Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een stem opname hebt gemaakt (in sown nieuwe MMS) waar kan je die dan afluisteren? Ik heb de t-Mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja ik hoop ook dat iemand snel een 710 topic aanmaakt eigelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wees die gene!
Zou wel wat verwarring voorkomen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Hironshy moet leren lezen.... |:(

[ Voor 117% gewijzigd door Hironshy op 14-02-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Ik heb sinds vandaag ook een Samsung E700 van T-Mobile

heeft iemand ook ervaring met het uploaden van beltonen via infrarood?
ik krijg er maar geen beltonen op met dat programma'tje 'Easy Studio and PIMS Manager'.
Als ik de telefoon voor m'n infraroodontvanger leg detecteerd windows hem wel maar als ik dan dat Easystudio opstart is de knop voor beltonen grijs.
Doe ik wat fout of kan ik gewoon geen beltonen uploaden via infrarood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn E-700 van 3 weken oud waarschijnlijk verkopen. Deze gekocht bij overstappen naar Vodafone in een opwelling.
Ik vind mijn Nokia 6310i toch handiger. (Lees: simpeler :D )

Er zitten mij teveel mogelijkheden op de Samsung.

Heeft er iemand een indicatie wat ik zou kunnen vragen voor zo'n toestel? (Simlock vrij).

Bedankt alvast.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xpBox schreef op 14 februari 2004 @ 22:49:
Ik heb sinds vandaag ook een Samsung E700 van T-Mobile

heeft iemand ook ervaring met het uploaden van beltonen via infrarood?
ik krijg er maar geen beltonen op met dat programma'tje 'Easy Studio and PIMS Manager'.
Als ik de telefoon voor m'n infraroodontvanger leg detecteerd windows hem wel maar als ik dan dat Easystudio opstart is de knop voor beltonen grijs.
Doe ik wat fout of kan ik gewoon geen beltonen uploaden via infrarood?
is dit niet 1 van die berichten waarvan het antwoord al 1000x te lezen is in de afgelopen posts...??? :z })

vrij vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

ok ik heb het nu voor mekaar gekregen hoor om beltonen te uploaden en ook om de andere rommel te wissen.
is het ook mogelijk meerdere kleurencombinaties voor je telefoon aan te maken dan die standaard 4 die dr bij mij in zitten?

[ Voor 73% gewijzigd door Ryudo op 15-02-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 23:46:
Ik wil mijn E-700 van 3 weken oud waarschijnlijk verkopen. Deze gekocht bij overstappen naar Vodafone in een opwelling.

Heeft er iemand een indicatie wat ik zou kunnen vragen voor zo'n toestel? (Simlock vrij).

Bedankt alvast.
Nieuw zijn ze vanaf 350 te vinden, dus ik denk dat je tussen de 150-200 uit zult komen. Ligt er ook een beetje aan waar je em aanbiedt. Kijk gewoon eens rond op wat veilingsites wat een ander vraagt, wat voor accessoires (spelling?) daar bij zitten, en ga dan gewoon 10 euro onder die prijs zitten. Je trekt dan veel kijkers, die uiteindelijk waarschijnlijk toch 20 euro over je vraagprijs gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 23:46:

Bedankt alvast.
He wat is je emailadres?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook accu's verkrijgbaar die langer meegaan dan de orginele? heb op internet niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 14:05:
[...]

He wat is je emailadres?????
maximail@zonnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Zo zo, na bijna 3 volle delen (=3x1000 posts) te hebben gelezen heb ik toch nog een paar vraagjes over de E710.
Vodafone logo schijnt dus (netzoals met de T-Mobile E700) niet af te krassen te zijn netzoals mijn T610 en Motorola V525 :?
Zit er bij de Vodafone E710 ook een speciaal aangepast knopje ala Vodafone Live (netzoals T-zones bij T-Mobile E700) :?
Kan iemand wat self-made pix maken van de bovenkant en de binnenkant :? Ik ben errug benieuwd hoe het er echt uitziet :*)
En een vraagje over de E700:
wat zijn de software aanpassingen van T-Mobile zelf :? Hebben ze alleen het gprs-logo van Samsung vervangen door het T-Zones logo (netzoals bij de T610, of hebben ze het hele menu aangepast :?
Kan iemand mij uitleggen wat de Exxx, ixxx, Xxxx, Pxxx en Cxxx * series inhouden :?
* x=nummer
Ik bedoel dus low-budget, mid-range, smart-phone enz.
edit: ik zie nu dat er een E710 topic is :+

[ Voor 3% gewijzigd door MyNameIs op 16-02-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
er is inmiddels een apart topic over de e710:

Het Samsung E710 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je gemaild maar nog niks gehoord. Check eens in je ongewenste box.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
ik heb ook maar een e700 besteld. mijn huidige se r600 werkte niet goed meer, en nu helemaal niet meer.

krijg 'm waarschijnlijk morgen binnen.

een vraagje, heb een beetje gespit op het forum, maar zonder geluk. Is het mogelijk om foto's aan adressen in het adresboek te koppelen ?

ik las ergens dat dat niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op 17 februari 2004 @ 18:44:
een vraagje, heb een beetje gespit op het forum, maar zonder geluk. Is het mogelijk om foto's aan adressen in het adresboek te koppelen ?

ik las ergens dat dat niet kan...
goed gelezen, want het kan idd niet.. :( moet je bij de E710 zijn... daar kan wel.. (alleen op intern display dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in dit topic in het begin bij de mini-FAQ staat dat je geen ringtone aan een naam kunt koppelen. Maar dit gaat wel, zelf doe ik dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er staat dat je geen custom (= op maat gemaakte, niet-standaard) ringtones aan een naam kunt koppelen. Maar als dat wel kan, zou ik graag weten hoe. :P

Overigens is "custom" misschien niet het goede woord, ik zal het straks even aanpassen.
MyNameIs schreef op 16 februari 2004 @ 00:19:En een vraagje over de E700:
wat zijn de software aanpassingen van T-Mobile zelf :? Hebben ze alleen het gprs-logo van Samsung vervangen door het T-Zones logo (netzoals bij de T610, of hebben ze het hele menu aangepast :?
Ze hebben het menu iets aangepast. Het Funbox menu is weg en er is een Downloads menu bijgekomen. De inhoud van het Funbox en Downloads menu is ongeveer hetzelfde. Verder zijn er een aantal verwijzingen naar T-Zones. In het menu waar je een beltoon kan kiezen staat bijvoorbeeld "Meer melodieën", dit is dan een link naar de ringtones pagina van T-Zones. Als je de handleiding van de T-Mobile versie vergelijkt met de handleiding van de gewone versie zie je de verschillen. :)

[ Voor 68% gewijzigd door Joni op 17-02-2004 19:51 . Reden: reply op MyNameIs added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 19:00:
[...]

goed gelezen, want het kan idd niet.. :( moet je bij de E710 zijn... daar kan wel.. (alleen op intern display dan..)
hoe zit het precies met firmwares dan...worden deze regelmatig door samsung naar buiten gebracht, of is er nog steeds maar 1 firmware van de E700?

Wel een beetje vaag, wel een hele goeie camera inbouwen in de telefoon maar de fotos die je ermee maakt, niet kunnen koppelen aan het adresboek. Dit zou toch met een nieuwe firmware aangepast moeten kunnen worden .. zou je denken ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:05:
[...]

Heb je gemaild maar nog niks gehoord. Check eens in je ongewenste box.

Groetjes,
Ik heb jou vanmorgen terug gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
ik heb nu de e700 besteld,

maar zit toch ontzettend te twijfelen tussen de E700 of de T630 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik mijn opgenomen geluiden terug horen?? Ik bedoel als k zown geluidje bij een nieuw MMS bericht hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:22

Japie.G

Colour Classic

Hee iedereen!

Ik studeer MBRT (onder andere leer je rontgenfoto's maken) en ik heb een e700. Nu leek het me leuk om mn e700 eens van binnen te bekijken. Na wat gepruts kreeg ik de inside redelijk mooi op de foto, alleen is de lichtopbrengst van mijn scanner niet zo enorm als die van een rontgenfoto-lichtkast. Dus de foto is wat donker. Maargoed, ik d8 ik post hem hier ff!

Bij dezen:

Afbeeldingslocatie: http://www.vluggejapie.nl/e700.jpg

De foto is genomen door de telefoon opengeklapt met het inside-display naar beneden te leggen. De batterij is verwijderd.

Ik zal binnekort de foto even overmaken en proberen de zwarting minder te krijgen zodat er nadat de foto is ingescand wat meer detail zichtbaar blijft.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShereKahn schreef op 18 februari 2004 @ 15:22:
Hee iedereen!

Ik studeer MBRT (onder andere leer je rontgenfoto's maken) en ik heb een e700. Nu leek het me leuk om mn e700 eens van binnen te bekijken. Na wat gepruts kreeg ik de inside redelijk mooi op de foto, alleen is de lichtopbrengst van mijn scanner niet zo enorm als die van een rontgenfoto-lichtkast. Dus de foto is wat donker. Maargoed, ik d8 ik post hem hier ff!

Bij dezen:

...

De foto is genomen door de telefoon opengeklapt met het inside-display naar beneden te leggen. De batterij is verwijderd.

Ik zal binnekort de foto even overmaken en proberen de zwarting minder te krijgen zodat er nadat de foto is ingescand wat meer detail zichtbaar blijft.
ziet er vet uit.. lijkt me lache als je hem iets duidelijker kan krijgen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOOR ALLEN MET PROBLEMEN VAN NIET HERKENNEN VAN INFRAROOD.

ik had het probleem dat mijn infrarood niet werd herkent ik heb een virtuele poort gemaakt prog is te vinden op deze site.

www.ircomm2k.de/English

hierdoor maakt hij in de software van samsung een 3de poort en daarop werkte mijn infrarood wel. en kijk voor een update van jouw infrarood adapter. ik hoop hiermee mensen geholpen te hebben en begin nou niet te zeuren over dit is al 100x gepost want ik probeer alleen te helpen, oke???

vragen kan je me mailen naar tus92@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 21:44:
VOOR ALLEN MET PROBLEMEN VAN NIET HERKENNEN VAN INFRAROOD.

ik had het probleem dat mijn infrarood niet werd herkent ik heb een virtuele poort gemaakt prog is te vinden op deze site.

www.ircomm2k.de/English

hierdoor maakt hij in de software van samsung een 3de poort en daarop werkte mijn infrarood wel. en kijk voor een update van jouw infrarood adapter. ik hoop hiermee mensen geholpen te hebben en begin nou niet te zeuren over dit is al 100x gepost want ik probeer alleen te helpen, oke???

vragen kan je me mailen naar tus92@hotmail.com
hmzz... hoezo dit is al 100x gepost.... is volgens mij de eerste keer dat iemand oplossing geeft over problemen met infra rood.. dus thx.. :) >:) :P :> _/-\o_ :D 8) :*)

• Dalma
ben uiterst tevreden met m'n nieuwe samsung.

Easy studio geinstalleerd, en infrarood werkte gelijk op mijn notebook.

Overigens heb ik ook gelijk internet access geinstalleerd en dit werkte ook perfect.

Inbellen via mijn laptop infrarood op de telefoon op mijn gratis zonnet account en internetten maar _/-\o_

trouwens ik heb wel een vraagje, ik heb zoveel mogelijk onnodige geluidjes uitstaan, zoals het klikje bij het maken van foto's, nu wilde ik ook het geluidje uitzetten wanneer ik bijvoorbeeld iets verwijder of wanneer de samsung een error geeft? Is dit mogelijk? Ik heb al gezocht op het forum, maar eigenlijk niet echt bruikbare hits gevonden, en heb geen zin om alle posts langs te gaan, want het zijn er nogal wat :)

Alvast bedankt!!

Verwijderd

:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 12:35 ]

Verwijderd

Laat maar :)

Verwijderd

Hoi,

Ik kan met easystudio heel makkelijk op mijn telefoonkijken en gemaakte foto's downloaden en ringtones uploaden.

Echter 1 vraagje:

Hoe verwijder ik gemaakte foto's en overbodige ringtones? Ik zie in de file manager GEEN mogelijkheid om dingen van m'n telefoon te verwijderen???

Hoe doe je dat?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17333/full.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 14:23:
Hoi,

Ik kan met easystudio heel makkelijk op mijn telefoonkijken en gemaakte foto's downloaden en ringtones uploaden.

Echter 1 vraagje:

Hoe verwijder ik gemaakte foto's en overbodige ringtones? Ik zie in de file manager GEEN mogelijkheid om dingen van m'n telefoon te verwijderen???

Hoe doe je dat?

...
Dat moet je gewoon op je telefoon zelf doen, foto's kan je verwijderen onder het menu camera--->Alles wissen en dan gewoon selecteren wat je wilt. En die beltonen kan je wissen in het menu (T-mobile versie) downloads--> melodieen
--->melodieen---> op beltoon gaan staan--->opties--->wissen ;) ,voor de normale versie zal het in het menu Funbox zijn, maar dat weet ik niet :9 Suc6

Verwijderd

Dalma schreef op 19 februari 2004 @ 09:19:
trouwens ik heb wel een vraagje, ik heb zoveel mogelijk onnodige geluidjes uitstaan, zoals het klikje bij het maken van foto's, nu wilde ik ook het geluidje uitzetten wanneer ik bijvoorbeeld iets verwijder of wanneer de samsung een error geeft? Is dit mogelijk? Ik heb al gezocht op het forum, maar eigenlijk niet echt bruikbare hits gevonden, en heb geen zin om alle posts langs te gaan, want het zijn er nogal wat :)
kan niet.. :(.. dus jah.. steeds dat *%^%$(# geluidje als je iets verwijderd :(

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb wat Ringtones met vibra en led voor jullie gemaakt... have fun :)

Dune Rainbow
Gigi L'amour toujours
Lasgo Alone
Scooter Maria
Scooter Weekend
Special D Come with me

[ Voor 60% gewijzigd door n00bs op 19-02-2004 17:19 ]

Verwijderd

Jo, bedankt!

Jammer dat het niet mogelijk is vanuit de filemanager bestanden weg te knikkeren.

• Dalma
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 16:03:
[...]

kan niet.. :(.. dus jah.. steeds dat *%^%$(# geluidje als je iets verwijderd :(
ok, hoe zit het dan met dat onnozole muziekje wanneer je een java applicatie/game gaat downloaden...echt een heel blij en nogal irritant muziekje :r

Verwijderd

Dalma schreef op 19 februari 2004 @ 19:14:
[...]

ok, hoe zit het dan met dat onnozole muziekje wanneer je een java applicatie/game gaat downloaden...echt een heel blij en nogal irritant muziekje :r
de werknemers bij Samsung zijn denk ik heel vrolijke :+ mensen (jah, ook die 12 uur per dag in een hokje bij 40 graden werken, 6 dagen per week :X ).. dus zetten ze overal, maar dan ook echt overal leuke melodietjes bij!!! het liefst die van hunzelf, dus niet die je zelf hebt gedowload (bv bij contactpersonen }) ).... dat is dan hun vorm van 'macht'.... 8)7

Verwijderd

als ik deze probeer te uploaden naar mijn e700 via de software van samsung krijg ik als melding dat ze niet worden ondersteund wat moet ik doen of wat doe ik fout ik doe het uploaden met irda???

alvast bedankt

Verwijderd

De multishot functie is inderdaad zeer handig. Zo heb ik hetvolgende verkregen na een gewaagde stunt te laten uitvoeren door een vriend (15 shots, hoge snelheid) :

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa024484/thomas_jackass.gif

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:01:
[...]

als ik deze probeer te uploaden naar mijn e700 via de software van samsung krijg ik als melding dat ze niet worden ondersteund wat moet ik doen of wat doe ik fout ik doe het uploaden met irda???

alvast bedankt
Hmz ik gebruik nu ook IRdA en bij mij gaat het goed, maar ik gebruik E700 Handset Manager... maar ze moeten gewoon goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 19:51:
[...]

de werknemers bij Samsung zijn denk ik heel vrolijke :+ mensen (jah, ook die 12 uur per dag in een hokje bij 40 graden werken, 6 dagen per week :X ).. dus zetten ze overal, maar dan ook echt overal leuke melodietjes bij!!! het liefst die van hunzelf, dus niet die je zelf hebt gedowload (bv bij contactpersonen }) ).... dat is dan hun vorm van 'macht'.... 8)7
haha ok dus dat muziekje kan ook niet weggehaald worden :(

stel je eens voor, zit je in een overvolle ruimte (lees tram metro bus) en ga je ff een java app downloaden of zo ( ok niet dat ik dat dan zou doen, maar tis mogelijk) , gaat het muziekje af. Ik zou me gewoon doodschamen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:03:
De multishot functie is inderdaad zeer handig. Zo heb ik hetvolgende verkregen na een gewaagde stunt te laten uitvoeren door een vriend (15 shots, hoge snelheid) :
Kicke!!! ziet wer wel erg oke uit! Werkt goed. 8)
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar op 640*480 hi-res zal het wel strak zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb het geprobeerd, maar het schijnt dus niet te kunnen... groter dan 128*120 kan de res niet voor multifunctie.... :(

Hmm de telefoon is wel oke, maar der zijn dus wel veel dingen waar ze beter over na hadden kunnen denken... lees de vorige 38 pagina's O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:01:
[...]

alvast bedankt
JE moet wel zorgen dat wanneer je in File manager zit, je ook de map waar je de bestanden neer wilt zetten in je telefoon moet open klikken, in het geval van muziekjes Mijn telefoon--->Sounds---> My sounds, dan zie je al alle muziekjes die al op je telefoon staan in het vakje rechts ernaast. En dan kan je als het goed is de MMF file eronder selecteren, en uploaden :*) suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:03:

[afbeelding]
hahaha hij is echt wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

ik heb mn e700 nu al 3 of 4 maanden (5 dagen na uitkomen) en 1 ding valt me op

ik heb regelmatig, wanneer me tel bv naast me toetsenboard ligt of naast me bed snachts, dat het externe display soms zonder reden automatisch aangaat.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KimiMclaren
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 05:56

KimiMclaren

Cold as ice

Ik heb ook al weer 3 maanden een E700 en het werkt allemaal perfect met infrarood :) alleen weten jullie hoe je een java-game kunt uploaden (via ir natuurlijk), want ik zie hier geen mogelijkheden voor. Het enigste wat je bij de File manager kunt selecteren zijn foto's, afbeeldingen en ringtones. Of is er misschien een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxed! Als je nu bij het programma EasySync (waarmee je de e700 kunt syncen met Outlook) de internet update runt is er een update met infrarood ondersteuning. Ik moet het nog testen maar als het goed is is de samsung nu via irda met outlook te synchroniseren! :7

edit: inmiddels getest en er staat nu gewoon een irda optie bij. Ik kan nu mijn contactenlijst en agenda compleet syncen met outlook 2003. Heel chill, werkt ook 2 kanten op (dus verandering in telefoon==verandering in outlook en vice versa).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is foto's te versturen via infrarood naar bijvoorbeeld een andere GSM of PDA. De Ericsson T600 kan dit bijvoorbeeld wel.

Met de huidige software/firmware van de Samsung E700 is het niet mogelijk (tenministe, niet dat ik weet) maar misschien dat er inmiddels een firmware update voor is welke het wel mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik ook wel weten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KimiMclaren
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 05:56

KimiMclaren

Cold as ice

Is er ook een mogelijkheid om via infrarood java games te uploaden? Want ik kan deze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Nee, dat kan niet. Zie ook de startpost, daar staat het letterlijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 01:08:
relaxed! Als je nu bij het programma EasySync (waarmee je de e700 kunt syncen met Outlook) de internet update runt is er een update met infrarood ondersteuning. Ik moet het nog testen maar als het goed is is de samsung nu via irda met outlook te synchroniseren! :7

edit: inmiddels getest en er staat nu gewoon een irda optie bij. Ik kan nu mijn contactenlijst en agenda compleet syncen met outlook 2003. Heel chill, werkt ook 2 kanten op (dus verandering in telefoon==verandering in outlook en vice versa).
Is daar ook een freeware-versie van? Op internet kan ik het alleen maar kopen... teminste, van wat ik heb gevonden.
Weet jij misschien een site, waar ik hem gewoon kan downloaden?
Thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al weer een maand of 3 de e 700 en had alles codes geprobeerd en ook me geluid harder gezet enzo toen ging mijn toestel dus piepen als ik heb klepje dicht deed na een gesprek heel irritand volgens vrienden maar hij is nu weer goed maar ik heb wel dat het toestel als je hem uitzet blijft hangen en de batterij is erg snel leeg wie heeft dat nog meer???

maar ondertussen is me geluid nog niet hard genoeg want als ik fiets hoor ik niemand aan de andere kant wie kan mijn daar bij helpen?????

groetjes jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he nog ff een vraagje

dat programma voor fotos enzo waar haal ik dat vandaan en hoe werkt het met een kabel? of een infrarood poortje ??????

sorry als ik dom klink is nieuw voor me

groetjes jan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 17:07:
ik heb nu al weer een maand of 3 de e 700 en had alles codes geprobeerd en ook me geluid harder gezet enzo toen ging mijn toestel dus piepen als ik heb klepje dicht deed na een gesprek heel irritand volgens vrienden maar hij is nu weer goed maar ik heb wel dat het toestel als je hem uitzet blijft hangen en de batterij is erg snel leeg wie heeft dat nog meer???

maar ondertussen is me geluid nog niet hard genoeg want als ik fiets hoor ik niemand aan de andere kant wie kan mijn daar bij helpen?????

groetjes jan
Ik heb diezelfde problemen. Hoe heb je dat piepen weggekregen, ik heb hetzelfde als jij omschrijft, maar krijg het niet weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 17:27:
he nog ff een vraagje

dat programma voor fotos enzo waar haal ik dat vandaan en hoe werkt het met een kabel? of een infrarood poortje ??????

sorry als ik dom klink is nieuw voor me

groetjes jan 8)7
uhmm, je zegt zelf al dat het een domme vraag is ;) neej, maar je moet ff de startpost lezen (pag 1)... dan snap je het allemaal wel. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaromir
wat ik heb gedaan is gewoon het toestel helemaal resetten dan is het weg ik heb hier ergens in de topic de code gelezen dan is het weg (ik heb het 2x moeten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hy hy

de volgende vraag heb ik hier nog niet gezien: Ik heb irda en upload met easystudio alle zooi naar mn computer. Alleen nu heb ik bijvoorbeeld smsjes die 3 lang zijn. En die kan die niet binnenhalen. hij zegt "weergave hier niet mogelijk". Lekker stom. Iemand een oplossing voor?

Greetz G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Hoe kun je ringtones weer van je telefoon verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

jaccoswinkels schreef op 23 februari 2004 @ 13:43:
Hoe kun je ringtones weer van je telefoon verwijderen?
Laat maar.. het was gister laat geworden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 12:01:
[...]

Is daar ook een freeware-versie van? Op internet kan ik het alleen maar kopen... teminste, van wat ik heb gevonden.
Weet jij misschien een site, waar ik hem gewoon kan downloaden?
Thankz
wat jij steeds vind is waarschijnlijk Lotus EasySync (om PDA's met Lotus Notes te synchroniseren). Leuk van Samsung dat ze hun programma zo'n orginele naam geven ;) .
Als je op google zoekt naar samsung easysync vind je o.a. deze http://www.samtel.ch/main/d/support/downloads/ site. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevig!!

Mn sammy is nu al een paar keer zijn zwak getoond voor de zwaartekracht. Maar hij leeft nog steeds! Bijna net zo stevig als zijn voorgangers. Mn ouwe nokia en ericsson kon ik zelfs mee voetballen, dat probeer ik met deze voorals nog maar ff niet :).

G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb gister alle foto's van m'n telefoon gekopieerd naar m'n pc en vervolgens alle foto's verwijderd van m'n telefoon. Een paar foto's wil ik er terug op zetten.

Maar de file manager van easy studio wil diezelfde foto's niet terug zetten! Nou breekt m'n klomp! Hoe kan een filetype niet ondersteund worden als deze rechtstreeks van de telefoon afkomstig is?

Hoe is dit mogelijk? Hoe krijg ik m'n foto's er weer terug op?

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.rifmusic.net/rob/screenshot.gif

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Probeer de foto's eens naar de Images map te kopiëren. Zoals je ook aan je screenshot kan zien kan je niks uploaden naar de My Photo's map, de plaats waar de ondersteunde bestandstypen staan is namelijk leeg. :)
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 14:39:
[...]

wat jij steeds vind is waarschijnlijk Lotus EasySync (om PDA's met Lotus Notes te synchroniseren). Leuk van Samsung dat ze hun programma zo'n orginele naam geven ;) .
Als je op google zoekt naar samsung easysync vind je o.a. deze http://www.samtel.ch/main/d/support/downloads/ site. Succes.
Bedankt voor de link! Ik had namelijk ook al even gegoogled op "EasySync" en door de eerste paar hits dacht ik idd dat je Lotus EasySync bedoelde. Ik zal het binnenkort even in de startpost zetten. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Joni op 23-02-2004 19:19 . Reden: reply op Majin__Vegeta added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 23 februari 2004 @ 19:14:
Probeer de foto's eens naar de Images map te kopiëren. Zoals je ook aan je screenshot kan zien kan je niks uploaden naar de My Photo's map, de plaats waar de ondersteunde bestandstypen staan is namelijk leeg.
Bedankt voor de tip, maar dat gaat dus ook niet. Ik krijg dan de melding "Dit programma ondersteunt afbeeldingen kleiner dan 640x480". De afbeeldingen die ik met m'n telefoon heb gemaakt zijn exact 640x480.

Dus, wie biedt? Hoe krijg ik de plaatjes weer terug op m'n phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de optie zit om alle telefoonnummers van je telefoongeheugen naar je sim te te kopieren. Op dit moment staan alle nummers namelijk in mijn telefoongeheugen maar mijn telefoon wordt vanmiddag ter reparatie opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister stond er een post met een datakabel uit duitsland kan iemand mij ff mailen op welke site die stond??? _/-\o_

En met wat voor een prog kan je die foto's aan elkaar plakken zodat er een soort filmpje ontstaat ik weet dat het ergens op die forum heeft gestaan maar heb me rot gezocht en kon nhet niet vinden dus.. please

mijn e-mail is tus92@hotmail.com

alvast bedankt
ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 08:42:
Weet iemand waar de optie zit om alle telefoonnummers van je telefoongeheugen naar je sim te te kopieren. Op dit moment staan alle nummers namelijk in mijn telefoongeheugen maar mijn telefoon wordt vanmiddag ter reparatie opgehaald.
Als je bij T.lijst kijkt, kan je inderdaad alleen maar naar je telefoon copieren.
Als je naar opties gaat van 1 telefoonnummer kan je hem wel copieren, maar dan dus 1 voor 1 :O
Via het programma EasyStudio kan je op je telefoon al je nummers selecteren, ctrl-c en ctrl-v op je simkaart. Denk er wel aan dat er maar 200 nummers op je sim kan zetten. Anders maak je gewoon een back-up op je pc. kan ook met EasyStudio!
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Echt briljant! Dat was nou precies wat ik zocht! De agenda is nu veel overzichtelijker. De mensen van Samsung hebben toch nog hun best gedaan!
Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

kan iemand mij vertellen wat ik met dit progje kan....
heb hem gedownload, alleen kan hem niet draaien omdat ik outlook niet op men pc heb (gebruik The Bat)... als het nou een heeeel handig programma is ga ik erover denken om weer terug naar outlook te gaan.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
heb het al gevonden

[ Voor 93% gewijzigd door Dalma op 24-02-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat prog gdll Easy sync
en gebruik al jaren outlook express nu onder xp
maar dat prog zegt dat ie xp niet kan vinden??

easy studio ed. doen het prima maar dit??
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasySync heeft niets te maken met e-mail programma's als Outlook Express of The Bat. Het kan samenwerken met de agenda functionaliteit van Microsoft Office Outlook (versie 97 t/m 2003 geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:20:
EasySync heeft niets te maken met e-mail programma's als Outlook Express of The Bat. Het kan samenwerken met de agenda functionaliteit van Microsoft Office Outlook (versie 97 t/m 2003 geloof ik).
oowwww.. 8)7 ok, thx.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
kan je ook gedownloade tunes naar je pc halen via dat progie in combinatie met infrarood.?

en zo bij iemand anders die ook een e700 heeft er weer opzetten?

want sommige mooie tones kosten gewoon te veel. en als iemand ze al heeft zou het fijn zijn dat je die kan uitwissellen.

tog?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 24 februari 2004 @ 20:11:
kan je ook gedownloade tunes naar je pc halen via dat progie in combinatie met infrarood.?
nee.

Er zitten nog wel wat onhandigheden aan het programma trouwens. Bijvoorbeeld als je in Outlook een afspraak hebt met een terugkeerpatroon kopieert EasySync alleen de eerste afspraak uit de reeks. Workaround: in outlook afspraken niet laten terugkomen middels de optie 'terugkeerpatroon' maar gewoon handmatig kopieren (met rechtermuisknop slepen en optie 'copy').
Ook afspraken uit outlook met de optie 'duurt de hele dag' aangevinkt worden overgeslagen. Workaround: vul in outlook dan maar van 00:00 tot 00:00 in. Ook verjaardagen uit de telefoon worden gezien als afspraken die de hele dag duren.
Irritante dingetjes maar het werkt in ieder geval wel een stuk fijner dan die malafide agendafunctie van EasyStudio. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SORRY, MAAR 40 PAGINA'S DOORZOEKEN KOST ME TEVEEL (VAN DE BAAS Z'N-) TIJD!!

Kan iemand mij helpen met de volgende vragen mbt mijn Samsung E700 svp:

* als mn Sammy in mn broekzak zit gaat dat kreng foto's maken van de binnenkant van mn broekzak. Kost me batterij en opslagcapaciteit. HOE ZET IK HET UIT (menu-instellingen werken niet helemaal mee)

* ik wil een inkomend gesprek weigeren met één van de knoppen aan de zijkant. HOE STEL IK DIT IN?

* ik ben gek op mijn vrouw! Als zij me belt heb ik een plaatje van een hartje toegekend aan haar mobiele nummer. Nu wil ik graag een ander plaatje (fotootje van haar!) zien als ze me belt. KAN DIT?

* ik heb een bandje met een eigen website. Ik wil graag als extra optie een WAP-pagina openen maar mijn Chello server laat geen WAP toe. Is er een GRATIS site waar ik (reclamevrij) mijn WAP-pagina's kan neerzetten? Grootte is niet noemenswaardig atuurlijk, WAP is zeer klein in formaat. Maar als ik het via (bijvoorbeeld) WAPPY doe krijg ik én reclame én ik mag maar 1 fotootje plaatsen.

* ik wil tevens voor die WAP-pagina een javagame maken. Ik heb totaal geen verstand ervan, maar het moet te doen zijn lijkt me. Ik ken iemand die bijvoorbeel "boter-kaas-eieren" heeft gemaakt met foto's van zichzelf. Simpel maar erg leuk! WAAR VIND IK EEN WAP/JAVAGAME TUTORIAL?

Ik hoop dat ik niet eerst 40 pagina's hoef te doorzoeken!
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 17:50:
SORRY, MAAR 40 PAGINA'S DOORZOEKEN KOST ME TEVEEL (VAN DE BAAS Z'N-) TIJD!!
Je kan op z'n minst toch even de startpost (eerste post van het topic) doorlezen? Je hoeft trouwens niet zo te schreeuwen. :)
* als mn Sammy in mn broekzak zit gaat dat kreng foto's maken van de binnenkant van mn broekzak. Kost me batterij en opslagcapaciteit. HOE ZET IK HET UIT (menu-instellingen werken niet helemaal mee)
Dat staat letterlijk in de startpost.
* ik wil een inkomend gesprek weigeren met één van de knoppen aan de zijkant. HOE STEL IK DIT IN?
Dat staat letterlijk in de handleiding.
* ik ben gek op mijn vrouw! Als zij me belt heb ik een plaatje van een hartje toegekend aan haar mobiele nummer. Nu wil ik graag een ander plaatje (fotootje van haar!) zien als ze me belt. KAN DIT?
Dat staat letterlijk in de startpost.
* ik heb een bandje met een eigen website. Ik wil graag als extra optie een WAP-pagina openen maar mijn Chello server laat geen WAP toe. Is er een GRATIS site waar ik (reclamevrij) mijn WAP-pagina's kan neerzetten? Grootte is niet noemenswaardig atuurlijk, WAP is zeer klein in formaat. Maar als ik het via (bijvoorbeeld) WAPPY doe krijg ik én reclame én ik mag maar 1 fotootje plaatsen.
Wat gebeurt er dan als je een wappagina op je Chello webspace zet en er met je telefoon naar toe surft?

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 25-02-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee, sorry voor het schreeuwen...IK ZAL HET NOOIT MEER DOEN!!
;)
deed ik meer om de daadwerkelijke vraag te benadrukken

ehm, ik ben tot pagina 7 gekomen, maar toen het over totaal andere zaken ging ben ik afgehaakt...
misschien dat er ergens een post stond over firmware ofzo (wat dat ook mag zijn) waarbij je dit soort grappen van Sammy kan weghalen???
is het mogelijk filmpjes te maken met SamE700 bijvoorbeeld intussen? Een vriend van me heeft een "getunede" Nokia waarbij hij dat wel kan namelijk..

Als ik WAP op de Chellosite zet krijg ik een error op m'n telefoon...
Het schijnt zo te zijn dat je aparte providers moet hebben die WAP ondersteunen...

thanx...ik wacht op je reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:53:
;)
Dat begrijp ik, maar het komt op mij (en ik denk ook op anderen) zo schreeuwerig over en het leest een beetje irritant. :)
ehm, ik ben tot pagina 7 gekomen, maar toen het over totaal andere zaken ging ben ik afgehaakt...
Dat snap ik wel, maar zoals ik al zei kan je op z'n minst wel even de startpost doorlezen. Het antwoord op de meeste vragen die je stelde staat daar namelijk in. Ook staat erin hoe je gemakkelijk het topic kan doorzoeken. :)
is het mogelijk filmpjes te maken met SamE700 bijvoorbeeld intussen? Een vriend van me heeft een "getunede" Nokia waarbij hij dat wel kan namelijk..
Nee, afaik is er geen manier om toch een filmpje te kunnen maken. Je kan met de computer wel multishot opnames aan elkaar plakken. Je krijgt dan ook een soort filmpje, zie [rml][ Pics] Gezocht die gemaakt zijn met een "Gsm-Camera"[/rml] voor voorbeelden daarvan.
Het schijnt zo te zijn dat je aparte providers moet hebben die WAP ondersteunen...
Dat heeft volgens mij iets te maken met MIME types, maar dat weet ik niet precies. Misschien is het zelf draaien van een webserver een optie? Of misschien ken je iemand met een webserver en mag je daar je WAP pagina's op plaatsen? Je WAP site genereert denk ik toch niet zoveel verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:53:
;)

misschien dat er ergens een post stond over firmware ofzo (wat dat ook mag zijn) waarbij je dit soort grappen van Sammy kan weghalen???

thanx...ik wacht op je reply!
je kan mutli opname van 15 shots maken.
naar je pc sturen m.b.v. easystudio
de jpg's achter elkaar plakken
saven als [bepaald formaat]
je hebt een kort filmpje.

WAP werkt idd maar bij sommige providers. Ik kan met mijn Orange abbo bijvoorbeeld niet de tijden van de lijnen bij de wap.htm.net checken. Erg kut. OV9292 kan alleen KPN, en nog 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry sorry sorry sorry, maar dit MOET ik even kwijt...
ging die foto's kijken die met verschillende tels zijn gemaakt, en toen kwam ik dees tegen:
http://www.taogroep.com/jomar/37H90013.jpg
oeoeooeoeeh, zo fucking mooi, die gozer had gewoon ff het geluid moeten opnemen van het wegtrekken van die auto... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
jezus, wat maken die wagens toch een GEIL geluid...

dit was heeeeeel off-topic, ik weet het, maar moest het ff kwijt!

Verwijderd

ja, filmpjes maken kan ik wel (zie voorbeelden), een server heb ik ook, maar die is niet compatible voor WAP....
Vraag 1 is inmiddels beantwoord, nu de rest nog...vooral die van de games...
Afbeeldingslocatie: http://impact.nl.com/~mark/CHES_3.gifAfbeeldingslocatie: http://impact.nl.com/~mark/MART_2.gifAfbeeldingslocatie: http://impact.nl.com/~mark/MERF_1.gifAfbeeldingslocatie: http://impact.nl.com/~mark/PEET_1.gifAfbeeldingslocatie: http://impact.nl.com/~mark/YURI_2.gif

Verwijderd

Hahaha kicke die filmpjes!!
Handig voor je eerste Musick-videoclip! 8)7

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
http://www.samsunghandphones.com/E700.htm links reviews enz.

http://phatmixes.no-ip.com/wallpapers/ gekke wallies voor meerdere samsungs.

http://e700.electriccastle.nl/ 100% werkende jad games. zoals snake enz.

misschien een idee om al die links in de begin post te gooien.? of om een forum aan te maken? zodat we subforums kunnen maken als: questions, firmware enz enz.
net als t100.org (hoeft niet zo mooi als het maar functioneel is.

iemand zin om ff snel een php forum in de lucht te gooien en daar deze draad naartoe te zetten en te verdelen?

zo kan je namelijk makklijk een groote faq maken en met zijn alleen een communitie starten en alles verzamelen.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

ik loop al langer met het idee rond om een website te maken voor dit soort dingen....zo'n beetje als in de eerste post staat maar dan uitgebreider...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 13:45:
ik loop al langer met het idee rond om een website te maken voor dit soort dingen....zo'n beetje als in de eerste post staat maar dan uitgebreider...
goed bezig! _/-\o_

• apophis4u
  • Laatst online: 08-05 19:45
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:22:
[...]

Bedankt voor de tip, maar dat gaat dus ook niet. Ik krijg dan de melding "Dit programma ondersteunt afbeeldingen kleiner dan 640x480". De afbeeldingen die ik met m'n telefoon heb gemaakt zijn exact 640x480.

Dus, wie biedt? Hoe krijg ik de plaatjes weer terug op m'n phone?
Ik kan ze wel gewoon naar de map images uploaden via ir.

Je kan ook nog de foto op je beeldscherm zetten en opnieuw een foto daarvan maken om hem weer op je tel te krijgen :+

Anders weet ik het ook niet :{

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik zit een beetje te wappen op ranova. Maar als ik een melodie wil d/l dan krijg ik een foutmelding: kan melodie niet opslaan; max 32 kb

Ik heb beide wapprofielen geprobeerd ( GSM én GPRS ) zonder resultaat.
Betekent dit dat ik voor bestanden groter dan 32 kb toch een datakabel/IR nodig heb?

• apophis4u
is het uberhaupt wel mogelijk om grotere op te slaan? Want ik heb die melding ook gehad bij het kopieren via IR. Hij kopieerde dan wel, maar hij kon hem niet afspelen.

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
apophis4u schreef op 26 februari 2004 @ 16:11:
is het uberhaupt wel mogelijk om grotere op te slaan? Want ik heb die melding ook gehad bij het kopieren via IR. Hij kopieerde dan wel, maar hij kon hem niet afspelen.
Heb ff gegoogled maar kan nix vinden over max grootte van ringtones :(

iemand?

Verwijderd

HEEL RAAR....

Mijn pims file manager wil ineens niks meer van me telefoon halen. Ik heb hem al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en me XP zelf herkend de telefoon wel. Maar hij wil niks van me telefoon halen...

• apophis4u
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 19:13:
HEEL RAAR....

Mijn pims file manager wil ineens niks meer van me telefoon halen. Ik heb hem al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en me XP zelf herkend de telefoon wel. Maar hij wil niks van me telefoon halen...
Hoe connect je? Heb je hem wel op infra rood connectie gezet in easy studio? (of een andere natuurlijk)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 19:13:
HEEL RAAR....

hint: als je wilt dat anderen over je probleem meedenken post dan wat meer informatie. Dit is geen harry potter forum. wat gaat er fout? wat heb je geprobeerd? wat voor melding krijg je? hoe verbind je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met Easy Studio en de Samsung E700 "kan DAO/Jet DB engine niet initialiseren" is uiteindelijk vrij eenvoudig op te lossen. Samsung biedt drie programma's aan voor de Samsung E700: Pims and file manager, Image editor en Internet Access. Instaleer ze ALLE DRIE en wat zie je...............alles werkt als een zonnetje. De foutmelding laat zich niet meer zien.

Veel plezier ermee. En als het dan eenmaal gelukt is je foto's op je pc te downloaden. Stuur dan eens een leuke foto toe uit dank voor dit berichtje :-)

Sandorro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 11:32:
Het probleem met Easy Studio en de Samsung E700 "kan DAO/Jet DB engine niet initialiseren" is uiteindelijk vrij eenvoudig op te lossen. Samsung biedt drie programma's aan voor de Samsung E700: Pims and file manager, Image editor en Internet Access. Instaleer ze ALLE DRIE en wat zie je...............alles werkt als een zonnetje. De foutmelding laat zich niet meer zien.

Veel plezier ermee. En als het dan eenmaal gelukt is je foto's op je pc te downloaden. Stuur dan eens een leuke foto toe uit dank voor dit berichtje :-)

Sandorro
Dit heb ik tijden geleden ook al 's gepost, ook geen foto als bedank voor gekregen, dus verwacht niet te veel.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie dan ook de rest hiero lezen, lezen jullie dat ik dit telefoontje al heel lang gebruik met easys studio
(en dat ik dus niet een of ander breezerkiddo ben ide bij het eerste de beste poging hier komt. en wat er mis gaat? GEEN IDEE. Heb me pc opnieuw moeten installeren na een HDD format, toen deed ie het nog wel, toen heb ik dat programma voor nokia's er op gehad en ik vermoed dat ie het sindsdien niet meer doet. Heb dat nokia shit er al afgehaald en ik heb alle programma's van easy studio er al meerdere keer op gegooid, maar om een of andere reden synchroniseerd die gewoon niet of zo....

Heb btw ook een pci naar USB2 kaartje in me pc gezet, maar de rest van me spul doet het hier ook gewoon mee en winXP zegt wel dat er een samsng in de buurt is. Heb ook nog ff geprobeerd met de E700 van me broer, maar dar lukt het ook niet meer mee.... :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:36:
Als jullie dan ook de rest hiero lezen, lezen jullie dat ik dit telefoontje al heel lang gebruik met easys studio
(en dat ik dus niet een of ander breezerkiddo ben ide bij het eerste de beste poging hier komt. en wat er mis gaat? GEEN IDEE. Heb me pc opnieuw moeten installeren na een HDD format, toen deed ie het nog wel, toen heb ik dat programma voor nokia's er op gehad en ik vermoed dat ie het sindsdien niet meer doet. Heb dat nokia shit er al afgehaald en ik heb alle programma's van easy studio er al meerdere keer op gegooid, maar om een of andere reden synchroniseerd die gewoon niet of zo....

Heb btw ook een pci naar USB2 kaartje in me pc gezet, maar de rest van me spul doet het hier ook gewoon mee en winXP zegt wel dat er een samsng in de buurt is. Heb ook nog ff geprobeerd met de E700 van me broer, maar dar lukt het ook niet meer mee.... :(
nogmaals

hint: als je wilt dat anderen over je probleem meedenken post dan wat meer informatie. Dit is geen harry potter forum. wat gaat er fout? wat heb je geprobeerd? wat voor melding krijg je? hoe verbind je?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.