

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Voor T-mobile foons: bij mij staat ie in menu 4.3 en op pagina 115 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mod's en starter van dit topic (weet niet precies aan wie ik dit moet richten):

Is het niet verstandig om aan DEEL4 van de e700 topic-reeks te beginnen? En dan met vooraf duidelijk gestelde regels over het posten van vragen. Ik heb echt het gevoel dat dit topic zo langzamerhand vastgelopen is en al helemaal niet meer overzichtelijk is. Mensen nemen niet de moeite om eerst 33 pagina's door te lezen, maar stellen liever meteen hun vraag. Het zou handig zijn om in deel4 dan weer een samenvatting van de belangrijkste vragen etc. te maken en in de faq te zetten.

Het is niet mijn topic, maar het was een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 15:02:
@mod's en starter van dit topic (weet niet precies aan wie ik dit moet richten):

Is het niet verstandig om aan DEEL4 van de e700 topic-reeks te beginnen? En dan met vooraf duidelijk gestelde regels over het posten van vragen. Ik heb echt het gevoel dat dit topic zo langzamerhand vastgelopen is en al helemaal niet meer overzichtelijk is. Mensen nemen niet de moeite om eerst 33 pagina's door te lezen, maar stellen liever meteen hun vraag. Het zou handig zijn om in deel4 dan weer een samenvatting van de belangrijkste vragen etc. te maken en in de faq te zetten.

Hmm en wie gaat dat uitzoeken? haha lijkt me een interessant werkje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:15:
Maar ff iets anders. Wie is dat "doppie" dat je eraf moet halen als je wilt opladen, al kwijtgeraakt? Misschien een idee. Ik leg hem op mn toetsenbordje en dan klap ik hem dicht, zit ie er mooi tussen en zo raak ik hem nooit kwijt ;).
Hahahaha te laat dus... ben dat ding kwijt. Echt muf joh, baal ervan. GRRRR stomme mensen van Samsung, bedenk dan iets slimmers voor een oplaadsysteem met losse deeltjes... :| :/ :(
Maar... goede tip voor mensen die m nog niet kwijt zijn! ;) (de mijne zit waarschijnlijk in een stofzuigerzak ofzo)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 15:02:

zou idd een goed idee zijn... OVERZICHT _/-\o_
ik wens degene die dat op zich neemt veel succes ;)

maar aan de andere kant, de 'domme' :X vragen die hier gesteld worden staan grotendeels al in de FAQ van deel3.... die mensen moeten gewoon beter lezen, dan kan je wel een nieuwe topic gaan openen, maar of dat echt zal helpen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 21:09:
[...]

Op die site voor die IR adaptor staat dat hij niet met xp kan, athans er staat niet bij vermeld dat hij er mee werkt of niet mee werkt. Welk windows "type" heb jij dan? IK heb xp en vaag me dus af of dat dan werkt.
Ik heb Xp werkt prima! Heb alleen wel usb1 dus weet neit of die op usb2 snelheid draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Vandaag de E710 opgehaald bij Vodafone Citypoint.
Zijn er al mensen die hem ook al hebben?

En weten die misschien of (en zo ja waar) er al pc-software voor is ?

Want de E700 software werkt er niet mee.
En zonder de software heb ik niks aan die camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 13:16:
[...]

waarom zitten hier toch allemaal van die arme sloebers die zo'n moeite hebben met 30 euro meer of minder. In t weekend zuip je toch ook zo voor 100 euro weg, waarom zo moeilijk doen dan? Beetje kinderachtig. Please stop ff met het posten van prijsvergelijkingen :'(
Wat is dit voor bullshit? Er zijn genoeg mensen die hier ook komen om een goede prijs/kwaliteit verhouding te krijgen. Dus als en IRadptor en IRadoptor is vind ik dat men het recht heeft te weten dat het niet nodig is 60 euro uit te geven voor een adaptor bij bijf dynabite terwijl je er ook een van 16 euro kunt krijgen op internet. Niet iedereen beseft dat en dus is het wel degelijk informatie en neit alleen gezeik...

En als ik geld wil besparen om in het weekend lekker 100 euro er doorheen te kunnen jagen is dat mijn zaak en niet de jouwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 20:25:
En als ik geld wil besparen om in het weekend lekker 100 euro er doorheen te kunnen jagen is dat mijn zaak en niet de jouwe...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
BoXie schreef op 10 februari 2004 @ 20:22:
Vandaag de E710 opgehaald bij Vodafone Citypoint.
Zijn er al mensen die hem ook al hebben?

En weten die misschien of (en zo ja waar) er al pc-software voor is ?

Want de E700 software werkt er niet mee.
En zonder de software heb ik niks aan die camera.
is die nu al uit? :S hoeveel kost hij dan, want ik kan hem nog nergens op internet vinden hoor. show dan even een piccie van die telefoon want volgens mij meot hij er nog lang niet zijn :) anders heb ik voor niets deze gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OEPS quote ipv edit gedaan, deze post mag verwijderd worden van me....

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Billcruz007 schreef op 10 februari 2004 @ 21:53:
[...]

is die nu al uit? :S hoeveel kost hij dan, want ik kan hem nog nergens op internet vinden hoor. show dan even een piccie van die telefoon want volgens mij meot hij er nog lang niet zijn :) anders heb ik voor niets deze gekocht
Yep ... had hem gereserveerd bij Vodafone Citypoint. Het toestel is voorlopig ook alleen verkrijgbaar met Vodafone als content provider (en evt. Vodafone Live!).
Vandaag werd ik gebeld .. en heb ik hem opgehaald .. hij kost iets van 370 euro ofzoiets geloof ik. Ik kreeg hem mee voor 160 (1 jaar verlenging 240 minuten abo incl. 5 euro live-voorraad).

Hij ziet eruit als de E700 .. alleen wat lichter van kleur. De 'flitser' is niet echt een flitser .. maar een fel licht (je kunt hem zelfs als zaklampje gebruiken staat in handleiding :-) )

Verder gewoon superstoer dingetje .. zelfs foto's aan je adresboek koppelen enzo. Geleverd met headset, oplader en 2 accu's (!!!) .
Ik ben er erg blij mee .. alleen baal ik ervan dat de software er nog niet is .. nu kan ik nl.. mijn foto's niet naar de pc beamen. Ook het gemis van 'normale' ouderwetse beltonen vind ik jammer .. ben nu gedwongen zo'n polyklinische beltoon symfonieorkest te gebruiken.

En inderdaad is hij op internet nog niet te vinden nee .. ook de software dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Cutebritney schreef op 10 februari 2004 @ 13:43:
<font color=red><strong>Let op:</strong>
Unlock-codes, unlock-firmwares & gewone firmwares zijn <strong>NIET</strong> de bedoeling. Wie vanaf nu toch blijft posten over een van dezen, kan een emailtje verwachten.</font>
Dat is duidelijk maar het is toch niet wettelijk verboden of is het gewoon zo afgesproken in de regels van GoT :?

[ Voor 9% gewijzigd door Tasminos op 11-02-2004 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 20:25:
[...]

Wat is dit voor bullshit? Er zijn genoeg mensen die hier ook komen om een goede prijs/kwaliteit verhouding te krijgen. Dus als en IRadptor en IRadoptor is vind ik dat men het recht heeft te weten dat het niet nodig is 60 euro uit te geven voor een adaptor bij bijf dynabite terwijl je er ook een van 16 euro kunt krijgen op internet. Niet iedereen beseft dat en dus is het wel degelijk informatie en neit alleen gezeik...

Ik denk niet dat het posten van allemaal prijzen etc erg veel nut heeft. Je hebt toch genoeg pricewatch sites of niet dan? En die 16 euro komt ook weer een berg verzendkosten etc bij, dus dan praat je over misschien 25 euro en dat is toch ff een heel verschil met die 100 euro die jij denkt te besparen voor het weekend. Het enige wat ik bedoelde te zeggen, of het nou echt nodig is om een heel topic te vullen met post om een paar euro te besparen :O. En als ik dat wil zeggen is dat mijn zaak en niet de jouwe ;).

More ontopic:

Heeft de 710 meer opties dan alleen een flitser? Meer mogelijkheden wat betreft software enzo? Wel een leuk klokkie op t externe display zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 12:07

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Weet iemand eigenlijk al of er een carkit gaat komen of er misschien al is....!?!? Of heeft iemand zo'n Mr. Hansfree setje ervoor, ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 08:29:
[...]
Heeft de 710 meer opties dan alleen een flitser? Meer mogelijkheden wat betreft software enzo? Wel een leuk klokkie op t externe display zo te zien.
hoe bedoel je meer opties? tuurlijk heeft ie meer opties. of bedoel je ivm de e700?

ik heb net de e710 gehaald, maar ik weet niet wat de e700 allemaal kan.

is er al software voor de 710? lees net dat de software voor de 700 niet werkt op de 710. dat is zwaar klote.

hoe krijg je dat cam-geluid uit op de 710? code van de 700 werkt niet

[ Voor 19% gewijzigd door Byte_Me op 11-02-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei oei oei, jullie zitten in het verkeerde topic (8>! Dit is het e700 topic :p.

En ja ik bedoelde meer mogelijkheden, maar ook betere foto's, hogere resolutie etc, maar k an k dus ook wel op internet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej mensjes,

hoe zit t nou met die anti-kras spray of zo???????? zo een ding bestaat toch? ik ben net langs paar opticiens geweest en geen ene kende zo een spray die kleine krasjes weg kan halen of zow. maar ik weet t bijna zeker dat zo een ding bestaat.

mijn e700 front display heeft paar van die kleine krasjes terwijl ik echt heel voorzichtig mee ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 15:41:
hoe zit t nou met die anti-kras spray of zo???????? zo een ding bestaat toch? ik
http://www.gsmextra.nl/ad...x&search_in_description=1

yw. g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook verkrijgbaar bij oa halfords (tube, €5,50) en tfortelecom (1 doekje, €2,00)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superrrrrrrr

helpt t ook of heeft niemand t geprobeerd? beter van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
kan er inmiddels een apart topic voor de e710 worden geopend? de vorige is dichtgegooid met een verwijzing naar dit topic.

volgens de specificaties zou de 710 een 256 kleuren display hebben aan de buitenkant. klopt dit? ik heb nog geen kleur kunnen ontdekken op de mijne, ook niet in camera mode, dus volgens mij klopt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 11 februari 2004 @ 17:12:
volgens de specificaties zou de 710 een 256 kleuren display hebben aan de buitenkant. klopt dit? ik heb nog geen kleur kunnen ontdekken op de mijne, ook niet in camera mode, dus volgens mij klopt dit niet.
dan zou dat betekenen dat de e700 wel extern kleuren display heeft en E710 niet :? :? :? wazig... heb je het met die externe camera geprobeerd in een omgeving waar licht is.. dus niet in je donkere kamertje B) (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
zojuist geprobeerd, geen kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt ook hoor, e700 wel kleur! op samsung.com zie je onder spec's dat e710 geen kleure heeft op externe display :|
wierd shit

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou de software moeten zijn voor de Samsung E710. Ben hem nog aan het downloaden, dus nog niet geprobeerd.

http://www.samsung.com/hu...menu_mobilephonesgsm.sec#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb het volgende probleem:

Mijn IRDA usbtje herkent mijn E700 niet, terwijl mijn Nokia 8310 feilloos herkent wordt!!! :(

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??? In easystudio is de irda poort ingeschakeld e.d.
Begin bijna te denken dat de IR van mijn E700 keduuk is :(

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:22:
dat klopt ook hoor, e700 wel kleur! op samsung.com zie je onder spec's dat e710 geen kleure heeft op externe display :|
wierd shit
hmzzz, das best jammer... raar dan dat je op bv de pic van E710 op pagina 1 van deze topic wel in het groen (!) PM ziet staan... het klokje is dat wel blauw, maar dat kleine dingetje groen.... :? zou dat het zelfde verneukeratieve zijn als de reclame van de E700, met een superscherp fotootje op het extern display...... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er trouwens (of komt dat nog) een "aanklikbareflitser" voor de e700?
Dat zou wel handig zijn. ;)

Maar als die e710 geen extern kleurendisplay heeft zouw dat best wel kl*te zijn, k bedoel krijg je een verbeterd model die de "opvolger"is van de e700, is ie nog nie verbeterd. |:( Ja alleen een flitser nouw dat vind ik een nieuw abo afsluiten en geld betale niet bepaald waard O-)

• Byte_Me
easystudio werkt wel met de e710, maar ik kan de filemanager niet starten. die is disabled :(

maar geen nood, easygprs werkt wel :)
heb zojuist wat foto's eraf gehaald. je hoeft ze dus niet perse te mmsen

[ Voor 42% gewijzigd door Byte_Me op 12-02-2004 03:04 ]

Verwijderd

2 kleuren display :S. Geef mij dan toch maar de e700. als heeft die geen 'flitser' aka lampje. Wel raar, is dit dan wel een opvolger of gewoon een verkoop truuk?

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:02
ik heb een groot probleem :) Ik heb move move voor de e700 gedownwapt.
Maar ik kom niet voorbij level 56. Weet iemand hoe deze moet.
Ik heb geen zin om er een hele dag over na te denken terwijl ik de rest in 10 pogingen wel kon oplossen.

Tijs

BTW heeft iemand traffic van tiesto met vibra
zelf maken lukt namelijk niet

Ohja als iedereen een telefoon kan kopen ter waarde van 490 euro waarom word er dan moeilijk gedaan over de prijs van een ir adapter die je nota bene voor alle met ir uitgeruste aparaten kan gebruiken
haal hem gewoon bij the phone house voor 50 euro
of koop hem van een junk :)

Verwijderd

Tijs_a schreef op 12 februari 2004 @ 09:05:Ohja als iedereen een telefoon kan kopen ter waarde van 490 euro waarom word er dan moeilijk gedaan over de prijs van een ir adapter die je nota bene voor alle met ir uitgeruste aparaten kan gebruiken
haal hem gewoon bij the phone house voor 50 euro
of koop hem van een junk :)
Tip: als ik jou was zou ik daar niet over beginnen. Want dat roept nogal wat reacties op hier :). zie enige posts terug :D.

Verwijderd

Haha jij gaat mij niet vertellen dat je 490 euro heb uitgegeven voor deze telefoon!
De meeste hebben hebben 'm volgens mij, voor een paar tientjes, gewoon bij hun abonnement gehad..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 13:12 ]

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 08:58:
2 kleuren display :S. Geef mij dan toch maar de e700. als heeft die geen 'flitser' aka lampje. Wel raar, is dit dan wel een opvolger of gewoon een verkoop truuk?
nou, ook al heeft ie geen externe kleurendisplay, zou ik toch voor de 710 kiezen. die flitser heb je meer aan, en de software zou ook verbeterd zijn. maar het blijft wel raar.

Verwijderd

Tijs_a schreef op 12 februari 2004 @ 09:05:
ik heb een groot probleem :) Ik heb move move voor de e700 gedownwapt.
Maar ik kom niet voorbij level 56. Weet iemand hoe deze moet.
Ik heb geen zin om er een hele dag over na te denken terwijl ik de rest in 10 pogingen wel kon oplossen.
tell me waar ik move move kan downwappen en dan gaik proberen.... dus geef ff de url plz _/-\o_

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:47:
Bestaat er trouwens (of komt dat nog) een "aanklikbareflitser" voor de e700?
Dat zou wel handig zijn. ;)

Ja dat heeft mij ook al iemand wijs gemaakt dat zoiets zou bestaan! ik heb het al 2 keer ik deze topic gezet maar geen Quote op gehad dus ik denk dat er verder niemand iets van gehoord heeft. ik kan er ook niets over op internet vinden..

als ik het goed bergijp bestaat er dus een E700, E710 en een E715. misschien heeft de E710 geen extern kleurenscherm en de E715 wel???? zou kunne..

greetzz :O

• BoXie
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:24:
Dit zou de software moeten zijn voor de Samsung E710. Ben hem nog aan het downloaden, dus nog niet geprobeerd.

http://www.samsung.com/hu...menu_mobilephonesgsm.sec#
Doet ie het bij jou wel ???
Bij mij wordt de fone niet herkend. Er staat status 'Later' .. vraag me af wat dat betekent.

• Byte_Me
ik heb easygprs 2.1.8 gedownload, maar gewoon van de nederlandse site, en die werkt perfekt. alle opties doen het (icm IR).

weet iemand hoe je een animated gifje kunt maken die je op je telefoon kunt zetten? (resolutie 128*128, 256 kleuren, maar wat nog meer)

en hoe krijg ik al die info van mijn scherm. er staat nu:

vodafone NL
16:18
DO 12 FEB
GPRS

half schermpje vol dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Byte_Me op 12-02-2004 16:23 ]

Verwijderd

Die krijg je weg door:
Telefoonopties -> Displayinstellingen -> Achtergrond -> Tekstweergave -> uit

• Byte_Me
ok, tnx

die vodafone spellen kun je zeker niet verwijderen? ik bedoel de voorgeinstalleerde.

Verwijderd

BoXie schreef op 12 februari 2004 @ 15:40:
[...]

Bij mij wordt de fone niet herkend. Er staat status 'Later' .. vraag me af wat dat betekent.
Ja, die doet het bij mij wel. En ik gebruik de datakabel die ik nog had van de S300. En dat werkt.

Verwijderd

BoXie schreef op 12 februari 2004 @ 15:40:
[...]

Dat later beteknd Offline oftewel je heb geen connectie...

• BoXie
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 17:24:
[...]

Dat later beteknd Offline oftewel je heb geen connectie...
Reeds opgelost. Naar mijn idee moet de USB IrDa adapter op 9600 speed staan (in Windows niet in Easygprs).

Verwijderd

Ik heb ook een E700tje en hij bevaltme prima tot nu toe :)
Maar, ik download wel eens JAVA games, geen probleem zou je zeggen. Nou niet met mijn telefoon op het moment. Ik had wat spelletjes gedownload en gespeeld.
Een paar dagen later denk ik laat ik ff gaan spelen op mijn mobiel, doen ALLE java games het niet meer. Er gebeurt gewoon helemaal niks. Ik heb 598 kb gebruikt, dus ik dacht dat het daar aan lag want je kan maar 600, maar een spel verwijderen lukt ook niet meer! }) Als ik op info druk gebeurt er ook helemaal niks. En een vriend van mij heeft em ook en die die heeft 597 kb gebruikt dus daar kan het niet aan liggen.

Wat moet ik hier nu mee doen? Terug naar Samsung?

• Byte_Me
hmmm, als ik mijn telefoonboek wil exporteren (als csv bestand) dan krijg ik geen gegevens over. alleen 1 regel, met de naam van alle velden, maar verder geen namen f nummers. iemand enig idee?

en hoe moet je bij die samsungsite als je via wap wilt inloggen caps uitzetten? er staat een vaag tekentje bij, dat ik niet op mn telefoon terugvind

[ Voor 29% gewijzigd door Byte_Me op 12-02-2004 22:52 ]

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 13:41:
[...]

tell me waar ik move move kan downwappen en dan gaik proberen.... dus geef ff de url plz _/-\o_
je gaat naar de samsungsite, registeer je bij de funclub en ga dan naar games daar kan je heb downloaden

Overigens ik heb die telefoon ook voor niks gehad maar ik doe tenminste niet moeilijk over een paar stuivers.

Verwijderd

Tijs_a schreef op 12 februari 2004 @ 22:50:
je gaat naar de samsungsite, registeer je bij de funclub en ga dan naar games daar kan je heb downloaden

Overigens ik heb die telefoon ook voor niks gehad maar ik doe tenminste niet moeilijk over een paar stuivers.
hou niet van registreren :r , duurt te lang, maargoed, ik zal het ff doen en spelletje proberen.... :Y)

• Byte_Me
alle samsungspellen staan ook op rananova. geen registratie, geen gezeur met punten, gewoon spellen downwappen.

maar zijn er ook wat leukere spellen? ik heb er nou een paar geprobeerd, maar vind er weinig aan. zijn er geen simpele schietspelletjes, a la xenon of zo?

Verwijderd

kan iemand mij de standaard instellingen posten van het hardware test menu:
*#8999*8378#
Ik heb met de waardes gekloot, en nu piept mijn telefoon heel erg.

Graaf jullie hulp.

Dus met betrekking tot de standaard waardes.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me nou eens vertellen of het lukt om e710 / e715 firmware te flashen op een e700. :(
ok, geen kleur buitenscherm, maar hoor er ook minder slechte firmware dingetjes over. ;)
en videotjes opnemen is natuurlijk ook heel tof. :7
ben er al dagen naar aan het zoeken, ik zou graag willen horen of mensen het hebben geprobeerd.

groetjes van giulio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 23:48:
kan iemand mij de standaard instellingen posten van het hardware test menu:
*#8999*8378#
Ik heb met de waardes gekloot, en nu piept mijn telefoon heel erg.

Graaf jullie hulp.

Dus met betrekking tot de standaard waardes.

Alvast bedankt
Zou iemand dit heel even voor me na willen kijken, want die piep is echt irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 02:49:
kan iemand me nou eens vertellen of het lukt om e710 / e715 firmware te flashen op een e700. :(
ok, geen kleur buitenscherm, maar hoor er ook minder slechte firmware dingetjes over. ;)
en videotjes opnemen is natuurlijk ook heel tof. :7
ben er al dagen naar aan het zoeken, ik zou graag willen horen of mensen het hebben geprobeerd.

groetjes van giulio
dat gaat nooit lukken. er is aan die telefoon wel meer veranderd dan een kleurenschermpje vervangen door een monochroom scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 14:04:
[...]

Zou iemand dit heel even voor me na willen kijken, want die piep is echt irri
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 00:14:
[...]

hier zijn ze:bij 1==>44-54-16
bij 2==>12-24-8
bij 3==>0-12-18-24-31
Maar zoals ik al zei,ik had bij die eerste twee niks veranderd en er zit toch verschil in dus kan je eigenlijk niets vergelijken(welke de juiste zou moeten zijn bedoel ik).
Komt uit dit topic :)

Howard-forum geeft ook een oplossing (tel resetten)

Hopelijk heb je er iets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of lees dit nog even: :/
Xandrios in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3"

[ Voor 88% gewijzigd door intoxicated op 13-02-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 17:42:
Ik heb ook een E700tje en hij bevaltme prima tot nu toe :)
Maar, ik download wel eens JAVA games, geen probleem zou je zeggen. Nou niet met mijn telefoon op het moment. Ik had wat spelletjes gedownload en gespeeld.
Een paar dagen later denk ik laat ik ff gaan spelen op mijn mobiel, doen ALLE java games het niet meer. Er gebeurt gewoon helemaal niks. Ik heb 598 kb gebruikt, dus ik dacht dat het daar aan lag want je kan maar 600, maar een spel verwijderen lukt ook niet meer! }) Als ik op info druk gebeurt er ook helemaal niks. En een vriend van mij heeft em ook en die die heeft 597 kb gebruikt dus daar kan het niet aan liggen.

Wat moet ik hier nu mee doen? Terug naar Samsung?
haha jah dat heb ik vandaag ook gehad :) had ik een zooitje spelletjes gedownload, ze deden het allemaal en ik wilde net even die boxspel weer spelen kan ik heb niet meer openen |:( erg raar want de andere kon ik wel openen. ik heb toen die boxspel opnieuw gedownload en nu doet hij het weer wel 8)7 erg raar , weet iemand waardoor dit komt? waarschijnlijk door te weinig spelgeheugen, want ik heb no wel 4 mb foto geheugen vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billcruz007 schreef op 13 februari 2004 @ 22:08:
[...]

haha jah dat heb ik vandaag ook gehad :) had ik een zooitje spelletjes gedownload, ze deden het allemaal en ik wilde net even die boxspel weer spelen kan ik heb niet meer openen |:( erg raar want de andere kon ik wel openen. ik heb toen die boxspel opnieuw gedownload en nu doet hij het weer wel 8)7 erg raar , weet iemand waardoor dit komt? waarschijnlijk door te weinig spelgeheugen, want ik heb no wel 4 mb foto geheugen vrij
Ik heb het probleem dus ook en kreeg het spel er niet af. Ook met het spel boxing niet downloaden dus! Heb het ook opnieuw gedownload en daarna direct gewist. (was toch geen leuk spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Ik heb misschien hele gekke vraag! Maar als ik telefoon op trilfunctie zet dus stille modus dan gaat er nog altijd een geluidje af als iemand op hangt.. Weet iemand hoe ik het eraf kan krijgen zodat de telefoon toch trilt als je gebeld word en smsjes krijgt? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog vette spelletjes voor de e700 die werken?
ik ga vrijdag op vakantie dus dacht ik zet wat spelletjes erop voor onderweg :)
iemand nog aanraders oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha jah dat heb ik vandaag ook gehad had ik een zooitje spelletjes gedownload, ze deden het allemaal en ik wilde net even die boxspel weer spelen kan ik heb niet meer openen erg raar want de andere kon ik wel openen. ik heb toen die boxspel opnieuw gedownload en nu doet hij het weer wel erg raar , weet iemand waardoor dit komt? waarschijnlijk door te weinig spelgeheugen, want ik heb no wel 4 mb foto geheugen vrij
Ja ik kan nu dus helemaal niks meer downloaden en spelen. Ik kan ze zelfs niet verwijderen, ook niet naar "info" gaan :(
In het Java downloads menu doet gewoon helemaal niks het. En het ligt niet aan het geheugen want een vriend van mij heeft nog meer gebruikt.

Wat mijn telefoon soms ook doet: Als ik em savonds neerleg, en ik ga slapen, en ik kijk de volgende ochtend hoe laat het is (ik doe hem open) dan staat daar nog de tijd dat ik em gister neerlegde 8)7 Als ik hem dan nog een keer open en dicht doe klopt alles wel.

Hij gaat soms ook gewoon uit. Dan belde er iemand, is het gesprek afgelopen, dan staat er dus verbinding verbroken op het scherm. Maar dan doet ie helemaal niks meer, en een paar seconden later gaat ie uit }) Terwijl de batterij nog helemaal vol is.
Dit doet ie soms ook als hij aan de oplader ligt.

Ik vind het allemaal maar raar want ik heb hem nog maar een maandje of 2 en er is nooit iets mee gebeurd. Zou resetten zin hebben? Toch vind ik dat vervelend om te doen, van zon dure telefoon verwacht je natuurlijk dat alles goed werkt en ook blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Welke Irda adapter is nou compatible met de e710 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met verwijderen bestanden uit map Images!!!!

Weet iemand misschien hoe je de bestanden in de map images kunt verwijderen? Ik heb namelijk wat jpeg's geupload via easy studio naar de map images in de telefoon alleen hoe krijg ik deze er weer uit??? HELP zo raakt m'n hele geheugen vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
BladePHQ schreef op 14 februari 2004 @ 11:13:
Welke Irda adapter is nou compatible met de e710 ?
IrDA = IrDA. In principe zou elke infrarood adapter moeten werken.
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 11:37:
Probleem met verwijderen bestanden uit map Images!!!!

Weet iemand misschien hoe je de bestanden in de map images kunt verwijderen? Ik heb namelijk wat jpeg's geupload via easy studio naar de map images in de telefoon alleen hoe krijg ik deze er weer uit??? HELP zo raakt m'n hele geheugen vol
Dit staat gewoon in de handleiding hoor. Je kan ze verwijderen via het Funbox menu (Downloads menu als je de T-Mobile versie hebt). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx blazer,

tis gelukt. ik zat nml maar te zoeken in het menu voor tel instellingen. nu weet ik t voor in t vervolg

mzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 22:58:
Hallo Mensen,

Ik heb misschien hele gekke vraag! Maar als ik telefoon op trilfunctie zet dus stille modus dan gaat er nog altijd een geluidje af als iemand op hangt.. Weet iemand hoe ik het eraf kan krijgen zodat de telefoon toch trilt als je gebeld word en smsjes krijgt? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt! :)
jaaah, wil ik ook weten. tis erg lastig als je in stille omgeving zit (bv tentamen aan het maken bent) je wordt gebeld, je doet snel klepje open en dicht (want dat trillen hoort iedereen op zulke momenten) en dan hoor je dat K*T geluidje... }) }) })

weet idd iemand hoe je dit (via testmenu...???) uit kan zetten? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of er snel nieuwere versies uit gaan komen van Easy Studio? of gewoon een compleet ander pakket.
Der zijn nl wel aan aantal dingen die vreselijk irri zijn :(

Ik wil bijv gewoon een maand/weekoverzicht zien met de Organiser en niet alleen de afspraken per regel. Wel erg oke dat je je telefoonlijst kan synchroniseren met Outlook :? (nah, laat ik het exporteren noemen) dat zou ook moeten kunnen met de Organiser.

Nokia heeft het wat dat betreft beter gedaan met "PC Sweet" oa voor de 7650. Dat is teminste iets wat meer lijkt op een palmtop, volledig te synchroniseren met je pc en outlook. Maargoed ik ben een beetje Nokia af. (ander verhaal)
Zou voor Samsung toch ook geen probleem moeten zijn? :|

Ik heb sowieso al iets tegen software dat begint met "Ëasy..."
Maarja het schijnt dat je daar dus niet omheen kan. En dat weet je pas na het kopen van de E700. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 12:13:
[...]

jaaah, wil ik ook weten. tis erg lastig als je in stille omgeving zit (bv tentamen aan het maken bent) je wordt gebeld, je doet snel klepje open en dicht (want dat trillen hoort iedereen op zulke momenten) en dan hoor je dat K*T geluidje... }) }) })

weet idd iemand hoe je dit (via testmenu...???) uit kan zetten? _/-\o_
Kan dus niet! Dat is het zelfde als je iets bevestigt dat "ploing ploing ploing" Oke dat staat dan wel uit met stillemodus. maar dat zijn een aantal dingen die gewoon echt niet kunnen worden uitgezet.
Het klikje als je een foto maakt kan wel uit!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
En hoe doe je dat dan als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op 14 februari 2004 @ 12:30:
En hoe doe je dat dan als ik vragen mag ?
Op pagina 1 van dit forum (deel 3 dus) bij "Samsung SGH-E700 mini-FAQ" onderaan in het blokje. Daar staat een code (niet verboden). In het menuutje waar je dan in komt zou ik niet al te veel klooien :) lees ook even goed wat onder die code staat, maar het is echt te gek. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Helaas werkt dat niet bij me e710 :(

[ Voor 52% gewijzigd door BladePHQ op 14-02-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat had je der niet bij verteld... ;)
Dit topic gaat eigenlijk over de e700...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.