[Ervaringen] Demon DSL Express #8

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
dolby schreef op 04 januari 2004 @ 22:25:
[...]

Niet de 1ste helft van 2004
Aangezien KPN een performance probleempje voorziet:
"Verder is het tijdens de gehele migratieperiode tussen 5/1/2004 en 1/4/2004 mogelijk dat op sommige locaties tijdens piekuren (de momenten wanneer veel klanten gebruik maken van ADSL, zoals het begin van de avond) de performance van ADSL iets afneemt."
Hier heb ik wat aan. :) Toppie....

Kun je mij misschien ook nog een bron geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
van.der.schulting schreef op 04 januari 2004 @ 23:16:
[...]

http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html

puntje 1 maakt melding van performance probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 13:43
dolby schreef op 04 januari 2004 @ 22:25:
[...]

Niet de 1ste helft van 2004
Aangezien KPN een performance probleempje voorziet:
"Verder is het tijdens de gehele migratieperiode tussen 5/1/2004 en 1/4/2004 mogelijk dat op sommige locaties tijdens piekuren (de momenten wanneer veel klanten gebruik maken van ADSL, zoals het begin van de avond) de performance van ADSL iets afneemt."
van.der.schulting schreef op 04 januari 2004 @ 23:16:
[...]

Ze maken natuurlijk alleen melding dat tijdens de migratie periode deze problemen zijn. Als je het letterlijk leest :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 13:49
ErAdiCToR schreef op 04 januari 2004 @ 22:55:
[...]

Ja alles zit goed.

Ik heb beneden bij de telefoon, de splitter zitten.
Boven heb ik een aparte aansluiting voor de telefoon. Deze komt dus niet langs beneden maar gaat ook naar de meterkast.

Gewoon bellen werkt perfect. Girotel dus niet. En girotel moet persee werken. Ze adverteren er toch mee? "U kunt gewoon blijven bellen?" Ik ben echt :( .
Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat je 2 aansluitpunten hebt voor de telefoon. Allebei deze punten zitten op hetzelfde nummer en gaan naar de meterkast. Beneden heb je voor de telefoon, de splitter aangesloten. De aansluiting van de andere telefoon gaat echter naar de meterkast. De splitter moet je dan ook in de meterkast aansluiten *voor* de vertakkin van de telefoonlijnen.

[ Voor 28% gewijzigd door OllieMongollie op 04-01-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Laatst online: 09-08-2024
bjck schreef op 04 januari 2004 @ 23:31:
[...]

[...]

Ze maken natuurlijk alleen melding dat tijdens de migratie periode deze problemen zijn. Als je het letterlijk leest :)
Inderdaad, dat dacht ik ook. Strikt genomen staat nergens dat ze in die periode geen snelheidsverhogingen gaan doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10

ErA

OllieMongollie schreef op 04 januari 2004 @ 23:55:
[...]

Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat je 2 aansluitpunten hebt voor de telefoon. Allebei deze punten zitten op hetzelfde nummer en gaan naar de meterkast. Beneden heb je voor de telefoon, de splitter aangesloten. De aansluiting van de andere telefoon gaat echter naar de meterkast. De splitter moet je dan ook in de meterkast aansluiten *voor* de vertakkin van de telefoonlijnen.
ok. Dan nu mijn grote vraag. Is er een mogelijkheid om er voor te zorgen dat deze manier toch blijft. Bijvoorbeeld door nog een splitter te halen en die lijn boven op die splitter te gooien. Gewoon voor het idee. Want ik heb geen zin om een lijn door de kamer te gaan leggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
ErAdiCToR schreef op 05 januari 2004 @ 00:27:
[...]

ok. Dan nu mijn grote vraag. Is er een mogelijkheid om er voor te zorgen dat deze manier toch blijft. Bijvoorbeeld door nog een splitter te halen en die lijn boven op die splitter te gooien. Gewoon voor het idee. Want ik heb geen zin om een lijn door de kamer te gaan leggen....
Lijkt mij van wel. Kijk eens of je ergens een splitter kan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48

cjdijk

Hans favoriete radiostation

ErAdiCToR schreef op 05 januari 2004 @ 00:27:
[...]

Volgens mij gaat dat ook niet werken.
Maar als ik je goed begrijp laat je internet via adsl en Girotel via 56K lopen :?
Girotel werkt ook prima via adsl, scheelt je veel in de kosten. :*)
Je moet wel even de nieuwste versie van Girotel downloaden.
Op die manier heb je die modem telefoonkabel ook niet meer nodig,
en ben je gelijk van je probleem af. ;)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
van.der.schulting schreef op 05 januari 2004 @ 00:26:
[...]

Inderdaad, dat dacht ik ook. Strikt genomen staat nergens dat ze in die periode geen snelheidsverhogingen gaan doorvoeren.
KPN zal niet weer een upgrade doen op het dsl netwerk voordat de genoemde performance problemen ,die volgens KPN zelf, kunnen ontstaan door de upgrade zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
cjdijk schreef op 05 januari 2004 @ 05:09:
[...]

Volgens mij gaat dat ook niet werken.
Jawel. Je kan een centrale splitter installeren *voor* de vertakking van de telefoonlijn, maar je kan net zo goed voor iedere telefoon een splitter plaatsen.
Maar als ik je goed begrijp laat je internet via adsl en Girotel via 56K lopen :?
Girotel werkt ook prima via adsl, scheelt je veel in de kosten. :*)
Je moet wel even de nieuwste versie van Girotel downloaden.
Op die manier heb je die modem telefoonkabel ook niet meer nodig,
en ben je gelijk van je probleem af. ;)
Girotel werkt niet via ADSL. Ja, je hebt wel Girotel via Internet maar dat is een stuk beperkter dan de 'normale' versie. Bovendien, die paar centen aan Girotel-telefoonkosten.... ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71746

Sfynx schreef op 04 januari 2004 @ 22:57:
Ik heb het idee dat onze grote vrienden van Chello momenteel gewoon bedolven worden onder de opzegbrieven :D Heb gisteren de aanvraag opgestuurd, dus het zal nog wel even duren... :/
Yep, ze belde wel netjes op om een afspraak te maken voor het gratis ophalen van de modem.

Mijn opzegbrief kwam daar 15 december aan, 15 januari ben ik van Chello af en niet 1 februari. Das weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 10:05
Mensen ff een vraagie, ik had ergens (volgens mij bij demon) gelezen dat je een week voordat je adsl is opgezegt al adsl bij demon kan aanvragen. Ik heb nog gezocht maar kon het neit vinden. Heb ik dit ergens anders gelezen of berust dit op enige waarheid? Ik hoop dat jullie het weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Laatst online: 20:46

Kroontje

...

Jilvoos schreef op 06 januari 2004 @ 08:01:
Mensen ff een vraagie, ik had ergens (volgens mij bij demon) gelezen dat je een week voordat je adsl is opgezegt al adsl bij demon kan aanvragen. Ik heb nog gezocht maar kon het neit vinden. Heb ik dit ergens anders gelezen of berust dit op enige waarheid? Ik hoop dat jullie het weten _/-\o_
Klopt, je hebt 7 dagen een afkoelingsperiode. In deze periode heb je nog de mogelijkheid om op te zeggen. Dus in die week gebeurt er ook niks door Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2470

Ik baal wel een beetje van Demon inmiddels. Sinds afgelopen zomer een prachtige 2MBit aansluiting, werkte feilloos. Haalde eigenlijk altijd 212KB/s.

Sinds een maand of twee is de snelheid steeds verder gedaald en inmiddels kom ik al niet verder dan zo'n 123KB/s als snelste. 's Avonds en weekeinden zo rond de 80KB/s. Ik weet niet wat men aan het doen is, maar het komt de performance bepaald niet ten goede. Upload zit wel op 53KB/s, dag en nacht. Wat gebeurd er op het moment bij Demon cq. BBned dat de performance zo matig is?? De upload is dus prima in orde, pings zijn ook laag. Het is puur en alleen de downloadsnelheid die gewoon klote is.

Heb al naar Demon gemaild maar nog geen antwoord gehad. Zodra ik meer weet hou ik iedereen op de hoogte, zijn er overigens meer mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:12
Ja ik heb dezelfde snelheids problemen al 2 1/2 maand ofzo. Demon zegt dat ze ervan op de hoogte zijn op dit moment. Het heeft me 2 maanden gekost om ze duidelijk te maken dat het een probleem is aan hun kant.

Ze weten alleen niet precies waar het aan ligt maar je bent zeker niet de enige lees het topic maar terug je ziet genoeg soortgelijke klachten op dit moment.

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 15:53
ik heb er alle vertrouwen in dat we die oude snelheden weer terug gaan krijgen... ooit.. :)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Nou, hun helpdesk is wel diep teleurstellend.

Ik had ook wat performace problemen, heb helpdesk gebeld. Advies: Stuur een mailtje met wat tracert etc.

Mailtje gestuurd, nu zo'n 2 weken geleden ofzo, geen bericht terug. Laatst nogeens die helpdesk gebeld, ik zou de volgende dag in de middag uiterlijk worden teruggebeld. Is ook alweer een week geleden. Ik weet helaas niet de naam van de medewerker, maar dit is al de 2e maal dat ze niet terugbellen. Dit vind ik zeer slecht. Performance lijkt na dat 2e telefoontje wel goed te zijn, ik had last van lag op een kleine CS server al vanaf dat ik de verbinding had. Mogelijk stond er iets nog op het oude ofzo zei de medewerker. Nu geen lagje meer, bij weinig spelers. Lekker vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Is het normaal ofzo om 8 dagen te wachten op een actie van BBNed? Ik heb nog steeds niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeavyB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-06-2020
Wie oh wie kan me meer vertellen... loopt hier niet toevallig een behulpzame Demon-er of bbNed-er rond?

Op 23-11-2003 heb ik een aanvraag voor mijn moeder ingediend. Op 2-12-2003 is deze bevestigd, en in die status staat hij inmiddels ruim vijf weken. Er zou een technisch onderzoek plaats moeten vinden, maar ik zie of hoor niets meer. Een mailtje naar Demon wordt bot beantwoord met "alle antwoorden op je vragen vindt je op de site", maar als ik daar iets had gevonden had ik ze niet hoeven mailen :-)

Zit er een centrale vol? Loopt Demon achter met aanvragen? Loopt bbNed achter met aansluitingen? Ligt dit aan de problemen rond de snelheidsverhoging?

Mijn moeder zou aangesloten moeten worden in Dronten, Flevopolder. Wie heeft er iets meer inzicht en kan me meer vertellen?

Alvast ONWIJS bedankt... alle info is beter dan deze stilte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
HeavyB schreef op 06 januari 2004 @ 17:04:
Op 23-11-2003 heb ik een aanvraag voor mijn moeder ingediend. Op 2-12-2003 is deze bevestigd, en in die status staat hij inmiddels ruim vijf weken. Er zou een technisch onderzoek plaats moeten vinden, maar ik zie of hoor niets meer. Een mailtje naar Demon wordt bot beantwoord met "alle antwoorden op je vragen vindt je op de site", maar als ik daar iets had gevonden had ik ze niet hoeven mailen :-)
Uit de FAQ:
# Hoe lang duurt het van het moment van bestellen tot het moment van aansluiten?

De gemiddelde levertijd is ongeveer 6 weken. Er worden geen garanties op de levertijd gegeven.
Heb geduld. Het kan dus langer duren dan 6 weken.
Zit er een centrale vol?
Kan, maar dat kan Demon niet zien met hun geautomagiseerde systeem. Als het langer dan 7 weken duurt voordat je op geaccepteerd staat, zou ik de HD pas bellen.
Loopt Demon achter met aanvragen? Loopt bbNed achter met aansluitingen? Ligt dit aan de problemen rond de snelheidsverhoging?
Nee.
Mijn moeder zou aangesloten moeten worden in Dronten, Flevopolder. Wie heeft er
iets meer inzicht en kan me meer vertellen?
Meer info over Dronten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point-blanK501
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 23:07
Is het eigenlijk mogelijk om per een bepaalde datum een abbo bij demon af te sluiten? Dus per 1 Mei a.s. bijvoorbeeld? Dan zou ik maar heel kort zonder i-net zitten. (dan loopt het huidige abbo af waar ik vanaf wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dit las ik in de e-mailvoorewaarden:

Postmaster Email Alle klanten dienen email te accepteren en te lezen gericht naar postmaster@systeemnaam.demon.nl
Email geadresseerd naar postmaster mag niet "gebounced" of genegeerd worden.

Dus in principe ben je verplicht om een mailserver te draaien om die mails te accepteren?

edit: beetje te snel gelezen, zonder eigen SMTP gaat alles gewoon naar mailbox van Demon :z Overigens ga ik toch wel een eigen mailserver draaien, het is wel leuk om mail op mijn domein in eigen beheer te hebben. Heb wel een leuke server op mijn universiteit, maar daar staat 25 inkomend dicht om open relays onmogelijk te maken. Beetje vervelend.

[ Voor 36% gewijzigd door Sfynx op 06-01-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98013

Klopt het dat Supernews niet werkt ???? ik krijg iig geen verbinding met de newsserver :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Anoniem: 98013 schreef op 06 januari 2004 @ 20:28:
Klopt het dat Supernews niet werkt ???? ik krijg iig geen verbinding met de newsserver :X
Nee, klopt niet. Werkt hier als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Laatst online: 22:55
OphiOn schreef op 06 januari 2004 @ 16:57:
Is het normaal ofzo om 8 dagen te wachten op een actie van BBNed? Ik heb nog steeds niets vernomen.
OphiOn, ik heb hetzelfde probleem met mijn DSL Express verbinding (zie eerder in deze draad)
Ik heb gisteren nogmaals met Demon gebeld; doorlooptijd van 5 werkdagen was bij mij voorbij zonder iets van BBned gehoord te hebben.
De oorzaak bleek bekend te zijn (fout in mijn "profiel" bij Bbned) Demon kon echter niet aangeven wanneer dit opgelost zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62349

JvdS19 schreef op 06 januari 2004 @ 20:30:
[...]

OphiOn, ik heb hetzelfde probleem met mijn DSL Express verbinding (zie eerder in deze draad)
Ik heb gisteren nogmaals met Demon gebeld; doorlooptijd van 5 werkdagen was bij mij voorbij zonder iets van BBned gehoord te hebben.
De oorzaak bleek bekend te zijn (fout in mijn "profiel" bij Bbned) Demon kon echter niet aangeven wanneer dit opgelost zou zijn :?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdag gemeld, en aanstaande vrijdag zou het opgelost moeten zijn. Ik zit nu met 640/128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 22:32

Spikey

Making the web accessible!

Krijg ik zojuist een e-mail van Demon :

C/p uit de e-mail
In de nacht van dinsdag 6 op woensdag 7 januari zal onze DSL
partner bbned een upgrade verrichten aan software op haar
centrale netwerk. Het gaat hier om de werkzaamheden die in eerste
instantie voor 24 december zijn aangekondigd. Onze excuses voor de
late berichtgeving.

Hierdoor zullen alle DSL-verbindingen via bbned een of meerdere malen
gedurende de onderhoudsperiode voor korte tijd worden onderbroken. De
werkzaamheden zijn gepland tussen 00.00 en 06.00 CET.

DSL-verbindingen via BaByXL en Versatel, alsmede alle andere diensten
van Demon Internet, worden door dit onderhoud niet beinvloed.

bbned heeft ons verzekerd dat dit onderhoud essentieel is voor de
continuiteit van de dienstverlening.
Zou dit de beloofde snelheidverhoging dan eindelijk zijn ? :)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Spikey schreef op 06 januari 2004 @ 23:08:
Krijg ik zojuist een e-mail van Demon :

C/p uit de e-mail

[...]

Zou dit de beloofde snelheidverhoging dan eindelijk zijn ? :)
Waarschijnlijk niet, het zullen wel verbeteringen in het netwerk zijn die hard nodig zijn om een snelheidsupgrade mogelijk te maken :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

kan iemand mij vertellen hoe het staat met de nieuwsgroepen van demon ???

snelheid ?
retension ?
aantal groepen ?
aantal MAX verbindingen ?

ik heb een ADSL 8/1 verbinding die binnenkort moet gaan werken :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

hmm zou kunnen..
vroeg het me af omdat het om de update gaat die eind december had moeten gebeuren.. zelfde tijd dat de snelheid omhoog zou gaan in eerste instantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

Anoniem: 66797 schreef op 06 januari 2004 @ 23:23:

snelheid ?
retension ?
aantal groepen ?

snelheid : 150 kb/sec max (3 draadjes)
retentie : redelijk hoog heb ik het idee. je kunt het per groep controleren op : http://www.supernews.com/stats/retention.cgi
aantal groepen : 30447 groepen momenteel
aantal max verbindingen : 3 dus van 512kbit / stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spikey schreef op 06 januari 2004 @ 23:30:
[...]

retentie : redelijk hoog heb ik het idee. je kunt het per groep controleren op : http://www.supernews.com/stats/retention.cgi
mmmmmmmmmmm dat zijn 5347 groepen meer als op chello want de nieuwsserver van chello is om te huilen zo slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87050

Anoniem: 66797 schreef op 06 januari 2004 @ 23:23:

snelheid ?
retension ?
aantal groepen ?

De retentie is geweldig _behalve_ in de Nederlandse dumpgroepen (boneless, nl, misc, x), daar is de retentie helaas teleurstellend kort. Snelheid is (normaal gesproken) 192 KByte/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wauw, net even een speedtestje gedaan na afloop van de werkzaamheden, vannacht:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Jan 7 2004 om 07:23:07 UTC+0100)

Download : 1,271.2 KByte/sec
Upload : 66.9 KByte/sec
Connection : 666.0 Conn/min
Ping test Nederland : 0.0 ms
Geweldig, die download _/-\o_ ;)

En die ping-tijd mag er ook wel wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4y
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05-2024

k4y

Spikey schreef op 06 januari 2004 @ 23:30:
[...]

http://lazy.animevanguard.com/files/grabit.png :9 600+Kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

600 KByte/s van Supernews met maar 2 draadjes? :o

'k zou dat dan niet teveel aan de grote klok hangen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87050 op 07-01-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13197

Anoniem: 2470 schreef op 06 januari 2004 @ 11:05:

Sinds een maand of twee is de snelheid steeds verder gedaald en inmiddels kom ik al niet verder dan zo'n 123KB/s als snelste. 's Avonds en weekeinden zo rond de 80KB/s. Ik weet niet wat men aan het doen is, maar het komt de performance bepaald niet ten goede. Upload zit wel op 53KB/s, dag en nacht. Wat gebeurd er op het moment bij Demon cq. BBned dat de performance zo matig is?? De upload is dus prima in orde, pings zijn ook laag. Het is puur en alleen de downloadsnelheid die gewoon klote is.

Heb al naar Demon gemaild maar nog geen antwoord gehad. Zodra ik meer weet hou ik iedereen op de hoogte, zijn er overigens meer mensen met deze problemen?
Het lijkt wel of ik mezelf hoor praten.
Ik heb de vorige week een line check aangevraagd.
Zou afgelopen maandag worden uitgevoerd.. Heb echter niets vernomen.
Mischien dat men binnenkort weer een snelheidsupgrade kan aankondigen.
Dan kunnen er nog meer nieuwe abbonnees bij komen!!!
Zodat de 'oude' abonnnees nog langer op hun upgrade kunnen wachten en de tussentijd hun snelheid zelfs gehalveerd zien worden.
Ik vind het niet normaal. Ik betaal voor mijn 2Mbit abbo nog steeds 65 euro en haal de laatste tijd maar 100 kb/s (als ik geluk heb).
Dat is toch de omgekeerde wereld.
Het enthousiasme over demon begint bij mij aardig te kelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 06-06 15:31
Dit is niet zo verwonderlijk hoor, Headers ben jij aan het updaten.

Headers = uncapped
Downloaden = 3x 512 (downloaden van bestanden dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:20
Anoniem: 62349 schreef op 06 januari 2004 @ 21:03:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdag gemeld, en aanstaande vrijdag zou het opgelost moeten zijn. Ik zit nu met 640/128
Hier nog een met hetzelfde geval. Vandaag is het de 6de werkdag sinds ik heb gebeld met demon support.

Ben sinds 26-12 opgeleverd maar nog geen seconde verbinding. Vind alleen wel een beetje lullig, ze lopen te koop met hun binnen 5 werkdagen, maar ze nemen geen contact op wanneer ze het niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:50
euhm ik heb 1week geleden demon aangevraagd, en ze zouden maandag 5 januari een lijntest doen,(zo heet dat toch?) of Demon wel echt beschikbaar was in mijn postcode enzo.. maar het is nu woensdag en nog nix gehoord :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

Wildfire

Joy to the world!

Mclercx schreef op 07 januari 2004 @ 10:09:
euhm ik heb 1week geleden demon aangevraagd, en ze zouden maandag 5 januari een lijntest doen,(zo heet dat toch?) of Demon wel echt beschikbaar was in mijn postcode enzo.. maar het is nu woensdag en nog nix gehoord :\
Als je dit topic nou eens zou lezen, dan zie je dat je soms wel langere tijd op die status blijft staan. Soms wel twee weken ofzo.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Nu online
Ok ik heb op 30-12-03 bij UPC de telefonie opgezegd en heb weer een KPN lijn aangevraagd , dit alles zou 11 dagen gaan duren en op 12 januarie zou de lijn omgezet worden naar KPN (ik behoud het oude telefoon nummer nog gewoon) Ik heb ook op 31-12-03 Demon 8/1 mbit aangevraagd.

Hieronder een schema:

30-12-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
07-01-2004 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
07-01-2004 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

Nu is mijn vraag: Hoelang duurt dat technisch onderzoek ongeveer :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 21-05 09:12

KillerB

______

Zet du-meter er maar eens op en meet je echte snelheid ;)
Grab-it wil nog wel eens flink afwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 15:43
Ik heb al vanaf de 30-12 staan dat het Bevestigd is, dus schiet hier ook nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Mclercx schreef op 07 januari 2004 @ 10:09:
Bij mij was het 8 dagen, 7 dagen is het minimum wat er over heen gaat zodat je nog kunt annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Heeft iemand al iets gemerkt van de software upgrade van bbnet? Bij mij ging de verbinding na 0:00 een aantal keer down, maar deed het daarna weer als vanouds.
In de nacht van dinsdag 6 op woensdag 7 januari zal onze DSL
partner bbned een upgrade verrichten aan software op haar
centrale netwerk. Het gaat hier om de werkzaamheden die in eerste
instantie voor 24 december zijn aangekondigd. Onze excuses voor de
late berichtgeving.

Hierdoor zullen alle DSL-verbindingen via bbned een of meerdere malen
gedurende de onderhoudsperiode voor korte tijd worden onderbroken. De
werkzaamheden zijn gepland tussen 00.00 en 06.00 CET.

DSL-verbindingen via BaByXL en Versatel, alsmede alle andere diensten
van Demon Internet, worden door dit onderhoud niet beinvloed.

bbned heeft ons verzekerd dat dit onderhoud essentieel is voor de
continuiteit van de dienstverlening.

---
Demon Internet Support

[ Voor 71% gewijzigd door PcDealer op 07-01-2004 13:10 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Possible schreef op 07 januari 2004 @ 12:32:

1 dag tot enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcDealer schreef op 07 januari 2004 @ 13:09:
Heeft iemand al iets gemerkt van de software upgrade van bbnet? Bij mij ging de verbinding na 0:00 een aantal keer down, maar deed het daarna weer als vanouds.
Ja hoor, heb dit gemerkt:
Type Date Time
Log Begin Wednesday, January 7, 2004 2:03:52 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 2:03:52 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 2:49:42 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 2:52:15 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 2:52:38 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 2:55:56 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 3:29:50 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 3:31:20 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 3:46:11 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 4:26:38 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 4:33:25 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 4:35:47 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 4:37:25 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 4:39:03 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 4:43:22 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 4:44:35 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 5:02:31 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 5:04:09 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 5:36:38 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 5:39:32 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 5:39:40 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 5:41:02 AM
Disconnected Wednesday, January 7, 2004 6:01:20 AM
Connected Wednesday, January 7, 2004 6:09:14 AM
En nu doet-ie het weer prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Nu online
dolby schreef op 07 januari 2004 @ 13:16:
[...]

1 dag tot enkele weken.
Ok bedankt :)

en stel nou dat het technisch onderzoek morgen begint (Heb nu nog steeds UPC telefonie) moet ik me dan weer opnieuw aanmelden omdat de lijn check niet in orde was of doen ze die lijn check een volgende keer weer :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Possible schreef op 07 januari 2004 @ 13:23:
[...]

Ok bedankt :)

en stel nou dat het technisch onderzoek morgen begint (Heb nu nog steeds UPC telefonie) moet ik me dan weer opnieuw aanmelden omdat de lijn check niet in orde was of doen ze die lijn check een volgende keer weer :?
Als het technisch niet mogelijk is, volgt een afwijziging.
Je kunt dan opnieuw een aanvraag indienen, gaat niet automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74758

Nou heb net ook ff een speedtest gedaan met mijn 8mbit lijn na de upgrade:

(Overgenomen op Wed Jan 7 2004 om 14:39:44 UTC+0100)

Download : 73.6 KByte/sec
Upload : 50.2 KByte/sec
Ping test Nederland : 107.0 ms

Damn das nie zo mooi :(

Meer mensen met deze problemen. Voorheen altijd tussen 400-500 KB

Zow ff modem gereset en wonderwel:

(Overgenomen op Wed Jan 7 2004 om 16:51:23 UTC+0100)

Download : 312.9 KByte/sec

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 74758 op 07-01-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
jah.. ik heb een 2mbit lijn, en haal ook niet meer dan 120K/sec
en das nog zonder de upgrade...

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4y

k4y

Chutney schreef op 07 januari 2004 @ 09:18:
[...]

Dit is niet zo verwonderlijk hoor, Headers ben jij aan het updaten.

Headers = uncapped
Downloaden = 3x 512 (downloaden van bestanden dus)
indeed, alleen headers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Mjah ik moet inderdaad zeggen dat ik nogal beetje chagerijnig wordt van demon momenteel. Ik ben echt een fanatiek gamer en die pingtijden. Nou, echt vrolijk wordt je er niet van

Zelfs naar demon.nl ping ik 100. is toch !!!!!

Het is dat ik me kabel modem nog heb liggen en nog ff @home heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icalex
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-02 12:07
Possible schreef op 07 januari 2004 @ 12:32:
Ok ik heb op 30-12-03 bij UPC de telefonie opgezegd en heb weer een KPN lijn aangevraagd , dit alles zou 11 dagen gaan duren en op 12 januarie zou de lijn omgezet worden naar KPN (ik behoud het oude telefoon nummer nog gewoon) Ik heb ook op 31-12-03 Demon 8/1 mbit aangevraagd.

Hieronder een schema:

30-12-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
07-01-2004 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
07-01-2004 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

Nou ik hoop niet dat je zoveel pech hebt als ik heb, want ik sta al vanaf 14 november in die zelfde status,. en ik wacht nog steeds op het technisch onderzoek van de 8192 lijn. Maar dat lag volgens Demon aan een capaciteits probleem in de wijk centrale, wat deze week opgelost zou worden. Dus we wachten nog even.

Zucht,..

[ Voor 6% gewijzigd door icalex op 07-01-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54

SambalBij

We're all MAD here

Anoniem: 74758 schreef op 07 januari 2004 @ 14:39:
Meer mensen met deze problemen. Voorheen altijd tussen 400-500 KB
Je bent echt niet de enige met deze problemen. Zie ook demon.nl.support.

Mijn speedtest nu:

(Overgenomen op Wed Jan 7 2004 om 16:55:21 UTC+0100)

Download : 100.4 KByte/sec
Upload : 89.3 KByte/sec
Connection : 702.0 Conn/min

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 14:56
Kid_E schreef op 07 januari 2004 @ 09:46:
[...]

Hier nog een met hetzelfde geval. Vandaag is het de 6de werkdag sinds ik heb gebeld met demon support.

Ben sinds 26-12 opgeleverd maar nog geen seconde verbinding. Vind alleen wel een beetje lullig, ze lopen te koop met hun binnen 5 werkdagen, maar ze nemen geen contact op wanneer ze het niet redden.
Ik heb precies hetzelfde probleem maar het zou nu in "behandeling" zijn. Woon je ook in de buurt van oldenzaal waar daar zou iets zijn met de centrale van kpn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4y

k4y

ErAdiCToR schreef op 07 januari 2004 @ 16:49:
Mjah ik moet inderdaad zeggen dat ik nogal beetje chagerijnig wordt van demon momenteel. Ik ben echt een fanatiek gamer en die pingtijden. Nou, echt vrolijk wordt je er niet van

Zelfs naar demon.nl ping ik 100. is toch !!!!!

Het is dat ik me kabel modem nog heb liggen en nog ff @home heb......
same hier, 100ms waar gisteren 20-30ms :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101987

Operations schreef op 07 januari 2004 @ 16:55:
[...]

Je bent echt niet de enige met deze problemen. Zie ook demon.nl.support.

Mijn speedtest nu:

(Overgenomen op Wed Jan 7 2004 om 16:55:21 UTC+0100)

Download : 100.4 KByte/sec
Upload : 89.3 KByte/sec
Connection : 702.0 Conn/min
Ik had t eerst ook lage downloadsnelheden van maar 200kb met mn 8mbit. Door mn router/modem te rebooten was t verholpen en haal ik sinsdien gewoon weer 860kb/s down en 95 up. Misschien iets om ook te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54

SambalBij

We're all MAD here

Anoniem: 101987 schreef op 07 januari 2004 @ 17:42:
[...]

Ik had t eerst ook lage downloadsnelheden van maar 200kb met mn 8mbit. Door mn router/modem te rebooten was t verholpen en haal ik sinsdien gewoon weer 860kb/s down en 95 up. Misschien iets om ook te proberen?
Been there done that... mocht helaas niet baten.
Modem al gereboot, geherconfigureerd... Ander modem geprobeerd... gebruik normaliter een Cisco 827H router, maar nu al geprobeerd met een Copperjet 810 als bridge direct aan de PC. Helpt allemaal niets... :(

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 07:25

t3q

Say yes to teq

heb nergens last van.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46
Wat mij wel opvalt de laatste tijd, is dat als ik iets download van de newsserver, ftp, http of wat dan ook. Dat er dan ook iets wordt geupload, meestal zelfs het maximaal haalbare.

Dit zie ik alleen als ik via snmp met modem inh de gaten houdt, van de pc die aan het downloaden is zie ik niks naar het Internet vertrekken.

Als er dan iets wordt geupload op max snelheid ja dan gaat mijn download naar beneden.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 15:32
Ik heb ook bar lage snelheden, behalve de ping

download = niet boven de 200 kb/s
upload = 50
connecties = 300
ping = 90

en ik heb een 8mbit verbinding...

Het doet me iig gerust dat ik niet de enige ben, dus demon zal er vast en zeker wel aan bezig zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:38
Fijn die werkzaamheden , voorheen haalde ik 820kb nu komt ie niet boven
de 110kb uit. Ach ja heb geduld zal wel verholpen worden.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Terrestra schreef op 07 januari 2004 @ 20:25:
Fijn die werkzaamheden , voorheen haalde ik 820kb nu komt ie niet boven
de 110kb uit. Ach ja heb geduld zal wel verholpen worden.
Ik weet dat je de NRP's nergens meer de schuld van mag geven, maar het viel mij op dat mensen die problemen hebben, vooral op NRP6 zitten. Waar zit jij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
Hoe kan ik achterhalen op welke nrp ik zit ? Ik heb deze snelheid pas vanaf vandaag ( eerder nooit last van gehad )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Laatst online: 23:12
doe eens in je command prompt tracert www.demon.nl
als je dit doet staat erbij welke nrp je hebt

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
dit geeft is aan :

bbned-demon-10k-01.router.nl.demon.net
ams3-core-1-ge-0-1-0-3.router.nl.demon.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Terrestra schreef op 07 januari 2004 @ 22:54:
dit geeft is aan :

Hmm.. Had ik maar niets gezegd ;)

Bel morgen Demon maar op. Dan weten in ieder geval dat meer mensen er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97653

Ik was van plan om ever te stappen op Demon over 3 maanden, eerder kon niet want ik moet eerst dit jaar uitzitten bij XS4ALL.
Ik heb nu Basic ADSL(2048/320) en ik zou bij Demon Demon expres 2048/1024 nemen.
Ik ben uitermate tevreden over XS4ALL tis alleen dat ik meer upstream nodig heb voor mijn COD server om iedereen er op kwijt te kunnen.
Maar ik ben ff blij dat ik aan dat contract vast zit want anders had dalijk Demon met volop veel problemen,(Er is alleen BBned en ADSL van KPN te krijgen hier, helaas niet Tiscali Wholesale) en dat nu precies de reden waarom ik weg ben gegaan bij Chello en naar XS4ALL ben gegaan.
Nu moet ik 3 maanden afwachten of er verbetering in zit zo niet ga ik tog maar ff na denken over te gaan naar een andere provider.(erg jammer demon is zo goedkoop)
Valt me wel op trouwens mensen gaan weg bij chello vanwege de problemen en hopen dat ze een snelere verbinding krijgen maar ik zie de problemen topics van demon de grond uit schieten sneller dan bij chello of een andere provider ooit is gebeurt.
Ik ben blij dat ik het een paar maanden kan aankijken.

Na ff te kijken op www.speedtest.nl vond ik iets heel intresants.
http://www.fast-xs.nl/acties.php

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 97653 op 07-01-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
ik heb ook snelheids problemen, met een 2mbit connetie maar 120k.. op nrp6..
maar iemand die een paar straten verderop zit en op nrp5, geen snelheids beperkingen...

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Anoniem: 97653 schreef op 07 januari 2004 @ 23:27:
Maar ik ben ff blij dat ik aan dat contract vast zit want anders had dalijk Demon met volop veel problemen,
Het aantal problemen valt reuze mee. *Als* je een probleem hebt, is het vaak wat lastiger. Vooral wanneer een externe partij (lees BBNED, Tiscali of KPN) hierbij betrokken is. Die hebben een reactietijd van 5 dagen en die zijn heeeel lang als je zonder internet zit :)

Als je er geen vertrouwen in hebt, ben je natuurlijk vrij om lekker naar fastxs of een andere provider te gaan. Niemand die je tegenhoud :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was van plan om ever te stappen op Demon over 3 maanden, eerder kon niet want ik moet eerst dit jaar uitzitten bij XS4ALL.
Ik heb nu Basic ADSL(2048/320) en ik zou bij Demon Demon expres 2048/1024 nemen.
Ik ben uitermate tevreden over XS4ALL tis alleen dat ik meer upstream nodig heb voor mijn COD server om iedereen er op kwijt te kunnen.
Maar ik ben ff blij dat ik aan dat contract vast zit want anders had dalijk Demon met volop veel problemen,(Er is alleen BBned en ADSL van KPN te krijgen hier, helaas niet Tiscali Wholesale) en dat nu precies de reden waarom ik weg ben gegaan bij Chello en naar XS4ALL ben gegaan.
Nu moet ik 3 maanden afwachten of er verbetering in zit zo niet ga ik tog maar ff na denken over te gaan naar een andere provider.(erg jammer demon is zo goedkoop)
Valt me wel op trouwens mensen gaan weg bij chello vanwege de problemen en hopen dat ze een snelere verbinding krijgen maar ik zie de problemen topics van demon de grond uit schieten sneller dan bij chello of een andere provider ooit is gebeurt.

ja dat had ik ook al gezien maar ik heb toch voor demon gekozen ook al is die 5,05€ duurder per maand en wel om 2 redenen.

1. Fast XS heeft GEEN nieuwsgroep
2. speedtest van demon was gemiddeld beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:02

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 66797 schreef op 08 januari 2004 @ 01:05:
[...]

ja dat had ik ook al gezien maar ik heb toch voor demon gekozen ook al is die 5,05€ duurder per maand en wel om 2 redenen.

1. Fast XS heeft GEEN nieuwsgroep
2. speedtest van demon was gemiddeld beter
Fast XS heeft aangegeven in december een newsserver in de lucht te brengen en idd, news.fastxs.nl bestaat. Maar ja, de kwaliteit is een groot vraagteken.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 14:48

cjdijk

Hans favoriete radiostation

De mensen die niet reageren hebben geen problemen.
Zelf heb ik ook nergens last van, ik ben zeer tevreden met Demon.
FastXS maakt trouwens ook gebruik van BBNed, zal dus niet uit maken.
Het is nog maar de vraag hoe die nieuwsserver van FastXS gaat worden.
Zal wel vergelijkbaar zijn met die van de meeste andere providers,
dus veel minder dan die van Xs4All en die van Demon.

Zelf heb ik trouwens voor 5 gezinnen aan Demon adsl aangevraagd en aangesloten.
Er is er geen eentje die problemen heeft, al was er wel eentje waarbij het 5 weken duurde,
terwijl het bij de andere 4 minder dan 3 weken duurde.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik hoor viavia dat BBned capaciteitsproblemen heeft. De oplevering van de lijn kan 2-10 weken duren...
Ik hoop dat demon mijn order niet naar BBned heeft verzonden, anders ben ik de sjaak. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 08-01-2004 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:09

BCM

Efkes wat tegengas geven door een tevreden gebruiker.

Sinds eind vorig jaar zit ik bij demon en dat bevalt prima. Aansluiting na aanvraag duurde ongeveer 2 weken. Ook snelheid is ruim voldoende. Ik zal vanavond eens een tracert uitvoeren om te zien waar ik zit.

Cedo Nulli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 13:43
cjdijk schreef op 08 januari 2004 @ 06:00:
[...]

FastXS maakt trouwens ook gebruik van BBNed, zal dus niet uit maken.
Dat maakt niets uit voor wat? De snelheids periekelen die jullie hebben?

Of dat het product 'hetzelfde' is? Volgensmij heeft demon veel andere internet backbone connecties dan speedxs. Het is dus wel degelijk verschillend.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb twee demon abo's. Eentje loopt via KPN en andere via BBXL.

Ik moet zeggen voor gamen is KPN lijn echt stabiel...lage ping en nog stabiel (ik speel ook CoD). Maar BBNXL is echt niet normaal. Ping van 70-100 is heel normaal en alleen 'snachts bereik ik 20-30 op Nederlandse servers en op Duitse en Engelse servers is ping echt om te huilen.

:)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ligt dan toch an een deel van bbned.. of heb je het nu over baby xl, of over allebei ? (bbnxl :?).. ik heb constant 14-30 ms in counterstrike. Ping op speedtest hier is nooit anders dan 19 ms nu.
(2048/512, bbned NRP-04)

[ Voor 17% gewijzigd door Tutti-frutti op 08-01-2004 10:11 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Anoniem: 62349 schreef op 06 januari 2004 @ 21:03:
[...]

Ik zit nog steeds met niets.. Wat een bagger zeg. Mijn AtHome verbinding is inmiddels al afgesloten. Ik krijg al afkickverschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100987

Voor mij geld hetzelfde. Er vind al vanaf 2 januari een technische onderzoek plaats maar KPN stuurde gister een brief dat mijn lijn vanaf 27 januari pas ADSL vrij is. Ik ben dus bang dat het nog wel ff gaat duren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Ik zeg dus chello niet op voordat mij modem is verstuurd :*)
Dan maar een maand dubbel dokken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Laatst online: 05-06 17:21
OllieMongollie schreef op 07 januari 2004 @ 23:04:
[...]

Hmm.. Had ik maar niets gezegd ;)

Bel morgen Demon maar op. Dan weten in ieder geval dat meer mensen er last van hebben.
Ik krijg hetzelfde bij een tracert. Wil dat zeggen dat ik op NRP10 zit ofzo? Staat vast wel ergens tussen honderdduizend Demon berichten, maar das geen doen.

Ps ik heb gisteren een e-mail naar de helpdesk gestuurd omtrent de slechte prestaties na (waren hiervoor prima!) de onderhoudswerkzaamheden van BBNed. Nog iemand gedaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Kozz op 08-01-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Kozz schreef op 08 januari 2004 @ 12:09:
[...]

Ik krijg hetzelfde bij een tracert. Wil dat zeggen dat ik op NRP10 zit ofzo? Staat vast wel ergens tussen honderdduizend Demon berichten, maar das geen doen.
Nee. Dat je op de nieuwere 10k zit.
Ps ik heb gisteren een e-mail naar de helpdesk gestuurd omtrent de slechte prestaties na (waren hiervoor prima!) de onderhoudswerkzaamheden van BBNed. Nog iemand gedaan?
Niet mailen, gewoon overdag bellen en eventueel een ticket aan laten maken. Stomme vraag, maar heb je al een keer je modem uit en aan gezet en je lease vernieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 06-06 16:01
Nou vandaag krijg ik me modem dus vanavond aansluiten en hopen op een verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Laatst online: 29-05 17:24
Verbinding is hier nog niet opgeleverd, maar het lampje van de modem ging net branden. Daarna mac adres geregistreerd en het werkt nu als een tiet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Terrestra schreef op 07 januari 2004 @ 22:54:
dit geeft is aan :

Zit ik ook op, niks aan de hand hier :?
(Overgenomen op Thu Jan 8 2004 om 13:09:45 UTC+0100)

Download : 770.4 KByte/sec
Upload : 84.7 KByte/sec
Connection : 1,374.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Laatst online: 05-06 17:21
OllieMongollie schreef op 08 januari 2004 @ 12:26:
[...]

Nee. Dat je op de nieuwere 10k zit.

[...]

Niet mailen, gewoon overdag bellen en eventueel een ticket aan laten maken. Stomme vraag, maar heb je al een keer je modem uit en aan gezet en je lease vernieuwd?
Ten eerste: bedankt voor je reactie! :)
Ten tweede: Heb net mijn modem gereset en de prestaties lijken weer als van ouds!! Check hem later vanmiddag nog een keer. Dat ik daar niet aan gedacht heb.....dat is pas stom!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

16-12-2003 besteld (8-1 mbit) en morgen wordt ie opgeleverd. Vind ik best snel met al die feestdagen ertussen. Ben benieuwd. Het is trouwens babyXL geworden

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
probleem met de snelheid is weer opgelost. Gewoon modem resetten en geen problemen meer. ( het is allemaal zo gemakkelijk.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Mijn modem was op de 18e (december) in Vlaardingen. Hier moest ie ook zijn. Echter kon ie nioet afgeleverd worden :? Ze zouden een nwe sturen waar ik nu nog steeds op zit te wachten!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96131

Kid_E schreef op 07 januari 2004 @ 09:46:
[...]

jullie mogen niet klagen, mijn lijn is op 23 november 2003 al opgeleverd en nog zit ik zonder internet, en elke keer bellen krijg ik te horen dat het of binnen 5 werkdagen opgelost is of dat het aan het eind van de week werkt, iets nuttigers kunnen ze niet zeggen, en als je voor het eind van de week beld dan willen ze al helemaal niks voor je doen en zeggen ze dat ik gedreigd heb om aangetekende brieven te sturen en dat ie me dus niet wil helpen (dit was gisteravond)

inmiddels heb ik inderdaad die brief gestuurd, het zal wel niks uitmaken maar goed..
ik wacht wel, in het ergste geval moet ik tot 23 november 2004 wachten zonder verbinding, voor ik kan overstappen op een andere provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101453

KillerB schreef op 08 januari 2004 @ 13:10:
[...]

Zit ik ook op, niks aan de hand hier :?

[...]
Hoe kom je aan zo'n hoog aantal connecties??

Ik haalde er maar +/- 100 conn/min, en nu, nadat ik mn pc heb geformateerd, |:( , +/- 750 conn/min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Wat ik mij afvraag is of Demon nou ook in de avond een stabiele ping heeft. Ik heb op dit moment @Home, en de pings zijn goed overdag 30-35, maar in de avond krijg ik toch uitschieters richting de 120.

Nu lees is ook dat een paar mensen last hebben van hoge pings naar het buitenland, is dat alleen meer BBNet of ook met BabyXL?

Aangezien je bij Demon niet zelf kan uitmaken of je bij BBNet aangesloten wordt of bij BabyXL, is het misschien slimmer om een provider te kiezen waar ik deze keus wel heb, zoals SpeedLinq (ik weet niet of dit iets is?)

Ik heb ook iets gelezen over dat de pings met BXL lager zijn dat met BBNet, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62349

Ik kom even terug op een probleem wat ik had.. mijn lijn was opgeleverd per 2 Januari. De snelheid was echter 640/128 ( was een aantal personen in deze draad ook hadden ) Vandaag kwam ik thuis en was het opgelost.. Met dit als Resultaat

(Overgenomen op Thu Jan 8 2004 om 16:13:24 UTC+0100)

Download : 757.2 KByte/sec
Upload : 90.0 KByte/sec
Connection : 1,435.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms

( NRP 10 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Grappig om te zien:

http://www.speedtest.nl/D...tID=0&pi_id=12&co_id=1102

Die pings van gisteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91888

Hey luitjes,

Ik ben van plan om een router te kopen. Ik was van plan om deze te halen http://www.sweex.nl/product.asp?pid=144 .

Wat ik me afvraag. Is dit een goede router met een goed en makkelijk interface. Heeft het voldoende functies voor een simpele netwerkje thuis? Heeft het ook een ingebouwde firewall? Werkt het ook goed met Demon DSL Express?

Of raden jullie me een andere aan. Ik wil er niet meer dan circa €100 aan uitgeven. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 20:57
Anoniem: 91888 schreef op 08 januari 2004 @ 19:21:
Hey luitjes,

Ik ben van plan om een router te kopen. Ik was van plan om deze te halen http://www.sweex.nl/product.asp?pid=144 .

Wat ik me afvraag. Is dit een goede router met een goed en makkelijk interface. Heeft het voldoende functies voor een simpele netwerkje thuis? Heeft het ook een ingebouwde firewall? Werkt het ook goed met Demon DSL Express?

Of raden jullie me een andere aan. Ik wil er niet meer dan circa €100 aan uitgeven. :*)
http://www.linksys.com/pr...?grid=34&scid=29&prid=561

pricewatch: Linksys BEFSR41 (4x 100Mbps)

[ Voor 5% gewijzigd door taz3d_nl op 08-01-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.