Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:19:
hebben jullie dat ook als het een beetje donker is, dat je dan allemaal zwarte strepen door je beeld hebt, als je fotos maakt?

Of gewoon standaard, ik hoorde ook zoiets als hardwarefout oid.
Ja klopt heb ik ook als je nachtstand aanzet is het wel minder!!!
Weet iemand of je dat irritante geluid uit kunt zetten als je een foto maakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je dat irritante geluid uit kunt zetten als je een foto maakt??
Als je het eerste stukje leest dan zie je dit duidelijk beschreven staan.

Greetz G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Kan iemand me vertellen om het mogelijk is om ontvangen gifjes via mms als achtergrond in te stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het nou goed dat je twee mogelijkheden heb: datakabel (waar zowat niet aan te komen is) en IrDA? Hebben deze bijde exact de zelfde mogelijkheden? Of kan je met een datakabel meer?

Weet niemand dit zo ff snel? Ik wou heb anders straks gaan kopen ;)...

Greets G.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat het buitenste display zo snel krast? Ik heb 'm nu bijna een week (alleen in jaszak gehad zonder sleutels) en ik zie al een klein dof plekje verschijnen. Ik word er best chagerijnig van.

Zijn er ergens screenprotectors te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:42:
Hebben jullie ook dat het buitenste display zo snel krast? Ik heb 'm nu bijna een week (alleen in jaszak gehad zonder sleutels) en ik zie al een klein dof plekje verschijnen. Ik word er best chagerijnig van.

Zijn er ergens screenprotectors te krijgen?
ja krast idd erg snel. Maar ik neem aan dat je hem ook verzekerd heb, dus over een tijdje gooi je hem ff van de trap af en ga je een nieuwe hale ;).

Je hebt wel van die polijst'pasta' dan mag nog wel eens helpen, maar zolang je gen hoesje of iets gebruikt zal je dit altijd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03 12:45
het is mij vandaag opgevallen, toen ik een zelfopname wilde maken met het klepje open en ik het scherm zo hield dat ik mijn toetsen net kon zien, dat mijn schermpje 1 milimeter of iets minder shuin staat :(
het zorgt (nog) niet voor problemen, maar ik nu ik het weet erger ik me hieraan kapot :'(

maar willen jullie even kijken of jullie dat ook hebben want dan ga ik geloven dat een kleine onnauwkeurigheidtje is want ik heb hem net 2 weekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kun je nou niet meer met ifrarood versturen naar een andere gsm met infrarood als een telefoonnummer.

OH ja ik heb mij gsm niet verzekerd 4 of 5 euro per maand (voor minder geld krijg je vaak geen nieuwe of heb je nog niks aan) vind ik een beetje duur. Neem over 2 jaar toch een nieuwe. En ik heb abo als er iets gebeurt kun je heel goedkoop nog een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:20:
Maar kun je nou niet meer met ifrarood versturen naar een andere gsm met infrarood als een telefoonnummer.
<knip>
Lieve Stan,

Ik was van plan heeel boos te worden, maar ik heb dit maar niet gedaan.
Lees eens onderaan in deze post: Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3"

Ik zie dat je Havo doet, dus ik neem aan dat je niet zo achterlijk bent als je je hier nu voor doet en zelf kan bedenken wat wel en niet kan met je telefoon.

Groeten,

GloriX

P.S. kijk ook eens in de handleiding die je bij deze telefoon gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een kras op mn e700 eg klote!!!!!!!!!
Wat zijn screenprotectors en waar kan je ze halen????????
ik heb ook een hoestje maar dan is ie sjo groot en irritant.......
Kun je ook doorzichtig klevende kaftpapier op het stukje display plakken?? is dat verstandig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:58:
Kun je ook doorzichtig klevende kaftpapier op het stukje display plakken?? is dat verstandig???
Nadat je het woordenboek Engels uit de boekenkast hebt gehaald, haal dan gelijk het woordenboek Nederlands eruit.... :/

Oh ja, kijk hier even:
Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou je ............. ........ ........... !!!!!!!!!!
ps. waar kun je ze halen????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan ik NERGENS wap sites vinden met ringtones.. (die gratis zijn én vibrate hebben)....??? :( :( :(

Heeft iemand plzz wat leuke links, want IrDA en kabel werken niet... |:(

op howardforums staan zoooooveel zip bestandjes (uitgepakt dus mmf) maar daar heb ik dus geen *** aan... :X

en op ranova werken de mmf bij mij niet (fout bij downloaden)...

dus als iemand een wapsite weet: SUPER bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:50:
waarom kan ik NERGENS wap sites vinden met ringtones.. (die gratis zijn én vibrate hebben)....??? :( :( :(

Heeft iemand plzz wat leuke links, want IrDA en kabel werken niet... |:(

op howardforums staan zoooooveel zip bestandjes (uitgepakt dus mmf) maar daar heb ik dus geen *** aan... :X

en op ranova werken de mmf bij mij niet (fout bij downloaden)...

dus als iemand een wapsite weet: SUPER bedankt
*zucht, dowload die dingen bij Howardforums, voeg er vibratie aan toe (staat in de Faq) upload ze ergens of maak zelf een wabsite en upload ze (staat in de Faq) surf er naar toe en dowload ze (staat vast wel in de handleiding).

Stuur je telefoon anders maar naar mij op, doe ik het wel ff via irda voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:57:
[...]

*zucht, dowload die dingen bij Howardforums, voeg er vibratie aan toe (staat in de Faq) upload ze ergens of maak zelf een wabsite en upload ze (staat in de Faq) surf er naar toe en dowload ze (staat vast wel in de handleiding).

Stuur je telefoon anders maar naar mij op, doe ik het wel ff via irda voor je ;)
jah leuk.. maar er moeten toch wel genoeg mensen zijn die een wapsite hebben gemaakt en die de url ff hier kunnen zetten... _/-\o_

want ik weet zelf ook wel dat er op howardforums genoeg staan (waar btw al vibratie bij zit) (en die leds.. doen die het dan ook op e700...?? :?) maar daar het IK dus weinig aan (zonder IrDA en datakabel)...

want ik ga ook geen wap site maken.. kost me teveel geld om te testen of ie het doet (zo technisch ben ik niet) en tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:58:
Ik ben vanavond even 'Displex' gaan halen bij Halfords en ik moet zeggen dat het geweldig werkt. Het is van dat polijstspul en het werkt als volgt, randjes rondom display even afplakken, beetje spul erop en dan lang wrijven :)

Maar om nog een keer boenen te voorkomen, waar zijn die screenprotectors....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey even hee iets anders dan krasjes en geluidjes en andere bullshit. Weet iemand die zen telefoon minder dan een maand geleden heeft gekocht, hoe je deze kunt unlokken want die code van kidly werkt niet meer :(. maar weet iemand anders mayB hoe je het dan wel kunt doen.

En dan nog een vraag: in die handlijdingen van de E700 zie je op het front display zoon heel mooi iets staan en ik kan alleen maar een van "links naar rechts " of een "van rechts naar links" klokje met gegevens krijgen. Kun je deze ook nog veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog een vraag: in die handlijdingen van de E700 zie je op het front display zoon heel mooi iets staan en ik kan alleen maar een van "links naar rechts " of een "van rechts naar links" klokje met gegevens krijgen. Kun je deze ook nog veranderen??
Dat vraag ik me ook af, want ik denk dat je daar best leuke dingen mee kan doen. Zou er tenminste wel gaaf uitzien.

En al dat gepiep om een paar krasjes, zeker allemaal mensen die de hele dag met hun telefoon lopen te showen :p. Ik lig er niet wakker van, maar das persoonlijk.

Ok nog ff 1 echte vraag dan maar:

Die datakabels zijn echt nergens te vinden, dus denk ik dat ik een Infrar IDRA ofzo ga halen. Maar kan ik daar nou ook zoveel mee als met een datakabel?? Dus data (mms/sms) van mn telefoon halen, met van die programmaatjes in mn telefoon komen, andere firmware installeren?? Of moet je daar perse een datakabel voor hebben?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds met de vraag of je die irritante geluidjes als je een foto maakt niet uit kan zetten. Ik kom het in het begingedeelte niet vinden...

Pleasss Help me!!!??

er word ook vaar oven T- Mobile gepraat, is Orange niet goed????

greetzzz softy killah 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, helemala mee eens. Maar je hebt op al die showplaatjes van samsung zelf zoiets staan als een geluidsregel op je front display en IK WIL DAT OOK!! :9~ .

En dan nog iets je kunt bij al die nokia dingen een ander menu dlden. MayB kan dat ook wel voor de samsung :D. Misschien weet iemadn dat ook.

(ow wat handig zoon forum:P. Ben te lui om zelf uit te zoeken:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:45:
Ik zit nog steeds met de vraag of je die irritante geluidjes als je een foto maakt niet uit kan zetten. Ik kom het in het begingedeelte niet vinden...

Pleasss Help me!!!??

er word ook vaar oven T- Mobile gepraat, is Orange niet goed????

greetzzz softy killah 8)7
Hoe zet ik het geluid bij het maken van een foto uit?
Toets om te beginnen de volgende code in:

code:
1

*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Nu hoor je, wanneer je met de volumetoets aan de zijkant het volume op het laagste niveau (het blauwe blokje) zet, geen geluid meer bij het maken van een foto.

Neem a.u.b. contact met mij op, als je nog tips / aanmerkingen voor deze mini-FAQ hebt.

Dit staat toch echt duidelijk bij de FAQ op pagina 1 van dit forum... zelfs ik kon het vinden en het is me ook nog gelukt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej soft dan moet je ff nar het begin van dit deel gaan dan staat het er allemala uit gelegt. Maar hier komt het dan nog een x

Toets om te beginnen de volgende code in:

code:
1

*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Nu hoor je, wanneer je met de volumetoets aan de zijkant het volume op het laagste niveau (het blauwe blokje) zet, geen geluid meer bij het maken van een foto.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 goed oplettende lezers :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx allemaal!!!

ik met mijn slome kop.... Echt een vette phone verder..

greatzzz softy killah 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik heb de post gelezen welke datakabel je moet hebben, iig niet degene van de V-serie.

Welke tel er niet bij staat is de kabel van de T100. Hier kan ik nl aan komen omdat die tel gejat is, dus die persoon heeft een kabel zonder tel.

vraag:
Is de T100 kabel compatibel met de E700

*update

PCB037DBE = T100

PCB133LBE = E700

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Heeft iemand het getest of de kabel werkt.

Wat gebeurd er als je een verkeerde kabel gebruikt?

[ Voor 25% gewijzigd door Cai op 30-01-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd mijn E700 m.b.v. een A800 datakabel aan de comp te koppelen. er gebeurd niets ernstigs hij reageert gewoon niet. (doet het niet)

Greetzzz Softy Killah :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cai schreef op 30 januari 2004 @ 13:29:
Ik heb de post gelezen welke datakabel je moet hebben, iig niet degene van de V-serie.

Welke tel er niet bij staat is de kabel van de T100. Hier kan ik nl aan komen omdat die tel gejat is, dus die persoon heeft een kabel zonder tel.

vraag:
Is de T100 kabel compatibel met de E700

*update

PCB037DBE = T100

PCB133LBE = E700

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Heeft iemand het getest of de kabel werkt.

Wat gebeurd er als je een verkeerde kabel gebruikt?
Ik heb deze gister geprobeerd van een vriend: PCB037DBE = T100... mijn e700 begon op te laden :S:S maakte dus ook geen verbinding.. ga zometeen in stad even op zoek naar die andere... zal laten weten wat er gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Dan denk ik dat het toch verstandigste voor mij wordt om een infrarood station te kopen voor mijn vaste PC.

Dt ivm de toekomst, anders blijf je kabels kopen

Welke raden jullie aan, ook qua prijsklasse.

Degenie die ik gezien heb zin van MA en Sweex rond de 50€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:40:
hou je ............. ........ ........... !!!!!!!!!!
ps. waar kun je ze halen????????
bij de groentenboer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

2 vragen: slap me hard als ze al gesteld zijn

Heb de laptop van mn vriendin geleend met IR port, maar in welke map moet ik nu de bewegende achtergronden zetten.

1
Ik heb 3 mappen:
- Photos ( zelfgemaakte fotos)
- Images (das de map met de standaard stilstaande boutfoto's)
- Sounds ( jaja geluiden)

2
Die sites die genoemd worden voor gratis beltonen zijn top, alleen bij samsung en andere betaalsites hoor je ook stemmen door de tones die je (logisch) bij MIDI niet hoort, zijn er sites die gratis tones met stemmen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb het antwoord niet zo snel kunnen vinden maar als ik het adres intik van zo'n beltoon site en dan meteeen de volledige beltoon. Bijvoorbeeld:

http://akee.net/midi/kevin-lytle-turn-me-on.mid

en deze download ik staat ie meteen telefoon? Dit is gewoon gratis?!?!?!

Dat zou me 1,25per beltoon besparen als ik het via t-zones doe! Behalve dan de belminuten van het gebruik van wap (via t-mobile)

kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je betaalt idd wel voor het dataverkeer, maar voor de rest is het gratis.
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:46:
(ow wat handig zoon forum:P. Ben te lui om zelf uit te zoeken:P)
offtopic:
Daar is het forum dus niet voor bedoeld, zie o.a. Registratievoorwaarden en faq. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 30 januari 2004 @ 18:23:
Je betaalt idd wel voor het dataverkeer, maar voor de rest is het gratis.

[...]

offtopic:
Daar is het forum dus niet voor bedoeld, zie o.a. Registratievoorwaarden en faq. :P
Ja das onzin natuurlijk bij dit topic! 3 draden lang van zo'n 30 pagina's!!
veel succes dan:S
maar tnx voor t antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe dit kan? Mijn Melodieen zijn ineens extreem zacht terwijl de rest van de geluiden wel aardig kloppen, iemand enig idee hoe ik dit verander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beltoon volum, onder de geluidsinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik lees dit topic nu pas serieus, omdat ik ook een E700 heb..

Ten eerste wil ik toch iedereen vragen om AARDIG tegen elkaar te doen en niet zo op elkaar te kankeren.

Ten tweede : Lees de FAQ eerst ff, lees je manual en zoek, voor je een vraag stelt

Ten derde : Geen greetz, groeten oid onder je post

verder vet fijne phone. Wat me wel stoort is dat als je een sms typt en terug gaat naar het hoofdscherm, dat je bericht dan weg is. Bij mijn 6610 gebeurde dat niet en dat was wel handig om ff snel notities in op te slaan.

verder prima phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

correct... is idd irritant!!! weet nog niet of je smsje ook weg is als je aan het typen bent en dan gebeld wordt.. zou helemaal KUT zijn.. maja

vandaag datakabel gekocht bij Phonehouse, 40 euri _/-\o_ (dus koop niks bij tfortelecom, is allemaal veel duurder!!! :( ) en werkt super... erg handig!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

1
Hoe upload ik bewegende achtergronden(welke map)

2
Hoe zet ik uit dat als je het klepje opent dat er automatisch opgenomen word(was voorheen actief klepje uitschakelen)

3
Ik las hier dat je groepen kunt toekennen bij je contacten(aparte geluiden, iconen etc). Hoe doe je dat

Ik heb nu zowel mensen opgeslagen op SIM als op Telefoon, loop te scrollen door de opties maar kan het echt niet vinden.

4
Die sites die genoemd worden voor gratis beltonen zijn top, alleen bij samsung en andere betaalsites hoor je ook stemmen door de tones die je (logisch) bij MIDI niet hoort, zijn er sites die gratis tones met stemmen hebben?

5
Hoe verwijder ik melodieën?

k heb al een eigen webserver en zal als ik wat meer tijd krijg een Free Wap pagina maken. Meer info zal volgen

[ Voor 3% gewijzigd door Cai op 30-01-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb weer eens een vraagje een paar pagina's terug staat hoe je je gelid moet uitzetten voor foto's maken.
Dat is een perfect gelukt maar in dat menu staat ook baterij info en als je daar op druk zie je de informatie maar dan kan je op ''ok'' drukken en dan kan je hem reflashen maar wat houd dat in??

2e vraag ik wil graag van mijn multi foto's een filmpje maken maar hoe moet dat want ik die nu bijv: alleen maar 6 of 9 of 15 foto's ik snap dat ik ze eerst in me pc moet zette en dat is al gebeurd maar verder hoe ik er echt een filmpje van maak zou ik niet weten en dat zou ik wel graag willen weten !!!!
Dus is er iemand die weet hoe dat moet alvast bedankt _/-\o_
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
Cai schreef op 30 januari 2004 @ 20:05:
1
Hoe upload ik bewegende achtergronden(welke map)

2
Hoe zet ik uit dat als je het klepje opent dat er automatisch opgenomen word(was voorheen actief klepje uitschakelen)

3
Ik las hier dat je groepen kunt toekennen bij je contacten(aparte geluiden, iconen etc). Hoe doe je dat

Ik heb nu zowel mensen opgeslagen op SIM als op Telefoon, loop te scrollen door de opties maar kan het echt niet vinden.

4

5
Hoe verwijder ik melodieën?

k heb al een eigen webserver en zal als ik wat meer tijd krijg een Free Wap pagina maken. Meer info zal volgen
1 lees de gebruiksaanwijzing

2 lees de gebruiksaanwijzing

3 lees de gebruiksaanwijzing

4 weet ik niet

5 lees de gebruiksaanwijzing

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 00:07:
hoi, ik heb weer eens een vraagje een paar pagina's terug staat hoe je je gelid moet uitzetten voor foto's maken.
Dat is een perfect gelukt maar in dat menu staat ook baterij info en als je daar op druk zie je de informatie maar dan kan je op ''ok'' drukken en dan kan je hem reflashen maar wat houd dat in??

2e vraag ik wil graag van mijn multi foto's een filmpje maken maar hoe moet dat want ik die nu bijv: alleen maar 6 of 9 of 15 foto's ik snap dat ik ze eerst in me pc moet zette en dat is al gebeurd maar verder hoe ik er echt een filmpje van maak zou ik niet weten en dat zou ik wel graag willen weten !!!!
Dus is er iemand die weet hoe dat moet alvast bedankt _/-\o_
:Y)
Wat ik geprobeerd heb is het volgende. Je maakt een multishot van bijv. 15 foto's. Je download de foto's met de filemanager naar je pc. Met Image Ready open je de fotoserie en dan sla je em op als animated gif.
Ik krijg het alleen nog niet helemaal voor elkaar om de grootte wat kleiner te maken. Eerder werd namelijk gezegd dat dat de filemanager een upload limiet had van 40KB, zonet las ik dus dat dat niet het geval was...maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow,

Je hebt in al de introductie plaatjes van de Samsung E700 zoom heel mooi front display met iets van geluidsregeling. Ik vroeg mij af kan ik dat ook met mijn E700. Want ik begin een Btje zat te worden van dat "Van links naar rechts" of van "rechts naar links" draaiende klokje met de rest van de tel info. Als iemand dit weet zoek dat HEEL :D graag willen weten.

Bij voorbaat dank :P _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAhhhh, ik zit hiet echt te balen.
Ik heb een datakabel bestelt bij activemobiles, allemaal heel leuk.
Maar het duurt nu al bijna 2 weken. Volgensmij ben ik genept hiero. :(
Heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:20:
AAAAAAhhhh, ik zit hiet echt te balen.
Ik heb een datakabel bestelt bij activemobiles, allemaal heel leuk.
Maar het duurt nu al bijna 2 weken. Volgensmij ben ik genept hiero. :(
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Jep, heb precies hetzelfde probleem,

zojuist een emailtje gestuurd en we wachte maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

voor iedereen die bij activemobiles heeft besteld.

op andere fora heb ik gelezen dat die gast wel te vertrouwen is alleen die kabel heeft hij nog niet 8)7 dus kan hij het ook niet opsturen.

Beetje vaag ik snapt het maar mensen die andere dingen hadden besteld, hadden het allemaal snel ontvangen. Het ligt echt aan de voorraad van die dingen overal zie je op websites dat ze het verkopen maar weinig hebben het ook in voorraad

BTW: ik wil deze Irda dongle kopen http://www.compgeeks.com/details.asp?invtid=USBTOIRDA zoek nu alleen site waar de verzends kosten een beetje laag zijn. anders heeft het weinig zin.

[ Voor 18% gewijzigd door Deacon op 31-01-2004 15:58 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfieuw das et zelfde als een jas bij covee B.V. bestellen duurt nu ook al 10 weken (gaat dit over de E700 8)7 :P )

Mja mijn vraag was? Of je de front display op de E700 ook kan veranderen dan die "Van links naar rechts" of van "rechts naar links" draaiende klokje met de rest van de tel info. Want da vink een Btje zaai. Op al die intro plaatjes van de E700 heb je FET mooie front displays :) . Mja mayBe is dat wel een Btje fake dan :r . Verkoops praat :P

Mja mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi telefoontje, een vriend van mij heeft die T-Mobile-versie. Ik denk dat ik hem ook ga kopen als vervanging van mijn half-kapotte T68i..

Heeft iemand enig idee waar deze telefoon het voordeligst te vinden is met een KPN-abo? De prijzen verschillen nogal tussen webwinkels onderling, en winkels hier in de buurt zijn over het algemeen nog duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje??

Ik heb gehoord dat er een flitser bestaat die je onder je E700 kunt klikken..

Volgens mij is dit gelul (kan op internet niets erover vinden... Je alleen de E715 met flits..)

CEE YA!!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk ook mogelijk om je eigen 'signaal' onder de bericht toon te zetten... volgens mij kan het niet via normale menu.. misschien via andere weg..?? _/-\o_ iemand die hier iets over weet.... die standaard beichttonen zijn echt heel irritant.. (ook ook weer zonder vib... ook klote }) ) dussssssssss B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,
Ik heb de MA-620 USB infrared Adapter gekocht, in de winkel zeiden ze dat hij ook compatibel was met de e700, maar die stond niet op de verpakking omdat het product al gemaakt was voordat deze uitkwam. Ik zit nu alleen met een probleem, want bij het installeren moet je kiezen voor welk model samsung je het wil installeren en daar staat de e700 dus niet bij.. ik heb toen maar op de p-modellen geïnstalleerd, ik weet niet of dit een probleem is. Maar ik heb dus de software via samsung.com gedownload en niks doet het, als ik de kabel aansluit in de pc, dan kan ie de hardware niet installeren omdat hij geen software kan vinden.. Heeft iemand deze kabel ook en weet iemand wat ik moet doen? Sorry voor dit lange verhaal, maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet..
Tnx, groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand waar je bewegende achtergronden kan bestellen voor deze flexe foon?

/ontopic: Ik vind het behoorlijk irri dat er veel stof kan ophopen in het "scharnierende" gedeelte.

Als je vanaf de bovenkant hier in kijkt dan kun je aan de rechterkant een "inham" zien van +- 1,5 cm. Zit hier soms de sensor in waardoor de foon weet dat het klepje open/dich gaat?

En ook ik ben benieuwd naar alternative afbeeldingen op het frontdisplay behalve tijdweergave......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iedereen oplopende beltonen?!

Eerst hoor ik niets, steeds zachter en pas na sec. of 5 staat de beltoon voluit als ik gebeld wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

debeer schreef op 31 januari 2004 @ 02:01:
[...]

1 lees de gebruiksaanwijzing

2 lees de gebruiksaanwijzing

3 lees de gebruiksaanwijzing

4 weet ik niet

5 lees de gebruiksaanwijzing
offtopic:
Bedankt gast, blijkbaar heb je zo weinig tijd, dat je dit soort waardeloze antwoorden geef, liever niet meer doen.

Voor de voorbeelden:
Ik heb een animated gifje gemaakt van m'n multi-opname.
Afbeeldingslocatie: http://paans.dhs.org/sunny2.gif

note:
Letters zijn gemaakt in Fireworks, dus niet met de TEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Is er ook een mogelijkheid dat spuuglelijke logo van T-mobile van m'n foon te halen? Ik open de doos en dacht echt: wtf? Bah :( :X

(voor de duidelijkheid: ik bedoel het logo wat T-mobile op de telefoon aan de buitenkant heeft aangebracht)

Verder een prima telefoon!

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:39
Inbox4me schreef op 01 februari 2004 @ 21:35:
Is er ook een mogelijkheid dat spuuglelijke logo van T-mobile van m'n foon te halen? Ik open de doos en dacht echt: wtf? Bah :( :X

(voor de duidelijkheid: ik bedoel het logo wat T-mobile op de telefoon aan de buitenkant heeft aangebracht)

Verder een prima telefoon!
stanley mesje en krassen maar? kheb het logo zelf niet gezien, de t-mobile versies waren op toen ik mn abo afsloot... "geeft niet" zei ik nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Even snel een vraagje.

Als je wordt gebeld, verschijnt dan de naam van de persoon die belt op het externe display of alleen het nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

bolleh schreef op 01 februari 2004 @ 22:04:
[...]

stanley mesje en krassen maar? kheb het logo zelf niet gezien, de t-mobile versies waren op toen ik mn abo afsloot... "geeft niet" zei ik nog >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~ivo/web/samsung.jpg

Dit is em. En een stanley mesje lijkt me niet zo'n goede optie :+
Mazzel dat je er een hebt zonder logo trouwens
ThAcRoW schreef op 01 februari 2004 @ 23:19:
Even snel een vraagje.

Als je wordt gebeld, verschijnt dan de naam van de persoon die belt op het externe display of alleen het nummer?
Als die persoon in je telefoonboek staat verschijnt de naam :)

[ Voor 6% gewijzigd door Inbox4me op 01-02-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey weet iemand hoe je de 8er grond op de front display kan instellen. Wan tkeb nu alleen maar die ene bewegende klok et de rest van de tel info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 10:46:
Hey weet iemand hoe je de 8er grond op de front display kan instellen. Wan tkeb nu alleen maar die ene bewegende klok et de rest van de tel info
Voor zover ik het weet kan dat niet anders dan de basis opties. 2 screensavers en de keuze welke kant je klok op beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
ThAcRoW schreef op 01 februari 2004 @ 23:19:
Even snel een vraagje.

Als het nummer in je Tel Boek staat, komt de naam van de persoon in kwestie erbij te staan, en anders rolt het nummer door je externe display. :)

Is het ook mogelijk om in plaats van "Eerst Trillen" gewoon te trillen en tegelijk MET geluid?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Ik heb al zoveel mogelijk het topic door gelezen.
maar kon het zo niet vinden.
Ik heb sins gisteren ineens dat me camera niet goed meer werkt.
Het beel ziet er als een negatief uit ofzo,
Met rare paarse kleuren. default instelingen werkt niet.
Ik vermoed dat hij stuk is, of weet iemand hoe dit komt ?
Ohja, ook schokt het beeld nu van de camera, als ik rond kijk.

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dom antwoord maar heb je bij effecten negatief niet aanstaan???

onder opties effecten..

weet iemand af of mijn vorige post gelul is (over die flitser die je eronder kan klikken) k heb er zelf nog nooit iets over gehoord kon er ook niets over vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of je ook het buitenste knopje van de camera uit kunt zetten.
Heb constant m'n geheugen vol zitten met zwarte foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 11:28:
misschien dom antwoord maar heb je bij effecten negatief niet aanstaan???

onder opties effecten.. 8)7
Staat allemaal default.
Het vreemde is ook dat hij heel erg schokt als je rond kijkt.
En dan ook nog dat negatieve beeld.

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Er zit ook een optie op dat je met de toets op de zijkant (ik neem aan de camera toets) iemand op stil kan zetten, of afdrukken als hij belt... :?
werkt dit bij iemand?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedOne_NL30 schreef op 02 februari 2004 @ 11:51:
[...]

Staat allemaal default.
Het vreemde is ook dat hij heel erg schokt als je rond kijkt.
En dan ook nog dat negatieve beeld.
lijkt me duidelijk dat je er mee terug moet naar de winkel. Je hebt garantie dus ik zou er niet mee wachten. Dat hij ingesteld zou staan op negatief zou kunnen, maar als je de tel een keer dichtdoet of uitzet staat ie voor zover ik weer altijd weer op de normale stand.

Ik merk ook dat mensen hier enorme verwachtingen hebben van de mogelijkheden van de foon. Met name als het gaat om het externe display etc. Hardware matig is het allemaal mogelijk. Je moet alleen de juiste software er voor hebben. Ik neem aan dat die binnenkort wel legaal of 'illegaal' op het web zullen verschijnen. In de vorm van een firmware update denk ik.

Datakabels schijnen binnenkort weer ruim leverbaar te zijn. Dus ook hier is geduld nodig helaas :O.

Greetz G. (onee mag ik niet zeggen :+, ach het neemt net zoveel regels in beslag als "verder een prima tel." :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook midi filetjes laten trillen want ik heb mmf filetjes wel kunnen laten trillen met behulp van dat proggie hierzo, maar midi lukt nog niet ??????

en bij dat proggie staat ook iets van leds wat kan je hiermee doen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die het al voor mekaar heeft zijn e700 te veranderen van kleur ? de achterkant wat tevens dus de accu is is zo gedaan, nu de andere kant nog wat een stukkie ingewikkelder is, ik ga het in iedergeval proberen, maar mochten er mensen zijn die me voorgeweest zijn of evt. (serieuze) tips hebben, let me know!
ik wil hem overigens in de kleur oranje hebben, en dan Siemens-m55-oranje zegmaar :)
ik zal er zowiezo een howto van maken, mocht het lukken ;)
groetjes, hansje :)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel flex hoor een andere kleur phone..
maar volgens mij krijg je dan problemen met de garantie en evt verzekering(als nodig).

daar ga ik het niet op gokken.. ik vind het donkerblauw ook apart (beter als zilvergrijs wat zo standaard is)

Maare het lijkt mij geen goed idee..

ciao 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 11:47:
Weet iemand al of je ook het buitenste knopje van de camera uit kunt zetten.
Heb constant m'n geheugen vol zitten met zwarte foto's.
Nee je kunt die knop niet uitzetten. Maar je kunt misschien alle foto's die je maakt in een album maken en als er dan weer foto's worden gemaakt terwijl de gsm in je broek zit doe je bij alles wissen alle foto's onder foto's wissen slim he.

Maar kun je album's bijmaken of hernoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 12:46:
kan je ook midi filetjes laten trillen want ik heb mmf filetjes wel kunnen laten trillen met behulp van dat proggie hierzo, maar midi lukt nog niet ??????

en bij dat proggie staat ook iets van leds wat kan je hiermee doen ????
?????? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iedereen oplopende beltonen?!

Eerst hoor ik niets, steeds zachter en pas na sec. of 5 staat de beltoon voluit als ik gebeld wordt!

hoe gaan bij jullie de beltonen!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

AdrianP schreef op 02 februari 2004 @ 12:11:
Er zit ook een optie op dat je met de toets op de zijkant (ik neem aan de camera toets) iemand op stil kan zetten, of afdrukken als hij belt... :?
werkt dit bij iemand?
Als je hiermee bedoeld dat je iemand weg kunt drukken zonder op te nemen als hij belt: dat kan. Maar je moet hiervoor even de volumeknop ingedrukt houden ipv de cameraknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! ik heb mijn datakabel. Maar nu is het probleem dat mijn pc hem niet opmerkt. Wat moet ik doen. opnieuw opstarten heb ik al gedaan, ook pnder configuratiescherm nieuwe hardware laten zoeken, maar hij vond nix :?
Wat nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:30:
Eindelijk! ik heb mijn datakabel. Maar nu is het probleem dat mijn pc hem niet opmerkt. Wat moet ik doen. opnieuw opstarten heb ik al gedaan, ook pnder configuratiescherm nieuwe hardware laten zoeken, maar hij vond nix :?
Wat nu??
De kans is klein dat je pc je datakabel op zal merken.

Doe als volgt

Installeer de drivers die bij de kabel kwamen
Installeer de programma's genoemd in de startpost
Sluit je tel aan
start programma file nog iets van Samsung

Neem de settings van het programma over uit de startpost, of COM1 of COM2

Hoogstwaarschijnlijk COM1

Klik vervolgens op de verbind knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:30:
Wat nu??
Waar heb je hem vandaan en wat koste die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:58:
[...]

Waar heb je hem vandaan en wat koste die?
Ik heb hem bij: www.activemobiles.com bestelt, Hij koste 9.85 pond. Dat is ongeveer 14 euro. Voordat hij aankomt kan wel even duren, nie schrikken dus als hij maar niet komt :P . Veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cai schreef op 02 februari 2004 @ 18:51:
[...]

De kans is klein dat je pc je datakabel op zal merken.

Doe als volgt

Installeer de drivers die bij de kabel kwamen
Installeer de programma's genoemd in de startpost
Sluit je tel aan
start programma file nog iets van Samsung

Neem de settings van het programma over uit de startpost, of COM1 of COM2

Hoogstwaarschijnlijk COM1

Klik vervolgens op de verbind knop
Ik heb geen drivers bij de kabel gekregen.
Die programma's zijn dan dus easystudio?
Bedoel je met dat laatste: bestand-->instellingen?
Bedankt het begint te lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs je je telefoon met een datakabel aanslui op de pc, gaat hij dan opladen?? Als ik Pims & File manager open staat er wel dat hij de data aan het overhalen is, maar er komt niks te staan in de telefoonlijst of agenda of sms. Ik weet ook niet precies op welke poort hij nu zit, ik kan kiezen uit: com1/3/7/8. Wanneer ik filemanager open via "extra" kan ik ook niet mijn telefoon "kijken" of bestande uitwisselen.
AAAHHHH 8)7 , ik kom er echt niet uit, help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Iemand eigenlijk al meer gehoord over de 710/715 ? Laatste bericht was eind Q1 (toch).
Aangezien ik deze maand mn abbo op 'moet' zeggen omdat mn contract tot april loopt en ik zsm van Orange af wil,.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:55:
ALs je je telefoon met een datakabel aanslui op de pc, gaat hij dan opladen?? Als ik Pims & File manager open staat er wel dat hij de data aan het overhalen is, maar er komt niks te staan in de telefoonlijst of agenda of sms. Ik weet ook niet precies op welke poort hij nu zit, ik kan kiezen uit: com1/3/7/8. Wanneer ik filemanager open via "extra" kan ik ook niet mijn telefoon "kijken" of bestande uitwisselen.
AAAHHHH 8)7 , ik kom er echt niet uit, help?
dat opladen gebeurt meestal als je de verkeerde kabel hebt....

en dat overladen lijkt wel zo.. alleen dat gaat nergens over.. ik ben bang dat je toch de verkeerde kabel hebt, ik had namelijk precies dezelfde problemen met de PCB037DBE.... dus kijk ff op je kabel welk nummer erop staat en post dat ff.. kunnen we je maybe verder helpen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 21:19:
[...]

dat opladen gebeurt meestal als je de verkeerde kabel hebt....

en dat overladen lijkt wel zo.. alleen dat gaat nergens over.. ik ben bang dat je toch de verkeerde kabel hebt, ik had namelijk precies dezelfde problemen met de PCB037DBE.... dus kijk ff op je kabel welk nummer erop staat en post dat ff.. kunnen we je maybe verder helpen!!!!
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar dit is alles wat er op de kabel staat: E154283, AWM, 2464, 300V, 26AWG, VW-1, CSA, LL107286. Je zal hier waarschijnlijk niks aan hebben, maar er staat geen nummer verder op. Hij is ook compatible met de S500 en de S508.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Weet iemand of je de ABC invoerstand als default kunt zetten? Die stand werkt imo lekkerder dan de T9, maar daar staat ie automatisch telkens op.

En kun je alleen de ")" selecteren via opties > tekens?

Wil nog wel eens een smile gebruiken, en dit is redelijk omslachtig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inbox4me schreef op 03 februari 2004 @ 09:39:
Weet iemand of je de ABC invoerstand als default kunt zetten? Die stand werkt imo lekkerder dan de T9, maar daar staat ie automatisch telkens op.

En kun je alleen de ")" selecteren via opties > tekens?

Wil nog wel eens een smile gebruiken, en dit is redelijk omslachtig :/
T9 kan niet standaard uit en je kan sneller naar de tekens door * in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50
ik heb ook sinds zondag de t-mobile versie van de samsung e700 en ik heb er een paar vragen over:

welke wap profiel moet je gebruiken als je een t-mobile abbo hebt de "tzones gprs" of de "tzones gsm" en war is het verschil? Ik kan het niet uitvogelen? En wat is t-zones het zelfde als wap?

En kan je je je wapkosten ook van je belminuten laten afgaan (zoiets las ik) ipv per kb.

Tijs

[ Voor 11% gewijzigd door Tijs_a op 03-02-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Dit is bij Debitel standaard het geval.

Weet iemand al het antwoord op mijn vraag. Of je uit kan zetten dat er automatisch opgenomen wordt als je het klepje opent.

En hoe stel je verschillende tonen in voor mensen, ik heb iets gelezen dat je groepen in kan stellen, maar krijg het niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50
Cai schreef op 03 februari 2004 @ 11:43:
En hoe stel je verschillende tonen in voor mensen, ik heb iets gelezen dat je groepen in kan stellen, maar krijg het niet gevonden.
Waar heb je telefoonnummers op opgeslagen op je sim zeker. Wat ik uit de handleiding begrijp moeten ze op de gsm staan (je kan met knop van sim naar gsm kopiëren). Als ze daar staan kan je groep plaatje en betoon toewijzen.

Correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Tijs_a schreef op 03 februari 2004 @ 11:28:
ik heb ook sinds zondag de t-mobile versie van de samsung e700 en ik heb er een paar vragen over:

welke wap profiel moet je gebruiken als je een t-mobile abbo hebt de "tzones gprs" of de "tzones gsm" en war is het verschil? Ik kan het niet uitvogelen? En wat is t-zones het zelfde als wap?

En kan je je je wapkosten ook van je belminuten laten afgaan (zoiets las ik) ipv per kb.

Tijs
Tzones gprs: dan betaal je voor het aantal kb dat je erafhaalt.
Tzones Gsm: dan gaat het van je belminuten af (het wappen gaat dan wel langzamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij www.gsmcorrect.nl is de E700 met T-mobile simlock weer leverbaar voor maar 357 eurootjes!!!

Is de datakabel trouwens al ergens leverbaar? Heeft iemand anders misschien nog even die Duitse site waar hij te bestellen was?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik zit te twijfelen tussen nu een e700 aanschaffen, of nog even wachten en dan een e710 aanschaffen. wanneer komt die nou eindelijk uit? en wegen de voordelen van die e710 op tegen het wachten? mag je je iets voorstellen van zo'n flits? is de software zoveel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cai schreef op 01 februari 2004 @ 20:56:
[...]

offtopic:
Bedankt gast, blijkbaar heb je zo weinig tijd, dat je dit soort waardeloze antwoorden geef, liever niet meer doen.

Voor de voorbeelden:
Ik heb een animated gifje gemaakt van m'n multi-opname.
[afbeelding]

note:
Letters zijn gemaakt in Fireworks, dus niet met de TEL
Hay!
Kun je mij please uitleggen hoe je dat filmpje gemaakt hebt? ik heb het namelijk eindelijk voor elkaar gekregen om m'n foto's op m'n computer te krijgen, nu zou ik héél graag willen weten hoe ik zo'n filmpje van m'n multishots kan maken... om m'n dag helemaal perfect te maken! :)
Heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn telefoon met mijn pc te laten communiceren met een datakabel, als ik hem aansluit gebeurt er niks: de telfoon doet niks, de pc doet niks... aaahh wat moet ik :? De kabel is compatibel met de s500 duz.. moet werken. En waar kan je trouwens het wappen zo instellen dat het van je belminuten afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom reageert niemand op mijn vraag? iedereen moet het antwoord weten?!

Wie heeft er ook een oplopende beltoon als je wordt gebeld? Hij begint heel zachtjes en wordt steeds harder! Ik krijg het niet uitgeschakeld?

En dit is alleen als je foon opengeklapt staat!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:07:
Waarom reageert niemand op mijn vraag? iedereen moet het antwoord weten?!

Wie heeft er ook een oplopende beltoon als je wordt gebeld? Hij begint heel zachtjes en wordt steeds harder! Ik krijg het niet uitgeschakeld?

En dit is alleen als je foon opengeklapt staat!!
Als hij dicht is daan gewoon in 1 keer hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Waar kan ik ergens bugs melden?

Ik ben benieuwd wie dit namelijk nog meer heeft.
Ik heb een T-mobile versie met software versie E70BOWI3

Geef eens een persoon in je telefoonlijst een sneltoets, bijv 6.
Je kan nu dus met 6 en dan groene toets die persoon bellen.
Verander nu in het telefoonboek het telefoonnummer van die persoon.
Het nummer onder de sneltoets verandert NIET mee!!! :(

Wie heeft dit nog meer? Of beter, wie niet en welke software versie heb je dan (*#9999# intoetsen)

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook.. maar vind je dat dan iritand ofsow?
Ik denk dat het ervoor is dat als je iets afluistert ofzo, dat je dan niet ineens heel hard getetter in je oor krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:18:
[...]

Als hij dicht is daan gewoon in 1 keer hard?
Ja ik dacht dus eerst dat het altijd was, nu dus allen als ie open staat, dan is het leed nog te overzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03 12:45
Bazer schreef op 03 februari 2004 @ 18:21:
Waar kan ik ergens bugs melden?

Ik ben benieuwd wie dit namelijk nog meer heeft.
Ik heb een T-mobile versie met software versie E70BOWI3

Geef eens een persoon in je telefoonlijst een sneltoets, bijv 6.
Je kan nu dus met 6 en dan groene toets die persoon bellen.
Verander nu in het telefoonboek het telefoonnummer van die persoon.
Het nummer onder de sneltoets verandert NIET mee!!! :(

Wie heeft dit nog meer? Of beter, wie niet en welke software versie heb je dan (*#9999# intoetsen)
die sneltoetsentelefoonlijst is weer een apart telefoonlijst, het is geen link naar een bepaald nummer in je mobiel. als je er een toevoegd uit je normale telefoonlijst dan slaat hij de naam en nummer dus ergens anders op. als je nu de persoon uit je telefoonlijst haalt dan zie je dat hij nog wel onder de sneltoetsen blijft :) dus als je iemand z'n nummer aanpast dan moet je bij die sneltoets weer naar die persoon z'n naam gaan en dan pakt hij weer de nieuwe nummer. dit hoef je waarschijlijk niet vaak te doen want er zijn niet veel mensen die om de maand van nummer veranderen :p. dit is dus geen bug maar feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1:
is het mogelijk om in je actielijst een afspraak, vergadering oid te zetten, het alarm in te stellen, en je telefoon ZONDER GELUID te laten waarschuwen... ik heb zelf wat geprobeerd en in handleiding gezocht.. maar kan er niks over vinden ;(
Dus wel alarm, dat het actiepunt op beide displays komt, maar zonder geluid (in de normale modus, want in stille modus is ie sowieso stil...)

en nog een vraagje:
wanneer wordt een actiepunt als 'afgehandeld' aangeduid...??? ik heb het alarm laten afgaan, bekeken, maar als ik hem dan nog een keer bekijk staat ie nog steeds als niet afgehandeld :S:S

iemand een idee...?? _/-\o_ thx alvast :X
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.