Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 15:11

ddZ

Ik ben toen ook wezen zoeken naar zo'n datakabel (zoals valt te lezen paar posts terug), maar mij werd verteld dat deze pas op z'n vroegst 2004 leverbaar zou worden.

Heb toen maar de Actisys Irda-adapter bestelt & vandaag binnen gehad (dure grap trouwens; €59,- was ik kwijt :( ), en het werkt tot nu toe als een trein. Maar goed ook, de samsung begon een beetje vol te raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mensen!

Al vanaf het begin volg ik het forum en heb ik al diverse tips opgevolgd :) Zo heb ik al een geunlockte Samsung E-700, staat m'n camerageluid uit en heb ik sinds kort ook een DATAKABEL!!!!

HUH? Ik hoor het je denken!

Als je een beetje Duits kan ga je nu naar http://www.passiontec.de. Hier kan je hem bestellen en je krijgt hem ook nog :) T werkt als een tierelier en is netjes de officiele kabel! Ik heb vooruit betaald (inclusief verzendkosten etc. 38 euro) en heb hem gewoon netjes gekregen!

Dus een aanrader voor mensen die hem zoeken!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we hem nu samen bestellen met een aantal mensen hier, krijgen we ze maybe goedkoper en verzend gespaard, soort IAtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Let er wel op dat IA's verboden zijn op GoT, zie Einde aan de Inkoopacties. :P
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:53:
kan iemand een foto van de headset die meegeleverd wordt plaatsen?

Een foto van dat rotding, wil je echt niet.. ik versta de mensen niet eens en het rotding valt constant uit mijn oor.. lekker veilig tijdens het autorijden.. not.
Daar heb ik hier geen last van, ik kan iedereen goed verstaan en hij blijft gewoon in m'n oor zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op 22 januari 2004 @ 18:56:
whoei, ik heb ook een Samsung E700 :)
leuk dingetje...

maareh, je kan er geen geluid mee opnemen, geen filmpjes mee maken...enneh, hij trilt eerst en daarna beltoon....en dat ken ik oplossen door er een melodie met tril ding op te installeren :S...naja, wel erg jammer dat ie dat standaard zo doet...

vorige mobiel was kwa funcities enzo veeeel uitgebreider (Nokia 7650) dus maarja...
Geluid opnemen kan wel! Maak een mmsje aan en daar kun je ook geluid toevoegen en ook opnemen, beetje omslachtig maar t lukt wel 8)7 ps via deze optie kun je de opgenomen bestanden ook afspelen, en dat is dan ook gelijk de enige optie hiervoor :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
Hoe verwijder je eigenlijk gedownloade beltonen op deze telefoon?

Mij lukt het niet, ik kan ze alleen maar selecteren als beltoon :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Dennism schreef op 23 januari 2004 @ 11:44:
Hoe verwijder je eigenlijk gedownloade beltonen op deze telefoon?

Mij lukt het niet, ik kan ze alleen maar selecteren als beltoon :o
Menu 7, mediabox, en zie daar :) (7.2.3.2 dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Dionysos op 23-01-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Hetzelfde geldt wanneer je een afbeelding wilt verwijderen ;)

Ik moest ook eerst even zoeken, deze telefoon zit toch iets anders in elkaar dan (wijlen) mijn vorige telefoon, de siemens m35i :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Is het mogelijk om meerdere foto's tegelijk te verwijderen want een voor een neemt toch wel veel tijd in beslag? Ja, eerst naar bv album 1 kopieren en dan in een keer dat hele album leeggooien.. maar dan moet je ze nog een voor een verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

jaccoswinkels schreef op 23 januari 2004 @ 15:20:
Is het mogelijk om meerdere foto's tegelijk te verwijderen want een voor een neemt toch wel veel tijd in beslag? Ja, eerst naar bv album 1 kopieren en dan in een keer dat hele album leeggooien.. maar dan moet je ze nog een voor een verplaatsen
Yep. Kies 'Alles wissen' (menu 7.2.4), en kies daar vervolgens of je foto's, afbeeldingen of melodieen wilt wissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Wat een beetje menuopties doorlezen al niet kan oplossen...

Maar niemand weet nog hoe je die 'sms-verwijderd/opgeslagen'-pingel weg kunt halen... :(

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een datakbel bestelt, maar die is serieel. Zijn er dan ook "verloop" kabels zodat ik hem in mijn USB poort kan doen, en niet helemaal onder mijn bureau hoef te kruipen :P ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb nu een samsung e700 met een usb-infraroodadapter van een geen merk in ieder geval is onbekend, als ik op m'n telefoon het infrarood aan zet, krijgt hij connectie met m'n pc (windows xp), dan staat er dat "Samsung SGH-e700" is geconnect, maar als ik easy studio pims & file manager op start kan ik daar voor de connecties NIET m'n infraroodadapter selecteren, ik heb alleen de keuze uit com1 & com2. Ik heb al hele tijd gegoogled maar kon niet de goede oplossing vinden. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik had ergens gelezen dat je toch het geluid van de camera kan uitzetten iets met een geheim menu :o
Maar weet iemand ook hoe dat moet of kan het echt nie?

gr samsunglover _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:41:
hoi, ik had ergens gelezen dat je toch het geluid van de camera kan uitzetten iets met een geheim menu :o
Maar weet iemand ook hoe dat moet of kan het echt nie?

gr samsunglover _/-\o_
Lees de begin post eens heel goed door: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

En daarna: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 20:57:
Hallo, ik heb nu een samsung e700 met een usb-infraroodadapter van een geen merk in ieder geval is onbekend, als ik op m'n telefoon het infrarood aan zet, krijgt hij connectie met m'n pc (windows xp), dan staat er dat "Samsung SGH-e700" is geconnect, maar als ik easy studio pims & file manager op start kan ik daar voor de connecties NIET m'n infraroodadapter selecteren, ik heb alleen de keuze uit com1 & com2. Ik heb al hele tijd gegoogled maar kon niet de goede oplossing vinden. Iemand enig idee?
Je hebt gewoon je text gecopy-paste uit je topic dat is gesloten ;)
Het gaat hier dus om een merkloos adaptertje ;)

Maar wat heb je zelf al geprobeerd, naast google'en ? Welk OS heb je (ivm drivers) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb de telefoon gister gehaald i.c.m een orange abbo, maar ben er eerlijk gezegt niet 100% tevreden mee :/

Ik had hiervoor een nokia 3310, dus ben deze gewend.

Wat ik verschikkelijk k*t vind dat de E700 niet heeft (toch:?) is:

1. geen profielen!! Met mn 3310 was het zo handig,als ik ging slapen of bijv. ff ergens was waar ik stil moest zijn had ik hem zo op zacht gezet. Ik kan alles individueel instellen, zo ook het alarm. Nou weet ik dat je met de E700 ook een stil mode hebt, maar dan is het alarm dus ook stil, dat vind ik echt dom |:(

2. Met mn Nokia kon ik VEEEEEEEEEEL sneller smsn'n...ik voel me nu net een huisvrouw die met 2 handen moet smsn omdat als ik het met 1 hand doe (rechterhand) ik met mn duim nauwelijks op de # kan komen...hebben jullie daar ook last van? Hij glijdt ook redelijk snel uit mn hand dan, niet echt makkelijk, maar misschien dat ik ff moet wennen ofzo...hoop ik dan maar :/

3. Smileys!!!!! Met mn nokia gebruikte ik altijd smileys om mn smsjes wat extra "gevoel" te geven ,net zoals met chatten, maar om met de E700 een : ) smiley in te voeren ben je zo 6 sec bezig ofzo, met mn nokia in 2 sec :X

4. Wat ik ook ECHT heel dom vind, is dat als je het klepje dicht hebt en je ontvangt een smsje, en je laat hem dicht, na enkele seconden (max 60 geloof ik) er niet meer staat dat je een smsje hebt! Je moet dan dus, als je hem op trillen hebt staan, steeds het klepje open doen om te checken of je een smsje hebt of niet! |:( |:(

5. de klok die knippert, hij moet gewoon continue op mn scherm staan zodat ik niet eerst 4 sec hoef te wachten ofzo om te zien hoelaat het is, of mn klepje open hoef te doen....

Dat vind ik allemaal toch wel erg jammer hoor :'(
Iemand die hier oplossingen voor heeft?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

FireFoz schreef op 24 januari 2004 @ 12:01:
Ik heb de telefoon gister gehaald i.c.m een orange abbo, maar ben er eerlijk gezegt niet 100% tevreden mee :/

Ik had hiervoor een nokia 3310, dus ben deze gewend.

Wat ik verschikkelijk k*t vind dat de E700 niet heeft (toch:?) is:

4. Wat ik ook ECHT heel dom vind, is dat als je het klepje dicht hebt en je ontvangt een smsje, en je laat hem dicht, na enkele seconden (max 60 geloof ik) er niet meer staat dat je een smsje hebt! Je moet dan dus, als je hem op trillen hebt staan, steeds het klepje open doen om te checken of je een smsje hebt of niet! |:( |:(

Dat vind ik allemaal toch wel erg jammer hoor :'(
Iemand die hier oplossingen voor heeft?
Je kan wel zo'n herhalingsbericht aanzetten. Dan gaat ie om de twee minuten (geloof ik ) piepen en trillen. (menu 3.2.1.3)

Voor de rest ben ik het met je eens. Sms'en is denk ik vooral een stukje gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

McRed

Tromgeroffel....

FireFoz schreef op 24 januari 2004 @ 12:01:
5. de klok die knippert, hij moet gewoon continue op mn scherm staan zodat ik niet eerst 4 sec hoef te wachten ofzo om te zien hoelaat het is, of mn klepje open hoef te doen....
Je kan ook een van de volumetoetsen ingedrukt houden zodat de klok tevoorschijn komt.

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sms'en is idd wennen! Was afgelopen donderdag aardig dronken, en toen heb ik maar ff een nokia geleend aangezien zelfs een analfabeet er meer van snapte!
En die profielen mis ik ook wel ja! gelukkig kan je hem op stil zetten. En een tip voor de klok: hou ff je volumeknop ingedrukt en je buitenschermpje gaat aan, dan hoef je dus niet je klepje open en dicht te doen.
En smileys kan je denk ik wel invoegen via die standaard-smsjes, maar daar heb ik me nog niet echt mee beziggehouden.

Maar wat mijn conclusie na 3 jaar Nokia (3310/8310/6610) is: het is 'ff' wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 14:02
1. geen ervaring mee, heb altijd tril dus mis het niet ofzow

2. gewenning denk ik, kom van een panasonic gd90 maar weinig problemen

3. bij mn panasonic gd90 was het erger, alle tekentjes onder 1 knopje, das pas irritant

4. klopt, vind ik ook nogal irritant

5. ook dit vind ik nogal irritant

maar die nadelen wegen voor mij niet op tegen de voordelen van het overstappen

moet wel zeggen dat ik vaak problemen heb met het ontvangen van mms, soms moet ik em uitzetten en weer aanzetten om te ontvangen(of ik ben te ongeduldig) en foto's ontvangen is helemaal klote, dat weigerde hij af en toe gewoon, gelukkig kreeg ik ze gister(dag later :s) alsnog binnen. maar dit zou ook aan t-mobile kunnen liggen

[ Voor 52% gewijzigd door bolleh op 24-01-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
bolleh schreef op 24 januari 2004 @ 13:28:
[...]
moet wel zeggen dat ik vaak problemen heb met het ontvangen van mms, soms moet ik em uitzetten en weer aanzetten om te ontvangen(of ik ben te ongeduldig) en foto's ontvangen is helemaal klote, dat weigerde hij af en toe gewoon, gelukkig kreeg ik ze gister(dag later :s) alsnog binnen. maar dit zou ook aan t-mobile kunnen liggen
heb je wel in je instellingen gezet dat ie ze helemaal moet ophalen? dat stond bij mij eerst uit en sindsdien gaat het goed.

Wat ik wel raar vind: een vriend van me heeft een SPV E-100, en als hij een mmsje stuurt met een zelfopgenomen geluidje > 5sec, dan loopt ie exact bij de 5sec vast en reset de telefoon zich 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
dog4life schreef op 24 januari 2004 @ 13:54:
[...]

heb je wel in je instellingen gezet dat ie ze helemaal moet ophalen? dat stond bij mij eerst uit en sindsdien gaat het goed.

Wat ik wel raar vind: een vriend van me heeft een SPV E-100, en als hij een mmsje stuurt met een zelfopgenomen geluidje > 5sec, dan loopt ie exact bij de 5sec vast en reset de telefoon zich 8)7
Jou telefoon of die SPV?

Nouja ik heb orange en het is tot 1 februari gratis sms- en mms'en dus ik ga nog ff oefenen :p

Btw wisten jullie dat je bij orange een soort 2e abbo kunt afsluiten voor 6 euro per maand waarmee je dan ongelimiteerd kan mms-en? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb net trouwens een ringtone besteld en BETAALD, moest ik hem ophalen bij mmwap.com en daar een code intoetsen. dus ik gedaan, kom ik op die pagina, staat er "Sorry, deze pagina is alleen beschikbaar voor geselecteerde Samsung toestellen". wtf :?
Ik moest mijn toestel invoeren op de site (smscity.nl), dit heb ik gedaan, zelfs 2x opnieuw (2x betaald dus) maar ik blijf die fout houden.

Hebben jullie dit ook wanneer jullie naar mmwap.com gaan?

Ik lees overigens op site van alles over een sessie tijd die je kan instellen, maar die instelling kan ik niet vinden in mijn telefoon bij wap instellingen en dr staat ook niks over in het boekje :?

Ik begin dr een beetje pissed over te worden, heb nou al 3 x 1.15 betaald en t werkt gewoon niet :(
Net dus op een andere site geprobeert (ik wil een ringtone!) werkt die ook met mmwap, en dat zeggen ze pas nadat je betaald hebt |:(

edit: het is een error zoals deze; http://mmm.samsung.nl (als je daar dus met ie heen gaat), alsof die site niet begrijpt dat ik met een telefoon dr heen ga maar met mn browser ofzo...

edit2: keb het al opgelost...ik heb GEEN idee wat er mis was, maar blijkbaar toch wel iets. mn vriendin heeft gister tegelijkerijd met mij die telefoon gehaald (2 dus), en die zei net heel vrolijk tegen mij hey ik heb net een ringtone van smscity gedownload 8)7
Dus ik zo eh? Dat werkte dus gewoon bij haar. Dus ik nog een keer die wap settings van orange.nl gedownload en nou werkte het dus ook bij mij...maar ik snap er echt niks van want dat had ik gister ook al 3x gedaan ofzo. Naja, t werkt nu iig :z

[ Voor 65% gewijzigd door FireFoz op 24-01-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03 12:45
"Heej mensen!

Al vanaf het begin volg ik het forum en heb ik al diverse tips opgevolgd Zo heb ik al een geunlockte Samsung E-700, staat m'n camerageluid uit en heb ik sinds kort ook een DATAKABEL!!!!

Als je een beetje Duits kan ga je nu naar http://www.passiontec.de. Hier kan je hem bestellen en je krijgt hem ook nog T werkt als een tierelier en is netjes de officiele kabel! Ik heb vooruit betaald (inclusief verzendkosten etc. 38 euro) en heb hem gewoon netjes gekregen!

Succes!"

nou SvennieSven,
ik heb gisteren gewoon mijn telefoon gekocht bij t for telecom en ik heb al een paar tweaks uitgevoerd. ik heb:
HW versie: MP 3.600
S/W versie: E70BOWK2

Ik wilde net de simlock eraf halen met de code die hier staat (*2767*688#)
maar dat is niet gelukt :( wat erg kut is want mijn orange abo gaat tot maart door en ik was juist van plan om die sim erin te doen voor 2 maandje en dan suf te mms'en >:)
maar dat gaat nu niet door :'( maar ik wilde dus weten hoe jou gelukt is om de lock af te halen als je net je mob heb want ik ben erg jaloers.
weet dan echt niemand de nieuwe code om de simlock eraf te halen want die zal er heus wel zijn :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Billcruz007 schreef op 24 januari 2004 @ 16:11:
"Heej mensen!

Al vanaf het begin volg ik het forum en heb ik al diverse tips opgevolgd Zo heb ik al een geunlockte Samsung E-700, staat m'n camerageluid uit en heb ik sinds kort ook een DATAKABEL!!!!

Als je een beetje Duits kan ga je nu naar http://www.passiontec.de. Hier kan je hem bestellen en je krijgt hem ook nog T werkt als een tierelier en is netjes de officiele kabel! Ik heb vooruit betaald (inclusief verzendkosten etc. 38 euro) en heb hem gewoon netjes gekregen!

Succes!"

nou SvennieSven,
ik heb gisteren gewoon mijn telefoon gekocht bij t for telecom en ik heb al een paar tweaks uitgevoerd. ik heb:
HW versie: MP 3.600
S/W versie: E70BOWK2

Ik wilde net de simlock eraf halen met de code die hier staat (*2767*688#)
maar dat is niet gelukt :( wat erg kut is want mijn orange abo gaat tot maart door en ik was juist van plan om die sim erin te doen voor 2 maandje en dan suf te mms'en >:)
maar dat gaat nu niet door :'( maar ik wilde dus weten hoe jou gelukt is om de lock af te halen als je net je mob heb want ik ben erg jaloers.
weet dan echt niemand de nieuwe code om de simlock eraf te halen want die zal er heus wel zijn :( ?
Gratis mmsen kan maar tot 31 januari he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net de e700 gekocht maar nu wil ik ff een nieuwe ringtoon met wap binnen halen. Doet de wap het niet... ik heb eigenlijks ook niets ingesteld bij de wap want ik weet niet wat ik moet instellen kan iemand me ff helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een datakabel gehaald, gewoon bij de lokale gsmboer besteld en twee weken later de kabel opgehaald, wel eerst ff €37,50 neergeteld. Op de verpakking staat: ver.2.1 030801 en eronder met een blauwe sticker: PCB133LBE. Het artikelnummer komt wel overeen namelijk 8803821877491. Er staat dus niet: PCB133LBEC/STD. Wat staat er bij julie op de verpakking?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej!

Ten eerste had ik mijn Samsung al een tijdje zodat het unlocken geen probleem was. Ik heb hem toen bij Vivacom besteld en die hebben hem daar ter plekke geunlockt (met software)

Ten tweede staat bij mij op de datakabel verpakking inderdaad PCB133LBE maar hij werkt als een tierelier dus ben goed tevreden :)

Ten derde download ik vaak beltonen via Orange World gewoon. Dus gewoon hop, naar de begin pagina en dan naar muziek en ringtones en dan heb je volgens mij aardig wat keus :) Tnadeel is wel altijd de prijs

Daarnaast nog een vraagje. Kan ik met mijn datakabel ook spellen op de E-700 krijgen? Wellicht al langs gekomen maar waarschijnlijk over het hoofd gezien :-s

Groetjes!

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
FireFoz schreef op 24 januari 2004 @ 14:02:
[...]

Jou telefoon of die SPV?

Nouja ik heb orange en het is tot 1 februari gratis sms- en mms'en dus ik ga nog ff oefenen :p

Btw wisten jullie dat je bij orange een soort 2e abbo kunt afsluiten voor 6 euro per maand waarmee je dan ongelimiteerd kan mms-en? :D
Mijn E700 loopt na 5sec een geluidje vd SPV te hebben afgespeeld, vast.

En ben je niet in de war met Orange World? Want Onbeperkt mmsen voor €6 zouden ze zichzelf behoorlij mee in de vingers snijden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag heb ik ook de e700. Alle instellingen zijn me wel aardig duidelijk. Maar ik weet niet hoe ik instel dat de externe display altijd aan blijft staan.

Heeft iemand een idee hoe dat moet?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

is denk ik al langs geweest.

Ringtones: http://www.skteletech.ru/melod_mmf/97.html

Ringtone software: http://www.samsunghandphones.com/index.htm

voor uppen van ringtones en foto's naar wap: http://www.euploader.com/index.php?action=upload

Games: wap.ranova.org/

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Jep, ze staan ook al in de startpost. :)
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 15:18:
Sinds vrijdag heb ik ook de e700. Alle instellingen zijn me wel aardig duidelijk. Maar ik weet niet hoe ik instel dat de externe display altijd aan blijft staan.

Heeft iemand een idee hoe dat moet?

Alvast bedankt.
Je kan niet instellen dat het externe display altijd aan blijft staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien waar ik vette beltoontje's kan downloaden ???
dance/hardstyle/hardcore ???
en die dan ook een beetje mooi klinken.
maat van mij heeft (here is johnny) op zijn tel, maar hij weet niet waar die vandaan komt, weet iemand dat ?
en ik heb jammer genoeg geen bluetooth dus hij kan hem niet zenden want infrarood werkt niet vanuit een 6600 naar e700 :(
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
hey mensen ik heb per ongeluk die inbel instellingen van tzones verneukt (die via gsm inbellen en niet die van gprs) :>

dus ik wilde even vragen of jullie dan even die instellingen die op jullie telefoon staan even hier wilt droppen want ik kan bij tmobile.nl alleen de instellingen krijgen van gprs tzone :( en die wil ik nie gaan gebruiken want dat kost me extra geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ok, hier komen ze:

Naam proxy
t-zones GSM

GSM instelling
  • Gateway
    IP-adres: 10.10.10.10
    IP-poort: 9201
  • Type data-oproep
    ISDN
  • Inbelnummer
    +31624000927
  • Gebruikersnaam
    tmobile
  • Wachtwoord
    tmobile
GPRS instelling
niet van toepassing

URL startpagina
http://www.t-zones.nl

Drager
Alleen GSM

Het wachtwoord weet ik niet zeker, maar mocht het niet werken dan is die wel te vinden op de T-Mobile site. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 15:45:
weet iemand mischien waar ik vette beltoontje's kan downloaden ???
dance/hardstyle/hardcore ???
en die dan ook een beetje mooi klinken.
maat van mij heeft (here is johnny) op zijn tel, maar hij weet niet waar die vandaan komt, weet iemand dat ?
en ik heb jammer genoeg geen bluetooth dus hij kan hem niet zenden want infrarood werkt niet vanuit een 6600 naar e700 :(
alvast bedankt
en kan je andere toontjes voor je smsjes instellen (die je heb gedownload ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mensuh weet iemand de gsm instellingen van debitel/kpn ik heb ze gezocht maar kon ze niet vinden. En een goede pagina waar je gratis java games kunt downloaden.

Maar als ik ooit in mij foto album kijk en foto open loopt ie vast hebben meer mensen daar last van?? dan moet ik hem opnieuw aanzetten en dan doet hij het weer dus.. WAZIG :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 16:33:
Heej mensuh weet iemand de gsm instellingen van debitel/kpn ik heb ze gezocht maar kon ze niet vinden.
Even de Debitel klantenservice bellen, daar kunnen ze je als het goed is de juiste instellingen geven.
En een goede pagina waar je gratis java games kunt downloaden.
Zie de startpost onder het kopje "Java midlets". :P
Maar als ik ooit in mij foto album kijk en foto open loopt ie vast hebben meer mensen daar last van?? dan moet ik hem opnieuw aanzetten en dan doet hij het weer dus.. WAZIG :r
Daar heb ik nog nooit last van gehad en ik ben hier nog niemand tegengekomen die hetzelfde probleem heeft. Ik zou even contact opnemen met de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
Blazer _/-\o_

hij doet het weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 16:28:
[...]

en kan je andere toontjes voor je smsjes instellen (die je heb gedownload ofzo)
Nee, andere smstonen kunnen niet worden ingesteld, voor zover we weten.

Voor ringtones: Check de links in de startpost. Gewoon zelf een beetje zoeken, we kauwen niet alles voor.

Nieuwe link trouwens om erbij te zetten:
http://www.freepolytones.net/

en http://www.freepolyphonicringtone.co.uk/popular.php (rechtermuisklik om ze op te slaan).

Gewoon een beetje slim spelen, ga naar 'betaalsites' (zoek via google ofzo) en kijk of je je ringtones kunt 'previewen'. Dat houdt meestal in dat je de MIDIfile op kunt slaan en tadaaahh.... gratis ringtone. Dan met IrDA of kabel overzetten naar je phone.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
dog4life schreef op 24 januari 2004 @ 18:52:
[...]

Mijn E700 loopt na 5sec een geluidje vd SPV te hebben afgespeeld, vast.

En ben je niet in de war met Orange World? Want Onbeperkt mmsen voor €6 zouden ze zichzelf behoorlij mee in de vingers snijden!!
Nou ik heb mn phone dus vrijdag gekocht en MMS was nog niet geactiveert bij mij, dus ik heb opgebeld naar orange, en toen kreeg ik dus zo'n vrouw aan de lijn en die zei dus dat je een of ander abbo kon nemen voor 6 eur per maand en dat je dan ongelimiteerd kon mms-en, en dat je dan alleen maar voor de kb's betaalde ofzo iets als je in het buitenland zat.... dus óf zij had het fout óf het is zo :)
Maar ik ben dr toch wel voor 99% zeker van dat ze dat zij want ik stond er zelf ook van te kijken.... het kan mss wel want ze hebben nu ook 3 of 4 maanden lang gratis mms en smsen....het kost hun maar 1,5 cent per berichtje ofzo las ik laatst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 22:07:
[...]
ja glorix heb ik gedaan, ik heb me suf gezocht maar kan het niet vinden dus hierbij vraag ik of iemand me toch nog wilt zegge hoe je het camera geluid kan uizetten
alvast bedankt

gr samsunglover. _/-\o_

Lees de begin post eens heel goed door: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

En daarna: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

FireFoz schreef op 25 januari 2004 @ 19:18:
[...]

Nou ik heb mn phone dus vrijdag gekocht en MMS was nog niet geactiveert bij mij, dus ik heb opgebeld naar orange, en toen kreeg ik dus zo'n vrouw aan de lijn en die zei dus dat je een of ander abbo kon nemen voor 6 eur per maand en dat je dan ongelimiteerd kon mms-en, en dat je dan alleen maar voor de kb's betaalde ofzo iets als je in het buitenland zat.... dus óf zij had het fout óf het is zo :)
Maar ik ben dr toch wel voor 99% zeker van dat ze dat zij want ik stond er zelf ook van te kijken.... het kan mss wel want ze hebben nu ook 3 of 4 maanden lang gratis mms en smsen....het kost hun maar 1,5 cent per berichtje ofzo las ik laatst :X
Actie: gratis smsen en mmsen t/m 1 feb. 2004. Dat abbonement waar jij het over hebt is Orange World voor €6, dat gaat volgens mij alleen maar om het gratis ontvangen (je betaalt nl. voor 2 MB GPRS.)

Het principe van de kosten van mms versturen en ontvangen:
Sturen: Je betaalt €0,50 voor het bericht zelf, + de kosten voor het verzenden (via GPRS)
Ontvangen: je betaalt alleen de kosten voor het ontvangen (via GPRS)

want voor het versturen van mmsjes moet je na 1 feb. gewoon €0,50 betalen, PLUS de GPRSkosten (maar die zijn met een Orange World abbo dus gratis... tot 2 MB in totaal).

Dat een SMSje hun maar 1,5 cent per bericht kost maakt niks uit, het gaat hier over MMS. Ander soort netwerk. (GPRS ipv GSM)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
he maar dat klopt dan toch voor geen meter waarom moet je dan zoveel voor een mms betalen als je ook nog die gprskosten moet betalen |:( ?
is dit dan ook zo bij tmobile? want dat is dat gewoon geldklopperij als je nog extra moet betalen en dan wel 15 cent per 10 kb :(
bij t-mobile staat niets bij dat je moet betalen voor de gprs kosten van een mms hoor, dus hopelijk is dat niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Letterlijk uit de startpost:
Blazer schreef op 14 december 2003 @ 20:05:
Samsung SGH-E700 mini-FAQ
Omdat sommige vragen nogal vaak gesteld werden, heb ik een mini-FAQ gemaakt. Lees deze FAQ dus even door voordat je een vraag stelt. :)
<knip>
:? Hoe zet ik het geluid bij het maken van een foto uit?
Toets om te beginnen de volgende code in:
code:
1
*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Nu hoor je, wanneer je met de volumetoets aan de zijkant het volume op het laagste niveau (het blauwe blokje) zet, geen geluid meer bij het maken van een foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12349/full.gif
Dus zeg nou alsjeblieft niet dat je je suf gezocht hebt. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Joni op 25-01-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Billcruz007 schreef op 25 januari 2004 @ 19:42:
he maar dat klopt dan toch voor geen meter waarom moet je dan zoveel voor een mms betalen als je ook nog die gprskosten moet betalen |:( ?
Het klopt ook niet.
De €0,50 per mms zijn inclusief de kosten voor het (gprs-based)dataverkeer. Voor mms wordt een ander apn gebruikt, het gaat via een aparte mms-server, dus je hoeft écht alleen maar €0,50 per mms te betalen.

Voor sms hoef je toch ook niet de kosten voor gsm-based dataverkeer bij te betalen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 25-01-2004 19:46 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Hehehe.... oeps. Je hebt helemaal gelijk Canaria!

Dus... conclusies blijven hetzelfde, €0,50 is niet goedkoop. ;)

Maar t/m 31 januari is mmsen gratis.
Conclusie 1: MMSen is duur.
Conclusie 2: Ik mms me nu maar helemaal verrot :P

[ Voor 87% gewijzigd door Jentae op 25-01-2004 22:46 . Reden: Dat klopte niet helemaal ;) ]

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jentae schreef op 25 januari 2004 @ 19:52:

Aangezien een gemiddelde mms rond de 20 kB is, betaal je dus €0,50 voor de mms zelf + 'iets minder dan €0,37' voor het GPRSgebruik (voor een mms<25 kB).

Met Orange world krijg je 2 MB GPRSgebruik gratis. Dus als je binnen die 2MB blijft (waarvan je dus moet 'Orange Worlden' en ook mmsen), dan betaal je idd maar €0,50.

Let ook op het woordje daar in deze quote:
Daarnaast betaal je daar ook voor het GPRS verkeer.
Dat slaat namelijk op in het buitenland!

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 25-01-2004 19:57 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]jaccoswinkels schreef op 19 januari 2004 @ 19:48:
[...]

Maar ik heb het opgelost.. Ik had niet in de gaten dat je via dat "geheim menu" de niveau van belgeluid in kon stellen, dus ik zat daar maar steeds 0 in vullen omdat ik dacht dat er maar 1 waar ingeuld moest worden, dus niet in de gaten hebbend dat dat ik dus bij alle niveaus 0 had ingevuld... Daar kwam ik dus net achter.. toen heb ik weer stappen ingevuld en het is opgelost. |:(
------------------------------------------------------------------
Zou je duidelijk aan willen geven wat je nou precies gedaan hebt om het op te lossen? Ik heb nl. hetzelfde probleem.
Ik snap nl. niet precies wat je hier bedoelt met "stappen ingevuld.

Thx _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Jentae schreef op 25 januari 2004 @ 19:52:
Hehehe.... oeps. Je hebt helemaal gelijk Canaria!

Dus... conclusies blijven hetzelfde, €0,50 is niet goedkoop. ;)

klopt, je kan met mms namelijk ook gewoon tekst versturen, meer dan sms zelfs. kan wel merken dat het gratis is want mn vriendin spammed me vol met mms ;)

heb zelf ook nog een orange kaart, alleen jammer dat ik dan steeds mn t-mobile eruit moet halen terwijl dat mn nieuwe nummer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Weet iemand hoe dat zit met GPRS dan, moet je dat ook weer appart aan laten zetten ofzo? Ik kan namelijk niet grps'en, wel wappen..hij maakt gewoon geen verbinding, geeft ook geen fout ofzo maar dr gebeurt gewoon niks :?
Of moet ik daar dan eerst weer die orange world voor hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
FireFoz schreef op 26 januari 2004 @ 12:45:
Weet iemand hoe dat zit met GPRS dan, moet je dat ook weer appart aan laten zetten ofzo? Ik kan namelijk niet grps'en, wel wappen..hij maakt gewoon geen verbinding, geeft ook geen fout ofzo maar dr gebeurt gewoon niks :?
Of moet ik daar dan eerst weer die orange world voor hebben 8)7
bel naar 1200 en zeg dat je instellingen voor mms wilt, ff je registratie naam bij de hand hebben, en welke phone je hebt, dan ff kwartiertje wachten en mmsen maar

geloof dat het in het computer menu van 1200 de volgende code was om een medewerker aan de telefoon te krijgen: 4-4-1

maar dat weet ik niet helemaal zeker meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 11-09 14:21
ik kwam op internet dit adres tegen:

http://www.onlineshop-tel...0_E700_X100_X600_S500.htm

Hier is de datakabel te bestellen... :7

verzendkosten zijn alleen aan de hoge kant...: 15 Euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
bolleh schreef op 26 januari 2004 @ 12:47:
[...]

bel naar 1200 en zeg dat je instellingen voor mms wilt, ff je registratie naam bij de hand hebben, en welke phone je hebt, dan ff kwartiertje wachten en mmsen maar

geloof dat het in het computer menu van 1200 de volgende code was om een medewerker aan de telefoon te krijgen: 4-4-1

Dat heb ik al gedaan, en mmsjes versturen gaat prima, maar wappen via gprs niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
FireFoz schreef op 26 januari 2004 @ 15:42:
[...]

Dat heb ik al gedaan, en mmsjes versturen gaat prima, maar wappen via gprs niet :?
Klopt, over 24 uur is alles in orde. ik heb hetzelfde vorige week gehad. Ze zeggen dat t een kwartiertje duurt, maar de werkelijkheid is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

bolleh schreef op 26 januari 2004 @ 12:47:
[...]

ehmz niet helemaal :P

4 - 5 - 4 - 1 als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wesnam schreef op 26 januari 2004 @ 15:44:
[...]

Klopt, over 24 uur is alles in orde. ik heb hetzelfde vorige week gehad. Ze zeggen dat t een kwartiertje duurt, maar de werkelijkheid is anders.
Ik heb vrijdag al gebeld :?

Maar kan ik dus gewoon met m'n orange free zonder die orange world, gprs'n?
Wel btje onduidelijk allemaal van orange :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Kheb sinds afgelopen zaterdag ook de E700. Hiervoor had (nouja heb ik nog steeds) de Nokia 3310. Ik wou er eerst niet aan: gsm's met camera en al die andere vele extra's. Maargoed aangezien mn Nokia de laatste paar weken erg vaak uitviel. Heb ik het besluit toch maar genomen.

Vandaag voor het eerst het infrarood gebeuren geprobeerd. Wat me opviel was het volgende. Als ik met Easy Studio werk, dan doet'ie gewoon zn werk. Alleen was hij wel een paar keer vastgelopen. Tijdens het transferen viel het me op dat het binnenste display ineens uit was. Door de 'any key' in te drukken had ik gewoon weer mn beeld. Tevens had ik ook een paar keer de melding dat ik niet een volledige service ofzo had. Er verscheen dan ook een telefoonhoorn met een streepje erdoor.

Wat me ten tweede ook nog opviel. Was eigenlijk het volgende waar ik vandaag achter kwam toen ik mn beltegoed es ging checken. > 4 euronogwat. Terwijl er net een nieuwe kaart van t-mobile inzat met 15 euro dr'op! Kheb uiteraard heel ff gewapped om te kijken hoe dat nou is en geprobeerd een beltoon te downloaden via de wappagina van t-mobile. Maarja...blijft vaag he.

Ten derde. Tijdens het bestellen van een beltoon moest ik eerst ff een lijst opvragen welke ze hadden, je kreeg daarna een sms, nou je moest dan bijv een code terug sms-en BEL 123456 naar 888. Vervolgens kreeg ik een sms terug met de tekst "incompatibel bericht". Wat kan dit zijn???

Nou als laastse zou ik graag willen weten of het mogelijk is een soort van msn client beschikbaar is...

Nou voor zover was dit het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
LeMerchant schreef op 26 januari 2004 @ 19:40:
Kheb sinds afgelopen zaterdag ook de E700. Hiervoor had (nouja heb ik nog steeds) de Nokia 3310. Ik wou er eerst niet aan: gsm's met camera en al die andere vele extra's. Maargoed aangezien mn Nokia de laatste paar weken erg vaak uitviel. Heb ik het besluit toch maar genomen.

Vandaag voor het eerst het infrarood gebeuren geprobeerd. Wat me opviel was het volgende. Als ik met Easy Studio werk, dan doet'ie gewoon zn werk. Alleen was hij wel een paar keer vastgelopen. Tijdens het transferen viel het me op dat het binnenste display ineens uit was. Door de 'any key' in te drukken had ik gewoon weer mn beeld. Tevens had ik ook een paar keer de melding dat ik niet een volledige service ofzo had. Er verscheen dan ook een telefoonhoorn met een streepje erdoor.

Wat me ten tweede ook nog opviel. Was eigenlijk het volgende waar ik vandaag achter kwam toen ik mn beltegoed es ging checken. > 4 euronogwat. Terwijl er net een nieuwe kaart van t-mobile inzat met 15 euro dr'op! Kheb uiteraard heel ff gewapped om te kijken hoe dat nou is en geprobeerd een beltoon te downloaden via de wappagina van t-mobile. Maarja...blijft vaag he.

Ten derde. Tijdens het bestellen van een beltoon moest ik eerst ff een lijst opvragen welke ze hadden, je kreeg daarna een sms, nou je moest dan bijv een code terug sms-en BEL 123456 naar 888. Vervolgens kreeg ik een sms terug met de tekst "incompatibel bericht". Wat kan dit zijn???

Nou als laastse zou ik graag willen weten of het mogelijk is een soort van msn client beschikbaar is...

Nou voor zover was dit het :)
als je je teloon een tijdje open laat dan gaat het scherm vanzelf uit hoor :) om je batterij te besparen.

voor zover ik weet is er geen client voor msn op je mobiel maar als dat zo is dan wil ik dat ook wel >:)

en waarom ga je een beltoon bestellen terwijl je ze gewoon GRATIS op internet kan halen en over kan maken met infrarood |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Billcruz007 schreef op 26 januari 2004 @ 20:27:
[...]

als je je teloon een tijdje open laat dan gaat het scherm vanzelf uit hoor :) om je batterij te besparen.

voor zover ik weet is er geen client voor msn op je mobiel maar als dat zo is dan wil ik dat ook wel >:)

en waarom ga je een beltoon bestellen terwijl je ze gewoon GRATIS op internet kan halen en over kan maken met infrarood |:( :P
Aha ja dat bedacht ik me zonet ook, misschien dat et een schermbeveiliging is. Oke duidelijk!

Euh ja...daar kwam ik vandaag dus ook achter. Die ene russische site heeft er tig in de aanbieding :). Alleen sommige doen het volgens mij niet. Je kan dus met Easy Studio ook een preview beluisteren van je beltoon. En als je bij sommige op play klikt hoor je niks. Maargoed ze hebben iig genoeg andere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier deze Kabel ook besteld en daadwerkelijk binnengekregen?

Heb 'm begin vorige week besteld en betaald maar er sindsdien niets meer van of van het bedrijf zelf gehoord... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

LeMerchant schreef op 26 januari 2004 @ 19:40:
Tevens had ik ook een paar keer de melding dat ik niet een volledige service ofzo had. Er verscheen dan ook een telefoonhoorn met een streepje erdoor.
Ja ik wil ook wel weten wat dit nou is... krijg het nl ook als ik 2 streepjes bereik heb, dus het zal niet zo zijn dat je bereik niet toereikend is...

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
De melding "beperkte service" samen met Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14058/full.gif betekent dat je geen bereik hebt met je eigen netwerk. De streepjes die je ziet geven het bereik aan van een ander netwerk (bijvoorbeeld KPN, terwijl je Orange hebt). Via dat andere netwerk kan je echter alleen noodoproepen (112) doen, vandaar de melding "beperkte service". :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joni op 26-01-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Aha, bedankt voor het ophelderen... En ik maar 100 keer achter elkaar proberen om een smsje te sturen omdat ik 'toch bereik heb'... :P

Niet lief van Orange :(

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag: Ik heb een site, daar heb ik een paar ringtones op gezet. Een paar in midi en een paar in mmf. Als ik via GPRS naar de site toe ga en de ringtone probeer te laden zet me telefoon de naam van de ringtone in een kadertje en vraagt of ik hem wil downloaden. Als ik dit doe krijgt ik het zelfde schermpje weer. Dit gebeurd er bij Midi. Bij mmf laat ie gewoon een lege pagina zien.

Kan mijn E700 ze niet binnen halen of staan ze ergens in me tel waar ik ze niet terug kan vinden.

Probeer het zelf. Wap effe naar www.newfun.nl en kies zonder frames. Ga helemaal naar beneden en kies E700. Probeer nu maar wat te downloaden.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 20:50:
[...]

Heb 'm begin vorige week besteld en betaald maar er sindsdien niets meer van of van het bedrijf zelf gehoord... :?
Ik heb de kabel op 22-01-2004 bestelt en tot op heden ook nog niks gehoord.
Heb een mailtje gekregen dat er betaalt is, maar geen orderbevestiging gehad.
Dus we wachten maar af.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betreft het hier de originele kabel voor die prijs van 14 euro??? :S ik vind het wel erg weinig hoor... de meeste originele datakabels liggen rond de prijs van 30 euro@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Wat me nog even te binnen schiet is het volgende. Als het display aangeeeft accu is bijna leeg. Dan zet ik em dus aan de lader (duh). Op een gegeven moment zie je de batterijindicator niet meer bewegen. Dan ga ik ervan uit dat hij opgeladen is. Maar als je de lader dan langer laat zitten. Kan dit kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is kan het geen kwaad. Het gaat toch om een li-ion accu en die hebben minder last van geheugeneffect. Wel is het verstandig om eens de accu compleet leeg te trekken en dan weer compleet op te laden. Zo houdt je de accu fit. Dit doe ik ook zo nu en dan eens. Voor de rest leg ik mijn toestel vaak in de nacht op de lader, maar halverwege de nacht isie al wel klaar met laden. Niemand belt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:50:
als het goed is kan het geen kwaad. Het gaat toch om een li-ion accu en die hebben minder last van geheugeneffect. Wel is het verstandig om eens de accu compleet leeg te trekken en dan weer compleet op te laden. Zo houdt je de accu fit. Dit doe ik ook zo nu en dan eens. Voor de rest leg ik mijn toestel vaak in de nacht op de lader, maar halverwege de nacht isie al wel klaar met laden. Niemand belt dan :)
Dus het beste is om gewoon te wachten tot hij helemaal leeg is? Of als hij die meldingen geeft van batterij is bijna leeg? Of maakt het eigenlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Hallo mede e700 owners,

Het "probleem" is als volgt, vriend van mij heeft een v200 en heeft daar op een *.gif bestand met beweegde beelde als achtergrond, hij heeft deze naar mij door ge mms ed en heb hem ontvangen. open het bestand en zie het bewegen sla het in "map" en zie het nog bewegen. ga dan naar map toe en sla het op onder afbeeldingen en zie het nog steeds bewegen :P
Als ik dan naar menu -> telefoon instellingen -> display -> achtergrond -> afbeeldingen ga zie ik het bestand staan en dan beweegt ie nog. maar als ik kies als achtergrond gebruiken beweegt ie niet meer... wat doe ik fout??

Natuurlijk zou je denken, het gaat gewoon niet. Maar iemand anders heeft óók e700 en werkt het wel bij ook via mms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Ook even een vraag over de animated gif. Khad vandaag wat fotootjes gemaakt met de multishot functie. Deze ingeladen met Image Ready en dr een gifje van gemaakt. Toen ik em wou uploaden gaf hij aan dat het bestand te groot is.
Deze was nl. 130 KB. Het viel me btw dat die wallpapers maar 3 a 5 KB zijn. Moeten deze gif's ook zo groot zijn? of...Tevens heb ik dan met photoshop die gif al zo aangepast dat hij niet kleiner kan qua beeldkwaliteit.
Iemand nog tips.
Kep btw net de hele online handleiding doorgelezen en daar kon ik het niet in terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

LeMerchant schreef op 27 januari 2004 @ 18:32:
Ook even een vraag over de animated gif. Khad vandaag wat fotootjes gemaakt met de multishot functie. Deze ingeladen met Image Ready en dr een gifje van gemaakt. Toen ik em wou uploaden gaf hij aan dat het bestand te groot is.
Deze was nl. 130 KB. Het viel me btw dat die wallpapers maar 3 a 5 KB zijn. Moeten deze gif's ook zo groot zijn? of...Tevens heb ik dan met photoshop die gif al zo aangepast dat hij niet kleiner kan qua beeldkwaliteit.
Iemand nog tips.
Kep btw net de hele online handleiding doorgelezen en daar kon ik het niet in terugvinden.
minder plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een datakabel gaan halen (PCB133LBE).
Onder easystudio PIMS & Filemanager wordt de telefoon direct herkend en gaat hij over tot het ophalen van alle gegevens. Maar bij easystudio image editor kan je niet op het telefoon-icoon klikken bovenaan en herkend hij de telefoon dus niet.
Ik heb op het forum al gelezen dat de juiste kabel PCB133LBEC is maar het probleem is niet dat hij niet werkt. Alleen kan ik niet aan mijn foto's geraken die op mijn gsm staan. Iemand een oplossing? Toch de andere kabel nodig?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

LeMerchant schreef op 27 januari 2004 @ 18:32:
Iemand nog tips.
Easystudio heeft een uploadbeperking van ongeveer 40 kB. Downsize de resolutie eens, ipv 300 dpi, 200 nemen bijv. :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 18:44:
Ik heb zojuist een datakabel gaan halen (PCB133LBE).
Onder easystudio PIMS & Filemanager wordt de telefoon direct herkend en gaat hij over tot het ophalen van alle gegevens. Maar bij easystudio image editor kan je niet op het telefoon-icoon klikken bovenaan en herkend hij de telefoon dus niet.
Ik heb op het forum al gelezen dat de juiste kabel PCB133LBEC is maar het probleem is niet dat hij niet werkt. Alleen kan ik niet aan mijn foto's geraken die op mijn gsm staan. Iemand een oplossing? Toch de andere kabel nodig?

alvast bedankt!
Je moet de File Manager gebruiken om de foto's over te zetten (zie de startpost). De Image Editor ken ik verder niet, maar die heb je dus niet nodig om foto's te kopiëren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensuh.

Ik had een vraagje he. Als ik met iemand anders die ook infrarood op de telefoon heeft iets wil verzenden kan ik dan ook sms'jes ofzo en zo ja hoe. want ik kan alleen telefoonnummers. :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Row schreef op 27 januari 2004 @ 18:13:
Hallo mede e700 owners,

Het "probleem" is als volgt, vriend van mij heeft een v200 en heeft daar op een *.gif bestand met beweegde beelde als achtergrond, hij heeft deze naar mij door ge mms ed en heb hem ontvangen. open het bestand en zie het bewegen sla het in "map" en zie het nog bewegen. ga dan naar map toe en sla het op onder afbeeldingen en zie het nog steeds bewegen :P
Als ik dan naar menu -> telefoon instellingen -> display -> achtergrond -> afbeeldingen ga zie ik het bestand staan en dan beweegt ie nog. maar als ik kies als achtergrond gebruiken beweegt ie niet meer... wat doe ik fout??

Natuurlijk zou je denken, het gaat gewoon niet. Maar iemand anders heeft óók e700 en werkt het wel bij ook via mms...
schop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Jentae schreef op 27 januari 2004 @ 18:52:
[...]

Easystudio heeft een uploadbeperking van ongeveer 40 kB. Downsize de resolutie eens, ipv 300 dpi, 200 nemen bijv. :)
Aaha! oke maargoed ik neem aan dat je dan met resolutie de resolutie van de foon zelf bedoeld he? Standaard heb ik em op VGA 640 x 480 staan nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

LeMerchant schreef op 27 januari 2004 @ 19:36:
[...]

Aaha! oke maar goed ik neem aan dat je dan met resolutie de resolutie van de foon zelf bedoeld he? Standaard heb ik em op VGA 640 x 480 staan nl.
Hahaha okee... dat is niet zo slim, je schermpje kan alleen maar 128x120 (camera modus als je foto's wilt maken) weergeven... dus een GIFje maken van 640 x 480 heeft niet zo'n zin nee...

Resize die plaatjes eens op je pc naar 128x120 en maak er dan pas een GIF van, grote kans dat ze dan <40 kB zijn, kunnen worden getransfered en ook nog eens ingesteld als achtergrond. Zou moeten werken :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet ook iemand of je meer via infrarood kunt versturen naar andere gsm als alleen namen uit telefoonboek????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billcruz007
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:59:
Maar weet ook iemand of je meer via infrarood kunt versturen naar andere gsm als alleen namen uit telefoonboek????
jah dat wil ik ook wel even weten. kan ik naar andere mensen met hetzelfde telefoon een plaatje via infrarood sturen of alleen maar telefoonnummers? want dat zou wel erg handig zijn :) en als dat zo is kan het dan ook met een andere merk van een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 20:50:
[...]

Jah! Ik heb ook dit probleem :'( k heb hem 22-1 bestelt. En nu nog nie binnen. Gelukkig was hij niet zo duur maar tog..
Zou dit van die fop-shit zijn?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Vind het trouwens wel een muf gemis dat je bij het sturen van een sms niet eens een telefoonnummer in de tekst kunt invoeren uit je telefoonboek... wat is dat noU??????? AAAHHHH

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 19 januari 2004 @ 22:02:
kheb de telefoon sinds vanmiddag en kan gewoon mms versturen hoor? moest alleen wel ff in de instellingen mms profiel instellen, stond namelijk op vodafone, ff op t-mobile en hop werken :)

heb nog niet geprobeerd te ontvangen maar sturen is al 2x gelukt dus bellen lijkt mij niet nodig, gewoon ff alles goed doorkijken :)

khad het gedaan bij:
1 berichten > 6 instellingen > 2 multimediaberichten > 3 mms profielen > 1 huidige server

kheb geen t-mobile gelockte versie oid, die was op bij belcompany(maakt mij niets uit trouwens :+)
voordat ik dit instelde kreeg ik ook een netwerkfout

maar die profielen stonden er bij mij dus al in, zou kunnen dat je die zelf moet instellen(bij 2 dan dus ipv 1 "huidige server") en je dus ook een http dinges enzow moest instellen maar dit was bij mij dus al zo gelukkig :)

<edit>
btw weet niet of het al genoemd is maar datakabel:
activemobiles.com 9.85 pond(dus zon 14 euro ofzow)
Hoi, ik heb "de raad" opgevolgd en een datakabel bestelt bij activemobils. Maar ik zit nu al een tijd te wachten. Andere mesnen hebben ook dit "probleem". Is het bij jouw wel gelukt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Hoi, ik heb "de raad" opgevolgd en een datakabel bestelt bij activemobils.
Dat iedereen tegenwoordig maar een creditcard heeft... AARGh, studenten moeten maar een andere oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey.. eerst bednkt voor alle info.. _/-\o_ weet stuk meer over me phone :9~
maar toch nog ff vraagje... ik heb vandaag IrDA gekocht en probeer zoals paar keer al is uitgelegd bij instellingen in File Manager de poort op IrDA te zetten.. maar hij geeft alleen de opties COM1, COM3 en COM4 en dus die die optie IrDA... ligt dat dan aan instellingen van mijn pc (bios...) want ik heb wel al driver geinstalleerd of doe ik iets anders fout...??

alvast bedankt :)
latuuurz bram

Modbreak:
wil je ajb niet 'latuuurz bram' onder je posts zetten dan :) en omdat je nieuw bent: lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog even door.

[ Voor 33% gewijzigd door Korakal op 27-01-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm ik heb er niet heel veel verstand van :$.. maar ik heb em op me usb aangesloten... driver geinstalleerd en ook nog is via config scherm.. ging allemaal goed...

het was 'goedkoop' dingetje.. 30 euri..
merk (op verpakking): IrDA Wireless Connection Y-160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Easystudio heeft een uploadbeperking van ongeveer 40 kB. Downsize de resolutie eens, ipv 300 dpi, 200 nemen bijv.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is niet helemaal waar. Ik kan zelf via Easystudio uploaden tot 100 kb. Heb er zelf namelijk gifjes ingezet , en er staan een aantal foto`s in , genomen met mijn digicam. (ong. 90 kb. per stuk).

Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Misschien verschilt het per mediatype... tenminste dat denk ik. Midi's van 40 kB wilt hij iig niet uploaden als ringtone.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'(

mijn e700 heeft vandaag schade opgelopen. Hij zat in mijn broekzak en ik liep zo langs een tafel, kwam ik precies met me been tegen de punt aan, precies op het externe display van me e700. :'(

Barst erin :( .....

Iemand een plan wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem, wie kan mij helpen met het connecten van IR poort (ma-620) met het programma easystudio. Mijn computer herkent hem wel als ik connect, maar in easystudio(pims&file manager) haalt hij geen gegevens op van mn e700 en geeft hij weer dat ik niet geconnected ben. Bij de instelling staat irda en dan op 9600. Wat gaat er niet goed? Ps. hij heeft al wel gewerkt alleen heb ik een keer de ir-adapter er uit moeten halen en sindsdien werkt het niet meer.

Bij voorbaat dank voor het beantwoorden van mij vraag,
Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kun je naar een gsm nu meer als alleen nummers uit telefoonboek versturen?? Want sms'jes naar andere telefoon infraroden zou wel makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 23:44:
uhmm ik heb er niet heel veel verstand van :$.. maar ik heb em op me usb aangesloten... driver geinstalleerd en ook nog is via config scherm.. ging allemaal goed...

het was 'goedkoop' dingetje.. 30 euri..
merk (op verpakking): IrDA Wireless Connection Y-160
Probeer eens Easystudio te verwijderen en dan je Irda ding te instaleren, daarna weer Easystudio, misschien staat er dan wel de optie tussen om Irda te kiezen.
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:27:
Ik heb ook een probleem, wie kan mij helpen met het connecten van IR poort (ma-620) met het programma easystudio. Mijn computer herkent hem wel als ik connect, maar in easystudio(pims&file manager) haalt hij geen gegevens op van mn e700 en geeft hij weer dat ik niet geconnected ben. Bij de instelling staat irda en dan op 9600. Wat gaat er niet goed? Ps. hij heeft al wel gewerkt alleen heb ik een keer de ir-adapter er uit moeten halen en sindsdien werkt het niet meer.

Bij voorbaat dank voor het beantwoorden van mij vraag,
Vincent
Doe hetzelfde als hierboven.
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:38:
Maar kun je naar een gsm nu meer als alleen nummers uit telefoonboek versturen?? Want sms'jes naar andere telefoon infraroden zou wel makkelijk zijn.
Alleen contacten kan je versturen en ontvangen naar andere telefoons of PDA's, voorderest niks, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Over het versturen van informatie via infrarood kan ik het volgende melden:
Dat werkt voor geen meter!!!

Telefoonnummers uit een Nokia 8210 naar de E700 -> E700 geeft ontvangen en laat nummer zien maar als je het opslaat is het nummer leeg!

Telefoonnummers van E700 naar 6600 -> 6600 ontvangt 10 keer een ander nummer.

Hele dikke zooi dus.
Baal er stevig van dat dat niet compatibel is. :(

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:57:

mijn e700 heeft vandaag schade opgelopen. Hij zat in mijn broekzak en ik liep zo langs een tafel, kwam ik precies met me been tegen de punt aan, precies op het externe display van me e700. :'(

Barst erin :( .....

Iemand een plan wat nu te doen?
Zeg me alsjeblieft niet dat je een ding van bijna €500 niet hebt laten verzekeren... 8)7

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 18:23:

Probeer eens Easystudio te verwijderen en dan je Irda ding te instaleren, daarna weer Easystudio, misschien staat er dan wel de optie tussen om Irda te kiezen.
al geprobeerd.. werkt helaas ook niet... :( denk zelf toch dat ik iets in me bios moet gaan veranderen.. maar als andere mensen dit ook hebben gehad en het probleem anders hebben opgelost.. graag _/-\o_

weet trouwens iemand nog wap site voor ringtones mét vibrate.. heb die hier op site staan al geprobeerd (wap.ranova.org) maar daar werken alleen de ringtones mét vibrate niet.. :( en voor die andere sites heb je toch echt IrDA of kabel nodig, want zijn geen wap... (en die IrDA werkt hier dus niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie dat ook als het een beetje donker is, dat je dan allemaal zwarte strepen door je beeld hebt, als je fotos maakt?

Of gewoon standaard, ik hoorde ook zoiets als hardwarefout oid.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.