haha jah dat heb ik vandaag ook gehad had ik een zooitje spelletjes gedownload, ze deden het allemaal en ik wilde net even die boxspel weer spelen kan ik heb niet meer openen erg raar want de andere kon ik wel openen. ik heb toen die boxspel opnieuw gedownload en nu doet hij het weer wel erg raar , weet iemand waardoor dit komt? waarschijnlijk door te weinig spelgeheugen, want ik heb no wel 4 mb foto geheugen vrij
Ja ik kan nu dus helemaal niks meer downloaden en spelen. Ik kan ze zelfs niet verwijderen, ook niet naar "info" gaan
In het Java downloads menu doet gewoon helemaal niks het. En het ligt niet aan het geheugen want een vriend van mij heeft nog meer gebruikt.
Wat mijn telefoon soms ook doet: Als ik em savonds neerleg, en ik ga slapen, en ik kijk de volgende ochtend hoe laat het is (ik doe hem open) dan staat daar nog de tijd dat ik em gister neerlegde

Als ik hem dan nog een keer open en dicht doe klopt alles wel.
Hij gaat soms ook gewoon uit. Dan belde er iemand, is het gesprek afgelopen, dan staat er dus verbinding verbroken op het scherm. Maar dan doet ie helemaal niks meer, en een paar seconden later gaat ie uit

Terwijl de batterij nog helemaal vol is.
Dit doet ie soms ook als hij aan de oplader ligt.
Ik vind het allemaal maar raar want ik heb hem nog maar een maandje of 2 en er is nooit iets mee gebeurd. Zou resetten zin hebben? Toch vind ik dat vervelend om te doen, van zon dure telefoon verwacht je natuurlijk dat alles goed werkt en ook blijft werken.