Ben ik nou zo blind of kan ik in m'n status niet zien of ik via BBnet zit of via BaByXL?
dit zie ik:
edit:
een tracert laat zien dat m'n eerste router bb-net is... weinig andere kans dus
dit zie ik:
?Status Demon DSL Orders
Belangrijk:
Op deze pagina wordt automatisch direct de actuele status vermeld. Het orderproces is volledig geautomatiseerd. Demon heeft geen aanvullende informatie. Wij verzoeken u dan ook niet te bellen met vragen over de status van uw aanvraag!
Ordernummer 8302: Aanvraag.
20-06-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
28-06-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
28-06-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
29-07-2003 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
Verzenddatum modem : 05-08-2003
Serienummer modem : S3Z15283
TPG Track & Trace nummer : 3SPSA65794410
Met dit Track & Trace nummer kunt u de status van de verzending van uw modem controleren. Door op de onderstaande link te drukken kunt u de verzend status direct opvragen.
Verzend status controleren
14-08-2003 Opgeleverd. De lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement.
Ordernummer 12929: Wijziging.
21-08-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
22-08-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
22-08-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.
22-08-2003 Opgeleverd. De wijziging is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw gewijzigde Demon DSL Express abonnement.
edit:
een tracert laat zien dat m'n eerste router bb-net is... weinig andere kans dus
[ Voor 3% gewijzigd door pierre-oord op 24-12-2003 21:38 ]