Het grote (oude/nieuwe) IPod topic - deel II

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

1e generatie is met een draaiend wieltje, de 2e heeft een touch wieltje, de 3e heeft dus een andere vorm, batterij en werkt ook met usb2 en gebruikt een dock. De nieuwe mini's zijn weer anders :P
Maar dat kan je wel vinden :)
Plaatje 1 is dus 1e/2e gen, plaatje 2 de 3e gen.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 08 januari 2004 @ 00:21:
[...]

Kan iemand mij duidelijk maken wat het verschil is tussen de 1, 2 en 3 generatie :?
Wat voor mij duidelijk is: 1 generatie = iPod oud in de startpost en 2 generatie = iPod nieuw en wat is dan de 3 generatie :?
zo heb ik het begrepen.
g1= 5gb, zonder het stoere touch draaischijf, had een draaiwieltje
g2= 5/10/20gb met het stoere touch draaischijf met de knoppen rond de schijf
g3= 10/15/20/30/40gb dit is degene met de 4 ronde knoppen boven en ddraaischijf, die nu dus in de winkel liggen.

Verschillen zijn hoofdzakelijk, plat platter platst, batterij van g3 is minder, g3 heeft ook usb2 aansluiting en dock bla bla.

g1 heb ik persoonlijk nog nooit gezien, lijkt me erg eng dat draaiwieltje ;)

okyah typt sneller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 07 januari 2004 @ 09:38:
[...]

Dat is een stekkertje van 6 naar 4 pins firewire. Dat is als je bijvoorbeeld een notebook hebt met zo'n kleine 4 pins aansluiting. Het verschil zit em erin dat 6 pins ook stroom levert en 4 pins niet.
kan je die ook los in de winkel kopen want ik ben die ban mij kwijt :'(
en daarmee kon ik alleen mijn flims van mijn videocamera overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ja, zo'n verloopstekkertje kun je gewoon in de winkel kopen. Echter, het is niet echt goedkoop (ik heb er laatst een in Duitsland (waar bijna alles goedkoper is) voor € 19,95) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Oke in het kort
1e 2e gen zijn het oude design. Dus met polymeer batterij en iets groter dan de huidige 3 gen. De 1e gen heeft helemaal geen touch gedoe, dus het scrolwiel draait ook echt. De 2e gen heeft een touch scrolwiel. De 3e gen is dus de huidige (nieuwste) generatie. Ik hoop dat je het nog een beetje snapt :?.

Dus 1e en 2e gen:
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/0DE7D96C1C83A3DDC1256B1C00466BD8/$file/0DE7D96C1C83A3DDC1256B1C00466BD8.jpg

en 3e gen:
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/5301FDCDA535381FC1256DC20046417A/$file/ipod.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
sylvesterrr schreef op 08 januari 2004 @ 08:46:
Ja, zo'n verloopstekkertje kun je gewoon in de winkel kopen. Echter, het is niet echt goedkoop (ik heb er laatst een in Duitsland (waar bijna alles goedkoper is) voor € 19,95) :{
Daarvoor kan ik makkelijk tot 5 complete kabels kopen :P.

Check bijv. de pricewatch 6 naar 4 pins firewire kabel:
pricewatch: Adaptec externe Firewire 6p>4p Kabel, 2m 400Mbit-s (merk)
pricewatch: Firewire kabel 6-4 ( 1 m) (1 m)
pricewatch: Firewire kabel 6-4 (1,8m) (1.8 m)
pricewatch: Firewire kabel 6-4 (3m) (3 m)

Maar zo'n klein verloopstekkertje moet echt niet meer dan 3 a 4 euro kosten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zo zo, de apple site is nu ook aangepast.
$299 voor een 15gb iPod (=238,77 Euro)
Toch best zuur als je net 2 dagen geleden 350 Euro betaald hebt voor een 10gb 8)7

edit:
oh, moet je wel in de VS wonen :X

[ Voor 14% gewijzigd door AP3X op 08-01-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Maar zo'n klein verloopstekkertje moet echt niet meer dan 3 a 4 euro kosten.
In Duitsland heb ik em toch echt gezien voor € 19,95 :{
Bij Dynabyte kost ie volgens mij ~ € 15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een kapotte ipod waarvoor ik garantie wil.
Nu heb ik hier wel eens gelezen dat ze mooi met de koerier etc. komen.

Ik dus zoeken en uiteindelijk apple gebeld zegt die gozer dat ik naar depot.info.apple.com moet gaan.
Nou de hele boel ingevuld moet ik ineens mijn creditkaart invullen en iets over een rekening van 35 euro.

Ik had aangeklikt dat het via garantie ging dus ik snap er geen bal van.
Hoe zit dat nu van die verhalen effe apple bellen en ze sturen een koerier?

Ik heb hem via mail a mac gekocht.

Als jullie me even kunnen uitleggen hoe en wat, ik word gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je moet ze gewoon ff opbellen. Zeggen dat je internet het niet doet ofzo (of gewoon dat je het liever via de telefoon doet). Dan wordt je daarna opgebeld door DHL, brengen doos - jij doet in doos - zij komen doos ophalen - zij brengen een andere terug.

En vooral RELAX ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon die knuppel dat dan niet meteen doen aan de telefoon, volgens mij was hij ook nieuw moest van alles gaan vragen.

Ik zal ze nog eens opbellen en even vertellen hoe het gaat gebeuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Ik heb 3 dingetjes waar ik niet helemaal lekker mee zit namelijk:

1. Als ik met m'n iPod schudt, hoor je iets ratelen/tikken. (harddisc ?)
2. Als ik um aanzet hoor je heel zacht een heel hoge pieptoon. (niet altijd trouwens)
3. Khep het al een keer eerder vermeldt in dit topic: als je goed luisterd (oor tegen ipod), dan hoor je het geluid van een "tikkende tijdbom"

Niet dat ik deze 3 "foutjes" heel erg vindt maar als niemand anders dit heeft ga ik toch maar is apple bellen denk ik.
Ik bedoel, voor 400 euro verwacht ik wel een 100% goede iPod, zonder kleine foutjes.

[ Voor 24% gewijzigd door Dude86 op 09-01-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

dimitio schreef op 09 januari 2004 @ 17:21:

2. Als ik um aanzet hoor je heel zacht een heel hoge pieptoon. (niet altijd trouwens)
3. Khep het al een keer eerder vermeldt in dit topic: als je goed luisterd (oor tegen ipod), dan hoor je het geluid van een "tikkende tijdbom"

Niet dat ik deze 3 "foutjes" heel erg vindt maar als niemand anders dit heeft ga ik toch maar is apple bellen denk ik.
Ik bedoel, voor 400 euro verwacht ik wel een 100% goede iPod, zonder kleine foutjes.
1-duh..er zitten losse onderdelen in hè
;)
2-??
3-is de harddisk, hoort zo

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft dit te maken met de kwaliteit van sommige MP3'tjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

1. Uh, met je iPod schudden? Maar als ik dat zachtjes doe, dan hoor ik ook iets tikken. Duzz ik hoop dat dat zo hoort...
2. Heb ik ook soms.
3. Idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Weet iemand een paar prijsvergelijking sites in de VS :? Ik kan namelijk niks merken van de prijsverlagingen die er zouden komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Apple en prijsverlagingen? :? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
  • Laatst online: 21-10-2020
Ja bbbrumbrum, als je opgelet had, had je de iPod tijdens de dancevalley een paar jaar geleden met een fikse korting kunnen kopen. Ook is nog niet zo lang geleden op diverse plekken de 5 GB te koop geweest voor 199 euro..
Hetzelfde zou nu wel eens kunnen gebeuren met de 10 GB versie.
Dus je moet gewoon ff geduld hebben denk en goed rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Onder prijsverlagingen versta ik dat ze hun huidige producten in prijs verlagen, niet spelers die ze aan de straatstenen niet meer kwijtraken.

Ik wil die Gaypod (Ipod Mini red.) wel eens het eerste jaar oid in prijs zien dalen.. Lijkt me niet...

Terwijl alle andere fabrikanten na releases al snel zakken met de prijs. Terwijl Jobs zijn zakken vult met geld >:)

[ Voor 45% gewijzigd door bbbrumbrum op 09-01-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple heeft gewoon slimme bedrijfseconomen in dienst, hoogste winst bij zo min mogelijke afzet is het motto.

Waarom de normale prijzen omlaag en meer afzet/omzet maken maar uiteindelijk even veel winst?
Dat kost hun alleen meer werk en gaat ook de exclusieve imago van Apple weg als ze bij wijze van spreken bij de wibra te koop zijn.

Denk je nu echt dat het hun iets kan ballen of de normale man dat ding kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Nou oke, ze zijn slim ja.
349eur adviesprijs voor 15GB
449eur adviesprijs voor 20GB (incl. dock)
Wat is dan de beste koop :?
Ik had eerst gelezen dat eerst 10GB zonder dock was en de 15GB met dock een betere koop was.
Is nu de 20GB dan de betere koop :?
Ook zit er bij de 20GB een hoesje, maar of dat nou zoveel uitmaakt...

De Iskin: gaat deze over de iPod heen, of moet de iPod uitelkaar gehaald worden :?
Bestaan er ook frontjes (laat ik het zo maar noemen) die de buitenkant helemaal vervangt en dat dus de krassen weg zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Een compleet andere speler is waarschijnlijk de BESTE koop!

- Iriver IHP-120(/140)
- Rio Karma
- Dell DJ
- e.Digital Odyssey 1000
- X-Clef HB-800

€450 is wel zie-ke-lijk veel voor zo'n speler zonder verder noemenswaardige features, IMHO offcourse...

www.dapreview.com !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor de geinteresseerde, hier zijn 2 plaatjes van de HP iPod
Afbeeldingslocatie: http://www.ipoding.com/images/HPod/carly_hpod_front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ipoding.com/images/HPod/carly_hpod_back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

best mooie kleur

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 10 januari 2004 @ 11:09:
Voor de geinteresseerde, hier zijn 2 plaatjes van de HP iPod
Volgens mij zijn die foto's zo nep als het maar kan! Dachten jullie nou echt dat HP bijna hetzelfde product op de markt gaat brengen? Denk niet dat Apple dat zomaar toelaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 11:19:
[...]

Volgens mij zijn die foto's zo nep als het maar kan! Dachten jullie nou echt dat HP bijna hetzelfde product op de markt gaat brengen? Denk niet dat Apple dat zomaar toelaat...
Die foto's zijn zeker niet nep! Het zijn screenshots van de HP CES Keynote van afgelopen 8 januari:

http://hpmsweb1.com/content/0_4881/4483_CES.htm

Bij 48:25 minuten laat die vrouw de HP player zien.

HP heeft dus gewoon een partnership afgesloten met Apple:
"HP's goal is to bring the most compelling entertainment content and experiences to our customers," said Carly Fiorina, chairman and chief executive officer, HP. "We explored a range of alternatives to deliver a great digital music experience and concluded Apple's iPod music player and iTunes music service were the best by far. By partnering with Apple, we have the opportunity to add value by integrating the world's best digital music offering into HP's larger digital entertainment system strategy."
Slimme zet dus van beide partijen! :)

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wat moet ik hier nu van denken.

Ten eerste de kleur :r is dat frontje van recycled vuilniszakken gemaakt ofzo?

Ten tweede, is apple helemaal gek ofzo?
Het is gewoon een exacte copie!!!!

Ik moet toch echt geloven dat apple niet compleet gek is en voordat dit hp monster komt apple met en totaal nieuwe bigpod komt.
Ze hadden het toch over juni dus kan dan wel eens tijd zijn.

Anders verneuken ze hun eigen markt ben ik bang.
Dit ding moet wel goedkoper worden dan een echte ipod anders loopt het voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

is het nou gewoon een ipod maar met een ander logo of is het iets heel anders??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
fuck :/

het meest rechtse knoppie van mn ipod 3g doet het niet meer :'(
zou ik hiervoor garantie kunnen claimen? lijkt me toch wel, kheb em nu net een half jaartje

<edit>
hmm het knoppie doet het weer :X
lekker vaag naja kijken hoelang die het vol houdt :)

[ Voor 25% gewijzigd door bolleh op 10-01-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb apple nog 1 keer gebeld en nu geen knuppel aan de lijn.
Ze komen hem dus ophalen _/-\o_
Dit is echt goede service nu hopen dat ze hem omruilen voor een g3 20gb >:) (heb dus een g2)

Vraagje even, had het eigenlijk aan die gozer aan de telefoon moeten vragen.
Waar zitten die lui aan de telefoon?
Volgens mij ergens in usa of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Uhm, als je een nederlandse gast aan de telefoon hebt dan zitten ze in Nederland. Als je ook in nederland woont dan word hij ook hier in nederland gemaakt. Ergens in Gelderland, maar dat merk je wel aan het adres dat bij het pakje zit geleverd. :)

En nee, ze doen niet aan omwisselen. :P

Oja, bijna vergeten te melden!

Zoals ik ook al in het iPod mini topic zei, er zijn bij www.ljs.nl nieuwe 3e gen 10GB iPod's te koop voor 250,- ! Dus geen oude ofzo maar echt nieuwe, wel zonder ab en hoesje.

[ Voor 27% gewijzigd door Sage op 10-01-2004 18:50 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Leokennis, check www.ljs.nl hier hebben ze die nieuwe ISkin Exo2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
hmz, ik zie de 3egen ipod niet staan op http://www.ljs.nl/

ex of inc btw?, en de 10 was er toch uit... vervangen door de 15gb..

[ Voor 37% gewijzigd door El_Hefe op 10-01-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
idd geen ipod te zien op de site, misschien via de mail?

Maar waarschijnlijk geen postorder ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm heb de iskin al via een medetweakert besteld...krijg em zodar hij mij geld heeft (was in 1,5 dagen van Canada in Nederland!).

Maar ja, de postbank 'non-internet' is sloooooooooow......

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:39:
Tja wat moet ik hier nu van denken.

Ten eerste de kleur :r is dat frontje van recycled vuilniszakken gemaakt ofzo?

Ten tweede, is apple helemaal gek ofzo?
Het is gewoon een exacte copie!!!!

Ik moet toch echt geloven dat apple niet compleet gek is en voordat dit hp monster komt apple met en totaal nieuwe bigpod komt.
Ze hadden het toch over juni dus kan dan wel eens tijd zijn.

Anders verneuken ze hun eigen markt ben ik bang.
Dit ding moet wel goedkoper worden dan een echte ipod anders loopt het voor geen meter.
Maar wat is er zo slecht aan voor Apple? Zij produceren deze waarschijnlijk voor HP. Dat levert Apple dus geld op en bijna geen risico.

HP kan daarnaast een VEEL grotere markt bedienen. Hun distributiekanaal is gewoon groter. Er zijn veel meer winkels die HP producten verkopen dan Apple. Dit is ook goed voor de naamsbekendheid van de iTunes muziekwinkel (want die wordt nu gelijk op nieuwe HP PC's geinstalleerd) en niet te vergeten de iPod.

Tja als je de kleur niet mooi vind dan hoef je em niet te kopen, maar een aantal mensen op de frontpage vonden het een best mooie kleur. En juist door die andere kleur is het niet echt concurrentie voor Apple (geen witte oordopjes >:) ).

Persoonlijk denk ik dat dit een erg goede stap is van Apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
El_Hefe schreef op 10 januari 2004 @ 18:59:
hmz, ik zie de 3egen ipod niet staan op http://www.ljs.nl/

ex of inc btw?, en de 10 was er toch uit... vervangen door de 15gb..
Klopt, het is geen postorder, je moet er dus ook echt heen gaan om ze te kunnen kopen. En inderdaad er zijn ook alle iSkin's Exo's te koop. LJS is een Apple Centre, dus zeg maar het 'hoofd' filiaal van Apple in Den Haag.

En inderdaad, omdat de 10GB is vervangen voor de 15GB zijn de 10GB goedkoper.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 10 januari 2004 @ 18:48:
Uhm, als je een nederlandse gast aan de telefoon hebt dan zitten ze in Nederland. Als je ook in nederland woont dan word hij ook hier in nederland gemaakt. Ergens in Gelderland, maar dat merk je wel aan het adres dat bij het pakje zit geleverd. :)
Nou die gast vroeg mijn naam en ik zeg of ik het moet spellen.
Hij zegt dus nee is niet nodig bla bla ik ben al een tijdje niet meer in Nederland maar spreek het nog prima.
Hij mompelde ook alles wat hij in de computer tikte, alles ging in het Engels.

Daarom kreeg ik ineens deze vraag nadat ik had opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 10 januari 2004 @ 19:53:
[...]

Maar wat is er zo slecht aan voor Apple? Zij produceren deze waarschijnlijk voor HP. Dat levert Apple dus geld op en bijna geen risico.

HP kan daarnaast een VEEL grotere markt bedienen. Hun distributiekanaal is gewoon groter. Er zijn veel meer winkels die HP producten verkopen dan Apple. Dit is ook goed voor de naamsbekendheid van de iTunes muziekwinkel (want die wordt nu gelijk op nieuwe HP PC's geinstalleerd) en niet te vergeten de iPod.

Tja als je de kleur niet mooi vind dan hoef je em niet te kopen, maar een aantal mensen op de frontpage vonden het een best mooie kleur. En juist door die andere kleur is het niet echt concurrentie voor Apple (geen witte oordopjes >:) ).

Persoonlijk denk ik dat dit een erg goede stap is van Apple...
Zit ook iets in, ben benieuwt wat er gaat gebeuren qua prijs, dat gaat grotendeels bepalen of het nu slim is.
Apple gooit wel het sjieke aparte van een ipod weg met een lelijk goedkoper broertje, daar moet de ipod het wel van hebben want qua speler is het niet de beste.

Weet iemand toevallig of je dat touchschijfje gewoon mag kopieeren of dat er een octrooi op zit?
Dat is toch een groot pluspunt vergeleken met de concurrentie.
Ik verwacht al tijden een slimme aziaat die het gewoon namaakt en dan beter zoals ze altijd doen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Sage schreef op 10 januari 2004 @ 20:35:
[...]

Klopt, het is geen postorder, je moet er dus ook echt heen gaan om ze te kunnen kopen. En inderdaad er zijn ook alle iSkin's Exo's te koop. LJS is een Apple Centre, dus zeg maar het 'hoofd' filiaal van Apple in Den Haag.

En inderdaad, omdat de 10GB is vervangen voor de 15GB zijn de 10GB goedkoper.
Is die 250eur incl BTW :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
MyNameIs schreef op 10 januari 2004 @ 22:51:
[...]

Is die 250eur incl BTW :?
Nope, das exclusief. Dus dat is dan in totaal 250,- keer 1.19 is 297,50 inclusief. Nog steeds goedkoop. Even duur als de iPod mini dus.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey man als het incl. is is het helemaal niet goedkoop, heb ze goedkoper gezien in diverse webshops.
ARGGG heb je me lekker lopen maken zeg :( :) had al bijna mijn zus in den haag lopen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 10 januari 2004 @ 23:06:
[...]

Nope, das exclusief. Dus dat is dan in totaal 250,- keer 1.19 is 297,50 inclusief. Nog steeds goedkoop. Even duur als de iPod mini dus.
zelfde als machouse.nl dan...

Zijn de prijzen bij applestore wel of niet incl btw ? Want anders is een 15gb voor €322 tekoop. ( was €350, maar met onderwijskorting ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sage, ik zie net bij de minipod dat je daar werkt.

Hoeveel is eigenlijk de inkoop prijs dan? (ex btw)
Koop je ze in bij apple zelf of zit daar een bedrijf tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 22:50:
[...]

Zit ook iets in, ben benieuwt wat er gaat gebeuren qua prijs, dat gaat grotendeels bepalen of het nu slim is.
Apple gooit wel het sjieke aparte van een ipod weg met een lelijk goedkoper broertje, daar moet de ipod het wel van hebben want qua speler is het niet de beste.

Weet iemand toevallig of je dat touchschijfje gewoon mag kopieeren of dat er een octrooi op zit?
Dat is toch een groot pluspunt vergeleken met de concurrentie.
Ik verwacht al tijden een slimme aziaat die het gewoon namaakt en dan beter zoals ze altijd doen })
Op alles van de iPod zit zo'n beetje octrooi. Daarom is er ook geen enkele andere speler met een draaischijfje. Ik kan nu het artikel niet vinden :(. Maar het is redelijk indrukwekkend. Ik denk dat uiteindelijk door grotere productie (ze verkopen waarschijnlijk zoiezo meer iPods, wit of blauw) de prijs wel iets kan gaan zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 10GB 3G iPod. Omdat er vrij snel krassen op komen, wil ik er zo snel mogelijk een hoesje voor hebben. Ik vind zo'n iSkin Exo het mooiste. Maar voor minder dan 25 dollar heb ik ze nog nooit gezien, en bovendien moet je ze vaak uit Amerika bestellen. Op zich niet een groot probleem, ik heb een creditcard. Maar voordat ik tot bestellen overga: wat zijn jullie ervaringen met zo'n iSkin hoesje.
En weten jullie of je ze ook in NL kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:21:
Ik heb een 10GB 3G iPod. Omdat er vrij snel krassen op komen, wil ik er zo snel mogelijk een hoesje voor hebben. Ik vind zo'n iSkin Exo het mooiste. Maar voor minder dan 25 dollar heb ik ze nog nooit gezien, en bovendien moet je ze vaak uit Amerika bestellen. Op zich niet een groot probleem, ik heb een creditcard. Maar voordat ik tot bestellen overga: wat zijn jullie ervaringen met zo'n iSkin hoesje.
En weten jullie of je ze ook in NL kunt kopen?
Ik heb de iskin exo. Hij biedt opzich wel goede bescherming, maar het is vrij lastig om de 4 touch-knopjes in te drukken omdat je ze aleen echt met je vingertop kan raken. Ik gebruik nu het originele apple hoesje eigenlijk meer dan de iskin exo.
Je kan um ook in nederland kopen, in amsterdam bij denieuwemacwinkel.nl en er zijn nog een paar winkels moet je ff de paar pagina's van dit forum doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ik was er na een tijd van overwegen eindelijk uit.
Mijn keuze was toch gevallen voor de iPod (20g)
Maandag zou de nieuwe levering binnen zijn dus dan wou ik um meteen gaan halen.

Lees ik nu op dit forum dat de 10g vervangen wordt door de 15g, en zelfde prijs.
Zit hier nu nog steeds geen dock en tasje bij?
De oude 10g worden nu bij een betreffende winkel in den haag voor 250€ verkocht.

Ik twijfel voor welke optie ik nu moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Net even op zoek geweest naar oude boxjes. Ik had nog ergens een paar dingen staan van een jaar of 7 oud, zonder batterijen en ook niet afhankelijk van netstroom. Ik dacht > Eens aansluiten op m'n ipod, ik vraag me af of dat werkt. Nja, er komt nog geluid uit ook! :D

Totaal niet verwacht :) Ik hoef het volume niet eens voluit te zetten. Ok, die dingen hebben geen bas enzo :P Maar toch wel grappig dat het mogelijk is zonder verdere versterking met een ipod een kamer te vullen met geluid :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

wat voor kabel heb je daarvoor nodig??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Gewoon van die stereo connectors naar een headphone connector. Zit bij veel kleine boxen en bijna alee computer boxen, bovendien is er altijd wel zo'n aansluiting te vinden op een stereo.

Nog over de iPod in DenHaag, deze kopen wij in via een ander bedrijf, levert niet particulier ;), en levert aan meerdere winkels in Nederland. We verkopen ook de Exo iSkin's, je mag het allemaal proberen in de zaak en als je het niet bevalt neem je hem niet, ik weet niet of die iSkin erg veel last heeft van die "alleen met je vingertoppen te bedienen" iPod. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het zijn gewoon 2 boxjes, met 2 kleine snoertjes, die op een gegeven punt aan elkaar vast zitten :) En dan steek je het stereo/headphone connectortje gewoon in de remote van de ipod :) Verder niets nodig :)
//Oh, er was een volgende bladzij :P

[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 11-01-2004 17:24 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met mn ipod : kan niet meer connecten met mn pc.
nu heb ik van alles uitgeprobeerd. andere firewirecard, andere computer, schone installatie, reset, forced firewiremode. Er gebeurt gewoon niets als ik mn ipod inplug, behalve dat hij begint op te laden. Ik hoor wel op mn pc zo'n geluidje na een tijdje van nieuwe hardware aangesloten, er gebeurt verder echter niets.
Dus toen heb ik ten einde raad reparatieservice aangevraagd en ik heb het doosje al binnen.

Alleen nu heb ik laatst op ipodlounge forum rondgekeken en daar stonden meerdere mensen met precies het zelfde probleem. Een van hen kon het probleem fixen door een nieuw firewirekabeltje aan te schaffen. Mijn vraag was dus, moet ik mn ipod opsturen en hopen dat het aan mn ipod ligt of moet ik een nieuw snoertje kopen met het risico dat het niet aan het snoertje ligt ?
Want als ik mn ipod opstuur(zonder snoertje) en het ligt niet aan mn ipod moet ik dan betalen omdat er dus niets aan de hand is(met de ipod zelf) ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Een domme vraag, maar heb je de iPod-drivers wel geinstalleerd? :)
Want als ik mn ipod opstuur(zonder snoertje) en het ligt niet aan mn ipod moet ik dan betalen omdat er dus niets aan de hand is(met de ipod zelf) ?
Het meest logische antwoord is ja. Echter, ik kan het ook mis hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door Mawlana op 11-01-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Als er niks met je iPod aan de hand is dan hoef je nog steeds niks te betalen. Ik neem aan dat je het gewoon hebt uitgelegd aan de servidce medewerker en dat diegene tegen jou heeft gezegd dat je de iPod en de FireWire kabel erin moet doen.

Wat je nu doet is gewoon UPS of DHL bellen, ligt er aan wie hem gebracht heeft, en hem weer oplaten halen. In de doos doe je je iPod en de FireWire kabel en na ongeveer een week krijg je je iPod terug, als het aan de FireWire kabel lag met een nieuwe FireWire kabel, als het aan de iPod lag met een gerepareerde iPod. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft het dus wel gedaan, van de ene dag op de andere wou hij echter niet meer connecten :(

ik heb apple gebeld en die zeiden dat ik op inet een helpticket moest aanvragen dat heb ik dus gedaan, ik heb ook al het doosje enzo..ik heb echter in probleem omschrijving alleen kort vermeld dat ik niet meer kan connecten. als ik het kabeltje erbij doe dan krijg ik hem toch niet meer terug ? althans er stond strict in de instructies geen onderdelen mee te sturen.

zou het niet gewoon mogelijk zijn om bij de winkel waar ik hem gekocht heb(raf)een kabeltje aan te schaffen om te testen en als hij het dan nog niet doet weer kunnen teruggeven ?
ik wil namelijk niet alles kwijt wat er op mn ipod staat dus opsturen is echt het laatste wat ik wil. maar waarschijnlijk kan ik dan beter de raf zelf bellen..

(off-topic.. kan apple actie ondernemen oid als er illegale stuff op staat ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, ik post um nog een keer.

ik ben er na een tijd van overwegen eindelijk uit.
Mijn keuze is toch gevallen voor de iPod (20g) ipv een gewone mp3 speler.

Lees ik nu op dit forum dat de 10g vervangen wordt door de 15g, en zelfde prijs.
De oude 10g worden nu bij een betreffende winkel in den haag voor 250€ verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:01:
sorry, ik post um nog een keer.

ik ben er na een tijd van overwegen eindelijk uit.
Mijn keuze is toch gevallen voor de iPod (20g) ipv een gewone mp3 speler.

welke winkel in den haag als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 18:48:
hij heeft het dus wel gedaan, van de ene dag op de andere wou hij echter niet meer connecten :(

ik heb apple gebeld en die zeiden dat ik op inet een helpticket moest aanvragen dat heb ik dus gedaan, ik heb ook al het doosje enzo..ik heb echter in probleem omschrijving alleen kort vermeld dat ik niet meer kan connecten. als ik het kabeltje erbij doe dan krijg ik hem toch niet meer terug ? althans er stond strict in de instructies geen onderdelen mee te sturen.

zou het niet gewoon mogelijk zijn om bij de winkel waar ik hem gekocht heb(raf)een kabeltje aan te schaffen om te testen en als hij het dan nog niet doet weer kunnen teruggeven ?
ik wil namelijk niet alles kwijt wat er op mn ipod staat dus opsturen is echt het laatste wat ik wil. maar waarschijnlijk kan ik dan beter de raf zelf bellen..

Nooit onderdelen meesturen naar Apple, tenzij dat specifiek is gevraagd. Dus alleen de unit opsturen. Maar koop morgen gewoon ff een andere firewire kabel en als ie het niet doet breng je die terug naar de winkel (wel vooraf ff uitleggen bij de winkel ;)).

(volgens mij kan het Apple nix schelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 18:48:

Apple verkoopt computer spul ze zijn geen politie.
Ze kunnen ook niet echt zien of jij een licentie hebt of niet, ze hebben ook geen tijd om je hele ipod uit te pluizen.

Ik denk alleen dat je wel zwaar de lul bent als je zoiets als kinderporno erop hebt staan(en terecht) maar ik neem aan dat je dit niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ik ben zeker benieuwd waar dit apparaat E250 incl btw kost.
Op internet is de goedkoopste E295 incl btw. bij partshop.nl (zie pricewatch en is 10GB model).
En E45 vind ik nogal wat geld :7

[ Voor 5% gewijzigd door Lexxx op 11-01-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Hij gewoon het goedkoopste voor 295,- inc te halen. De 250,- was exc en bij lsj in Den Haag.

En over het algemeen word de iPod gewist als je hem voor garantie terug stuurt. Tenminste dat was bij mij het geval omdat ik hem naar hun toestoerde als Win iPod met Mac software erop. Ze zetten de nieuwe software er op en daarbij werd dus de Win versie gekozen. Ik denk dat je alleen nieuwe software erop krijgt. Denk ik. ;) :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie tot mijn verbazing dat er geen 40gb iPod in de startpost staat ???
misschien even veranderen ??? want ik heb deze al zo'n maand of 2 nou al 8)

dan had ik ook nog een vraag, hoe krijg ik muziek vanuit
iTunes vanaf mijn iPod op mijn computer???
van computer naar itunes gaat goed, maar andersom?
heeft iemand daar een antwoord op :?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Even een vraagje: Ik ben van plan een 10Gb ipod aan te schaffen, alleen heb ik geen fire-wire op mijn compu.

Kan ik beter een firewire-usb2.0 kabeltje of een fire-wire kaartje kopen?

Heeft iemand enig idee hoe duur zon kaartje is?
het kabeltje is +/- 20E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Binzz schreef op 12 januari 2004 @ 16:06:
het kabeltje is +/- 20E
Bij mycom is simple 1 poort firewire kaartje 20 euro dacht ik
ik heb er 1 met 3 poorten en die was 30 dacht ik.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binzz schreef op 12 januari 2004 @ 16:06:
Even een vraagje: Ik ben van plan een 10Gb ipod aan te schaffen, alleen heb ik geen fire-wire op mijn compu.

Kan ik beter een firewire-usb2.0 kabeltje of een fire-wire kaartje kopen?

het kabeltje is +/- 20E
Er zit toch een firewire kaart bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Dat zou natuurlijk helemáál prima zijn!!

Heeft iemand zekerheid hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Natuurlijk zit er geen firewire kaart bij. Ze zijn standaard FireWire omdat ze eigenlijk voor de Mac zijn en Apple zo extra geld kan vangen voor iedereen die al USB aansluitingen heeft en een extra kabeltje koopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Je kan er eentje bij kopen als je hem online bestelt als ectra optie, ergens anders kan je gewoon een kaartje kopen wanneer jij wilt. Verschilt ook niks natuurlijk met de Apple Store, behalve dat de Store duurder is. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou gewoon lekker sweex firewire kaartje kopen kost je 20 €

download gelijk itunes maar en knallen met die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik zou toch die USB kabel kopen. De meeste mensen die ik ken hebben namelijk alleen een USB aansluiting. Dan kan ik hem dus bij hun aansluiten en alles wat er op m'n harde schijf staat kopieren naar hun computer. Firewire is toch wat minder wijd verspreid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik denk dat 2/3 van elke nieuwe pc toch wel firewire heeft eigenlijk. Meer dan je denkt eigenlijk. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 23:48:
ik zie tot mijn verbazing dat er geen 40gb iPod in de startpost staat ???
misschien even veranderen ??? want ik heb deze al zo'n maand of 2 nou al 8)

dan had ik ook nog een vraag, hoe krijg ik muziek vanuit
iTunes vanaf mijn iPod op mijn computer???
van computer naar itunes gaat goed, maar andersom?
heeft iemand daar een antwoord op :?
geen idee of dat met itunes kan, wil je dat perse met itunes?
Ephod kan het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

heeft iemand enig idee of er een splitter bestaat waarmee ik 2 "datakabels" in m'n Ipod kan steken? Zo kan ik namelijk een kabel in mijn dockingstation stoppen voor de data via de 4 pins Firewire aansluiting (geen laadmogelijkheid :() en tegelijkertijd een kabel naar m'n adapter om zo m'n Ipodje op te laden... ;) Iemand enig idee of dit bestaat en waar ik het kan krijgen? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Geen idee, maar het is waarschijnlijk wel mogelijk, het gaat hier natuurlijk alleen maar om het stroom gedeelte van die 6 pins aansluiting dus niet om de data. Ik kan alleen niks vinden bij Apple en XtremMac. Misschien dat je zelf nog iets kan vinden?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Als ik het goed begrijp zoek je dus eik een kabel zoals de USB kabel (waarmee je dus en kan opladen via firewire en de adapter en daarnaast de USB kabel in de PC kan stoppen). Goh misschien is een USB kabel wel de oplossing ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
w-k-pieters schreef op 13 januari 2004 @ 10:55:
Als ik het goed begrijp zoek je dus eik een kabel zoals de USB kabel (waarmee je dus en kan opladen via firewire en de adapter en daarnaast de USB kabel in de PC kan stoppen). Goh misschien is een USB kabel wel de oplossing ;).
hij bedoeld idd een kabel zoals de usb kabel, maardan waar de usb plug een firewire plug is, dus:
code:
1
2
3
                 firewire - adapter
dock connector <
                 firewire - pc

en die bestaan niet helaas

[ Voor 4% gewijzigd door bolleh op 13-01-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Largow

ik heb al een proggie util gevonden waarmee ik muziek van
mijn iPod af kan halen genaamd PodUtil 2.0 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou na in november mijn Ipod 3 dagen te hebben kunnen gebruiken en daarna voor anderhalve maand reparatie!!! te hebben opgestuurd heb ik hem na 2 maanden eindelijk en kan ik hem gebruiken! Jippie... ik had hem net zo goed vorige week kunnen bestellen dan had ik nog 5 GB extra gehad ook en een volledig nieuwe garantie "we gaan kijken of we misschien uw garantie kunnen verlengen", na hopleijk kan dat lijkt me wel het minste wat gedaan kan worden. Het was me trouwens beloofd evenals een 15 GB.

Kortom de Apple service is ontiegelijk kloten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32

Maximus

There is no substitute

woei vandaag mijn ipod binnen gekregen. Ik heb op dit moment 1 fototje van me ipod maar ik ga er wel nog een paar schieten. Hier de eerste:

Afbeeldingslocatie: http://maximus.linux-box.nl/gif/ipod/mijnipod.jpg

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@ximuS schreef op 13 januari 2004 @ 16:52:
woei vandaag mijn ipod binnen gekregen. Ik heb op dit moment 1 fototje van me ipod maar ik ga er wel nog een paar schieten. Hier de eerste:

[afbeelding]
Dat is alweer een mooier doosje dan ik bij m'n 5 gig oude model had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: weet iemand nog hoe je de Ipod kan blijven zien als verwisselbare schijf als hij aangesloten is. Dit kon ergens in Itunes meen ik ik kan het alleen niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bolleh, ja zo'n kabel bedoel ik inderdaad ;) Beetje jammer dat die kabels niet bestaan! Is het verschil tussen Firewire en USB 2.0 erg merkbaar?

@M@ximus, wat voor kabel heb je bij je Ipod gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:05:
Vraag: weet iemand nog hoe je de Ipod kan blijven zien als verwisselbare schijf als hij aangesloten is. Dit kon ergens in Itunes meen ik ik kan het alleen niet meer vinden.
Kan je doen rechts onderaan naast de equalizer. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 13 januari 2004 @ 17:25:
[...]

Kan je doen rechts onderaan naast de equalizer. :)
Ben ik nou dom of.. daar staat visualisatie en daarnaast eject disk...
Ik bedoel als hij aangesloten is dat je hem dan bij deze computer blijft zien (nu springt hij daar na synchronisatie weg)

EDIT: nu staat het icoontje erbij, bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:13:
[...]
@M@ximus, wat voor kabel heb je bij je Ipod gekocht?
Die kabel die @M@ximus bij zijn iPod als extra heeft staan, dat is de 'Dockconnector-to-firewire and USB 2.0'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

ik heb idd een USB2.0 / FireWire kabel gekocht. Omdat ik geen firewire op me pc heb.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan trouwens aan mij liggen maar ik laad dat ding nooit binnen 3 uur op maar goed... het is maar dat je het weet wanneer je een Ipod koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik doe er meestal 2,5 uur over; je moet em niet helemaal leeg laten lopen, dat is 'slecht' voor de batterij, opladen op 15% oid schijnt beter te zijn! Dan duurt het ook korter. 1x in de 2 maanden een x helemaal laten uitspelen moet je wel doen.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik was vanmiddag naar de stad om te kijken hoeveel de iPods nu kosten, maar tot mijn verbazing kon ik ze nergens vinden. :{
Dixons heeft ze niet meer, Electric City (V&D) ook niet meer. In plaats daarvan zie ik nu de 1,5gb speler van iRiver en nog een aantal andere flash-spelers van iRiver.

Is er iets mis met de iPod ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Als je de ipod wilt zien in een echte winkel kan je beter naar een Mac winkel gaan, die hebben um meestal wel. BCC en dat soort winkels hebben um idd (bijna nooit)niet.
Maar er zijn wel tientallen winkels op internet die um verkopen.
En nee, er is zeker niets mis met de ipod, dat je um niet zoveel in winkels ziet komt omdat apple nog niet zo bekent is bij electronica winkels die toch vooral op microsoft/windows gericht zijn. (behalve bij die mac winkels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op 13 januari 2004 @ 21:37:
Ik was vanmiddag naar de stad om te kijken hoeveel de iPods nu kosten, maar tot mijn verbazing kon ik ze nergens vinden. :{
Dixons heeft ze niet meer, Electric City (V&D) ook niet meer. In plaats daarvan zie ik nu de 1,5gb speler van iRiver en nog een aantal andere flash-spelers van iRiver.

Is er iets mis met de iPod ofzow?
Bij de meeste dixons zijn ze idd niet meer te krijgen.
Dit heeft niets te maken met de iRiver, ze zijn simpelweg op de meeste plaats uitverkocht. Ik heb gisteren bij het filiaal bij ons in de buurt de laatse gehaald

Over mijn vorige post van die winkel in Den Haag, dit was idd lsj en zoals ook al gezegd de prijs van 250 E was idd excl. btw. Verder maakte deze winkel telefonisch geen goede indruk op mij en heb ik besloten om um bij dixons aan te schaffen.

BTW erg blij met mijn (20g) iPod 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze willen hem ook nog wel eens hebben bij de Bijenkorf. Ze hebben tegenwoordig bij alle Bijenkorf filialen een "Gadget-hoek". Ik was toevallig vandaag in A'dam en zag daar alle versies van de Ipod liggen, inclusief bijna alle accessoires! Happy Man werd bijna op slag verliefd op de JBL speakerset.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik heb al een iPod hoor. ;)
Het verbaasde me gewoon dat ik em nergens in de stad kon vinden (om de prijzen te bekijken :P). Ook verbaasde het me dat de iRiver-spelertjes steeds meer in de 'normale' winkels verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 22:09:
[...]

Bij de meeste dixons zijn ze idd niet meer te krijgen.
Dit heeft niets te maken met de iRiver, ze zijn simpelweg op de meeste plaats uitverkocht. Ik heb gisteren bij het filiaal bij ons in de buurt de laatse gehaald

Over mijn vorige post van die winkel in Den Haag, dit was idd lsj en zoals ook al gezegd de prijs van 250 E was idd excl. btw. Verder maakte deze winkel telefonisch geen goede indruk op mij en heb ik besloten om um bij dixons aan te schaffen.

BTW erg blij met mijn (20g) iPod 8)
Ik denk dat ze een beetje overdonderd waren aangezien er nog helemaal niks bekend was wat betreft die speciale iPod. Ik werkte toen alleen nog maar op zaterdag en verder wisten alleen de baas en de zaterdagverkopers er is iets van. Eigenlijk is hij pas vandaag binnen gekomen en er zijn er nog maar 3 over. :)

Wat betreft het slecht overkomen, lijkt me dat diegene het dan even druk had maar als je LJS, het Apple Centre van Apple in Den Haag, gaat vergelijken met Dixons en dan vervolgens Dixons daar boven stelt.... :D

Even voor de duidelijkheid, een Apple Centre is er alleen in een stad met meer dan 100.000 mensen. Deze Apple Centre's komen voort uit al bestaande dealers en worden, als nodig, naar een plek meer in het centrum geschoven om meer op te vallen. Apple betaald de helft van alle onkosten om bijvoorbeeld de showroom op te knappen. Het zijn eigenlijk kleine, zelfstandige Apple Store's zoals je ze in Amerika, en tegenwoordig ook in Japan, tegenkomt. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heb even een filmpje gevonden van de nieuwe hp iPod:

http://news.com.com/1601-2-5138506.html

[ Voor 13% gewijzigd door Napsju op 13-01-2004 23:30 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel een paar nadelen die ik ervaar met mijn iPod: (3G,10gb):
-Nadat ik hem uitdoe en neerleg springt-ie spontaan weer aan, bij het minste schokje gaat hij dus aan, en dat wil je toch niet (ivm batterijduur). Is te verhelpen met de lock-knop, maar ik denk daar niet altijd aan;

- Soms speelt hij nummers niet helemaal tot het einde maar breekt ze bijna op het einde af, en gaat dan door naar het volgende liedje (het ligt niet aan de mp3's);

- de batterijduur valt me vies tegen. Ik moet hem om de 2,3 dagen opladen. Heb al meerdere keren met een lege batterij gezeten onderweg. En dat terwijl ik per dag ongeveer 2x20 minuten muziek luister op de fiets naar mijn werk. Ik heb de nieuwste software erop maar het lijkt niet te helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Dat is gewoon een blauw/groene ipod 3rd gen. met een HP logo op de achterkant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

wat ben ik dan blij dat ik een echte apple ipod heb.. Je zal maar met dat HP logo achter op lopen... imo niet mooi

PhD i.o.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.