[Phase-Change] + [WC] in LIAN-LI PC 78 SCA

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
doe anders de dual psu trick
lijkt me zowie zo in dit geval een stukje beter
w8 tot beide pHcH dingen op temp zijn en start your engines
voor de mobo die 550 gebruiken en voor de start die andere
misschien kan je combie maken om je pelts aan te sturen @ the same time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

ff een reply, mijn mobo wil de constante reset ook niet accepteren.... wtf is een conditioner ??? tell me, dan heb ik een behoorlijk probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

Anoniem: 61422 schreef op 04 januari 2004 @ 22:35:
ff een reply, mijn mobo wil de constante reset ook niet accepteren.... wtf is een conditioner ??? tell me, dan heb ik een behoorlijk probleem opgelost :)
een product dat nVENTIV niet meer maakt ik zou zeggen google is of kijk op ebay meschien dat je er nog 1tje vind volgens mij had Frank er ook 1 kijk hem is lief aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ HAEG heb je het al geprobeerd met de ATX-POWER CONDITIONER ertussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

Haeg schreef op 03 januari 2004 @ 08:18:
Hij weegt nu 44.1 kilogram schoon aan de haak afgemonteerd en wel. :)
Dus een avondje sportschool zou wel wenselijk zijn >:)
ach dat is relatiev niet zo veel. moet je ffies kijken of je wat vind van Gerco. hij heeft een case die 85kg weegt incl. radiator :D
dies namelijk al 35kg en zit aan de zijkant van de case gemonteerd.
als je foto's wil zien zal ik hem er vannacht ffies op aanspreken :)

verder nice mod :P mooi afgewerkt en geil 2 phase change in 1 case :)
zoals vrienden van mij dit noemen.. niet chill maar vapochill :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

SGK :D !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:53
Epsilon schreef op 04 januari 2004 @ 13:44:
ATX conditioner ertussen waarschijnlijk ;)
Dan is het probleem opgelost. Die houd gewoon de stroom van het mobo af zolang als de Prom nog aan het opstarten is.

Die is speciaal gemaakt voor mobo's die de reset niet vasthouden.
Helaas worden deze "hulpstukken" niet meer gemaakt :P
Ik heb die ATX conditioner aan jou verkocht Epsilon, misschien kan je hem weer door verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij deze, heeft iemand nog een atx conditioner over ?? zou fijn zijn als ik die kon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45

Epsilon

Vatt schreef op 05 januari 2004 @ 13:19:
[...]

Ik heb die ATX conditioner aan jou verkocht Epsilon, misschien kan je hem weer door verkopen?
Ik doe hem liever niet weg :), puur omdat er nog altijd mobo;s uitkomen die dat probleem hebben. Niet dat ik hem razorblade wil onthouden, maar ik wil niet strax zelf het risico lopen dat ik die reset probs hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 05 januari 2004 @ 21:40:
[...]

Ik doe hem liever niet weg :), puur omdat er nog altijd mobo;s uitkomen die dat probleem hebben. Niet dat ik hem razorblade wil onthouden, maar ik wil niet strax zelf het risico lopen dat ik die reset probs hebben ;).
pff ik word zenuw8ig wil wel dat mijn prommie het goed doet haeg laat het weten he zodra je het geprobeerd hebt met atx-power conditioner!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 05 januari 2004 @ 22:14:
[...]

pff ik word zenuw8ig wil wel dat mijn prommie het goed doet haeg laat het weten he zodra je het geprobeerd hebt met atx-power conditioner!!
en als het nou geen bal uitmaakt, dan mag je de atx conditioner aan mij verkopen :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
hier weer een update van de Haeg-li PC78

de prom @ 507 = -54 idle
WaterChiller = -10 koelt de NB,GPU (9800pro)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ralleman/waterkoeling/lian-lipc78/pc78.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 05 januari 2004 @ 22:14:
[...]

en als het nou geen bal uitmaakt, dan mag je de atx conditioner aan mij verkopen :D :)
Dan houd ik hem dus zelf mooi he voor als het straks bij een ander mobo wel uitmaakt
Haeg schreef op 05 januari 2004 @ 22:55:

de prom @ 507 = -54 idle

[afbeelding]
Ziet er kicke uit jongens :*) ik neem binnekort even contact met jullie op om de laatste dingetjes duur te spreken. Maar nog 1 vraag, boot hij met de atx-power conditioner wel zonder problemen met het houden van de reset? :)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 05-01-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

damn, wat een lauw ( koud) ding :D ben benieuwd wat je er voor score uit gaat persen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
[quote

Ziet er kicke uit jongens :*) ik neem binnekort even contact met jullie op om de laatste dingetjes duur te spreken. Maar nog 1 vraag, boot hij met de atx-power conditioner wel zonder problemen met het houden van de reset? :)[/quote]

Weten we nog niet, gaan we morgen doen

[ Voor 3% gewijzigd door Haeg op 05-01-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39

de prom @ 507 = -54 idle

[afbeelding]
tziet er leuk uit nu nog uv dingen erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gipsy King schreef op 06 januari 2004 @ 05:48:
[...]

tziet er leuk uit nu nog uv dingen erin :)
jep we w8en daar onderandere nog op, ulichtende SATA, IDE en FLOPPY cables uiteraard blauw oplichtend met behulp van de uv. nouw weet ik niet of het water al spul bevat dat oplicht maar ik heb hier not een subbe liggen dat als het goed is in UV-LIGHT blauw opkleurt en anders gewoon helder is. en dan het grootste probleem de LCD ik krijg maar geen contact met die gast en mijn geld is al een hele tijd geleden overgemaakt week of 2 denk al word er moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
mijnes word uv-green ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gezien de het blauwe lcd, de blauwe sata enz. vond ik het wel zo vaak gebruikte blauw toch beter als groen. mja eigenlijk zijn alle kleuren nu veel gebruikt welke tweaker heeft er geen ccfl in zijn case zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 11:31

JWR

de prom @ 507 = -54 idle

[afbeelding]
Wat ik mij af vraag, verliest het water niet veel van zijn kou door het reservoir?

Voor de rest heel gaaf! Ben zeer benieuwd naar de prestaties! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Anoniem: 67204 schreef op 06 januari 2004 @ 19:15:
[...]

gezien de het blauwe lcd, de blauwe sata enz. vond ik het wel zo vaak gebruikte blauw toch beter als groen. mja eigenlijk zijn alle kleuren nu veel gebruikt welke tweaker heeft er geen ccfl in zijn case zitten :?
daar heb je gelijk in :P

ik heb ook maar een naab case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Laatst online: 17-06 22:35
Dat maakt hun niet uit. Als ze vinden dat ze teveel temperatuur verlies maken schroeven ze gewoon de chiller verder omhoog

offtopic:
Overmorgen mijn waterchillers ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arnoman schreef op 06 januari 2004 @ 20:21:
Dat maakt hun niet uit. Als ze vinden dat ze teveel temperatuur verlies maken schroeven ze gewoon de chiller verder omhoog

offtopic:
Overmorgen mijn waterchillers ophalen :P
de chiller zal gewoon komen op 5C onder kamer temp. dit met in ons 8erhoofd dat we de leidingen dat niet hoeven te isoleren. door op deze manier met de temperatuur te spelen heb ik geen last van condens maar toch lekker cool water ondanks het gebruik van een 172W peltier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Exigence

dnkroz

Anoniem: 67204 schreef op 06 januari 2004 @ 21:34:
[...]

de chiller zal gewoon komen op 5C onder kamer temp. dit met in ons 8erhoofd dat we de leidingen dat niet hoeven te isoleren. door op deze manier met de temperatuur te spelen heb ik geen last van condens maar toch lekker cool water ondanks het gebruik van een 172W peltier.
Eigenlijk wel zonde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach ik draai niet dagelijks @ 100% oc dan kan ik mijn pc na een maand weggooien vrees ik. maar tijdelijk ff een goede bench neerzetten kan natuurlijk wel met een wat lagere water temp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Sakkerju Haeg: wat een monnikenwerk. Maar het ziet er wel prachtig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Dit wordt echt een pc'tje van wereldklasse IMHO!

Daar kun je nog es mee thuis komen. Artikelen, howto's in de maak? :P

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
JWR schreef op 06 januari 2004 @ 20:14:
[...]

Wat ik mij af vraag, verliest het water niet veel van zijn kou door het reservoir?

Voor de rest heel gaaf! Ben zeer benieuwd naar de prestaties! :9
Ja,maar ze verkopen geen transparante isolatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 5988 schreef op 06 januari 2004 @ 22:14:
Sakkerju Haeg: wat een monnikenwerk. Maar het ziet er wel prachtig uit...
Thanks mate,
ik heb overigens nog een heel mooi klein danfoss olieafscheidertje voor je gevonden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haeg schreef op 06 januari 2004 @ 22:58:
[...]

Thanks mate,
ik heb overigens nog een heel mooi klein danfoss olieafscheidertje voor je gevonden .
ik weet het doe moeilijk maar hoe zit het nou met de atx-power conditioner? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 06 januari 2004 @ 23:30:
[...]

ik weet het doe moeilijk maar hoe zit het nou met de atx-power conditioner? O-)
Nou ,je bent niet moeilijk maar je mag dit fijn zelf doen en dat is niet omdat ik lui ben maar het is jouw pc en er zijn best nog wel wat dingen die gedaan moeten worden die je ook zelf moet doen .
Ik ben er van overtuigd dat hij het met die atx connector wel doet.Waarom zou hij niet?Hij deed het bij jouw toch ook,dit zei je zelf .
Er is mail onderweg waar je blij van word denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zow vandaag mijn uv-light, blauwe sata, blauwe ide ultra133 en blauwe fdd-cable binnen ziet er leuk uit het w8en is nu dus nog op mijn lcd (waar ik dus gewoon niks meer van verneem en al op 18dec mijn 188E heb overgamaakt :( ) en mijn 172W peltier + silverprop gpu block.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 07-01-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arggg dubble post 8)7 :?

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 07-01-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

?
subtiele kick lol

dubbel post na 12 uur
jahahahahaah

edit:
wat kost die kast nieuw eigenlijk ?
Mega-overpriced, ok

[ Voor 16% gewijzigd door Epsilon op 07-01-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 07 januari 2004 @ 19:42:
[...]

?
subtiele kick lol

dubbel post na 12 uur
jahahahahaah
offtopic:
nee ik had perongeluk mijn eerste bericht in het nieuwe bericht verandert (check maar 85% gewijzigt) dus toen heb ik de laatste maar als dubbel post gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haeg schreef op 06 januari 2004 @ 22:53:
Ja,maar ze verkopen geen transparante isolatie. ;)
2e laag plexi, en er wat lucht tussenlaten. Dubbel-glas principe :)
Haeg schreef op 06 januari 2004 @ 22:58:
Thanks mate,
Woei! Dat vind ik goed nieuws!

Dat brandertje werkt trouwens prima. Mooi vlammetje; zuurstof/acetyleen achtig. Ik heb wel laskopje #0 uitgeboord (was toch onbruikbaar klein) om een nog iets grotere vlam te krijgen; dat gaat van pas komen als ik mijn verdamperblok moet gaan hardsolderen.

'k heb wel een 'normaal' 10L zuurstofflesje besteld plus regulator. Die zuurstof gaat erg hard, en die kleine flesjes zijn akelig duur. Gas gaat wel meevallen kwa kosten; Ferm heeft ook dergelijke flesjes, en volgens mij passen ze. Sterker nog, het gas is hetzelfde. Die kan ik dus bij de lokale bouwmarkt (Formido) halen.

Beschermgas is nog een probleem. Ferm heeft ook CO2 en argon cylinders die heel erg op die zuurstofflesjes lijken (390g CO2). Alleen, hoe ga ik daar een mooie koolzuurstroom uithalen?

Binnenkort beide units eens afpompen, de compressoren wisselen, en de boel prepareren voor ethyleen. M'n vingers jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
hier weer een update van het project
ik heb wat nieuwe foto`s in de startpost gezet

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ralleman/waterkoeling/lian-lipc78/testrun.jpg
zo zag de eerste test opstelling er uit
3dmark2003 test nix overklokt en Score-/+ 5500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Ziet er puik uit hans ;).

Je hebt zeker een mooie kast neergezet daar. Over het prijskaartje zullen we het maar niet hebben. Want dat is echt iets waar je niet over na moet denken.

Ik ga me ook maar eens verdiepen in het PC gebeuren mbt techniek enz. Voorlopig gaat er niet veel meer komen dan een prom. Maar later wil ik een PC op mn GPU gaan bouwen oid.

Btw, Check je mail ;)

Mijn kassie begint ook vorm te krijgen. De prom gaat er lekker niet in, deze blijft mooi onder mn kast, zodat deze ook losgekoppelt kan worden wanneer deze vervoerd moet worden. Dan wordt de boel tenminste opgesplitst in 2x 20kg oid, een stuk beter te tillen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haeg schreef op 08 januari 2004 @ 11:18:
hier weer een update van het project
ik heb wat nieuwe foto`s in de startpost gezet

[afbeelding]
zo zag de eerste test opstelling er uit
3dmark2003 test nix overklokt en Score-/+ 5500 :)
nog wel single channel en met zwakke timings dus ook niet OCed kan hij nog sneller :) (niet dat ik tegen A64 of 3,2P4 opkan maar voor een AMD K7 wel relax :) )

nu dus nog de vraag aan jullie weten jullie nog een LEUKE NAAM VOOR DEZE CASE? en/of een LEUK DESIGN VOOR MIJN WINDOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Laatst online: 04-06 11:31

JWR

Anoniem: 67204 schreef op 08 januari 2004 @ 13:28:
[...]

nog wel single channel en met zwakke timings dus ook niet OCed kan hij nog sneller :) (niet dat ik tegen A64 of 3,2P4 opkan maar voor een AMD K7 wel relax :) )

nu dus nog de vraag aan jullie weten jullie nog een LEUKE NAAM VOOR DEZE CASE? en/of een LEUK DESIGN VOOR MIJN WINDOW
Tweakers helpen elkaar altijd. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel een beetje jammer vind dat je het vraagt.

Kijk Haeg kan heel goed met de koeltechniek overweg, maar ik zou dan de rest toch wel zelf willen doen. Dat er toch een persoonlijke tint aan die kast komt te zitten.

Dus kom zelf eerst met wat ontwerpen voor het raam.
En die naam volgt daar misschien wel uit.

Probeer het eerst eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-06 17:24
Kijk hier eens:
http://forums.bit-tech.ne...ead.php?s=&threadid=34334

Ik vind het persoonlijk erg mooi. Een stuk verder in dat topic staat window voor een PC70.Hier dus:
http://forums.bit-tech.ne...?postid=455342#post455342

Niet mijn design.

[ Voor 19% gewijzigd door Underground75 op 08-01-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Leuke case. Maar je meot ff wat meer fitnissen, want je moet wel nog eens langs kunnen komen met die bak; bitjes kopieren is altijd leuk. Misschien maar eens een Gbitlan hier maken ( >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JWR schreef op 08 januari 2004 @ 13:53:
[...]

Tweakers helpen elkaar altijd. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel een beetje jammer vind dat je het vraagt.

Kijk Haeg kan heel goed met de koeltechniek overweg, maar ik zou dan de rest toch wel zelf willen doen. Dat er toch een persoonlijke tint aan die kast komt te zitten.

Dus kom zelf eerst met wat ontwerpen voor het raam.
En die naam volgt daar misschien wel uit.

Probeer het eerst eens.
ik Vind posts zoals deze ook een beetje jammer maar om een lang verhaal kort te maken ik ben gister al een tijdje met haeg aan de tele geweest of een window design en naam en we kwamen er nog niet echt uit. Ik vind het echtr een beetje raar dat jij meteen beweert dat ik/wij helemaal nog niet zelf over deze dingen hebben nagedacht/bezig zijn.
The Undertaker schreef op 08 januari 2004 @ 14:08:
Kijk hier eens:
http://forums.bit-tech.ne...ead.php?s=&threadid=34334

Ik vind het persoonlijk erg mooi. Een stuk verder in dat topic staat window voor een PC70.Hier dus:
http://forums.bit-tech.ne...?postid=455342#post455342

Niet mijn design.
Het heeft wel wat maar waar het probleem komt kijken is de kijk in de computer zelf.
rechts komt onder de 2 tempsensors nog een lcd dus daar moet het gewoon open blijven, ook midden in de case zelf (voor het mobo) verwacht ik dat het mooiste is om hem open te houden, ik had al een idee om een soort van strook onder de eerste 2 blauwe leds te laten lopen en in het midden weer erboven een soort S vorm dus.
echter zou ik dan graag ook nog wat leuks in de hoeken willen doen en niet een simpele ronding of 90C hoek ik heb hier meschien al een idee voor maar die moet ik nog eventjes met pen en papier waarmaken om te kijken of het niet een beetje kinderachtig gaat staan. Om nog even een idee te geven van mijn case Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ralleman/waterkoeling/lian-lipc78/pc78links.jpg

offtopic:
[quote]pierre-oord schreef op 08 januari 2004 @ 15:16:
Leuke case. Maar je meot ff wat meer fitnissen, want je moet wel nog eens langs kunnen komen met die bak; bitjes kopieren is altijd leuk. Misschien maar eens een Gbitlan hier maken ( >:) )[/quote]

Meer fitnessen heeft geen nut, mijn lichaam wil ook nog herstellen naar een training. kwesie van gedult en juiste voeding (chips, mac appeltaart :X ;) )

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 08-01-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Strak!
Wat is de planning dat het geheel gaat draaien en welk mobo met cpu?

Ik heb wel medelijden met die 4 wieltjes, niet zo zeer met mr. Hard >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 08-01-2004 16:31 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spice schreef op 08 januari 2004 @ 16:31:
Strak!
Wat is de planning dat het geheel gaat draaien en welk mobo met cpu?

Ik heb wel medelijden met die 4 wieltjes, niet zo zeer met mr. Hard >:)
LoL tot nu toe een abit nf7-s, amd 2800+ unlocked, 2x256mb twinmos twinX, 9800pro en 2x36gb raptors in raid0 en volgens egon is hij nu al snel :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Haeg, zeer netjes. Complimenten! Ziet er erg strak en 'clean' uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 08 januari 2004 @ 16:51:
Haeg, zeer netjes. Complimenten! Ziet er erg strak en 'clean' uit ;)
Blijft toch wel jammr dat ze het nu niet tegen mij zeggen maar zij verdienen de eer niet ik, ze doen het netjes hij komt er bijna precies zo uit tezien als ik wou :*)
de 2 enige minpunten die ik kan bedenken is de kleine opening onder de PCI-sloten maar hier word aan gewerkt
en dan het kleurverschil van het stuk aangebrachte alu aan de 8erkant van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 67204 schreef op 08 januari 2004 @ 16:59:
[...]

Blijft toch wel jammr dat ze het nu niet tegen mij zeggen maar zij verdienen de eer niet ik, ze doen het netjes hij komt er bijna precies zo uit tezien als ik wou :*)
de 2 enige minpunten die ik kan bedenken is de kleine opening onder de PCI-sloten maar hier word aan gewerkt
en dan het kleurverschil van het stuk aangebrachte alu aan de 8erkant van de pc.
En terecht. Je vergaard hier geen "eer" mee als je het zo mag noemen. Je hebt alleen knaken om zoiets neer te LATEN zetten. Verder nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

Topjob Haeg _/-\o_ kvon het al netjes hoe je je eigen chiller in een midi had gepropt, maar dit zit ook erg strak!
En Jan: goed idee, maar de roep om er een eigen TOP final touch aan te geven wordt groter en groter ! Go Jan, Go Jan...Go..... :Y)
Ben je Haeg en de zijnen nou een weekend centerparcs verschuldigd ?? volgens mij hebben ze geen familie/vrouw meer gezien zoals die kast er nu uit ziet :+

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R1 schreef op 08 januari 2004 @ 19:26:
Topjob Haeg _/-\o_ kvon het al netjes hoe je je eigen chiller in een midi had gepropt, maar dit zit ook erg strak!
En Jan: goed idee, maar de roep om er een eigen TOP final touch aan te geven wordt groter en groter ! Go Jan, Go Jan...Go..... :Y)
Ben je Haeg en de zijnen nou een weekend centerparcs verschuldigd ?? volgens mij hebben ze geen familie/vrouw meer gezien zoals die kast er nu uit ziet :+
Thuis zal er waarschijnlijk niet veel meer hoeven te gebeuren behalve dat ik de lcd er in moet gaan zetten, een gpu-blockie waar ik nu nog op w8, CCFLs en nog een klein beetje cablemesh voor de rest weet ik pas of er wat verandert hoeft te worden als hij terug is maar het is wel fijn zo gezien mijn exame jaar. En ik kreeg ook reacties van jou scores zijn niet eerlijk want het is niet jou case en dit vind ik hoogst belachelijk. Ik had ook een losse wc-chiller kunnen kopen en mijn prom ook los houden en net zo gaan benchen als peter enz. enkel omdat ik het netjes in een case wou en het deze case teklein is om alles er gewoon maar ff in te gooien (wc-chiller + prom) en hans wel d8 dat het er in kon enkel als de leidingen enz. netjes in de case werden gemaakt en ik niet over deze kennis schik heb ik gezegt van als jullie mij kunnen helpen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931

Mooi werk _/-\o_

Maar ik wil toch wel eens weten wat de casetemp wordt. Het zit toch behoorlijk vol en er zitten 2 compressors in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 21:03

Syzzer

Prutser

Anoniem: 67204 schreef op 08 januari 2004 @ 19:51:
[...]

Thuis zal er waarschijnlijk niet veel meer hoeven te gebeuren behalve dat ik de lcd er in moet gaan zetten, een gpu-blockie waar ik nu nog op w8, CCFLs en nog een klein beetje cablemesh voor de rest weet ik pas of er wat verandert hoeft te worden als hij terug is maar het is wel fijn zo gezien mijn exame jaar. En ik kreeg ook reacties van jou scores zijn niet eerlijk want het is niet jou case en dit vind ik hoogst belachelijk. Ik had ook een losse wc-chiller kunnen kopen en mijn prom ook los houden en net zo gaan benchen als peter enz. enkel omdat ik het netjes in een case wou en het deze case teklein is om alles er gewoon maar ff in te gooien (wc-chiller + prom) en hans wel d8 dat het er in kon enkel als de leidingen enz. netjes in de case werden gemaakt en ik niet over deze kennis schik heb ik gezegt van als jullie mij kunnen helpen graag.
Hey, lekker laten lullen die gasten ;) . Ik bedoel, ik kan het ook niet zelf en dit ziet er wel ff heel veel keer geiler uit als mijn piepschuim doos naast me bed :X . Als ik het geld had, had ik het ook laten doen. Als ze het niet eerlijk vinden dat Haeg dit doet, laat ze dan ook lekker zelf dr prommy maken. De enige die zo een uitspraak zou kunnen doen is iemand die hetzelfde al zelf gedaan heeft.

Ik ben iig benieuwd wat je uit je hardware gaat trekken met dit monster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Syzzer schreef op 08 januari 2004 @ 20:41:
[...]

Hey, lekker laten lullen die gasten ;) . Ik bedoel, ik kan het ook niet zelf en dit ziet er wel ff heel veel keer geiler uit als mijn piepschuim doos naast me bed :X . Als ik het geld had, had ik het ook laten doen. Als ze het niet eerlijk vinden dat Haeg dit doet, laat ze dan ook lekker zelf dr prommy maken. De enige die zo een uitspraak zou kunnen doen is iemand die hetzelfde al zelf gedaan heeft.

Zeg ook niet dat hij het zelf had moeten doen, maar dat het terecht is dat hans alle eer krijgt, ipv Mr.Hard :). No hard feelings voor Mr.Hard, maar hans heeft nou eenmaal de kast gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Epsilon schreef op 08 januari 2004 @ 21:18:
[...]

Zeg ook niet dat hij het zelf had moeten doen, maar dat het terecht is dat hans alle eer krijgt, ipv Mr.Hard :). No hard feelings voor Mr.Hard, maar hans heeft nou eenmaal de kast gemaakt.
Was ook geen reactie op jou hoor :> ;)

Wat betreft de eer voor de kast ik je ook niet anders als gelijk geven. Ik vind het alleen nogal vreemd dat mensen dit oneerlijk vinden :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Syzzer schreef op 08 januari 2004 @ 21:35:
[...]

Was ook geen reactie op jou hoor :> ;)

Wat betreft de eer voor de kast ik je ook niet anders als gelijk geven. Ik vind het alleen nogal vreemd dat mensen dit oneerlijk vinden :? .
Dat is het zwakste punt van de mens, jalouzie ;)

Erg brute kast, meesterwerk!

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

HAEG verdient ook de eer, heb nergens gezegt dat het niet zo is. het enige wat van mij is is het idee, de uitvoering is tot nu toe nog 100% by HAEG. Ow en ik had het ook niet over jou hoor hierboven.
Syzzer schreef op 08 januari 2004 @ 20:41:
[...]

Haha you got my point maar ff genoeg hierover het is duidelijk zo wie er nu nog over begint zet zichzelf alleen maar voor 8)7
maar alsnog jou piepschuime.. word ook leuk hoor, kwa vermogen gezien dan he.
en idd de enige die het tegen mij kan zeggen is dabit en hans maar dan moeten ze het tegen iedereen zeggen die en prommie heeft of geen eigengemaakte heatsing ect. ect. als we het zo gaan doen is niemand eerlijk bezig behalve de hardware fabrikant zelf.
Syzzer schreef op 08 januari 2004 @ 21:35:
[...]

Ik vind het alleen nogal vreemd dat mensen dit oneerlijk vinden :? .
Ik ook wat ik al eerder zei had het net zo goed met een losse chiller kunnen doen enkel laat ik het nu netjes in een case zetten en het enige wat niet eerlijk zou zijn als ik ga doen alsof ik de case heb gemaakt op bijeenkomste en dat ga ik ook niet doen de mens moet op elkaar kunne vertrouwen en dat mis ik soms nogal!!

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 08-01-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

ach uiteindelijk zijn we toch allemaal trots op onze prommers, en jaloers op jouw dubbel-proms-waterchilled, gelikte, door toppers in elkaar gezette bak! :9~

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R1 schreef op 08 januari 2004 @ 22:39:
ach uiteindelijk zijn we toch allemaal trots op onze prommers, en jaloers op jouw dubbel-proms-waterchilled, gelikte, door toppers in elkaar gezette bak! :9~
wel volgens mij was jij diegene met dual-prom een op je gpu en een op je cpu (duh :) ) dus ik denk dat jij ook niet te klagen hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
[...]

Geen opdracht geen project en geen overclock geen resultaten,dus hoe je het wend of keert MR HARD is en blijft toch echt de belangrijkste schakel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 08 januari 2004 @ 22:54:
[...]

wel volgens mij was jij diegene met dual-prom een op je gpu en een op je cpu (duh :) ) dus ik denk dat jij ook niet te klagen hebt >:)
Ik denk dat ie dat wel leuk zou vinden maar dat heeft hij niet.
Je verward hem met een ander .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haeg schreef op 08 januari 2004 @ 23:01:
[...]

Geen opdracht geen project en geen overclock geen resultaten,dus hoe je het wend of keert MR HARD is en blijft toch echt de belangrijkste schakel .
ja evenmin als jullie maar tweakers helpen elkaar anders was dit forum er niet :)
Haeg schreef op 08 januari 2004 @ 23:03:
[...]

Ik denk dat ie dat wel leuk zou vinden maar dat heeft hij niet.
Je verward hem met een ander .
weet jij wie dat wel is/was ?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 08-01-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe ik dan bij R1 kom weet ik niet maarja weet nu wie het iig wel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik wil ook zo iets gaan bouwen, maar er zijn zoveel combinaties, cascade van 2 compressors en daarmee water koelen (chiller) of cascade chiller+direct-die (1 comp) of cascade chiller+cascade direct-die of 3x direct-die enz,, ik heb compressors zat en materiaal alleen tijd is een probleem bij mijn... wat vinden jullie? ;)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 17:00
AMD 64 schreef op 09 januari 2004 @ 15:02:
ik wil ook zo iets gaan bouwen, maar er zijn zoveel combinaties, cascade van 2 compressors en daarmee water koelen (chiller) of cascade chiller+direct-die (1 comp) of cascade chiller+cascade direct-die of 3x direct-die enz,, ik heb compressors zat en materiaal alleen tijd is een probleem bij mijn... wat vinden jullie? ;)
Het nut van een cascade-chiller zie ik eigenlijk niet zo.. Cascade's worden juist gebruikt om lagere temperaturen te krijgen.. (enkele compressor gaat tot ergens tussen de -20 en -50, afhankelijk van het gebruikte gas.. De tweede trap in een cascade zorgt ervoor dat je dus nog flink wat lager kunt).

De leukste setup lijkt me 2x een direct-die cascade (1 keer voor de cpu, 1x voor de gpu) of eventueel een enkele cascade-setup die genoeg vermogen weg kan werken met 2 evaporators.
En dan nog iets om de chipset + eventueel wat ander spul kan koelen.. (wc-setup met peltiers? Of een 'normale' chiller).

Maargoed, ik weet niet wat jouw phase-change kennis is.. Maar om meteen met cascades te beginnen lijkt me een erg moeilijke stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik heb nu een werkende chiller op -45 verdamp temp, met behulp van dabit, ik heb een 1,5pk comp die zou 2 tot 3 verdampers aan kunnen, en ik hou niet zo van peltiers, ik heb liever water koeling of een fase change ik zoek alleen een goede setup, en mijn pa heeft wat kennis die zit in dat vak, alleen dan groot schalig

[ Voor 14% gewijzigd door AMD 64 op 09-01-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

AMD 64 schreef op 09 januari 2004 @ 15:19:
ik heb nu een werkende chiller op -45 verdamp temp, met behulp van dabit, ik heb een 1,5pk comp die zou 2 tot 3 verdampers aan kunnen, en ik hou niet zo van peltiers, ik heb liever water koeling of een fase change ik zoek alleen een goede setup, en mijn pa heeft wat kennis die zit in dat vak, alleen dan groot schalig
Je zou aan deze comp 3 verdampers kunnen hangen idd. Zorg dat je eerst ZELF wat weet van PC, want blijkbaar mis je nog wat kennis. Anders had je nl geweten dat een cascade onnodig is voor een waterchiller, sterker nog, dat het totaal niet gaat werken.

Bowman (xtremesystems) heeft 3 verdampers aan zn PC hangen. Bekijk dat. Het is een ongelooflijk mooi systeem, waar ik alleen nog maar van kan dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn... Dit wordt echt een übercase... daar is mijn lian-li prometeia alles-in-een-case mod nix tegenover :P

Echt vakmanshap Haeg!, en Jan ik vindt ut een vet mooi idee wat je hebt bedacht :)

Naam voor project:

PromLiChiller ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Nu online

Exigence

dnkroz

PromLiST-78 :?

(Prom-LianLi-Swiftech)

Het enige wat ik kan zeggen is: geil kassie
Echt top hoe het eruit ziet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
ChilledPROMLI-78

Nice case dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-06 00:53
Oergeile case sowieso :P 'K zou hem de bikkel noemen :D

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Topicstarter
AMD 64 schreef op 09 januari 2004 @ 15:02:
Misschien is het een leuk idee om drie verdamper blokjes te maken voor je cpu gpu en nb .
Je begint dan met inspuiten bij je cpu daarna het terugkerende gas door je gpu en als laatste door de nb .
Het afvullen van het systeem moet wel nauwkeurig worden gedaan.
Die koude vloeistof rondpompen van min 45 gaat toch problemen geven op den duur.

[ Voor 6% gewijzigd door Haeg op 09-01-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 09 januari 2004 @ 16:55:
Je zou aan deze comp 3 verdampers kunnen hangen idd. Zorg dat je eerst ZELF wat weet van PC, want blijkbaar mis je nog wat kennis. Anders had je nl geweten dat een cascade onnodig is voor een waterchiller, sterker nog, dat het totaal niet gaat werken.
Want? Als je met een enkele trap vloeistof kunt koelen, kun je dat ook met twee trappen. Het probleem: de vloeistof en de pomp. Pure methanol is bruikbaar tot -80C. Als pomp zou je een peristaltische (ofzoiets) pomp kunnen gebruiken. Aquariumpompjes halen de -45 in ieder geval niet >:)

En als je in je BINAS kijkt, dan vind je nog wel een vloeistof die beneden de -100 bruikbaar is.

Sterker nog: veel van die -80 labvriezers pompen vloeistof door de schappen. Op die manier kunnen ze de binnentemperatuur beter en nauwkeuriger controleren.
Bowman (xtremesystems) heeft 3 verdampers aan zn PC hangen. Bekijk dat. Het is een ongelooflijk mooi systeem, waar ik alleen nog maar van kan dromen.
Dan weet je ook hoeveel moeite hij ermee gehad heeft om dat goed te krijgen... Ik wacht daar nog wel even mee :)

AMD64: PICS! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743

Haeg schreef op 09 januari 2004 @ 20:07:
[...]

Misschien is het een leuk idee om drie verdamper blokjes te maken voor je cpu gpu en nb .
Je begint dan met inspuiten bij je cpu daarna het terugkerende gas door je gpu en als laatste door de nb .
Het afvullen van het systeem moet wel nauwkeurig worden gedaan.
Die koude vloeistof rondpompen van min 45 gaat toch problemen geven op den duur.
blokjes parrallel zetten kan dat niet? (zodat in elk blokje vloeistof komt) dan heb je zeker een hele krachtige compressor nodig voor zuigkracht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 09 januari 2004 @ 19:06:
Damn... Dit wordt echt een übercase... daar is mijn lian-li prometeia alles-in-een-case mod nix tegenover :P

Echt vakmanshap Haeg!, en Jan ik vindt ut een vet mooi idee wat je hebt bedacht :)

Naam voor project:

PromLiChiller ofzo :)
Chil-Li78-PRO (chilled-Lian-Li78-Prometeia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erik9287nl schreef op 09 januari 2004 @ 19:18:
PromLiST-78 :?

(Prom-LianLi-Swiftech)

Het enige wat ik kan zeggen is: geil kassie
Echt top hoe het eruit ziet _/-\o_
dan zou het een Prom-Li-Silverprop worden gezien mijn VGA-block

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 09-01-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik kan het proberen, die 1,5 pk staat toch maar stil.
dan moet ik wel eerst koper en slagen hebben... en kan ik dan geen cascade bouwen? 2 compressors en aan het eind 3 verdamp blokjes?
ik zal nog wat pics van mijn systeem maken ;) , alleen in welk topic moet ik deze plaatsen?

en ik denk dat mr-hard hier wel genoeg van krijgt dit gel*l, hahaha

[ Voor 12% gewijzigd door AMD 64 op 09-01-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

AMD 64 schreef op 09 januari 2004 @ 23:12:
ik kan het proberen, die 1,5 pk staat toch maar stil.
dan moet ik wel eerst koper en slagen hebben... en kan ik dan geen cascade bouwen? 2 compressors en aan het eind 3 verdamp blokjes?
ik zal nog wat pics van mijn systeem maken ;) , alleen in welk topic moet ik deze plaatsen?
Maak een eigen topic zou ik zeggen. Een cascade is zeker wel een eigen topic waard. Home-made Phase-Change zowiezo naar mij mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
zoals ik al zei, dat word dan een heel lang dradig topic, ik zit op school en heb weinig tijd, mijn pa werkt ook veel dus die heeft ook niet altijd tijd en zin om iets aan mijn uit te leggen en lenen (brander uit de bus), ik kan wel aan interressant spul komen ik maak een luchtdichte bak waarin mijn mobo enz(dabit :) ) ligt maar mijn pa had ook nog korrels in de bus die vocht op nemen en als je ze opwarmt zijn ze weer herbruikbaar :P minder last van condensatie

owja en ik wil graag de stroom opnamen van die 1,5 en 3/4 pk weten, mijn pa weet dat die dingen veel freten, mischien zegt hij wel nee |:(

dat dacht ik al, mijn excuus daarvoor O-)

[ Voor 20% gewijzigd door AMD 64 op 10-01-2004 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMD64 en de rest het idee is leuk maar gelieve hier een eigen topic over te openen het gaat nu alleen nog maar over AMD64 zijn nieuwe cascasde of wat hij ook gaat worden en het topic is bedoelt voor mijn pc78-mod. Bij voorbaad dank.

HAEG goed nieuws :*)

Goedeavond Jan,

Jouw bestelling is in behandeling en kun je maandag of dinsdag verwachten…

eindelijk gaat het een beetje lopen nu enkel nog 1 membankje, silverprop en meanwel sp320-24V waar we op wachten :)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 10-01-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 5988 schreef op 09 januari 2004 @ 22:00:
[...]

Want? Als je met een enkele trap vloeistof kunt koelen, kun je dat ook met twee trappen. Het probleem: de vloeistof en de pomp. Pure methanol is bruikbaar tot -80C. Als pomp zou je een peristaltische (ofzoiets) pomp kunnen gebruiken. Aquariumpompjes halen de -45 in ieder geval niet >:)
Ik refereerde eigenlijk naar water. Je hebt 100% gelijk dat je ook andere vloeistoffen kan gebruiken natuurlijk. Het isoleren is echter een mega-groot probleem, want je hebt wel HEEL dikke isolatie rond je slangen nodig, wil dit gaan werken. Dan is jouw oplossing (vindt ik nog steeds geniaal gevonden trouwens, was ik iig nooit opgekomen ;)), die dichte bak, een vereiste.
Anoniem: 5988 schreef op 09 januari 2004 @ 22:00:
Dan weet je ook hoeveel moeite hij ermee gehad heeft om dat goed te krijgen... Ik wacht daar nog wel even mee :)
Tja, dat wel :). Het is een stuk makkerlijke om 3 kleine systemen (ala vapochill, eventueel met een wat zwaardere voor de CPU), te gebruiken. Het neemt alleen een bak ruimte in beslag. Niet dat een 1.5pk compressor klein te noemen is, maar je kan hem iets makkelijker wegwerken onder je kast.

ALS het je lukt om met 1 compressor en 3 verdampers te werken, ben je behoorlijk DE man. Dan heb je een super efficient systeem :). Bowman is behoorlijk ervaren in de koeltechniek, specifiek voor comps. Als je dat van hem leest, denk je haast van "ow, doen we even" :). Hij is een groot voorbeeld voor veel mensen.

Om maar back ontopic te gaan (moeten de mensen toch geinteresseerd houden, dat het in _jouw_ topic gebeurd is alleen maar meegenomen, vat het niet op als kaping, je schiet er namelijk zelf ook weer wat mee op !;)).

Mr.Hard :
Als je deze kast thuis hebt draaien, verwacht ik natuurlijk WEL een mega-dikke overclock ;). Nu kom je er niet meer zo makkelijk vanaf kereltje, er moet nu echt wat gepresteerd gaan worden, zodat de kast ook echt zn voordeel laaten :P. Ik kijk hier wel naar uit trouwens, wil wel eens weten hoe het ding zelf presteerd. Ik begin zelfs aan je voeding te twijfelen. Mijn enermax 431w trok nl die barton @ 2800mhz 2.28v (slordige 170w), in combinatie met een radeon 9800 niet. Heb alle benches moeten draaien met een GF2 erin, die radeon zorgde ervoor dat de 12v lijn dusdanig ver inzakte dat de boel ging rebooten.

[ Voor 4% gewijzigd door Epsilon op 10-01-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epsilon schreef op 10 januari 2004 @ 13:40:
[...]

Mr.Hard :
Als je deze kast thuis hebt draaien, verwacht ik natuurlijk WEL een mega-dikke overclock ;). Nu kom je er niet meer zo makkelijk vanaf kereltje, er moet nu echt wat gepresteerd gaan worden, zodat de kast ook echt zn voordeel laaten :P. Ik kijk hier wel naar uit trouwens, wil wel eens weten hoe het ding zelf presteerd. Ik begin zelfs aan je voeding te twijfelen. Mijn enermax 431w trok nl die barton @ 2800mhz 2.28v (slordige 170w), in combinatie met een radeon 9800 niet. Heb alle benches moeten draaien met een GF2 erin, die radeon zorgde ervoor dat de 12v lijn dusdanig ver inzakte dat de boel ging rebooten.
Ik kom er makkelijk vanaf al wil ik dat maar ik denk niet dat ik besloten heb een prometeia te kopen en ook nog is een waterchiller om mijn pc @ standaard te laten draaien :)
Nu is mijn ervaring dat mijn mobo's nooit hard wouden, mijn oude abits, dikke VDD, aan de 8erkant was het mobo gewoon koud en nog niet over de 230grens willen ja hoop dat die pech nu een keer over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28043

Bi-Prom-Li ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ligt lekker in de mond maar wat is de betekenis van BI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik denk Bi als in Bi-Compressor 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Underground75 op 10-01-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Undertaker schreef op 10 januari 2004 @ 19:22:
Ik denk Bi als in Bi-Compressor 8)
BI compressor :? :D
wat moet dat betekenen dan :?
een compressor ok maar een BI compressor

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 10-01-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Je hebt er twee in staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Latijnse woord 'bis' betekent tweemaal :) (mss wel domme opmerking, maar volges mij snapt Mr. Hard niet wat er bedoel word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28043

Anoniem: 67204 schreef op 10 januari 2004 @ 18:35:
[...]

ligt lekker in de mond maar wat is de betekenis van BI?
er is ook een Masarati Bi Turbo(heeeeel snel) En bi staat dan voor Twin dus 2 turbo`s.
Twin-Pro-Li klinkt ook lekker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Twin-Pro-Li 78SCA

[ Voor 14% gewijzigd door Underground75 op 10-01-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Nu online

Exigence

dnkroz

DiProm-LiSP-SCA78 :P
(Di-Prometeia-LianLi-SilverProp-Type)

1337 naam 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ProChiLi

Prometia Chiller LiAN-LI

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 90931 op 10-01-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erik9287nl schreef op 10 januari 2004 @ 21:09:
[...]

DiProm-LiSP-SCA78 :P
(Di-Prometeia-LianLi-SilverProp-Type)

1337 naam 8)
haha nee dit vind ik toch iets teveel in de mond het moet wel lekker blijven klinken he nu moet je nog helemaal nadenken wat je gaat zeggen :)
Anoniem: 28043 schreef op 10 januari 2004 @ 20:37:
[...]

er is ook een Masarati Bi Turbo(heeeeel snel) En bi staat dan voor Twin dus 2 turbo`s.
Twin-Pro-Li klinkt ook lekker. ;)
Bi-Prom-Li(78) klinkt lekker maar het is geen dubbele prometeia zoals het er nu staat, dan zou het eigenlijk Bi-Com-Li(78) moeten zijn (dubbele-compressor-Lian-Li (pc78)
Anoniem: 90931 schreef op 10 januari 2004 @ 21:23:
ProChiLi

Prometia Chiller LiAN-LI
klinkt ook lekker en vind hem wel geinig damn er komen eindelijk namen in het topic die Mr. Hard wel ziet zitte :*)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 67204 op 10-01-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Anoniem: 90931 schreef op 10 januari 2004 @ 21:23:
ProChiLi

Prometia Chiller LiAN-LI
ProChili (Con Carne) lijkt me niet zo'n goede naam, asocieer je toch snel ergens anders mee ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turkish schreef op 10 januari 2004 @ 21:40:
[...]

ProChili (Con Carne) lijkt me niet zo'n goede naam, asocieer je toch snel ergens anders mee ;)
ChiProLi dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turkish schreef op 10 januari 2004 @ 21:40:
[...]

Bij het lezen en zien van de case begrijp je meteen de betekenis.
Ook is de uitspraak anders, je spreekt het uit als ProTJillie (ben meschien wel meer in voor ProChilLi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 10 januari 2004 @ 21:45:
[...]

Ook is de uitspraak anders, je spreekt het uit als ProTJillie (ben meschien wel meer in voor ProChilLi
Sarcastisch of serieus? :)

* Anoniem: 90931 bedoelde het eerder als een geintje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90931 schreef op 10 januari 2004 @ 21:47:
[...]

Sarcastisch of serieus? :)

* Anoniem: 67204 bedoelde het eerder als een geintje :*)
Nee serieus het is teminste een naam die je niet over je tong doet struikelen waar je toch al gauw heen gaat met een naam waar de prom, chilller, lian-li enz. in voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 67204 schreef op 10 januari 2004 @ 21:45:
[...]

IceMaster Li :D beetje chinees :)

FreezeCharger v1.0 :)

HellFreezer

HeatKiller

FrostMaster

Frostimizer

Duopifrostie :D

:D

[ Voor 16% gewijzigd door _XipHiaS_ op 10-01-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204 schreef op 10 januari 2004 @ 21:50:
[...]

Nee serieus het is teminste een naam die je niet over je tong doet struikelen waar je toch al gauw heen gaat met een naam waar de prom, chilller, lian-li enz. in voorkomen.
O-) wow, waar een biertje al niet goed voor kan zijn >:)

edit:

Nog verdere vorderingen van de case?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 90931 op 10-01-2004 21:54 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste