[Phase-Change] + [WC] in LIAN-LI PC 78 SCA

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

pierre-oord schreef op 05 februari 2004 @ 17:41:
[...]

Ik ben niet negatief op jouw bezig? Dit is grappig bedoelt, maar je pakt het blijkbaar nogal serieus op... nostra kan er wel overheen lezen, of krijgt die straks ook zo'n post als je nu maakte? Er staan toch een :p en een ;) in!

Ik trek alleen een conclusie... en je weet van jezelf toch ook wel dat je harder sport als de meeste mensen... dus deze reply mag hier best vind ik.
Wat is er verder nog over de case te posten? Ik geloof dat alles er nou wel staat, en het tijd is om is ff wat te overclocken. Verder lijkt het mij slim voor jouw om een 2e sys ernaast te hebben, dat doen meer mensen denk ik? Misschien je server? Ik zou overigens nooit een verslag typen op een PC die af en toe nog condenseerd :X je wilt toch niet die pagina's kwijtraken....
heb er oook een 2e systeem naast, abit nf7-s (die nu in mijn pc78 zit) 2x256mb twinmos pc3200, maxtor 120gb sata en een gf2 met 64mb. toch een leuk 2e systeempje lijkt me, echt is hij nu dus niet te bouwen omdat ik eerst het een en ander uit mijn pc78 nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45

Exigence

dnkroz

Voor verslagen gebruik ík tenminste altijd m'n pa z'n pc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erik9287nl schreef op 05 februari 2004 @ 22:22:
Voor verslagen gebruik ík tenminste altijd m'n pa z'n pc :Y)
deze neemt het niet op prijs als ik mijnes uit elkaar haal en mijn broertje en ma eraf gooi terwijl ik boven een eigen had kunnen hebben, en vind dit ook niet helemaal onterecht. Vandaar ook mijn 2e systeem, die tevens mijn server (downloaden enz.) en musicstation (van mijn kamer :) ) word met zijn mooie optical out naar mijn dedon avr 3802 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Anoniem: 8514 schreef op 05 februari 2004 @ 17:18:
[...]

Zeg nou maar gewoon dat je van je moeder niet mag kloten doordeweeks aan je compu ;)
* Anoniem: 5897 donderd van zn stoel van het lachen :D :D

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 05-02-2004 23:22 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 05 februari 2004 @ 23:21:
[...]

* Anoniem: 67204 donderd van zn stoel van het lachen :D :D
en wat stond er voordat je dit typte? O-)
(Serenity wijzigde dit bericht 05-02-2004 23:22: quote erbij (65%))

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 05-02-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Heren, houden jullie nu ff op met ruzien?
Ik heb al 20 keer gezegt dat ik niet veel tijd heb i.v.m. mijn school, zit in het exame jaar, sport daarnaast veel en ga nu ook nog is autorijlessen dus verwacht nou maar niet snel een score zolang ik mijn compu kan gebruiken voor school en af en toe een spelletje ben ik voorlopig tevree,
Ennik vin dat en beetj goed nderlands ook wel kan.

offtopic:
dabit dondert ook van zijn stoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988 schreef op 05 februari 2004 @ 23:41:
Heren, houden jullie nu ff op met ruzien?
[...]
Ennik vin dat en beetj goed nderlands ook wel kan.

offtopic:
dabit dondert ook van zijn stoel :)
Damn ik had het daar wel erg mooi geformuleerd, blij dat je het weer ff terughaalt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 05-02-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Anoniem: 67204 schreef op 05 februari 2004 @ 23:47:
[...]

Damn ik had het daar wel erg mooi geformuleerd, blij dat je het weer ff terughaalt :)
Jan ik wil ook wat pics zien ;) Grab die cam en doe je tussen het leren door ff paar piccies maken. Je weet wat de leraren allemaal zeggen, je moet pauzes nemen tussen het leren door anders gaat het niet :P Okeej, dan benut je die pauzes ff met het maken van pics, dan ga je weer leren en de volgende pauze up je ze, en dan weer leren en de pauze daarna post je ze in het topic :*) 8)7

Nee, just kiddin....

Maaruh maak es wat shots hoe die er nu bij staat op je kamer. Ben wel benieuwd :)

[edit]
Ow ja, als ik un modje was dan had ik nu al die bullsh*t reply's getrashed ;) Topic gaat geloof ik nergens anders meer over 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 06-02-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Anoniem: 67204 schreef op 05 februari 2004 @ 12:13:
[...]
momenteel moeten alle vakken dus werkstukken van je hebben :r :(
Ken het probleem, heb net weer tentamens achter de rug. En nu nog een x aantal werkstukken kloppen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 06 februari 2004 @ 00:43:
[...]

Maaruh maak es wat shots hoe die er nu bij staat op je kamer. Ben wel benieuwd :)
Ik heb al eerder gepost dat ik niet beschik over een digicam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 22:35
Mensen, laat die gast nou zeg!!!
Wanneer hij tijd heeft om flink te benchen kickt hij dit topic wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arnoman schreef op 06 februari 2004 @ 20:31:
Mensen, laat die gast nou zeg!!!
Wanneer hij tijd heeft om flink te benchen kickt hij dit topic wel weer
Ik HOOP van het weekend tijd te hebben, heb namelijk maandag vrij, ook kan ik MISSCHIEN een digicam van een vriendin van me lenen (nouwja van haar ma dus vandaar de misschien maar zoals hij al zegt, zodra ik begonnen ben en/of pics heb kick in het topic wel!
offtopic:
gelukkig zijn er ook nog tweakers die wel aan mij denken ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Twynn op 07-02-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 06 februari 2004 @ 21:56:
[...]

Ik HOOP van het weekend tijd te hebben, heb namelijk maandag vrij, ook kan ik MESCHIEN een digicam van een vriendin van me lenen (nouwja van haar ma dus vandaar de meschien maar zoals hij al zegt, zodra ik begonnen ben en/of pics heb kick in het topic wel!
offtopic:
gelukkig zijn er ook nog tweakers die wel aan mij denken ;)
He man relax, maar eerst je examen en schok daarnaa de hele GoT gemeenscha met een OC van 100% !! :P .

Ik wacht wel op die piccies hoor, anders wacht ik op een keer dan ik de LI78 TwinChill in real life kan aanschouwen. (ik weet het hij heet anders, maar dat kan ik maar niet onthouden, misschien moet ik wat geheugen bijprikken 8)7 )

Ik wacht eerder op de mededeling dat je bent geslaagd (en evt. een feest!)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 06-02-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386 schreef op 06 februari 2004 @ 22:46:
[...]

He man relax, maar eerst je examen en schok daarnaa de hele GoT gemeenscha met een OC van 100% !! :P .

Ik wacht wel op die piccies hoor, anders wacht ik op een keer dan ik de PCWC - Li 78 in real life kan aanschouwen. (ik weet het hij heet anders, maar dat kan ik maar niet onthouden, misschien moet ik wat geheugen bijprikken 8)7 )

Ik wacht eerder op de mededeling dat je bent geslaagd (en evt. een feest!)
Phase Changed Water Chilled/Cooled (wat jij wil) - Lian Li pc78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 06 februari 2004 @ 23:06:
[...]
Phase Changed Water Chilled/Cooled (wat jij wil) - Lian Li pc78
Oké thx, in m'n geheugen gehotflasht !
Succes met de rest van je examens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Heeej jan mooi dat hij eindelijk af is hoor en let maar niet op de andere mannetjes :p .
Mijn conclusie bij iets ff snel doen of het nu benchen/modden oid betreft is dat het altijd maar dan ook echt 9/10x foutgaat.

Dus ik doe alles altijd rustig op me gemakje zodat je er 100% bijbent :)
Examen vind ik belangrijker als pc knutselen :P ;)

Dus mijn tip is :

Luister niet naar die denken-dat-je-niks-anders-te-doen-hebt-mensen en doe het gewoon rustig aan de hardware die jij in je handen hebt overleeft het niet vaak dus dit geld een beetje extra voor jou :) :P ;)

Jan suc6 en zodra je er klaar voor bent POMPEN DIE PC !!!

[ Voor 6% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-02-2004 08:30 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmokeyTheBandit schreef op 07 februari 2004 @ 08:28:
Heeej jan mooi dat hij eindelijk af is hoor en let maar niet op de andere mannetjes :p .
Mijn conclusie bij iets ff snel doen of het nu benchen/modden oid betreft is dat het altijd maar dan ook echt 9/10x foutgaat.

Dus ik doe alles altijd rustig op me gemakje zodat je er 100% bijbent :)
Examen vind ik belangrijker als pc knutselen :P ;)

Dus mijn tip is :

Luister niet naar die denken-dat-je-niks-anders-te-doen-hebt-mensen en doe het gewoon rustig aan de hardware die jij in je handen hebt overleeft het niet vaak dus dit geld een beetje extra voor jou :) :P ;)

Jan suc6 en zodra je er klaar voor bent POMPEN DIE PC !!!
Ik luister er wel naar maar ik ga er niet eerder van modden ofzo eerder later omdat ik dan gewoon al geestelijk moe ben om te gaan modden door dat geblaat hier.

[ Voor 170% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 08-02-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine update, mijn heatsink lijm hechte niet goed dus heb nogal vertraging opgelopen. echter ziet het er naar uit dat alles vanmiddag droog is en ik kan gaan beginnen. iig moet ik eerst mijn casebijwerken dus in die tijd kan alles nog lekker drogen. echter verwacht ik geen tijd meer te hebben om en leuke score neer te zetten, moet ook nog mijn Engels spreekbeurt voorbereiden maar zeg nooit nooit dus gewoon afwachten tot vanaaf of er scores zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931

Ik ben benieuwd... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaaf nog niks, dremel is steeds leeg (tip koop nooit een draadloze zonder 6 reserve accu's) ook vielen er een paar heatsinks af, op een of andere manier doet mijn heatsinklijm moeiijk, ging altijd prima maarja dan maar artic epoxy 5 bestellen :(
morgen moet ik werken en sporten dus vrees dat ik weer lekker de pineut ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 08 februari 2004 @ 21:08:
[...]

Vanaaf nog niks, dremel is steeds leeg (tip koop nooit een draadloze zonder 6 reserve accu's) ook vielen er een paar heatsinks af, op een of andere manier doet mijn heatsinklijm moeiijk, ging altijd prima maarja dan maar artic epoxy 5 bestellen :(
morgen moet ik werken en sporten dus vrees dat ik weer lekker de pineut ben :(
Zo net eindelijk mijn eerste boot gemaakt, je schrikt wel van al die bios-opties van de infinity, zeker als het komt op memtimings })
Zit nu alweer aan mijn wiskunde werkstuk samen met een klasgenooit, update volgt dus later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 11 februari 2004 @ 10:51:
[...]

Zo net eindelijk mijn eerste boot gemaakt, je schrikt wel van al die bios-opties van de infinity, zeker als het komt op memtimings })
Zit nu alweer aan mijn wiskunde werkstuk samen met een klasgenooit, update volgt dus later!
Nog een kleine update erbij, windows is opnieuw geinst alleen na de isolatie van mijn prom op een paar plaatsen verbeterd te hebben wil mijn prommie wel erg makkelijk koud worden zelfs op 1.8Vcore werd hij nog -54 dus ik ga zometeen de Vcore nog maar wat opvoeren want dit is sick }) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931

Wow, -54 is erg netjes! :)

Maar over die Vcore, die DFI ging toch maar tot 2,0V? Of heb je al n Vcore mod gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931 schreef op 11 februari 2004 @ 18:48:
Wow, -54 is erg netjes! :)

Maar over die Vcore, die DFI ging toch maar tot 2,0V? Of heb je al n Vcore mod gedaan >:)
(nog) niet eerst maar is kijken hoe hij het doet.

@ HAEG

Wat is er nou precies verandert aan de prom mijn reset doet het ook op de infinity niet, op mijn abit heeft hij het altijd gedaan en na mijn mod niet meer, denk toch echt dat het aan de prom ligt!

EDIT:
Arg, mijn mobo (infinity) kan niet tegen die kou ik moet super vroeg booten anders loopt hij vast bij het weergeven van mijn cpu temp (volgens mijn mobo dan tussen de 248 en 255C) als ik het wel voor elkaar krijg in windows te komen kan ik doen wat ik wil maar na een tijdje word mijn prom -54C en boem uit pc de temps zijn lekker maar ik hoop toch echt dat hij een beetje warmte gaat creeen zometeen want dit schiet niet op, dit was trouwens alweer op 1.85Vcore morgen maar 1.9 en hoger proberen, iig een vooruitgang op mijn abit wou hij op een of andere manier niet meer als 1,8Vcore slikken.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 11-02-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 11 februari 2004 @ 22:14:
[...]

(nog) niet eerst maar is kijken hoe hij het doet.

@ HAEG

Wat is er nou precies verandert aan de prom mijn reset doet het ook op de infinity niet, op mijn abit heeft hij het altijd gedaan en na mijn mod niet meer, denk toch echt dat het aan de prom ligt!

EDIT:
Arg, mijn mobo (infinity) kan niet tegen die kou ik moet super vroeg booten anders loopt hij vast bij het weergeven van mijn cpu temp (volgens mijn mobo dan tussen de 248 en 255C) als ik het wel voor elkaar krijg in windows te komen kan ik doen wat ik wil maar na een tijdje word mijn prom -54C en boem uit pc de temps zijn lekker maar ik hoop toch echt dat hij een beetje warmte gaat creeen zometeen want dit schiet niet op, dit was trouwens alweer op 1.85Vcore morgen maar 1.9 en hoger proberen, iig een vooruitgang op mijn abit wou hij op een of andere manier niet meer als 1,8Vcore slikken.
Reageert hij wel gewoon op de resetknop wel dan?
Wat betreft dat supervroeg booten kun je gewoon niet die andere aan/uit stekker
er even aflaten?

Haeg schreef op 11 februari 2004 @ 23:33:
[...]

Reageert hij wel gewoon op de resetknop wel dan?
Wat betreft dat supervroeg booten kun je gewoon niet die andere aan/uit stekker
er even aflaten?
Resetknop doet ook niks nee :(

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 12 februari 2004 @ 00:13:
[...]

Resetknop doet ook niks nee :(
Als de resetknop hem niet reset dan gaat de prom ook niks resetten of in reset houden dit is namelijk hetzelfde kabeltje.
Wat je nog kunt proberen is hem op het moederbord zelf te resetten met een schroevendraaier,reset hij dan wel dan ligt het aan het kabeltje.

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06 12:26
Doet me denken aan de oude "fuck je collega truuk" bij Escom... Jumper over de reset pootjes als ie net een nieuwe floppy heeft staan inbouwen >:)

Haeg schreef op 12 februari 2004 @ 18:19:
[...]

Als de resetknop hem niet reset dan gaat de prom ook niks resetten of in reset houden dit is namelijk hetzelfde kabeltje.
Wat je nog kunt proberen is hem op het moederbord zelf te resetten met een schroevendraaier,reset hij dan wel dan ligt het aan het kabeltje.
We zullen het zien, dit is iig erg bijdehand, steeds al klok je verkeert moet alles uit, resetten, bios weer helemaal invullen en weer verder (als je hem aan houd word het water snel TEkoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de hand resetten doet hij idd wel, heb jij een idee waar die resetcable kapot kan zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 14 februari 2004 @ 10:04:
Met de hand resetten doet hij idd wel, heb jij een idee waar die resetcable kapot kan zijn :?
niet zo hulpeloos ;)

kan je zelf ook makkelijk door meten met een multimeter.

Zet je multimeter op "ohm" en meet dan de weerstand op de draden. Als deze "0" is of heel weinig, is de draad heel. Is hij meer, heb je een draadbreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 14 februari 2004 @ 13:56:
[...]

niet zo hulpeloos ;)

kan je zelf ook makkelijk door meten met een multimeter.

Zet je multimeter op "ohm" en meet dan de weerstand op de draden. Als deze "0" is of heel weinig, is de draad heel. Is hij meer, heb je een draadbreuk
Mja maar moet ik dan een hele draad opnieuw gaan knopen, inc. splitsing enz :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 67204 schreef op 14 februari 2004 @ 14:53:
[...]

Mja maar moet ik dan een hele draad opnieuw gaan knopen, inc. splitsing enz :S
Jezus...we hebben hier toch niet met een n00b te maken? Je hebt een prommy en waterchiller, maar een kabeltje er opnieuw aanmaken lukt je niet? VYW roels!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

*grin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514 schreef op 14 februari 2004 @ 14:56:
[...]

Jezus...we hebben hier toch niet met een n00b te maken? Je hebt een prommy en waterchiller, maar een kabeltje er opnieuw aanmaken lukt je niet? VYW roels!!
zolang jij niet weet hoe de bedrading er van binnen uit ziet zal ik maar niet reageren op dit soort postsl. Ook snap ik niet waarom je er bij moet zetten VYW rules, als je vyw niet mag dan denk je dat maar ga je niet lopen fucken, iig niet als je een beetje volwassenheid in je donder hebt.
Het enige waar ik bang voor ben is dat hij net als al is bij de powercable is gebeurt hij naar de haaie is precies in de splitsing, kun je die op een of andere manier zelf fixen of voor het gemak kopen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 15-02-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 15 februari 2004 @ 09:35:
[...]

zolang jij niet weet hoe de bedrading er van binnen uit ziet zal ik maar niet reageren op dit soort postsl. Ook snap ik niet waarom je er bij moet zetten VYW rules, als je vyw niet mag dan denk je dat maar ga je niet lopen fucken, iig niet als je een beetje volwassenheid in je donder hebt.
Het enige waar ik bang voor ben is dat hij net als al is bij de powercable is gebeurt hij naar de haaie is precies in de splitsing, kun je die op een of andere manier zelf fixen of voor het gemak kopen :P
draad = draad

alles is te fixen
Maar hij heeft wel gelijk
een kabeltje doormeten en vervangen is dus echt neit moeilijk

Btw weet ie heus wel hoe dat er aan de binnenkant uit ziet ;)

VYW rules, tja, had niet gehoeven opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 15 februari 2004 @ 23:51:
[...]

draad = draad

alles is te fixen
Maar hij heeft wel gelijk
een kabeltje doormeten en vervangen is dus echt neit moeilijk

Btw weet ie heus wel hoe dat er aan de binnenkant uit ziet ;)

VYW rules, tja, had niet gehoeven opzich :)
Ik zeg ook niet dat het niet kan maar alles zit gemesht en kost dus gewoon een hoop tijd om dat netjes te doen dat bedoelde ik, binnekort zit er iig een nieuwe reset in, heb al wat oud (werkend) draad gevonden van oude cases dus no worry's anymore :)
Wat betreft mijn OC ja het gaat langzaam komen, echter heb ik alleen mijn 176W pelt voor de VGA nog niet maar heb net al heel wat zitten loopen in 3Dmark op 474mhz core toch al netjes, zeker als je bedenkt dat de ring om de gpu er nog zit :) (9800pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Ik durf het bijna niet te vragen, maar komen er nou nog ooit foto's van je uber kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 14:24

TrekDr0p

QR niet scannen

Anoniem: 81330 schreef op 20 februari 2004 @ 17:58:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar komen er nou nog ooit foto's van je uber kast?
en MR.hard zal kee rop keer zeggen dat ie geen digicam heeft.. dus dat ie er eerst een moet lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal ik idd bijven zeggen ik had al een keer van iemand een digigeleent maar die foto´s werden allemaal roze :S als het goed is krijg ik deze week van mijn krante college (tevens fotomodel :9~ ;) ) een digicam te leen dus dan schiet ik er wel een paar, is trouwens dus zonder deur enz. erin en gewoon zoals ik heb nu dagelijks gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Tis nu vakantie, nu wil ik welis ff goeie OC's zien van die CPU :)

Overigens heb ik hier nog een duron liggen, met die nieuwe core (m'n geheugen laat me in de steek? thorton ofzo?) en van zo'n week dat die een gelockte mp heeft. Ik kan hem wel een vaste MP geven, maar dan kan die nooit meer langzaam lopen zonder veel werk als ik hem weer weg doe. Mja, 39 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet voor iedereen vakantie ik moet nog 3 boeken lezen voor nederlands en 2 ckv verslagen maken en nog is een maatschappijleer praktische opdracht (geld als tentame) hier heb ik nog 3 dagen voor want daarna ben ik weer aan het werk ik moet toch mijn rijbewijs kunnen betalen he $$$ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Anoniem: 67204 schreef op 21 februari 2004 @ 23:00:
Het is niet voor iedereen vakantie ik moet nog 3 boeken lezen voor nederlands en 2 ckv verslagen maken en nog is een maatschappijleer praktische opdracht (geld als tentame) hier heb ik nog 3 dagen voor want daarna ben ik weer aan het werk ik moet toch mijn rijbewijs kunnen betalen he $$$ :X
Beetje jammer dat je de foto's steeds niet plaatst. Tuurlijk is het jou project, maar maak ons dan niet lekker... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330 schreef op 10 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Beetje jammer dat je de foto's steeds niet plaatst. Tuurlijk is het jou project, maar maak ons dan niet lekker... |:(
Mijn foto's hebben niks toe te voegen aan de foto''s die er nu in het topic staan. er is niks verandert en momenteel draaid mijn systeem nieteens meer. Ik had het er nog met heag over op ufo en als je het mij vraagt mag het topic hier ook dicht. Het gaat nergens meer over en ik heb de case niet om ermee te showen maar voor mezelf. Ooit zal er een update volgen maar waneer zullen jullie vanzelf wel zien ik ben momenteel bezig met mijn tentame week (volgende week gaat het beginnen :( ) en daarna exame training en natuurlijk ook niet mijn strakke sportschema en rijlessen te vergeten. Wat je hopelijk nog wel snel kan verwachten na de tentame week zijn OC results, teminste als mijn mobo het nog gaat doen. ik ging lekker hard zonder mods 255fsb en ik w8 momenteel op 2 amd mobile CPU's maar ik denk dat het setup niet eerder draaid als mijn tentames voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39
waar zijn de pc 76/78 te koop eigenlijk ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gipsy King schreef op 11 maart 2004 @ 21:40:
waar zijn de pc 76/78 te koop eigenlijk ? :)
76 moet je even op google en ik denk dat jeroen er ook aan kan komen. de 78 is echter een veel groter probleem ik had het geluk dat peet er toevallig nog 1 had staan wel is waar een showroom model maar het was er een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Anoniem: 67204 schreef op 10 maart 2004 @ 19:33:
[...]

Mijn foto's hebben niks toe te voegen aan de foto''s die er nu in het topic staan. er is niks verandert en momenteel draaid mijn systeem nieteens meer. Ik had het er nog met heag over op ufo en als je het mij vraagt mag het topic hier ook dicht. Het gaat nergens meer over en ik heb de case niet om ermee te showen maar voor mezelf. Ooit zal er een update volgen maar waneer zullen jullie vanzelf wel zien ik ben momenteel bezig met mijn tentame week (volgende week gaat het beginnen :( ) en daarna exame training en natuurlijk ook niet mijn strakke sportschema en rijlessen te vergeten. Wat je hopelijk nog wel snel kan verwachten na de tentame week zijn OC results, teminste als mijn mobo het nog gaat doen. ik ging lekker hard zonder mods 255fsb en ik w8 momenteel op 2 amd mobile CPU's maar ik denk dat het setup niet eerder draaid als mijn tentames voorbij zijn.
Ben een vd velen die jouw en Haeg's project in stilte hebben gevolgd en kan maar 1 ding zeggen: Snelle en bijzondere pc is harstikke leuk, gaaf en voor sommige GoT-ters onder ons geil :X , maar er is meer int leven :)

Hou je kop erbij jongen, als je straks een jaar school over kan doen, ben je verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miglow schreef op 24 maart 2004 @ 20:35:
[...]

Ben een vd velen die jouw en Haeg's project in stilte hebben gevolgd en kan maar 1 ding zeggen: Snelle en bijzondere pc is harstikke leuk, gaaf en voor sommige GoT-ters onder ons geil :X , maar er is meer int leven :)

Hou je kop erbij jongen, als je straks een jaar school over kan doen, ben je verder van huis.
Hehe Mr. Hard zit net diep in de stress hier, liefde en school hier gaan nu al klote samen. Ik had een mobile gescoord maar deze doet het niet in mijn systeem (altijd zit mij wat tegen |:( :X ) krijg er nog 1 van de IA hopelijk doet doe het wel anders of 2e hands A64 van Smokey The Bandit overnemen of gewoon ff op de proc die ik nu heb (2600mhz max max max) het leven is soms hard. Astennu zit momenteel ook in een dip met zijn hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:24

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

moet je die mobile nog kwijt??? :P

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
[quote]mydogisgone schreef op 24 maart 2004 @ 23:04:
moet je die mobile nog kwijt??? :P[/quote]

Van mij mag je hem hebben als mijn mobo hem niet accepteerd :(
het is een goede stepping (AXMH2400FQQ4C Y911536A40099 IQYHA0351MPMW) dus baal er nog wel van maar het is me geen nieuw mobo waard jmmr dan. mail me (mrhard@voidyourwarranty.nl)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 25-03-2004 06:38 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste