Elke nieuwe iPod word geleverd met een dock->firewire kabel. Je kan optioneel een dock -> usb2.0/firewire kopen. Dus dockkabel met twee uiteinden.Neobender schreef op 20 januari 2004 @ 19:33:
Weten jullie waar ik nog een 10 Gb iPod met USB aansluiting kan krijgen?
Ik zie overal firewire, en ik heb geen zin om een los firewire insteekkaartje te kopen (besteed dat geld liever aan een iSkin).
Juist, dat bedoel ik.Sage schreef op 20 januari 2004 @ 20:12:
[...]
Elke nieuwe iPod word geleverd met een dock->firewire kabel. Je kan optioneel een dock -> usb2.0/firewire kopen. Dus dockkabel met twee uiteinden.
Alleen ben je een stuk duidelijker dan ik

Hm, kut 
Dat wordt dus centjes uitgeven aan een firewire-kaartje
Dat wordt dus centjes uitgeven aan een firewire-kaartje
Verwijderd
Moet eigenlijk geen probleem zijn voor mijn chinese naamVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 17:52:
[...]
asiatische kinderhandjes moeten zeker die kleine lettertjes graveren
Kan iemand met een nieuwe iPod +afstandbediening ff naar applecare bellen dat zijn afstandsbediening kapot is?Chillmeister schreef op 20 januari 2004 @ 20:00:
Zo. echt goede service van applecare. gisteren opgebeld om te zeggen dat mijn afstandsbediening kapot is, dus zouden ze meteen een nieuwe sturen. Hij kwam vanochtend aan! beter dan dat kan niet
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:05:
kan de nieuwe ipod ook direct worden aangesloten op de computer
Alle iPods kun je direct aansluiten op de computer, of heb ik je vraag niet goed begrepen?
aaaargh, mijn display is gaar, er zitten zwarte vlekjes in met een soort waas eromheen
en als ik de ipod aanzet met backlight aan dan zijn die vlekken feller verlicht
garantie is net om...
(je hebt toch maar 1 jaar? crapzooi)
en als ik de ipod aanzet met backlight aan dan zijn die vlekken feller verlicht
garantie is net om...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Kan je het ook in ander lettertype laten graveren?Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:55:
[...]
Moet eigenlijk geen probleem zijn voor mijn chinese naamhahaha
Dus chinees of arabisch?
zijn de 3g ipods ook te synchen met MusicMatch? want als die van mij dus vervangen moet worden omdat het scherm gaar is, (dus als ik een nieuwe moet kopen omdat Apple gRRRRR geen 2 jaar garantie geeft) wil ik wel met musicmatch blijven werken en niet met iTunes want iTunes op windows zuigt
Verwijderd
Op de Apple Store site kan je volgens mij alleen een 'normaal' lettertype gebruiken... staat niks over arabisch en of chinees ?Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:04:
[...]
Kan je het ook in ander lettertype laten graveren?
Dus chinees of arabisch?
zou je m in china moeten bestellen
vindt iTunes ook niks. maar sinds ik iTunes op de pc gehad, wil Xplay niet meer werkenPhusebox schreef op 21 januari 2004 @ 10:07:
zijn de 3g ipods ook te synchen met MusicMatch? want als die van mij dus vervangen moet worden omdat het scherm gaar is, (dus als ik een nieuwe moet kopen omdat Apple gRRRRR geen 2 jaar garantie geeft) wil ik wel met musicmatch blijven werken en niet met iTunes want iTunes op windows zuigt
Op apple.com/nlstore kan je ook kiezen voor iPods met korting (studenten), is iemand van 15 volgens apple ook student
?
Verwijderd
Nee die is volgens apple een nietsnut, kijk maar in de algemene voorwaardenNeobender schreef op 21 januari 2004 @ 10:21:
Op apple.com/nlstore kan je ook kiezen voor iPods met korting (studenten), is iemand van 15 volgens apple ook student?
gewoon doen. ik was misschien 21 vorig jaar maar ze hebben mij nooit om bewijs gevraagd om te controleren dat ik echt een student wasNeobender schreef op 21 januari 2004 @ 10:21:
Op apple.com/nlstore kan je ook kiezen voor iPods met korting (studenten), is iemand van 15 volgens apple ook student?
@ Sjohar: LOL!
@Chillmeister:
Gewoon doen dus, scheelt mij weer 44,-
@Chillmeister:
Verwijderd
Middelbare scholier is toch ook een student.Neobender schreef op 21 januari 2004 @ 10:50:
@ Sjohar: LOL!
@Chillmeister:
De ipod niet passer prikken om deze ook een andere kleur te geven
offtopic:
Hehe, het is trouwens wel netjes gelukt met die lamp
Hehe, het is trouwens wel netjes gelukt met die lamp
Itunes op windows zuigt?Phusebox schreef op 21 januari 2004 @ 10:07:
Hoe dan, hier werkt het prima!
Ik was er dan ook heel blij mee, sharen over het netwerk, geen liliputterknopjes ala winamp, simpele interface toch uitgebreide mogelijkheden enz.
Ik heb overigens geen iPod, dus hoe het daarmee samenwerkt weet ik niet.
Een vraagje: is iTunes echt beter dan ephPod?
JaPhusebox schreef op 21 januari 2004 @ 10:07:
Verwijderd
Arabisch ABC gewoonVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:04:
[...]
Kan je het ook in ander lettertype laten graveren?
Dus chinees of arabisch?
Ik ben nu zeer gewend geraakt aan iTunes en wil niks anders. Ik hoop dat ik ook makkelijk kan syncen met mijn iPod.sylvesterrr schreef op 21 januari 2004 @ 16:58:
Een vraagje: is iTunes echt beter dan ephPod?
Ja, volgens mij werkt het gewoon net als op de Mac. Je sluit je iPod aan, je kan kiezen of iTunes gelijk opstart en zo ja start hij op. Je kan kiezen of hij gelijk moet syncen met bepaalde playlists of gewoon de hele library of handmatig. Je kan kiezen of hij in FireWire diskmode moet of niet. Eject en klaar. Simpeler lijkt me niet mogelijk, wat is er dan zo kut aan?
Verwijderd
Je moet 18 zijn kijk maar op apple siteNeobender schreef op 21 januari 2004 @ 10:21:
Verwijderd
Owkeej nou verander ik het weer ff, maar wtf moet ik doen ipod 15gig kopen (die btw niet met dock wordt geleverd, of moet ik zen nx 30gb kopen...AAARG ik weet het niet meer....iemand ervaring:P
grtz en thnx
grtz en thnx
iPod 
Naar mijn weten kun je de Creative Zen ook niet gebruiken als een externe hardeschijf (wat soms wel eens handig kan zijn hoor
).
Naar mijn weten kun je de Creative Zen ook niet gebruiken als een externe hardeschijf (wat soms wel eens handig kan zijn hoor
Verwijderd
Maar ik heb ook gehoord dat hhd-mp3 snel kapot gaan, is dat ook zo??? Of zou het anders beter zijn om bijv. een muvo 1.5 gig te kopen....:P
Neuh, als je er goed mee omgaat zal het niet kapot gaan. Echter, als je daarmee gaat overgooien oid, kun je van mij wel aannemen dat ie snel kapot zal gaan.
iTunes rouleert. Musicmatch zuigt en ehpod is wel oke. Maar wat vinden de mensen die iTunes niet zo relaxt vinden, niet relaxt aan iTunes 4 Windows.ochoch schreef op 21 januari 2004 @ 16:08:
[...]
Itunes op windows zuigt?
Ik was er dan ook heel blij mee, sharen over het netwerk, geen liliputterknopjes ala winamp, simpele interface toch uitgebreide mogelijkheden enz.
Verder zou ik persoonlijk altijd de iPod kopen en niet de Zen. Ik vind Apple een mooier design hebben, hij is kleiner en de menustructuur is veel beter (nog beter is de iPod 20 gb).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
itunes had bij mij een hoop mp3's verpruts, zeg maar een stuk of 1500ochoch schreef op 21 januari 2004 @ 16:08:
[...]
Itunes op windows zuigt?
waarbij hij de bestandsnamen en alle tags had verandert.
daar was ik dus niet zo blij mee
bovendien wilde hij niet synchen met mijn ipod, en na veel gekloot wilde het dan toch werken
kwam ik er tot mijn verbazing achter dat hij alles dubbel of zelfs driedubbel erin had gezet
er stonden allemaal spaties in tracknames en dergelijke
conclusie: ik moest itunes uninstallen (hoop gedoe nog want itunes molt je musicmatch)
daarna alle tracks opnieuw handmatig taggen
ipod formatten
en opnieuw alles synchen
na die ervaring voor mij NOOOOIT meer itunes
(na die ervaring is mijn kijk op apple sowieso negatiever geworden)
Dat probleem had ik de eerste keer ook...Phusebox schreef op 21 januari 2004 @ 20:49:
[...]
itunes had bij mij een hoop mp3's verpruts, zeg maar een stuk of 1500
Ik ook nietdaar was ik dus niet zo blij mee
Bij mij werkt het nu gewoonbovendien wilde hij niet synchen met mijn ipod, en na veel gekloot wilde het dan toch werken
Niet reproduceerbaarkwam ik er tot mijn verbazing achter dat hij alles dubbel of zelfs driedubbel erin had gezet
Dat zei ik toen ook, maar vandaag ben ik weer begonnen met het gebruiken van iTunes, en ik moet zeggen, ik vind em wel relaxed.na die ervaring voor mij NOOOOIT meer itunes
Bij mij het zelfde maar dan met 5000 nummers. en het had al mijn nummers ook in andere mappen gestopt (dus geen genre sortering meer). het meeste irratante is dat ik nu een map heb met unkown artist.mp3s Echt ben er al maanden mee bezig om het allemaal goed te krijgen met Tag&Rename gewoon omdat ik geen tijd heb om dagen achter elkaar mp3 te hernoemen en sorteren. Verzamel cd's is helemaal erg.Phusebox schreef op 21 januari 2004 @ 20:49:
[...]
itunes had bij mij een hoop mp3's verpruts, zeg maar een stuk of 1500
daar was ik dus niet zo blij mee
bovendien wilde hij niet synchen met mijn ipod, en na veel gekloot wilde het dan toch werken
kwam ik er tot mijn verbazing achter dat hij alles dubbel of zelfs driedubbel erin had gezet
conclusie: ik moest itunes uninstallen (hoop gedoe nog want itunes molt je musicmatch)
daarna alle tracks opnieuw handmatig taggen
ipod formatten
en opnieuw alles synchen
na die ervaring voor mij NOOOOIT meer itunes
(na die ervaring is mijn kijk op apple sowieso negatiever geworden)
Bij mij ook. iTunes ZUIGT, en hard ook
ben sinds iTunes uitkwam bezig. maar zoals ik zeg, heb niet altijd zin of tijd om er uren achter te zitten. maar hopelijk komt het op een dag weer alemaal goedsylvesterrr schreef op 21 januari 2004 @ 21:01:
Het heeft mij ook UREN gekost om m'n eigen directorystructuur terug te krijgen...
hmm vreemd, ik gebruik iTunes ook voor de mp3's en hij herkend de ipod automatisch, synched hem automatisch en klaar. En mijn mp3's worden niet zo maar gerenamed of wat dan ook. ik ben zelfs heel erg te vreden over iTunes en heb winamp de deur uit geschopt
PhD i.o.
dat kwam door een klein bugje bij een eerdere versie waar automatisch aanstond dat iTunes je muziek folder beheerdeM@ximuS schreef op 21 januari 2004 @ 22:52:
hmm vreemd, ik gebruik iTunes ook voor de mp3's en hij herkend de ipod automatisch, synched hem automatisch en klaar. En mijn mp3's worden niet zo maar gerenamed of wat dan ook. ik ben zelfs heel erg te vreden over iTunes en heb winamp de deur uit geschopt
Verwijderd
klopt het dat apple leveringsproblemen heeft ofzo ?
bij een aantal winkels die ik bezocht heb voor de aanschaf van een usb kabeltje voor mn ipod hebben ze het niet voorradig en weten ook niet wanneer ze het binnenkrijgen
bij een aantal winkels die ik bezocht heb voor de aanschaf van een usb kabeltje voor mn ipod hebben ze het niet voorradig en weten ook niet wanneer ze het binnenkrijgen

heb dit probleempje nog niet voorbij zien komen:
heb nu een paar weken een ipod met AB, maar ik heb denk ik een beetje in de regen gelopen met de AB, want het metaal (of wat het ook is) lijkt wel te roesten. is bruinig geworden... ziet er heel vies uit... hoe kan ik dit het best schoonmaken? zijn er meer mensen die dit gehad hebben?
heb nu een paar weken een ipod met AB, maar ik heb denk ik een beetje in de regen gelopen met de AB, want het metaal (of wat het ook is) lijkt wel te roesten. is bruinig geworden... ziet er heel vies uit... hoe kan ik dit het best schoonmaken? zijn er meer mensen die dit gehad hebben?
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
@ Chillmeister Dat moet dan iTunes 4.1 of eerder geweest zijn?
@ neoxyn Volgens mij niet meer want toen ik mijn ipod bestelde was het wel zo en dat is ongeveer een week geleden.
Michey Hoe kan ik dat meten ?
@ neoxyn Volgens mij niet meer want toen ik mijn ipod bestelde was het wel zo en dat is ongeveer een week geleden.
Michey Hoe kan ik dat meten ?
PhD i.o.
denk het wel, ik had iTunes gedownload de dag dat het uitkwam voor WindowsM@ximuS schreef op 22 januari 2004 @ 08:01:
@ Chillmeister Dat moet dan iTunes 4.1 of eerder geweest zijn?
(Chillmeister idd. je hebt gelijk) nogmaals @iedereen die probleem had/heeft met iTunes. Het probleem ligt waarschijnlijk aan het feit dat jullie hebben gekozen voor de optie om al je MP3's te kopieren naar de iTunes directory en dan gaat ie idd. vreemde dingen doen.
Ik heb die optie niet gebruikt en ik heb dus ook helemaal geen problemen. Hij synct perfect en m'n tags zijn ook goed.
@neoxyn, ik heb moeite gehad om een USB kabeltje te vinden... (maar zoekt en gij zult vinden
Ik heb die optie niet gebruikt en ik heb dus ook helemaal geen problemen. Hij synct perfect en m'n tags zijn ook goed.
@neoxyn, ik heb moeite gehad om een USB kabeltje te vinden... (maar zoekt en gij zult vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 22-01-2004 09:44 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zover ik weet zijn er genoeg USB kabeltjes op voorraad. We hebben bij ons nog een stuk of 30 van die doosjes liggen. Ze gaan er wel snel doorheen, dat weer wel. 
En bij elk programma'je natuurlijk even de instellingen checken voordat je het gaat gebruiken. Lijkt me logisch.
En bij elk programma'je natuurlijk even de instellingen checken voordat je het gaat gebruiken. Lijkt me logisch.
6 tot 7 mb per secondewat is jullie transfer speed ongeveer?
leoaq.fm // Jeune Loop
ik heb die optie ook niet gekozen....w-k-pieters schreef op 22 januari 2004 @ 09:42:
(Chillmeister idd. je hebt gelijk) nogmaals @iedereen die probleem had/heeft met iTunes. Het probleem ligt waarschijnlijk aan het feit dat jullie hebben gekozen voor de optie om al je MP3's te kopieren naar de iTunes directory en dan gaat ie idd. vreemde dingen doen.
Muvo 1,5 gieg werkt (naar min weten) ook met een harde schijfVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 19:55:
Maar ik heb ook gehoord dat hhd-mp3 snel kapot gaan, is dat ook zo??? Of zou het anders beter zijn om bijv. een muvo 1.5 gig te kopen....:P
ik ook niet, maar in de eerdere versies stond dit automatisch aan. hebben ze toen snel uitgehaald.
Verwijderd
Nou ik denk dat ik dan och maar ipodje koop, is ook idd stukkie mooier 
Laat nog wel horen hoe die me bevalt....
Laat nog wel horen hoe die me bevalt....
wij hier zullen precies weten hoe je hem zal bevallen!
Verwijderd
Moeilijk.... meestal komen ze vroeg in de ochtend en in de vroege middag... anders heb je pech.Binz schreef op 22 januari 2004 @ 14:42:
De mijne is gisteren (21-01-04) verscheept,
Zal hij er voor zaterdag zijn?
Maandag denk ik?!Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 14:47:
Die van mij (15gig) is vandaag verstuurd.
En nu maar afwachten................
Verwijderd
Dacht het niet, 2 weken met geluk want het is een chaos daar.Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:12:
[...]
Moeilijk.... meestal komen ze vroeg in de ochtend en in de vroege middag... anders heb je pech.
[...]
Maandag denk ik?!
Verwijderd
Je kan je pakketje volgen via apple ( die het weer via een andere site doet).Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:46:
[...]
Dacht het niet, 2 weken met geluk want het is een chaos daar.
In totaal (van dag van bestelling tot het in huis hebben ) kan het best 2 weken duren...
hmm bij mij duurde het toch bijna 2 weken dacht ik...
wel meer dan een jaar geleden overigens
maar ja, ze zijn bijna nooit op voorraad die krengen
en ik moet nu weer een nieuwe want die van mij is kapot en de garantie is om
mooi is dat, reparatie kost 300 euro
Verwijderd
Ik vind een jaartje wel wat weinig eigenlijk, of heb je hem zelf kapot gemaakt?Phusebox schreef op 26 januari 2004 @ 19:13:
hmm bij mij duurde het toch bijna 2 weken dacht ik...
Verwijderd
Nee ik ook nog niet. Woensdag besteld en stond vrijdag al op shipped. Kreeg vrijdag ook een leveringsbevestiging. Dacht ze komen vandaag wel, maar helaas.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:01:
aan een van de mensen die pas een iPod besteld hebben...
Al ontvangen?!
Trouwens de tracking bij mijn bestelstatus geeft ook nog geen activities aan.
Hebben jullie dat ook?
Yep hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:39:
[...]
Nee ik ook nog niet. Woensdag besteld en stond vrijdag al op shipped. Kreeg vrijdag ook een leveringsbevestiging. Dacht ze komen vandaag wel, maar helaas.
Trouwens de tracking bij mijn bestelstatus geeft ook nog geen activities aan.
Hebben jullie dat ook?
Heb gemaild met apple hoe dat kan.... ze moeten vanuit Taiwan komen en als ze in Ned zijn kan je ze volgen via de TnT site met het trackingnr als referentie via het tracking systeem op www.tnt.nl
Het duurt 5-7 werkdagen voordat ze vanuit Taiwan in Ned zijn, in jouw geval kan je jouw ipod volgen vanaf donderdag via TnT.... als je mazzel hebt
Verwijderd
Nou lekker is dat. Dat hadden ze wel even op de site kunnen zetten. Bij mij stond er toen ik bestelde 2 a 3 dagen. Jammer dat ze no niet in de winkel te koop zijn, anders had ik de hele boel geannuleerd.Binz schreef op 26 januari 2004 @ 20:13:
[...]
Yep hetzelfde probleem.
Heb gemaild met apple hoe dat kan.... ze moeten vanuit Taiwan komen en als ze in Ned zijn kan je ze volgen via de TnT site met het trackingnr als referentie via het tracking systeem op www.tnt.nl
Het duurt 5-7 werkdagen voordat ze vanuit Taiwan in Ned zijn, in jouw geval kan je jouw ipod volgen vanaf donderdag via TnT.... als je mazzel hebt
Thanx voor de info:)
nope...Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:23:
[...]
Ik vind een jaartje wel wat weinig eigenlijk, of heb je hem zelf kapot gemaakt?
Hm, dan ga ik me afvragen hoe ik aan m'n iPod ben gekomen...Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 20:35:
Jammer dat ze no niet in de winkel te koop zijn
Verwijderd
Kan ik lekker fluiten naar mijn iPod... duurt nog zeker 2 weken dan... ( verwachting is dat hij 27ste wordt geshipped )Binz schreef op 26 januari 2004 @ 20:13:
[...]
Yep hetzelfde probleem.
Verwijderd
Ik wil het niet wetendimitio schreef op 26 januari 2004 @ 21:58:
[...]
Hm, dan ga ik me afvragen hoe ik aan m'n iPod ben gekomen...
Voor mensen met accu problemen is dit wel een leuke site. Ze sturen ook naar de EU. Das wel zo belangrijk natuurlijk.
iPodminibattery.com offers replacement batteries for iPods
Mark Edmonson emailed us to inform our readers that his new online store iPodminibattery.com is offering replacement batteries for all iPod models, including iPod mini. The 1st and 2nd generation battery sells for $49 (US/Canada) and 3G iPod model also sells for $49 (US/Canada) – available to UK customers for £46.50. There is no information or pricing on the iPod mini batteries yet.
iPodminibattery.com offers replacement batteries for iPods
Mark Edmonson emailed us to inform our readers that his new online store iPodminibattery.com is offering replacement batteries for all iPod models, including iPod mini. The 1st and 2nd generation battery sells for $49 (US/Canada) and 3G iPod model also sells for $49 (US/Canada) – available to UK customers for £46.50. There is no information or pricing on the iPod mini batteries yet.
Ad maiorem black_eye gloriam
Of je koopt een fatsoenlijke speler, met een accu die er niet na een jaartje al mee kapt! Ideetje? Je bespaart ook nog eens een bonk geld! woeiii, 2 vliegen in één klap
heeft iemand zijn ipod al es opengemaakt hier?
ik wil ff kijken wat er nu precies dood is aan mijn scherm...
zij die ook ergens te koop die schermpjes?
ik wil ff kijken wat er nu precies dood is aan mijn scherm...
zij die ook ergens te koop die schermpjes?
Of je dondert op, of je respecteert mijn (en ieder anders) ipodje, afkraken doe je maar ergens anders.bbbrumbrum schreef op 27 januari 2004 @ 15:03:
Of je koopt een fatsoenlijke speler, met een accu die er niet na een jaartje al mee kapt! Ideetje? Je bespaart ook nog eens een bonk geld! woeiii, 2 vliegen in één klap
Helemaal mee eens, ga anders maar naar het ik-wil-iPod-afkraken-draadjedimitio schreef op 27 januari 2004 @ 15:49:
[...]
Of je dondert op, of je respecteert mijn (en ieder anders) ipodje, afkraken doe je maar ergens anders.
Kiek nou, meneer is jaloersbbbrumbrum schreef op 27 januari 2004 @ 15:03:
Over het open maken zijn (ik geloof zelfs in dit draadje) veel URLs te vinden trouwens. Ik doe het niet omdat ik bang ben iets onnodig te beschadigen.
Ben wel bang dat die schermpjes moeilijk los verkijgbaar zijn, al is niks onmogelijk natuurlijk
|_____vakje______|
Als je het zo wil stellen, ik vind het goed!
Gelukkig bestaat Rio, Iriver, Creative etc. ook! Dan heb je nog de mogelijkheid onderbouwd jaloers te zijn..... Maargoed, flamen is hier niet van toepassing, iedereen zijn eigen spelertje, als dat een Ipod is, so be it!
Gelukkig bestaat Rio, Iriver, Creative etc. ook! Dan heb je nog de mogelijkheid onderbouwd jaloers te zijn..... Maargoed, flamen is hier niet van toepassing, iedereen zijn eigen spelertje, als dat een Ipod is, so be it!
Verwijderd
Heb gebeld naar applestore omdat op de site stond dat hij verscheept zou worden op de 27ste. Nu is het 1 dag later en staat dat er nog steeds.
Zij beweren dat in taiwan ( jaja, daar worden ze gemaakt ), chineesnieuwjaar hebben gevierd en daarom de productie vertraagd is. Ehhh.... ik ben zelf chinees en het nieuwjaar was vorige week donderdag en was toch alleen maar 1 dag hoor.
Het zou eind deze week nog verstuurd worden.... volgens haar.....
Nou, dat wordt vrijdag 17:45 ff bellen naar applestore
Tis toch gratis nr
Zij beweren dat in taiwan ( jaja, daar worden ze gemaakt ), chineesnieuwjaar hebben gevierd en daarom de productie vertraagd is. Ehhh.... ik ben zelf chinees en het nieuwjaar was vorige week donderdag en was toch alleen maar 1 dag hoor.

Nou, dat wordt vrijdag 17:45 ff bellen naar applestore
Tis toch gratis nr
Ik heb toevallig net gebeld. Hij is de 21ste verscheept en GISTEREN pas in Nederland aangekomen! Vandaag wordt hij door Tnt over genomen, morgen tracken via de site.
Volgens de "Apple" jongen haalt hij het niet voor het weekend.
Dat wordt dan dus maandag, ben ik allang op vakantie en heb ik dus precies 2 weken moeten wachten. Een aantal van jullie hadden dus gelijk over die 2 weken
Ik baal hier bestwel van
Dat wordt dan dus maandag, ben ik allang op vakantie en heb ik dus precies 2 weken moeten wachten. Een aantal van jullie hadden dus gelijk over die 2 weken
Ik baal hier bestwel van
Wat een BUT service zeg!!Binz schreef op 28 januari 2004 @ 11:42:
Ik heb toevallig net gebeld. Hij is de 21ste verscheept en GISTEREN pas in Nederland aangekomen! Vandaag wordt hij door Tnt over genomen, morgen tracken via de site.
Dat wordt dan dus maandag, ben ik allang op vakantie en heb ik dus precies 2 weken moeten wachten. Een aantal van jullie hadden dus gelijk over die 2 weken![]()
Ik baal hier bestwel van

Ik heb een paar weken geleden nog een Iskin uit Canada besteld, deze deed er 1,5 dag over om bij mij aan te komen via DHL!! Dinsdagmiddag besteld, donderdagochtend de DHL courier aan de deur.
En nu ligt jouw pakketje al in Nederland maar hij kan niet meer voor het weekend bezorgd worden.

Dat zou er bij mij niet ingaan! Gewoon navragen waar hij nu ligt er er heen rijden, dat hoeft geen 3 dagen te duren!
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Verwijderd
Hoeveel kostte jouw bestelling ( ex btw ) ?!Binz schreef op 28 januari 2004 @ 11:42:
Dat wordt dan dus maandag, ben ik allang op vakantie en heb ik dus precies 2 weken moeten wachten. Een aantal van jullie hadden dus gelijk over die 2 weken![]()
Ik baal hier bestwel van
Op de site stond dat als je voor +300 euro ex btw hebt gekocht, dan gaat het via expresse. Nu gaat het via briefpost en duurt het een eeuw.
Ook ik baal van de slechte service van apple. Er staat gewoon op hun site dat het ongeveer een week zal duren nadat ze je bestelling hebben ontvangen. Ze kunnen niet zeuren over de betaling want dat ging bij mij gewoon via CC en het geld staat de volgende dag al op hun rekening.
Apple.. bad service...

€285,- dus geen expresse voor mij (daar was ik al achter), maar net heb ik nog een keer gebeld, omdat ik het belachelijk vind dat het zo lang duurt en dit "apple" meisje zei dat hij waarschijnlijk wel deze week nog komt.
Dat maakt een hoop goed.
Dat maakt een hoop goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Binz op 28-01-2004 14:25 ]
Verwijderd
Wat staat er bij jouw status? Bij mij staat TNT Express Worldwide en ik heb ex btw ook een bedrag van rond de 285 euri.Binz schreef op 28 januari 2004 @ 14:24:
€285,- dus geen expresse voor mij (daar was ik al achter), maar net heb ik nog een keer gebeld, omdat ik het belachelijk vind dat het zo lang duurt en dit "apple" meisje zei dat hij waarschijnlijk wel deze week nog komt.![]()
Dat maakt een hoop goed.
Bij mijn status staat ook TNT Express Worldwide, dit zegt niets over de manier van zenden, als carrier staat er nl. TNT Nederland. Aangezien het al een tijdje duurt is dit zeker geen express zending.
Verwijderd
Aha nou dan is dat lekker. Die van is de 23ste geshipped en hopelijk komt deze morgen aan is NL. Voordeel van normale post is wel dat deze ook op zaterdag wordt geleverd. Ga ze zo even bellen of ze al meer weten.Binz schreef op 28 januari 2004 @ 14:59:
Bij mijn status staat ook TNT Express Worldwide, dit zegt niets over de manier van zenden, als carrier staat er nl. TNT Nederland. Aangezien het al een tijdje duurt is dit zeker geen express zending.
Feit is wel dat het wel wat duidelijker op de site mag staan, dat de levertijd aanzienlijk langer is dan 2 a 3 dagen.
Verwijderd
Ik heb een probleempje met ephpod en een g2 ipod..
Ik krijg alle schermen, ipod drive selecteren etc. en dan moet je dus het scherm met alle titels etc. zien.
Dit scherm is dus onzichtbaar, op de taakbalk staat het wel.
Ik kan wel de data via deze computer openmaken en alles erop zetten.
Dit is dus gebeurd na een volledige reinstall van xp, op mijn andere computer werkt het wel.
Ik heb een update gezet op de ipod maar helpt niks.
Ik heb ephpod opnieuw erop gezet helpt ook niks.
Iemand een idee wat er mis is?
Ik krijg alle schermen, ipod drive selecteren etc. en dan moet je dus het scherm met alle titels etc. zien.
Dit scherm is dus onzichtbaar, op de taakbalk staat het wel.
Ik kan wel de data via deze computer openmaken en alles erop zetten.
Dit is dus gebeurd na een volledige reinstall van xp, op mijn andere computer werkt het wel.
Ik heb een update gezet op de ipod maar helpt niks.
Ik heb ephpod opnieuw erop gezet helpt ook niks.
Iemand een idee wat er mis is?
Verwijderd
Wel geinig dat we alle 3 €285 ex btw hebbenVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:25:
[...]
Feit is wel dat het wel wat duidelijker op de site mag staan, dat de levertijd aanzienlijk langer is dan 2 a 3 dagen.
Jullie ook 15gb iPod + usb kabel + edu korting?
Ik vind ook dat hun aangegeven levertijd van verre afwijkt van werkelijkheid.
Ik moet er niet aan denken om een gegraveerde iPod ( normaal kost het 20 euro ofzo ) te bestellen wanneer het niet gratis is. Dat duurt ten eerste 1,5 week langer voordat het verscheept is, en als hij verscheept is ... duurt het ook 1-2 week waarschijnlijk.
Ook moet ik niks van hun verzendkosten hebben... je zal maar betalen voor de verzending van een pakket die +2 weken duurt.
Gelukkig zijn beide zaken nu gratis... maar dan nog mag het niet +2 weken duren...
InderdaadVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 20:11:
[...]
Wel geinig dat we alle 3 €285 ex btw hebben![]()
![]()
Jullie ook 15gb iPod + usb kabel + edu korting?
Die van mij komt vandaag aan! heb net een bevestiging gekregen.
Verwijderd
Dan komt alles toch nog goedBinz schreef op 29 januari 2004 @ 08:13:
[...]
Inderdaad
Die van mij komt vandaag aan! heb net een bevestiging gekregen.
Ik ga zo ook even bellen naar Apple.
[eerlijkheidsmodus]
Ik heb geen zin om dit hele topic hiervoor af te struinen...
[/eerlijkheidsmodus]
Is het mogelijk om non-muziek bestanden op je ipod te zetten?
Of is het dan mogelijk om, bijv. een film, te renamen naar .mp3 en daardoor non-muziek bestanden mee te smokkelen?
[/eerlijkheidsmodus]
Of is het dan mogelijk om, bijv. een film, te renamen naar .mp3 en daardoor non-muziek bestanden mee te smokkelen?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
dit staat ook op de apple site hoor:anandus schreef op 29 januari 2004 @ 10:07:
[eerlijkheidsmodus]
[/eerlijkheidsmodus]
je kunt je ipod ook gebruiken als externe hardeschijf en er dus alles opzetten wat je maar wil
Je kunt er idd bestanden mee vervoeren, maar het is geen externe HDD. Hij word niet als zodanig herkend in tegenstelling tot bv. de Iriver IHPXXX
Universal Mass Storage Device, dat dus niet.
Aaaaaahhhhhh, mijn beestje is binnen!!
Meteen aangesloten en hij doet het!
Het heeft nu 10 dagen geduurd vanaf de bestelling, ik neem mijn negatieve woorden terug over apple
Het heeft nu 10 dagen geduurd vanaf de bestelling, ik neem mijn negatieve woorden terug over apple
Verwijderd
Goed man! Stond er nog wat bij de tracking service of bleef dat leeg?Binz schreef op 29 januari 2004 @ 12:53:
Verwijderd
heel mooi!Binz schreef op 29 januari 2004 @ 12:53:
Bij mij duurt het nu al 13 dagen vanaf de bestelling en hij is nog steeds niet verstuurd.
Maar ehh, heb weer gebeld naar apple en deze jongen zet mijn bestelling op een hogere prioriteit.... *wishfull thinking*
Tracking is altijd leeg gebleven, maar via tnt is ie wel goed te volgen.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:29:
[...]
Goed man! Stond er nog wat bij de tracking service of bleef dat leeg?
Alleen werd mijn speeltje, al een dag na melding op hun site, afgeleverd
17:58 bij het distributiecentrum apple opgehaald, dag later rond 12 uur afgeleverd.
Je hebt er dus niet echt heel veel aan.
Ik heb trouwens ook vanochtend nog een adreswijziging opgegeven bij TNT (ik kon niet op het bezorg-adres aanwezig zijn)
Dit werd meteen doorgevoerd, goede service!
Verwijderd
Shit net Apple gebeld met de vraag waar mijn nieuwe Ipod uithangt en kreeg het antwoord dat deze nog in Shanghai ligt.
Vanwege het nieuwjaar daar, duurt het langer. Verwachting is is dat het beestje pas woensdag of donderdag binnen komt. (20 dec. besteld)
Dat zou dus een levertijd zijn van 15 a 16 dagen.
Vind het niet zo heel tof!
Vanwege het nieuwjaar daar, duurt het langer. Verwachting is is dat het beestje pas woensdag of donderdag binnen komt. (20 dec. besteld)
Dat zou dus een levertijd zijn van 15 a 16 dagen.
Vind het niet zo heel tof!
Ook leuk .. krijg net mail van een niet nader te noemen webshop dat de door mij bestelde 10GB 3rd gen. Ipod niet meer leverbaar is.
Oftewel, vanaf de 13e voor jan met de korte achternaam zitten wachten.
Zojuist maar een 15GB besteld via de apple store met edu korting, firewire kaart had ik 2 weken geleden al in mijn pc gezet....
Nu maar hopen dat dit wat minder lang duurt.
Oftewel, vanaf de 13e voor jan met de korte achternaam zitten wachten.
Zojuist maar een 15GB besteld via de apple store met edu korting, firewire kaart had ik 2 weken geleden al in mijn pc gezet....
Uhm, dat dus wel.bbbrumbrum schreef op 29 januari 2004 @ 11:03:
Je kunt er idd bestanden mee vervoeren, maar het is geen externe HDD. Hij word niet als zodanig herkend in tegenstelling tot bv. de Iriver IHPXXX
Je kan hem gewoon laten herkennen als externe FireWire HD. Standaard start hij iTunes op en zie je hem dus niet aangezien als je iTunes uitzet hij de iPod weer "eject". Je kan dit in iTunes veranderen en ook zeggen dat hij iTunes niet standaard meer hoeft op te starten.
Jah.bbbrumbrum schreef op 29 januari 2004 @ 18:58:
Op elke USB computer word hij herkend als externe HDD in verkenner?
Je kan niet zien in de verkenner welke mp3's je der op hebt staan maar je kan wel gewoon files via verkenner naar je iPod kopieren.
Ok, maar dit gaat allemaal via Itunes. Je moet natuurlijk wel gewoon de inhoud vna de speler kunnen zien,

Verwijderd
De Mp3's die eropstaan kun je zien door de "verborgen" bestanden in Windows te activeren. Ze zijn alleen wel zo geindexeerd dat iTunes er goeie op id3 gebasseerde playlisten van kan maken. Ze staan dus onder Music Library en dan in de mappen 001, 002 etc.dimitio schreef op 29 januari 2004 @ 19:17:
[...]
Jah.
Je kan niet zien in de verkenner welke mp3's je der op hebt staan maar je kan wel gewoon files via verkenner naar je iPod kopieren.
Voor het snel backuppen is het heel erg ideaal, maar voor het opzoeken van 1 nummer in een lijst van pak en beet 1000 niet. Daar kun je Ephpod weer voor gebruiken
Het is btw handig om programma's als Ephpod en iTunes ook op de iPod te zetten, kun je het overal gebruiken
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:56 ]
ja precies zodat je weer een punt hebt om de ipod af te krakenbbbrumbrum schreef op 29 januari 2004 @ 19:30:
Ok, maar dit gaat allemaal via Itunes. Je moet natuurlijk wel gewoon de inhoud vna de speler kunnen zien,
Dit topic is gesloten.