[Phase-Change] + [WC] in LIAN-LI PC 78 SCA

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:48

Epsilon

Haeg schreef op 26 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Ha ha nou doe jij dat dan maar even voor dan . ;)
Met een dremel een window in de zijkant van je case maken is net zoiets als met een bijl je nagels knippen .
Een dremel is leuk om gaatjes mee op te ruimen en met die slijpschijfjes kun je ook nog wel wat doen maar net zichtwerk is er practisch onmogelijk mee.
Ik had voorgesteld om het te doen en ik zou het dan gedaan hebben op de cirkelzaag .
Dit zou best wel zijn gelukt alleen zouden de hoeken dan scherp afgewerkt zijn
en jan wilde de hoeken rond hebben .
Daarmee heeft hij gelijk ik vind dat ook mooier dus een cnc bank vind ik de beste oplossing.
Beetje raar

Eerder je nagels knippen met een plastic kinderschaartje.

Btw, het KAN perfect netjes en anders kan je ook nog altijd wat vijlen (wat je trouwens toch moet doen, want scherpe randjes hou je altijd). Gaten kun je gewoon perfect rond krijgen, evenals een window.

Je doet toch echt iets fout als je er niet netjes mee kan werken. Geduld is een van de belangrijkste dingen als je met een dremel werkt, want, het duurt gewoon lang. Daar moet je vrede mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Epsilon schreef op 26 januari 2004 @ 22:39:
[...]

Beetje raar

Eerder je nagels knippen met een plastic kinderschaartje.

Btw, het KAN perfect netjes en anders kan je ook nog altijd wat vijlen (wat je trouwens toch moet doen, want scherpe randjes hou je altijd). Gaten kun je gewoon perfect rond krijgen, evenals een window.

Je doet toch echt iets fout als je er niet netjes mee kan werken. Geduld is een van de belangrijkste dingen als je met een dremel werkt, want, het duurt gewoon lang. Daar moet je vrede mee hebben.
Gelul, alles wat je uit de losse hand machinaal bewerkt moet je afwerken door te vijlen of te schuren of wat dan ook .
Wel,als je dat dan toch moet doen kun je beter met een gewone boven
frees een dergelijke klus doen of met de cirkelzaag wat ik al eerder zei .Dan kun je dmv een aanslag strakke lijnen trekken.
Een dremel is gewoon een kutding zonder vermogen en voor dit soort werkzaamheden het minst geschikt .
Nu is dit gewoon mijn mening en niets meer dan dat dus doe ermee wat je wilt.

O ja , naast koelmonteur ben ik ook timmerman meubelmaker van beroep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Haeg schreef op 26 januari 2004 @ 22:54:
[...]

Gelul, alles wat je uit de losse hand machinaal bewerkt moet je afwerken door te vijlen of te schuren of wat dan ook .
frees een dergelijke klus doen of met de cirkelzaag wat ik al eerder zei .Dan kun je dmv een aanslag strakke lijnen trekken.
Een dremel is gewoon een kutding zonder vermogen en voor dit soort werkzaamheden het minst geschikt .

Als je voor een beetje redelijke prijs een frees kan krijgen die door staal cq. aluminium gaat is de bovenfrees het best. Daarnaast heb ik zelf met de decoupeerzaag en een goede scherpe wolfraamzaag ook mooie dingen gemaakt in harde materialen.

Gaat dan wèl om het gereedschap wat je gebruikt (Daar heb ik mazzel want ik heb een serie Festool spullen staan). En daarnaast is het bij harde materiale belangrijk dat je de boel goed koelt met water (daar zijn we toch al expert in toch :+ ). Dit is belangrijk om je frees / zaag scherp te houden in plaats van verbranden.

PS: G_M_C maak ook z'n eigen meubels !

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 26-01-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 100386 schreef op 26 januari 2004 @ 22:58:
[...]

Als je voor een beetje redelijke prijs een frees kan krijgen die door staal cq. aluminium gaat is de bovenfrees het best. Daarnaast heb ik zlef met de figuurzaag en een goede scherpe wolfraamzaag ook mooie dingen gemaakt.

Gaat dan wèl om het gereedschap wat je gebruikt. Daar heb ik mazzel want ik heb een serie Festool spullen staan.

G_M_C maak ook z'n eigen meubels !
Ik had het in dit geval over de alu window.
In staal zou ik het met een deco doen maar dat is een persoonlijke keuze .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Haeg schreef op 26 januari 2004 @ 22:31:
[...]

Je nagels knippen met een bijl ook ;)
Ziet er netjes uit op de foto overigens.
Heb je de zijkant naderhand gespoten trouwens?
Nope..niet gespoten. Is gewoon het standaard zijpaneel :) (dremel skilzz :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 27-01-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Haeg schreef op 26 januari 2004 @ 22:35:
[...]

Als je decootje 1 keer hapt ben je de lul en en ken je je zijkant van je case wegmieteren.
Daarom hout aan beide zijden ;) flink vastzetten

Natuurlijk met dit soort cases is het extra voorzichtig zijn, daar je weinig aan reserve spullen kan kopen. Maar houd er wel rekening mee dat er altijd foutjes gemaakt kunnen worden. Dus eerst een kleiner ontwerp die bij een eventueel foutje weer naar wat groter kan worden uitgebreid.
[...]
Zou je dan niet eens als de drommel een mooi houten caseje in elkaar zetten voor je setups :) Dan is het echt all made by Haeg :7

En Ome Tom? Ik weet dat je in stilte dit volgt en dat je volgens mij nog nooit een dremel heb gebruikt. Geef eens een beetje van je skilz hier weg? In je prom-li mods was alles handwerk

[ Voor 34% gewijzigd door petervandamned op 27-01-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Klopt, dus waarom nite met een dremel.
Voor strakke lijnen is een dremel iid niet echt het beste materiaal, maar dan denk ik dat wij elkaar verkeerd begrijpen ;). Ik heb het over een "mooi" design en geen recht-rechtaan window. Dus iets met heel bochten enz. Probeer dat maar eens met een cirkelzaag/deco.
Vermogen heeft ie niet en dat is precies wat hem nuttig maakt. Als hij hapt verN**K je niet heel je werkstuk. Een bijkomend voordeel is dat je met een flexibele as ook IN je case can werken. Probeer dat maar eens met een bovenfrees.

Alles heeft zn voordelen. En om een dremel "kutding" te noemen is ook zoiets.

Maar, ik hou hier maar over op ;). Info zat nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67877

Ik zou voor een watercut gaan :) Wat jullie zeggen: je hebt een aluminium paneel, als je daar met een laser op gaat werken krijg je zwarte randjes.... Met water is alles perfect, geen zwarte randjes of wat dan ook, Pureoptical heeft dat ook laten doen met z'n Alian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39
en waar laat je zoiets doen ?en wat kost dat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kost al gauw 150 euro... (per uur zo'n 75 euro dacht ik?) Hier heeft PO het gedaan, en er zullen vast wel wat andere zaken zijn die dit willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
kutten hun dan netjes je window afmetingen erin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check dit ook is, best leuk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ik ga een hele brutale vraag stellen ...

wat heeft dit project uiteindelijk gekost ? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

Gipsy King schreef op 27 januari 2004 @ 21:29:
ik ga een hele brutale vraag stellen ...

wat heeft dit project uiteindelijk gekost ? O+
Das prive denk dat het zowel voor mij als voor haeg het beste is dit tussen ons te laten. Laten we het houden op een casewaarde (dus cooling+lcd+pc maar zonder mobo enz.) van al snel 2000E denk (kijk haeg ff aan ;) )
Kijk zo mag ik peter niet zeiken maar helpen wou dat iedereen zo was :7

Iemand verstand van LCD´s add me dan ff in je msn want ik krijg er maar geen beeld op :r

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 27-01-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Hier is jan dan met zijn kast en hij kan hem makkelijk zelf tillen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ralleman/waterkoeling/lian-lipc78/Mr-Hart.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haeg schreef op 27 januari 2004 @ 22:57:
Hier is jan dan met zijn kast en hij kan hem makkelijk zelf tillen
[afbeelding]
De trap is een ander verhaal gvd wat een kodelere klus man, ik denk loop ff naar boven, zat ik KLEM tussen de 2 leuningen/muren gvd dan in zijn 8eruit en je pa om hulp vragen want hem in de breedte de trap op tillen lukte ook niet hij is te STIJL :( we zijn boven gekomen maar vraag niet hoe (worden rugklachten opgenomen in het ziekenfonds? _/-\o_ )

EDIT
GVD k*nk*r zooi het enige wat ik doe is een bios update, netjes het bestand gedownload en toen geselecteerd, alles word gedaan, er word gevraagt opnieuw op te starten, okee doe maar dan, windows sluit af, lamp op oranje en daar blijft hij nu ook op ondanks de batterij eruit gehaalt te hebben en het bios TEveel x gereset te hebben doet hij het morgen nog niet ga ik hotflashen, vieze zooi (was bios 23)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 27-01-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 27 januari 2004 @ 23:09:
[...]

De trap is een ander verhaal gvd wat een kodelere klus man, ik denk loop ff naar boven, zat ik KLEM tussen de 2 leuningen/muren gvd dan in zijn 8eruit en je pa om hulp vragen want hem in de breedte de trap op tillen lukte ook niet hij is te STIJL :( we zijn boven gekomen maar vraag niet hoe (worden rugklachten opgenomen in het ziekenfonds? _/-\o_ )

EDIT
GVD k*nk*r zooi het enige wat ik doe is een bios update, netjes het bestand gedownload en toen geselecteerd, alles word gedaan, er word gevraagt opnieuw op te starten, okee doe maar dan, windows sluit af, lamp op oranje en daar blijft hij nu ook op ondanks de batterij eruit gehaalt te hebben en het bios TEveel x gereset te hebben doet hij het morgen nog niet ga ik hotflashen, vieze zooi (was bios 23)
Dat moest gewoon gebeuren natuurlijk :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 27 januari 2004 @ 23:33:
[...]

Dat moest gewoon gebeuren natuurlijk :X :X
Hotflashie en the problem is solved now :)
Vage chit maarja ik zit er nu weer met suc6 8er >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
En nu resultaten :) en pics willen we zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 27 januari 2004 @ 23:09:
[...]

EDIT
Kijk maar uit dat je de kast niet beschadigt door het schuren langs een muur :P. Een bus latex is goedkoper dan het kassie :).

Nu nog wachten op resultaten EN natuurlijk de definitieve pics. Met alles erin en de peltiers erop enz. Gl met overclocken nu ;)
Vatt schreef op 28 januari 2004 @ 12:06:
En je staat daar wel heel stoer met je kast in je handen, maar mijn god, wat zal dat zwaar geweest zijn. Mijn enkele Prom plus computer is al amper te tillen, laat staan jouw hele kast met 2 proms en alle apparatuur.
Daar zeg je zowat :), is de case nog op de weegschaal gegaan voordat jan er mee mocht fitnissen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Epsilon op 28-01-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 15:44
Anoniem: 67204 schreef op 28 januari 2004 @ 10:33:
Hotflashie en the problem is solved now :)
Vage chit maarja ik zit er nu weer met suc6 8er >:)
Hehe, wat zal jij gestresst geweest zijn >:)

Ik heb het hele topic ook in stilte gevolgd, maar echt een mooi stukje werk.
Ik ben benieuwd naar je VGA overclock met zo'n extreme koeling erop.
Dat van de CPU's weten we inmiddels allemaal wel, maar van die GPU ben ik echt benieuwd naar.
Hoe doe je het memory eigenlijk koelen van de VGA kaart? Gewoon heatsinkjes erop en een beetje luchtstroom erover?

En je staat daar wel heel stoer met je kast in je handen, maar mijn god, wat zal dat zwaar geweest zijn. Mijn enkele Prom plus computer is al amper te tillen, laat staan jouw hele kast met 2 proms en alle apparatuur.

Maar erg vet hoor, veel plezier ermee natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hehe, wat zal jij gestresst geweest zijn >:)

Ik heb het hele topic ook in stilte gevolgd, maar echt een mooi stukje werk.
Ik ben benieuwd naar je VGA overclock met zo'n extreme koeling erop.
Dat van de CPU's weten we inmiddels allemaal wel, maar van die GPU ben ik echt benieuwd naar.
Hoe doe je het memory eigenlijk koelen van de VGA kaart? Gewoon heatsinkjes erop en een beetje luchtstroom erover?
Ja wil er gewoon een paar heatsinkies op gooien, echter wacht ik nu nog op mijn silverprop die volgende week verstuurd gaat worden naar tweakstore en dan zullen we is kijken, nieuwe soort blokken waar heel veel van word verwacht, dit op en waterchiller moet goedkomen :)
Mijn cpu maakt momenteel denk geen goed contact mijn die temp is 4C gem dus dit verklaart denk ook waarom hij moeilijk OCed heb hem nu even snel op 12,5 x 200 gezet @ 1,9Vcore (2800+)
[...]

Maar erg vet hoor, veel plezier ermee natuurlijk!!
Zolang je gewoon loopt is het tedoen hoor (iig wel na 2 jaar intensief fitness ;) ) de trap was een ander verhaal omdat hij Te breed was de trap op te lopen :(

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 28-01-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
kom op fitness boer , we willen scores >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 21:03

Syzzer

Prutser

Anoniem: 67204 schreef op 28 januari 2004 @ 12:10:
[...]

Mijn cpu maakt momenteel denk geen goed contact mijn die temp is 4C gem dus dit verklaart denk ook waarom hij moeilijk OCed heb hem nu even snel op 12,5 x 200 gezet @ 1,9Vcore (2800+)

[...]
Even miereneuken. 12.5 * 200 = 2500 MHz en dus geen 2800+ ;)

Maar erg fijn dat je bordje weer werkt. Net als de rest ben ik erg beneiuwd naar je results :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syzzer schreef op 28 januari 2004 @ 21:26:
[...]

Even miereneuken. 12.5 * 200 = 2500 MHz en dus geen 2800+ ;)

Maar erg fijn dat je bordje weer werkt. Net als de rest ben ik erg beneiuwd naar je results :D .
die 2800+ is wat hij standaard is ;)
zit nu op mijn ouders pc om weer te hotflashen ben het bord nu al zat niks als gare biossen, er is gelukkig mushkin pc3500 level2 en een infinity onderweg })

edit:
nouw na een 2e bios hotflash doet hij het weer ben benieuwd hoeveel er nog volgen komende dagen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 28-01-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
lool man , pak gewoon de beste bios @ xtremesystems en klaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Der zijn er hier genoeg met het juiste bios. Mail ff naar hem ;)
Maak ook eens pics van je hotflash akties, want dat is iets voor de meeste hier waar ze wat aan kunnen hebben. Dat chippie eruit wippen met stroom op het mobo is toch vol met risico's

[ Voor 3% gewijzigd door petervandamned op 29-01-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

petervandamned schreef op 29 januari 2004 @ 09:56:
Der zijn er hier genoeg met het juiste bios. Mail ff naar hem ;)
Maak ook eens pics van je hotflash akties, want dat is iets voor de meeste hier waar ze wat aan kunnen hebben. Dat chippie eruit wippen met stroom op het mobo is toch vol met risico's
Regel jij een digicam, iedereen kan hotflashen man gewoon als je geboot bent bios chips wisselen, bios flashen, normale bios er weer in, je eigen bios weer menemen, in je pc terug proppen, bios resetten en booten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 21:51
Anoniem: 67204 schreef op 29 januari 2004 @ 16:51:
[...]

Regel jij een digicam, iedereen kan hotflashen man gewoon als je geboot bent bios chips wisselen, bios flashen, normale bios er weer in, je eigen bios weer menemen, in je pc terug proppen, bios resetten en booten maar :)
Als je hier wat meer info over kan geven dan ben ik je ontzettend dankbaar denk ik, ik zit met hetzelde maar weet eigenlijk niet echt waar te beginnen...

Verder een super project, lees alles lekker in stilte mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toeter schreef op 29 januari 2004 @ 17:38:
[...]

Als je hier wat meer info over kan geven dan ben ik je ontzettend dankbaar denk ik, ik zit met hetzelde maar weet eigenlijk niet echt waar te beginnen...

Verder een super project, lees alles lekker in stilte mee _/-\o_
voeg me maar toe op msn, het truckje gaat alleen door als je beschikt over 2 dezelfde mobo´s waarvan er 1 werkt.
Ik draai nu met bios21 en het lijkt eindelijk stabiel (afkloppen) teminste hij is nu al een hele x aan het prome zonder wat dan ook vroeger ging hij al deed ik niks vaag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo het lijkt toch nog een happy end te worden met bios21 is hij nu rete stabiel, en mijn lcd werkt nu ook ineens :*)
Met andere woorden waarom is bios 22 ooit uitgekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 29 januari 2004 @ 23:39:
Zo het lijkt toch nog een happy end te worden met bios21 is hij nu rete stabiel, en mijn lcd werkt nu ook ineens :*)
Met andere woorden waarom is bios 22 ooit uitgekomen 8)7
om jou te pesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja iets anders kank me nie bedenke, ik hoop snel ff een digicam te kunnen regelen dan kan ik ff fototje maken van dat ding met lcd aan. (als het goed is kon ik die van claas lene, mail haar direct!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
schiet nou maaares op met je scores mister hardboner >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gipsy King schreef op 30 januari 2004 @ 10:53:
schiet nou maaares op met je scores mister hardboner >:)
Ik heb al 20 keer gezegt dat ik niet veel tijd heb i.v.m. mijn school, zit in het exame jaar, sport daarnaast veel en ga nu ook nog is autorijlessen dus verwacht nou maar niet snel een score zolang ik mijn compu kan gebruiken voor school en af en toe een spelletje ben ik voorlopig tevree, al is er wel een infinity onderweg met mushkin pc3500 level 2 denk dat ik het dan niet meer kan laten om toch to the max tegaan :X _/-\o_

edit: net ineens fucking veel reboots, en nu hangt hij zelfs steeds ik denk dus dat ik condens heb, hopelijk heb ik vanaaf tijd want ik zit nu gewoon ff 2 tussenuurtjes thuis en moet alweer bijna gaan :(

edit2 ik ga nu als een idioot naar school, maar het was idd condens, tussen de pinnetjes van de cpu zit water (condens dus) en er lopen witte sporen tussen de pinnetjes, ik ga nu de zijkanten maar weer dichtdoen zoals normaal want dit is echt de enige plaats waar er nog lucht (onder de socked door) komt en jou manier voor de rest wel puik zit denk ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 30-01-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Scores ;) anders moet die verplaatst worden naar casemodding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

petervandamned schreef op 30 januari 2004 @ 13:44:
Scores ;) anders moet die verplaatst worden naar casemodding hoor.
Gaat u gang!
Zolang ik maar plezier met mijn case heb en dat heb ik!!!
Nu net terug van school en ga lekker werken me rijbewijs is ook niet goedkoop :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

DaBit's vingertje zweeft boven de 'Move to CME' knop....

>:)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988 schreef op 30 januari 2004 @ 14:57:
<font size=-3>DaBit's vingertje zweeft boven de 'Move to CME' knop....</font>

>:)
:P
Zo hehe na bijna 2 uur klote is hij eindelijk weer bootable, nu maar hopen dat hij schoon genoeg is om niet weer voor problemen te zorgen. net al netjes -12 in het bios @ 1,8 Vcore dus het contact is ook beter geworden.
Maar Mr. Hard gaat zijn nest in heeft hele aaf gefitnessed en daarna met zijn pc gekloot en moet morgen weer om 7 uurtjes op dus truste :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
dat moet veel beter dat contact zwaar bagger zo , mijnes wer als -24 met r134a int bios @ 2vcore man jaartje terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gipsy King schreef op 31 januari 2004 @ 11:09:
dat moet veel beter dat contact zwaar bagger zo , mijnes wer als -24 met r134a int bios @ 2vcore man jaartje terug >:)
Zal wel beter kan hij echt niet zal waarschijnlijk aan de sensor liggen, hopelijk geeft de infinity het dan beter weer, enkel moet ik dan eventjes de tijd vinden om mijn case half leeg te ruimen want de socket is iets meer riching de buitenkant gegaan, gelukkig wel op dezelfde hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Het is nu wel heel stil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 16:03
En hoe gaat het oc'en van de kast ?

//edit voor dat ik aan posten was zijn post er nog niet :o
En dat precies op de\elfde minuut en ong de zelfde uitspraak OMG

[ Voor 67% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 04-02-2004 19:54 ]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Hard is examen aan het doen, laat hem nou.

Als hij straks alles heeft gehaald Afbeeldingslocatie: http://www.free-dc.org/forum/smilies/blowhorn.gif lezen we wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386 schreef op 05 februari 2004 @ 09:23:
[...]

Mr. Hard is examen aan het doen, laat hem nou.

Als hij straks alles heeft gehaald [afbeelding] lezen we wel meer.
Ik hoop van het weekend genoeg tijd te vinden, moet mijn case ietswat aanpassen aan mijn Infinity.
Voor de rest bevalt mijn case erg goed!
En ja school vraagt erg veel tijd op het moment, heb nog iets van 7 weke les en dan is het over met mijn school dit jaar! momenteel moeten alle vakken dus werkstukken van je hebben :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
jaja... je doet je naam geen eer aan h0r :P anders had je allang niet meer gefitnessed en dat ding @ max overclock gehad, je bent nog niet die hard genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
[quote]pierre-oord schreef op 05 februari 2004 @ 14:14:
jaja... je doet je naam geen eer aan h0r :P anders had je allang niet meer gefitnessed en dat ding @ max overclock gehad, je bent nog niet die hard genoeg ;)[/quote]

je weet wel wat fucken is niet, mijn lichaam gaat voor mijn compu, evenals mijn school, dus zoizo gaat dat ding niet uit elkaar door de weeks word anders beetje moeilijk verslagen te typen, en hierbij ook mijn vraag of je voortaam wat over de case wil posten en niet over mij (in het negatief) zoals altijd! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 67204 schreef op 05 februari 2004 @ 16:29:
offtopic:
jaja... je doet je naam geen eer aan h0r :P anders had je allang niet meer gefitnessed en dat ding @ max overclock gehad, je bent nog niet die hard genoeg ;)[/quote]

je weet wel wat fucken is niet, mijn lichaam gaat voor mijn compu, evenals mijn school, dus zoizo gaat dat ding niet uit elkaar door de weeks word anders beetje moeilijk verslagen te typen, en hierbij ook mijn vraag of je voortaam wat over de case wil posten en niet over mij (in het negatief) zoals altijd! :|
Zeg nou maar gewoon dat je van je moeder niet mag kloten doordeweeks aan je compu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Anoniem: 67204 schreef op 05 februari 2004 @ 16:29:
offtopic:

Ik ben niet negatief op jouw bezig? Dit is grappig bedoelt, maar je pakt het blijkbaar nogal serieus op... nostra kan er wel overheen lezen, of krijgt die straks ook zo'n post als je nu maakte? Er staan toch een :p en een ;) in!

Ik trek alleen een conclusie... en je weet van jezelf toch ook wel dat je harder sport als de meeste mensen... dus deze reply mag hier best vind ik.
Wat is er verder nog over de case te posten? Ik geloof dat alles er nou wel staat, en het tijd is om is ff wat te overclocken. Verder lijkt het mij slim voor jouw om een 2e sys ernaast te hebben, dat doen meer mensen denk ik? Misschien je server? Ik zou overigens nooit een verslag typen op een PC die af en toe nog condenseerd :X je wilt toch niet die pagina's kwijtraken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pierre-oord schreef op 05 februari 2004 @ 17:41:
[...]

Ik ben niet negatief op jouw bezig? Dit is grappig bedoelt, maar je pakt het blijkbaar nogal serieus op... nostra kan er wel overheen lezen, of krijgt die straks ook zo'n post als je nu maakte? Er staan toch een :p en een ;) in!

Ik trek alleen een conclusie... en je weet van jezelf toch ook wel dat je harder sport als de meeste mensen... dus deze reply mag hier best vind ik.
Wat is er verder nog over de case te posten? Ik geloof dat alles er nou wel staat, en het tijd is om is ff wat te overclocken. Verder lijkt het mij slim voor jouw om een 2e sys ernaast te hebben, dat doen meer mensen denk ik? Misschien je server? Ik zou overigens nooit een verslag typen op een PC die af en toe nog condenseerd :X je wilt toch niet die pagina's kwijtraken....
heb er oook een 2e systeem naast, abit nf7-s (die nu in mijn pc78 zit) 2x256mb twinmos pc3200, maxtor 120gb sata en een gf2 met 64mb. toch een leuk 2e systeempje lijkt me, echt is hij nu dus niet te bouwen omdat ik eerst het een en ander uit mijn pc78 nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:53

Exigence

dnkroz

Voor verslagen gebruik ík tenminste altijd m'n pa z'n pc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erik9287nl schreef op 05 februari 2004 @ 22:22:
Voor verslagen gebruik ík tenminste altijd m'n pa z'n pc :Y)
deze neemt het niet op prijs als ik mijnes uit elkaar haal en mijn broertje en ma eraf gooi terwijl ik boven een eigen had kunnen hebben, en vind dit ook niet helemaal onterecht. Vandaar ook mijn 2e systeem, die tevens mijn server (downloaden enz.) en musicstation (van mijn kamer :) ) word met zijn mooie optical out naar mijn dedon avr 3802 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514 schreef op 05 februari 2004 @ 17:18:
[...]

Zeg nou maar gewoon dat je van je moeder niet mag kloten doordeweeks aan je compu ;)
* Anoniem: 5897 donderd van zn stoel van het lachen :D :D

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 05-02-2004 23:22 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 05 februari 2004 @ 23:21:
[...]

* Anoniem: 67204 donderd van zn stoel van het lachen :D :D
en wat stond er voordat je dit typte? O-)
(Serenity wijzigde dit bericht 05-02-2004 23:22: quote erbij (65%))

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 05-02-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Heren, houden jullie nu ff op met ruzien?
Ik heb al 20 keer gezegt dat ik niet veel tijd heb i.v.m. mijn school, zit in het exame jaar, sport daarnaast veel en ga nu ook nog is autorijlessen dus verwacht nou maar niet snel een score zolang ik mijn compu kan gebruiken voor school en af en toe een spelletje ben ik voorlopig tevree,
Ennik vin dat en beetj goed nderlands ook wel kan.

offtopic:
dabit dondert ook van zijn stoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988 schreef op 05 februari 2004 @ 23:41:
Heren, houden jullie nu ff op met ruzien?
[...]
Ennik vin dat en beetj goed nderlands ook wel kan.

offtopic:
dabit dondert ook van zijn stoel :)
Damn ik had het daar wel erg mooi geformuleerd, blij dat je het weer ff terughaalt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 05-02-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Anoniem: 67204 schreef op 05 februari 2004 @ 23:47:
[...]

Damn ik had het daar wel erg mooi geformuleerd, blij dat je het weer ff terughaalt :)
Jan ik wil ook wat pics zien ;) Grab die cam en doe je tussen het leren door ff paar piccies maken. Je weet wat de leraren allemaal zeggen, je moet pauzes nemen tussen het leren door anders gaat het niet :P Okeej, dan benut je die pauzes ff met het maken van pics, dan ga je weer leren en de volgende pauze up je ze, en dan weer leren en de pauze daarna post je ze in het topic :*) 8)7

Nee, just kiddin....

Maaruh maak es wat shots hoe die er nu bij staat op je kamer. Ben wel benieuwd :)

[edit]
Ow ja, als ik un modje was dan had ik nu al die bullsh*t reply's getrashed ;) Topic gaat geloof ik nergens anders meer over 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 06-02-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 05 februari 2004 @ 12:13:
[...]
momenteel moeten alle vakken dus werkstukken van je hebben :r :(
Ken het probleem, heb net weer tentamens achter de rug. En nu nog een x aantal werkstukken kloppen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 06 februari 2004 @ 00:43:
[...]

Maaruh maak es wat shots hoe die er nu bij staat op je kamer. Ben wel benieuwd :)
Ik heb al eerder gepost dat ik niet beschik over een digicam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 22:35
Mensen, laat die gast nou zeg!!!
Wanneer hij tijd heeft om flink te benchen kickt hij dit topic wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arnoman schreef op 06 februari 2004 @ 20:31:
Mensen, laat die gast nou zeg!!!
Wanneer hij tijd heeft om flink te benchen kickt hij dit topic wel weer
Ik HOOP van het weekend tijd te hebben, heb namelijk maandag vrij, ook kan ik MISSCHIEN een digicam van een vriendin van me lenen (nouwja van haar ma dus vandaar de misschien maar zoals hij al zegt, zodra ik begonnen ben en/of pics heb kick in het topic wel!
offtopic:
gelukkig zijn er ook nog tweakers die wel aan mij denken ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Twynn op 07-02-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 06 februari 2004 @ 21:56:
[...]

Ik HOOP van het weekend tijd te hebben, heb namelijk maandag vrij, ook kan ik MESCHIEN een digicam van een vriendin van me lenen (nouwja van haar ma dus vandaar de meschien maar zoals hij al zegt, zodra ik begonnen ben en/of pics heb kick in het topic wel!
offtopic:
gelukkig zijn er ook nog tweakers die wel aan mij denken ;)
He man relax, maar eerst je examen en schok daarnaa de hele GoT gemeenscha met een OC van 100% !! :P .

Ik wacht wel op die piccies hoor, anders wacht ik op een keer dan ik de LI78 TwinChill in real life kan aanschouwen. (ik weet het hij heet anders, maar dat kan ik maar niet onthouden, misschien moet ik wat geheugen bijprikken 8)7 )

Ik wacht eerder op de mededeling dat je bent geslaagd (en evt. een feest!)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 06-02-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386 schreef op 06 februari 2004 @ 22:46:
[...]

He man relax, maar eerst je examen en schok daarnaa de hele GoT gemeenscha met een OC van 100% !! :P .

Ik wacht wel op die piccies hoor, anders wacht ik op een keer dan ik de PCWC - Li 78 in real life kan aanschouwen. (ik weet het hij heet anders, maar dat kan ik maar niet onthouden, misschien moet ik wat geheugen bijprikken 8)7 )

Ik wacht eerder op de mededeling dat je bent geslaagd (en evt. een feest!)
Phase Changed Water Chilled/Cooled (wat jij wil) - Lian Li pc78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 06 februari 2004 @ 23:06:
[...]
Phase Changed Water Chilled/Cooled (wat jij wil) - Lian Li pc78
Oké thx, in m'n geheugen gehotflasht !
Succes met de rest van je examens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Heeej jan mooi dat hij eindelijk af is hoor en let maar niet op de andere mannetjes :p .
Mijn conclusie bij iets ff snel doen of het nu benchen/modden oid betreft is dat het altijd maar dan ook echt 9/10x foutgaat.

Dus ik doe alles altijd rustig op me gemakje zodat je er 100% bijbent :)
Examen vind ik belangrijker als pc knutselen :P ;)

Dus mijn tip is :

Luister niet naar die denken-dat-je-niks-anders-te-doen-hebt-mensen en doe het gewoon rustig aan de hardware die jij in je handen hebt overleeft het niet vaak dus dit geld een beetje extra voor jou :) :P ;)

Jan suc6 en zodra je er klaar voor bent POMPEN DIE PC !!!

[ Voor 6% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-02-2004 08:30 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmokeyTheBandit schreef op 07 februari 2004 @ 08:28:
Heeej jan mooi dat hij eindelijk af is hoor en let maar niet op de andere mannetjes :p .
Mijn conclusie bij iets ff snel doen of het nu benchen/modden oid betreft is dat het altijd maar dan ook echt 9/10x foutgaat.

Dus ik doe alles altijd rustig op me gemakje zodat je er 100% bijbent :)
Examen vind ik belangrijker als pc knutselen :P ;)

Dus mijn tip is :

Luister niet naar die denken-dat-je-niks-anders-te-doen-hebt-mensen en doe het gewoon rustig aan de hardware die jij in je handen hebt overleeft het niet vaak dus dit geld een beetje extra voor jou :) :P ;)

Jan suc6 en zodra je er klaar voor bent POMPEN DIE PC !!!
Ik luister er wel naar maar ik ga er niet eerder van modden ofzo eerder later omdat ik dan gewoon al geestelijk moe ben om te gaan modden door dat geblaat hier.

[ Voor 170% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 08-02-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine update, mijn heatsink lijm hechte niet goed dus heb nogal vertraging opgelopen. echter ziet het er naar uit dat alles vanmiddag droog is en ik kan gaan beginnen. iig moet ik eerst mijn casebijwerken dus in die tijd kan alles nog lekker drogen. echter verwacht ik geen tijd meer te hebben om en leuke score neer te zetten, moet ook nog mijn Engels spreekbeurt voorbereiden maar zeg nooit nooit dus gewoon afwachten tot vanaaf of er scores zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931

Ik ben benieuwd... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaaf nog niks, dremel is steeds leeg (tip koop nooit een draadloze zonder 6 reserve accu's) ook vielen er een paar heatsinks af, op een of andere manier doet mijn heatsinklijm moeiijk, ging altijd prima maarja dan maar artic epoxy 5 bestellen :(
morgen moet ik werken en sporten dus vrees dat ik weer lekker de pineut ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 08 februari 2004 @ 21:08:
[...]

Vanaaf nog niks, dremel is steeds leeg (tip koop nooit een draadloze zonder 6 reserve accu's) ook vielen er een paar heatsinks af, op een of andere manier doet mijn heatsinklijm moeiijk, ging altijd prima maarja dan maar artic epoxy 5 bestellen :(
morgen moet ik werken en sporten dus vrees dat ik weer lekker de pineut ben :(
Zo net eindelijk mijn eerste boot gemaakt, je schrikt wel van al die bios-opties van de infinity, zeker als het komt op memtimings })
Zit nu alweer aan mijn wiskunde werkstuk samen met een klasgenooit, update volgt dus later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 11 februari 2004 @ 10:51:
[...]

Zo net eindelijk mijn eerste boot gemaakt, je schrikt wel van al die bios-opties van de infinity, zeker als het komt op memtimings })
Zit nu alweer aan mijn wiskunde werkstuk samen met een klasgenooit, update volgt dus later!
Nog een kleine update erbij, windows is opnieuw geinst alleen na de isolatie van mijn prom op een paar plaatsen verbeterd te hebben wil mijn prommie wel erg makkelijk koud worden zelfs op 1.8Vcore werd hij nog -54 dus ik ga zometeen de Vcore nog maar wat opvoeren want dit is sick }) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931

Wow, -54 is erg netjes! :)

Maar over die Vcore, die DFI ging toch maar tot 2,0V? Of heb je al n Vcore mod gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931 schreef op 11 februari 2004 @ 18:48:
Wow, -54 is erg netjes! :)

Maar over die Vcore, die DFI ging toch maar tot 2,0V? Of heb je al n Vcore mod gedaan >:)
(nog) niet eerst maar is kijken hoe hij het doet.

@ HAEG

Wat is er nou precies verandert aan de prom mijn reset doet het ook op de infinity niet, op mijn abit heeft hij het altijd gedaan en na mijn mod niet meer, denk toch echt dat het aan de prom ligt!

EDIT:
Arg, mijn mobo (infinity) kan niet tegen die kou ik moet super vroeg booten anders loopt hij vast bij het weergeven van mijn cpu temp (volgens mijn mobo dan tussen de 248 en 255C) als ik het wel voor elkaar krijg in windows te komen kan ik doen wat ik wil maar na een tijdje word mijn prom -54C en boem uit pc de temps zijn lekker maar ik hoop toch echt dat hij een beetje warmte gaat creeen zometeen want dit schiet niet op, dit was trouwens alweer op 1.85Vcore morgen maar 1.9 en hoger proberen, iig een vooruitgang op mijn abit wou hij op een of andere manier niet meer als 1,8Vcore slikken.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 11-02-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 11 februari 2004 @ 22:14:
[...]

(nog) niet eerst maar is kijken hoe hij het doet.

@ HAEG

Wat is er nou precies verandert aan de prom mijn reset doet het ook op de infinity niet, op mijn abit heeft hij het altijd gedaan en na mijn mod niet meer, denk toch echt dat het aan de prom ligt!

EDIT:
Arg, mijn mobo (infinity) kan niet tegen die kou ik moet super vroeg booten anders loopt hij vast bij het weergeven van mijn cpu temp (volgens mijn mobo dan tussen de 248 en 255C) als ik het wel voor elkaar krijg in windows te komen kan ik doen wat ik wil maar na een tijdje word mijn prom -54C en boem uit pc de temps zijn lekker maar ik hoop toch echt dat hij een beetje warmte gaat creeen zometeen want dit schiet niet op, dit was trouwens alweer op 1.85Vcore morgen maar 1.9 en hoger proberen, iig een vooruitgang op mijn abit wou hij op een of andere manier niet meer als 1,8Vcore slikken.
Reageert hij wel gewoon op de resetknop wel dan?
Wat betreft dat supervroeg booten kun je gewoon niet die andere aan/uit stekker
er even aflaten?

Haeg schreef op 11 februari 2004 @ 23:33:
[...]

Reageert hij wel gewoon op de resetknop wel dan?
Wat betreft dat supervroeg booten kun je gewoon niet die andere aan/uit stekker
er even aflaten?
Resetknop doet ook niks nee :(

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 12 februari 2004 @ 00:13:
[...]

Resetknop doet ook niks nee :(
Als de resetknop hem niet reset dan gaat de prom ook niks resetten of in reset houden dit is namelijk hetzelfde kabeltje.
Wat je nog kunt proberen is hem op het moederbord zelf te resetten met een schroevendraaier,reset hij dan wel dan ligt het aan het kabeltje.

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26
Doet me denken aan de oude "fuck je collega truuk" bij Escom... Jumper over de reset pootjes als ie net een nieuwe floppy heeft staan inbouwen >:)

Haeg schreef op 12 februari 2004 @ 18:19:
[...]

Als de resetknop hem niet reset dan gaat de prom ook niks resetten of in reset houden dit is namelijk hetzelfde kabeltje.
Wat je nog kunt proberen is hem op het moederbord zelf te resetten met een schroevendraaier,reset hij dan wel dan ligt het aan het kabeltje.
We zullen het zien, dit is iig erg bijdehand, steeds al klok je verkeert moet alles uit, resetten, bios weer helemaal invullen en weer verder (als je hem aan houd word het water snel TEkoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de hand resetten doet hij idd wel, heb jij een idee waar die resetcable kapot kan zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 14 februari 2004 @ 10:04:
Met de hand resetten doet hij idd wel, heb jij een idee waar die resetcable kapot kan zijn :?
niet zo hulpeloos ;)

kan je zelf ook makkelijk door meten met een multimeter.

Zet je multimeter op "ohm" en meet dan de weerstand op de draden. Als deze "0" is of heel weinig, is de draad heel. Is hij meer, heb je een draadbreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 14 februari 2004 @ 13:56:
[...]

niet zo hulpeloos ;)

kan je zelf ook makkelijk door meten met een multimeter.

Zet je multimeter op "ohm" en meet dan de weerstand op de draden. Als deze "0" is of heel weinig, is de draad heel. Is hij meer, heb je een draadbreuk
Mja maar moet ik dan een hele draad opnieuw gaan knopen, inc. splitsing enz :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 67204 schreef op 14 februari 2004 @ 14:53:
[...]

Mja maar moet ik dan een hele draad opnieuw gaan knopen, inc. splitsing enz :S
Jezus...we hebben hier toch niet met een n00b te maken? Je hebt een prommy en waterchiller, maar een kabeltje er opnieuw aanmaken lukt je niet? VYW roels!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

*grin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514 schreef op 14 februari 2004 @ 14:56:
[...]

Jezus...we hebben hier toch niet met een n00b te maken? Je hebt een prommy en waterchiller, maar een kabeltje er opnieuw aanmaken lukt je niet? VYW roels!!
zolang jij niet weet hoe de bedrading er van binnen uit ziet zal ik maar niet reageren op dit soort postsl. Ook snap ik niet waarom je er bij moet zetten VYW rules, als je vyw niet mag dan denk je dat maar ga je niet lopen fucken, iig niet als je een beetje volwassenheid in je donder hebt.
Het enige waar ik bang voor ben is dat hij net als al is bij de powercable is gebeurt hij naar de haaie is precies in de splitsing, kun je die op een of andere manier zelf fixen of voor het gemak kopen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 15-02-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 15 februari 2004 @ 09:35:
[...]

zolang jij niet weet hoe de bedrading er van binnen uit ziet zal ik maar niet reageren op dit soort postsl. Ook snap ik niet waarom je er bij moet zetten VYW rules, als je vyw niet mag dan denk je dat maar ga je niet lopen fucken, iig niet als je een beetje volwassenheid in je donder hebt.
Het enige waar ik bang voor ben is dat hij net als al is bij de powercable is gebeurt hij naar de haaie is precies in de splitsing, kun je die op een of andere manier zelf fixen of voor het gemak kopen :P
draad = draad

alles is te fixen
Maar hij heeft wel gelijk
een kabeltje doormeten en vervangen is dus echt neit moeilijk

Btw weet ie heus wel hoe dat er aan de binnenkant uit ziet ;)

VYW rules, tja, had niet gehoeven opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 15 februari 2004 @ 23:51:
[...]

draad = draad

alles is te fixen
Maar hij heeft wel gelijk
een kabeltje doormeten en vervangen is dus echt neit moeilijk

Btw weet ie heus wel hoe dat er aan de binnenkant uit ziet ;)

VYW rules, tja, had niet gehoeven opzich :)
Ik zeg ook niet dat het niet kan maar alles zit gemesht en kost dus gewoon een hoop tijd om dat netjes te doen dat bedoelde ik, binnekort zit er iig een nieuwe reset in, heb al wat oud (werkend) draad gevonden van oude cases dus no worry's anymore :)
Wat betreft mijn OC ja het gaat langzaam komen, echter heb ik alleen mijn 176W pelt voor de VGA nog niet maar heb net al heel wat zitten loopen in 3Dmark op 474mhz core toch al netjes, zeker als je bedenkt dat de ring om de gpu er nog zit :) (9800pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar komen er nou nog ooit foto's van je uber kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 14:24

TrekDr0p

QR niet scannen

Anoniem: 81330 schreef op 20 februari 2004 @ 17:58:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar komen er nou nog ooit foto's van je uber kast?
en MR.hard zal kee rop keer zeggen dat ie geen digicam heeft.. dus dat ie er eerst een moet lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal ik idd bijven zeggen ik had al een keer van iemand een digigeleent maar die foto´s werden allemaal roze :S als het goed is krijg ik deze week van mijn krante college (tevens fotomodel :9~ ;) ) een digicam te leen dus dan schiet ik er wel een paar, is trouwens dus zonder deur enz. erin en gewoon zoals ik heb nu dagelijks gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Tis nu vakantie, nu wil ik welis ff goeie OC's zien van die CPU :)

Overigens heb ik hier nog een duron liggen, met die nieuwe core (m'n geheugen laat me in de steek? thorton ofzo?) en van zo'n week dat die een gelockte mp heeft. Ik kan hem wel een vaste MP geven, maar dan kan die nooit meer langzaam lopen zonder veel werk als ik hem weer weg doe. Mja, 39 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet voor iedereen vakantie ik moet nog 3 boeken lezen voor nederlands en 2 ckv verslagen maken en nog is een maatschappijleer praktische opdracht (geld als tentame) hier heb ik nog 3 dagen voor want daarna ben ik weer aan het werk ik moet toch mijn rijbewijs kunnen betalen he $$$ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 21 februari 2004 @ 23:00:
Het is niet voor iedereen vakantie ik moet nog 3 boeken lezen voor nederlands en 2 ckv verslagen maken en nog is een maatschappijleer praktische opdracht (geld als tentame) hier heb ik nog 3 dagen voor want daarna ben ik weer aan het werk ik moet toch mijn rijbewijs kunnen betalen he $$$ :X
Beetje jammer dat je de foto's steeds niet plaatst. Tuurlijk is het jou project, maar maak ons dan niet lekker... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330 schreef op 10 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Beetje jammer dat je de foto's steeds niet plaatst. Tuurlijk is het jou project, maar maak ons dan niet lekker... |:(
Mijn foto's hebben niks toe te voegen aan de foto''s die er nu in het topic staan. er is niks verandert en momenteel draaid mijn systeem nieteens meer. Ik had het er nog met heag over op ufo en als je het mij vraagt mag het topic hier ook dicht. Het gaat nergens meer over en ik heb de case niet om ermee te showen maar voor mezelf. Ooit zal er een update volgen maar waneer zullen jullie vanzelf wel zien ik ben momenteel bezig met mijn tentame week (volgende week gaat het beginnen :( ) en daarna exame training en natuurlijk ook niet mijn strakke sportschema en rijlessen te vergeten. Wat je hopelijk nog wel snel kan verwachten na de tentame week zijn OC results, teminste als mijn mobo het nog gaat doen. ik ging lekker hard zonder mods 255fsb en ik w8 momenteel op 2 amd mobile CPU's maar ik denk dat het setup niet eerder draaid als mijn tentames voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
waar zijn de pc 76/78 te koop eigenlijk ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gipsy King schreef op 11 maart 2004 @ 21:40:
waar zijn de pc 76/78 te koop eigenlijk ? :)
76 moet je even op google en ik denk dat jeroen er ook aan kan komen. de 78 is echter een veel groter probleem ik had het geluk dat peet er toevallig nog 1 had staan wel is waar een showroom model maar het was er een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:05
Anoniem: 67204 schreef op 10 maart 2004 @ 19:33:
[...]

Mijn foto's hebben niks toe te voegen aan de foto''s die er nu in het topic staan. er is niks verandert en momenteel draaid mijn systeem nieteens meer. Ik had het er nog met heag over op ufo en als je het mij vraagt mag het topic hier ook dicht. Het gaat nergens meer over en ik heb de case niet om ermee te showen maar voor mezelf. Ooit zal er een update volgen maar waneer zullen jullie vanzelf wel zien ik ben momenteel bezig met mijn tentame week (volgende week gaat het beginnen :( ) en daarna exame training en natuurlijk ook niet mijn strakke sportschema en rijlessen te vergeten. Wat je hopelijk nog wel snel kan verwachten na de tentame week zijn OC results, teminste als mijn mobo het nog gaat doen. ik ging lekker hard zonder mods 255fsb en ik w8 momenteel op 2 amd mobile CPU's maar ik denk dat het setup niet eerder draaid als mijn tentames voorbij zijn.
Ben een vd velen die jouw en Haeg's project in stilte hebben gevolgd en kan maar 1 ding zeggen: Snelle en bijzondere pc is harstikke leuk, gaaf en voor sommige GoT-ters onder ons geil :X , maar er is meer int leven :)

Hou je kop erbij jongen, als je straks een jaar school over kan doen, ben je verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miglow schreef op 24 maart 2004 @ 20:35:
[...]

Ben een vd velen die jouw en Haeg's project in stilte hebben gevolgd en kan maar 1 ding zeggen: Snelle en bijzondere pc is harstikke leuk, gaaf en voor sommige GoT-ters onder ons geil :X , maar er is meer int leven :)

Hou je kop erbij jongen, als je straks een jaar school over kan doen, ben je verder van huis.
Hehe Mr. Hard zit net diep in de stress hier, liefde en school hier gaan nu al klote samen. Ik had een mobile gescoord maar deze doet het niet in mijn systeem (altijd zit mij wat tegen |:( :X ) krijg er nog 1 van de IA hopelijk doet doe het wel anders of 2e hands A64 van Smokey The Bandit overnemen of gewoon ff op de proc die ik nu heb (2600mhz max max max) het leven is soms hard. Astennu zit momenteel ook in een dip met zijn hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

moet je die mobile nog kwijt??? :P

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
[quote]mydogisgone schreef op 24 maart 2004 @ 23:04:
moet je die mobile nog kwijt??? :P[/quote]

Van mij mag je hem hebben als mijn mobo hem niet accepteerd :(
het is een goede stepping (AXMH2400FQQ4C Y911536A40099 IQYHA0351MPMW) dus baal er nog wel van maar het is me geen nieuw mobo waard jmmr dan. mail me (mrhard@voidyourwarranty.nl)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 25-03-2004 06:38 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste