Ik was van plan om ever te stappen op Demon over 3 maanden, eerder kon niet want ik moet eerst dit jaar uitzitten bij XS4ALL.
Ik heb nu Basic ADSL(2048/320) en ik zou bij Demon Demon expres 2048/1024 nemen.
Ik ben uitermate tevreden over XS4ALL tis alleen dat ik meer upstream nodig heb voor mijn COD server om iedereen er op kwijt te kunnen.
Maar ik ben ff blij dat ik aan dat contract vast zit want anders had dalijk Demon met volop veel problemen,(Er is alleen BBned en ADSL van KPN te krijgen hier, helaas niet Tiscali Wholesale) en dat nu precies de reden waarom ik weg ben gegaan bij Chello en naar XS4ALL ben gegaan.
Nu moet ik 3 maanden afwachten of er verbetering in zit zo niet ga ik tog maar ff na denken over te gaan naar een andere provider.(erg jammer demon is zo goedkoop)
Valt me wel op trouwens mensen gaan weg bij chello vanwege de problemen en hopen dat ze een snelere verbinding krijgen maar ik zie de problemen topics van demon de grond uit schieten sneller dan bij chello of een andere provider ooit is gebeurt.
Ik ben blij dat ik het een paar maanden kan aankijken.
Na ff te kijken op
www.speedtest.nl vond ik iets heel intresants.
http://www.fast-xs.nl/acties.php
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 97653 op 07-01-2004 23:36
]