Ik heb de telefoon gister gehaald i.c.m een orange abbo, maar ben er eerlijk gezegt niet 100% tevreden mee
Ik had hiervoor een nokia 3310, dus ben deze gewend.
Wat ik verschikkelijk k*t vind dat de E700 niet heeft (toch:?) is:
1. geen profielen!! Met mn 3310 was het zo handig,als ik ging slapen of bijv. ff ergens was waar ik stil moest zijn had ik hem zo op zacht gezet. Ik kan alles individueel instellen, zo ook het alarm. Nou weet ik dat je met de E700 ook een stil mode hebt, maar dan is het alarm dus ook stil, dat vind ik echt dom
2. Met mn Nokia kon ik VEEEEEEEEEEL sneller smsn'n...ik voel me nu net een huisvrouw die met 2 handen moet smsn omdat als ik het met 1 hand doe (rechterhand) ik met mn duim nauwelijks op de # kan komen...hebben jullie daar ook last van? Hij glijdt ook redelijk snel uit mn hand dan, niet echt makkelijk, maar misschien dat ik ff moet wennen ofzo...hoop ik dan maar
3. Smileys!!!!! Met mn nokia gebruikte ik altijd smileys om mn smsjes wat extra "gevoel" te geven ,net zoals met chatten, maar om met de E700 een : ) smiley in te voeren ben je zo 6 sec bezig ofzo, met mn nokia in 2 sec
4. Wat ik ook ECHT heel dom vind, is dat als je het klepje dicht hebt en je ontvangt een smsje, en je laat hem dicht, na enkele seconden (max 60 geloof ik) er niet meer staat dat je een smsje hebt! Je moet dan dus, als je hem op trillen hebt staan, steeds het klepje open doen om te checken of je een smsje hebt of niet!
5. de klok die knippert, hij moet gewoon continue op mn scherm staan zodat ik niet eerst 4 sec hoef te wachten ofzo om te zien hoelaat het is, of mn klepje open hoef te doen....
Dat vind ik allemaal toch wel erg jammer hoor

Iemand die hier oplossingen voor heeft?