Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.661 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:00:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn telefoon met mijn pc te laten communiceren met een datakabel, als ik hem aansluit gebeurt er niks: de telfoon doet niks, de pc doet niks... aaahh wat moet ik :? De kabel is compatibel met de s500 duz.. moet werken. En waar kan je trouwens het wappen zo instellen dat het van je belminuten afgaat.
He, waar heb jij die datakabel vandaan?!?!??!
Ik ben al bij veel winkels langs geweest, bijna elke week, maar ze hebben hem nergens en niemand weet wanneer hij binnekomt. Kun je a.u.b. even zeggen waar je hem hebt gekocht.

ANTWOORD OP JE VRAAG:
Je moet even in de eerste post van dit topic kijken, daar staat een link naar Pims filemanager. Die moet je downloaden om foto's te versturen en ontvangen, een stukje verder naar beneden in diezelfde post staat nog een beschreven hoe dat filemanager werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:34:
[...]

Hay!
Kun je mij please uitleggen hoe je dat filmpje gemaakt hebt? ik heb het namelijk eindelijk voor elkaar gekregen om m'n foto's op m'n computer te krijgen, nu zou ik héél graag willen weten hoe ik zo'n filmpje van m'n multishots kan maken... om m'n dag helemaal perfect te maken! :)
Heel erg bedankt
Foto's geupload naar mn PC en daar via Fireworks een animated gif gemaakt. Vallen zeer veel tutorials over te vinden.

Kan
apart genoeg en
zeer spijtelijk niet vertelen hoe je fireworks
achterhaald. De moderators
accepteren dit niet

Succes met het maken van je filmpjesis leuk om terug te zien

[ Voor 4% gewijzigd door Cai op 03-02-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

.

[ Voor 101% gewijzigd door Cai op 03-02-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kan
apart genoeg en
zeer spijtelijk niet vertelen hoe je fireworks
achterhaald. De moderators
accepteren dit niet

Succes met het maken van je filmpjesis leuk om terug te zien
Hahaha die is geinig. Wel vaag dat je dat niet mag vermelden. Iedereen weet het toch. (ze zijn hier wel streng vind ik die Moderators, vind ik. Bij iedere scheet die je laat word je op je vingers getikt. Maar goed dat is mijn mening en waarschijnlijk een andere topic.)

Kun je in Fireworks ook trouwens de Gif in groter formaat veranderen dan de standaard 128x128 formaat?
Weet iemand ook meer over de release van de nieuwe E710 hier in NL?
En Last but not least. Ik wil mijn E700 kaft veranderen (te veel krassen) Kan dit? Waar en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Mijn foto's waren volgens mij 128*120 en die heb ik geresized naar 128*126 formaat van achtergrond van de E700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22

bdu

Hallo,

Ik heb net een t-mobile E700 gezien.. hier zit dus een simlock op.... is deze eraf te krijgen?.. Want ik heb een orange abbonement.. (ik hoef niet te weten hoe dit moet alleen of dit kan?.. tenzij je het wil vertellen..) en ik heb hier gelezen dat het logo eraf te halen is met een suikerklontje, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50
Dionysos schreef op 03 februari 2004 @ 14:03:
[...]
Tzones gprs: dan betaal je voor het aantal kb dat je erafhaalt.
Tzones Gsm: dan gaat het van je belminuten af (het wappen gaat dan wel langzamer)
hoeveel betaal je daar dan voor. Bij de eerste 0.15 euro per 10 kb. maar bij die belminuten dan?
ik heb namelijk voldoende belminuten en dan kost het dll van java's me geen extra geld. BTW is er ook een tetris java spel en doet deze het een beetje,
Tijs

[ Voor 3% gewijzigd door Tijs_a op 04-02-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

bdu schreef op 04 februari 2004 @ 10:05:
Hallo,

Ik heb net een t-mobile E700 gezien.. hier zit dus een simlock op.... is deze eraf te krijgen?.. Want ik heb een orange abbonement.. (ik hoef niet te weten hoe dit moet alleen of dit kan?.. tenzij je het wil vertellen..) en ik heb hier gelezen dat het logo eraf te halen is met een suikerklontje, klopt dit?
Huh? Dat heb ik hier nog niet gezien, maar als iemand daar meer info over heeft: _/-\o_

stom T-mobile logo :(

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Billcruz007 schreef op 03 februari 2004 @ 19:04:
[...]

die sneltoetsentelefoonlijst is weer een apart telefoonlijst, het is geen link naar een bepaald nummer in je mobiel. als je er een toevoegd uit je normale telefoonlijst dan slaat hij de naam en nummer dus ergens anders op. als je nu de persoon uit je telefoonlijst haalt dan zie je dat hij nog wel onder de sneltoetsen blijft :) dus als je iemand z'n nummer aanpast dan moet je bij die sneltoets weer naar die persoon z'n naam gaan en dan pakt hij weer de nieuwe nummer. dit hoef je waarschijlijk niet vaak te doen want er zijn niet veel mensen die om de maand van nummer veranderen :p. dit is dus geen bug maar feature
Wat heb je nou aan deze "feature"?
Als iemand van nummer verandert, wil je toch dat ie overal mee verandert en niet dat je nog allerlei dingen in je telefoon moet gaan aanpassen.

Geef me maar eens één reden waarom dit nuttig kan zijn.

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
Het is met de e700 onmogelijk (in ieder geval tot dat het tegen deel bewezen is) om je java's op je foon te zetten met een datakabel of irda. Je zou ze toch wel kunnen sturen met mms (of kan dat nie?t) Dan zou je ze op een internet site zo'n jar of jad kunnen attachen en dan naar je foon sturen

Tijs

[ Voor 6% gewijzigd door Tijs_a op 04-02-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik heb een uurtje rondgesneupt op HowardForums, en je kunt het logo op de buitenkant verwijderen mbv aceton/thinner

MAAR er zijn mensen die zeggen dat het het plastic aan kan tasten en anderen zeggen dat dit niet zo is. Iemand dit al uitgeprobeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik jullie was zou ik het niet met thinner doen!!!! dan help je al dat plastic eromheen ook echt naar de ******.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
welke pin moet je invullen als de gespreksduur op nul wil zetten? pin2? en wat is die standaard? (t-mobile versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijs_a schreef op 04 februari 2004 @ 15:27:
welke pin moet je invullen als de gespreksduur op nul wil zetten? pin2? en wat is die standaard? (t-mobile versie)
00000000

Dus 8x 0

Maar hiervoor mag je ook de gratis T-mobile servicelijn voor bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
er is iets vreemds aan de hand gister had ik voor 22 minuten gebeld en vandaag 2 keer 2 en halve minuten gewapt (t-zones gsm) staat bij de gespreksteller opeens op 2 uur?
vreemd? waar komt dat vandaan? Ik denk een bug maar nu weet ik niet meer hoeveel ik gebeld heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijs_a op 04-02-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gene die een nieuwe E700 hebben is de unlock code #*7337#. Post ff (als je het heb gdaan) als het gelukt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 15:31:
[...]

00000000

Dus 8x 0

Werkt die code alleen voor de T-mobile versie, of voor elke versie?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:31:
[...]

He, waar heb jij die datakabel vandaan?!?!??!
Ik ben al bij veel winkels langs geweest, bijna elke week, maar ze hebben hem nergens en niemand weet wanneer hij binnekomt. Kun je a.u.b. even zeggen waar je hem hebt gekocht.

ANTWOORD OP JE VRAAG:
Je moet even in de eerste post van dit topic kijken, daar staat een link naar Pims filemanager. Die moet je downloaden om foto's te versturen en ontvangen, een stukje verder naar beneden in diezelfde post staat nog een beschreven hoe dat filemanager werkt.
KABEL:
Ik heb hem bestelt bij www.activemobiles.com, het kan wel even duren voordat je hem binnen hebt, hij kost 9.85 pond, dat is 14 euro.

Vraag:
Helaas heb ik allang die PIMS&FILE manager, maar hij doet gewoon geen *** :(
Ik word er een beetje gek van. Wie kan me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah denk et wel ik heb een T-mobile en bij mij heeft ie gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03 12:45
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 17:39:
Voor de gene die een nieuwe E700 hebben is de unlock code #*7337#. Post ff (als je het heb gdaan) als het gelukt is. :)
aaargh heb ik hem net een paar dagen geleden laten unlocken voor 20 euro :(
nou mensen hopelijk lukt dit bij jullie maar ik kan het helaas niet meer testen.
ach ik heb wel een jaar garatie bij gsmdokter dus is dat som geld toch nog ergens goed voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk uit met die unlockcode, op telecomvergelijker heeft iemand gepost dat zijn toestel het helemaal niet meer doet. De code staat op howardforums. Lees dus eerst de posts daar goed, voordat je je telefoon verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 18:03:
[...]

KABEL:
Ik heb hem bestelt bij www.activemobiles.com, het kan wel even duren voordat je hem binnen hebt, hij kost 9.85 pond, dat is 14 euro.

Vraag:
Helaas heb ik allang die PIMS&FILE manager, maar hij doet gewoon geen *** :(
Ik word er een beetje gek van. Wie kan me helpen??
Wat raar dat hij het niet doet. Is het wel een echte datakabel, of alleen een kabel om je E700 op te laden in een USB-poort. Die 14 euro is ook wel goedkoop voor zo'n kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die !@#$%^&* data kabel ook bij active mobiles bestelt en krijg hem ook niet aan de praat. :'( Wie ken me helpe. Ik sta open voor iedere suggestie. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm volgens mij werkt het idd! Hm ff kijken wat er nu allemaal gebeurd is. volgensmij zijn al mn instellingen enzo weg, maar heb wel t idee dat ie nu ge-unlocked is!!!

-- later --

Ik heb net ff gekeken in mn testmenu en de simlockstatus staat idd op 00000 00000 en die was eerst iets van 001000 000001 ofzo. Thuis nog ff andere sim erin doen en nou meer bevestiging heb k nie nodig.

haha lache dat t met zo'n simpele code kan :).

Tnx G,

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LO allemaal,

Weet iemand wat de puk-code2 dan is van de e700?!. IK heb een orange abo.

Greetz VleeGske.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Gj, hoe heb jij het pcies gdaan dan...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 13:34:
Hey Gj, hoe heb jij het pcies gdaan dan...??
Gewoon die code intoetsen. Werkt hij bij jou zelf niet dan?? Hm het zou ook kunnen dat ik *#7337# heb gedaan ipv #*7337# zoals jij zei, maar dat weet ik niet zeker. En ik ga het niet nog eens doen, want moet ik weet alle instellingen terug zetten :). Ik heb de t-mobile versie trouwens. softwareversie: E70BOWK2

Maar nog van harte bedankt, scheelt weer 20 euro! Tnx.

Hier nog een paar leuke codes om mee te spelen:

*#8999*8378# [All in one Code]
*#4777*8665# [GPSR Tool]
*#8999*523# [LCD Brightness]
*#8999*3825523# [External Display]
*#8999*377# [Errors]
#*5737425# [JAVA Something{I choose 2 and it chrashed}]
*#2255# [Call List]
*#7465625# [ [Sxxxk] Test?]
*#8999*8376263# [Phone Info]
#*6420# [Mic Off]
#*6421# [Mic On]
#*6422# [Mic Data?]
#*6428# [Mic Measurement]
#*536961# [Java Status Code]
#*536962# [Java Status Code]
#*536963# [Java Status Code]
#*53696# [Java Status Code]
#*5663351# [Phone Model]
#*5663352# [Java Model]
#*566335# [WAP Model ID]

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
wel grappig die unlockcode!
werkt ook gewoon met de Samsung X100 die uit een prepay pakket van Orange komt, toestel accepteert nu iedere simkaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook midi filetjes laten trillen ????
mmf is al gelukt maar midi not yet :(

en bij dat vl.... programmatje kan je ook iets met leds doen ???
wat kan je hiermee doen ???
kan namelijk geen japans :*)

hopelijk een antw op mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 05 februari 2004 @ 15:34:
wel grappig die unlockcode!
werkt ook gewoon met de Samsung X100 die uit een prepay pakket van Orange komt, toestel accepteert nu iedere simkaart :P
ja wel beter :D. Maarre was t nou #*7337# of *#7337# :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel grappig die unlock code, maar kun je nu ook al die T-mobile troep eruit krijgen? Dat zal helemaal fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:02:
wel grappig die unlock code, maar kun je nu ook al die T-mobile troep eruit krijgen? Dat zal helemaal fijn zijn :)
daar zal je denk ik nieuwe firmware in je foon moete proppen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 15:37:
kan je ook midi filetjes laten trillen ????
mmf is al gelukt maar midi not yet :(

en bij dat vl.... programmatje kan je ook iets met leds doen ???
wat kan je hiermee doen ???
kan namelijk geen japans :*)

hopelijk een antw op mijn vraag ;)
weet niemand dit ofzo want niemand reageerd jammer genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gangsters........
Hoe is het allemaal??
Kan iemand mij de wegwijs maken naar ik een programma kan downloaden om van mijn fotootjes animated GIFJES kan maken??
Zou wel te gek zijn....
Deze gozer hoort het wel }:O :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vraagje over dat bowling spelletje............ :+

ik was een tijdje bezig en toen drukte ik een of andere toetsencombi en toen ging het spel opeens veel sneller........wel beter dan dat irri standaard slow-mp spelen :Z .

Maar nu weet ik dus niet meer hoe ik dat deed...... 8)7 Iemand?

Ik heb ook een t-mobile geval en heb m ook verzekerd. Als ik daadwerkelijk die unlock code doe en het werkt en over een tijdje is er wat met mn telefoon.......ben ik dan nog verzekerd? want unlocken zonder toestemming van de verkoper is toch verboden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Beste bezoeker van www.prijzenstunters.nl

Bijgaand even een update van de vorderingen ivm de Samsung datakabel.

Momenteel zijn de eerste testen gedaan met de seriele datakabel.

Het werkte op zich goed, echter met de grotere bestanden waren er nog wat problemen.

Hier wordt momenteel nog hard aan gewerkt….

Echter de vorderingen zijn er wel, ondanks dat het allemaal veel langer duurt dan we in eerste instantie dachten.

We zullen u nog 1 e-mail sturen zodra we een verwachte leverdatum hebben van een 100% goede kabel.

Dan wordt ook de besteloptie op onze website www.prijzenstunters.nl weer aangezet.

We hopen u spoedig weer te kunnen mailen wanneer de datakabels worden verwacht.

Met vriendelijke groet,

www.prijzenstunters.nl

E-mail: verkoop@prijzenstunters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:44:
Vraag 1:
is het mogelijk om in je actielijst een afspraak te zetten, en die dan ZONDER geluid te laten waarschuwen.. dus dat je alleen in je extern / intern display constant of gedurende enkele minuten een waarschuwing ziet...???

Vraag 2:
wanneer wordt een actiepunt als 'afgehandeld' aangeduid...??? ik heb het alarm laten afgaan, bekeken, maar als ik hem dan nog een keer bekijk staat ie nog steeds als niet afgehandeld :S:S (staat onderaan als je je afspraak oid bekijkt!)

iemand een idee...?? _/-\o_ thx alvast :X
ik heb de vragen iets simpeler gemaakt... weet al iemand iets... zou ik erg blij mee zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke t werkt dan eindelijk :).

Infrarood adapter gekocht.

Ik kan nu:

- adressen, notities etc. downloaden
- smsje downloaden
- afbeeldingen downloaden... misschien uploaden
- en vast ook wel ringtones erop zetten.

Hm.. was dat eigenlijk wel 70 euro waard vraag k me nu af :p. Wat kan er nog meer? Of moet je dan andere software hebben dan dat EasyStudio?

Greetz G.

p.s. en nee seasaro niemand weet t :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen, ik ben zo blij!
Ik heb mijn foto's op m'n computer, m'n telefoonnummers ook en last but not least: ik heb een TEGELIJK trillende beltoon, zelf gemaakt ook nog!
Jaja, mijn dag is helemaal goed. Ik heb namelijk de MA-620 infrarood-kabel gekocht en hij werkt helemaal PERFECT! Ik heb nu alles wat ik wilde, namelijk communicatie met mn computer en met die trillende beltoon ben ik bijzonder blij. Dus waarom willen jullie allemaal zo'n datakabel als dit ding perfect werkt en nogal wat makkelijker te krijgen is..?
Nou, hopelijk gaan meer mensen dit ding kopen want het is een absolute aanrader.
Heel veel groetjes van een blije ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk een lock op de telefoon te zetten terwijl ie aanstaat? Dus dat ie bijvoorbeeld na 1 minuut automatisch gelockt wordt en je hem dan weer kunt unlocken met je PIN/Phonelock code. Of desnoods handmatig locken..

Met mijn oude Siemens S45i kon dit wel, op deze telefoon kan ik het niet vinden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 21:09:
p.s. en nee seasaro niemand weet t :Y)
ik blijf hopen ;) _/-\o_
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 22:19:
Dus waarom willen jullie allemaal zo'n datakabel als dit ding perfect werkt en nogal wat makkelijker te krijgen is..?
Nou, hopelijk gaan meer mensen dit ding kopen want het is een absolute aanrader.
1. omdat het schijnt dat je met datakabel ook firmware kan upgraden... en met infrarood niet...
2. omdat een IrDA +/- 70 euri kost en een datakabel van de 15 tot 40 euri...

ik denk dus daarom niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik geloof dat de e710 inmiddels bij de meeste vodafone citipoints verkrijgbaar is. vanavond maar eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 22:28:
Is het ook mogelijk een lock op de telefoon te zetten terwijl ie aanstaat? Dus dat ie bijvoorbeeld na 1 minuut automatisch gelockt wordt en je hem dan weer kunt unlocken met je PIN/Phonelock code. Of desnoods handmatig locken..

Met mijn oude Siemens S45i kon dit wel, op deze telefoon kan ik het niet vinden :(.
nope kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik raak een beetje uitgekeken op mn foon nu zo langzamerhand :p.

Als je nou wat kon doen aan t externe display of andere software of weet ik wat. Maarja, als je veel kan met een foontje wil je steeds meer. Het is en blijft ook maar een telefoon...

Maar als iemand nog iets leuks weet dat je kan doen, ik heb nu infra en alles :).

Greetz G.

@ceasero: 70 eurie is eigenlijk best veel jah :p. Maarja kan nu wel contact leggen iig met mn foon en daar ging t om.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

je zou er mee kunnen phonewerpen, tegen een muur ofzo, en dan kijken of je hem weer aan de praat krijgt..

tblijft zoals je zegt een phone he, alweer tijd voor een nieuwe mischien?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op 06 februari 2004 @ 11:47:
je zou er mee kunnen phonewerpen, tegen een muur ofzo, en dan kijken of je hem weer aan de praat krijgt..

tblijft zoals je zegt een phone he, alweer tijd voor een nieuwe mischien?
hm heb hem pas een week :(...

hahahaha :D. Nou hij is verzekerd en ik zat er idd over te denken om hem over een tijdje eens van een mega lange trap af te late flikkeren. gehehe dat zou wel cool zijn. Ff een howto van maken en je bent weer de man ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:45:
Maar als iemand nog iets leuks weet dat je kan doen, ik heb nu infra en alles :).
Ja, als je een datakabel had kon je eigen firmware gaan maken ;)

Iemand hier zei toch dat hij een datakabel had gekocht bij de Phonehouse ?
Ik was langs geweest en ze hadden helemaal niks :'(
ik wacht wel op die kabel van prijzenstunter dies lekker cheap en paar weken langer wachten is ook niet zo erg als je al 2 maanden wacht.

ps: volgende keer wel een phone met BT hoor }:O

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessss ik heb eindelijk een infrarood kabeltje werkt perfect met file manager..

voor 40 eurie heb ik het mooi voor mekaar hhehehe (de verkoper zei 60 euro bij de kassa bleek dit 39 te zijn) hahahaha.

bij Media Markt...

Ciao O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 13:12:

voor 40 eurie heb ik het mooi voor mekaar hhehehe (de verkoper zei 60 euro bij de kassa bleek dit 39 te zijn) hahahaha.

bij Media Markt...

Ciao O-)
hm, heb ik wel een dure :(. Van sitecom. Maarja meteen een goeie weet je zeker dat t voor meer dingen werrekt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 22:48:
[...]

ik blijf hopen ;) _/-\o_

[...]

1. omdat het schijnt dat je met datakabel ook firmware kan upgraden... en met infrarood niet...
2. omdat een IrDA +/- 70 euri kost en een datakabel van de 15 tot 40 euri...

ik denk dus daarom niet B)
Hm, dat van die firmware kan wel, weet ik eigenlijk niet... ik heb 'm voor 50 euro gekocht.. is misschien iets meer, maar hij is tenminste wel te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firmware via infra is niet mogenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het a iemand opgevallen dat in easy studio de oproepenlijst niet op datum te sorteren is? Hij sorteerd dan op de dag zeg maar iov datum dus 30-3 komt voor 29-4 maar ook voor 28-1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 15:31:
[...]

00000000

Dus 8x 0

Zondagskindje schreef op 04 februari 2004 @ 17:46:
[...]

Werkt die code alleen voor de T-mobile versie, of voor elke versie?
Iemand :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je dat niet gewoon ff proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 14:01:
Hm, dat van die firmware kan wel, weet ik eigenlijk niet... ik heb 'm voor 50 euro gekocht.. is misschien iets meer, maar hij is tenminste wel te krijgen :P
hmzz, bij de Phonehouse in Haarlem hingen er ook nog een paar van die datakabels.. dus opzich ook goed te krijgen... maar je hebt idd wel gelijk dat er makkelijker aan IrDA te komen is dan aan (goede) datakabel... maar als je hem vind ben je wel ff erg blij :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn datakabel werkt nog steeds niet 8)7 , ik word er helemaal gek van, ik weet echt niet wat ik fout doe. Ik doe alles wat er in de startpost staat. Maar hij legt gewoon helemaal geen conectie, windows reageert niet helemaal niks...
Ik heb hem bestelt bij activemobiles. Hij is compatible met de s500 en dat is goed.
Weet iemand iets??? kzal zeer dankbaarzijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 19:36:
Mijn datakabel werkt nog steeds niet 8)7 , ik word er helemaal gek van, ik weet echt niet wat ik fout doe. Ik doe alles wat er in de startpost staat. Maar hij legt gewoon helemaal geen conectie, windows reageert niet helemaal niks...
Ik heb hem bestelt bij activemobiles. Hij is compatible met de s500 en dat is goed.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat ik ook doe, hij doet helemaal niks. Een handige collega van me heeft met behulp van wat schema's op het internet de kabel aangepast maar dit mocht ook niet baten. Weet iemand misschien een goed schema te vinden ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 19:36:
als ie niet werkt lijkt het mij toch echt zeer lastig om een kabel (!) werkend te krijgen....... denk dat je toch echt verkeerde hebt... :'( hij moet toch echt nummer PCB133LBE hebben... anders ben ik bang dat jullie genaaid :X zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist geprobeerd om mijn E700 te connecten met mijn pc het is zo eentje van t-mobile en ik heb een usb to fast irda adapter van sitecom cennectivity.

maar als ik de software (easystudio) opstart en probeer om irda te selecteren kan ik alleen kiezen uit com1 en com2 hoe kan ik irda kiezen

weet iemand dat als je een antwoord weet kan je het dan naar mij mailen tus92@hotmail.com je zal me er een groot plezier mee doen alvast bedankt....... _/-\o_

mijn computer vind wel de telefoon want hij zegt samsung shg-E700 gevonden dus het probleem is echt de instellingen van de software geloof ik..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb nog een vraagie, Ik heb die code nu mooi ingetoetst en hijs nu wel mooi geunlocked :) , mare hoe krijg ik men wap en gprs dingen terug want nu kank nie meer interntette. (scheeld btw wel veel gled 8)7 ) mare zou iemand dat ff kunnen posten...?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt op elke versie lees de handleiding maar eens door. IK heb simlock vrij en daarbei debitel werkt ook dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Ik heb de handleiding doorgespit maar wat ik niet kan vinden is:

Hoe ik het automatisch opnemen uitzet met het openen van het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cai schreef op 07 februari 2004 @ 18:00:
Ik heb de handleiding doorgespit maar wat ik niet kan vinden is:

Hoe ik het automatisch opnemen uitzet met het openen van het klepje.
kan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een vraag....

Ik heb men Mooie, goddelijke, onweerstaanbare, gigantisch gave - E700 _/-\o_ _/-\o_ , net geunlocked met die OHH zo handige code. Maar nu hebk duzz al die, OHH zooi mooie, wap/gprs profielen nie meer. Weet een OHH Zoh handig persoon hoe ik deze dingen weer kan terug krijgen... _/-\o_

Want, ik wil weer internetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 20:06:
Hey ik heb een vraag....

Ik heb men Mooie, goddelijke, onweerstaanbare, gigantisch gave - E700 _/-\o_ _/-\o_ , net geunlocked met die OHH zo handige code. Maar nu hebk duzz al die, OHH zooi mooie, wap/gprs profielen nie meer. Weet een OHH Zoh handig persoon hoe ik deze dingen weer kan terug krijgen... _/-\o_

Want, ik wil weer internetten 8)7
Misschien niet onverstandig om even te vermelden om welke provider het gaat ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een datakabel die dus egt niet werkt!! Hij was niet zo duur (14 eur) maar wel compatible met de s500. Vinden jullie dat het nu zonden is om een infrarood adapter voor 40 eur te kopen ( MA-620 )??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet bij welke telefoon maatschappij je bent aangesloten, maar hier zijn de instellingen voor T Mobile.

Heb je een GSM telefoon, dan gebruik je de volgende instellingen:

GSM telefoon

Instellingen Gegevens
Profiel Naam (Naam Proxy) t-zones GSM
Homepage (URL, startpagina) http://www.t-zones.nl/
Inbelnummer +31624000927
Gebruikersnaam 316 met daarachter de laatste 8 cijfers van je mobiele nummer
Wachtwoord 6-cijferig persoonlijke password
IP-adres 010.010.010.010
Data bel type ISDN (v.110 non-tran) / Digitaal
Baud rate (data call speed) 9600
Poort 9201
Timeout 240
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!)

Heb je een GPRS telefoon, dan gebruik je de volgende instellingen:

GPRS telefoon

Instellingen Gegevens
Profiel Naam (Naam Proxy) t-zones GPRS
Homepage (URL, startpagina) http://www.t-zones.nl/
IP-adres 010.010.010.010 (of 10.10.10.10)
Gebruikersnaam 316 met daarachter de laatste 8 cijfers van je mobiele nummer
Password 6-cijferig persoonlijke password
APN (GPRS access point) wap
GPRS connection when available
Response timer 300 (5 minuten)
Timeout 300 (5 minuten)
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-MOBILE!! _/-\o_ , k thanx btw

Greeetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er niks van:

vorige week werkte easy studio nog prima met m'n infrarood adapter, kon netjes foto's overzetten, vandaag blijft ie "offline", wat ik ook probeer, de computer herkent de telefoon meteen, dus er is wel een infraroodconnectie, maar easystudio geeft aan dat de poort niet werkt en ik moet switchen naar online (maar die optie is nergens te vinden in easystudio)
heb alles al opnieuw geinstalleerd (easy studio, drivers, enz), computer herstart, maar geen connectie...

weet iemand raad? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat infrarood nog wel op je telefoontje aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 20:28:
T-MOBILE!! _/-\o_ , k thanx btw

Greeetz
Hoi, Flapkrol :*)
Is het nu gelukt met je WAP INSTELLINGEN?
Heb je de WAP gegevens die ik heb gepost nu kunnen invoeren in je telefoon?
Er van uitgaande dat je een klant van T-Mobile bent.
Zo ja dan zijn er nu twee mogelijkheden om gebruik te kunnen maken van het internet.

1: Via GPRS
2: Via je BEL TE GOED

LET OP, HET MAAKT WEL DEGELIJK UIT VIA WELKE OPTIE JE HET INTERNET OPGAAT.

Wil je alleen via GSM ( wap, beltegoed ) bellen doe dan dit.
De keuze om via je bel te goed te kunnen internetten moet je dan nog wel even vast leggen in het menu, met een Samsung E700 TELEFOON doe je het volgende. KIES MENU 2 DOWNLOADS, 6 INTERNET, 5 WAP PROFIEL, KIES DAN VOOR HET JUISTE PROFIEL, DAARNA KIES JE NUMMER 5 DRAGER: kies dan alleen voor GSM.

GPRS Is dan wel vele malen sneller dan WAP ( plus dat je alleen betaald voor het opgevraagde artikel, spel, beltoon, etc) het maakt dus niet meer uit hoelang je nog online bent, maar daar betaal je dan ook naar.
WAP is dan wel langzamer, maar weer vele malen goedkoper als je er goed gebruik van maakt.
Greetingz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:20:
kan je dat niet gewoon ff proberen?
Dat heb ik gedaan.
Ik voer 8x0 in, vervolgens vraagtie de nieuwe PUK2 code. het maakt niet uit wat ik dan invoer want hij geeft steeds aan dat de code niet juist is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 22:19:
ik snap er niks van:

vorige week werkte easy studio nog prima met m'n infrarood adapter, kon netjes foto's overzetten, vandaag blijft ie "offline", wat ik ook probeer, de computer herkent de telefoon meteen, dus er is wel een infraroodconnectie, maar easystudio geeft aan dat de poort niet werkt en ik moet switchen naar online (maar die optie is nergens te vinden in easystudio)
heb alles al opnieuw geinstalleerd (easy studio, drivers, enz), computer herstart, maar geen connectie...

weet iemand raad? alvast bedankt!
Moet je naast easystudio dan nog drivers instaleren, of bedoel je gewoon pims&filme manager??
En zo ja, waar haal je dan die drivers vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog nieuwe/vette spelletjes getest voor de e700? die uit de startpost heb ik allemaal al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessss ik heb eindelijk een infrarood kabeltje
lol 8)7

gebakken lucht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge, ik zit hier toch een partij te klooien! Ik heb de Sweex Irda op Windows98se gegooid. Nu wil easy studio niet installeren, ik kom maar niet voorbij dit scherm, lijkt wel of er iets vastloopt, of vergeet ik nou iets heel simpels!?:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17327/full.jpg

P.S. Hebben jullie rechtsonderaan in de tray staan dat de Irda adapter actief is oid!? Ik niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Media Markt...

Ciao O-)
Wat is het type, en welke mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 13:08:
Sjonge, ik zit hier toch een partij te klooien! Ik heb de Sweex Irda op Windows98se gegooid. Nu wil easy studio niet installeren, ik kom maar niet voorbij dit scherm, lijkt wel of er iets vastloopt, of vergeet ik nou iets heel simpels!?:

P.S. Hebben jullie rechtsonderaan in de tray staan dat de Irda adapter actief is oid!? Ik niet namelijk.
waar heb je deze sweex irda gekocht? En voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je die standaard ringtones kan wijzigen of verwijderen want ik wil voor verschillende personen mijn eigen ringtones erin zetten maar kan alleen maar de keuze maken uit die standaard dingen.

weet iemand een maniertje????
voor de rest moet ik zeggen dat ik heel erg moet wennen aan die tel hahaha\
ciao alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

[afbeelding]
Wat gebeurt er als je de PIMS & File Manager setup handmatig start?
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 16:07:
Weet iemand hoe je die standaard ringtones kan wijzigen of verwijderen want ik wil voor verschillende personen mijn eigen ringtones erin zetten maar kan alleen maar de keuze maken uit die standaard dingen.
Ringtones verwijderen staat gewoon in de handleiding (hint: het menu Downloads / Funbox). Je kan ringtones downloaden via WAP of je kan met infrarood of een datakabel via je PC ringtones op je telefoon zetten. Zie de startpost voor links naar sites met ringtones en zoals ook in de startpost staat kan je geen eigen ringtones aan personen toewijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met een probleempje.
Weet iemand hoe je de ringtones die op je gsm staan (die via wap binnengehaald zijn) er af kunt halen om er zo vibratie aan toe te voegen.
Telkens als ik dit probeer krijg ik de melding DRM bestand ophalen niet mogelijk.
Of is er een site waar ik ringtones zoals sensation, cafe del mar, das boot etc. kan downloaden. Maakt niet uit welk formaat mmf, rtttl ofzo, wel gratis natuurlijk.
Die russische site staan namelijk alleen maar tv tunes enzo op, maar net allemaal niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 17:01:
Ik zit ook met een probleempje.
Weet iemand hoe je de ringtones die op je gsm staan (die via wap binnengehaald zijn) er af kunt halen om er zo vibratie aan toe te voegen.
Telkens als ik dit probeer krijg ik de melding DRM bestand ophalen niet mogelijk.
Of is er een site waar ik ringtones zoals sensation, cafe del mar, das boot etc. kan downloaden. Maakt niet uit welk formaat mmf, rtttl ofzo, wel gratis natuurlijk.
Die russische site staan namelijk alleen maar tv tunes enzo op, maar net allemaal niet wat ik zoek.
ik kan gewoon via infrarood dingen die ik heb gedownl via wap enz naar mijn pc laden via dat programma pimps & ...... en dan kan je via dat vl.... proggie tril toevoegen, en hup weer terug naar de telefoon laden en KLAAR :)

maar weet iemand hoe ik midi filetjes kan laten trillen ???
en bij dat vl.... proggie staat iets van leds ??? wat kan je hiermee doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat veel mensen dure oplossingen verzinnen voor dingen die ook goedkoop op te lossen zijn en goedkope oplossingen proberen terwijl je na kunt gaan dat het niet gaat lukken. Hier mee doel ik op:

IR adaptor = IR adaptor en dan toch gewoon een dure hale voor 40 of soms zelfs 60 EurO niet Eurie. Terwijl een simpele google search je bij 2 fast4ucomputers.nl brengt (via kelko prijsverg. site) waar je ze voor 20 eurO kunt krijgen (deze heb ik, werkt prima)

Er staat duidelijk in de startpost dat de goedkope kabels niet werken en toch gaan mensen "goedkope" kabels van adere versies halen die proberen aan te passen terwijl er nog geen firmware is, dus al zou hem werkend krijgen voor 20 euro (wat je toch niet lukt, is namelijk al ik weet neit hoe vaak hier gezet dat het niet gelukt is bij mensen...) dan heb je met een hoop minder moeite gewoon een IR adaptor die het zelfde kan....

Beetje off topic misschien, maar moest het ff kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Gedaan, tot zover geen probs tegengekomen (gisterochtend geunlocked) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 19:46:
Het valt mij op dat veel mensen dure oplossingen verzinnen voor dingen die ook goedkoop op te lossen zijn en goedkope oplossingen proberen terwijl je na kunt gaan dat het niet gaat lukken. Hier mee doel ik op:

IR adaptor = IR adaptor en dan toch gewoon een dure hale voor 40 of soms zelfs 60 EurO niet Eurie. Terwijl een simpele google search je bij 2 fast4ucomputers.nl brengt (via kelko prijsverg. site) waar je ze voor 20 eurO kunt krijgen (deze heb ik, werkt prima)
Op die site voor die IR adaptor staat dat hij niet met xp kan, athans er staat niet bij vermeld dat hij er mee werkt of niet mee werkt. Welk windows "type" heb jij dan? IK heb xp en vaag me dus af of dat dan werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de Sweex usb IrDA Converter voor 40 Euro, ook te halen bij de Media Markt idd, maar ik krijg dat ding jammer genoeg niet aan de praat. Installatie loopt "vast". Zowel op een win98 als op een xp machine.

Die Easy Studio heb ik nu wel (gedeeltelijk) geinstalleerd, ik zat te klooien met Winzip omdat de unzipped files dezelfde namen hebben (voor pims & files manager, internet acces, image editor enzo). Nu heb ik alleen de pims & file manager files uit wipzip gehaald en geinsyalleerd.

Bij iedereen doet die converter het gewoon :mad:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 22:44:
Ik heb gewoon de Sweex usb IrDA Converter voor 40 Euro, ook te halen bij de Media Markt idd, maar ik krijg dat ding jammer genoeg niet aan de praat. Installatie loopt "vast". Zowel op een win98 als op een xp machine.

Bij iedereen doet die converter het gewoon :mad:
Waar heb je hem gehaadl voor 40 eur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 22:46:
[...]

schrijft hij niet echt TE duidelijk dat ie hem bij de Media Markt gekocht heeft... of zie ik dat nou verkeerd... |:(

anders is het voor mij toch heel hoog tijd voor vakantie... als ik dit al niet meer snap :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chi5
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Inbox4me schreef op 08 februari 2004 @ 20:18:
[...]

Gedaan, tot zover geen probs tegengekomen (gisterochtend geunlocked) _/-\o_
Ben je al je nummers/contactpersonen kwijt als je die code uitvoert? En hoe zit het met de gemaakt foto's en de gedownloade ringtones?? En blijven die irritante T-mobile menu's (T-mobile ringtones, opstartscherm etc. etc.) ook nog erin zitten of zijn die verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

chi5 schreef op 08 februari 2004 @ 23:30:
[...]

Ben je al je nummers/contactpersonen kwijt als je die code uitvoert? En hoe zit het met de gemaakt foto's en de gedownloade ringtones?? En blijven die irritante T-mobile menu's (T-mobile ringtones, opstartscherm etc. etc.) ook nog erin zitten of zijn die verdwenen?
Nummers/contactpersonen hou je, gemaakte foto's ook, had nog geen ringtones gedownload dus geen id, T-mobile meuk blijft zitten (:()

Maar aangezien je foto's bewaard blijven, ga ik ervan uit dat ringtones etc ook blijven staan.

Je instellingen (display, volume ringtone, achtergrond) worden terug gezet naar standaard :)

BTW: ik geloof dat het unlocken fout kán gaan, althans er was iemand op het forum die met dat bericht kwam :?

[ Voor 10% gewijzigd door Inbox4me op 08-02-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

[afbeelding]

Dubbelklik op Pims, één keer klikken werkt niet, had ik ook, lijkt of tie hangt, maar hard rammen op PIMS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik heb via m'n stage zo'n IR adaper gekocht voor EUR 16. Dit is wel inkoopsprijs maar ik snap niet dat mensen er 60 euro voor neer tellen, dan heb je naar mijn mening toch wel iets in je ogen zitten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 22:46:
[...]

bij de MM :O in Enschede 40 eurie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Is er een mogelijkheid om iemand "af te drukken" als je gebeld wordt...
Dus dat je niet het klepje open hoeft te doen om eerst op te nemen en dan af te drukken?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdrianP schreef op 09 februari 2004 @ 11:13:
Is er een mogelijkheid om iemand "af te drukken" als je gebeld wordt...
Dus dat je niet het klepje open hoeft te doen om eerst op te nemen en dan af te drukken?
Met de toetsen op de zijkant kan je iemand weigeren, niet de fotoknop maar die andere. Wel ff inhoude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
De geluid knop (harder, zachter) inhouden?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdrianP schreef op 09 februari 2004 @ 11:43:
De geluid knop (harder, zachter) inhouden?
Ja, succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN?!?! Ik wil eventjuhs advies :P . Welke radan jullie aan:
De Sweex Irda converter
of
De MA-620??
Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 12:59:
MENSEN?!?! Ik wil eventjuhs advies :P . Welke radan jullie aan:
De Sweex Irda converter
of
De MA-620??
Dank u.
Irda is irda dus gewoon voor de cheapste gaan :)

BV:

http://www.maxpert.nl/p891.html
http://www.2fast4ucompute...iocontrollers/134050.html

Opsturen is wel dure grap dus als je in de buurt woont heb je geluk.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaccoswinkels schreef op 09 februari 2004 @ 11:00:
Ik heb via m'n stage zo'n IR adaper gekocht voor EUR 16. Dit is wel inkoopsprijs maar ik snap niet dat mensen er 60 euro voor neer tellen, dan heb je naar mijn mening toch wel iets in je ogen zitten :Z
waarom zitten hier toch allemaal van die arme sloebers die zo'n moeite hebben met 30 euro meer of minder. In t weekend zuip je toch ook zo voor 100 euro weg, waarom zo moeilijk doen dan? Beetje kinderachtig. Please stop ff met het posten van prijsvergelijkingen :'(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.