Het grote (oude/nieuwe) IPod topic - deel II

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoezo? De Ipod doet idd op veel vlakken onder voor andere spelers, maar dat wil niet zeggen dat deze niet zijn sterke punten heeft. Het is niet mijn speler, dat is jullie wel duidelijk. Maar dat is de Iriver IHP-XXX ook niet. Mijn keuze: Rio Karma, en afkraken, tsja, die heeft ook geen UMS-support. Maar het verhaal moet wel duidelijk en consequent gehouden worden.

Hij kan wél bestanden vervoeren, maar is dus géén UMSD... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
En wat versta jij dan wel onder een UMSD als ik vragen mag. :?

Volgens mij is een externe FireWire HD ook nog steeds een UMSD en ook al heeft deze verborgen mappen is deze nog steeds, een UMSD. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 20:11:
[...]
Wel geinig dat we alle 3 €285 ex btw hebben B) B)
Jullie ook 15gb iPod + usb kabel + edu korting? :D
Vreemd, ik krijg dat bedrag niet voor elkaar met een 15gb iPod + USB + Edu korting.
Mis ik iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 18:13:
[...]

Vreemd, ik krijg dat bedrag niet voor elkaar met een 15gb iPod + USB + Edu korting.
Mis ik iets? :)
€285 is EX BTW ( stond er al , maar ja misschien heb je erover heen gelezen ).

Bij ons waren de verzendkosten gratis... weet niet hoe het nu is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 18:24:
[...]

€285 is EX BTW ( stond er al , maar ja misschien heb je erover heen gelezen ).

Bij ons waren de verzendkosten gratis... weet niet hoe het nu is...
:D 8)7

sorry. :P

Verzendkosten zijn gratis als je voor minimaal een bepaald bedrag inkoopt dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mail van apple:
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging met deze bestelling.
We hopen uw bestelling op of voor 6 februari te kunnen verzenden.
OMG.. 3 weken wachten voordat het verzonden kan worden. Dat betekent dus 4-5 weken wachten van plaatsen van bestelling tot ontvangen van pakket. 8)7

Is er überhaupt iets wat ik kan doen (dan wachten) ? Want dit is niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Dit topic niet verneuken? Nee, je kunt niets doen. Tenzij je een specifieke leverdatum afgesproken hebt, dan kun je misschien je overeenkomst ontbinden en je geld terugkrijgen. Ik heb ook 1,5 maand op mn spelertje moeten wachten.
Voor wat hoort wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbbrumbrum schreef op 30 januari 2004 @ 19:51:
Dit topic niet verneuken? Nee, je kunt niets doen. Tenzij je een specifieke leverdatum afgesproken hebt, dan kun je misschien je overeenkomst ontbinden en je geld terugkrijgen. Ik heb ook 1,5 maand op mn spelertje moeten wachten.
Voor wat hoort wat!
Hoe bedoel je 'topic verneuken'.

Het gaat over het bestellen van een iPod via apple zelf. Apple producten ( in dit geval de iPod ) zijn niet in alle winkels verkrijgbaar. Het bestellen bij apple zelf is ook een punt in deze thread. Als het om een of andere winkeltje is, dan is het onnodig om zoveel woorden hier eraan te verspillen.

Overeenkomst ontbinden heeft geen nut. Ik wil de speler.

'Voor wat hoort wat' : Onzin. Ik heb zo bij zoveel I-net winkels besteld en alles was wel in max. 2-3 weken thuis bezorgd. Dit is gewoon slechte service van Apple.
De service van apple hier bespreken is ook van belang omdat wanneer je problemen hebt met je iPod, dan is apple de enige die je kan helpen.

UPDATE:

Dit geeft waarschijnlijk ook een goed beeld van de levering van de iPod mini wanneer hij net uit is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Ok, die levertijden op de apple site moet ik dus niet serieus nemen na wat hier boven staat...
Ik ga mijn iPod eind deze of begin volgende week bestellen, ik zal het dan niet redden voor de 23e hè (inc. graveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons is weer terug met de nieuwe iPod. Ik zag er iig 2 in de vitrine staan, het model van 20 en 40 GB. Ik dacht dat ze alles van apple uit het assortiment hadden gehaald omdat er ineens geen iMacs en iPods meer aanwezig waren. Ze zijn iig een aantal weken apple-loos geweest ;)

Maar ze zitten er dus nog steeds in :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen het online bij de apple store koopt want er zijn echt wel redelijk veel winkels die de ipod verkopen. Ga maar eens kijken bij een paar mac winkels in de grote steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar die zijn anderzijds wel duurder dan de apple site zelf... waarbij de apple gratis geleverd wordt.. en verder natuurlijk die studentenkorting..
Weet jij anders een winkel die onder die prijs is? Want ik kan het helaas niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 30 januari 2004 @ 22:47:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen het online bij de apple store koopt want er zijn echt wel redelijk veel winkels die de ipod verkopen. Ga maar eens kijken bij een paar mac winkels in de grote steden.
Idd, wat TheChosen zegt.

Applestore geeft een hoger % stud. korting. Dus is hij nog het goedkoopst van (vrijwel) alle winkels.
In A'dam waar ik woon zijn er wel mac-shops, maar daar is het veel duurder en de korting die ze geven is ook nog eens minder.

Bovendien mag je nu gratis een persoonlijke txt op je iPod laten graveren, iets wat 20 euro kost als je ergens anders doet of wanneer de actie is verlopen.

Verzendkosten zijn gratis als je een iPod bestelt vanwege de prijs. ( +99 euro wordt gratis verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neobender schreef op 30 januari 2004 @ 20:40:
Ok, die levertijden op de apple site moet ik dus niet serieus nemen na wat hier boven staat...
Ik ga mijn iPod eind deze of begin volgende week bestellen, ik zal het dan niet redden voor de 23e hè (inc. graveren)
Gister kreeg ik zoals gezegd een mailtje met : excuus enzo, hij wordt voor eind volgende week verzonden.

Net kreeg ik een mail betreft de leveringsbevestiging van mijn pakketje :)

Dus reken wel op 3 weken.. vooral nu het daar een chaos is daar bij hun fabriek in taiwan. Snel bestellen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:24:
Dixons is weer terug met de nieuwe iPod. Ik zag er iig 2 in de vitrine staan, het model van 20 en 40 GB. Ik dacht dat ze alles van apple uit het assortiment hadden gehaald omdat er ineens geen iMacs en iPods meer aanwezig waren. Ze zijn iig een aantal weken apple-loos geweest ;)

Maar ze zitten er dus nog steeds in :)
Dixons is een beetje maf aan het doen de laatste tijd. Hier in de buurt zijn ook sommige dixons mac loos geweest en andere juist weer helemaal niet. Nu hebben volgens mij bijna alle dixon winkels weer iPods.

Maar ik wil wel even wat dingen uit elkaar houden, want alles wordt nu wel met een erge grote mantel der ergernis bedekt.

Allereerst kun je de service van Apple en de Applestore totaal niet met elkaar vergelijken. De applestore is gewoon een onderdeel van Apple, maar staat weer los van de Apple reparatiedienst etc. Maar de problemen met de levering komen gewoon door de fabriek in Taiwan.

Daarnaast, de levertijd is heel erg naar, en ik begrijp het dat het heel vervelend is voor de betrokken personen. Maar er zijn natuurlijk heel veel andere oplossingen.
1. Bel Apple wanneer die komt, als dat je te lang duurt, zeg ja dat tegen ze en dan kun je waarschijnlijk de koop nog wel annuleren.
2. Pak de gouden gids en zie wat voor een enorme hoeveelheid winkels er in de buurt zitten die Apple producten leveren. Of je gaat op internet zoeken naar leuke webwinkels. Ook al krijg je geen studentenkorting, dan ben je misschien 20 euro extra kwijt, maar dan heb je em ook veel sneller.

In ieder geval heel veel succes allemaal.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik wil een minipod kopen in amerika (newyork) maar waar kan je dat nu doen, want ik hoor dat je in de ipodwinkel-online het goedkoopste uit bent, is dat zo of zijn de gewone winkels even duur/goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die van plan zijn een iPod in de VS te kopen:

VANDAAG DOEN. Ik zag net op de online Applestore ( www.apple.com/store ) dat er ALLEEN vandaag een aktie loopt waarbij er 10% van de prijs afgaat. succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Als je op zoek bent naar de 15gb versie, dan kan ik je aanraden om de versie kopen waar de extra accesoires nog bijgeleverd worden (afstandbediening, hoesje, dock) voor ongeveer 400 euro, want relatief gezien ben je dan goedkoper uit.
Deze versie wordt alleen nog verkocht in (mac)winkels.

En over dat de prijs goedkoper is in de online apple store weet ik nog zo net niet want er zijn ook macwinkels die studentenkorting hanteren. (ik weet uit me hoofd niet welke winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 16:36:

VANDAAG DOEN. Ik zag net op de online Applestore ( www.apple.com/store ) dat er ALLEEN vandaag een aktie loopt waarbij er 10% van de prijs afgaat. succes. ;)
Dan moet je wel een adres hebben in de VS waar je em naar toe kan sturen en dan moet dat "adres" ook je iPod doorsturen.

Oftewel ze worden niet naar Nederland verstuurd door de Apple US store.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Bij ons, LJS is de iPod even duur als online en daarbij kunnen wij meteen leveren of anders de dag daarna. We verkopen ook nog de 10GB iPod voor 297,50 inclusief en hebben alle verdere accessoires op voorraad. Apple dealers zijn lang niet de enige want je kan hem ook bij de Bijenkorf en de V&D kopen. Dixons verkoopt hem ook nog eens en dan ben je alweer 4 winkels tegengekomen die in in elke grote stad wel tegen moet komen. :P

Nadeel, je moet wel je huis uit. ;)

[edit]
dimitio schreef op 31 januari 2004 @ 19:47:
Als je op zoek bent naar de 15gb versie, dan kan ik je aanraden om de versie kopen waar de extra accesoires nog bijgeleverd worden (afstandbediening, hoesje, dock) voor ongeveer 400 euro, want relatief gezien ben je dan goedkoper uit.
Deze versie wordt alleen nog verkocht in (mac)winkels.

En over dat de prijs goedkoper is in de online apple store weet ik nog zo net niet want er zijn ook macwinkels die studentenkorting hanteren. (ik weet uit me hoofd niet welke winkels)
Er zijn maar 2 winkels in heel Nederland die 5% extra korting mogen geven en dat zijn LJS in Den Haag, en MacHouse in Woerden. Verder mogen andere Apple dealers altijd 2% korting geven. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Sage op 31-01-2004 20:55 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 31 januari 2004 @ 20:50:
Bij ons, LJS is de iPod even duur als online en daarbij kunnen wij meteen leveren of anders de dag daarna. We verkopen ook nog de 10GB iPod voor 297,50 inclusief en hebben alle verdere accessoires op voorraad. Apple dealers zijn lang niet de enige want je kan hem ook bij de Bijenkorf en de V&D kopen. Dixons verkoopt hem ook nog eens en dan ben je alweer 4 winkels tegengekomen die in in elke grote stad wel tegen moet komen. :P

Nadeel, je moet wel je huis uit. ;)

[edit]

[...]

Er zijn maar 2 winkels in heel Nederland die 5% extra korting mogen geven en dat zijn LJS in Den Haag, en MacHouse in Woerden. Verder mogen andere Apple dealers altijd 2% korting geven. :)
Verzend ljs-winkel wel iPods? Dan komen er nog wel verzendkosten bij... Dan is ie nog wel duurder dan applestore.

Ok, er zijn wel 'genoeg' winkels die een iPod verkopen, maar vaak is de nieuwe 15gb er niet. Bovendien zeg je zelf al: er zijn niet veel winkels die net zoveel % korting geven als applestore zelf.

Bijenkorf: heeft waarschijnlijk 15gb versie wel, maar is daar extra duur
Dixons: veel winkels zijn mac loos of hebben alleen 20 of 40 gb versie
V & D: Ten eerste : niet elke v&d heeft een elec. city :) En ten tweede, volgens mij had ik geen iPod gezien de laatste dagen in A'dam centrum V&D.

Ok wat blijft er dus over: een 1 of 2 mac winkels in A'dam, maar die verkopen de 15gb versie voor +350 en dan nog te verstaan dat ze maar 2% mogen geven...
Of een beetje reizen naar Den Haag/Woerden.

Kortom: langer wachten + 'goedkoper' uit zijn = applestore
Geen zin om te wachten + eventueel beetje reizen + duurder uit zijn ( kan verschillen van 10 tot zelfs 40 euro ) = andere winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Nee, wij verzenden niks. Je kan naar ons toegaan maar vanuit Amsterdam is dat inderdaad een beetje overbodig. Kijk anders eens bij de verkoop punten op de Apple site. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er geen een zaak in A'dam is die geen 15GB op voorraad heeft. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:17:
Shit net Apple gebeld met de vraag waar mijn nieuwe Ipod uithangt en kreeg het antwoord dat deze nog in Shanghai ligt.
Vanwege het nieuwjaar daar, duurt het langer. Verwachting is is dat het beestje pas woensdag of donderdag binnen komt. (20 dec. besteld)
Dat zou dus een levertijd zijn van 15 a 16 dagen.

Vind het niet zo heel tof!
al binnen johandb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee nog niet. gisteren weer gebeld en kreeg toen te horen dat hij onderweg was naar luxemburg dan naar venray en dan naar mij. Als ik hem zaterdag niet binnen hebt cancel ik de boel en ga ik hem in de winkel halen.

Niet omdat ik hem heel hard nodig heb, maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar het apparaat. Ik heb namelijk het apparaat nog nooit gehoord.

Heb jij al meer nieuws over jouw iPod, Blackmask?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er begin dit jaar eentje gekocht en die is nu voor de 2de keer stuk. Niet te geloven. Hij nokt er gewoon af en toe mee. Maar weer teruggebracht naar de winkel en hij moet weer opgestuurd worden. De eerste keer bracht ik hem terug na 2 (!!!) dagen en ik kreeg geen nieuwe, maar ik was hem 2 weken kwijt. Dat is toch ook niet normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 15:46:
[...]

nee nog niet. gisteren weer gebeld en kreeg toen te horen dat hij onderweg was naar luxemburg dan naar venray en dan naar mij. Als ik hem zaterdag niet binnen hebt cancel ik de boel en ga ik hem in de winkel halen.

Niet omdat ik hem heel hard nodig heb, maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar het apparaat. Ik heb namelijk het apparaat nog nooit gehoord.

Heb jij al meer nieuws over jouw iPod, Blackmask?
Zal wel deze week voor jou zijn.

Mwah... hij is verscheept... duurt dan nog ruim 1 week. Volgende week misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik had nog een vraagje, ik wil ook een ipod gaan bestellen, en wel via de nederlandse Ipod winkel, nu hoor ik vanalles over studentenkorting :| ik las bij het bestelformulier dat je een kortingscode in kon vullen, maar waar vind ik daar meer info over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:41:
Hmm ik had nog een vraagje, ik wil ook een ipod gaan bestellen, en wel via de nederlandse Ipod winkel, nu hoor ik vanalles over studentenkorting :| ik las bij het bestelformulier dat je een kortingscode in kon vullen, maar waar vind ik daar meer info over ?
Je moet dan via www.apple.com/nl/education komen en dan naar de store gaan, je school invullen en dan krijg je als het goed is korting...Althans, bij mij werkte het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooow hartstikke bedankt :P hoeveel is die korting eigenlijk :)

Hmm fuck, ben geen 18, en indien me pa nie meer op school zit ;(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:17:
Heb er begin dit jaar eentje gekocht en die is nu voor de 2de keer stuk. Niet te geloven. Hij nokt er gewoon af en toe mee. Maar weer teruggebracht naar de winkel en hij moet weer opgestuurd worden. De eerste keer bracht ik hem terug na 2 (!!!) dagen en ik kreeg geen nieuwe, maar ik was hem 2 weken kwijt. Dat is toch ook niet normaal???
Waar heb je hem dan gekocht? Het is idd. zeker niet normaal. Je kunt namelijk binnen 8 dagen de koop annuleren, dus kun je hem dan ook gewoon terugbrengen en evt. in dezelfde winkel een nieuwe kopen.
Maar bijna alle winkels geven in zo'n geval meteen een nieuwe.

[ Voor 47% gewijzigd door Hoedje op 03-02-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
De iPod's moeten opgestuurd worden naar Gelderland ergens waardoor het allemaal wat langer duurt. iPod worden niet gerepareerd door een Apple Service Centre en worden door die winkels ook gewoon opgestuurd.

En volgens mij hebben ze het druk bij de reparaties ik ben de mijne ook al een maand kwijt. Maar ik vergeet dan ook te bellen waarom het zo verachtte lang duurt. ;) :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieRibbens
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 16:36:

Toevallig heeft mijn vriendin afgelopen zondag 1 februari een iPod voor me gehaald in de Applestore in Washington DC. En inderdaad: $50 dollar korting 8).
Omgerekend heeft de 20GB iPod me nu zo'n 290 euro gekost ($365). Heb meteen maar een iTrip erbij besteld, voor in de auto.
En de 'levertijd' is 4 dagen, want mijn vriendin komt morgen terug :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Zondag krijg ik er 1 :D, naja, moet er natuurlijk gewoon voor betalen, maar dan nog, zondag is het zover :D

Alleen, uhm...vraagje. We hebben op school een iMac die gebruikt wordt voor video bewerking. Nu zou het ideaal zijn als ik muziek van m'n Pod kan halen, maar dit is gezien de indeling van de schijf niet mogelijk als het een win Pod is natuurlijk... Ik heb thuis dus windows, en wil op school ook op m'n iPod kunnen. Ik zoek een omweg voor de mac, niet voor windows, omdat ik em voor de mac niet zo vaak zal gebruiken, en voor windows dagelijks, wil ik dat hij gewoon wel windows geconfigureerd is...

Btje vaag verhaal, maar weet iemand een omweg?

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roa schreef op 04 februari 2004 @ 16:10:
Zondag krijg ik er 1 :D, naja, moet er natuurlijk gewoon voor betalen, maar dan nog, zondag is het zover :D

Alleen, uhm...vraagje. We hebben op school een iMac die gebruikt wordt voor video bewerking. Nu zou het ideaal zijn als ik muziek van m'n Pod kan halen, maar dit is gezien de indeling van de schijf niet mogelijk als het een win Pod is natuurlijk... Ik heb thuis dus windows, en wil op school ook op m'n iPod kunnen. Ik zoek een omweg voor de mac, niet voor windows, omdat ik em voor de mac niet zo vaak zal gebruiken, en voor windows dagelijks, wil ik dat hij gewoon wel windows geconfigureerd is...

Btje vaag verhaal, maar weet iemand een omweg?
http://www.ipodlounge.com/faqs_more.php?id=2394_0_10_0_C

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Chillmeister schreef op 21 januari 2004 @ 20:57:
[...]

Bij mij het zelfde maar dan met 5000 nummers. en het had al mijn nummers ook in andere mappen gestopt (dus geen genre sortering meer). het meeste irratante is dat ik nu een map heb met unkown artist.mp3s Echt ben er al maanden mee bezig om het allemaal goed te krijgen met Tag&Rename gewoon omdat ik geen tijd heb om dagen achter elkaar mp3 te hernoemen en sorteren. Verzamel cd's is helemaal erg.

Bij mij ook. iTunes ZUIGT, en hard ook
Mjah, dat is meer de 'ik ben tweaker en ik doe het wel even' mentaliteit dan de schuld van Apple ;) Ik heb het ook hoor, daar niet van 8), maar je hebt gewoon een optie in een menuutje waarmee je dat uit kan zetten.

En sowieso verandert iTunes niets aan je id2 tags, dus met een goede tagtool kan je je mp3's zo weer terugtransformeren :)

Ik vind iTunes niet bijzonder prettig, maar het werkt, en het is zeker wel zeer handig voor m'n pod, dus ik ben allang blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

*Ik ben lui en mag geslagen worden. Het antwoord op mijn geblaat staat 10 berichten omhoog.

*Edit: Inderdaad Seb. Mijn excuses :)
*Edit 2: Black Mask, I know, I know. Ik had mijn bericht om **:42 al veranderd :p

*Argh, ik ben echt vaag vandaag. Heb het nu gevonden.

*Edit 4: Hehe, humor. De studenten store is veel mooier dan de originele. IMHO dan... ;) Vooral het menu'tje bovenaan.

[ Voor 233% gewijzigd door Cavorka op 04-02-2004 21:49 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

ongeveer 7 posts boven die van jou staat de link naar de education versie van de apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz... bijna tegelijk gepost...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 21:45 . Reden: is net (10 sec) eerder gezegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
eamelink schreef op 04 februari 2004 @ 18:49:
[...]

Mjah, dat is meer de 'ik ben tweaker en ik doe het wel even' mentaliteit dan de schuld van Apple ;) Ik heb het ook hoor, daar niet van 8), maar je hebt gewoon een optie in een menuutje waarmee je dat uit kan zetten.

En sowieso verandert iTunes niets aan je id2 tags, dus met een goede tagtool kan je je mp3's zo weer terugtransformeren :)

Ik vind iTunes niet bijzonder prettig, maar het werkt, en het is zeker wel zeer handig voor m'n pod, dus ik ben allang blij :)
LOL. klopt een klein beetje. zo ben ik eenmaal. eerst alle knoppen indrukken en kijken wat er gebeurt en dan pas het boekje erbij halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Om het een beetje op te helderen. Een Mac kan gewoon NTFS of FAT32 goed lezen zonder problemen. Je kan dus waarschijnlijk ook de verborgen folder zien waar de nummers in staan. Deze folders heten 0F1 of iets dergelijks en de nummers zelf zijn ook gerenamed. De ID3 tag klopt nog wel dus als je ze daarna in iTunes laad gaat het ook helemaal goed. Of in Final Cut of weet ik wat je gebruikt op school. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje terug iets gevraagd over ipodcare dus geef nu even verslag hoe het is afgelopen.

Nou ikke bellen en een doosje zou dus komen, week later weer bellen "het komt eraan meneer" weer week later bellen "oh er is niks mee gedaan vreemd"
Volgende dag eindelijk mijn doosje, hup ipodje in dat kussenbed :D wist niet was ik zag.
Zegt die knakker aan de telefoon s'middags komen ze langs.

Ik lekker uitslapen staan ze al voor de deur s'morgens 8)7 en wat denk je NOG EEN DOOS |:(
S'middags verlaat mijn ipodje, was een zwaar afscheid :'(

Hoppa vandaag is hij terug (7 dagen), ik was benieuwd want ik had geen recht op garantie (leg ik zo uit)
Er zit een gloednieuwe ipod in en ik denken "ben ik nu zo sterk geworden?" dat ding is klein en lichter.
Zit er een g2 10gb in terwijl ik een 20gb had!!!! ;( ;( ;(

Dit is niet leuk of wel?
Als ik eerlijk ben vond ik hem wel te groot en zwaar, deze is stuk beter maar tja ik heb wel wat extra betaald voor die 20gb.
Wat nu, denk je dat ze geld terug geven of een 2e 10gb geven?
Of alles weer omruilen en dagen wachten :(
De 20gb was zeker op, geven ze deze, nu gaan schreeuwen kunnen ze alleen een g3 leveren })

Ik had hem in water laten flikkeren en hij was dood, naar weekje laten liggen deed hij het weer.
Ik had door en voor het zwemmen wat rare dingetjes ermee dus is weer opgelost lijkt het.
Ik bedoel deze kunnen ze niet meer afpakken de ouwe rotzooi is weg })

Bij omruiling ga ik natuurlijk eerst dat plastic eraf rukken en snuiven :D dat is toch zo lekker _/-\o_ sorry ik zag het pas later dat het verkeerd was >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka

Cavorka

Internet Entrepreneur

IPOD 20GB-TNL M9244TN/A On or before 09/02/2004
IPOD FIREWIRE + USB 2.0 CABLE-GEN M9126G/A On or before 09/02/2004

Jeuj, nog maar 4 tot 5 nachtjes slapen :) Ik kan echt niet wachten.

[ Voor 46% gewijzigd door Cavorka op 05-02-2004 12:23 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
@sjohar, wat typ je toch allemaal... Ik kan er niet veel van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbbrumbrum schreef op 05 februari 2004 @ 12:24:
@sjohar, wat typ je toch allemaal... Ik kan er niet veel van maken!
Is het zo onduidelijk?

Kort dan.

Mijn ipod van 20gb gaat naar reparatie, ik krijg een nieuwe 10gb terug.

Ik denk ik schrijf even een leuke verhaal op :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Sage schreef op 05 februari 2004 @ 00:22:
[...]

Om het een beetje op te helderen. Een Mac kan gewoon NTFS of FAT32 goed lezen zonder problemen. Je kan dus waarschijnlijk ook de verborgen folder zien waar de nummers in staan. Deze folders heten 0F1 of iets dergelijks en de nummers zelf zijn ook gerenamed. De ID3 tag klopt nog wel dus als je ze daarna in iTunes laad gaat het ook helemaal goed. Of in Final Cut of weet ik wat je gebruikt op school. ;)
Thanx, hier heb ik wat aan :D
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 13:13:
[...]

Is het zo onduidelijk?

Kort dan.

Mijn ipod van 20gb gaat naar reparatie, ik krijg een nieuwe 10gb terug.

Ik denk ik schrijf even een leuke verhaal op :( :+
Wat ga je nou doen? Dat ding terugsturen en een 20 gig eisen? of niet?

[ Voor 25% gewijzigd door Roa op 05-02-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roa schreef op 05 februari 2004 @ 14:31:
[...]

Thanx, hier heb ik wat aan :D

[...]

Wat ga je nou doen? Dat ding terugsturen en een 20 gig eisen? of niet?
Nou ik keek dus op de bestelbon die op het pakje zat ondergeplakt en daar staat wel 20gb, dus een pipo heeft echt een verkeerde erin gedaan.

Ik zal ze maar even bellen en natuurlijk een 20gb eisen, heb ik toen iets van 80 euro extra voor betaald ivm 10gb.
Ze hebben hun zaken goed op orde daar bij apple, beetje geklungel hoe ze dit helemaal afhandelen.

Ik zit alleen te bedenken hoe ik hier een slaatje uit kan slaan }) .
Zo van, ik heb hem al gebruikt dus voor hun niet verkoopbaar, als ze dan nog een 10gb sturen (maakt ook 20) dan staan we kiet.
Of helemaal gaan klagen en misschien een g3 ontvangen, ben al weer 3 weken bezig met hun geklungel.

Iemand een leuk idee hoe dit te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik weet 100% zeker dat je leuke plannetje niet gaat lukken. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 15:01:
[...]

Nou ik keek dus op de bestelbon die op het pakje zat ondergeplakt en daar staat wel 20gb, dus een pipo heeft echt een verkeerde erin gedaan.

Ik zal ze maar even bellen en natuurlijk een 20gb eisen, heb ik toen iets van 80 euro extra voor betaald ivm 10gb.
Ze hebben hun zaken goed op orde daar bij apple, beetje geklungel hoe ze dit helemaal afhandelen.

Ik zit alleen te bedenken hoe ik hier een slaatje uit kan slaan }) .
Zo van, ik heb hem al gebruikt dus voor hun niet verkoopbaar, als ze dan nog een 10gb sturen (maakt ook 20) dan staan we kiet.
Of helemaal gaan klagen en misschien een g3 ontvangen, ben al weer 3 weken bezig met hun geklungel.

Iemand een leuk idee hoe dit te gaan doen?
Hahahaha, nog niet tevreden. Het is op zich een beetje plezier vernietigend. Maar je weet wel dat de 10 gb die je hebt gehad gewoon refurbished is. Het is dus echt geen nieuwe :X . Het is gewoon iemand anders gerepareerde iPod.

Ik zou gewoon Apple opbellen en uitleggen wat er fout is gegaan. Waarschijnlijk kun je hem dan wel weer omruilen voor een 20 gb. Je kunt dan natuurlijk altijd wat stampij maken (wie weet >:) ).

Maar ik zou allang blij zijn dat je een nieuwe heb gehad terwijl je eik recht had op nix. :)
Sage schreef op 05 februari 2004 @ 16:31:
Ik weet 100% zeker dat je leuke plannetje niet gaat lukken. ;)
Apple ruilt idd geen 2g voor 3g.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 05-02-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 05 februari 2004 @ 16:57:
[...]

Hahahaha, nog niet tevreden. Het is op zich een beetje plezier vernietigend. Maar je weet wel dat de 10 gb die je hebt gehad gewoon refurbished is. Het is dus echt geen nieuwe :X . Het is gewoon iemand anders gerepareerde iPod.

Ik zou gewoon Apple opbellen en uitleggen wat er fout is gegaan. Waarschijnlijk kun je hem dan wel weer omruilen voor een 20 gb. Je kunt dan natuurlijk altijd wat stampij maken (wie weet >:) ).

Maar ik zou allang blij zijn dat je een nieuwe heb gehad terwijl je eik recht had op nix. :)

[...]

Apple ruilt idd geen 2g voor 3g.
Nou ik zie geen verschil tussen deze en een nieuwe.
Misschien dat ik heel erg verontwaardigt word aan de telefoon dat ik gehoord heb dat het een 2ehandse is :( >:) Zeggen dat er al muziek op stond :D
Ik geloof ook best dat ze refurbised als nieuw verkopen trouwens.

Nou ik had dus wel recht op iets want ik ben een tweaker _/-\o_

Even met de vuisten op de tafel slaan, wie weet.

Even voor de slimme ipod tweakers een slim ideetje delen dat in mijn hoofd kwam.
Je krijgt 3 maanden garantie op de reparatie.
Dus als je garantie op is gewoon insturen, heb je een krasvrij plus 3 maanden garantie.
Dit herhaal je elke 3 maanden :D eeuwige garantie })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

go sjohar :)

Laat ons weten wat je gaat doen en hoe het is afgelopen!

ps. Mijn iPod komt morgen in NL terecht volgens mevrouw van apple :p Dus, zaterdag of maandag krijg ik em !! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ja ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de levertijden van mijn Ipod, want ik heb al wel een overzicht, per post, van mijn bestelling van Apple gehad en mijn Ipod is de 3e verzonden.

Shipment Picked Up (CNSHA02) 03 Feb 2004 03:33

Waar moeten deze apparaatjes vandaan komen? Ik heb al ergens in dit topic Taiwan zien staan, maar je gaat mij toch niet vertellen dat ze niet ergens dichter bij een distributiecentrum hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik heb ook interresse in een iPod... grandioos duur, maar wat je er voor terug krijgt is wel top :)

Maar wat krijg je nu standaart allemaal meegelevert bij zo'n ipod? De ipod en...? ik wil die van 15 gig halen. Daar krijg je geen docking station bij? :S

Ook lekker... zie ik dat dat kloteding in europa meer kost dan in amerika :X 8)7

349,- word me echt wel een beetje te gortig hoor... :/

[ Voor 24% gewijzigd door Kwartjuh op 05-02-2004 22:28 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 05 februari 2004 @ 22:18:
Ik heb ook interresse in een iPod... grandioos duur, maar wat je er voor terug krijgt is wel top :)

Maar wat krijg je nu standaart allemaal meegelevert bij zo'n ipod? De ipod en...? ik wil die van 15 gig halen. Daar krijg je geen docking station bij? :S

Ook lekker... zie ik dat dat kloteding in europa meer kost dan in amerika :X 8)7

349,- word me echt wel een beetje te gortig hoor... :/
tja, als je een beetje goeie mp3 speler wilt hebben dan ben je al gauw 200 euro kwijt (cd of flash).
Als je dan kijkt hoe handig een ipod is en de hoeveelheid opslag dan valt het eigenlijk wel mee.

Misschien een ouderwetse cassetteband walkman iets voor jou, dat is goedkoop maar dan krijg je ook goedkope kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Nee, dat bedoel ik niet... tis gewoon veel geld, of het nu een ipod is of een andere mp3speler...
Ik geloof 100% in 'goedkoop is duurkoop'. Dat is sombeetje mijn lijfspreuk, maar tering zeg, 349 Euro... in America kostie 299 DOLLAR. Dat is dus gewoon vet veel geld erop, alleen omdat we aan de andere kant van de oceaan leven :/

Maargoed, wat word er nu standaart bij zon kassie gelevert?
Overigens VET gaaf dat je em kan graferen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka

Cavorka

Internet Entrepreneur

http://www.apple.com/nl/ipod/

Bij de 15 Gb versie zit dus alleen de iPod zelf (duh!) en dit:
Apple Earphones
Lichtnetadapter
FireWire-kabel
FireWire-adapter voor de pc

20Gb Versie (zelfde (5Gb meer) alleen dan):
iPod Dock
Draagtasje met riemclip
Afstandsbediening met draadverbinding

Erbij, wat op 40 + 40 + 40 (=120) euro komt wil je die los kopen.

PS:
Ook lekker... zie ik dat dat kloteding in europa meer kost dan in amerika
Er is niet veel wat hier goedkoper is dan in Amerika. Maar inderdaad: je wordt genaaid waar je bij staat, want je kan als Europeaan dus gewoon niet direct bij de US shop kopen (wel via mensen die je eventueel kent daar uiteraard), maar met garanties enzo weet ik niet hoe dat gaat. Daarom heb ik hem ook maar gewoon via de Edu Euro shop gekocht: ik heb geen zin in geen garantie o.i.d. bij zo'n kostbaar apparaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Cavorka op 05-02-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Het is al tientallen keren voorbij gekomen in dit topic: Apple geeft wereldwijde garantie dus je amerikaanse ipod kan je hier in europa laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 05 februari 2004 @ 22:42:
Nee, dat bedoel ik niet... tis gewoon veel geld, of het nu een ipod is of een andere mp3speler...
Ik geloof 100% in 'goedkoop is duurkoop'. Dat is sombeetje mijn lijfspreuk, maar tering zeg, 349 Euro... in America kostie 299 DOLLAR. Dat is dus gewoon vet veel geld erop, alleen omdat we aan de andere kant van de oceaan leven :/

Maargoed, wat word er nu standaart bij zon kassie gelevert?
Overigens VET gaaf dat je em kan graferen :9
Tja....
Allerlei zaken hier worden vergoedt om de maatschappij een beetje leefbaar te houden.
-Hier wordt je niet uitgebuit met een heel laag minimum loon zonder ziektekosten verzekering waar je niet van kan leven.
-Hier verkloten we het mileu niet zo enorm.
-Hier buiten we arme landen niet zo enorm uit om er zelf rijker van te worden.
-Hier je baan met ongeluk verliezen wordt je geen zwerver.

Dat wordt dus vet betaald door middel van hoge belasting en duurdere producten. Een maatschappij als in de usa vind ik ook naaierij voor een groot gedeelte van de bevolking.

Vergeet niet dat je 1 keer je ipod koopt vanaf 300 euro ofzo al, hierna heb je geen lege cds of andere zooi nodig.
Tel maar eens na hoeveel dat je kost, en muziek is gratis tegenwoordig.
20 cd's vroeger is nu 1 ipod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Wel een beetje vaag. Ik zat ff rond te kijken met betrekking tot het bestellen... Ik wou weten of je met Internet bankieren kan bestellen, dus ik druk op 'kassa', krijg ik ineens 'Dank u voor uw bestelling :?
Ik heb dus ook zo'n web-bestelnummer gekregen, dus ik denk dat ze em nu op gaan sturen? Dat was niet meteen de bedoeling... En in de verkoopvoorwaarden staat dat je op 'neem mijn Bestelling in behandeling' moet drukken... dat heb ik nooit gedaan. Nu heb ik ook even gekeken bij mijn bestelstatus... die staat nu op 'under review'. Wasda?

Nog nooit iets bij apple bestelt, dus ik weet niet echt hoe het allemaal werkt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

offtopic:
"Hier buiten we arme landen niet zo enorm uit om er zelf rijker van te worden"
Niet té hard zeggen.... :|

[ Voor 14% gewijzigd door sjaakaq op 06-02-2004 10:39 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 06 februari 2004 @ 10:38:
offtopic:
"Hier buiten we arme landen niet zo enorm uit om er zelf rijker van te worden"
Niet té hard zeggen.... :|
Ik zeg niet zo enorm want we doen het ook maar vergeleken met usa :r die laat zelfs landen failliet gaan zie argentinie, steunt coups zie venuzuela, na ja niet juiste topic.

Omdat het gevraagd is...
Ik heb weer appel nieuws het wordt steeds vreemder en intressanter :9

Belt mevr. apple net wat mijn creditkaart nummer is om 35 euro te cashen voor verzendkosten voor mijn ipod :'(
Ik zeg hoezo dat was toch gratis?
DUs alleen in de eerste 6 maanden, heeft u een creditkaart?
Nee die heb ik niet (hallo echt een amerikaans bedrijf hoor wat moet ik ermee, pin lekker gratis)
Ok wacht even bla bla ik dus in de wacht en reken uit dat ik voor de 6 maanden zat toen ik applecare belde.
Ik uitleggen aan die appletrien.
Kunt u het faxen, nee ik heb geen fax en toen kwam er een onbeleefde zucht van haar zeg haha lastige klant hier >:)
Dus afgesproken ik mail het even door wat mij erg modern lijkt maar zij was niet erg blij, apple heeft het niet zo op computers lijkt wel :/

Ik ben benieuwt want na betaling zou ze mijn ipod opsturen terwijl ik er al 1 heb ontvangen :D maar een goede tweaker is een zwijgzame tweaker 8)

Het hele probleem is dat ik 2 keer in de computer sta omdat mijn eerste doos niet kwam na 2 weken, maar toen ineens 2 dozen kreeg.

Oh jee mevr. toch niet gratis?Nou dan betaal ik wel 35 euro want ik mis mijn ipod wel erg }) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka

Cavorka

Internet Entrepreneur

dimitio schreef op 05 februari 2004 @ 23:21:
Het is al tientallen keren voorbij gekomen in dit topic: Apple geeft wereldwijde garantie dus je amerikaanse ipod kan je hier in europa laten repareren.
Indeed, maar je kan hem niet vanaf hier kopen. :) Het had voor mij dus wel gekund, echter dat duurt meestal wel even (als de persoon die je kent terug komt in NL, of versturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
>never mind...<

[ Voor 98% gewijzigd door Kwartjuh op 06-02-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even update,

Belt het appelmevrouwtje weer op.

-Het is niet gratis bla bla, kun je geen creditkaart lenen,?
-Nee
-Kun je niet via de winkel waar je hem gekocht hebt regelen dat zij jouw een rekening sturen en zij ons betalen? (hallo wat een oplossing zeg, zonder cc loopt het daar wel in de soep.)
-Hallo zeg dat lijkt me niks...

Ik vraag waarom niet gratis het is toch net binnen 6 maanden?
Dus wij gaan rekenen en komen op vorige week donderdag uit.

-Het is nu 6 feb meneer
-Maar ze hebben hem vorige week donderdag opgehaald, dus is toch gratis dan?
-OHH is hij al opgehaald?
-Jaaaaa
-Ok ik regel het gratis zodat hij nu verzonden wordt.

:D _/-\o_ })

Ik ben benieuwt wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 15:10:
Even update,

Ik ben benieuwt wat er gaat gebeuren.
Heb je nu per ongeluk een extra iPod gehad ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Weet iemand of ik gewoon via Internet Bankieren kan betalen bij de apple rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 06 februari 2004 @ 15:24:
Weet iemand of ik gewoon via Internet Bankieren kan betalen bij de apple rekening?
als je daarmee geld over kan maken naar hun rekening wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Bestelt :)

1x Personalized iPod, 15 gig. Ik heb er mijn naam en telefoonnummer op gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 06 februari 2004 @ 16:09:

Reken er wel op dat je langer moet wachten op je besteling dan normaal het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 06 februari 2004 @ 16:09:

Laatst had orange mijn telefoonnummer even ongevraagd afgesloten.
Huppa nummer kwijt en kon niet meer terug want was alweer in gebruik.

Zit je daar met je ipod ;) opletten dus.

met je naam zal het wel loslopen neem ik aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Laatst online: 06-05-2024
na laatst een ipod 2e gen 10 gb voor de mac gekocht te hebben en een bijbehorend firewire kaartje ging ik aan de slag om liedjes erop te zetten. Ik heb zelf geen mac dus dit moest met macopener en ephpod. Dit is 3x gelukt maar daarna herstarte de computer steeds als ik het probeerde. Bij de HELP stond dat dat dan aan het firewire kaartje lag. Dus ik terug naar mycom waar ik dat kaartje had gehaald en een nieuwe gekregen, maar nu herstarttie gewoon weer! weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 17:32:
[...]

Laatst had orange mijn telefoonnummer even ongevraagd afgesloten.
Huppa nummer kwijt en kon niet meer terug want was alweer in gebruik.

Zit je daar met je ipod ;) opletten dus.

met je naam zal het wel loslopen neem ik aan :+
Huisnummer :)

Verhuizen zit er eerstvoorlopig toch niet in, en anders nemen ik het nummer wel mee naar het nieuwe huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 06 februari 2004 @ 17:56:
na laatst een ipod 2e gen 10 gb voor de mac gekocht te hebben en een bijbehorend firewire kaartje ging ik aan de slag om liedjes erop te zetten. Ik heb zelf geen mac dus dit moest met macopener en ephpod. Dit is 3x gelukt maar daarna herstarte de computer steeds als ik het probeerde. Bij de HELP stond dat dat dan aan het firewire kaartje lag. Dus ik terug naar mycom waar ik dat kaartje had gehaald en een nieuwe gekregen, maar nu herstarttie gewoon weer! weet iemand hier een oplossing voor?
Je moet MacOpener en Ephpod alleen gebruiken als je 'm graag op de Mac wilt blijven gebruiken en zo nu en dan op je PC.

Zo te horen wil je 'm alleen op de PC gebruiken, dan is het gewoon ff een kwestie van naar www.apple.com toe te surfen. En de firmware voor de Windows iPod downloaden en installeren :)

daarna natuurlijk ff iTunes installeren.. en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 06 februari 2004 @ 18:13:
[...]

Huisnummer :)

Verhuizen zit er eerstvoorlopig toch niet in, en anders nemen ik het nummer wel mee naar het nieuwe huis.
Weten de inbrekers precies waar ze moeten zijn als ze je zien patsen met je ipod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Hahah, het is een rib uit mijn lijf... zoveel is hier echt niet te halen :D
Overigens is het mijn huistelefoonnummer... niet mijn adres :+

[ Voor 31% gewijzigd door Kwartjuh op 06-02-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 06 februari 2004 @ 18:31:
Hahah, het is een rib uit mijn lijf... zoveel is hier echt niet te halen :D
Overigens is het mijn huistelefoonnummer... niet mijn adres :+
Arme niet wetende slachtoffers :| .
Hier een boeven website, tiep je tel. nummer maar eens in :D ze komen binnenkort langs :+

http://home.wanadoo.nl/spyder/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke software heb ik nodig voor mijn 3g iPod (die morgen aankomt :p )

-iPod Software for Windows 1.2.6 Updater
-http://www.apple.com/ipod/download/ iPod Software 2.1

Lijkt me logisch dat het iPod Software 2.1 is, maar zit hier ook de firmware in enzo?

UPDATE:

grrrr hij is niet vandaag bezorgd... maandag :( :( :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 00:00:

Lijkt me logisch dat het iPod Software 2.1 is, maar zit hier ook de firmware in enzo?
Gewoon cdtje wat erbij zit installeren en hoppa.
Er zit ook een updater bij. Wel zou ik gelijk even de nieuwste iTunes van de apple site halen. De versie op de cd is namelijk niet de nieuwste.

Weet iemand trouwens ook:

-Wanneer gaat je garantie in? Is dit het moment van verzenden of moment van levering aan de deur?

-Is het normaal dat je net zoals bij een hd je niet de hele opgegeven ruimte krijgt? Ik heb namelijk de 15gig en deze geeft 13,8 gig als grootte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
voor mij is het ook tijd geworden. De accu begint sneller leeg te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 11:31:
[...]
-Is het normaal dat je net zoals bij een hd je niet de hele opgegeven ruimte krijgt? Ik heb namelijk de 15gig en deze geeft 13,8 gig als grootte aan.
is de standaard berekening zoals die ook met een normale hd is. Dus 1mb = 1miljoen bytes. 13,8 klinkt wel als een normale waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

idd, ik heb ook 'maar' 9,25GB

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 08 februari 2004 @ 11:57:
idd, ik heb ook 'maar' 9,25GB
Wat vreemd, op mijn normale 10gb schijf kon ik 9,7gb echt gebruiken. Dat scheelt toch wel weer een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51
Op de schijf van de iPod staat ook nog een firmware-partitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Korte mededeling: op het hoesje van een 2nd Gen iPod zit geen garantie.

Mijn 'klipje' was kapotgegaan, dus had ik even met Apple gebeld (mooi snel trouwens, geen wachtrij, geen 50ct per minuut :)). Helaas kreeg ik te horen dat het dus niet onder de garanie viel, en dat ik 'pech' had. Just 2 let u know. ;)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ze alles echt controleren als je besteld bij die studenten shop ? Of moet je de gok gewoon wagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51
NielZ schreef op 08 februari 2004 @ 16:41:
Korte mededeling: op het hoesje van een 2nd Gen iPod zit geen garantie.

Mijn 'klipje' was kapotgegaan, dus had ik even met Apple gebeld (mooi snel trouwens, geen wachtrij, geen 50ct per minuut :)). Helaas kreeg ik te horen dat het dus niet onder de garanie viel, en dat ik 'pech' had. Just 2 let u know. ;)
Op de afstandsbediening gelukkig wel :) Dinsdagavond gemeld, donderdagochtend was alles afgehandeld :) mooi van Apple en UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 00:00:

UPDATE:

grrrr hij is niet vandaag bezorgd... maandag :( :( :(
Heb je hem al binnen?

Weet iemand waar je in Nederland online of in de buurt van amsterdam een goed hoesje (hard of zacht) kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Woei, ik heb hem :D

Echt geweldig ding :D

Alleen nog ff een extra firewire/doc kabbeltje bijkopen, zodat ik niet iedere keer dat kabbeltje lost moet maken als ik m'n lichtnetadaptor ipv dock wil gebruiken :P

Maar verder, top! Dock is ook erg vet :P Alles werkt lekker snel, makkelijk, ach, need I say more?

/edit
2 Vraagjes tho:

Hoe kan ik via iTunes nr's van m'n iPod afspelen/halen
Hoe kan ik als de iPod in het dock staat, en m'n pc aanstaat, gewoon de speler krijgen, en niet de eeuwige boodschap: loskoppelen toegestaan?

Kheb nl m'n hifi op m'n dock aangesloten, en kwil em tegelijk opladen en spelen...

[ Voor 34% gewijzigd door Roa op 09-02-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roa schreef op 09 februari 2004 @ 15:16:
Hoe kan ik via iTunes nr's van m'n iPod afspelen/halen
Links bij je playlist keuze ed je ipod selecteren en de nummers deleten.

Je kan ze ook verwijderen door in je library het vinkje weg te halen en dan synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen heb ik hem!! Mijn iPod MINI

Ik heb er een laten overkomen uit New York, opgehaald door vrienden :)
hij koste me net geen 200 euro, en ik krijg hem morgenavond.
Maar. Nou zit daar een oplader bij met een amerikaans stekkertje. Natuurlijk kan ik de iPod mini natuurlijk ook gewoon opladen via de PC, maar gewoon via het stopcontact is toch ook wel handig. Dat bovenste stukje kan net als bij iPod lader ervanaf. Kan ik gewoon een nederlands stekkertje op de oplader drukken? Er staat op 120-240 volt. En hoe kom ik aan zon Nederlands stekkertje?

Ik kan echt niet wachte tot ik hem heb :9~ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:46:
[...]

Heb je hem al binnen?

Weet iemand waar je in Nederland online of in de buurt van amsterdam een goed hoesje (hard of zacht) kan halen?
Jaja, hij is binnen :p Na 3 volle weken gewacht te hebben, staat mijn naam op de iPod gegraveerd!

Heb net in iets meer dan 3 minuten ongeveer 200 liedjes doorgepompt :) Echt supersnel.... ( was de levering van de iPod via AppleStore ook maar zo :p )

Ben erachter gekomen dat mijn computer niet wilt opstarten, wanneer de iPod eraan hangt. Geen ramp, omdat je em toch pas aansluit wanneer windows volledig klaar is met opstarten. Wel rot als je em eraan hebt hangen en je moet ineens rebooten [en vergeet je dat de iPod nog eraan zit].

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb hem ook eindelijk binnen nadat Apple 5 weken lang dacht dat Amsterdam in Belgie lag....

Eindelijk! Snel wat MP3tjes erop zetten en de kwaliteit van de oordopjes testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:46:
[...]

http://www.apple.com/nl/buy/ B)

Oh ja, dit stond laatst op tweakers.net :
In Amsterdam-Centrum opent medio maart 2004 DeNieuwsteMacWinkel haar deuren. Op een oppervlak van 565 m2 zal de 21ste eeuw worden vormgegeven met alles op het gebied van de 'Digital Lifestyle'.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Roa schreef op 09 februari 2004 @ 15:16:Vraagje tho:

Hoe kan ik als de iPod in het dock staat, en m'n pc aanstaat, gewoon de speler krijgen, en niet de eeuwige boodschap: loskoppelen toegestaan?

Kheb nl m'n hifi op m'n dock aangesloten, en kwil em tegelijk opladen en spelen...
En wie heeft dit ding:
http://halfkeyboard.com/ipodarmor/index.php?refID=2#
Iemand met ervaringen? Lijkt me voor dagelijks gebruik vrij kut, maar voor et snowboarden dat ik over 2 weken ga doen eigenlijk wel lekker, 'veilig' gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:43:

Maar. Nou zit daar een oplader bij met een amerikaans stekkertje. Natuurlijk kan ik de iPod mini natuurlijk ook gewoon opladen via de PC, maar gewoon via het stopcontact is toch ook wel handig. Dat bovenste stukje kan net als bij iPod lader ervanaf. Kan ik gewoon een nederlands stekkertje op de oplader drukken? Er staat op 120-240 volt. En hoe kom ik aan zon Nederlands stekkertje?

Waar woon je ik wil komen kijken :)

Gewoon zon converter stekker halen bij een electronische onderdelen zaak.
Weet geen namen want ik weet niet waar je woont.
Handyman misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Roa schreef op 09 februari 2004 @ 18:47:
[...]

En wie heeft dit ding:
http://halfkeyboard.com/ipodarmor/index.php?refID=2#
Iemand met ervaringen? Lijkt me voor dagelijks gebruik vrij kut, maar voor et snowboarden dat ik over 2 weken ga doen eigenlijk wel lekker, 'veilig' gevoel :P
Voor het opladen kan je beter de adapter gebruiken. Deze laad beter op en je kan de iPod nog gebruiken tussen door. Voor het snowboarden was er een speciale iPod jas waar je ipod zelf veilig opgeborgen zat en er een afstandsbediening in de mouw was ingebouwd. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:Waar woon je ik wil komen kijken

Gewoon zon converter stekker halen bij een electronische onderdelen zaak.
Weet geen namen want ik weet niet waar je woont.
Handyman misschientekst
Nijmegen ;)

Ik post morgen wel wat plaatjes, behalve de pics van apple heb ik namelijk niet echt iets kunnen vinden van het ding in actie :P die van apple zijn best nep.

Converter 8)7 Niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Sage schreef op 09 februari 2004 @ 19:20:
[...]

Voor het opladen kan je beter de adapter gebruiken. Deze laad beter op en je kan de iPod nog gebruiken tussen door. Voor het snowboarden was er een speciale iPod jas waar je ipod zelf veilig opgeborgen zat en er een afstandsbediening in de mouw was ingebouwd. :)
Ik ga geen jas kopen, kheb een goeie, pas 1 jaar gebruikt, dus dat zit er niet in :P (nu ben ik niet van plan hard/vaak te vallen, maar toch..naja, ik ziewel..kdoe em wel in sokken ofzo, hij moet toch warm blijven :P)

Ik snap dat er geen manier is om em via de firewire op te laden en toch de ipod te kunnen gebruiken. Dan moet er heel snel een 2e firewire kabeltje bij, want ik wil niet iedere keer het kabeltjes verwisselen als ik em wil opladen via het lichtnet (of als ik in bed lig en met 'adapter' wil luisteren, of als ik op vakantie ga kabeltje loshalen, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:26:
[...]

Nijmegen ;)

Ik post morgen wel wat plaatjes, behalve de pics van apple heb ik namelijk niet echt iets kunnen vinden van het ding in actie :P die van apple zijn best nep.

Converter 8)7 Niet aan gedacht :)
Iets te ver weg hoewel ik toch niet welkom ben natuurlijk :D .
Staan er 30 tweakers voor je deur, gaan we heel zielig in een kring zitten terwijl jij de boel uittest B) .

Veel plezier morgen, en ik kan niet wachten op de foto's.
Je hebt wel de roze genomen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:46:
[...]

Jaja, hij is binnen :p Na 3 volle weken gewacht te hebben, staat mijn naam op de iPod gegraveerd!

Heb net in iets meer dan 3 minuten ongeveer 200 liedjes doorgepompt :) Echt supersnel.... ( was de levering van de iPod via AppleStore ook maar zo :p )

Ben erachter gekomen dat mijn computer niet wilt opstarten, wanneer de iPod eraan hangt. Geen ramp, omdat je em toch pas aansluit wanneer windows volledig klaar is met opstarten. Wel rot als je em eraan hebt hangen en je moet ineens rebooten [en vergeet je dat de iPod nog eraan zit].
Hoe is het met de accu van jouw iPod. Heb je hem al een keer leeg gekregen? en zo ja hoe lang duurde dat? Die van mij is met 4 uur spelen al leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:43:

Ik heb van het weekend uit San Francisco de 40 Gb iPod meegenomen. omgerekend nog geen 400 euro. De lader heeft inderdaad een amerikaanse stekker. Ik heb bij de Halfords een setje wereldstekkers gehaald (9 euro) en de dan kan je de oplader gewoon gebruiken. Moest wel van de wereldstekkker een stukje afhalen met een knabbeltang omdat de rand te groot was en de adapter niet past. Doet het perfect.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.