Hmm, punt 2 is niet al te best. Het is bij mij verholpen door een firmware upgrade. Ook helpt het om em zo nu en dan te resetten.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:59:
Er zijn wel een paar nadelen die ik ervaar met mijn iPod: (3G,10gb):
-Nadat ik hem uitdoe en neerleg springt-ie spontaan weer aan, bij het minste schokje gaat hij dus aan, en dat wil je toch niet (ivm batterijduur). Is te verhelpen met de lock-knop, maar ik denk daar niet altijd aan;
- Soms speelt hij nummers niet helemaal tot het einde maar breekt ze bijna op het einde af, en gaat dan door naar het volgende liedje (het ligt niet aan de mp3's);
- de batterijduur valt me vies tegen. Ik moet hem om de 2,3 dagen opladen. Heb al meerdere keren met een lege batterij gezeten onderweg. En dat terwijl ik per dag ongeveer 2x20 minuten muziek luister op de fiets naar mijn werk. Ik heb de nieuwste software erop maar het lijkt niet te helpen.
Punt 1 heb ik absoluut geen last van, het lijkt mij een RMAtje. Eik hetzelfde voor punt 3. Ik haal wel een stuk langer, maar waarschijnlijk zit het probleem in dat ie spontaan aangaat en dat daardoor je batterij een stuk minder lang mee gaat.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."